abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 februari 2018 @ 00:28:29 #26
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177169080
Mensen kloten maar wat aan volgens mij wat betreft de liefde. En t gaat om het idee en gevoel die ze zelf ergens aan geven en dat liefde noemen. Tering wat doen mensen over t algemeen moeilijk. Uiteindelijk gaat het om aantrekkingskracht waarvan uiterlijk het allerbelangrijkst is. De rest verzinnen ze er zelf omheen. De kwaliteiten van je partner etcetera die je denkt te zien zit eigenlijk tussen je eigen oren?

Ik denk dat wat mensen liefde noemen begint met iets dat glinstert waar ze op focussen. Kan een niet-levend object zijn. En zich daarop bezeten gaan instellen. Ik vind de mensen en hun zogenaamde liefde allemaal pretentieuze Bull shit.
  woensdag 14 februari 2018 @ 06:55:30 #27
545 dop
:copyright: dop
pi_177170773
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:28 schreef Sadcopter het volgende:
Mensen kloten maar wat aan volgens mij wat betreft de liefde. En t gaat om het idee en gevoel die ze zelf ergens aan geven en dat liefde noemen. Tering wat doen mensen over t algemeen moeilijk. Uiteindelijk gaat het om aantrekkingskracht waarvan uiterlijk het allerbelangrijkst is. De rest verzinnen ze er zelf omheen. De kwaliteiten van je partner etcetera die je denkt te zien zit eigenlijk tussen je eigen oren?

Ik denk dat wat mensen liefde noemen begint met iets dat glinstert waar ze op focussen. Kan een niet-levend object zijn. En zich daarop bezeten gaan instellen. Ik vind de mensen en hun zogenaamde liefde allemaal pretentieuze Bull shit.
Dus een blinde kan niet verlieft worden?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:33:38 #28
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177178758
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 06:55 schreef dop het volgende:

[..]

Dus een blinde kan niet verlieft worden?
blinden moeten op andere dingen afgaan dan wat ze zouden zien. Jij hebt wel ogen om te zien neem ik aan.
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:34:47 #29
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177178784
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 06:55 schreef dop het volgende:

[..]

Dus een blinde kan niet verlieft worden?
blinden moeten op andere dingen afgaan dan wat ze zouden zien (daaf worden ze toe gedwongen). Jij hebt wel ogen om te zien neem ik aan.

Zoek eens op youtube naar 'Dating in the dark' en kom daarna nogeens zo grappig doen.
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:09:04 #30
545 dop
:copyright: dop
pi_177180542
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:34 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

blinden moeten op andere dingen afgaan dan wat ze zouden zien (daaf worden ze toe gedwongen). Jij hebt wel ogen om te zien neem ik aan.

Zoek eens op youtube naar 'Dating in the dark' en kom daarna nogeens zo grappig doen.
niks grappig mee.
Natuurlijk speelt het visuele een rol.
Het zal voor iedereen een beetje verschillen.
Maar er zijn ook andere zaken die mee spelen bij aantrekking en verliefdheid.
Zo simpel als jij het maakt is het niet.
Veel gehoord uitdrukking is er moet een klik zijn.
Dat gaat voor mij echt niet over het visuele deel.

Sexuele aantrekking is behoorlijk visueel.
Verliefdheid komen er andere zaken bij.
En bij liefde gaat het voor mij nog nauwelijks over het visuele.

[ Bericht 6% gewijzigd door dop op 14-02-2018 16:14:37 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_177191953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:09 schreef CoolGuy het volgende:
Liefde voor iemand heb je niet als je iemand net kent hoor. Dan ben je hoogstens verliefd. Maar verliefdheid gaat weg en dan is er of niets over, of het gaat over in houden van. Dat laatste is mooi, bij dat eerste houdt de relatie weer op te bestaan.

Je houdt niet op dag 1 van iemand.
Mensen die na een week van de daken roepen dat ze van je houden, daar blijf ik ver bij uit de buurt. Zoiets moet groeien imho.

En liefde is noodzakelijk voor mij.
  zondag 18 februari 2018 @ 21:16:46 #32
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177286694
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Klinkt als een volwassen relatie, stukken gezonder dan zo'n voetveeg die altijd maar ja zegt uit angst je kwijt te raken.
dit
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 18 februari 2018 @ 21:18:11 #33
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177286721
Zonder liefde ( ik neem aan dat je verliefdheid bedoeld?) wordt het niks dus perdoon 1 is in ieder geval niks voor je.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 18 februari 2018 @ 21:19:10 #34
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177286739
Waarom zijn relaties en leifde kennelijk zo ingewikkeld. Of máken jullie het zelf gewoon te ingewikkeld?
  zondag 18 februari 2018 @ 21:23:33 #35
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177286840
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:28 schreef Sadcopter het volgende:
Mensen kloten maar wat aan volgens mij wat betreft de liefde. En t gaat om het idee en gevoel die ze zelf ergens aan geven en dat liefde noemen. Tering wat doen mensen over t algemeen moeilijk. Uiteindelijk gaat het om aantrekkingskracht waarvan uiterlijk het allerbelangrijkst is. De rest verzinnen ze er zelf omheen. De kwaliteiten van je partner etcetera die je denkt te zien zit eigenlijk tussen je eigen oren?

Ik denk dat wat mensen liefde noemen begint met iets dat glinstert waar ze op focussen. Kan een niet-levend object zijn. En zich daarop bezeten gaan instellen. Ik vind de mensen en hun zogenaamde liefde allemaal pretentieuze Bull shit.
de reden dat je aantrekkingskracht voelt heeft juist veel met persoonlijkheid te maken. Hetgeen dat iemand uitstraalt is iemands persoonlijkheid namelijk. Hoe iemand kijkt, beweegt , praat etc valt daar allemaal onder. Sommige mensen zien wat ervoor zorgt dat ze zich aangetrokken voelen tot iemand, welke eigenschappen dat zijn.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177286878
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 01:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Als je erover moet nadenken is het het niet.
_O_
  zondag 18 februari 2018 @ 21:46:14 #37
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177287197
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:23 schreef madeliefff het volgende:

[..]

de reden dat je aantrekkingskracht voelt heeft juist veel met persoonlijkheid te maken. Hetgeen dat iemand uitstraalt is iemands persoonlijkheid namelijk. Hoe iemand kijkt, beweegt , praat etc valt daar allemaal onder. Sommige mensen zien wat ervoor zorgt dat ze zich aangetrokken voelen tot iemand, welke eigenschappen dat zijn.
Humor me en kijk even dit filmpje vanaf 2:00 minuten. Wat denk jij van die vrouwen en hoe zij reageren op die mannen?



[ Bericht 0% gewijzigd door Sadcopter op 18-02-2018 21:51:41 ]
pi_177289529
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:46 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Humor me en kijk even dit filmpje vanaf 2:00 minuten. Wat denk jij van die vrouwen en hoe zij reageren op die mannen?

Ze vindt hem niet aantrekkelijk. Uiterlijk is belangrijk en in haar geval doorslaggevend, daar heeft ze alle recht toe. De tweede dame is ronduit asociaal, kent geen tact en is minder aantrekkelijk dan die jongen, naar mijn mening. Wat is je punt en ken je 'scripted televisie'?
pi_177289632
Liefde is in ieder geval niet alles voor iemand doen. Dan wordt het een onevenwichtige relatie. Hij geeft alles, jij neemt alles als een prinses uit een sprookje. Liefde is ook zelfliefde en nee zeggen, en dat de ander dat accepteert.
pi_177289638
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:32 schreef DanieI het volgende:
Liefde is in ieder geval niet alles voor iemand doen. Dan wordt het een onevenwichtige relatie. Hij geeft alles, jij neemt alles als een prinses uit een sprookje. Liefde is ook zelfliefde en nee zeggen, en dat de ander dat accepteert.
Van jezelf houden is de basis voor een gezonde relatie.
pi_177289652
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:19 schreef Sadcopter het volgende:
Waarom zijn relaties en leifde kennelijk zo ingewikkeld. Of máken jullie het zelf gewoon te ingewikkeld?
Volgens maak jij het ook nogal ingewikkeld door het pretentieuze bullshit te noemen. :D
pi_177289732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:11 schreef DD_Kong het volgende:
Ik geloof sowieso niet zo in die romantische bullshit met 'verliefdheid' enzo.

Er ontstaat, als je zo intensief met elkaar omgaat als in een relatie, vanzelf liefde of anders gezegd : afhankelijkheid. Je gaat aan elkaar hechten.

Maar tegenwoordig doen we alsof een relatie alleen maar mag bestaan als er een heel romantisch verhaal / verliefdheid etc. omheen hangt. Ik vind dit een schijnheilig verhaal en geloof bovendien dat in veruit de meerderheid van de relaties dit helemaal niet aanwezig is.

Mensen zijn volgens mij juist erg rationeel als het aankomt op hun potentiele partner : Ze kijken naar wat een potentiele partner hen te bieden heeft, of ze ermee kunnen komen aanzette bij ouders, familie en vriendinnen, en of een partner niet gewelddadig / borderline achtig is enzo. Ik denk dat als die criteria allemaal akkoord zijn bevonden, het voor 9 van de 10 mensen al prima is.
Vanaf dat moment wordt het gewoon een kwestie van je aan elkaar aanpassen en samen proberen zo behendig mogelijk over alle struikelblokken des levens te komen.

Als ik alleen al kijk naar mijzelf : Ik ben 1,98 en ben in de afgelopen jaren met regelmaat benaderd door lange vrouwen (>1,85) met interesse. Die interesse heeft geen fuck te maken met mij als persoon (ze kennen me alleen van gezicht) en ook niet met mijn passies (die heb ik niet) mijn achtergrond en al helemaal niet met romantiek/liefde : Het gaat er gewoon om dat ze een partner willen die groter is dan hen, het liefst ook als ze op hakken lopen.

Dit toont goed aan dat we volgens mij helemaal niet zo diepzinnig zijn met betrekking tot het uitzoeken van onze partner als dat we zelf denken.
Hmm, volgens mij kan je je in principe aan iedereen hechten op die manier. Als je maar genoeg bij elkaar bent, af en toe seks hebt etc, ontstaat inderdaad die 'hechting' vanzelf. Maar dat is geen liefde.

Dat het bij de meerderheid van de relaties niet het geval is, geloof ik ook, maar dat is geen reden om wel de echte liefde op te zoeken natuurlijk. Meeste mensen zijn wat dat betreft gewoon lui en makkelijk, of kiezen het liefst zo snel mogelijk voor 'zekerheid'.

Partner uitzoeken begint denk ik met uiterlijk inderdaad, of bij lust. Maar als jij lang bent en verder niet interessant, dan haken de meesten ook af als het goed is.
  maandag 19 februari 2018 @ 05:57:47 #43
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177290647
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:46 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Humor me en kijk even dit filmpje vanaf 2:00 minuten. Wat denk jij van die vrouwen en hoe zij reageren op die mannen?

ok ik heb alleen het gedeelte met de eerste blonde dame gekeken. tuurlijk werkt daten in het donker niet. Want je mist uitstraling, hoe iemand uit zijn ogen kijkt en reageert tijdens gesprekken. Als je dat niet ziet ga je er zelf iets bij verzinnen en zul je zien dat iemand anders is in het echt. Zijn kleding die ze in zijn koffer zag heeft ook met haar beeld van hem gespeeld. Toen het licht aanging stond hij er ook nog eens verlegen bij. Zo zelfverzekerd was hij niet, hij doet alsof. En uiterlijk zal verder wel meespelen hoor. Het is niet zo dat het er niet toe doet, het heeft wel invloed ja maar mensen maken er een te groot ding van. Ik ken lelijke mannen die goed in de markt liggen omdat ze een leuk karakter hebben en ik ken mooie mannen die saai zijn en minder goed in de markt liggen.

Op Instagram bijv zal het alleen over looks gaan omdat dat ook het enige is waar je op kunt beoordelen. En in een reclame wil je ook gewoon een mooie man want je kunt niet eerst de persoon leren kennen lol en dan verzin je er zelf automatisch een leuke persoonlijkheid bij .
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 19 februari 2018 @ 20:36:42 #44
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177307452
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 05:57 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ok ik heb alleen het gedeelte met de eerste blonde dame gekeken. tuurlijk werkt daten in het donker niet. Want je mist uitstraling, hoe iemand uit zijn ogen kijkt en reageert tijdens gesprekken. Als je dat niet ziet ga je er zelf iets bij verzinnen en zul je zien dat iemand anders is in het echt. Zijn kleding die ze in zijn koffer zag heeft ook met haar beeld van hem gespeeld. Toen het licht aanging stond hij er ook nog eens verlegen bij. Zo zelfverzekerd was hij niet, hij doet alsof. En uiterlijk zal verder wel meespelen hoor. Het is niet zo dat het er niet toe doet, het heeft wel invloed ja maar mensen maken er een te groot ding van. Ik ken lelijke mannen die goed in de markt liggen omdat ze een leuk karakter hebben en ik ken mooie mannen die saai zijn en minder goed in de markt liggen.

Op Instagram bijv zal het alleen over looks gaan omdat dat ook het enige is waar je op kunt beoordelen. En in een reclame wil je ook gewoon een mooie man want je kunt niet eerst de persoon leren kennen lol en dan verzin je er zelf automatisch een leuke persoonlijkheid bij .
Ach ik word zo misselijk van dat gedraai dat ik niet weet hoe ik erop moet antwoorden bah.

Waar is die video gebleven met die knapperd die doet alsof hij toenadering zoekt op straat maar dan wegloopt en die vrouwen dan achter hem aanhollen. Of die jongens met fake dating-profielen met modellenfotos. En dan zomaar meiden uitschlden en dan nog telefoonnummers scoren.

Uitstraling :')
  maandag 19 februari 2018 @ 20:51:50 #45
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177307903
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:57 schreef CaVaBien het volgende:
Hallo mensen,

Ik had net een discussie met een vriendin en wil graag jullie mening.

Voor mij is liefde enorm belangrijk. Ook al is er bijvoorbeeld een goede verstandhouding, maar geen liefde, dan stop ik met een relatie.

Zo heb ik een tijdje geleden gedate met een jongen die alles voor mij deed. Hij werd er gelukkig van als hij mij gelukkig maakte. Had Veel voor mij over en deed alles zonder te zeuren of klagen. Alleen ontbrak er 1 ding, namelijk liefde vanuit mijn kant. Na een tijdje proberen, ben ik ermee gestopt.

Nu heb ik sinds kort een vriend. Ik ben verliefd op hem. We hebben een fijne relatie, maar hij is iemand die nadenkt en ook nee kan zeggen en dat ook zegt. Ook al maakt hij me daarmee verdrietig. Hij kan ook koppig doen.

Een vriendin van mij gaf aan dat zij voor jongen 1 had gekozen. Dat liefde wel groeit als je eenmaal langere tijd samen bent. En zo niet, dat je dan in ieder geval iemand aan je zijde hebt die jou gelukkig wil maken.

Wat denken jullie? En waar zouden jullie voor kiezen?
Vriend 1 financieel uitbuiten en Vriend 2 je gleuf geven.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:09:25 #46
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177314124
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:36 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ach ik word zo misselijk van dat gedraai dat ik niet weet hoe ik erop moet antwoorden bah.

Waar is die video gebleven met die knapperd die doet alsof hij toenadering zoekt op straat maar dan wegloopt en die vrouwen dan achter hem aanhollen. Of die jongens met fake dating-profielen met modellenfotos. En dan zomaar meiden uitschlden en dan nog telefoonnummers scoren.

Uitstraling :')
weet je wat jij moet doen? Je wat meer in het echte leven begeven ipv filmpjes bekijken :')
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 20 februari 2018 @ 11:32:44 #47
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177317443
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:51 schreef Montelly het volgende:

[..]

Vriend 1 financieel uitbuiten en Vriend 2 je gleuf geven.
Got it made :7

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:09 schreef madeliefff het volgende:

[..]

weet je wat jij moet doen? Je wat meer in het echte leven begeven ipv filmpjes bekijken :')
Ja geef filmpjes maar weer de schuld. Waarom gebruiken er tientallen miljoenen vrouwen de Tinder app dan volgens jou?
Om liefde te vinden?
Hahahahaha!
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:24:12 #48
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177318664
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:32 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Got it made :7

[..]

Ja geef filmpjes maar weer de schuld. Waarom gebruiken er tientallen miljoenen vrouwen de Tinder app dan volgens jou?
Om liefde te vinden?
Hahahahaha!
op tinder kun je niet op veel dingen iemand beoordelen he dus dan beoordeel je inderdaad het uiterlijk, maarrrr ook weer uitstraling ;) en waarom zit men daarop? Het is gratis, makkelijk, grappig. De een zoekt er seks de ander relatie de ander bevestiging voor het ego. Tinder is niet de beste plek om een relatie te zoeken
.

Probeer eens te kijken wat je aan jezelf kunt veranderen om beter in de markt te liggen ipv alles aan looks te koppelen. Lekker negatief bezig op deze manier. Uiterlijk is maar 1 van de dingen die er toe doen.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:12:14 #49
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177324031
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:24 schreef madeliefff het volgende:

[..]

op tinder kun je niet op veel dingen iemand beoordelen he dus dan beoordeel je inderdaad het uiterlijk, maarrrr ook weer uitstraling ;) en waarom zit men daarop? Het is gratis, makkelijk, grappig. De een zoekt er seks de ander relatie de ander bevestiging voor het ego. Tinder is niet de beste plek om een relatie te zoeken
.

Probeer eens te kijken wat je aan jezelf kunt veranderen om beter in de markt te liggen ipv alles aan looks te koppelen. Lekker negatief bezig op deze manier. Uiterlijk is maar 1 van de dingen die er toe doen.
Zonder gemiddeld tot bovengemiddeld uiterlijk gaat 'aan jezelf werken' niet veel uithalen. Ht is ook een drogreden wat je stelt. Tinder is het bewijs dat ook vrouwen afgaan op het uiterlijk. Waarna ze adhv dat uiterlijk zelf allerlei verzonnen persoonlijke kwaliteiten verbinden aan die persoon. Die nieteens perse aanwezig hoeven zijn. Dat noemen vrouwen dan 'uitstraling'. Vrouwen zitten over het algemeen zelf ook zo vol met .. tussen de oren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sadcopter op 20-02-2018 16:24:02 ]
pi_177326454
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:57 schreef CaVaBien het volgende:

Nu heb ik sinds kort een vriend. Ik ben verliefd op hem. We hebben een fijne relatie, maar hij is iemand die nadenkt en ook nee kan zeggen en dat ook zegt. Ook al maakt hij me daarmee verdrietig. Hij kan ook koppig doen.
Fijn, mensen met een rauw randje O+
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')