abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:06:56 #1
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177062788


quote:
Het Songfestival-nummer is gekozen!
Op zaterdag 3 maart wordt bekendgemaakt met welk nummer Waylon in mei afreist naar Lissabon voor het Eurovisie Songfestival.

De keuze van het nummer is gemaakt door de teams van Waylon en AVROTROS. De officiële bekendmaking van het Songfestival-nummer gepland staat op zaterdag 3 maart. Meer informatie hierover volgt binnenkort.
quote:
Waylon is vanaf vrijdag 23 februari vijf dagen te gast bij het NPO1 programma De Wereld Draait Door. In vijf uitzendingen zingt hij een nieuw lied, waaronder het lied waarmee hij naar Lissabon af zal reizen. Wanneer Waylon de Nederlandse inzending in die week zal zingen zal niet bekend gemaakt worden.

Na een week zal bekend gemaakt worden [b]welk lied de zanger (in samenspraak met de selectiecommissie) heeft gekozen. Er kan dus niet door het Nederlandse publiek gestemd worden op de liedjes.

Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 19:09:59 #2
163650 Greys
pi_177062854
@ijsbeer (nog van vorige topic): ja dat zou zeker wat zijn _O- Die jongen heeft nogal last van paniekaanvallen dus ik ben nu al plaatsvervangend zenuwachtig voor hem.

Wat dat betreft is het wel echt fijn dat wij een Waylon hebben die geen erge esf zenuwen heeft. Voelt toch wel geruststellend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177063606
Wat leuk dat ze zo goed bevriend zijn! Watermensen blijft een prachtig nummer ja :Y

Nog twee weken dan hebben we het eerste nummer gehoord *O*
pi_177075297
Heerlijk die opmerking over het Songfestival van Anouk gisteravond. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 10:32:04 #5
163650 Greys
pi_177075334
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:30 schreef Em31 het volgende:
Heerlijk die opmerking over het Songfestival van Anouk gisteravond. _O-
Ik ging rechtop staan en JAAAAAAAAAAA gillen _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 10:36:23 #6
163650 Greys
pi_177075406
Voor de mensen die het gemist hebben, dit zei ze gister live tijdens The Voice. Het begint over de kandidaat van Waylon die er door het publiek volgens haar onterecht uit is gestemd en het eindigt met het songfestival. Kijken vanaf 0.40. Wel echt cool van haar.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177075430
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:30 schreef Em31 het volgende:
Heerlijk die opmerking over het Songfestival van Anouk gisteravond. _O-


Ze zei wat we allemaal dachten! Over Kimberley, het songfestival en de styling bij TVOH hahaha. LOVE HER ^O^
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:39:08 #8
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177075458
Waylon :')

Doe maar uit dat licht en ga inpakken. Dat wordt echt helemaal niks meer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 10:42:33 #9
163650 Greys
pi_177075539
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:39 schreef VeX- het volgende:
Waylon :')

Doe maar uit dat licht en ga inpakken. Dat wordt echt helemaal niks meer.
Heb je hier ook nog enig onderbouwing bij of vind je het gewoon een slechte artiest ofzo? :D
Zeg dan minstens even waaróm het niks wordt op het songfestival.

Dan kunnen we het daarna eventueel/hopelijk quoten als het wel iets wordt of jij kunt het na afloop quoten en TOLD YOU SO zeggen. Dus tis voor iedereen beter. :+ Zo hebben we er niks an.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 10:46:09 #10
163650 Greys
pi_177075600
"het is idioot volk dat stemt, they don't know, die moet je dus ook nooit het songfestivalliedje laten bepalen, never gonna happen"

- Anouk, 9 feb 2018



Het mooie is dat als Waylon dit had gezegd, iedereen had gekrijst 'zie je, wat een arrogante LUL'. Maar nu Anouk het zegt is het geweldig. Dus helemaal goed zo. _O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:55:24 #11
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177075767
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je hier ook nog enig onderbouwing bij of vind je het gewoon een slechte artiest ofzo? :D
Zeg dan minstens even waaróm het niks wordt op het songfestival.

Dan kunnen we het daarna eventueel/hopelijk quoten als het wel iets wordt of jij kunt het na afloop quoten en TOLD YOU SO zeggen. Dus tis voor iedereen beter. :+ Zo hebben we er niks an.
Ik vind het een waardeloze nepartiest die ongeinspireerde wegwerpmuziek maakt. Ik heb een hekel aan dat soort showbizzfiguren die zichzelf heel geweldig vinden. Her feit dat hij nu weer mee moet doen in plaats van dat hij het iemand anders gunt zegt mij genoeg.

Hij is een soort Dinand 2.0 maar dan aanweziger.

Quote me maar: Waylon gaat echt geen potten breken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 10:57:45 #12
163650 Greys
pi_177075804
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:55 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik vind het een waardeloze nepartiest die ongeinspireerde wegwerpmuziek maakt. Ik heb een hekel aan dat soort showbizzfiguren die zichzelf heel geweldig vinden. Her feit dat hij nu weer mee moet doen in plaats van dat hij het iemand anders gunt zegt mij genoeg.


Hij is een soort Dinand 2.0 maar dan aanweziger.
Oké. We zullen zien :P

(Tis natuurlijk wel totale onzin dat "hij moet meedoen en het niet iemand anders gunt", hij is geselecteerd door de commissie. Maar dat vind je waarschijnlijk geen prettig idee dus dat laten we verder maar zo. :+ )

Zelf hou ik van zelfverzekerde artiesten. Sterker nog, ik zou geen onzekere artiesten naar het ESF willen sturen. Er kijken honderden miljoenen mensen live naar je, dan moet je sterk in je schoenen staan en volledig in jezelf geloven. Salvador geloofde volledig in z'n eigen kunnen en z'n lied. Ook zonder de eerste repetities. Hij won. Zelfverzekerdheid wordt vaak verward met arrogantie, soms onterecht. En zelfverzekerd betekent vaak niet 'ik win dit wel even joh' maar 'ik doe gewoon m'n allerbest en meer kan ik niet doen'.

Wie had jij liever gewild?

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 10-02-2018 12:02:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 11:02:45 #13
163650 Greys
pi_177075896
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:55 schreef VeX- het volgende:

Quote me maar: Waylon gaat echt geen potten breken.
Oh dit stond er net nog niet :D
Dus hierbij alsnog even gequote zoals je wenst.

Maar even voor de duidelijkheid, wat is 'geen potten breken'. Je denkt niet dat ie de finale haalt? Zonder dat je het lied gehoord hebt? En de vorige keer dat ze maar liefst 2e werden was dus ook geen potten breken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:11:06 #14
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177076157
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké. We zullen zien :P

(Tis natuurlijk wel onzin dat "hij moet meedoen en het niet iemand anders gunt", hij is geselecteerd door de commissie. Maar daar sta je waarschijnlijk niet voor open dus dat laten we verder maar zo. :+ )

Wie had jij liever gewild?
Legowelt ( <3 ), Jeugd v Tegenwoordig (legendarische TV nu al), Spinvis (geniaal), Typhoon of als het wat meer mainstream moet dan zelfs liever een Alain Clark ofzo (bij gebrek aan beter). Bijna alles behalve Waylon.

Waylon haalt de finale niet en als ie het haalt bij onderste 3.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 11:19:38 #15
163650 Greys
pi_177076364
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:11 schreef VeX- het volgende:

[..]

Legowelt ( <3 ), Jeugd v Tegenwoordig (legendarische TV nu al), Spinvis (geniaal), Typhoon of als het wat meer mainstream moet dan zelfs liever een Alain Clark ofzo (bij gebrek aan beter). Bijna alles behalve Waylon.
Van dit rijtje zou ik alleen Typhoon nog enigszins overwegen dus onze smaken verschillen idd heel duidelijk. :D Voor het songfestival dan hè bedoel ik. Vooral Alain Clark boven Waylon verkiezen voor een songfestival zal ik nooit begrijpen maar hé, ieder z'n ding!
Bedankt iig dat je wat meer uitgebreid hebt gereageerd nu dan alleen 'dit wordt niks', veel toffer zo. En we hoeven het ook niet eens te zijn, maakt het interessanter.

quote:
Waylon haalt de finale niet en als ie het haalt bij onderste 3.
Genoteerd!
Hij zit in een lastige halve finale dus je zou uiteindelijk best gelijk kunnen krijgen. Maar ik wacht zelf toch eerst het lied ff af voordat ik durf te voorspellen of ie de finale haalt. En dan sturen we volgend jaar de Jeugd v Tegenwoordig en dan zullen we zien. Deal? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:23:57 #16
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177076439
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Van dit rijtje zou ik alleen Typhoon nog enigszins overwegen dus onze smaken verschillen idd heel duidelijk. :D Voor het songfestival dan hè bedoel ik. Vooral Alain Clark boven Waylon verkiezen voor een songfestival zal ik nooit begrijpen maar hé, ieder z'n ding!
Bedankt iig dat je wat meer uitgebreid hebt gereageerd nu dan alleen 'dit wordt niks', veel toffer zo. En we hoeven het ook niet eens te zijn, maakt het interessanter.

[..]

Genoteerd!
Hij zit in een lastige halve finale dus je zou uiteindelijk best gelijk kunnen krijgen. Maar ik wacht zelf toch eerst het lied ff af voordat ik durf te voorspellen of ie de finale haalt. En dan sturen we volgend jaar de Jeugd v Tegenwoordig en dan zullen we zien. Deal? :+
Ja, deal.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_177076458
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Greys het volgende:
"het is idioot volk dat stemt, they don't know, die moet je dus ook nooit het songfestivalliedje laten bepalen, never gonna happen"

- Anouk, 9 feb 2018

[ afbeelding ]

Het mooie is dat als Waylon dit had gezegd, iedereen had gekrijst 'zie je, wat een arrogante LUL'. Maar nu Anouk het zegt is het geweldig. Dus helemaal goed zo. _O- _O_
Ik zie dit nu toevallig voorbij komen, ik kijk nooit naar The Voice. Vind het wel vermakelijk dat Anouk dit zegt en ook zoals eerder al geplaatst met haar eens dat de mensen thuis vaak het verkeerde kiezen. :)

Wat ik wel erg opmerkelijk vind is dat uitgerekend Anouk zelf in CollegeTour (7 nov 2014) bekend maakte dat als ze bij de AvroTros 'slim zijn het goede kiezen' door Trijntje in 2015 te sturen met het geschreven lied van Anouk. Dat was nou ook niet bepaald een hoogtepunt.

Ik begrijp dat Trijntje misschien zelf hierop heeft aangedrongen, Anouk was alleen niet verplicht in die bewoordingen over de mogelijke keuze voor Trijntje + lied te praten. Ze zal dus echt wel achter haar deelname hebben gestaan. Dus mensen met 'verstand' van muziek (zoals Anouk dit zelf zegt) zitten er zelf net zo goed wel eens naast.

(Dat Anouk later niet tevreden was over de uitvoering, kleding etc. vind ik weer een ander verhaal).
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 11:30:40 #18
163650 Greys
pi_177076587
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:23 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ja, deal.
^O^

Ga je wel alsnog gewoon kijken dit jaar? Of kan je het niet aanzien? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 11:35:10 #19
163650 Greys
pi_177076722
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:24 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik zie dit nu toevallig voorbij komen, ik kijk nooit naar The Voice. Vind het wel vermakelijk dat Anouk dit zegt en ook zoals eerder al geplaatst met haar eens dat de mensen thuis vaak het verkeerde kiezen. :)

Wat ik wel erg opmerkelijk vind is dat uitgerekend Anouk zelf in CollegeTour (7 nov 2014) bekend maakte dat als ze bij de AvroTros 'slim zijn het goede kiezen' door Trijntje in 2015 te sturen met het geschreven lied van Anouk. Dat was nou ook niet bepaald een hoogtepunt.

Ik begrijp dat Trijntje misschien zelf hierop heeft aangedrongen, Anouk was alleen niet verplicht in die bewoordingen over de mogelijke keuze voor Trijntje + lied te praten. Ze zal dus echt wel achter haar deelname hebben gestaan. Dus mensen met 'verstand' van muziek (zoals Anouk dit zelf zegt) zitten er zelf net zo goed wel eens naast.

(Dat Anouk later niet tevreden was over de uitvoering, kleding etc. vind ik weer een ander verhaal).
Ja daar hadden we het idd gister ook in the voice topic nog ff over. Eerst was ze best enthousiast over Trijntje die met haar prullenbaklied zou gaan maar dat sloeg toen ineens helemaal om naar het andere uiterste waarna ze echt DOE HET NIET riep en haar jurk en alles (terecht) afkraakte.

Denk zelf dat ze eerst een pietsie werd meegesleept door hun vriendschap en het gegeven dat Trijntje normaal wel stond voor enige kwaliteit en later dacht 'oh kut ik ga als liedschrijver hiermee voor lul staan als zij het zo gaat uitvoeren, fuck de vriendschap'. Maar geen idee, ze slaat wel vaker ineens om van poeslief naar rawrrrrr en andersom. Op zich ook wel menselijk.

Gister was ik iig even heel blij met haar omdat ze iets zei dat in m'n straatje past :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177078047
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:11 schreef VeX- het volgende:

[..]

Legowelt ( <3 ), Jeugd v Tegenwoordig (legendarische TV nu al), Spinvis (geniaal), Typhoon of als het wat meer mainstream moet dan zelfs liever een Alain Clark ofzo (bij gebrek aan beter). Bijna alles behalve Waylon.

Waylon haalt de finale niet en als ie het haalt bij onderste 3.
Nee, jij hebt er kijk op. Spinvis is een geweldige artiest, maar gaat op het songfestival natuurlijk helemaal niks presteren. Hij kan niet zingen, het draait bij hem vooral om de tekst en die verstaan de Europeanen niet. Voor Typhoon geldt eigenlijk hetzelfde, maar dan in een ander genre.

De Jeugd zie ik nog wel gebeuren, maar dan met een nummer als Let´s Get Spanish ofzo. Dan zijn we wel echt een grote grap, maar het kan werken.

Waylon vergelijken met Dinand gaat nergens over. Dat weet je zelf (hopelijk) ook wel.
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 13:10:05 #21
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177079576
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:11 schreef VeX- het volgende:

[..]

Legowelt ( <3 ), Jeugd v Tegenwoordig (legendarische TV nu al), Spinvis (geniaal), Typhoon of als het wat meer mainstream moet dan zelfs liever een Alain Clark ofzo (bij gebrek aan beter). Bijna alles behalve Waylon.

Waylon haalt de finale niet en als ie het haalt bij onderste 3.
Wat jij mooi vind betekend niet meteen dat Europa dat gaat waarderen.
pi_177081455
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Greys het volgende:
"het is idioot volk dat stemt, they don't know, die moet je dus ook nooit het songfestivalliedje laten bepalen, never gonna happen"
jaaaaa geweldig, Anouk scheldt mensen uit en spreekt steeds slechter Nederlands. Wat een heldin, wat gaaf dat ze mensen op die manier veroordeelt |:( :|W :{
pi_177081461
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:30 schreef Em31 het volgende:
Heerlijk die opmerking over het Songfestival van Anouk gisteravond. _O-
Absoluut, heerlijke sneer ook naar de kijkers thuis :D

Ik moest ook wel lachen toen Demi net haar 2e optreden had gehad en Waylon zichtbaar liet merken dat Demi eruit had moeten liggen. En terecht natuurlijk. Aansteller met je duizend keer ik moet bijna overgeven gejank
~The present is all there is~
pi_177081673
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:55 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik vind het een waardeloze nepartiest die ongeinspireerde wegwerpmuziek maakt. Ik heb een hekel aan dat soort showbizzfiguren die zichzelf heel geweldig vinden. Her feit dat hij nu weer mee moet doen in plaats van dat hij het iemand anders gunt zegt mij genoeg.

Hij is een soort Dinand 2.0 maar dan aanweziger.

Quote me maar: Waylon gaat echt geen potten breken.
Tsja, je kunt het iemand anders wel gunnen, heel leuk, lief enzo, maar Waylon is wel iemand die een winnaarsmentaliteit heeft en dat hebben we nodig. Dat zie ik graag in artiesten. Daarom gaat ie ook zeker wel naar de finale en eem de beker pakk'n voor ons *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 14:12:31 #25
163650 Greys
pi_177081979
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:56 schreef Prego het volgende:

[..]

jaaaaa geweldig
Precies! _O_

Nee ff serieus. Kom op. Wees eerlijk. De mensen thuis vonden massaal Birds en vooral Calm After The Storm slome kutnummers en dat werden onze beste resultaten sinds lange tijd op het ESF. Lijkt me prima bewijs dat Anouk gister gewoon gelijk had dat je het stemvolk niet moet laten kiezen want als aan hen had gelegen hadden onze beste nummers niet gekozen geweest.

En daarbij is 'idioot volk' nou niet echt zo'n gruwelijke scheldpartij vergeleken met wat de coaches en esf deelnemers zelf allemaal aan bagger en scheldpartijen over zich heen krijgen van 'het volk'. Dus ach, ik vond het nog vrij mild. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door Greys op 10-02-2018 14:32:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:15:23 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177082071
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:56 schreef Prego het volgende:

[..]

jaaaaa geweldig, Anouk scheldt mensen uit en spreekt steeds slechter Nederlands. Wat een heldin, wat gaaf dat ze mensen op die manier veroordeelt |:( :|W :{
Ja leuk is ze he? O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177084031
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies! _O_

Nee ff serieus. Kom op. Wees eerlijk. De mensen thuis vonden massaal Birds en vooral Calm After The Storm slome kutnummers en dat werden onze beste resultaten sinds lange tijd op het ESF. Lijkt me prima bewijs dat Anouk gister gewoon gelijk had dat je het stemvolk niet moet laten kiezen want als aan hen had gelegen hadden onze beste nummers niet gekozen geweest.

En daarbij is 'idioot volk' nou niet echt zo'n gruwelijke scheldpartij vergeleken met wat de coaches en esf deelnemers zelf allemaal aan bagger en scheldpartijen over zich heen krijgen van 'het volk'. Dus ach, ik vond het nog vrij mild. :)
Ja precies dit, CATS hadden we sowieso noooooooit gestuurd en eerlijk, ondanks dat ik het een mooi nummer vond twijfelde ik zelf ook of het geschikt was. Dus lekker aan de artiest zelf overlaten. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 10-02-2018 15:37:36 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 16:17:34 #28
163650 Greys
pi_177085465
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja precies dit, CATS hadden we sowieso noooooooit gestuurd en eerlijk, ondanks dat ik het een mooi nummer vond twijfelde ik zelf ook of het geschikt was. Dus lekker aan de artiest zelf overlaten. ^O^
Ik ook! Ik vind het een heerlijk liedje omdat ik sowieso van country houd maar of het wat was voor het esf.. had m'n grote twijfels hoor. Vond het daar te kabbelend voor. Niet wetend dat het magisch zou gaan worden op dat podium door alles bij elkaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177087090
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies! _O_

Nee ff serieus. Kom op. Wees eerlijk. De mensen thuis vonden massaal Birds en vooral Calm After The Storm slome kutnummers en dat werden onze beste resultaten sinds lange tijd op het ESF. Lijkt me prima bewijs dat Anouk gister gewoon gelijk had dat je het stemvolk niet moet laten kiezen want als aan hen had gelegen hadden onze beste nummers niet gekozen geweest.

En daarbij is 'idioot volk' nou niet echt zo'n gruwelijke scheldpartij vergeleken met wat de coaches en esf deelnemers zelf allemaal aan bagger en scheldpartijen over zich heen krijgen van 'het volk'. Dus ach, ik vond het nog vrij mild. :)
Ik denk dat je mijn punt mist. Ik snap niet wat dat is met het veroordelen van mensen tegenwoordig? Anouk had de smaak, mening of keuze kunnen veroordelen maar nee, zij moet zo nodig de mensen veroordelen. Dat vind ik onbeschoft, onhandig, generaliserend en nutteloos. (En hier is de nuance: ik veroordeel de manier waarop Anouk zich uitdrukt, niet Anouk als persoon)
Maar goed, ik snap niet dat dat hier geweldig wordt gevonden. Misschien snap jij niet waarom ik dit zo zie. Even goede vrienden ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 17:50:46 #30
163650 Greys
pi_177087660
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:26 schreef Prego het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn punt mist. Ik snap niet wat dat is met het veroordelen van mensen tegenwoordig? Anouk had de smaak, mening of keuze kunnen veroordelen maar nee, zij moet zo nodig de mensen veroordelen. Dat vind ik onbeschoft, onhandig, generaliserend en nutteloos. (En hier is de nuance: ik veroordeel de manier waarop Anouk zich uitdrukt, niet Anouk als persoon)
Maar goed, ik snap niet dat dat hier geweldig wordt gevonden. Misschien snap jij niet waarom ik dit zo zie. Even goede vrienden ;)
Ik wil je juist graag snappen :)
Over dat veroordelen van tegenwoordig, als het aan mij lag deed iedereen dat een heel stuk minder. Heb me er echter bij neergelegd dat het nou eenmaal wel gebeurt. Ook (eerlijk is eerlijk) omdat ik bv mezelf écht als een behoorlijk goed mens zie maar ik ook weleens veroordeel. Waarvan ik dan niet eens altijd spijt heb daarna, vaak wel. Maar het is vrij menselijk om het weleens te doen.

En in dat licht vind ik haar veroordeling nog wel meevallen. Ja ze had het anders kunnen zeggen en het op hun smaak kunnen gooien (wat idd meer terecht zou zijn) maar in the heat of the moment is het ook wel weer menselijk eens wat korter door de bocht te gaan. Uit frustratie en boosheid. En dat stemmen voor geld wat aan alle kanten gemanipuleerd wordt en de smaak van de gemiddelde stemmer (oa Birds en CATS en het feit dat Robbie Flex en Maan met een imho vreselijk nummer weken op 1 stonden en dus zomaar door hen voor het esf gekozen zouden kunnen worden :P ) is ook iets om je af en toe over op te winden. Dus je hebt gelijk, je hoeft niet meteen een heel volk idioot te noemen, maar ik snap het wel vanuit dat oogpunt. En ik juich hetgeen dat ze zei toe omdat het dingen zijn die mezelf ook best frustreren en ik als mega esf liefhebber behoorlijk bang ben dat het Nederlands publiek ooit weer mee mag stemmen ipv een artiest zelf het nummer te laten kiezen waar hij/zij zich zelf het beste bij voelt. Dan is de toon al snel minder belangrijk als toehoorder.

Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. En we hoeven het idd niet eens te zijn hoor. Ik hou juist van mensen die ergens anders over denken en dat op een prima manier uitleggen waarom dat zo is. Zoals jij dus.

Wat me zelf dan wel verbaasde is dat nu idd bijna iedereen het geweldig vindt (waaronder ik zelf) maar als bv Waylon als coach dit zelfde had gezegd gister dan was de landelijke mening heel anders. Dat weet ik zeker. Dan was het niet geweldig maar een arrogante lul die het allemaal beter weet en mensen schoffeert. Dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Heus. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177088229
eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens Greys :') :*
Ik snap dondersgoed wat Anouk wilde zeggen en waarom maar inderdaad de manier waarop niet.

Maar waarom kan Anouk dat wel zeggen en Waylon niet? (Serieuse vraag want ik ken buiten haar vroegere muziek om heel Anouk niet en Waylon ook niet buiten CATS om)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 18:34:48 #32
163650 Greys
pi_177088602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:16 schreef Prego het volgende:
eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens Greys :') :*
Ik snap dondersgoed wat Anouk wilde zeggen en waarom maar inderdaad de manier waarop niet.

Maar waarom kan Anouk dat wel zeggen en Waylon niet? (Serieuse vraag want ik ken buiten haar vroegere muziek om heel Anouk niet en Waylon ook niet buiten CATS om)
Geen idee. Ik had het zelf van Waylon absoluut ook kunnen hebben omdat ik me zo voor kan stellen dat hij net als Anouk toch echt wel zelf beter het nummer kan kiezen dan het publiek. Een nummer waar je hart en ziel in ligt. Dat moet je voelen als uitvoerende, dat kunnen anderen niet voor je doen.

Maar Waylon is net als Anouk zelfverzekerd (zij nog meer dan hij denk ik) en toch zou hij hier niet zo goed mee wegkomen. Een deel van 'het volk' ( :P ) heeft namelijk besloten dat zíjn zelfverzekerdheid arrogantie is. En dan is alles dat je zegt, hoe terecht ook, betweterig en arrogant. In hun visie dan. Veel hadden dat ook bv bij Salvador. Mensen die vrij uitgesproken en best emotioneel zijn maar toch heel zelfverzekerd en sterk vertrouwend op hun eigen visie en kunnen krijgen al snel het arrogant-label.

En hoe zeer ik het daar dan weer mee oneens ben (ik vind beiden zelf terecht zelfverzekerd en niet arrogant)... ook dát is weer menselijk: om vanuit de ene mond exact hetzelfde gezegde wel te pikken en toe te juichen en vanuit de andere niet. Als ik iemand om wat voor reden dan ook niet moet luister ik ook anders naar wat diegene zegt.

Wat zijn we lekker psychologisch (en eerlijk) bezig he? :P

Straks wel weer ff een Waylon youtube tussendoor voor dit topic. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 19:09:12 #33
163650 Greys
pi_177089476
Voor de luchtigheid.
Waylon en Jeroen v Koningsbrugge in een gitaarshop in Californië.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 19:15:02 #34
163650 Greys
pi_177089599
Oh en wat ik bijna vergeten was.. Dit nummer schreven Waylon en Jeroen samen in slechts 5 dagen daar. Als ik dit zo hoor, vooral het refrein, is het gewoon een behoorlijk goed nummer. Van mij mag het ESF lied zelfs wel zoiets zijn. :D (een ballad met uithalen bedoel ik) Voor iets dat in vijf dagen even in dat programma gemaakt is, is het toch echt goed?



[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 10-02-2018 19:24:43 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177089870
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil je juist graag snappen :)
Over dat veroordelen van tegenwoordig, als het aan mij lag deed iedereen dat een heel stuk minder. Heb me er echter bij neergelegd dat het nou eenmaal wel gebeurt. Ook (eerlijk is eerlijk) omdat ik bv mezelf écht als een behoorlijk goed mens zie maar ik ook weleens veroordeel. Waarvan ik dan niet eens altijd spijt heb daarna, vaak wel. Maar het is vrij menselijk om het weleens te doen.

En in dat licht vind ik haar veroordeling nog wel meevallen. Ja ze had het anders kunnen zeggen en het op hun smaak kunnen gooien (wat idd meer terecht zou zijn) maar in the heat of the moment is het ook wel weer menselijk eens wat korter door de bocht te gaan. Uit frustratie en boosheid. En dat stemmen voor geld wat aan alle kanten gemanipuleerd wordt en de smaak van de gemiddelde stemmer (oa Birds en CATS en het feit dat Robbie Flex en Maan met een imho vreselijk nummer weken op 1 stonden en dus zomaar door hen voor het esf gekozen zouden kunnen worden :P ) is ook iets om je af en toe over op te winden. Dus je hebt gelijk, je hoeft niet meteen een heel volk idioot te noemen, maar ik snap het wel vanuit dat oogpunt. En ik juich hetgeen dat ze zei toe omdat het dingen zijn die mezelf ook best frustreren en ik als mega esf liefhebber behoorlijk bang ben dat het Nederlands publiek ooit weer mee mag stemmen ipv een artiest zelf het nummer te laten kiezen waar hij/zij zich zelf het beste bij voelt. Dan is de toon al snel minder belangrijk als toehoorder.

Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. En we hoeven het idd niet eens te zijn hoor. Ik hou juist van mensen die ergens anders over denken en dat op een prima manier uitleggen waarom dat zo is. Zoals jij dus.

Wat me zelf dan wel verbaasde is dat nu idd bijna iedereen het geweldig vindt (waaronder ik zelf) maar als bv Waylon als coach dit zelfde had gezegd gister dan was de landelijke mening heel anders. Dat weet ik zeker. Dan was het niet geweldig maar een arrogante lul die het allemaal beter weet en mensen schoffeert. Dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Heus. ;)
Wat maakt die landelijke mening nou uit? Beter een arrogante lul dan een saaie drol, waar het Nederlands publiek doorgaans voor kiest.

Ook Anouk gaat lekker haar eigen weg, en heeft schijt aan iedereen. Het is alleen jammer dat zij op muzikaal gebied al 'n tijdje de weg kwijt is. Maar als ze zich daar goed bij voelt, vooral zo doorgaan.
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:35:31 #36
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177208125
Nog een ruime week, en dan weten we het eerste van de 5 liedjes, en kunnen we lekker gaan bakkeleien of dat nummer hèt nummer is. w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177208295
Wat gaat het snel. :o Ik heb er ook zoveel zin in! Dat wordt een hyperweek hier. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 februari 2018 @ 16:46:53 #38
163650 Greys
pi_177208340
Ik heb er ook zo veel zin in!

Wel even duimen dat in de volgende Zweedse voorronde de mannelijke country-achtige zanger niet doorgaat want twee countrymannen in één semi wil ik niet }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 18:08:04 #39
368283 ato
pi_177209836
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb er ook zo veel zin in!

Wel even duimen dat in de volgende Zweedse voorronde de mannelijke country-achtige zanger niet doorgaat want twee countrymannen in één semi wil ik niet }:|
Die gaat niet.
Als hij wel gaat komt Waylon vast met een sterker nummer :P
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 februari 2018 @ 18:08:45 #40
163650 Greys
pi_177209845
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:08 schreef ato het volgende:

[..]

Die gaat niet.
Als hij wel gaat komt Waylon vast met een sterker nummer :P
Oké daar houden we het op! I like the way you think! ^O^ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 februari 2018 @ 10:08:33 #41
163650 Greys
pi_177224802
Vind het wel een pietsie jammer dat we niet eens weten wanneer ie z'n postcard in Lissabon opneemt. Volgens mij zijn een flink aantal bekendgemaakte ESF-artiesten daar al geweest. Zou leuk zijn als we net als bij hen een achter de schermen foto kregen ofzo :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177240405
Zou Waylon nog een subtiele sneer naar Ilse verwerken in het nummer? ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 februari 2018 @ 21:18:57 #43
163650 Greys
pi_177240642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:09 schreef Soof123 het volgende:
Zou Waylon nog een subtiele sneer naar Ilse verwerken in het nummer? ;)
Nee, weet zo goed als zeker van niet. En bij vragen van de pers gaat ie ook niet lelijk over haar praten. Dit is zijn moment. Dat gaat ie niet verprutsen met negatief gedoe over haar.

Dat ie jaren geleden dat liedje maakte, toen was het nog vers. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177250480
Ik vond Waylon gisteren slecht bij The voice.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 februari 2018 @ 11:22:27 #45
163650 Greys
pi_177250680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:13 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik vond Waylon gisteren slecht bij The voice.
Ik ook. Nou was het ook totáál z'n soort lied niet natuurlijk (Anouk koos er vast niet voor niets voor om niet zelf met haar kandidaat te zingen :D ) maar het begin was best zwak.

Geen idee wat het is. Dat ie zichzelf de komende tijd maar weer lekker op de rit krijgt voor het ESF want daar moet gewoon weer de oude zelfverzekerde versie staan alsjeblieft. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 17-02-2018 22:17:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 februari 2018 @ 22:18:19 #46
163650 Greys
pi_177265259
Hij zag er gister trouwens wel al beter uit.



Goeie dansmoves ook wel :+

https://www.instagram.com/p/BfRQhT-lI7I/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 februari 2018 @ 22:26:51 #47
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177265475
Vet kekke shufflemoves.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177266151
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:18 schreef Greys het volgende:
Hij zag er gister trouwens wel al beter uit.

[ afbeelding ]

Goeie dansmoves ook wel :+

https://www.instagram.com/p/BfRQhT-lI7I/
Ja! Ik zapte langs en dacht meteen hij ziet er weer beter uit :Y
  maandag 19 februari 2018 @ 10:15:31 #49
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177293216
Deze week gaat het hele circus weer beginnen!

  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 10:55:25 #50
368283 ato
pi_177293926
Kunnen Julie mij koppelen aan Mans? :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 11:01:12 #51
368283 ato
pi_177294042
Ach ik ga ook flirten met Waylon...
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 11:02:34 #52
368283 ato
pi_177294068
En Cornald Maas
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:27:47 #53
163650 Greys
pi_177295944
Ato _O-

We gaan Cornald wel ontmoeten bij EiC *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177312285
Begin al lichtelijk gespannen te worden *O*
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2018 @ 20:00:27 #55
368283 ato
pi_177327908
Nederland staat 14e bij de boekies..
1e Bulgarije.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 20:02:51 #56
163650 Greys
pi_177327963
Bulgarije op 1 zonder lied ja? :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177328044
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
Bulgarije op 1 zonder lied ja? :') _O-
Dat komt vooral door hun recente trackrecord, het feit dat een van de meest gerenomeerde Grieks/Russische ESF-componisten/choreografen achter de inzending zit en de sterke geruchten dat de zanger van vorig jaar weer terugkeert
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177328067
Op Betfair is dit nu de Top 10:

1. Bulgarije
2. Estland
3. Finland
4. Zweden
5. Tsjechië
6. Australië
7. Nederland
8. Spanje
9. Rusland
10. België
...
43. Zwitserland
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 20:09:05 #59
163650 Greys
pi_177328139
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat komt vooral door hun recente trackrecord, het feit dat een van de meest gerenomeerde Grieks/Russische ESF-componisten/choreografen achter de inzending zit en de sterke geruchten dat de zanger van vorig jaar weer terugkeert
Oh :o Dat die zanger misschien weer terugkomt had ik helemaal gemist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 20:10:18 #60
163650 Greys
pi_177328175
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:06 schreef Fred_B het volgende:
Op Betfair is dit nu de Top 10:

1. Bulgarije
2. Estland
3. Finland
4. Zweden
5. Tsjechië
6. Australië
7. Nederland
8. Spanje
9. Rusland
10. België
...
43. Zwitserland
Dank je!

Rusland erg verrassend? :D

Zullen we ook een apart bookies topic openen? Zowel voor de tussenstanden van verschillende bookies maar ook voor als er mensen zelf willen wedden. Misschien wel leuk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177328234
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank je!

Rusland erg verrassend? :D

Zullen we ook een apart bookies topic openen? Zowel voor de tussenstanden van verschillende bookies maar ook voor als er mensen zelf willen wedden. Misschien wel leuk?
Jij bent hoofd ESF-zaken op FOK, dus ga vooral je gang.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2018 @ 20:14:10 #62
368283 ato
pi_177328281
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:06 schreef Fred_B het volgende:
Op Betfair is dit nu de Top 10:

1. Bulgarije
2. Estland
3. Finland
4. Zweden
5. Tsjechië
6. Australië
7. Nederland
8. Spanje
9. Rusland
10. België
...
43. Zwitserland
Op Odd staan wij 14e is toch de algemene odd?
Dus alle wed lijstjes bij elkaar.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 20:15:29 #63
163650 Greys
pi_177328322
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177328422
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:14 schreef ato het volgende:

[..]

Op Odd staan wij 14e is toch de algemene odd?
Dus alle wed lijstjes bij elkaar.
Betfair is in principe de grootste, dus meestal volgen andere sites snel naar dat niveau. Al is het in deze fase natuurlijk allemaal nogal willekeurig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2018 @ 20:25:42 #65
368283 ato
pi_177328602
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Betfair is in principe de grootste, dus meestal volgen andere sites snel naar dat niveau. Al is het in deze fase natuurlijk allemaal nogal willekeurig.
Ik volg altijd Odd checker.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177339017
Tijd gaat snel, toch wel spannend. w/ Ben ook heel benieuwd of we straks hier ongeveer dezelfde mening hebben of dat we verschillende voorkeuren hebben. :D (en of het overeenkomt met het gekozen nummer)
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2018 @ 07:03:37 #67
368283 ato
pi_177360380
Ik wist niet dat er een programma was een paar jaar geleden dat ThE Hit heette.
Een artiest zingt de gewonnen lied van getalenteerde aankomende componisten.

Dit zou een lekker liedje zijn voor ESF:

Life can be a bitch, so like it..
pi_177360657
The Hit was tof ja, daar hebben sommige landen volgens mij wel eens een inzending mee gekozen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177362549
Dacht eerst dat iets meer op de rustige tour beter was, maar nu het veld een beetje duidelijk begint te worden, met vooral meer gericht op eigen taal of iets met nadruk op emoties en een bepaalde boodschap, hoop ik echt op een leuke, goede knaller (zoals bijvoorbeeld een Wicked Ways stijl). Liggen echt kansen denk ik, zelfs als ie met een ballad komt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 09:36:51 #70
163650 Greys
pi_177362823
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:18 schreef Majkool het volgende:
Dacht eerst dat iets meer op de rustige tour beter was, maar nu het veld een beetje duidelijk begint te worden, met vooral meer gericht op eigen taal of iets met nadruk op emoties en een bepaalde boodschap, hoop ik echt op een leuke, goede knaller (zoals bijvoorbeeld een Wicked Ways stijl). Liggen echt kansen denk ik, zelfs als ie met een ballad komt
Stenders (geloof ik?) zei dat ie het lied gehoord had en dat het 'commercieel' is. Bedoel je dat een beetje ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177362972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:18 schreef Majkool het volgende:
Dacht eerst dat iets meer op de rustige tour beter was, maar nu het veld een beetje duidelijk begint te worden, met vooral meer gericht op eigen taal of iets met nadruk op emoties en een bepaalde boodschap, hoop ik echt op een leuke, goede knaller (zoals bijvoorbeeld een Wicked Ways stijl). Liggen echt kansen denk ik, zelfs als ie met een ballad komt
Ja als je nu met een goede commerciele knaller aan komt zetten (up tempo met sterk refrein) zou je wel eens spekkoper kunnen zijn. In die categorie zijn tot nu toe alleen Tsjechie, waarschijnlijk Finland en Zweden een concurrent.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 09:53:47 #72
163650 Greys
pi_177363040
Ik denk alleen zelf niet dat er op z'n Nashville album een commerciële up-tempo knaller gaat komen. Denk zelf eerder een ballad en ik vind hem daar zelf vaak het sterkst in. Maar wie weet. Ik word echt wel zenuwachtig en ik geloof dat ik niet naar DWDD ga kijken tot bekend is welke het is geworden. Trek me dat commentaar te veel aan van mensen die al tien jaar niet gekeken hebben ben ik bang. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177363705
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Stenders (geloof ik?) zei dat ie het lied gehoord had en dat het 'commercieel' is. Bedoel je dat een beetje ook?
Nu al 2 jaar op rij een kunstig nummer in eigen taal, in een genre waar normaal weinig mensen naar luisteren met een bepaalde boodschap. Veel landen proberen die insteek ook (Frankrijk: bootvluchtelingen, Italie: terrorisme, Spanje: klassiekachtig, Estland: opera), en komt er meer ruimte voor gewoon een lekker goed nummer om te winnen. Ik zie met wat nu bekend is LIAMOO als winnaar, maar die wint waarschijnlijk niet eens in Zweden...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 10:24:17 #74
163650 Greys
pi_177363738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:21 schreef Majkool het volgende:

[..]

Nu al 2 jaar op rij een kunstig nummer in eigen taal, in een genre waar normaal weinig mensen naar luisteren met een bepaalde boodschap. Veel landen proberen die insteek ook (Frankrijk: bootvluchtelingen, Italie: terrorisme, Spanje: klassiekachtig, Estland: opera), en komt er meer ruimte voor gewoon een lekker goed nummer om te winnen. Ik zie met wat nu bekend is LIAMOO als winnaar, maar die wint waarschijnlijk niet eens in Zweden...
Ja ik snap wat je bedoelt. En toen je zei 'zelfs met een ballad', bedoel je dan gewoon een goede commerciële ballad waarin ie wel lekker kan uithalen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177363780
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt. En toen je zei 'zelfs met een ballad', bedoel je dan gewoon een goede commerciële ballad waarin ie wel lekker kan uithalen?
Ik zie het grootste voordeel/kansen in een lekkere knaller/hit ja, niet echt een hele rustige ballad, maar met zijn stem valt ie hier ook wel mee op
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:29:59 #76
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177363853
Is er eigenlijk al wat meer bekend over wat en hoe op drie maart?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177363914
Een goed nummer is een goed nummer. Het tempo maakt niks uit. Als het goed is en goed wordt gebracht haalt het de finale, of het nou een ballad is of death metal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 10:33:51 #78
163650 Greys
pi_177363918
quote:
11s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over wat en hoe op drie maart?
Nee volgens mij niet. Gaan ze vast bij DWDD vertellen. Hoop ik. :D
En ook of ie Pannecoucke meeneemt. En wanneer ie z'n postcard opneemt in Lissabon. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 10:36:36 #79
163650 Greys
pi_177363991
Mijn persoonlijk hoop is nog steeds dit. Waylon op een kruk met een gitaar, veel close ups van Pannecoucke en een ballad waarin ie z'n stem en gevoel kan gooien.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:54:03 #80
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177364287
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet. Gaan ze vast bij DWDD vertellen. Hoop ik. :D
En ook of ie Pannecoucke meeneemt. En wanneer ie z'n postcard opneemt in Lissabon. :P
Omdat het op een zaterdag is, heb ik de hele tijd al het vermoeden dat dat gaat gebeuren met een prime time bekendmaking op tv tussen het Journaal en Wie is de mol (Avrotros-programma). Heb je meteen veel kijkers te pakken en heeft ook dus ook meteen wel impact op de media.

Maar dat is gebaseerd op helemaal niks, en dus waarschijnlijk meer wens dan realistisch. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177364490
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Omdat het op een zaterdag is, heb ik de hele tijd al het vermoeden dat dat gaat gebeuren met een prime time bekendmaking op tv tussen het Journaal en Wie is de mol (Avrotros-programma). Heb je meteen veel kijkers te pakken en heeft ook dus ook meteen wel impact op de media.

Maar dat is gebaseerd op helemaal niks, en dus waarschijnlijk meer wens dan realistisch. :P
Je weet het natuurlijk nooit, gezien het bereik zou dat een goed moment zijn. Denk alleen niet dat ze de programmering daar voor gaan wijken. Daniël Dekker heeft op die zaterdagmiddag ook zijn radioprogramma Muziekcafé op Radio 2 tussen 16.00 en 18.00 uur. Het zou me niet verbazen als het dan 'gewoon' bekend wordt gemaakt op welk lied de keuze is gevallen.

Of een speciaal ingelast persmoment met Jan Smit en Cornald Maas waar de inzending van Waylon officieel wordt bekendgemaakt (vergelijkbaar met voorgaande jaren).
pi_177365652
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Mijn persoonlijk hoop is nog steeds dit. Waylon op een kruk met een gitaar, veel close ups van Pannecoucke en een ballad waarin ie z'n stem en gevoel kan gooien.

Dat hoop ik ook. Hij komt dan zo goed tot zijn recht. Wat een stem heeft die gast toch _O_
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 12:10:20 #83
163650 Greys
pi_177365681
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Hij komt dan zo goed tot zijn recht. Wat een stem heeft die gast toch _O_
*O* O+ Leuk jij hier in ESF!

Ga je de liedjes kijken de komende dagen? Ik durf niet _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177365731
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:10 schreef Greys het volgende:

[..]

*O* O+ Leuk jij hier in ESF!

Ga je de liedjes kijken de komende dagen? Ik durf niet _O-
Ik vind het wel erg spannend hoor, maar denk dat ik toch wel ga kijken. De nieuwsgierigheid wint het dan :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 12:19:37 #85
163650 Greys
pi_177365883
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg spannend hoor, maar denk dat ik toch wel ga kijken. De nieuwsgierigheid wint het dan :P
Ja dat heb ik toch ook wel. Dan moet ik daarna gewoon niet op Twitter kijken naar de reacties misschien. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177365919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat heb ik toch ook wel. Dan moet ik daarna gewoon niet op Twitter kijken naar de reacties misschien. :D
Beter, béter :D
pi_177366710
Ik weet ook nog niet of ik ga kijken eigenlijk. Waarschijnlijk frustreer ik mezelf dan teveel met nummers die ik heel erg goed vind, en die het dan juist niet worden en vice versa.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 13:15:43 #88
163650 Greys
pi_177367566
Oh ook dat nog ja _O-

Het is veel te spannend dit jaar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177371277
Ik hoop eerlijk gezegd toch wel op een nummer met pit. Tuurlijk, een goed lied is het belangrijkste, maar persoonlijk hoop ik dat na zijn rustigere kant ook zijn ruige kant op het ESF geëtaleerd gaat worden.
~The present is all there is~
pi_177371288
Ik kan morgenavond niet kijken dus rustig aan met het commentaar jongens
~The present is all there is~
pi_177373090
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Mijn persoonlijk hoop is nog steeds dit. Waylon op een kruk met een gitaar, veel close ups van Pannecoucke en een ballad waarin ie z'n stem en gevoel kan gooien.

Pannecoucke wordt naar mijn idee ietwat overschat. Hij had voor de Common Linnets goed naar Loreen gekeken, en gezien dat bij haar het camerawerk betrekkelijk eenvoudig was, en dat overgenomen. Maar waar hij verder mee kwam bij Trijntje en die Spaanse inzending was niks bijzonders. Douwe Bob was wel ok, maar ook vooral veel gemiste shots.

Wat mij wel een geschikte regisseur lijkt is die knakker die ook altijd The Passion doet. Dat lijkt me iemand die hier wel voor is te porren, en die gaat altijd erg enthousiast te werk.
pi_177373344
Laatst toen Waylon bij DWDD een nummer zong waren zelfs de reacties op Twitter erg positief toch? Dus misschien valt het mee. :Y Hoop ik voor hem ook.
pi_177373406
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:41 schreef Em31 het volgende:
Laatst toen Waylon bij DWDD een nummer zong waren zelfs de reacties op Twitter erg positief toch? Dus misschien valt het mee. :Y Hoop ik voor hem ook.
Ik denk niet dat Waylon ook maar een seconde wakker ligt van negatieve Twitteraars.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_177373464
quote:
6s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Waylon ook maar een seconde wakker ligt van negatieve Twitteraars.
Nou, hij reageert wel vaak op gezeur. Dus ik betwijfel het of het hem helemaal niet boeit. Lijkt me toch dat hij ook ergens wel hoopt dat mensen zijn nieuwe muziek mooi vinden. :P

Alleen dat extreme negatieve commentaar wat ze na CATS kregen zie ik sowieso niet meer gebeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 18:53:19 #95
163650 Greys
pi_177373640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:46 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nou, hij reageert wel vaak op gezeur. Dus ik betwijfel het of het hem helemaal niet boeit. Lijkt me toch dat hij ook ergens wel hoopt dat mensen zijn nieuwe muziek mooi vinden. :P

Alleen dat extreme negatieve commentaar wat ze na CATS kregen zie ik sowieso niet meer gebeuren.
Ik wel. Sterker nog, ik denk dat driekwart van de mensen die na de introductie van CATS riepen dat het suf en saai was nu alweer vergeten zijn dat ze dat riepen en de komende dagen gaan roepen dat CATS geweldig was en Waylon er niet aan kan tippen en dat ie duidelijk Ilse nodig heeft. Want voorspelbaar. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177373804
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wel. Sterker nog, ik denk dat driekwart van de mensen die na de introductie van CATS riepen dat het suf en saai was nu alweer vergeten zijn dat ze dat riepen en de komende dagen gaan roepen dat CATS geweldig was en Waylon er niet aan kan tippen en dat ie duidelijk Ilse nodig heeft. Want voorspelbaar. :Y
Hmm misschien denk ik te positief dan. -O- Hopen dat hij het tegendeel meteen kan bewijzen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 19:05:25 #97
163650 Greys
pi_177373995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hmm misschien denk ik te positief dan. -O- Hopen dat hij het tegendeel meteen kan bewijzen.
Die mensen die dat willen roepen, roepen het ongeacht het lied en de uitvoering. Ook als het tien keer beter is dan CATS ;) Gewoon omdat het kán en kritiek leveren op social media tien keer 'stoerder' is dan iemand prijzen.

Dus daar moet niemand zich maar wat van aantrekken. Alleen ben ik daar zelf (gewoon eerlijk, ga me niet beter voordoen dan ik ben) nogal slecht in en ik hoop dat Waylon er wel een beetje boven kan staan. We denken van wel maar volgens mij doet het hem best wat. Net als dat ie eerlijk toegaf dat de eerste kritiek na CATS voor zowel hem als Ilse best een domper was. Lekker eerlijk. Ik hou dr wel van, niet stoerder doen dan je bent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2018 @ 22:08:52 #98
368283 ato
pi_177379283
Greys kende jij The Grasping song? Ik kende het niet, ik zou het wel vet vinden dat hij zoiets zong.

Ps wat de meeste artiesten niet hebben en Waylon wel, is een lied met hart en ziel zingen.
Ongeacht welk liedje ook. Je voelt wat hij zingt.

Ik zag net die Duitse zanger, die heeft dat ook niet hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:13:00 #99
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177379433
Het is bijna morgen, en dat betekend niet alleen een duel Noorwegen-Nederland op de 1000m voor mannen, maar ook eindelijk het eerste liedje. *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 22:14:43 #100
163650 Greys
pi_177379486
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:08 schreef ato het volgende:
Greys kende jij The Grasping song? Ik kende het niet, ik zou het wel vet vinden dat hij zoiets zong.

Ps wat de meeste artiesten niet hebben en Waylon wel, is een lied met hart en ziel zingen.
Ongeacht welk liedje ook. Je voelt wat hij zingt.

Ik zag net die Duitse zanger, die heeft dat ook niet hoor.
Kende het niet maar inderdaad een fijn nummer!

En dat hart en ziel heb je gelijk in ja. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 22:16:11 #101
163650 Greys
pi_177379525
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Het is bijna morgen, en dat betekend niet alleen een duel Noorwegen-Nederland op de 1000m voor mannen, maar ook eindelijk het eerste liedje. *O* *O* *O*
OMG OMG OMG OMG *O*

Dit keer zonder ontbrekende veren en tegelsmijterij graag _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:20:52 #102
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177379667
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

OMG OMG OMG OMG *O*

Dit keer zonder ontbrekende veren en tegelsmijterij graag _O-
Alsjeblieft wel ja. :o :o :D


*O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177385537
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Die mensen die dat willen roepen, roepen het ongeacht het lied en de uitvoering. Ook als het tien keer beter is dan CATS ;) Gewoon omdat het kán en kritiek leveren op social media tien keer 'stoerder' is dan iemand prijzen.

Dus daar moet niemand zich maar wat van aantrekken. Alleen ben ik daar zelf (gewoon eerlijk, ga me niet beter voordoen dan ik ben) nogal slecht in en ik hoop dat Waylon er wel een beetje boven kan staan. We denken van wel maar volgens mij doet het hem best wat. Net als dat ie eerlijk toegaf dat de eerste kritiek na CATS voor zowel hem als Ilse best een domper was. Lekker eerlijk. Ik hou dr wel van, niet stoerder doen dan je bent.
Oh ja kan ik goed begrijpen hoor, dat toch aantrekken van andere meningen! En voor jou zal het nu met Waylon ook nog wat erger zijn natuurlijk. Twitter overslaan is dan misschien wel een goed idee ja, hoe moeilijk het ook kan zijn. :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 10:06:32 #104
163650 Greys
pi_177386090
Waar ik een beetje mee zit ook is dat hele DWDD gebeuren. Van andere esf artiesten waar meerdere liedjes van bekend werden plaatsten we die ook hier (zie Finland), dus dat zal andersom in andere landen vast ook gebeuren met zijn songs. En waar anderen dan een gelikte professionele video presenteren van de songs krijgen ze van Waylon dus DWDD optredens. Waar het geluid en camerawerk nou vaak niet al te best is..

En ja ik weet dat het geen hol uitmaakt en gaat om het uiteindelijke optreden daar in mei. Echt, ik weet het. Maar omdat ze bij CATS in eerste instantie dus heel veel kritiek kregen (en dat een domper was kennelijk) gaat dit vast dus weer precies hetzelfde. :P Als ik hem was had ik het dit keer dus pas gepresenteerd met video etc. Gewoon helemaal klaar. Al is dit voor de fans weer leuker. Ach ja.. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177386162
Van negatieve reacties over de nummers trek ik me niet zoveel aan, maar wat ik me juist vooral teveel aantrek zijn weer al die reacties dat Waylon hopelijk gaat floppen en dat het hilarisch zou zijn als Ilse de volgende keer mee gaat doen en dan gaat winnen.
Sowieso dat als er weer een artikel over Waylon is op een ESC-gerelateerde site het in de comments altijd weer over Ilse gaat. Veel binnen de community zijn ervan overtuigd dat hij haar destijds heeft laten barsten, hij een of andere nietsnut is zonder haar en ze gunnen hem helemaal niets. Het zegt niet veel over zijn kansen, maar ik vind het toch jammer. Uiteindelijk weet niemand wat er nou gebeurd is tussen hen en wiens schuld het nou meer was, dus ik verbaas me toch elke keer weer erover dat veel buitenlandse ESF fans zo anti-Waylon zijn.

Maar goed, daar probeer ik me dan wat minder van aan te trekken. Hopelijk als de liedjes straks bekend zijn dat iedereen alleen nog maar daar over gaat praten en ze dit onderwerp maar voorgoed laten rusten. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177386304
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:06 schreef Greys het volgende:
Waar ik een beetje mee zit ook is dat hele DWDD gebeuren. Van andere esf artiesten waar meerdere liedjes van bekend werden plaatsten we die ook hier (zie Finland), dus dat zal andersom in andere landen vast ook gebeuren met zijn songs. En waar anderen dan een gelikte professionele video presenteren van de songs krijgen ze van Waylon dus DWDD optredens. Waar het geluid en camerawerk nou vaak niet al te best is..

En ja ik weet dat het geen hol uitmaakt en gaat om het uiteindelijke optreden daar in mei. Echt, ik weet het. Maar omdat ze bij CATS in eerste instantie dus heel veel kritiek kregen (en dat een domper was kennelijk) gaat dit vast dus weer precies hetzelfde. :P Als ik hem was had ik het dit keer dus pas gepresenteerd met video etc. Gewoon helemaal klaar. Al is dit voor de fans weer leuker. Ach ja.. :D
Ik vermoed dat HET nummer na de presentatie op 3 maart ook gepaard gaat met een videoclip, net als bij Douwe Bob en OG3NE. Meestal wordt die dan ook gelijk gedeeld overal.
Het zou wel erg stom van hem zijn als hij nog geen videoclip heeft en iedereen het de komende tijd alleen met dat DWDD clipje moet doen. Dat zou hij dan toch beter hebben moeten kunnen plannen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177386552
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:06 schreef Greys het volgende:
Waar ik een beetje mee zit ook is dat hele DWDD gebeuren. Van andere esf artiesten waar meerdere liedjes van bekend werden plaatsten we die ook hier (zie Finland), dus dat zal andersom in andere landen vast ook gebeuren met zijn songs. En waar anderen dan een gelikte professionele video presenteren van de songs krijgen ze van Waylon dus DWDD optredens. Waar het geluid en camerawerk nou vaak niet al te best is..

En ja ik weet dat het geen hol uitmaakt en gaat om het uiteindelijke optreden daar in mei. Echt, ik weet het. Maar omdat ze bij CATS in eerste instantie dus heel veel kritiek kregen (en dat een domper was kennelijk) gaat dit vast dus weer precies hetzelfde. :P Als ik hem was had ik het dit keer dus pas gepresenteerd met video etc. Gewoon helemaal klaar. Al is dit voor de fans weer leuker. Ach ja.. :D
Ik begrijp je heel goed met de vergelijking met CATS in DWDD. Toch vind ik het nu een beetje anders liggen, omdat hij mensen nog in onzekerheid laat welk lied het is geworden. Bij CATS was direct bekend: Dit gaat naar Kopenhagen. Hier moeten we het mee doen. Nu is het zo dat pas op zaterdag 3 maart het lied officieel bekend wordt gemaakt en dan neem ik aan met een video. Tot die tijd blijft het puur speculeren welk lied uiteindelijk gekozen wordt en kan er nog niet een oordeel worden gegeven over de definitieve inzending die naar Lissabon gaat totdat deze officieel wordt gepresenteerd.

Zodra dan bekend wordt gemaakt welk lied het is geworden, zit zijn video er direct aan gekoppeld. Wil niet zeggen dat de stemming dan niet negatief kan zijn natuurlijk, maar het optreden in DWDD is men dan vast alweer vergeten. Als deze opnames van de 5 liedjes in DWDD al in het buitenland geplaatst worden is dat voor hem eerder promotie voor zijn nieuwe album. :) Dus ik zie hier toch een minder groot probleem. (Plus zoals je zelf al terecht opmerkte het aantal mensen in het buitenland die dat soort filmpjes bekijken is marginaal, het gaat om het optreden in mei.)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 10:30:25 #108
163650 Greys
pi_177386569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vermoed dat HET nummer na de presentatie op 3 maart ook gepaard gaat met een videoclip, net als bij Douwe Bob en OG3NE. Meestal wordt die dan ook gelijk gedeeld overal.
Het zou wel erg stom van hem zijn als hij nog geen videoclip heeft en iedereen het de komende tijd alleen met dat DWDD clipje moet doen. Dat zou hij dan toch beter hebben moeten kunnen plannen.
Ik geloof ook dat op 3 maart alles er is :Y Maar dan is het ergens toch jammer dat eerst de mindere versie openbaar en gedeeld wordt. Puur persoonlijke mening hoor. Het zal uiteindelijk geen bal uitmaken maar zelf had ik het niet gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 10:43:51 #109
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177386801
Hij doet dit natuurlijk vooral op in 1 van Nederlands best bekeken programma's zijn album superdik te promoten.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 11:05:13 #110
163650 Greys
pi_177387182
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:43 schreef Momo... het volgende:
Hij doet dit natuurlijk vooral op in 1 van Nederlands best bekeken programma's zijn album superdik te promoten.
Is ook zo. En vanuit zijn oogpunt dan wel weer heel begrijpelijk.
En tis ook nog leuk dat we als ESF-fans wat van de andere nummers te horen krijgen en niet alleen Het Nummer zoals bij Og3ne en Anouk oa.

Dus er is ook een hoop positief aan. O+

Ik gun het gewoon ook DWDD niet echt omdat ze zo lillek doen over het Songfestival :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 13:25:07 #111
163650 Greys
pi_177391376
Kijk dit bedoel ik... de kop/toon van dit soort berichten :')

Dat was toch al duidelijk dat het al gekozen was?

http://media.tpo.nl/2018/02/23/waylon-dwdd/

quote:
Waylon treedt voor Jan Lul vijf keer in DWDD op, Songfestivalnummer in januari al gekozen

'Ook als de reacties bij ene liedje positiever zijn dan bij andere houden we vast aan gekozen nummer'

Volgende week weet Nederland dan eindelijk met welk liedje zanger Waylon gaat meedoen bij het Eurovisiesongfestival in Lissabon. Een woordvoerster van de omroep verzekerde dat de liedjeskeuze “absoluut vaststaat. Ook als in de publieke opinie de reacties voor het ene liedje positiever zijn dan bij het andere, houden we vast aan het gekozen nummer”, vertelt de voorlichtster.

Zelf weet Waylon al sinds vorige maand welke song dat zal zijn. Hij heeft het nummer waarmee hij in mei Nederland vertegenwoordigt in januari al gekozen. Dat deed hij in overleg met zijn eigen team en met AVROTROS die het songfestival in Nederland uitzendt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177391440
Ik vind het eerlijk gezegd best wel dom/onnodig dat ie het bij DWDD doet. Hij had gewoon tot 3 maart moeten wachten en dan het moeten een releasen met een leuke (niet al te poespas) videoclip erbij die gelijk op het officiele Eurovisiekanaal was verschenen.

Had een veel betere eerste indruk gemaakt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:29:48 #113
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177391511
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:25 schreef Greys het volgende:
Kijk dit bedoel ik... de kop/toon van dit soort berichten :')

Dat was toch al duidelijk dat het al gekozen was?

http://media.tpo.nl/2018/02/23/waylon-dwdd/

[..]

Maar wat is TPO dan in godsnaam? Nog nooit van gehoord. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 13:30:11 #114
163650 Greys
pi_177391527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:26 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd best wel dom/onnodig dat ie het bij DWDD doet. Hij had gewoon tot 3 maart moeten wachten en dan het moeten een releasen met een leuke (niet al te poespas) videoclip erbij die gelijk op het officiele Eurovisiekanaal was verschenen.

Had een veel betere eerste indruk gemaakt.
Ja dat vind ik dus ook, als ik puur naar het ESF kijk.

Maar dit is wel leuker qua voorpret en spanning opbouwen.
En voor hem goed qua album/tourpromotie.

Ik twijfel nog steeds of ik ga kijken naar DWDD de komende dagen of even afwacht tot 3 maart :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 13:30:41 #115
163650 Greys
pi_177391542
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Maar wat is TPO dan in godsnaam? Nog nooit van gehoord. :D
Oh geen idee, het kwam voorbij toen ik op #waylon klikte op Twitter bij recent nieuws.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177391567
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh geen idee, het kwam voorbij toen ik op #waylon klikte op Twitter bij recent nieuws.
Wat ben je toch ook een leuke fangirl stalker O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 13:35:20 #117
163650 Greys
pi_177391633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:31 schreef Nexum het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een leuke fangirl stalker O+
_O- _O-

True!

Ik wilde ff kijken of er al ergens een beetje werd aangekondigd/herinnerd dat het vanavond 'begint'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177391743
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Maar wat is TPO dan in godsnaam? Nog nooit van gehoord. :D
De Nederlandse Breitbart. Ultrarechts puberaal gestook op de Baudet-wijze.

Dat het nummer al gekozen is zei hij nota bene zelf, ik snap niet wat daar 'nieuws' aan is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 13:43:21 #119
163650 Greys
pi_177391785
Echt? Oh sorry jongens, ik zocht alleen maar op Waylon.
Niet op ultra-rechts :D :'( :D

En inderdaad, was vanaf het begin duidelijk dat ie z'n keuze al had gemaakt en dat er niet gestemd kan worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177391902
Ik vind de opzet juist wel leuk; het brengt wat reuring, is leuk voor de fans en hij kan gelijk zijn album promoten. Het enige jammere is dat het bij DWDD is en die gun ik de primeur niet vanwege hun neerbuigende houding over het ESF, maar wat betreft kijkcijfers en publiek is het wel beter om het daar te doen dan bij RTL Late Night.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177392035
Ik dacht, hup direct naar Waylon's FB/Insta en de officiele songfestival website. Zal vast al een aankondiging staan over vanavond en hoe en wat precies.... -O- Man, slapen ze daar?? Ik vind dat dus gewoon tegenvallen.
~The present is all there is~
pi_177392037
Maar ben wel enthousiast heur verder *O*
~The present is all there is~
pi_177392111
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:06 schreef Greys het volgende:
Waar ik een beetje mee zit ook is dat hele DWDD gebeuren. Van andere esf artiesten waar meerdere liedjes van bekend werden plaatsten we die ook hier (zie Finland), dus dat zal andersom in andere landen vast ook gebeuren met zijn songs. En waar anderen dan een gelikte professionele video presenteren van de songs krijgen ze van Waylon dus DWDD optredens. Waar het geluid en camerawerk nou vaak niet al te best is..

En ja ik weet dat het geen hol uitmaakt en gaat om het uiteindelijke optreden daar in mei. Echt, ik weet het. Maar omdat ze bij CATS in eerste instantie dus heel veel kritiek kregen (en dat een domper was kennelijk) gaat dit vast dus weer precies hetzelfde. :P Als ik hem was had ik het dit keer dus pas gepresenteerd met video etc. Gewoon helemaal klaar. Al is dit voor de fans weer leuker. Ach ja.. :D
Daarom wil ik dus ook weten of direct daarna er een clip online komt? Is het lied op spotify te beluisteren? Alleen een DWDD optreden met een gitaartje (ja mooi) zou ik zeer teleurstellend vinden.
~The present is all there is~
pi_177393361
https://www.televizier.nl(...)liedje.4118119.lynkx

quote:
De Wereld Draait Door
Hij houdt dit nog tot de uitzending van zaterdag 3 maart geheim. Dat is een redactionele keuze, laat De Wereld Draait Door weten aan het AD. “Wij willen de kijkers deelgenoot maken van wat er komt kijken bij het maken van een nummer voor het Eurovisie Songfestival. Hoe is de keuze voor het uiteindelijke nummer tot stand gekomen? Waarom vallen de andere nummers af?’’ Omroep AVROTROS, die verantwoordelijk is voor het Songfestival, sluit zich hierbij aan.
pi_177393516
quote:
Jij bent ook altijd zo fijn bezig met het posten van alle nieuws rondon onze inzending ^O^
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 15:12:01 #126
163650 Greys
pi_177393886
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:56 schreef grazz het volgende:
Ik dacht, hup direct naar Waylon's FB/Insta en de officiele songfestival website. Zal vast al een aankondiging staan over vanavond en hoe en wat precies.... -O- Man, slapen ze daar?? Ik vind dat dus gewoon tegenvallen.
Ik vind het ook voornamelijk iets voor de officiële sonbfestivalwebsite. Als artiest jezelf aankondigen is toch wat minder, dat horen zij te doen. Maar ze slapen er kennelijk inderdaad weer dit jaar :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 15:19:07 #127
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177394098
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
Echt? Oh sorry jongens, ik zocht alleen maar op Waylon.
Niet op ultra-rechts :D :'( :D

En inderdaad, was vanaf het begin duidelijk dat ie z'n keuze al had gemaakt en dat er niet gestemd kan worden.
Heb jij weer, kom je op een website van zuur ultra-rechts uit. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 15:23:09 #128
163650 Greys
pi_177394208
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Heb jij weer, kom je op een website van zuur ultra-rechts uit. :D
_O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 15:23:21 #129
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177394212
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het ook voornamelijk iets voor de officiële sonbfestivalwebsite. Als artiest jezelf aankondigen is toch wat minder, dat horen zij te doen. Maar ze slapen er kennelijk inderdaad weer dit jaar :{
Dat hele #teamdouwe gebeuren was ook echt maar een eenmalige opleving hè? -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 15:25:47 #130
163650 Greys
pi_177394266
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat hele #teamdouwe gebeuren was ook echt maar een eenmalige opleving hè? -O-
Ja heel jammer. Daar zat dat jaar van Douwe kennelijk een heel enthousiaste stagiair ofzo. Tis veel minder nu qua nieuws.

Heb ze even een FB privébericht gestuurd of er een aankondiging kan komen op hun site en Twitter en FB en of er al meer info is bv over het opnemen van de postcard in Lissabon en of daar foto's van komen. Etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 23-02-2018 16:09:05 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 15:29:29 #131
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177394369
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja heel jammer. Daar zat dat jaar van Douwe kennelijk een heel enthousiaste stagiair ofzo.. Tis weer niks.

Heb ze even een FB privébericht gestuurd of er een aankondiging kan komen op hun site en Twitter en FB en of er al meer info is bv over het opnemen van de postcard in Lissabon en of daar foto's van komen. Etc.
Maar dat bericht zullen ze ook wel weer niet lezen :')
Ja, nou. -O- zo veel moeite is het idd nou ook weer niet om een paar leuke posts te maken. PRUTSERS. :')

Ik zet overigens in op dat je weer een standaardreactie terug krijgt.

Edit: Zullen we ons aanbieden bij de avrotros als promotiebureau? Veel minder dan nu kan toch niet. :P :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 15:48:57 #132
163650 Greys
pi_177394908
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja, nou. -O- zo veel moeite is het idd nou ook weer niet om een paar leuke posts te maken. PRUTSERS. :')

Ik zet overigens in op dat je weer een standaardreactie terug krijgt.

Edit: Zullen we ons aanbieden bij de avrotros als promotiebureau? Veel minder dan nu kan toch niet. :P :')
Ja *O*

Echt, wij zouden zelfs over Sieneke nog veel enthousiaste berichten kunnen posten.

Ze lijken het niet eens meer te proberen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177395022
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 14:58 schreef grazz het volgende:

[..]

Jij bent ook altijd zo fijn bezig met het posten van alle nieuws rondon onze inzending ^O^
*O* Komt vooral door nieuwsgierigheid, hopen dat er eindelijk eens wat nieuws is en dan kom je soms wat tegen haha

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja heel jammer. Daar zat dat jaar van Douwe kennelijk een heel enthousiaste stagiair ofzo.. Tis weer niks.

Heb ze even een FB privébericht gestuurd of er een aankondiging kan komen op hun site en Twitter en FB en of er al meer info is bv over het opnemen van de postcard in Lissabon en of daar foto's van komen. Etc.
Maar dat bericht zullen ze ook wel weer niet lezen :')
Het heeft gewerkt _O-

songfestival twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:42:47 Vanavond zingt @waylonline in @dwdd één van de laatste vijf songs waaruit de uiteindelijke keuze voor het Eurovisie Songfestival is gemaakt. Volgende week ma t/m do de andere vier! Meer info: https://t.co/Y1d8ulToqb https://t.co/cLapzDTeoR reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 15:55:37 #134
163650 Greys
pi_177395044
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:54 schreef Em31 het volgende:

Het heeft gewerkt _O-

songfestival twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:42:47 Vanavond zingt @waylonline in @dwdd één van de laatste vijf songs waaruit de uiteindelijke keuze voor het Eurovisie Songfestival is gemaakt. Volgende week ma t/m do de andere vier! Meer info: https://t.co/Y1d8ulToqb https://t.co/cLapzDTeoR reageer retweet
Ik wilde hier serieus net komen melden dat m'n bericht gelezen is. _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 15:56:48 #135
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177395062
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wilde hier serieus net komen melden dat m'n bericht gelezen is. _O- *O*
Wauw. gewoon wauw. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177395097
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wilde hier serieus net komen melden dat m'n bericht gelezen is. _O- *O*
Moet je vaker doen, gewoon wat ideeën sturen. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 16:00:35 #137
163650 Greys
pi_177395113
En ook antwoord.



Nou afwachten dan maar. Maar wel netjes en leuk dat ze antwoorden, eerlijk is eerlijk. :)

Hopen dat het ze ietsje aangeslingerd heeft. Het bericht is iig al fijn nu op Twitter. ^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 23-02-2018 16:06:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177395462
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:00 schreef Greys het volgende:
En ook antwoord.

[ afbeelding ]

Nou afwachten dan maar. Maar wel netjes en leuk dat ze antwoorden, eerlijk is eerlijk. :)

Hopen dat het ze ietsje aangeslingerd heeft. Het bericht is iig al fijn nu op Twitter. ^O^
Wat ben je nu eigenlijk wijzer geworden? Ik heb liever dat ze iets melden als er ook wat te melden is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 16:18:00 #139
163650 Greys
pi_177395480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Wat ben je nu eigenlijk wijzer geworden? Ik heb liever dat ze iets melden als er ook wat te melden is.
Er IS toch iets te melden? Dat ie vanavond het eerste nummer doet? _O- Alleen hadden ze dat niet gemeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:19:51 #140
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177395522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Wat ben je nu eigenlijk wijzer geworden? Ik heb liever dat ze iets melden als er ook wat te melden is.
Beetje sociale media kanalen proberen natuurlijk de hype een beetje op te bouwen hè. Alleen op 3 maart een droge mededeling plaatsen is ook zo suf. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177395671
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:00 schreef Greys het volgende:
En ook antwoord.

[ afbeelding ]

Nou afwachten dan maar. Maar wel netjes en leuk dat ze antwoorden, eerlijk is eerlijk. :)

Hopen dat het ze ietsje aangeslingerd heeft. Het bericht is iig al fijn nu op Twitter. ^O^
Nouja, wel een béétje passief agressief hoor, dat tweede stukje. :{ :P Het is niet dat we daar vorig jaar op speciale momenten iets over gehoord hebben.
pi_177395692
Wat zou de ideale moment van de 5 avonden zijn om hét lied te brengen. Avond 1 (vanavond) lijkt niet ideaal als ze een hype willen creëren en men nog niet doorheeft dat hij daar gaat optreden / het geluid nog niet optimaal geregeld is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 16:29:40 #143
163650 Greys
pi_177395727
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:27 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nouja, wel een béétje passief agressief hoor, dat tweede stukje. :{ :P Het is niet dat we daar vorig jaar op speciale momenten iets over gehoord hebben.
We wisten volgens mij andere keren ook eerder dat Pannecoucke weer mee ging. Volgens mij bij Douwe al in het najaar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177396481
Douwe, dat was een leuk jaar om alles een beetje te volgen.
Ik kan voor Waylon het enthousiasme niet opbrengen dus ik wacht het nummer maar gewoon af....
pi_177396568
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

De Nederlandse Breitbart. Ultrarechts puberaal gestook op de Baudet-wijze.

Ja dat is echt een afvoerput van het internet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:30:03 #146
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177397602
Op z'n fb staan de namen van de liedjes:

Vanavond zingt ie: Back Together
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:30:50 #147
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177397611
Kan iemand dat plaatje dat daar staat overnemen? Zelf lukt me dat niet op m'n mobiel :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 18:32:56 #148
163650 Greys
pi_177397627
quote:
Vanavond begin ik bij DWDD met het delen van het eerste liedje van 5. Allen liedjes die een potentiële kandidaat zijn voor het Songfestival 2018.

De uiteindelijke officiële inzending voor Portugal heb ik in ieder geval met mijn hart gekozen.
Je kan ook kiezen op basis van berekeningen, het tegen andere inzendingen aanhouden, een verhaal erom heen bedenken of een glitterpak ter ondersteuning aan doen. Het enige is dat je dan met je verstand kiest, wat handig is om een keuze te begrijpen, maar niet om hem te maken.
Uiteindelijk moet ik daar staan, het zingen en accepteren wat er is.

De liefde voor muziek blijft een persoonlijke keuze. Gelukkig maar!
Ik wens jullie wel plezier bij het nationale debat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 18:34:27 #149
163650 Greys
pi_177397648
Ik denk dat The World Can Wait z'n inzending is. Omdat de tour ook zo heet. En het album ook geloof ik, of dat niet? Ja toch?

Qua titel vind ik dat ook het mooist. Nu de liedjes nog even afwachten welke het mooist is. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 18:36:14 #150
163650 Greys
pi_177397677
Outlaw in E-minor (Em) is ergens ook wel een lekkere titel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:36:17 #151
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177397678
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat The World Can Wait z'n inzending is. Omdat de tour ook zo heet. En het album ook geloof ik, of dat niet? Ja toch?

Qua titel vind ik dat ook het mooist. Nu de liedjes nog even afwachten welke het mooist is. :D
Zelfde gedachte
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 18:38:26 #152
163650 Greys
pi_177397702
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:36 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zelfde gedachte
Ja he, tis wel logisch om je tour en album te noemen naar het nummer dat je zelf het tofst vindt.

Die titel bekt ook gewoon goed.

Moest lachen om z'n 'ik wens jullie wel veel plezier met het nationale debat' _O- ^O^

En goed verhaal verder over kiezen met je hart.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 23-02-2018 18:46:45 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:39:46 #153
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177397722
Thanks but no thanks vind ik wel een komische titel. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177397754
Nou ben benieuwd w/
pi_177397832
ow, haha daar is het al :)
Ik heb wel vertrouwen in zijn inzet trouwens.
Maar wel vreemd dat hij meedere nummers presenteert terwijl het nummer al gekozen is.
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 18:49:49 #156
87554 Cee
Welluk?
pi_177397861
Oh ik las 'outlaw in 'em', vond het al zo'n hillbillyding. _O-
Ik denk dat het niet een van de eerste liedjes gaat worden, zeker niet die van vandaag want anders heb je langer last van de discussies die geen zin hebben omdat de keuze al is gemaakt. Dus vandaag kunnen we afstrepen.

Dan maandag, eerste DWDD uitzending nadat de Olympische Spelen zijn afgelopen, aangezien dit uitgebreid aandacht kreeg iedere uitzending de afgelopen twee weken zal dit wel een dubbeldikke special worden, wellicht met de sporters, en dan gaat Waylon een beetje ondergesneeuwd worden. Dus wordt hem ook niet.

Na verloop van tijd wordt de neutrale kijker Waylon-moe en zullen de liedjes minder interesse opwekken, zo tegen het eind aan. Dus kras nummer 4 en 5 ook maar door.

Jongens, we zijn er uit, The World Can Wait wordt het. w/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 18:52:58 #157
163650 Greys
pi_177397906
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:47 schreef Wup2 het volgende:
ow, haha daar is het al :)
Ik heb wel vertrouwen in zijn inzet trouwens.
Maar wel vreemd dat hij meedere nummers presenteert terwijl het nummer al gekozen is.
Ergens vind ik het toch wel leuk om ook gewoon eens de overige kanshebbers te horen die in de strijd waren. Hebben wel bij vele (alle?) direct gekozen artiesten nooit mogen horen. Bij Douwe niet, Anouk niet, Og3ne niet, Trijntje niet (al had die verder geen kanshebbers volgens mij).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 18:55:08 #158
163650 Greys
pi_177397935
@Cee, dat Em staat voor E-minor is een gok hoor. :@ Maar ik weet dat dat ook wel zo genoteerd word en het klinkt wel cool _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:56:09 #159
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177397954

Even een opwarmertje in het reclameblok
pi_177397995
Ik ga niet kijken want ik vind DWDD tegenwoordig te ergerlijk, maar ik lees graag mee wat jullie ervan zeggen :)

(Ik ga het later waarschijnlijk alsnog wel terugkijken hoor :P)
Koel en donker bewaren
pi_177397999
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:52 schreef Greys het volgende:
Ergens vind ik het toch wel leuk om ook gewoon eens de overige kanshebbers te horen die in de strijd waren. Hebben wel bij vele (alle?) direct gekozen artiesten nooit mogen horen. Bij Douwe niet, Anouk niet, Og3ne niet, Trijntje niet (al had die verder geen kanshebbers volgens mij).
Tsja het is natuurlijk wel slim bekeken van hem, het lokt iig. discussie uit. Nah ik gun hem de aandacht voor zijn album wel hoor. Misschien helpt het andere artiesten de meerwaarde van deelname aan het ESF in te zien
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:01:23 #162
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177398041
Hoop vooral dat hij in zijn eigen hoek blijft qua muziek en het gewoon een nummer met karakter is. Geen 13 in een dozijn popnummertje.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:04:11 #163
163650 Greys
pi_177398096
Hij ziet er best wel weer een tikkie nerveus uit :P Logisch ook wel. Maar hij ziet er wel een stúk beter uit dan paar weken terug bij the Voice.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 23-02-2018 19:09:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:07:38 #164
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177398157
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:04 schreef Greys het volgende:
Hij ziet er best wel weer een tikkie nerveus uit :P Logisch ook wel. Maar hij ziet er wel een stúk beter uit dan paar weken terug BIJ the Voice.
Jij kijkt ook gewoon he? :D
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:07:42 #165
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177398159
Hopelijk klinkt ie ook beter. :X
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:09:06 #166
163650 Greys
pi_177398186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:07 schreef Momo... het volgende:

[..]

Jij kijkt ook gewoon he? :D
Ik ga zo bij het liedje met de honden lopen.

(Ja écht :@ )

En daarna hier teruglezen en misschien daarna terugkijken. Of pas na de vijf liedjes. Ik weet het nog niet _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177398228
Ik heb ook niet veel met DWDD, maar ik heb gewoon de tv aan en het geluid op mute, om het dan aan te zetten als ik zie dat Waylon gaat zingen. :P
Ik denk sowieso dat het nummer op het einde gaat zitten. DWDD bewaart primeurs en andere zaken die gegarandeerd aandacht trekken altijd tot op het einde, zodat de kijker blijft plakken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:12:35 #168
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177398236
Ik gok dat ze de uitzending eindigen met het nummer?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:13:27 #169
163650 Greys
pi_177398252
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:16:04 #170
163650 Greys
pi_177398307
Bron esctoday.com

Eurovision 2018 representative Waylon is playing his wicked game, taking his sweet time to reveal his Eurovision 2018 entry.

Five songs, five potential Eurovision 2018 entries – but which one is THE song? Completely in line with the title of his upcoming album, The world can wait, Dutch artist Waylon is set to reveal his Eurovision 2018 entry sweet and slow. Leading up to the definite presentation on Saturday 3 March 2018, Waylon will unveil five songs a day in the coming week, each of which might be his entry for Lisbon, Portugal.

The song reveal week starts on Friday 23 February 2018.

The World Can Wait in De Wereld Draait Door

Waylon will be a special guest in the popular TV-show The wereld draait door (The world spins on). Each day, he will reveal a song from his album The world can wait. This is not just a keen marketing strategy to promote his new musical material, but also a conscious effort to put the focus on his artistry: Waylon has stated that the title The world can wait refers to completely submitting to the music, immersing oneself in the melodies, without distractions from the outside world.

Thus, although he has hinted that one of the five songs is his choice for Eurovision 2018, the public has to patiently wait until the official presentation on the 3rd of March. Until then, just enjoy the music!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177398323
Leuke foto gebruiken ze
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:16:52 #172
163650 Greys
pi_177398329
Grappig beschreven wel dat deze manier aansluit bij de albumtitel the world can wait.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:19:39 #173
163650 Greys
pi_177398379
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:16 schreef Wup2 het volgende:
Leuke foto gebruiken ze
Ja vind ik ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:22:45 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_177398453
De Wereld Draait Door
De Wereld Kan Wachten
pi_177398484
Ik heb de TV ook aangezet :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:31:58 #176
163650 Greys
pi_177398674
Zal ie al spijt hebben dat hij hierna nog vier keer dat hele uur gelul aan moet horen? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:33:30 #177
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177398712
ik vind Olga Zuiderhoek een topwijf hoor, maar het is toch totaal niet boeiend wat voor beweging zij krijgt. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177398718
Spannend! *O*

'Ik wens jullie wel plezier bij het nationale debat!' _O-
pi_177398760
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:31 schreef Greys het volgende:
Zal ie al spijt hebben dat hij hierna nog vier keer dat hele uur gelul aan moet horen? _O-
Aan zijn gezicht te zien wel.
leven zoals het leven is
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:36:59 #180
163650 Greys
pi_177398788
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:35 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Aan zijn gezicht te zien wel.
Ja.

"Mensen schiet eens op met dat geouwehoer ik moet ontzettend plassen". Zo keek ie een beetje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:37:06 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_177398793
Sex met bejaarden, 't is niet dat Waylon dit onderwerp niks interesseert.
pi_177398797
Ach, doet hij zelf. :P
Koel en donker bewaren
pi_177398803
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:37 schreef Cee het volgende:
Sex met bejaarden, 't is niet dat Waylon dit onderwerp niks interesseert.
_O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:38:01 #184
163650 Greys
pi_177398817
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:33 schreef Em31 het volgende:
Spannend! *O*

'Ik wens jullie wel plezier bij het nationale debat!' _O-
Ik vind het een prachtige zin waar je gewoon geheel naar keuze wel of geen sneer in kunt lezen. _O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177398829
Spannend hoor
pi_177398832
:O :O :O
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:38:54 #187
163650 Greys
pi_177398848
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:37 schreef Cee het volgende:
Sex met bejaarden, 't is niet dat Waylon dit onderwerp niks interesseert.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd aan tafel zelfs hém ietssss te ver gaat. Iets. Maar toch. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:38:58 #188
87554 Cee
Welluk?
pi_177398852
KAKEL KAKEL KAKEL
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:39:08 #189
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177398859
Wat zijn we in vredesnaam aan het kijken
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:39:36 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177398869
Zullen we het hier bij laten? JAAA
pi_177398876
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Wat zijn we in vredesnaam aan het kijken
[ afbeelding ]
Het baantjes carrousel van de NPO die elkaar zendtijd schenkt.
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:40:03 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_177398883
Daar gaan we *O*
pi_177398888
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het een prachtige zin waar je gewoon geheel naar keuze wel of geen sneer in kunt lezen. _O- _O_
Haha inderdaad, hij weet dat heel veel mensen een mening gaan hebben, maar het toch gewoon doen. :Y :D
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:40:28 #194
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177398893
jaaaa. eindelijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177398902
Rood staat hem goed. :Y
pi_177398905
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ergens vind ik het toch wel leuk om ook gewoon eens de overige kanshebbers te horen die in de strijd waren. Hebben wel bij vele (alle?) direct gekozen artiesten nooit mogen horen. Bij Douwe niet, Anouk niet, Og3ne niet, Trijntje niet (al had die verder geen kanshebbers volgens mij).
bij Douwe wisten dat Love on the rocks ook kanshebber was (maar pas achteraf)
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:40:58 #197
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177398908
Alles zelf geschreven dus.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:41:14 #198
163650 Greys
pi_177398917
Hij mag bij Marjan Berk komen wonen O+

Alle liedjes zelf geschreven :o :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:41:21 #199
87554 Cee
Welluk?
pi_177398921
Debacle bij The Voice, wat slim _O_
pi_177398922
Greys is MarjanBerk _O_
pi_177398925
Dat rood staat hem echt mooi.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177398934
In elk geval de juiste houding :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_177398936
Hij gaat het dus daar in DWDD onthullen 2 maart.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:42:23 #204
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177398943
Pannecoucke *O* ?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:42:26 #205
163650 Greys
pi_177398945
HANS PANNECOUCKE _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:42:37 #206
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177398948
heh. dus die vrijdag komt ie het al vertellen? Das ook weer nieuw.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177398949
Jaaaaa Hans *O* *O*
pi_177398950
Pannecoucke mee! :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:42:50 #209
87554 Cee
Welluk?
pi_177398956
Alleen :o
pi_177398957
Pannecoucke _O_
pi_177398961
Mart valt in slaap.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:43:05 #212
87554 Cee
Welluk?
pi_177398963
OMG PANNECOUCKEGENOT
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:43:08 #213
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177398965
Al aan het voorbereiden _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177398968
ER IS EEN ACT
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:43:21 #215
163650 Greys
pi_177398972
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dat rood staat hem echt mooi.
Ja :o
Staat classy en past goed bij z'n huid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177398973
Hij ziet er fris uit. Fijn.
pi_177398974
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:42 schreef Cee het volgende:
Alleen :o
Prima keuze :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_177398983
HELEMAAL ALLEEN
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177398987
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:42 schreef Greys het volgende:
HANS PANNECOUCKE _O_
Ja? *O* *O*
Koel en donker bewaren
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:43:57 #220
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177398989
Hij is duidelijk afgekickt. Dat is goed nieuws.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177398990
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat The World Can Wait z'n inzending is. Omdat de tour ook zo heet. En het album ook geloof ik, of dat niet? Ja toch?

Qua titel vind ik dat ook het mooist. Nu de liedjes nog even afwachten welke het mooist is. :D
Dat zei ik toch :P
Denk toch nu That's how she goes....of die laatste.
De titels zijn iig ok.

Moet je echt ff steunen, niet hem!
Oh, noemtie zelf de Common Linnets!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:44:04 #222
163650 Greys
pi_177398993
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:42 schreef ijs_beer het volgende:
heh. dus die vrijdag komt ie het al vertellen? Das ook weer nieuw.
Ik dacht zaterdag :o

Veel nieuws ineens zo.

Pannecoucke ook tussen neus en lippen door.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177398998
Mooi zo, want ik ben die zaterdag niet thuis.
Koel en donker bewaren
pi_177398999
Hij mag nog een kilootje of 2-3 afvallen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:44:46 #225
163650 Greys
pi_177399009
Echt alle nummers zelf geschreven, zowel tekst als muziek.

:o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177399010
Nu al beter dan Og3ne :)
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:44:55 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_177399017
Fucking love it. O+ O+
IK WIL DEZE
pi_177399022
Matig
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:45:04 #229
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177399024
oh wauw. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177399026
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:44 schreef KoningPils het volgende:
Nu al beter dan Og3ne :)
Maar dat is logisch
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:45:19 #231
163650 Greys
pi_177399030
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:44 schreef KoningPils het volgende:
Nu al beter dan Og3ne :)
Vind ik ook.

Maar dit is niet Het Nummer.
Gok ik.

Maar best fijn nummer :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177399035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:44 schreef marcodej het volgende:
Hij mag nog een kilootje of 2-3 afvallen.
Beetje onderkinnetje. Komt vast wel goed voor ESF.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177399037
GEIL GEIL GEIL
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177399038
Deze wordt 't niet.
pi_177399039
Fijn nummer, maar geen eurovision :Y
Maar deze kan zo op de radio rotatie.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 19:45:59 ]
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:45:42 #236
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177399040
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Maar dit is niet Het Nummer.
Gok ik.

Maar best fijn nummer :o
Ik denk het ook niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:45:45 #237
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177399041
ik heb kippenvel. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177399043
Mooi O+
pi_177399050
Dit is finalewaardig, maar dan hooguit middenmoot.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:46:07 #240
163650 Greys
pi_177399053
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:45 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb kippenvel. :o
Hij brengt het lekker met gevoel ja. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:46:18 #241
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177399055
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:45 schreef CrashO het volgende:
Fijn nummer, maar geen eurovision :Y
Maar deze kan zo op de radio rotatie.
He daniel, jij hier?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177399063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:44 schreef KoningPils het volgende:
Nu al beter dan Og3ne :)
Dat.

Denk dat het nog wel beter wordt. Is nog meer.


Of hij heeft expres Het Liedje als eerste.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177399064
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:45 schreef CrashO het volgende:
Fijn nummer, maar geen eurovision :Y
Maar deze kan zo op de radio rotatie.
Daniel Dekker. Ben jij het?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:46:39 #244
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177399066
Dit is een albumtrack.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:46:53 #245
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177399067
Als dit gewoon een nummer is, dan ligt het niveau hoog. Voor het songfestival weet je alleen dat dit niet top 5 gaat worden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:46:54 #246
163650 Greys
pi_177399068
Als z'n album zo is ga ik het een heerlijk album vinden.

En eerlijk is eerlijk, enorm veel kudo's dat ie alles zelf geschreven heeft _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177399069
Dit komt beter over met een band erbij.

De geluidsband staat nu veel te hard trouwens.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177399070
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

He daniel, jij hier?
Shit, ben betrapt :(
pi_177399078
Paul :r
pi_177399085
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:46 schreef marcodej het volgende:
Dit komt beter over met een band erbij.

De geluidsband staat nu veel te hard trouwens.
Dat rustige stuk was idd mooier. Te hard ^O^
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:47:38 #251
87554 Cee
Welluk?
pi_177399087
Paul vindt hem niks, het heeft dus potentie. _O_
pi_177399091
Paulgod, hier haal je de finale niet eens mee.
pi_177399095
Dat rood is idd heel mooi bij Waylon O+
The secret of getting ahead is getting started
pi_177399097
Matig
pi_177399102
Hoog James Bay gehalte maar niet echt geschikt
pi_177399104
Idd, liever eerlijk zijn. Dit gaat niemand goedkeuren behalve Cee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177399105
Vet lullig als het 'm wel is. :X
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:48:19 #258
163650 Greys
pi_177399108
Ik hou het op lied 3.

Maar wat een lekker begin.

En goed bij stem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177399109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:47 schreef tralalala het volgende:
Paulgod, hier haal je de finale niet eens mee.
Vond Paul die 3 glimmende nichten toen niet helemaal geweldig? :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 19:49:00 ]
pi_177399113
Paul valse nicht. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177399120
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:48 schreef Em31 het volgende:
Vet lullig als het 'm wel is. :X
Nee, Waylon kan veel beter.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:49:09 #262
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177399124


[ Bericht 100% gewijzigd door ijs_beer op 23-02-2018 19:49:33 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177399132
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, Waylon kan veel beter.
Ja ik bedoel die opmerking van Paul de Leeuw :P
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:49:50 #264
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177399133
Het klonkt heel erg als een liedje van Wilson Phillips.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:49:57 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_177399137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:48 schreef RipCity het volgende:
Idd, liever eerlijk zijn. Dit gaat niemand goedkeuren behalve Cee.
Zeg.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:50:13 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177399142
64alexz19 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:56 Waylon klinkt als een kruising tussen Kane en Lee Towers. En dat bedoel ik niet als compliment. #dwdd reageer retweet
fvpeli twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:38 #Waylon bij #DWDD - wel slim om met je slechtste liedje te beginnen! reageer retweet
Hallo Nederland :P
pi_177399145
Vrijdag 2 maart weten we dus het lied al *O*
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:50:23 #268
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177399146
Vond dit wel een heerlijk sferisch nummertje hoor, hou hier echt van. Maar is het 'm niet denk ik.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177399163
Mooi, maar middenmoot voor ESF
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:51:57 #270
163650 Greys
pi_177399186
Maar lekker met Pannecoucke dus _O_ _O_

Fijn. Omdat er her en der gedacht werd dat die een beetje 'van Ilse' was, maar die gaat gewoon ook lekker met Waylon mee. Verstandig, omdat ze al een keer goed hebben samengewerkt en Hans dus prima weet hoe hij Waylon goed in beeld brengt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177399193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:50 schreef Momo... het volgende:
64alexz19 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:56 Waylon klinkt als een kruising tussen Kane en Lee Towers. En dat bedoel ik niet als compliment. #dwdd reageer retweet
fvpeli twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:38 #Waylon bij #DWDD - wel slim om met je slechtste liedje te beginnen! reageer retweet
Hallo Nederland :P
Hij had ook met Ilse moeten gaan. Waarom doen we eigenlijk nog mee? Het is toch een Oostblok-feestje. :+
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:52:22 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_177399203
Ik vind het echt een heerlijk nummer, slaat meteen bij me aan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:52:40 #273
163650 Greys
pi_177399209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:50 schreef Momo... het volgende:
64alexz19 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:56 Waylon klinkt als een kruising tussen Kane en Lee Towers. En dat bedoel ik niet als compliment. #dwdd reageer retweet
fvpeli twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:38 #Waylon bij #DWDD - wel slim om met je slechtste liedje te beginnen! reageer retweet
Hallo Nederland :P
Ach, voorspelbaar.

Waren er ook mensen die het wél mooi vonden of helemaal niet? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:52:54 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177399217
Nee.

Nee. Nee.

Deze maar niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:52:57 #275
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177399219
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:52 schreef Cee het volgende:
Ik vind het echt een heerlijk nummer, slaat meteen bij me aan.
boks.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177399226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:50 schreef Momo... het volgende:
64alexz19 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:56 Waylon klinkt als een kruising tussen Kane en Lee Towers. En dat bedoel ik niet als compliment. #dwdd reageer retweet
fvpeli twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 19:47:38 #Waylon bij #DWDD - wel slim om met je slechtste liedje te beginnen! reageer retweet
Hallo Nederland :P
Dit wordt hem dan zeker als je die reacties ziet en kijkt naar het verleden, haha. :P

Vind het nummer best lekker! Haalt in ieder geval de finale, maar dat hoop ik bij elk nummer te zeggen, haha!
leven zoals het leven is
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:53:21 #277
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177399227
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach, voorspelbaar.

Waren er ook mensen die het wél mooi vonden of helemaal niet? :D
60% positief 40% negatief ongeveer.
pi_177399231
Vond het een mooi nummer, wel iets waar ik graag naar luister. Had ook wel op het album van TCL gepast. :Y Maar toch denk ik ook niet dat dit 'm is.
pi_177399234
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:51 schreef Greys het volgende:
Verstandig, omdat ze al een keer goed hebben samengewerkt en Hans dus prima weet hoe hij Waylon goed in beeld brengt.
En vice versa :Y Hans heeft wel iemand nodig die zich laat regisseren, anders kan zelfs hij het niet redden. "kuch" Trijntje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 19:53:52 ]
pi_177399238
Aardig liedje, in Nashville poepen ze deze uit bij duizenden. Maar het heeft niet de wow-factor. Next.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:54:01 #281
163650 Greys
pi_177399242
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:53 schreef Momo... het volgende:

[..]

60% positief 40% negatief ongeveer.
Ohhh _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 19:55:07 #282
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177399266
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh _O-
Wel veel mensen die beledigt zijn dat ze niet mee mogen beslissen :D
  ESF Reporter vrijdag 23 februari 2018 @ 19:55:08 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_177399267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:53 schreef Momo... het volgende:

[..]

60% positief 40% negatief ongeveer.
Beter dan bij TCL dus. :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:55:17 #284
163650 Greys
pi_177399270
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:53 schreef CrashO het volgende:

[..]

En vice versa :Y Hans heeft wel iemand nodig die zich laat regisseren, anders kan zelfs hij het niet redden. "kuch" Trijntje
Ja dat is helemaal waar. Hans heeft aan Waylon tenminste weer eens iemand die zelf héél goed weet wat ie wel en niet wil ipv Trijntje die riep 'ah joh doe maar wat' op het allerlaatste moment.

Mooi dat zij al echt bezig zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:55:29 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177399274
Het is gewoon Sky Radio gekweel. Kraak noch smaak. Doe maar niet deze.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:56:01 #286
163650 Greys
pi_177399288
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:55 schreef Momo... het volgende:

[..]

Wel veel mensen die beledigt zijn dat ze niet mee mogen beslissen :D
Hahahaha.
Dan moeten ze Anouk dr correcte uitspraak daarover tijdens The Voice nog maar even terugluisteren :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:56:02 #287
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177399289
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:53 schreef Momo... het volgende:

[..]

60% positief 40% negatief ongeveer.
Voor het Nederlandse volk is dat superpositief.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:57:30 #288
163650 Greys
pi_177399324
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:56 schreef Jane het volgende:

[..]

Voor het Nederlandse volk is dat superpositief.
Ja da's idd beter dan na CATS :D

Maar ik denk ook echt niet dat dit hem is. Ik zou het niet overslaan als ik het album in de auto luister, dat zeker niet. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:58:46 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177399348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Het is gewoon Sky Radio gekweel. Kraak noch smaak. Doe maar niet deze.
Helemaal mee eens. Waylon kan beter.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 19:58:53 #290
163650 Greys
pi_177399352
Slim trouwens om het in DWDD al niet met live muzikanten te doen zoals ie uitlegde dat het geluid slecht was bij de eerste keer CATS.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 20:01:36 #291
163650 Greys
pi_177399400
En de bekendmaking is dus idd niet zaterdag maar vrijdag. Hebben ze dat toch nog veranderd.

quote:
Geef je op: Waylon in Muziekcafé
Waylon geeft ter ere van zijn deelname aan het Eurovisie Songfestival 2018 in Lissabon, een exclusief optreden in het NPO Radio 2-programma ‘Muziekcafé’ in de Vorstin in Hilversum. Geef je nu op om hierbij aanwezig te zijn!

Het optreden van Waylon is dè officiële aftrap in aanloop naar het Eurovisie Songfestival waar natuurlijk de gloednieuwe inzending niet kan ontbreken…
Bovenstaande is zaterdag.
Bekendmaking dan toch tijdens DWDD denk ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177399415
Ik vind het een lekker liedje, maar het steekt niet boven het maaiveld uit. Teveel middle of the road, geen wow-gevoel. Gewoon een lekkere albumtrack, maar voor op het ESF typisch iets wat dan weer 11e wordt.

Ik gok dat dit een opwarmertje was en we ergens begin volgende week het ESF nummer krijgen. Maar het is wel een tof begin. ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177399425
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
En de bekendmaking is dus idd niet zaterdag maar vrijdag. Hebben ze dat toch nog veranderd.

[..]

Bovenstaande is zaterdag.
Bekendmaking dan toch tijdens DWDD denk ik?
Dat zei Matthijs zelf t/m donderdag speelt hij een lied, vrijdag maakt hij het daar bekend :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 20:04:10 #294
163650 Greys
pi_177399443
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:02 schreef libranl het volgende:

[..]

Dat zei Matthijs zelf t/m donderdag speelt hij een lied, vrijdag maakt hij het daar bekend :)
Ah thanks. Toen zat ik nog te zenuwlijen of ik wel of niet ging kijken maar m'n grote hond lag zo lekker voor de gangdeur te slapen :')

Hoop wel met videoclip dan, vrijdag. Maar dan gok ik van niet bij DWDD..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:05:23 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177399466
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:58 schreef Greys het volgende:
Slim trouwens om het in DWDD al niet met live muzikanten te doen zoals ie uitlegde dat het geluid slecht was bij de eerste keer CATS.
Ja, goudeerlijk en een goede overweging inderdaad.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 20:09:36 #296
163650 Greys
pi_177399552
Enkele buitenlandse fans op Twitter hebben qua titel allemaal de voorkeur voor The World Can Wait iig. "I like the sound of that".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177399555
Kunnen Anouk en Waylon niet samen? Qua stemmen dan he? Ik hoor dat niet.
pi_177399587
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah thanks. Toen zat ik nog te zenuwlijen of ik wel of niet ging kijken maar m'n grote hond lag zo lekker voor de gangdeur te slapen :')

Hoop wel met videoclip dan, vrijdag. Maar dan gok ik van niet bij DWDD..
:D Geen probleem ^O^

Nee dat denk ik dan ook niet, weet ook niet hoe ze dat dan gaan doen. Misschien de videoclip vertonen in DWDD of online gooien zodra het bekend is gemaakt. Of toch de volgende dag pas. Dat is wel een goede vraag ja.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 20:11:51 #299
163650 Greys
pi_177399599
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:09 schreef -sabine- het volgende:
Kunnen Anouk en Waylon niet samen? Qua stemmen dan he? Ik hoor dat niet.
Anouk en Waylon heb ik nog nooit samen horen zingen. Miss Montreal en Waylon klinken wel heel lekker samen vind ik zelf.


Maar dat ie helemaal alleen op het ESF podium staat vind ik wel tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:13:01 #300
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_177399614
Mwa aardig nummer, maar ook zo weer vergeten. Niet spannend genoeg.
En hij heeft alle liedjes zelf geschreven, had wat meer variatie verwacht eigenlijk
pi_177399634
Als hij maar wint, met of zonder.

Ik open niet. Zeker niet waar ik net pas post. :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')