abonnement Unibet Coolblue
pi_177087676
Ik word stalked en ze lezen realtime mijn gedachten uit. Ja dat is hoe ik mijn omgeving al de afgelopen weken ervaar, het lezen van gedachten is al iets langer aan de gang volgens mij. Volgens mij is het in mijn appartementencomplex heb ik het idee.
Ik weet dat het bovenstaande idioot is en dat je misschien 'gek' moet zijn om dit te ervaren, maar nee, dit is echt intrusive en heel fout! :( Misschien is het onderdeel van de monitoring dat ergens vorig jaar al startte. Misschien zie ik ze wel vliegen maar ik weet na veel ervaring inmiddels beter.
Het gedachtenstelen is beangstigend, ik heb er niet om gevraagd, en het stoot mij af. Ik wil dat niet. (ik wil wel een leuke passende openminded vriendin maar dat is een heel ander positief verhaal)
Maken jullie dit wel eens mee? Of je staat op een datingsite en je ervaart dit in je omgeving en als je erover wil praten weet je dat veel mensen je voor gek verklaren als je het er met iemand over hebt...

En nee, dit is geen spiritualiteit die ik ook flink ervaar in mijn gehele leven O+ , dit is met moderne snufjes :r .

[ Bericht 2% gewijzigd door Core. op 10-02-2018 17:57:55 ]
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:59:13 #2
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_177087849
De eerste stap is inderdaad een psycholoog (of huisarts oid) bezoeken. Als dit je niet aanspreekt, probeer dan iemand te vinden die je vertrouwt en toets je ervaringen aan hun oordeel. Je ideeen komen mij inderdaad als absurd voor. Maar jij kent mij niet en ik jou niet dus mijn oordeel zegt je waarschijnlijk niet zo veel. Het feit dat je dit zelf al plaatst is daarnaast ook al een indicatie dat het niet helemaal in de haak is.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_177087873
Er gaat nu vast wel iemand posten wat ik denk.

En het is gewoon een psychose waar je last van hebt, niets bijzonders, hebben wel meer mensen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_177088046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:59 schreef Uitstekelbaars het volgende:
De eerste stap is inderdaad een psycholoog (of huisarts oid) bezoeken. Als dit je niet aanspreekt, probeer dan iemand te vinden die je vertrouwt en toets je ervaringen aan hun oordeel. Je ideeen komen mij inderdaad als absurd voor. Maar jij kent mij niet en ik jou niet dus mijn oordeel zegt je waarschijnlijk niet zo veel. Het feit dat je dit zelf al plaatst is daarnaast ook al een indicatie dat het niet helemaal in de haak is.
Het gebeurt toch echt, heel beangstigend! Maar ik kan er rustig onder blijven. De techniek lijkt inmiddels zover. En stalking gebeurt ook genoeg dus ik weet waar ik over praat anders begin ik er in de eerste plaats niet over. Hulpverlening hoef je niet te zijn met deze ervaringen, daar nemen ze mij! bij voorbaat al niet serieus. Been_there_done_that
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177088087
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef Resistor het volgende:
Er gaat nu vast wel iemand posten wat ik denk.

En het is gewoon een psychose waar je last van hebt, niets bijzonders, hebben wel meer mensen.
Nee, dit is echt. Inmiddels is het al aardig opgehouden gelukkig, kijken of het rustig blijft.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177088105
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef Resistor het volgende:
Er gaat nu vast wel iemand posten wat ik denk.

En het is gewoon een psychose waar je last van hebt, niets bijzonders, hebben wel meer mensen.
Dat meer mensen het hebben betekent niet dat het niet beangstigend of indrukwekkend kan zijn.

TS, het is niet leuk om te lezen voor je, maar meer mensen ervaren dat soort dingen en een belangrijk deel van hen heeft een psychose. Het is dus belangrijk oma uit te zoeken of dat bij jou is. Je kan de huisarts daarvoor bellen voor een afspraak. Als je je in gevaar voelt mag dat ook naar de huisartsenpost bijvoorbeeld.
pi_177088207
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat meer mensen het hebben betekent niet dat het niet beangstigend of indrukwekkend kan zijn.

TS, het is niet leuk om te lezen voor je, maar meer mensen ervaren dat soort dingen en een belangrijk deel van hen heeft een psychose. Het is dus belangrijk oma uit te zoeken of dat bij jou is. Je kan de huisarts daarvoor bellen voor een afspraak. Als je je in gevaar voelt mag dat ook naar de huisartsenpost bijvoorbeeld.
Ik besef dat er wel meer stalking plaatsvind, maar dat men je gedachten realtime uitleest is gewoon scary shit en notdone :N . Men zit gewoon aan de smartphone en ik heb bewijzen. (mijn halve woonplaats die gek wordt van de gossip die men roeptoetert) :Y

Ik ben geen onervaren iemand en weet wanneer dit echt is. Verder heb ik echt geen 'psychose' daar ik daar veel te coherent voor ben. En verder kalm.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177088389
Ik wil je een vraag stellen ter uitdaging van de werkelijkheid: waarom ben je niet bij de politie?

Ik gun het je dat het inderdaad geen psychose is, maar dat komt in vele maten en kan veranderlijk zijn.
Ik hoop dat je mensen in je omgeving hebt die je vertrouwt waarmee je dit kan delen en die op je kunnen letten.
pi_177088474
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik wil je een vraag stellen ter uitdaging van de werkelijkheid: waarom ben je niet bij de politie?
Omdat ik niet weet wie hier precies achterzitten, wel ongeveer. Verder is de halve gemeente (ik woon hier nu 36 jaar!) getuige in deze.
quote:
Ik gun het je dat het inderdaad geen psychose is, maar dat komt in vele maten en kan veranderlijk zijn.
Nogmaals dit is geen psychose, ik ben asperger en zie eenvoudig patronen en ben analytisch.
quote:
Ik hoop dat je mensen in je omgeving hebt die je vertrouwt waarmee je dit kan delen en die op je kunnen letten.
Ik heb nog gedacht dat een lokaal iemand mij wel zou aanspreken die hier weet van heeft, maar nee, het zat er niet in.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:31:39 #10
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177088527
Heb ik ook *O*

Welcome in the Truman Show.

Ik kan je alleen adviseren niet in paniek of psychose te raken, er zitten geen mensen of menselijke stalkers achter.

Yt zit er vol mee, maar ik geloof dat deze de enige is die het bij het juiste einde heeft:
pi_177088590
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:31 schreef Manke het volgende:
Heb ik ook *O*

Welcome in the Truman Show.

Ik kan je alleen adviseren niet in paniek of psychose te raken, er zitten geen mensen of menselijke stalkers achter.

Yt zit er vol mee, maar ik geloof dat deze de enige is die het bij het juiste einde heeft:
Mede-T.I. 'er? :P , ik ga je video bekijken. En inderdaad blijf gewoon kalm en rustig en vertel de waarheid.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:35:09 #12
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177088610
Wat voor monitoring startte vorig jaar?
pi_177088665
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:35 schreef Manke het volgende:
Wat voor monitoring startte vorig jaar?
Overt stalking overal in het land. Wel heel subtiel door mensen die je echt niet kent, er doen niet heel veel figuren aan mee.
Je moet het opvallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Core. op 10-02-2018 18:42:28 ]
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177088769
gebruik je momenteel medicijnen of drugs ?
pi_177088844
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:41 schreef Klepper272 het volgende:
gebruik je momenteel medicijnen of drugs ?
Nee, ik ben juist mijn voedsel gaan wijzigen vorig jaar wat eea in gang zette. :+
En ik ben anno 2018 wat 'bewuster' ajbwib. ;)
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:47:21 #16
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177088912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:37 schreef Core. het volgende:

[..]

Overt stalking overal in het land. Wel heel subtiel door mensen die je echt niet kent, er doen niet heel veel figuren aan mee.
Je moet het opvallen.
Ja zelfs directe familie vond ik verdacht, na een bepaalde psychotische uitspatting telefonisch en op Facebook begon deze waanzin, maar stemmen hoorde ik al.

Heb je er meer info over?
Op de fp kwam er ook iets over laatst.
pi_177089016
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:47 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja zelfs directe familie vond ik verdacht, na een bepaalde psychotische uitspatting telefonisch en op Facebook begon deze waanzin, maar stemmen hoorde ik al.

Heb je er meer info over?
Op de fp kwam er ook iets over laatst.
Ik denk dat het mind-control is. Maar daar mag weer niet over gesproken worden. Want dan klink je zo gek. :P

Ik ben ook zoekende in deze. Ik denk persoonlijk dat wereldwijd bepaalde individuen (T.I.'s) dit ervaren, meer weet ik niet. Het kan ook zomaar zijn dat de hele populatie 'onder invloed' is, of chipped ofzo. :%
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177089052
Wat zijn T.I ?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:54:59 #19
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_177089106
Star Trek TNG: Conspiracy.

Maar ja, dat zul je dan wel weer zien als bewijs dat het juist wel zo is of....?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:55:30 #20
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_177089121
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:53 schreef Klepper272 het volgende:
Wat zijn T.I ?
Totally Insane.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_177089132
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:53 schreef Klepper272 het volgende:
Wat zijn T.I ?
Targeted Individiual, lees en leer als het je aanspreekt, het meeste 'klinkt' belachelijk tot je dit zelf ervaart. Het is een vreemde gewaarwording.

Verder heb ik een verlichtingservaring gehad zo'n 9 jaar geleden en ik denk dat dit ook ergens eea getriggert heeft als bewijs om me covert en soms ook overt lastig te vallen. En die ervaring is nogal persoonlijk dus heb daar geen zin op online over te praten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Core. op 10-02-2018 19:02:22 ]
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177089200
Wat voor reden zouden ze hebben om jou te volgen ?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:03:21 #23
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_177089323
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:55 schreef Core. het volgende:

[..]

Targeted Individiual, lees en leer als het je aanspreekt, het meeste 'klinkt' belachelijk tot je dit zelf ervaart. Het is een vreemde gewaarwording.

Verder heb ik een verlichtingservaring gehad zo'n 9 jaar geleden en ik denk dat dit ook ergens eea getriggert heeft als bewijs om me covert en soms ook overt lastig te vallen. En die ervaring is nogal persoonlijk dus heb daar geen zin op online over te praten.
Betere link: https://rationalwiki.org/wiki/Targeted_Individuals
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_177089348
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:59 schreef Klepper272 het volgende:
Wat voor reden zouden ze hebben om jou te volgen ?
Ik zeg soms wat op de FP onder andere. ;)
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177089509
Ik hoop voor je dat het snel ophoud en je er geen last meer van hebt TS
pi_177089555
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:10 schreef Klepper272 het volgende:
Ik hoop voor je dat het snel ophoud en je er geen last meer van hebt TS
Dank je, het gaat al wat beter nu het wat rustiger aanvoelt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:16:04 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177089615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:14 schreef Core. het volgende:

[..]

Ik besef dat er wel meer stalking plaatsvind, maar dat men je gedachten realtime uitleest is gewoon scary shit en notdone :N . Men zit gewoon aan de smartphone en ik heb bewijzen. (mijn halve woonplaats die gek wordt van de gossip die men roeptoetert) :Y

Ik ben geen onervaren iemand en weet wanneer dit echt is. Verder heb ik echt geen 'psychose' daar ik daar veel te coherent voor ben. En verder kalm.
Ook in een psychose kan je denken dat je coherent en kalm bent. Dat is juist het grote probleem met een psychose, dat wat je ervaart 100% echt lijkt te zijn en je gedachtegangen redelijk lijken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177089739
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook in een psychose kan je denken dat je coherent en kalm bent. Dat is juist het grote probleem met een psychose, dat wat je ervaart 100% echt lijkt te zijn en je gedachtegangen redelijk lijken.
Nee, wat hier nu gaande is is echt en ik heb bewijzen, De stalkers weten het sinds vandaag ook, ik heb het ze laten weten ( ;) :W ) dat ik ze 'ervaar', laat ik het zo zeggen (alles is bewustzijn). Verder heb ik wat over mijzelf verteld om duidelijkheid te creëren, maar dat was niet voldoende. Dit topic geeft wel resultaat wat frappant is. ;)

Ik denk dat de bron iemand is die perse wil dat ik homo ben (dat zegt men :') ). Helaas ben ik mijn hele leven al heterosexueel en verwijs graag naar de definities daarvan. Verder doet het me dit niet veel. Zegt meer over de eigen persoon denk ik. Ik ga voor wat meer diepgang en zoek een leuke dame die dit ook wil. Gewoon een date dus.
Ik heb wel eerder desinfo gebruikt op de dsl-lijn om het afluisteren hier aan te tonen, en dat had flink effect helaas (het geeft zulke verkeerde ideeën).

[ Bericht 7% gewijzigd door Core. op 10-02-2018 19:31:53 ]
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:31:07 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177089968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef Core. het volgende:

[..]

Nee, wat hier nu gaande is is echt en ik heb bewijzen, De stalkers weten het sinds vandaag ook, ik heb het ze laten weten ( ;) :W ) dat ik ze 'ervaar', laat ik het zo zeggen (alles is bewustzijn). Verder heb ik wat over mijzelf verteld om duidelijkheid te creëren, maar dat was niet voldoende. Dit topic geeft wel resultaat wat frappant is. ;)
Dat jij denkt dat het echt is geloof ik direct. Maar zonder die bewijzen (en snap best dat je die niet op een forum zet) acht ik de kans veel malen groter dat het niet echt is. Dat het een verdraaide versie van de werkelijkheid is die enkel in jouw hoofd echt is.

Maar vertel, wat is zo frapant?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177090032
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat jij denkt dat het echt is geloof ik direct. Maar zonder die bewijzen (en snap best dat je die niet op een forum zet) acht ik de kans veel malen groter dat het niet echt is. Dat het een verdraaide versie van de werkelijkheid is die enkel in jouw hoofd echt is.

Maar vertel, wat is zo frapant?
Ze kijken realtime mee.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:38:31 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177090126
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:34 schreef Core. het volgende:

[..]

Ze kijken realtime mee.
Naar wat je op het internet doet, of in je hoofd?

Dat er misschien iemand is die je een kwaad hart toebedeeld en je in de gaten houdt op het net is mogelijk. Maar jouw bewering gaat wat verder dan dat.

Leg eens uit waarom mensen die je niet kent en die 'speciale' krachten hebben achter jou aan zitten? Waarom is er een samenwerkingsverband die jou als Target hebben? Wat schieten ze daarmee op?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177090327
Dan moet je je webcam uitzetten.
pi_177090485
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Naar wat je op het internet doet, of in je hoofd?
internet
Maar eigenlijk via het hoofd door tech, ik houd alle opties open.
quote:
Dat er misschien iemand is die je een kwaad hart toebedeeld en je in de gaten houdt op het net is mogelijk.
Dat zal best gezien sommige uitspraken op fok, ik ben ietsjes 'uitgesproken'
quote:
Maar jouw bewering gaat wat verder dan dat.
Het is allemaal iets groter ja, de lokale stalking is pas sinds kort. mogelijk denkt men wat gevonden te hebben maar het was toch echt desinfo.
quote:
Leg eens uit waarom mensen die je niet kent en die 'speciale' krachten hebben achter jou aan zitten? Waarom is er een samenwerkingsverband die jou als Target hebben? Wat schieten ze daarmee op?
Ik heb een spirituele ervaring gehad, en anderzijds heb ik mijn hele leven al vreemde dingen meegemaakt. En ik probeer keer op keer aan te tonen dat ik die organisatie(?) doorheb met hun 'spelletjes' (laten we de beste term gebruiken in deze omstandigheden), ik heb die organisatie onlangs 'ge-played', de illusie gegeven dat men een 100% hetero wel eventjes kan veranderen in iets anders. Is ze niet gelukt hoor! Ze hebben pogingen gedaan om het te doen laten lijken (flashen) om je psychisch in de war te brengen. Waren ook hele kleine subtiele dingen. Lukte gewoonweg niet, ik ben hetero en tevens een gelukkig asperger-autist. Ik doorzag het spelletje voor wat het werkelijk is. (Truth is stranger than fiction!)
Er worden spelletjes gespeelt met sommige mensen, dat is wat ik aantoon. En die mensen weten van niets! In mijn geval had ik het spelletje door, ik heb het ze aangetoond, ze houden niet zo van bewijzen. Mind-control & zersetzung. ;)
Verder schuift die organisatie 'dirt' in in je leven, en trauma's, het was in mijn geval een setup door ditzelfde stalking netwerk.
Maar dit gaat niet over de lokale stalking.

Ik weet dus niet wie er werkelijk mij target (minimaal de laatste 20 jaar), ik denk dat het ook spiritueel is, mijn verlichtingservaring triggerde wel wat.

Wat mij wel opvalt is dat die mij onbekende organisatie de controle willen hebben op een persoon door deze te beïnvloeden, tot ze iemand tegen kwamen die dit juist niet wil.
Misschien ging het hen om mij dit op internet te laten zetten en mezelf zo ongeloofwaardig te maken. Maar ik weet wat ik ervaren heb. ;)
Ik heb ook bewijzen. En tevens door dit topic hoop ik dat er wat meer awareness ontstaat voor dit soort stalking & beïnvloeding van willekeurige medelanders.

[ Bericht 4% gewijzigd door Core. op 10-02-2018 20:46:40 ]
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177090507
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:45 schreef Teslynd het volgende:
Dan moet je je webcam uitzetten.
Heb geen webcam. Ook geen wifi of smartphone.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177099491
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef Resistor het volgende:
Er gaat nu vast wel iemand posten wat ik denk.

En het is gewoon een psychose waar je last van hebt, niets bijzonders, hebben wel meer mensen.
Niemand doet het, doe ik het wel.

@TS: Zoek een psych want wat jij je inbeeldt is complete onzin in de gedachten van het merendeel van anderen.
Kan goed zijn dat je er zelf écht zo over denkt maar dan heb je alsnog hulp nodig.

Het spijt me kerel, maar als de realiteit niet bij jou komt moet je die zelf gaan zoeken.
Zoek hulp. Echt!

Ik kan je vertellen hoe idioot je verhaal klinkt maar eigenlijk weet je dat zelf ook wel. Toch?
  zondag 11 februari 2018 @ 08:22:37 #36
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177099869
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:51 schreef Core. het volgende:

[..]

internet
Maar eigenlijk via het hoofd door tech, ik houd alle opties open.

[..]


Hoe laten ze dat merken?

http://frontpage.fok.nl/w(...)aivd-en-anderen.html
  zondag 11 februari 2018 @ 08:24:51 #37
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177099904
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 06:57 schreef vannelle het volgende:

[..]

Niemand doet het, doe ik het wel.

@TS: Zoek een psych want wat jij je inbeeldt is complete onzin in de gedachten van het merendeel van anderen.
Kan goed zijn dat je er zelf écht zo over denkt maar dan heb je alsnog hulp nodig.

Het spijt me kerel, maar als de realiteit niet bij jou komt moet je die zelf gaan zoeken.
Zoek hulp. Echt!

Ik kan je vertellen hoe idioot je verhaal klinkt maar eigenlijk weet je dat zelf ook wel. Toch?
Wat voor hulp en behandeling had je dan in gedachten?

Een farma traject?
  zondag 11 februari 2018 @ 09:58:26 #38
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177101680
Waaruit bestaan die bewijzen?
  zondag 11 februari 2018 @ 10:43:43 #39
13132 Core.
schizo eend
pi_177102755
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:58 schreef Lunatiek het volgende:
Waaruit bestaan die bewijzen?
Henzelf (zelfrealisatie dat iemand juist hen kan horen als ze mij monitoren, dat beseften ze nog niet), mijn halve woonplaats die de gossip wel zat is. Ik toon het hen alleen maar aan.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zondag 11 februari 2018 @ 10:59:09 #40
13132 Core.
schizo eend
pi_177103033
quote:
Het zijn dus cult's? Ik vind het zelf een warrig verhaal maar er gebeuren wel zaken die mensen zoals ik willen aantonen, tenminste dat is wat we, als target, kunnen doen. Alles beschrijven en openbaren.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zondag 11 februari 2018 @ 11:06:05 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177103218
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:43 schreef Core. het volgende:

[..]

Henzelf (zelfrealisatie dat iemand juist hen kan horen als ze mij monitoren, dat beseften ze nog niet), mijn halve woonplaats die de gossip wel zat is. Ik toon het hen alleen maar aan.
Dat is niet echt een concreet bewijs. Ik bedoel foto's, films, geluidopnamen, kopieën van documenten etc waaruit stalken en afluisteren blijkt. Eventueel betrouwbare getuigen.
pi_177103255
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:43 schreef Core. het volgende:

[..]

Henzelf (zelfrealisatie dat iemand juist hen kan horen als ze mij monitoren, dat beseften ze nog niet), mijn halve woonplaats die de gossip wel zat is. Ik toon het hen alleen maar aan.
Hoe toon je dat dan aan? Hoe groot is het dorp waar je woont?
  zondag 11 februari 2018 @ 11:13:57 #43
13132 Core.
schizo eend
pi_177103420
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is niet echt een concreet bewijs. Ik bedoel foto's, films, geluidopnamen, kopieën van documenten etc waaruit stalken en afluisteren blijkt. Eventueel betrouwbare getuigen.
Je hebt te maken met mensen die zich vrij wanen om anderen constant&realtime hun gedachten af te luisteren, in mijn hoofd zou zoiets niet opkomen. Dat is toch hartstikke fout!
Verder laten ze geen bewijzen achter, het is een netwerk wat verborgen wil blijven en zal blijven ontkennen. Wat jij bedoeld is dat je met je eigen camera gaat filmen, maar dat is niet echt van toepassing. Mind-reading is covert, het werd nu alleen opvallend overt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zondag 11 februari 2018 @ 11:19:54 #44
13132 Core.
schizo eend
pi_177103569
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoe toon je dat dan aan? Hoe groot is het dorp waar je woont?
Besef dat er veel meer aan de hand is, ik ben absoluut niet de enige die dit soort dingen ervaart.
Samen kan er best wel een 'gezamelijke rechtzaak' worden gedaan gezien hoe groot dit is, maar ik denk dat je hier echt de support van justitie bij nodig hebt. Maar ja, wie is wie in deze...
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177103660
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:19 schreef Core. het volgende:

[..]

Besef dat er veel meer aan de hand is, ik ben absoluut niet de enige die dit soort dingen ervaart.

Ervaart dan 50% van je dorp deze dingen? Wat moeten/kunnen andere mensen met jou gedachtes doen?
  zondag 11 februari 2018 @ 11:28:42 #46
13132 Core.
schizo eend
pi_177103723
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ervaart dan 50% van je dorp deze dingen? Wat moeten/kunnen andere mensen met jou gedachtes doen?
Ik zal niet zeggen hoeveel maar het is goed duidelijk geworden. Men is zulke gossip zat. Ik ook.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zondag 11 februari 2018 @ 11:30:57 #47
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177103769
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:13 schreef Core. het volgende:

[..]

Je hebt te maken met mensen die zich vrij wanen om anderen constant&realtime hun gedachten af te luisteren, in mijn hoofd zou zoiets niet opkomen. Dat is toch hartstikke fout!
Verder laten ze geen bewijzen achter, het is een netwerk wat verborgen wil blijven en zal blijven ontkennen. Wat jij bedoeld is dat je met je eigen camera gaat filmen, maar dat is niet echt van toepassing. Mind-reading is covert, het werd nu alleen opvallend overt.
Conclusie: je hebt er geen enkel bewijs voor dat het gebeurt.

Weleens gedacht aan het afschermen van je gedachten? Het schijnt dat een hoedje of kapje van aluminiumfolie goed helpt.
pi_177103805
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Conclusie: je hebt er geen enkel bewijs voor dat het gebeurt.

Weleens gedacht aan het afschermen van je gedachten? Het schijnt dat een hoedje of kapje van aluminiumfolie goed helpt.
Ze hebben nu in TS zijn woonplaats mindreading 2.0 die gaat door alles heen.
  zondag 11 februari 2018 @ 11:34:42 #49
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177103840
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:28 schreef Core. het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen hoeveel maar het is goed duidelijk geworden. Men is zulke gossip zat. Ik ook.
Voor gossip hoeven ze niet je gedachten te lezen. Bij voorkeur niet zelfs, want gossip is een gerucht, roddel die meestal niet waar is. Leugens kun je verspreiden zonder de waarheid te kennen. Dus hoef je andermans gedachten niet te lezen.

Kun je een concreet voorbeeld noemen van "gossip" die niet mogelijk zou zijn geweest als er geen gedachtenlezen aan te pas was gekomen?
  zondag 11 februari 2018 @ 11:35:13 #50
13132 Core.
schizo eend
pi_177103852
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze hebben nu in TS zijn woonplaats mindreading 2.0 die gaat door alles heen.
Ik zou nog wel een 'kooi van Faraday' willen testen in deze. Gewoon kijken en bewijzen of het dan nog werkt. :D
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zondag 11 februari 2018 @ 11:36:28 #51
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177103885
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze hebben nu in TS zijn woonplaats mindreading 2.0 die gaat door alles heen.
Dan moet je aan Zenmeditatie doen. Je gedachten leegmaken, valt er ook niks te lezen.
  zondag 11 februari 2018 @ 11:42:28 #52
13132 Core.
schizo eend
pi_177104009
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:36 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan moet je aan Zenmeditatie doen. Je gedachten leegmaken, valt er ook niks te lezen.
Doe ik al, meditatie. Als dit stug doorgaat meer mediteren dus. oO<
Verder maak ik het bespreekbaar hier, dat is al goed. Hier zou veel meer awareness voor moeten zijn, het is zo ingrijpend in iemands leven. Volgens mij begrijpen de stalkers dit niet echt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2018 @ 11:47:04 #53
230491 Zith
pls tip
pi_177104134
Jammer dit, hoe eerder je ingrijpt bij psychoses hoe minder effect het op lange termijn zal hebben.

Mijn broer had / heeft ook last van psychoses en dacht dat 'ze' hem via de stopcontact volgden. Ook een keer een mes in z'n keel gezet omdat hij dacht dat 'ze' daar een chip hadden gezet.

TS, heb je geen familie ofzo aan wie je dit kan vertellen als je echt niet naar de huisarts wil?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177104178
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:42 schreef Core. het volgende:

[..]

Doe ik al, meditatie. Als dit stug doorgaat meer mediteren dus. oO<
Verder maak ik het bespreekbaar hier, dat is al goed. Hier zou veel meer awareness voor moeten zijn, het is zo ingrijpend in iemands leven. Volgens mij begrijpen de stalkers dit niet echt.
Het is niet waar.


Je hebt kortsluiting in je hoofd, dat is het enige wat er aan de hand is. Zoek hier hulp voor, genees of leer het te vergeten/negeren.
  zondag 11 februari 2018 @ 11:56:15 #55
13132 Core.
schizo eend
pi_177104328
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:47 schreef Zith het volgende:
Jammer dit, hoe eerder je ingrijpt bij psychoses hoe minder effect het op lange termijn zal hebben.
Er is geen psychose. Ik vertel wat ik ervaar.
quote:
TS, heb je geen familie ofzo aan wie je dit kan vertellen als je echt niet naar de huisarts wil?
Familie weet alles, ik ben heel open, ook alles verteld van vorig jaar van wat ik meemaak. Het verhaal is zo vreemd en onaantoonbaar dat het al snel ongeloofwaardig klinkt.
Ik heb zelf hier eea verzamelt en uitgeprobeerd en zo creatief aangetoond dat er wel 'iets' is. Mijn woonplaats is getuige van de vreemde gossip (dan dit, dan weer dat) en merkt best wel dat er iets is.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zondag 11 februari 2018 @ 11:58:40 #56
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177104371
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:56 schreef Core. het volgende:

[..]

Er is geen psychose. Ik vertel wat ik ervaar.

[..]

Familie weet alles, ik ben heel open, ook alles verteld van vorig jaar van wat ik meemaak. Het verhaal is zo vreemd en onaantoonbaar dat het al snel ongeloofwaardig klinkt.
Ik heb zelf hier eea verzamelt en uitgeprobeerd en zo creatief aangetoond dat er wel 'iets' is. Mijn woonplaats is getuige van de vreemde gossip (dan dit, dan weer dat) en merkt best wel dat er iets is.
Ik ken het. Overtuigen is vrijwel onmogelijk.
Hoe zit het precies met de gossip?
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2018 @ 12:00:39 #57
230491 Zith
pls tip
pi_177104423
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:56 schreef Core. het volgende:

[..]

Er is geen psychose. Ik vertel wat ik ervaar.

[..]

Familie weet alles, ik ben heel open, ook alles verteld van vorig jaar van wat ik meemaak. Het verhaal is zo vreemd en onaantoonbaar dat het al snel ongeloofwaardig klinkt.
Ik heb zelf hier eea verzamelt en uitgeprobeerd en zo creatief aangetoond dat er wel 'iets' is. Mijn woonplaats is getuige van de vreemde gossip (dan dit, dan weer dat) en merkt best wel dat er iets is.
Precies wat mijn broer ook zei, ga naar een huisarts. Desnoods ergens buiten je dorp zodat die niet bij 'de vijand' kan zijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 11 februari 2018 @ 12:11:05 #58
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177104615
'gefeliciteerd' je zit in een psychose.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2018 @ 12:21:57 #59
230491 Zith
pls tip
pi_177104865
[quote] Wanen of waanbeelden zijn verkeerde gedachten of ideeën over gebeurtenissen in de realiteit. Deze wanen komen niet overeen met de werkelijkheid, maar iemand met een psychose gelooft hier heel sterk in. Voor die persoon is die waan werkelijkheid geworden, hoe vergezocht ook.

Meestal neemt de persoon zelf een belangrijke plaats in bij deze waandenkbeelden. Zo kunnen mensen ervan overtuigd raken, dat zij een belangrijke taak hebben te vervullen. Sommige gedachten zijn beangstigend.

Bekende wanen zijn

Identiteitswanen, grootheidswanen: denken dat u een andere en heel belangrijke persoon bent.

Betrekkingswanen: denken dat u over bijzondere en magische krachten beschikt. Denken dat op via radio of tv boodschappen speciaal voor u worden uitgezonden.

Paranoïde wanen: denken dat anderen u in de gaten houden of u gedachten kunnen lezen. Denken dat er een complot tegen u gesmeed wordt. Of dat u achtervolgd wordt. [/quote]

[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 12-02-2018 11:31:15 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 11 februari 2018 @ 12:29:00 #60
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177105000
Wij kunnen al jouw gedachten horen TS.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  zondag 11 februari 2018 @ 12:31:28 #61
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177105055
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:35 schreef Core. het volgende:

[..]

Ik zou nog wel een 'kooi van Faraday' willen testen in deze. Gewoon kijken en bewijzen of het dan nog werkt. :D
Zoiets wou ik ook proberen, maar heb er geen toegang tot.
Of in een lift.

Technisch lijkt het me eigenlijk onmogelijk om gedachten te lezen.
En dat 24/7
Door een team
Op afstand
Met constant gerichte focus op het individu.

De een zegt microwave, de andere ultra low frequency, en weer andere zeggen onhoorbaar supersonic.



Net de Truman show.

In de film valt er een studiolamp naar aarde met de tekst sirius.
Dat is een hint naar wie erachter zit: lucifer de gevallen engel en lichtdrager.




Huisarts betekent uiteindelijk onderdrukken met pillen. Het beste sluit je je ervoor af en verwerp je de conspiracy gedachten, anders krijg je een compounding effect tot je eigen pilot episode.
Had je die eerst geplaatste video bekeken?
  maandag 12 februari 2018 @ 10:59:48 #62
13132 Core.
schizo eend
pi_177125165
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:29 schreef Aansteker707 het volgende:
Wij kunnen al jouw gedachten horen TS.
Ja, daar werd ik me langzamerhand al bewust van. 0% privacy :(
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177125477
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:49 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het is niet waar.


Je hebt kortsluiting in je hoofd, dat is het enige wat er aan de hand is. Zoek hier hulp voor, genees of leer het te vergeten/negeren.
Dit. Zoek hulp. Voordat je verder van het padje raakt graag.
Whatever...
  maandag 12 februari 2018 @ 11:25:49 #64
13132 Core.
schizo eend
pi_177125657
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:31 schreef Manke het volgende:

[..]

Zoiets wou ik ook proberen, maar heb er geen toegang tot.
Of in een lift.

Technisch lijkt het me eigenlijk onmogelijk om gedachten te lezen.
En dat 24/7
Door een team
Op afstand
Met constant gerichte focus op het individu.

De een zegt microwave, de andere ultra low frequency, en weer andere zeggen onhoorbaar supersonic.
Misschien een chip in je lichaam, of via smartphone en het energetische deel van je lichaam zodat het invloed kan hebben op je 'mind'.
Soms denk ik te voelen dat apparaten een bepaalde voelbare 'invloed' hebben, als ik dan een packetfilter in de firewall van de pc aanzet ebt het weg.
quote:
Net de Truman show.

In de film valt er een studiolamp naar aarde met de tekst sirius.
Dat is een hint naar wie erachter zit: lucifer de gevallen engel en lichtdrager.
Ja, ik heb veel gedacht aan de Truman show omdat dat het effect beschrijft wat je een beetje ervaart. Ik ervaar dat mensen mij niet alles vertellen, en er nu eigenlijk achterkomt dat er wel degelijk dingen gebeuren. En je probeert jouw waarheid te vertellen (truthman).
quote:
Huisarts betekent uiteindelijk onderdrukken met pillen. Het beste sluit je je ervoor af en verwerp je de conspiracy gedachten, anders krijg je een compounding effect tot je eigen pilot episode.
Ik ben bekend met de werkwijze van de pillenschuivers, maar die nemen mij (uit ervaring) al niet serieus dus ik weet dat ik daar voor deze zaken niet hoef te zijn.

En het gewoon uit je realiteit verwijderen, dat heb ik ook geprobeerd maar ondanks dat liepen dingen toch door. Het had wel iets effect alleen is het niet probleemoplossend.
quote:
Had je die eerst geplaatste video bekeken?
Ja, had ik al eens eerder gezien. Ik vond het niet heel duidelijk daar je een Fedex truck vaker ziet. Dit gaat snel op een psychose lijken. Je merkt het pas als de dingen 'anders' zijn dan dat ze voorheen altijd waren (ik ben asperger). Ik heb zelf andere ervaringen, mensen die je volgen of stiekem een foto nemen met de smartphone of je bent hun nieuwe gevonden Pokemon bent, wie zal het zeggen waarom dat nou gebeurt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_177125706
TS,

Eerder noem je als reden dat je niet een psychose kan hebben omdat je te coherent bent.

Nu weet ik van een vriendin dat zijzelf ook volledig coherent bleef toen zij psychotisch werd. Ze zoch zelf hulp voor de vreemde verschijnselen die ze ervoer en niet kon verklaren. Het bleek dus dat dit een psychose was.

Hoewel ik inschat dat je analytische denkwijze sterk is, en je zeker helpt vraag ik me af of je wel alle opties met een open blik hebt verkend.

Het komt vaker voor, zeker bij analytische mensen, dat ze zich richten op 1 mogelijke verklaring en dan enkel nog alle gebeurtenissen en feiten in 1 mogelijke verklaring gaan passen waardoor ze andere mogelijkheden niet meer verkennen. Denk aan het OM dat een aantal keer in het nieuws is gekomen door tunnelvisie.

Ik snap dat je door je ervaringen een heel eind van jouw beeld van de situatie hebt ingevuld. Ik kan me voorstellen dat het nu je zover bent, het zelfs heel belangrijk voor je dat jouw theorie ook de waarheid is. Maar als er kans is dat het niet klopt, er andere mogelijke oorzaken zijn van jouw ervaringen, dan zou ik me nog niet vastpinnen zoals jij nu doet. Het zou enorm zonde zijn als je er straks achter moet komen dat het toch anders zit.

Persoonlijk zou ik beginnen met daadwerkelijk uitsluiten van andere theorieën. Als je zo zeker bent dat je geen psychose hebt dan zou je dit moeten kunnen aantonen. Om te voorkomen dat je last krijgt van tunnelvisie, en enkel toewerkt naar 'het niet hebben van een psychose' zal je hier anderen in moeten betrekken om het te toetsen. Een ander zou immers dezelfde resultaten moeten kunnen krijgen.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:38:27 #66
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177125981
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:59 schreef Core. het volgende:
Ja, daar werd ik me langzamerhand al bewust van. 0% privacy
Ik heb het je allemaal horen denken. Je moet je niet zo druk maken joh. We doen er verder niets mee.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  maandag 12 februari 2018 @ 12:08:10 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177126688
Als het echt is en geen psychose zou het probleem moeten blijven bestaan als je behandeling en medicatie voor een psychose krijgt.

Wil je een psychose uitsluiten zal je dus een behandelingstraject in moeten gaan.
De vraag is, waarom lijk je dat perse niet te willen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:24:53 #68
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_177127081
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:25 schreef Core. het volgende:

[..]

Misschien een chip in je lichaam, of via smartphone en het energetische deel van je lichaam zodat het invloed kan hebben op je 'mind'.
Soms denk ik te voelen dat apparaten een bepaalde voelbare 'invloed' hebben, als ik dan een packetfilter in de firewall van de pc aanzet ebt het weg.

[..]

Ja, ik heb veel gedacht aan de Truman show omdat dat het effect beschrijft wat je een beetje ervaart. Ik ervaar dat mensen mij niet alles vertellen, en er nu eigenlijk achterkomt dat er wel degelijk dingen gebeuren. En je probeert jouw waarheid te vertellen (truthman).

[..]

Ik ben bekend met de werkwijze van de pillenschuivers, maar die nemen mij (uit ervaring) al niet serieus dus ik weet dat ik daar voor deze zaken niet hoef te zijn.

En het gewoon uit je realiteit verwijderen, dat heb ik ook geprobeerd maar ondanks dat liepen dingen toch door. Het had wel iets effect alleen is het niet probleemoplossend.

[..]

Ja, had ik al eens eerder gezien. Ik vond het niet heel duidelijk daar je een Fedex truck vaker ziet. Dit gaat snel op een psychose lijken. Je merkt het pas als de dingen 'anders' zijn dan dat ze voorheen altijd waren (ik ben asperger). Ik heb zelf andere ervaringen, mensen die je volgen of stiekem een foto nemen met de smartphone of je bent hun nieuwe gevonden Pokemon bent, wie zal het zeggen waarom dat nou gebeurt.
Deze video bedoel ik

Zoiets ervaar je?

Hoor je ook gebrom rond je oren?

Ik ben het behandeltraject wel doorlopen, ik had niet echt een keuze, maar uiteindelijk na uitbehandeld te zijn, geen resultaat. Wat lammer in m'n hoofd, ja.
pi_177127170
Waarom dan? Wat is er zo bijzonder aan jou dat mensen jou stalken?
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2018 @ 12:30:45 #70
230491 Zith
pls tip
pi_177127221
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarom dan? Wat is er zo bijzonder aan jou dat mensen jou stalken?
quote:
Bekende wanen zijn

Identiteitswanen, grootheidswanen: denken dat u een andere en heel belangrijke persoon bent.

Betrekkingswanen: denken dat u over bijzondere en magische krachten beschikt. Denken dat op via radio of tv boodschappen speciaal voor u worden uitgezonden.

Paranoïde wanen: denken dat anderen u in de gaten houden of uw gedachten kunnen lezen. Denken dat er een complot tegen u gesmeed wordt. Of dat u achtervolgd wordt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177127474
Je bent niet interessant of belangrijk genoeg om gedachten van te lezen.

fucking no-lifers die denken dat ze speciaal genoeg zijn om miljarden aan tech aan te verspillen :') prutsers
pi_177127499
gevolg van paranoia: isolement

gevolg van isolement: meer paranoia .
  maandag 12 februari 2018 @ 13:05:35 #73
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177128048
Hebben we al een lijntje met de plaatselijke GGZ of hoe zit dat?
Ik ga naar huis.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:10:29 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177128175
Hoi Core. TRU is niet echt de plek voor dit soort topics, we hangen hier graag de alternatieve gedachtengangen aan maar de grens is wel wanneer mensen worden gesterkt in een beleving die nadelig/schadelijk kan zijn voor de betrokkenen. En dit topic is daar wel een goed voorbeeld van. Hoe realistisch dit ook is voor jou, ik zou toch het advies ter harte nemen om professionele hulp te zoeken voor wat je ervaart. Succes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')