abonnement Unibet Coolblue
pi_177081141
Ziyech zou sowieso weg gaan na dit seizoen. WK spelen, beetje opvallen en weg.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:53:06 #27
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_177081305
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef Baconbus het volgende:
Wow, aan de posts en reacties zou je denken dat Hakim Mounir heet. Wat een haat en afgunst. Ziyech is een mongool en voelt zich groter dan de club lees ik hier. Hoop dat ie gauw een mooie transfer maakt want ik zou niet weten waar hij deze behandeling aan verdiend heeft. Hij is niet in vorm, so what.
Dat hij niet in vorm is is niet het grootste probleem anders, misschien dat het te maken heeft met zijn waanzinnige gebrek aan zelfreflectie, zijn juichen, houding in het veld en debiele interviews. Met zijn kwaliteiten zou hij elke wedstrijd met kop en schouders boven de rest moeten uitsteken, zeker in de eredivisie. Leuk hoor doelpunten en assists af en toe tegen Sparta Ado en Nac, maar misschien dat hij ook eens de kar kan trekken in wedstrijden waar het er echt om gaat
pi_177081906
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:55 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Alles slikken als zoete koek, je bek houden en zitten en anders ga je maar lekker thuis kijken!!!!

Misschien dat Ziyech zich gewoon kan blijven concentreren op voetballen, dat kan hij namelijk vrij goed. Dat achterlijke gedoe van hem schiet niemand iets mee op
Hij heeft nog genoeg te ontwikkelen ook bij Ajax, sowieso met dat vele balverlies gaat geen enkele grote club hem later op het middenveld zetten.
Oh.
pi_177082037
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat hij niet in vorm is is niet het grootste probleem anders, misschien dat het te maken heeft met zijn waanzinnige gebrek aan zelfreflectie, zijn juichen, houding in het veld en debiele interviews. Met zijn kwaliteiten zou hij elke wedstrijd met kop en schouders boven de rest moeten uitsteken, zeker in de eredivisie. Leuk hoor doelpunten en assists af en toe tegen Sparta Ado en Nac, maar misschien dat hij ook eens de kar kan trekken in wedstrijden waar het er echt om gaat
Mentaliteit is ook een kwaliteit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij heeft nog genoeg te ontwikkelen ook bij Ajax, sowieso met dat vele balverlies gaat geen enkele grote club hem later op het middenveld zetten.
Daarvoor laat hij ook te weinig zien. Grote clubs zitten toch niet te wachten op dat diva gedrag van Hakim Ziyech uit de Eredivisie? Helemaal niet in combinatie met dat balverlies.
pi_177082245
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:14 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Daarvoor laat hij ook te weinig zien. Grote clubs zitten toch niet te wachten op dat diva gedrag van Hakim Ziyech uit de Eredivisie? Helemaal niet in combinatie met dat balverlies.
Klopt, ik denk dat als er een buitenlandse club komt het iets als Marseille/Lyon/AC Milan is. Maar die betalen niet zoveel als Ajax wil waarschijnlijk.
Oh.
pi_177082367
In het land der blinden is 1 oog koning. Ziyech voelt zich de koning in het land der blinden. Benieuwd hoe hij het gaat doen in een competitie met iets meer weerstand.
pi_177082395
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat als er een buitenlandse club komt het iets als Marseille/Lyon/AC Milan is. Maar die betalen niet zoveel als Ajax wil waarschijnlijk.
Eens. Maarja aan de andere kant: 1 wereldgoal of assist op het wk en ook de grotere clubs trekken gewoon de portemonnee omdat ze anders bang zijn dat ze de verkeerde laten lopen. Denk dat hij uiteindelijk voor ongeveer dezelfde prijs als Klaassen weggaat.
pi_177082414
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat hij niet in vorm is is niet het grootste probleem anders, misschien dat het te maken heeft met zijn waanzinnige gebrek aan zelfreflectie, zijn juichen, houding in het veld en debiele interviews. Met zijn kwaliteiten zou hij elke wedstrijd met kop en schouders boven de rest moeten uitsteken, zeker in de eredivisie. Leuk hoor doelpunten en assists af en toe tegen Sparta Ado en Nac, maar misschien dat hij ook eens de kar kan trekken in wedstrijden waar het er echt om gaat
Paar vraagjes, omdat ik geen idee heb waar dit naar refereert. Heb wat gemist denk ik.

Waanzinnig gebrek aan zelfreflectie.
Waar blijkt dat uit?

Zijn juichen.
Wat is een verkeerde juich?

Houding in het veld.
Wat is niet leuk/goed daaraan?

Debiele interviews.
Wat is debiel aan de interviews?

Alvast bedankt.
wooblabalurg
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:28:21 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177082425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
In het land der blinden is 1 oog koning. Ziyech voelt zich de koning in het land der blinden. Benieuwd hoe hij het gaat doen in een competitie met iets meer weerstand.
Daar zijn ze snel klaar met zijn bizarre hoeveelheid balverlies.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_177082469
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Paar vraagjes, omdat ik geen idee heb waar dit naar refereert. Heb wat gemist denk ik.

Waanzinnig gebrek aan zelfreflectie.
Waar blijkt dat uit?

Zijn juichen.
Wat is een verkeerde juich?

Houding in het veld.
Wat is niet leuk/goed daaraan?

Debiele interviews.
Wat is debiel aan de interviews?

Alvast bedankt.
jij moet de politiek in! Die zoeken ook altijd naar feiten maar onderbouwen zelf niks.
pi_177082503
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

jij moet de politiek in! Die zoeken ook altijd naar feiten maar onderbouwen zelf niks.
Waarom zo sneu dan?
Wat wil je onderbouwd zien dan?
wooblabalurg
pi_177082561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Eens. Maarja aan de andere kant: 1 wereldgoal of assist op het wk en ook de grotere clubs trekken gewoon de portemonnee omdat ze anders bang zijn dat ze de verkeerde laten lopen. Denk dat hij uiteindelijk voor ongeveer dezelfde prijs als Klaassen weggaat.
De kans is niet heel groot dat Marokko die poule overleefd op het WK verder :P Maar goed ik verwacht wel dat hij vertrekt deze zomer, en dan bij een subtopper in een top-5 competitie.
Oh.
pi_177082654
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daar zijn ze snel klaar met zijn bizarre hoeveelheid balverlies.
en zeker met dat gedrag. Of je moet er 50 maken in een seizoen zoals Ronaldo maar dat zie ik niet gebeuren.
pi_177087817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef Baconbus het volgende:
Wow, aan de posts en reacties zou je denken dat Hakim Mounir heet. Wat een haat en afgunst. Ziyech is een mongool en voelt zich groter dan de club lees ik hier. Hoop dat ie gauw een mooie transfer maakt want ik zou niet weten waar hij deze behandeling aan verdiend heeft. Hij is niet in vorm, so what.
pi_177088418
Haten op Ziyech :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_177091432
Kut voor Lozano, maarja de een zn dood..

hopen op de 3 punten.
pi_177093357
#nooitmeerkampioen
Oh.
pi_177093540
wel frustrerend hoe zo'n ontzettend matig team toch elke week weer drie punten uit het vuur weet te slepen.
pi_177093586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
wel frustrerend hoe zo'n ontzettend matig team toch elke week weer drie punten uit het vuur weet te slepen.
Het is wel een gênante vertoning tegen de hekkensluiter in ieder geval. Maar ja, wel weer de punten inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177093730
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
wel frustrerend hoe zo'n ontzettend matig team toch elke week weer drie punten uit het vuur weet te slepen.
alsof ajax zo goed speelt
pi_177093824
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

alsof ajax zo goed speelt
Die hebben wel meer wedstrijden goed gespeeld, maar ook meer wedstrijden ontzettend slecht (onder Keizer zeker)
Oh.
pi_177093886
Zullen we afspreken dat jullie het bij 3-0 houden morgen?
pi_177093995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:49 schreef Ties02 het volgende:
Zullen we afspreken dat jullie het bij 3-0 houden morgen?
Met de rust? Prima.
Oh.
pi_177094125
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met de rust? Prima.
:'(
pi_177094164
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:58 schreef Ties02 het volgende:

[..]

:'(
Ajax gaat toch niet uitlopen, Ten Hag vindt de controle wel prima bij twee goals voorsprong.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')