abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:02:43 #101
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_182823414
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:11 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Een kartonnen doos? Gaat die niet kapot van al het vocht?
Ja dat klopt, maar ook niet zo erg dat ie uit elkaar valt. Een fruitkistje kan ook, en vroegah deden ze het in rieten mandjes.
Siesta & Fiesta!
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 22:10:16 #102
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_182824976
quote:
6s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:56 schreef sigme het volgende:
Wij gaan op vakantie en we nemen mee..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moeten de honden ook nog mee, maar die mogen lekker bij ons in de auto.
Morgen op pad!
Woehoe ! Fijne vakantie ! ^O^ *O*
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:21:31 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182845771
quote:
6s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:56 schreef sigme het volgende:
Wij gaan op vakantie en we nemen mee..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moeten de honden ook nog mee, maar die mogen lekker bij ons in de auto.
Morgen op pad!
Tof! Benieuw naar hoe het er daar voor staat, je verslagje(s) en de foto's *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 31-10-2018 17:22:53 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182883301
Zo. Het was zo'n 26uur rijden (met een korte slaappauze). Honden hielden zich prima in de achterbak. Totdat we er bijna waren en we onweer kregen. Krulhond sprong in paniek de auto door: bij mij op schoot.

Ter plaatse werden wij dus ontvangen met regen, onweer, zeikenatte wegen en grond - het is hier duidelijk al een tijd erg nat.

Nou ja. We hebben het bíjna gehaald.


Vast! Dus moest die arme hond ook nog een endje lopen voordat ze onder het bed kon kruipen. Huis stond er nog!


Wel is alles rondom nat.


Dat was gister. We hebben de kachel aangemaakt en vlot in bed gekropen.

[ Bericht 92% gewijzigd door sigme op 01-11-2018 19:00:53 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182883808
Dan maar de sofa op de rug de berg op gedragen. Deze werd in welwillende ontvangst genomen. Krulhond was hier begin dit jaar al eens geweest.


De andere hond was hier nog niet geweest, maar die is overal thuis waar ik ben.


Er hangen amandelen aan de bomen, groene en paarse olijven.


ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182883982
Deze detonerende kast stond er, voor servies, voorraden en dingetjes.


Die kast is er nu uit, en daarvoor in de plaats staat er nu deze:


Hele verbetering toch? Er past wat minder in, maar dan moeten we maar minder willen.


Vandaag was het droog, met zelfs wat zon. Niet warm, graad of 15 denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182884213
Is de auto al weer uitgegraven?

En letten jullie hier eigenlijk dagelijks op de weerberichten daaro?
En kan de blauwe kast op de veranda of op spaanse marktplaats?

# vragen.

Wat een oogst van amandelen en olijven!
En de honden O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2018 @ 19:36:43 #108
163650 Greys
pi_182884320
Die hond die zo gelukzalig op dat zandpad ligt :D O+

Wat een heerlijke foto's weer. De kast past echt veeeeel beter dan de blauwe!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182884734
Ik moet eerlijk zeggen, dit is zeer zeer mooi. Als ik aan Marokko denk, dan denk ik direct aan terreur, onverdraagzaamheid, overvallen en geweld, maar dit is zeer fraai.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182885505
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:52 schreef Sigaartje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dit is zeer zeer mooi. Als ik aan Marokko denk, dan denk ik direct aan terreur, onverdraagzaamheid, overvallen en geweld, maar dit is zeer fraai.
Daarom is dit ook Spanje.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2018 @ 20:39:08 #111
163650 Greys
pi_182885530
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182885911
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:39 schreef Greys het volgende:
:D
:D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_182891764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:52 schreef Sigaartje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dit is zeer zeer mooi. Als ik aan Marokko denk, dan denk ik direct aan terreur, onverdraagzaamheid, overvallen en geweld, maar dit is zeer fraai.
Marokko is prachtig, en de mensen aardig, maar het zou voor ons te lastig zijn. De taal, de regels, de cultuur. Daar iets kopen en/of bouwen zou me veel te veel energie kosten. Bovendien is het echt nog een endje verder rijden. En eenmaal in Marokko vind ik het pas echt mooi wirden ten zuiden van El Jadida.

Dus werd het Spanje, waar we een olijfboomgaardje kochten in een gortdroge streek. Op dit moment regent het alwéér.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 november 2018 @ 08:31:21 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182892209
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:27 schreef sigme het volgende:
Dus werd het Spanje, waar we een olijfboomgaardje kochten in een gortdroge streek. Op dit moment regent het alwéér.
Misschien hebben ze van weer geruild met ons? Hier blijft het alsmaar droog :P

Wel goed voor je watervoorraad :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:37:44 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182893977
Sigme, wat leuk dat je weer dáár bent! O+

Prachtige kast heb je gevonden, alsof 'ie er hoort.

Heb je trouwens tegenwoordig internet bij de caseta?

En ik vroeg me ook af: krijg je je elektriciteitsrekening in Nederland, of stoppen ze hem bij de caseta in de brievenbus? Over dit soort dingen kan ik uren prakizeren. Volkomen nutteloze eigenschap.

En mochten de honden mee naar het hostel bij het strand?

Jammer van de regen, maar dan kun je in elk geval het dak goed testen.

Geniet ervan en leuk dat wij ook weer kunnen meelezen en -kijken!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:56:04 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182894264
Wat een prachtig avontuur is dit toch O+
Resistance is futile.
pi_182903611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Sigme, wat leuk dat je weer dáár bent! O+

Prachtige kast heb je gevonden, alsof 'ie er hoort.

Heb je trouwens tegenwoordig internet bij de caseta?

En ik vroeg me ook af: krijg je je elektriciteitsrekening in Nederland, of stoppen ze hem bij de caseta in de brievenbus? Over dit soort dingen kan ik uren prakizeren. Volkomen nutteloze eigenschap.

En mochten de honden mee naar het hostel bij het strand?

Jammer van de regen, maar dan kun je in elk geval het dak goed testen.

Geniet ervan en leuk dat wij ook weer kunnen meelezen en -kijken!
Volgens mij hebben ze geen stroom daar behalve zonnen energie. En sinds je databundel in de hele EU geldig is heeft iedereen toch wel internet. Paar GB is al snel genoeg
pi_182905162
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:31 schreef AnneX het volgende:
Is de auto al weer uitgegraven?

En letten jullie hier eigenlijk dagelijks op de weerberichten daaro?
En kan de blauwe kast op de veranda of op spaanse marktplaats?

# vragen.

Wat een oogst van amandelen en olijven!
En de honden O+
Gister heb ik de kar leeggeruimd en alles op mijn rug de heuvel op gedragen. Nadat de kar achter de auto weg was, kon deze er eigenlijk zo weer uit rijden. Pfew.

De blauwe kast op de veranda zetten hebben we zeker overwogen, maar ook daar zal het misstaan. Spaanse Mamamini of marktplaats hebben we nog niet gevonden, daarom slepen wij oude kastjes van Nederland naar Spanje ;). De blauwe kast slepen we terug naar Nederland, hopelijk blijft ie heel, zolang hier op de kar liggend met een zeiltje erover.

Weerberichten kijken we wel naar, maar deze worden hier váák lastminute bijgesteld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182905407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Sigme, wat leuk dat je weer dáár bent! O+

Prachtige kast heb je gevonden, alsof 'ie er hoort.

Heb je trouwens tegenwoordig internet bij de caseta?

En ik vroeg me ook af: krijg je je elektriciteitsrekening in Nederland, of stoppen ze hem bij de caseta in de brievenbus? Over dit soort dingen kan ik uren prakizeren. Volkomen nutteloze eigenschap.

En mochten de honden mee naar het hostel bij het strand?

Jammer van de regen, maar dan kun je in elk geval het dak goed testen.

Geniet ervan en leuk dat wij ook weer kunnen meelezen en -kijken!
Helaas hebben we hier sinds een paar jaar uitstekend 4G. De eerste twee jaar was er eigenlijk geen gsmbedekking, dat was beter. Maar ja, vooruitgang hè, die hou je niet tegen.

Stroom hebben we niet hier hoor ;). Ja, zonnestroom, zat genoeg voor elektrisch licht en een accugrastrimmer _O-

Het dak is helaas nog niet geheel waterdicht. Gaan we nog weer aan prutsen, zodra het weer het toelaat.

Dat hostel was deze zomer, toen waren we zonder hond. Dat was maar goed ook, het zou veels te warm zijn geweest. Nu niet, nu is het een lekkere 15 graden ofzo. Vandaag een 10km wandelingetje gemaakt, honden vonden het dolletjes.
Vanmiddag bij de Chinees ook nog een nieuwe mand gekocht, dus nu hebben ze er elk één, hun dag kan niet meer stuk. Grote hond in nieuwe kleine mand, kleine hond in de grote.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:39:25 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182916214
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Helaas hebben we hier sinds een paar jaar uitstekend 4G. De eerste twee jaar was er eigenlijk geen gsmbedekking, dat was beter. Maar ja, vooruitgang hè, die hou je niet tegen.

Stroom hebben we niet hier hoor ;). Ja, zonnestroom, zat genoeg voor elektrisch licht en een accugrastrimmer _O-

Het dak is helaas nog niet geheel waterdicht. Gaan we nog weer aan prutsen, zodra het weer het toelaat.

Dat hostel was deze zomer, toen waren we zonder hond. Dat was maar goed ook, het zou veels te warm zijn geweest. Nu niet, nu is het een lekkere 15 graden ofzo. Vandaag een 10km wandelingetje gemaakt, honden vonden het dolletjes.
Vanmiddag bij de Chinees ook nog een nieuwe mand gekocht, dus nu hebben ze er elk één, hun dag kan niet meer stuk. Grote hond in nieuwe kleine mand, kleine hond in de grote.
Oh aha! Ikvroeg me al af hoe je een accugrastrimner aan de praat kreeg in hemelsnaam! Wel tof dat dat toch allemaal maar mooi kan, met die zonnestroom. Nu je grastrimmer nog heel houden. :P

Laat je de honden in hun manden nog even zien? O+

Hebben jullie deze keer nog tripjes verder het land in op het programma staan?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_182916235
Stille meelezer.. Weet niet of je er iets aan hebt maar twee spaanse sites voor tweedehands spullen: https://www.milanuncios.es/ en https://www.vibbo.com/
pi_182919287
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:40 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Stille meelezer.. Weet niet of je er iets aan hebt maar twee spaanse sites voor tweedehands spullen: https://www.milanuncios.es/ en https://www.vibbo.com/
Wie weet, ooit. Dank :Y!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182919319
Eerst even een beetje flora. Er bloeit niet veel momenteel. Wel zijn er eikels.


Gelukkig weten we tegenwoordig dat er ook zwijnen zijn hier, dus die eikels hebben een bestemming.

Gister kwamen we wandelend nog een bloeiend struikje tegen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182919380
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh aha! Ikvroeg me al af hoe je een accugrastrimner aan de praat kreeg in hemelsnaam! Wel tof dat dat toch allemaal maar mooi kan, met die zonnestroom. Nu je grastrimmer nog heel houden. :P

Laat je de honden in hun manden nog even zien? O+

Hebben jullie deze keer nog tripjes verder het land in op het programma staan?
Grotere krullenhond in de kleinere mand:


Kleinere hond in grotere mand:


Beter verdeelde honden:


PS: we stoken ons huisje lekker warm met een houtkacheltje dat we vanuit Nederland hiernaartoe gehaald hebben. Een Jotul ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:25:28 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182919913
Een Jotul! _O_

En die honden! :D Tweede verdeling is duidelijk beter ja!

Toffe stoel ook trouwens, die met gele bekleding.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 november 2018 @ 16:01:43 #126
163650 Greys
pi_182920253
Wat een paradijsje is het toch _O_

En de honden in hun mandjes O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182926426
Spanje associeer ik niet met eikels. Weer wat geleerd!

Hoe vind je het om daar te zijn als het zo regent?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_182930879
je kan ook zo n wild zwijn vangen en dan lekker roosteren boven een houtvuur
jammieeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_182961158
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Spanje associeer ik niet met eikels. Weer wat geleerd!

Hoe vind je het om daar te zijn als het zo regent?
Het zijn dan ook geen eikebomen met eikels, maar struiken. Meestal 1 meter hoog, een enkeling haalt 2 meter.

Vandaag miezert het weer. We hebben hier vaker wateroverlast dan last van de droogte :'). Deze keer hebben we in elk geval regenbroek, -laarzen en -jas mee. Vandaag ook allemaal aangehad, in zo'n druilerig regentje is het prima wandelen. Komen de honden er ook eens uit.
Het is niet koud, we zijn nu net naar binnen gegaan, dus van 9 tot 5 waren we buiten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182961228
En terwijl wij binnen zitten, met de kachel aan, gaart buiten de stoofpot.


ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182961269
Quercus berberidifolia?
Hadden ze in zd. Frankrijkook
  dinsdag 6 november 2018 @ 10:23:57 #132
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_182973721
Carrasco
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 17:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Quercus berberidifolia
Die kende ik niet. Ik ken de Quercus coccifera.
Volgens mij worden die struiken ook gewoon bomen als je ze snoeit. Misschien is het wel gewoon een steeneik.
Siesta & Fiesta!
pi_182998138
De huisgekko is er ook weer. Op de kop aan het plafond :D


ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 november 2018 @ 13:30:30 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182998252
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:25 schreef sigme het volgende:
De huisgekko is er ook weer. Op de kop aan het plafond :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lieve voetjes O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_182999800
Valt hij s nachts op je kop?
pi_183000304
De wereld echt op z'n kop, ik heb gisteren nog op teenslippers boodschappen gedaan terwijl jullie in Spanje met de kachel aan zitten... maar dat stoofpotje ziet er goed uit. De gekko ook trouwens.
  woensdag 7 november 2018 @ 15:10:45 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183000338
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Valt hij s nachts op je kop?
Dág gemijmer over de lieve voetjes!
:X
Snobs have more fun!
KLIK!
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 november 2018 @ 15:19:38 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183000508
Wat een leuk topic weer. Ik kende deze helemaal niet.

Ik las dat jullie weinig doen met de olijven enzo, waarom is dat eigenlijk? Levert het niks op?
pi_183001337
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Valt hij s nachts op je kop?
Tot nu toe niet. Ik denk dat hij het huisje ietwat spin- en mugvrij houdt. Hij lijkt hier gewoon "vast" te wonen, we zien 'm sinds een jaar of twee altijd wel. De eerste keer zat 'ie nog buiten, onder het kooktoestel. Nu zit 'ie meestal binnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_183001402
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 15:08 schreef yinu het volgende:
De wereld echt op z'n kop, ik heb gisteren nog op teenslippers boodschappen gedaan terwijl jullie in Spanje met de kachel aan zitten... maar dat stoofpotje ziet er goed uit. De gekko ook trouwens.
Nadat de zon achter de heuvel is wordt het fris. Maar van 9 tot 5 zijn we alle dagen constant buiten.
Afgelopen zondag was het hier warm genoeg om in m'n nakie te lopen, en voor komende zondag wordt dat weer voorspeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_183001512
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2018 15:19 schreef Kreator het volgende:
Wat een leuk topic weer. Ik kende deze helemaal niet.

Ik las dat jullie weinig doen met de olijven enzo, waarom is dat eigenlijk? Levert het niks op?
Wij hebben de middelen niet om het te oogsten. Oogsten met de hand zou op zich in theorie kunnen, zo doen families het hier ook nog wel:
Een net op de grond om de boom, de boom wat schudden en slaan met harken, olijven van het net rapen. Maar daarna heb je een flinke kar nodig om de boel in te verzamelen en naar de pers te rijden.

De andere optie is om de verbouw en oogst uit te besteden aan een lokale boer. Ik denk niet dat dat geld oplevert. Maar vooral: dat willen we niet want zo'n boer wil dan steeds de grond openploegen, kaal maken en er met een trekker over rijden. Dan wordt/blijft ons land zo lelijk braak.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_183001584
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat een lieve voetjes O+
Ik vind het zó leuk, een huisgekko O+
Eerst wist ik niet wat voor beest het was, ik dacht een salamander, wat ik maar raar vond voor deze omgeving. Dankzij Fok!, van ene Geckoo (oid, echt waar!) leerde ik dat het een gekko is. Ik dacht dat die enkel in de tropen zaten :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 november 2018 @ 16:24:42 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_183001768
O, die gekko O+ Die voetjes inderdaad!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 7 november 2018 @ 18:13:00 #144
2651 svann
night-hawk
pi_183004095
Leuk, zo'n beest! :Y
En voor jullie weer vertrekken wordt hij buiten gezet?
Of is er ergens een permanente ventilatieopening?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_183004338
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:13 schreef svann het volgende:
Leuk, zo'n beest! :Y
En voor jullie weer vertrekken wordt hij buiten gezet?
Of is er ergens een permanente ventilatieopening?
Hij gaat zelf in en uit, ik denk via de schoorsteen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_183006318
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Hij gaat zelf in en uit, ik denk via de schoorsteen.
Misschien moet je een gekkoluikje in de deur maken. Dan kan hij/ zij (heeft ie al een naam?) er zelf in en uit ook als de schoorsteen gebruikt wordt.

Ik denk dat een muizenluikje wel werkt.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183006438
Ik denk dat gekko Gekko heet.
De kachel is overdag uit, dus dan kan Gekko even een luchtje scheppen, of iets te drinken halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 november 2018 @ 20:30:09 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_183007692
Ah, hier is het vervolg. Ik lurk weer mee, na de voetreis verhalen :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_183024914
Behalve Gekko hebben we momenteel nog een vaste bezoeker. Onze rover, noem ik hem. Toen ik van de kaas nog enkel wat kruimels en de verpakking terugvond, hield ik de mogelijkheid open dat de honden de kaas gejat hadden. Maar nadat de ham (eigen Drentse ham :'( ) was opgevroten wist ik het wel: een rover. Eigenlijk hadden we hem ook wel gehoord met de ham, dat was die 'bonk' die we 's nachts gehoord hadden. Rover heeft de ham uit de buitenkeukenkast op de grond gegooid en toen op de grond opgekauwd. Het arme beest: een gerookte gezouten ham :D

Daarna heb ik allerlei maar wat meer opgeborgen. Maar gisternacht hoorde ik weer wat vallen. Ja hoor: het blik knakworsten dat ik een héél klein beetje open had gemaakt (om knakworstwater te gebruiken).

Ik denk een marterachtige. Ik heb 'm ook wel gezien denk ik, enkel z'n ogen dan, het licht van mijn hoofdlampje weerkaatsend. Iets ter grootte van een kat (qua ogen).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 november 2018 @ 17:29:02 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183024976
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:26 schreef sigme het volgende:
Behalve Gekko hebben we momenteel nog een vaste bezoeker. Onze rover, noem ik hem. Toen ik van de kaas nog enkel wat kruimels en de verpakking terugvond, hield ik de mogelijkheid open dat de honden de kaas gejat hadden. Maar nadat de ham (eigen Drentse ham :'( ) was opgevroten wist ik het wel: een rover. Eigenlijk hadden we hem ook wel gehoord met de ham, dat was die 'bonk' die we 's nachts gehoord hadden. Rover heeft de ham uit de buitenkeukenkast op de grond gegooid en toen op de grond opgekauwd. Het arme beest: een gerookte gezouten ham :D

Daarna heb ik allerlei maar wat meer opgeborgen. Maar gisternacht hoorde ik weer wat vallen. Ja hoor: het blik knakworsten dat ik een héél klein beetje open had gemaakt (om knakworstwater te gebruiken).

Ik denk een marterachtige. Ik heb 'm ook wel gezien denk ik, enkel z'n ogen dan, het licht van mijn hoofdlampje weerkaatsend. Iets ter grootte van een kat (qua ogen).
Een nieuw caseta-dier O+
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')