abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177088816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gio is dan ook nog lang niet weg.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Geen idee wie hem moet opvolgen ook. Maar als ik hem was en er komt deze zomer een club zou ik gaan dan vertrek je toch lekkerder dan wanneer het weer niet loopt halverwege volgend seizoen en je er als nog uit moet.
ik verwacht dat gio de komende 2 jaar zeker nog trainer van Feyenoord zal zijn.

ZOlang die prijzen pakt en gaat pakken is gio niet weg te krijgen....

zo werkt het nu eenmaal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177088976
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is goed klaas, bij Ajax zijn ze inderdaad minder gewend om te winnen.
Het altijd de beste willen zijn en met minder nooit tevreden zijn, zit er veel meer in bij Ajax dan bij Feyenoord. Dat begint al vanaf de jongste jeugd. Daarom had ik graag Eenhoorn als algmeen directeur gezien, omdat hij gezien zijn topsportachtergrond wel kan zorgen voor die omslag naar winnaarscultuur binnen de club.
pi_177089283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:50 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Het altijd de beste willen zijn en met minder nooit tevreden zijn, zit er veel meer in bij Ajax dan bij Feyenoord. Dat begint al vanaf de jongste jeugd. Daarom had ik graag Eenhoorn als algmeen directeur gezien, omdat hij gezien zijn topsportachtergrond wel kan zorgen voor die omslag naar winnaarscultuur binnen de club.
Dat weet iedereen, maar volgens klaas is dat niet waar omdat ze de laatste 4 jaar geen kampioen zijn geworden.
pi_177089592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:50 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Het altijd de beste willen zijn en met minder nooit tevreden zijn, zit er veel meer in bij Ajax dan bij Feyenoord. Dat begint al vanaf de jongste jeugd. Daarom had ik graag Eenhoorn als algmeen directeur gezien, omdat hij gezien zijn topsportachtergrond wel kan zorgen voor die omslag naar winnaarscultuur binnen de club.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat weet iedereen, maar volgens klaas is dat niet waar omdat ze de laatste 4 jaar geen kampioen zijn geworden.
geloof er allemaal niets van dat ze bij ajax meer willen winnen dan bij Feyenoord.

Waar is dat allemaal op gebaseerd?Hoe kan je zulke conclusies trekken.

In de jeugd wordt er gewoon goed gepresteerd.

Kijk naar die jongens uit de Youth L die het zo goed doen

Is die loting trouwens al geweest? Die zou toch gisteren zijn of vergis ik me

Dat ajax altijd meer succes heeft gehad komt alleen maar door geld en dat Feyenoord eigenlijk nooit geld heeft gehad.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:22:07 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177089741
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat weet iedereen, maar volgens klaas is dat niet waar omdat ze de laatste 4 jaar geen kampioen zijn geworden.
Feyenoord is vanaf de oprichting gewend om de eeuwige tweede club te zijn. Inmiddels zijn ze de derde club geworden (qua prestaties dan hè). Het zit bij Feyenoord ook totaal niet in de cultuur dat ze denken dat ze de mogelijkheid hebben om ooit de eerste club te zijn. Nee, die rol als eeuwige onderdog past prima bij de meeste supporters, iets wat de post van HMF pijnlijk duidelijk maakt.

Het is ook die schattige underdog-rol die er voor zorgt dat er zoveel sympathie was vanuit Ajax-hoek toen het Feyenoord zo slecht ging. Feyenoord is de aartsvijand, maar tegelijkertijd ook de basis van de grootheid van Ajax. Sjaak Swart die een tientje doneert aan Feyenoord bij DWDD, dat zegt echt alles over de verhoudingen tussen die twee clubs en de rol van Feyenoord in het hedendaagse voetbal.

Dat is denk ik het verschil met PSV, omdat PSV in de recente geschiedenis wel (langere) periodes heeft gehad waarin ze sportief de beste club van Nederland waren. Daar is wel het geloof dat dat over langere tijd kan. Bij Feyenoord treedt na een kampioenschap en een Fruitschaal de verzadiging al toe. Dan wordt er in de vuistjes geknepen omdat ze maarliefst twee hele prijzen hebben gepakt. En 'supporters' voelen dat en wakkeren dat zelfs aan. Ik zou dat als mede-supporter best genant vinden.
pi_177089921
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord is vanaf de oprichting gewend om de eeuwige tweede club te zijn. Inmiddels zijn ze de derde club geworden (qua prestaties dan hè). Het zit bij Feyenoord ook totaal niet in de cultuur dat ze denken dat ze de mogelijkheid hebben om ooit de eerste club te zijn. Nee, die rol als eeuwige onderdog past prima bij de meeste supporters, iets wat de post van HMF pijnlijk duidelijk maakt.

Het is ook die schattige underdog-rol die er voor zorgt dat er zoveel sympathie was vanuit Ajax-hoek toen het Feyenoord zo slecht ging. Feyenoord is de aartsvijand, maar tegelijkertijd ook de basis van de grootheid van Ajax. Sjaak Swart die een tientje doneert aan Feyenoord bij DWDD, dat zegt echt alles over de verhoudingen tussen die twee clubs en de rol van Feyenoord in het hedendaagse voetbal.

Dat is denk ik het verschil met PSV, omdat PSV in de recente geschiedenis wel (langere) periodes heeft gehad waarin ze sportief de beste club van Nederland waren. Daar is wel het geloof dat dat over langere tijd kan. Bij Feyenoord treedt na een kampioenschap en een Fruitschaal de verzadiging al toe. Dan wordt er in de vuistjes geknepen omdat ze maarliefst twee hele prijzen hebben gepakt. En 'supporters' voelen dat en wakkeren dat zelfs aan. Ik zou dat als mede-supporter best genant vinden.
bulshit verhaaltje want iedereen weet dat geld altijd het probleem is geweest bij Feyenoord.

Bovendien Feyenoord zal altijd groter zijn dan die gloeilampies uit eindhoven met of zonder prijzen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:31:12 #232
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177089970
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

bulshit verhaaltje want iedereen weet dat geld altijd het probleem is geweest bij Feyenoord.

Bovendien Feyenoord zal altijd groter zijn dan die gloeilampies uit eindhoven met of zonder prijzen
De vraag is hoe geld het probleem kan zijn, als je kennelijk een zo veel grotere club bent?

Over de algemene grootheid van clubs heb ik het trouwens niet gehad. Ik had het uitsluitend over de sportieve prestaties. Ik vind dat ook totaal niet relevant, of een club meer supporters heeft, of in de jaren '60 en '70 meer prijzen pakte. Het gaat om de recente historie en de toekomst.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:41:05 #233
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177090196
*3 prijzen in 2 jaar.

Ben het verder in grote lijnen wel eens met Badder. Ik vind het echt gênant dat er zo gelaten wordt gereageerd op de prestaties dit jaar. Pas de afgelopen maand komt er mondjesmaat wat kritiek op Gio en de spelwijze/prestaties van Feyenoord. Daarvoor werden alle mogelijke excuses aangegrepen.

Overigens vind ik wel dat Feyenoord nog wat jaren gegund moet worden om zich (weer) stevig te nestelen in de top.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:43:46 #234
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177090268
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:41 schreef fetX het volgende:
*3 prijzen in 2 jaar.
Ja, ik weiger eigenlijk om dat veredelde vriendschappelijke potje in de Arena een prijs te noemen. Maar goed, 3 prijzen in 2 jaar.

Er is natuurlijk maar 1 prijs die er echt toe doet.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:46:07 #235
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177090349
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, ik weiger eigenlijk om dat veredelde vriendschappelijke potje in de Arena een prijs te noemen. Maar goed, 3 prijzen in 2 jaar.

Er is natuurlijk maar 1 prijs die er echt toe doet.
Je vergat meer de beker in je verhaal ipv de Fruitschaal. Maar goed, no worries. Er is inderdaad maar 1 echte prijs.
pi_177090579
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De vraag is hoe geld het probleem kan zijn, als je kennelijk een zo veel grotere club bent?

Over de algemene grootheid van clubs heb ik het trouwens niet gehad. Ik had het uitsluitend over de sportieve prestaties. Ik vind dat ook totaal niet relevant, of een club meer supporters heeft, of in de jaren '60 en '70 meer prijzen pakte. Het gaat om de recente historie en de toekomst.
wat een clown ben jij zeg

volgens mij weet iedereen dat Feyenoord op het randje van faillissement zat

hoe dat kan? Philips kan ook failliet gaan als ze meer geld gaan uitgeven dan binnenkomt.....alles kan

Het is gewoon dom gezwets van je

Iedereen weet dat 020 het jodengeld heeft gezeten

En iedereen weet dat er in eindhoven het gloeilampen geld zat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177090639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De vraag is hoe geld het probleem kan zijn, als je kennelijk een zo veel grotere club bent?

Over de algemene grootheid van clubs heb ik het trouwens niet gehad. Ik had het uitsluitend over de sportieve prestaties. Ik vind dat ook totaal niet relevant, of een club meer supporters heeft, of in de jaren '60 en '70 meer prijzen pakte. Het gaat om de recente historie en de toekomst.
gA JIJ NOU BEWEREN DAT psv zonder philips ooit wat voorgesteld zou hebben????????
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177090974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie moet Gio opvolgen na dit seizoen dan hmf?

Sommige willen die Henk Fraser maar ben ik geen voorstander van
.
Fraser iig niet
pi_177091027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]


Het is ook die schattige underdog-rol die er voor zorgt dat er zoveel sympathie was vanuit Ajax-hoek toen het Feyenoord zo slecht ging. Feyenoord is de aartsvijand, maar tegelijkertijd ook de basis van de grootheid van Ajax. Sjaak Swart die een tientje doneert aan Feyenoord bij DWDD, dat zegt echt alles over de verhoudingen tussen die twee clubs en de rol van Feyenoord in het hedendaagse voetbal.
Ja, behalve dat voetballers totaal geen fuck geven om rivaliteit en je statement niet verder van de waarheid kan zitten. Heb je t over die Sjaak Swart die het hand in hand zingt? Oh ja, juist, die ja.

Wat een clown ben jij.
quote:
Dat is denk ik het verschil met PSV, omdat PSV in de recente geschiedenis wel (langere) periodes heeft gehad waarin ze sportief de beste club van Nederland waren. Daar is wel het geloof dat dat over langere tijd kan. Bij Feyenoord treedt na een kampioenschap en een Fruitschaal de verzadiging al toe. Dan wordt er in de vuistjes geknepen omdat ze maarliefst twee hele prijzen hebben gepakt. En 'supporters' voelen dat en wakkeren dat zelfs aan. Ik zou dat als mede-supporter best genant vinden.
Zowel ajacieden als feyenoorders geven echt geen fuck om PSV

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 20:09:21 ]
pi_177091054
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:

Bovendien Feyenoord zal altijd groter zijn dan die gloeilampies uit eindhoven met of zonder prijzen
Dit ja. Niemand geeft echt een fuck om PSV.
pi_177091132
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De vraag is hoe geld het probleem kan zijn, als je kennelijk een zo veel grotere club bent?

Zo'n 40-45 jaren extreem mismanagement de afgelopen 50 jaar. Met als absoluut dieptepunt een Algemeen Directeur die in 2008 riep dat het "plafond bereikt" was in de kuip als het de omzet van Feyenoord betrof. De omzet van Feyenoord was toen 38 miljoen euro.

Dit jaar krijgen we dankzij de CL, bekercampagne en wat transfers het drievoudige, en nog steeds is het plafond met de kuip als stadion niet gehaald.

Maar nee hoor, alleen een nieuw stadion gaat feyenoord naar nieuwe successen brengen! Ofzo.

Oh, en Feyenoord krijgt niet even 50 miljoen euro van de gemeente na compleet mismanagement. Ook geen onbelangrijk detail.

Het is een godswonder dat feyenoord staat waar het nu staat als je kijkt hoe debiel slecht beleid er gevoerd is sinds 2004. Een club die nog steeds wegens eigen kracht, inclusief vermogende supporters, bestaat. Dat was PSV zonder de gemeente nooit gelukt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 20:21:09 ]
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 22:18:09 #242
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177094577
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Morgen wordt een zware wedstrijd.
Zoals bijna elk weekend
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_177094935
De schade bedraagt maar 1 punt op AZ als het mis gaat morgen :)
  zaterdag 10 februari 2018 @ 22:37:33 #244
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177095006
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:34 schreef macca728 het volgende:
De schade bedraagt maar 1 punt op AZ als het mis gaat morgen :)
Je zegt het fout.

Morgen kans om 2 punten in te lopen ^O^
  zaterdag 10 februari 2018 @ 23:26:31 #245
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_177096124
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:34 schreef macca728 het volgende:
De schade bedraagt maar 1 punt op AZ als het mis gaat morgen :)
Pfff haha
pi_177096922
Sommige PSV- ertjes posten meer in het Feyenoord topic dan in het PSV topic.

Ontopic:
AZ is nog wel te achterhalen en Zwolle is al ingestort zoals ik voor de winterstop al aangaf. Feyenoord gaat gewoon 3e worden en de beker pakken.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 00:37:21 #247
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177097479
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Sommige PSV- ertjes posten meer in het Feyenoord topic dan in het PSV topic.

Ontopic:
AZ is nog wel te achterhalen en Zwolle is al ingestort zoals ik voor de winterstop al aangaf. Feyenoord gaat gewoon 3e worden en de beker pakken.
Maar de vraag blijft: is het seizoen dan geslaagd?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_177097770
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:37 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Maar de vraag blijft: is het seizoen dan geslaagd?
Dat is voor elke supporter vrij in te vullen. Ik vind van niet, los van de grote achterstand op PSV en Ajax is het voetbal 9/10 niet om aan te gluren zo slecht.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 00:57:36 #249
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177097785
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat is voor elke supporter vrij in te vullen. Ik vind van niet, los van de grote achterstand op PSV en Ajax is het voetbal 9/10 niet om aan te gluren zo slecht.
Helemaal mee eens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Beste/leukste mod 2022 zondag 11 februari 2018 @ 00:59:38 #250
319979 Fok-it
All is well
pi_177097827
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat is voor elke supporter vrij in te vullen. Ik vind van niet, los van de grote achterstand op PSV en Ajax is het voetbal 9/10 niet om aan te gluren zo slecht.
En aangezien het voetbal bij Ajax en PSV vaak ook niet om aan te gluren is vind ik de grote achterstand juist het grootste punt van kritiek. Kan me haast niet voorstellen dat daar niet naar gekeken wordt in de zomer. Ben alleen bang dat ze zelfs met 30 punten achterstand mogen eindigen mits Gio de beker pakt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')