abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 09:16:04 #226
382129 crew  Donna
pi_177223937
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:09 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja maar ze gedraagt zich nu alsof hij alles verkeerd heeft gedaan (hij was ook verkeerd niet daar van) en dat zij zich dus gewoon mag misdragen.
Volgens mij zijn ze beide zo dom dat ze niet eens door hebben dat ze beide al aardig fout zitten.
pi_177223939
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:09 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja maar ze gedraagt zich nu alsof hij alles verkeerd heeft gedaan (hij was ook verkeerd niet daar van) en dat zij zich dus gewoon mag misdragen.
Mezdi was eerder al de fout in gegaan toch? Ik vond de beelden van Daniëlle nog vrij netjes.
pi_177223960
Ik vind ook niet echt dat Danielle al de fout in is gegaan.
pi_177223967
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:16 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mezdi was eerder al de fout in gegaan toch? Ik vond de beelden van Daniëlle nog vrij netjes.
Ja toch herinner ik mij dat ze 1 schuur sessie van een keer savonds op het resort niet hebben laten zien. Plus ze zoekt het wel bewust op, want ze nodigde die kleurplaat ook uit op date. Ze is misschien netter dan Mezdi maar geen zuivere koffie.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 09:21:50 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177224022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:18 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja toch herinner ik mij dat ze 1 schuur sessie van een keer savonds op het resort niet hebben laten zien. Plus ze zoekt het wel bewust op, want ze nodigde die kleurplaat ook uit op date. Ze is misschien netter dan Mezdi maar geen zuivere koffie.
Dit. Dit is gewoon aansturen op. Maar Mezdi is ook een asshole.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177224023
Het is toch geen wedstrijd wat erger is, schuursessie vs bijten/likken aan het oor vs topless zwemmen in de zee waar je bijna niks kan zien etc.
Ik vind Mezdi een sneaky bastard en als je dan gaat beweren/miepen dat je vriendinnetje over de schreef is gegaan met een beetje dansen dan is dat in mijn ogen gewoon schijnheilig :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2018 09:22:46 ]
pi_177224120
In Temptation Talk noemde Fatima de dans als opdracht al droogneuken.....

Zwijn Mezdi ontwijkt de vragen met de camera op zijn snuit, maar als hij denkt niet gefilmd te worden lekker sneaky :7
SOONY
pi_177224690
Vond dat ze best hard waren over Danielle. Dat ze even erg zou zijn als Mezdi. Kijk die dans was wel intiem maar het betekende niet zoveel en het was niet sneaky. Mezdi is gewoon heel sneaky bezig en dat maakt het verdacht.
pi_177224736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 07:55 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Terwijl op die beelden alles meeviel. Die Kevin had gewoon door dat als hij er niet is om op haar in te praten ze voor zich zelf gaat denken en inziet wat een hufter het is.
Dit is voor het eerst dat ik mij kan herinneren dat iemand zo snel vreemdgaat en ik het haar nog gun ook :P
Precies dit. Hij heeft de controle nu niet en dat maakt hem gek. Het deed hem ook niks dat ze huilde, hij richtte zich vooral op die verleider die haar ‘aan het manipuleren’ was.

Dat ventje is zo slecht voor haar.
pi_177224748
Die psycholoog met haar analyses trouwens :’) Heel matig hoor. Daar zit veel meer in.
pi_177224750
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is toch geen wedstrijd wat erger is, schuursessie vs bijten/likken aan het oor vs topless zwemmen in de zee waar je bijna niks kan zien etc.
Ik vind Mezdi een sneaky bastard en als je dan gaat beweren/miepen dat je vriendinnetje over de schreef is gegaan met een beetje dansen dan is dat in mijn ogen gewoon schijnheilig :D
Klopt, hij is zeer schijnheilig. HIj denkt ook echt dat er niets gefilmd is dus heft hij niets fouts gedaan en zo gedraagd hij zich... Maar heeft ook uitgelokt en speelt nu alleen de gebeten hond. Het is minder erg, klopt. Maar het is geen zuivere koffie.
pi_177224777
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:05 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Klopt, hij is zeer schijnheilig. HIj denkt ook echt dat er niets gefilmd is dus heft hij niets fouts gedaan en zo gedraagd hij zich... Maar heeft ook uitgelokt en speelt nu alleen de gebeten hond. Het is minder erg, klopt. Maar het is geen zuivere koffie.
Beetje de nieuwe Lisa *O*
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 10:08:34 #238
382129 crew  Donna
pi_177224803
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond dat ze best hard waren over Danielle. Dat ze even erg zou zijn als Mezdi. Kijk die dans was wel intiem maar het betekende niet zoveel en het was niet sneaky. Mezdi is gewoon heel sneaky bezig en dat maakt het verdacht.
Ondanks dat het niet sneaky was deden ze die dans in de avond nog even dunnetjes over na wat drank.
Maargoed, Mezdi is een zwijn idd.
pi_177224897
Sneaky Zwijn
SOONY
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:13:23 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177224930
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies dit. Hij heeft de controle nu niet en dat maakt hem gek. Het deed hem ook niks dat ze huilde, hij richtte zich vooral op die verleider die haar ‘aan het manipuleren’ was.

Dat ventje is zo slecht voor haar.
Precies. "Zoon van Ron" vroeg het hem ook een aantal keren wat de beelden met hem deden, en die woorden. Niets. Niets. En dat kan groot houden zijn, maar ik denk echt dat die beelden hem niets doen. De fysieke acties. Maar wel t feit dat er op haar ingepraat wordt en zij voor zichzelf gaat denken.

Ik vind die Kevin bijna schuldig aan psychologisch misbruik :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177225275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:08 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ondanks dat het niet sneaky was deden ze die dans in de avond nog even dunnetjes over na wat drank.
Maargoed, Mezdi is een zwijn idd.
Dat dus, maar dat zat niet in het kampvuur dus wordt gauw vergeten.
Alleen is die kleurplaat van een Fabrizio niet slim. Hij had zijn mond moeten houden en haar een knuffel geven in plaats van zout in open wonden strooien. En dingen herhalen die ze al wist.
pi_177225354
Ik zou het wel mooi vinden als alle verleidsters de relatie tussen Megan en Kevin als verloren beschouwen en om die reden Kevin vanaf nu links laten liggen.
pi_177225382
Laat volgend jaar maar koppels aandraven die al 15 jaar getrouwd zijn, samen hypotheek hebben en 3 kinderen. Dat wordt leuker dan een kind van 18 jaar haar vriend zien "bedriegen" waar ze 3 weken mee heeft.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 10:34:42 #244
382129 crew  Donna
pi_177225413
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:28 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dat dus, maar dat zat niet in het kampvuur dus wordt gauw vergeten.

Alleen is die kleurplaat van een Fabrizio niet slim. Hij had zijn mond moeten houden en haar een knuffel geven in plaats van zout in open wonden strooien. En dingen herhalen die ze al wist.
Ik snap eigenlijk niet waarom dat niet in het kampvuur zat. Als ze de boel mooi willen manipuleren hadden ze dat toch juist moeten laten zien? Dan zou Mezdi vast ook meteen los gaan (voor de camera).
pi_177225476
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beetje de nieuwe Lisa *O*
mezdi is een haroontje *O*
pi_177225510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Precies. "Zoon van Ron" vroeg het hem ook een aantal keren wat de beelden met hem deden, en die woorden. Niets. Niets. En dat kan groot houden zijn, maar ik denk echt dat die beelden hem niets doen. De fysieke acties. Maar wel t feit dat er op haar ingepraat wordt en zij voor zichzelf gaat denken.

Ik vind die Kevin bijna schuldig aan psychologisch misbruik :D
Dat bijna kun je wel weglaten denk ik.
pi_177225512
Zwijntje Mezdi gaat wel iets verder dan Haroon en waarschijnlijk Lisa :Y)
SOONY
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:40:56 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177225539
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:28 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dat dus, maar dat zat niet in het kampvuur dus wordt gauw vergeten.
Alleen is die kleurplaat van een Fabrizio niet slim. Hij had zijn mond moeten houden en haar een knuffel geven in plaats van zout in open wonden strooien. En dingen herhalen die ze al wist.
Dat was idd geen slimme zet nee. :N
Hij wreef t in en dat maakte d'r alleen maar pissig :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:41:28 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177225547
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:31 schreef Physsic het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden als alle verleidsters de relatie tussen Megan en Kevin als verloren beschouwen en om die reden Kevin vanaf nu links laten liggen.
Precies, eens kijken wie er dan koekeroend overkomt. :{w
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177225638
Ik vind het lachje van Megan na iedere zin ook wel irritant in vijf afleveringen.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')