abonnement Unibet Coolblue
pi_177176308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:59 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het enige dat ik momenteel écht mis, is een (al dan niet optionele) exit save.
Yep...even half uurtje spelen (als de kids bijvoorbeeld even buiten spelen) zit er op die manier niet echt in. Laat mijn xbox nu maar aanstaan of ik doe het gedeelte maar even opnieuw...
pi_177176315
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:46 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Yesss...ik bak er echt geen klote van namelijk met de controller :')
Gewoon op die tutorial chest blliijven oefenen. Op een gegeven moment heb je het door en maak je die chest 10x achter elkaar open zonder eeen lockpick te breken. Tevens level je dan meteen wat op die skilll :)

Waar kan ik overigens zien hoeveel skillpoints ik ter beschikking heb; ik kijk daar volgens mij compleet langsaf :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177176357
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Gewoon op die tutorial chest blliijven oefenen. Op een gegeven moment heb je het door en maak je die chest 10x achter elkaar open zonder eeen lockpick te breken. Tevens level je dan meteen wat op die skilll :)

Waar kan ik overigens zien hoeveel skillpoint ik ter beschikking heb; ik kijk daar volgens mij compleet langsaf :@
Waar is die tutorial chest? Bij de windmill na het intro gedeelte zeg maar?
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 12:49:21 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177176366
FOK!collega PoeHao had via Skype een interview met historicus Joanna Nowak en PR manager Tobias Stolz-Zwilling van KC:D. Voor de geïnteresseerden: Interview Kingdom Come: Deliverance
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177176383
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:49 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Waar is die tutorial chest? Bij de windmill na het intro gedeelte zeg maar?

LET OP: SPOILER!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177176400
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:49 schreef 2dope het volgende:
FOK!collega PoeHao had via Skype een interview met historicus Joanna Nowak en PR manager Tobias Stolz-Zwilling van KC:D. Voor de geïnteresseerden: Interview Kingdom Come: Deliverance
Tof, even lezen en ads klikken :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 12:52:18 #132
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177176441
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waar kan ik overigens zien hoeveel skillpoints ik ter beschikking heb; ik kijk daar volgens mij compleet langsaf :@
Ja is wat onduidelijk, dat is in de kolom vóór de kolom waar je daadwerkelijke level in staat, daar staat dan een getal voor het aantal beschikbare skill points. Je kunt het ook zien als je de betreffende skill uitklapt, als alle perks greyed out zijn heb je geen skill points.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177176490
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:52 schreef 2dope het volgende:
als alle perks greyed out zijn heb je geen skill points.
Zover was ik al :D :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177176516
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:52 schreef 2dope het volgende:
Ja is wat onduidelijk, dat is in de kolom vóór de kolom waar je daadwerkelijke level in staat, daar staat dan een getal voor het aantal beschikbare skill points.
Ik kan het me zo even niet voor de geest halen waar mn level precies staat. Brennie is ff OS kijken, dus ik moet ff wachten met verder spelen. Dat is wel een dik nadeel van de consoleversie :'( :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177176783
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik kan het me zo even niet voor de geest halen waar mn level precies staat. Brennie is ff OS kijken, dus ik moet ff wachten met verder spelen. Dat is wel een dik nadeel van de consoleversie :'( :+
Jammer dat er geen switch versie is :(
pi_177177372
Ik ben wel voor een uitdaging, maar na 1,5 uur kloten met lockpicking kap ik ermee. Wacht wel op een update want over dit systeem is echt niet nagedacht voor console spelers.
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 13:34:55 #137
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177177461
Met de muis is het weer belachelijk simpel. Na de eerste keer niet één lockpick meer gebroken.
Mag alleen nog geen 'very hard' locks proberen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177179126
Oei wat ik zit ik te twijfelen om deze game te halen :')
pi_177179176
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
Oei wat ik zit ik te twijfelen om deze game te halen :')
Gewoon doen. Vette game dit _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 14:56:48 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177179184
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
Oei wat ik zit ik te twijfelen om deze game te halen :')
Wat doet je het meest twijfelen? Of je hardware 't trekt?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177179224
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:56 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wat doet je het meest twijfelen? Of je hardware 't trekt?
Ja, mijn laptopje moet het wel draaien denk ik. Niet op max, maar dat hoeft ook niet.

Vooral of ik er de tijd in ga stoppen die de game nodig heeft. Ik heb er echt zin in, maar ik moet even bedenken of het op dit moment wel kan. :')
pi_177179312
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, mijn laptopje moet het wel draaien denk ik. Niet op max, maar dat hoeft ook niet.

Vooral of ik er de tijd in ga stoppen die de game nodig heeft. Ik heb er echt zin in, maar ik moet even bedenken of het op dit moment wel kan. :')
Het is geen game die je even een half uurtje speelt. Denk ik. Ik speelde gisteren vanaf 13 tot 02 ofzoiets met alleen ff eten, roken en pissen tussendoor :@

Komt ook door dat save gedoe. Misschien dan die mod erop knallen dat je altijd kan saven als je alleen maar korte stukjes tijd kan vinden om te spelen. Kan je in elk geval spelen. Wel vals; maar toch :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 15:06:28 #143
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177179343
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, mijn laptopje moet het wel draaien denk ik. Niet op max, maar dat hoeft ook niet.

Vooral of ik er de tijd in ga stoppen die de game nodig heeft. Ik heb er echt zin in, maar ik moet even bedenken of het op dit moment wel kan. :')
Het is echt een extreme tijdvreter, pas op hoor.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177190346
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het is echt een extreme tijdvreter, pas op hoor.
zeker als je gamebreaking bugs in ogenschouw neemt. :X

Heb er nu eentje te pakken bij die nightingale waar ik mee moest dobbelen. Hij blinft daarna stug zitten, ik kan niet meer met hem praten en ook niet rusten. Kennelijk zou het nu 2100 moeten zijn om de patrol te starten, maar dat is het niet en ik kan niks meer. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177190385
Kan ik ergens ingame zien hoe laat het is zonder die cirkel van wachten/slapen te openen? Ik wil weten of de tijd wel vooruit gaat maar dat kan ik dus niet zien.

Mn vorige save is ff geleden en ik heb geen zin om weer opnieuw te lopen :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 23:05:42 #146
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177190862
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

zeker als je gamebreaking bugs in ogenschouw neemt. :X

Heb er nu eentje te pakken bij die nightingale waar ik mee moest dobbelen. Hij blinft daarna stug zitten, ik kan niet meer met hem praten en ook niet rusten. Kennelijk zou het nu 2100 moeten zijn om de patrol te starten, maar dat is het niet en ik kan niks meer. :(
Zuur. Ik weet welke quest je bedoelt, heb daar geen last mee gehad. Kan je niet weg?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 23:16:03 #147
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177191130
Net weer een mooi stukje gehad met Lord Hans Capon. Prachtige vent, tot nu toe wel m'n favoriete personage uit de game.

Je kunt wel merken dat het door Tsjechen gemaakt is qua alcoholisme :P Ik zou iedereen ook aan willen raden om alle kansen om aan de zuip te gaan met NPC's niet aan je voorbij te laten gaan, ondanks dat het voor wat setbacks kan zorgen in je progressie. Levert mooie momentjes op.

Hans Capon 'irl' is overigens nauwelijks te onderscheiden van het personage in de game (voor degenen die al met hem kennisgemaakt hebben):

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177191247
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zuur. Ik weet welke quest je bedoelt, heb daar geen last mee gehad. Kan je niet weg?
dat is nog een van de tutorialquests zegmaar. Ik heb nog geen paard en weinig andere quests. Dat wordt een heel stuk opnieuw spelen. En dat is niet de eerste keer :X

Balen wel.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games woensdag 14 februari 2018 @ 23:40:27 #149
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177191653
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

dat is nog een van de tutorialquests zegmaar. Ik heb nog geen paard en weinig andere quests. Dat wordt een heel stuk opnieuw spelen. En dat is niet de eerste keer :X

Balen wel.
Maar wachten kan niet? Gewoon tot de volgende dag? Of heeft dat geen zin?

Ik zou nog wel wat dingen proberen, soms kom je op de meest rare manieren toch verder. Ik had op een gegeven moment ergens de lokale baillif nodig, die in geen velden of wegen te bekennen was. Wel anderhalf uur gezocht. Toen ben ik maar een knokpartij begonnen, kwam hij samen met een groepje guards kijken wat er aan de hand was. Kon ik eindelijk met 'm spreken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177192185
Wijj krijgen hem zaterdag pas.
Bol.stom stuurt ons nu wel een cadeautje :P om het goed te maken.
-"Just the colour Pink makes me smile!"-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')