abonnement Unibet Coolblue
pi_177079426
Mijn ouders hadden eigenlijk alleen maar antiek, zus en ik wilde het niet, dat is allemaal naar de veiling gegaan, maar ze hadden (voor de tijd) hyper moderne bank en stoel (tevens ijzersterk) en die heb ik toch nog steeds.... al past het niet heel goed, de honden vinden ze ze fijn dat ik ze neit weg kan doen....
pi_177079482
En verder, wat een KUT dag.... leuk van die mensen die boven je staan en zeggen dat het qua cijfers op een zaterdag met 15 mensen in je team best kan qua hoeveelheid (vervolgens zelf vrij zijn vandaag ook nog), dan blijken de cijfers niet te kloppen en had 20 mensen helemaal niet erg geweest.... (maximale bezetting is 25) moet je de hele tijd mensen van hot naar her sturen en steeds proberen je afvoertijden te halen, weekend en bier (ja ja voor mij is de dag klaar nu)
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:15:19 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177079790
SPOILER: OS spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door fietsie op 10-02-2018 13:33:21 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177080625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:07 schreef liedetector het volgende:
En verder, wat een KUT dag.... leuk van die mensen die boven je staan en zeggen dat het qua cijfers op een zaterdag met 15 mensen in je team best kan qua hoeveelheid (vervolgens zelf vrij zijn vandaag ook nog), dan blijken de cijfers niet te kloppen en had 20 mensen helemaal niet erg geweest.... (maximale bezetting is 25) moet je de hele tijd mensen van hot naar her sturen en steeds proberen je afvoertijden te halen, weekend en bier (ja ja voor mij is de dag klaar nu)
Bah! Nu dus lekker niets. Morgen ook vrij?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 13:38:19 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177080672
Sweep :D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_177080753
Hoppa. Fiets gekocht.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:42:04 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177080832
Dames ijshockey nu
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177080869
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:38 schreef borisz het volgende:
Sweep :D
*O* w/
Spoilers!
pi_177080898
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bah! Nu dus lekker niets. Morgen ook vrij?
zeker @morgen vrij, maar nu wel behoorlijk afgedraait na een week lang dit soort geneuzel en gezeik, toe aan vakantie geloof ik
pi_177080958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef liedetector het volgende:

[..]

zeker @morgen vrij, maar nu wel behoorlijk afgedraait na een week lang dit soort geneuzel en gezeik, toe aan vakantie geloof ik
En wanneer heb je dat?
We have far more in common than that which devides us..
pi_177081153
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En wanneer heb je dat?
goeie vraag hahahah, geloof dat de laatste dag vrij die ik heb opgenomen geweest is in oktober, en nu nog niet geplanned..... wil in april een dag vrij, maar langer dan dat zit nog niet in de agenda...... denk dat ik daar maar eens voor moet gaan zitten ja...... qua uren denk ik dat ik 10 weken zonder problemen op kan nemen ondertussen
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:50:17 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177081201
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:49 schreef liedetector het volgende:

[..]

goeie vraag hahahah, geloof dat de laatste dag vrij die ik heb opgenomen geweest is in oktober, en nu nog niet geplanned..... wil in april een dag vrij, maar langer dan dat zit nog niet in de agenda...... denk dat ik daar maar eens voor moet gaan zitten ja...... qua uren denk ik dat ik 10 weken zonder problemen op kan nemen ondertussen
Ook bij jullie zal vast een beperking op "meenemen" bestaan; er komt een moment dat ze of verdwijnen of je vrij -moet- nemen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177081288
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ook bij jullie zal vast een beperking op "meenemen" bestaan; er komt een moment dat ze of verdwijnen of je vrij -moet- nemen...
klopt..... voor juli moet er wat op
dan weer voor januari en je kan ipv laten uitbetalen eens per 3 jaar dat investeren in een fiets (belastingtechnisch beter natuurlijk)
pi_177081500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:49 schreef liedetector het volgende:

[..]

goeie vraag hahahah, geloof dat de laatste dag vrij die ik heb opgenomen geweest is in oktober, en nu nog niet geplanned..... wil in april een dag vrij, maar langer dan dat zit nog niet in de agenda...... denk dat ik daar maar eens voor moet gaan zitten ja...... qua uren denk ik dat ik 10 weken zonder problemen op kan nemen ondertussen
En dan vraag je je af waarom je moe bent?
Zou t lukken om bv juni en juli een kleine sabbatical te nemen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_177081891
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dan vraag je je af waarom je moe bent?
Zou t lukken om bv juni en juli een kleine sabbatical te nemen?
goeie vraag.... veel mensen vullen hun vakantie wel in voor november vanwege kinderen/kleinkinderen etc, dat krijgt dan voorrang (logisch) en ik ben niet gebonden aan dat soort dingen, ik zal eens informeren, maar ik geloof al 2 jaar niet echt meer vakantie opgenomen behalve als het liefie in het buitenland zat, maar ja dan is de hondenzorg mijn ding en is geen vakantie kan ik zeggen
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 14:11:53 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177081952
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:09 schreef liedetector het volgende:

[..]

goeie vraag.... veel mensen vullen hun vakantie wel in voor november vanwege kinderen/kleinkinderen etc, dat krijgt dan voorrang (logisch) en ik ben niet gebonden aan dat soort dingen, ik zal eens informeren, maar ik geloof al 2 jaar niet echt meer vakantie opgenomen behalve als het liefie in het buitenland zat, maar ja dan is de hondenzorg mijn ding en is geen vakantie kan ik zeggen
Voor je werkgever is het resultaat hetzelfde: jij bent er niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 14:15:54 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177082091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:49 schreef liedetector het volgende:

[..]

goeie vraag hahahah, geloof dat de laatste dag vrij die ik heb opgenomen geweest is in oktober, en nu nog niet geplanned..... wil in april een dag vrij, maar langer dan dat zit nog niet in de agenda...... denk dat ik daar maar eens voor moet gaan zitten ja...... qua uren denk ik dat ik 10 weken zonder problemen op kan nemen ondertussen
Gezeur, niemand is onmisbaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177082094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:09 schreef liedetector het volgende:

[..]

goeie vraag.... veel mensen vullen hun vakantie wel in voor november vanwege kinderen/kleinkinderen etc, dat krijgt dan voorrang (logisch) en ik ben niet gebonden aan dat soort dingen, ik zal eens informeren, maar ik geloof al 2 jaar niet echt meer vakantie opgenomen behalve als het liefie in het buitenland zat, maar ja dan is de hondenzorg mijn ding en is geen vakantie kan ik zeggen
Maar je hebt dan geen last van planningen maken, gezeik van anderen aan je hoofd etc.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177082444
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar je hebt dan geen last van planningen maken, gezeik van anderen aan je hoofd etc.
nee is meer dat per team maar zoveel mensen tegelijk vrij mogen nemen... ik heb geen kinderen en vaak zijn dat dagen niet in courante tijden.... kortom ik schik me makkelijk, maar nu dat plannen nog ;)

en wat ludolf zegt ik voel me ook echt niet onmisbaar ofzo, t is meer dat het mij ook uit moet komen en ik heb dus niets geplanned, dacht dat vorig jaar juli oid Bowie het loodje al zou leggen, nu is die zorg een ding (al maanden) en ga je toch niet zo makkelijk weg, dus ja dan maar doorwerken
pi_177082621
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:29 schreef liedetector het volgende:

[..]

nee is meer dat per team maar zoveel mensen tegelijk vrij mogen nemen... ik heb geen kinderen en vaak zijn dat dagen niet in courante tijden.... kortom ik schik me makkelijk, maar nu dat plannen nog ;)

en wat ludolf zegt ik voel me ook echt niet onmisbaar ofzo, t is meer dat het mij ook uit moet komen en ik heb dus niets geplanned, dacht dat vorig jaar juli oid Bowie het loodje al zou leggen, nu is die zorg een ding (al maanden) en ga je toch niet zo makkelijk weg, dus ja dan maar doorwerken
Voor mij is vakantie niet alleen weggaan. Dat is ook, niet iedere dag naar t werk, tijd hebben voor andere dingen, geen tijdsdruk (behalve de katten eten geven), kortom doen wat jezelf wilt
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:43:54 #246
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177082774
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:29 schreef liedetector het volgende:

[..]

nee is meer dat per team maar zoveel mensen tegelijk vrij mogen nemen... ik heb geen kinderen en vaak zijn dat dagen niet in courante tijden.... kortom ik schik me makkelijk, maar nu dat plannen nog ;)

en wat ludolf zegt ik voel me ook echt niet onmisbaar ofzo, t is meer dat het mij ook uit moet komen en ik heb dus niets geplanned, dacht dat vorig jaar juli oid Bowie het loodje al zou leggen, nu is die zorg een ding (al maanden) en ga je toch niet zo makkelijk weg, dus ja dan maar doorwerken
Als je geen vrij plant dan komt het er inderdaad vaak niet van.
Zeker niet als in zo'n vooruitgeroosterd team werkt, lijkt me.
Ik kan best zelf inschatten wanneer ik weg kan en zelfs dan hou ik gewoon een slag om de arm. Je weet nooit wat voor shit komt boven drijven. Okay, als we een huisje gehuurd hebben is er weinig kans dat ik dat afzeg, maar gewone lange weekenden kunnen ook gewoon niet doorgaan. Maar dat maakt me niet zo uit, zolang ik het gevoel heb dat ik dat zelf beslis.
pi_177083037
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor mij is vakantie niet alleen weggaan. Dat is ook, niet iedere dag naar t werk, tijd hebben voor andere dingen, geen tijdsdruk (behalve de katten eten geven), kortom doen wat jezelf wilt
Dit vooral. Even geen stress en relaxen thuis is heel gezond, Lie!! Luistert naar deze wijze vrouw ^
pi_177083573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit vooral. Even geen stress en relaxen thuis is heel gezond, Lie!! Luistert naar deze wijze vrouw ^
Ja, dat is echt zo genieten. De opruimonrust is uit m’n lijf en ik heb me “ingeschreven” voor het facebook evenement “bankhangen” 🤣
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 15:21:07 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177083952
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat is echt zo genieten. De opruimonrust is uit m’n lijf en ik heb me “ingeschreven” voor het facebook evenement “bankhangen” 🤣
Oh ik heb me aangemeld voor "NK 100m domkiek'n" :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177084052
Wij gaan nu naar een barbecue van vrienden en naar Van Cranenbroek. Verschil moet er zijn.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')