abonnement Unibet Coolblue
pi_177038085
Hallo,

Over 3 weken ga ik een weekendje met de auto naar Tsjechie met een vriend, en ik vraag me af waar ik het beste kan pitten. Wegens plannen vertrekken we om 5 uur in de avond en komen daarom rond 2-3 uur snachts aan in tsjechie (mochten we aan 1 stuk doorrijden). Ik denk dat we voor die tijd beter in zuid-duitsland rond Dresden ergens kunnen pitten in de auto, maar ik vraag me af wat voor plek daar het beste voor is. wat voor soort parkeerplaatsen raden jullie aan?

Het plan is om daarna hetzelfde in Tsjechie te doen, we zullen er maar 2 nachten in totaal van maken.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:03:01 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177038192
Hoi,
Slapen in een auto op een parkeerplaats lijkt een goed idee als je jong, onervaren en relatief "arm"/student bent. Maar het is een slecht idee.
Als het een beetje meezit is het -10 en bestaat het uitzicht uit tegen hun achterwiel pissende Bulgaarse truckers. Zou een simpele overnachting regelen in nabije omgeving van een Autobahnabfahrt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 08-02-2018 20:47:07 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177038217
Formule 1 hotel kost drie tientjes ofzo. Beter idee.
pi_177038291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:04 schreef Leonos het volgende:
Formule 1 hotel kost drie tientjes ofzo. Beter idee.
dit dus
pi_177038304
Staan als je vanuit Duitsland Tsjechië in komt nog steeds hordes dames van lichte zeden langs de weg, dan zou ik daar stoppen. :P
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:11:12 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177038326
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:09 schreef Basp1 het volgende:
Staan als je vanuit Duitsland Tsjechië in komt nog steeds hordes dames van lichte zeden langs de weg, dan zou ik daar stoppen. :P
Nee daar zou ik ook doorrijden als ik jou was.
And so is the past
pi_177038334
Camperplaatsen langs de Elbe?
pi_177038372
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:04 schreef Leonos het volgende:
Formule 1 hotel kost drie tientjes ofzo. Beter idee.
Dit.
Een goedkoop hotelletje is veiliger en je slaapt beter.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177038407
quote:
7s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nee daar zou ik ook doorrijden als ik jou was.
Nee staan ze er niet meer, dat vond ik rond de 25 jaar geleden toen ik waarschijnlijk ongeveer net zo oud was als TS en een zelfde tocht ondernam erg opvallend. Wij vertrokken iets eerder op de dag en kwamen om 23.00 in het hotel in praag aan.
pi_177038485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:09 schreef Basp1 het volgende:
Staan als je vanuit Duitsland Tsjechië in komt nog steeds hordes dames van lichte zeden langs de weg, dan zou ik daar stoppen. :P
Ja die staan er nog, als je een leuke ziekte er aan wil overhouden zou ik er zeker stoppen.
pi_177038620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:09 schreef Basp1 het volgende:
Staan als je vanuit Duitsland Tsjechië in komt nog steeds hordes dames van lichte zeden langs de weg, dan zou ik daar stoppen. :P
ts gaat met een vriend. Genoeg aan elkaars warmte
pi_177038657
Of je rijdt door of je overnacht in een hotel. In auto slapen zou ik niet snel doen.Toen ik een aantal keren naar Marokko reed en geen hotel kon vinden, ben ik maar doorgereden zonder slapen: ga niet als meisje alleen in een auto slapen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2018 18:35:51 ]
  Redactie Games donderdag 8 februari 2018 @ 18:30:18 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_177038716
Slapen op de parkeerplaatsen in Duitsland is toch net zo illegaal als in Nederland? Als in daar kun je een stevige boete voor krijgen en dan ben je duurder uit dan even een hotelletje/motel te boeken halverwege.

[edit]Blijkbaar kan het gewoon bij zogenaamde "Raststätten" of een Autohof[/edit]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_177039070
Om maar een "willekeurig" hotel in Praag te noemen:
https://www.booking.com/hotel/cz/wertheim.nl.html
¤43 inclusief ontbijt voor 1 nacht, 3 maart.
¤86 inclusief ontbijt voor 2 nachten, 2 tot 4 maart.
Toen ik er was (18 jaar geleden), konden we de auto gratis in de parkeergarage zetten en kregen we er gratis tramkaartjes bij om naar de stad te gaan (tramhalte is voor de deur).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177039245
Lang geleden eens gedaan. Zwaar kut mag je het wel noemen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:59:15 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177039342
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Slapen op de parkeerplaatsen in Duitsland is toch net zo illegaal als in Nederland? Als in daar kun je een stevige boete voor krijgen en dan ben je duurder uit dan even een hotelletje/motel te boeken halverwege.

[edit]Blijkbaar kan het gewoon bij zogenaamde "Raststätten" of een Autohof[/edit]
Volgens mij is het zelfs zo dat Nederland maar een van de weinige landen is waar het verboden is.
And so is the past
pi_177041800
Afgelopen zomer met de auto in de avond aangekomen in Praag. Hostel was zwaar overboekt ondanks een reservering. Maar goed, uiteindelijk op een parkeerplaats vlak buiten de stad in de auto overnacht. Niet per se de meest relaxte nacht ooit.
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_177042542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 20:44 schreef Ironisch. het volgende:
Afgelopen zomer met de auto in de avond aangekomen in Praag. Hostel was zwaar overboekt ondanks een reservering. Maar goed, uiteindelijk op een parkeerplaats vlak buiten de stad in de auto overnacht. Niet per se de meest relaxte nacht ooit.
Ik was lekker blijven staan/zitten bij de receptie. Het is hun probleem dat ze overboekt zijn, dus ze lossen het maar op door een kamer te regelen in een gelijkwaardig hotel. Als de prijs daarvan hoger is, omdat het last minute is, pech voor ze. Die kosten zijn voor hen.
Je gaat toch niet in de auto overnachten omdat het hotel overboekt is? Kom nou. Zo komen ze er wel heel makkelijk mee weg.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 8 februari 2018 @ 21:24:08 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177042842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik was lekker blijven staan/zitten bij de receptie. Het is hun probleem dat ze overboekt zijn, dus ze lossen het maar op door een kamer te regelen in een gelijkwaardig hotel. Als de prijs daarvan hoger is, omdat het last minute is, pech voor ze. Die kosten zijn voor hen.
Je gaat toch niet in de auto overnachten omdat het hotel overboekt is? Kom nou. Zo komen ze er wel heel makkelijk mee weg.
Ja, want Tsjechen zijn de vriendelijkste mensen ter wereld, dus dat gaat helemaal goedkomen. En anders haal je de pliesie er bij; die geven daaro buitenlanders, in geval van twijfel, altijd gelijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177043136
quote:
12s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:24 schreef Hyperdude het volgende:
Ja, want Tsjechen zijn de vriendelijkste mensen ter wereld, dus dat gaat helemaal goedkomen. En anders haal je de pliesie er bij; die geven daaro buitenlanders, in geval van twijfel, altijd gelijk.
Er zitten altijd klootzakken tussen idd, maar bij min of meer fatsoenlijke mensen hoef je maar een beetje aan te dringen om te krijgen waar je recht op hebt. Als je via een site als booking.com geboekt hebt, zit je helemaal goed. Even met de site bellen en die zorgen er wel voor dat je een andere kamer krijgt. Maar ook zonder zo'n site achter je, kun je je recht krijgen.
Wat je zeker niet moet doen, is na "we zitten vol" je schouders ophalen en dan maar in je auto gaan slapen. wtf zeg.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 8 februari 2018 @ 21:52:35 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177043708
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Er zitten altijd klootzakken tussen idd, maar bij min of meer fatsoenlijke mensen hoef je maar een beetje aan te dringen om te krijgen waar je recht op hebt. Als je via een site als booking.com geboekt hebt, zit je helemaal goed. Even met de site bellen en die zorgen er wel voor dat je een andere kamer krijgt. Maar ook zonder zo'n site achter je, kun je je recht krijgen.
Wat je zeker niet moet doen, is na "we zitten vol" je schouders ophalen en dan maar in je auto gaan slapen. wtf zeg.
Ben het wel met je eens. Alleen die Tsjechen en hun taal. Ga ik nog liever in discussie met een Fransoos. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177044322
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
Ben het wel met je eens. Alleen die Tsjechen en hun taal. Ga ik nog liever in discussie met een Fransoos. :P
Ik ben nog niet veel mensen tegen gekomen die in het toerisme werken die geen Engels kunnen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177045467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Er zitten altijd klootzakken tussen idd, maar bij min of meer fatsoenlijke mensen hoef je maar een beetje aan te dringen om te krijgen waar je recht op hebt. Als je via een site als booking.com geboekt hebt, zit je helemaal goed. Even met de site bellen en die zorgen er wel voor dat je een andere kamer krijgt. Maar ook zonder zo'n site achter je, kun je je recht krijgen.
Wat je zeker niet moet doen, is na "we zitten vol" je schouders ophalen en dan maar in je auto gaan slapen. wtf zeg.
Tsja wij waren er ook niet echt blij mee dat we als laffe pikken afdropen. Het werd gerund door Russen overigens, niet dat dat een verschil maakt. Er was niet betaald, alleen gereserveerd (wist ik niet, had hij gedaan). Maarja, schraal hostel en verder gewoon ook dom bezig geweest. Leermoment
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 23:38:03 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177046729
Waarom zou je dat willen :? Dan slaap je verrot en voel je je waarschijnlijk helemaal niet fit. Bovendien hoeft het helemaal niet duur te zijn, zoek gewoon een slaapzaal in een hostel voor een paar euro pp!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_177048138
Slapen in een auto (zeker meerdere nachten) is verrot. Het wordt snel koud en op een stoel 'lig' je nooit goed. Als je een bedje er in kunt maken is het al wat beter. Kijk uit met het laten draaien van de motor, er overlijden toch weleens mensen aan in de winter, al is de kans vrij klein.
Verder kun je in Duitsland vrij veilig op een parkeerplaats staan. Staan er genoeg namelijk. Ik doe het wekelijks door heel Europa (in m'n bus, met bed en kachel) en zoek altijd wel de veiligere plekken op, dus bij tankstations en niet de parkeerplaatsen waar verder niks is. Duitse tankstations/parkeerplaatsen staan over het algemeen vrij vol, dus zoek wel een goed plekje. Probeer iets van gordijnen te regelen want dan lig je al een stuk relaxter dan als je weet dat iedereen naar binnen kan kijken. Als dat niet lukt, neem dan een slaapmasker tegen het licht. Oordopjes kunnen ook helpen want een snelweg maakt vrij veel lawaai, of als je de pech hebt sta je in de buurt van een koelwagen.

In Tsjechië zou ik dan dezelfde theorie hanteren: tankstation wat vrij druk is. Al komt daar nog weleens een prostituee op je raam tikken, wat weer je slaap kan verstoren ;)
Verder weet ik niet hoeveel de prijzen daar zijn gestegen, maar jaartje of 10 terug kon je daar nog voor 7 euro pp per nacht slapen in een crappy hostel. Vlakbij stopte de tram ook nog, was je zo in het centrum.

Heb even voor je gezocht en het bestaat gewoon nog waar wij vroeger zaten. Kost tegenwoordig ongeveer 22 euro voor een 2 persoons kamer (wij hadden 2x 7/8 persoons kamer) :+ Verwacht er overigens niks van, want de wc's en douches deel je gewoon. Maar goed, het is wel cheap en je loopt zo naar de tram. Taxi 's nachts terug en je hebt een betaalbaar weekend in Praag.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 02:59:59 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177048185
Sachsenhotel Torgau.. dat moet je iig even googelen op maps.. ligt midden in een enorm tuinencomplex uit de ddr tijden..
Super relaxed en echt een vreemde gewaarwording..
Maar ook gewoon alsof je thuiskomt.. erg vriendelijke mensen, die moeite doen om je een goed gevoel te geven.. en die omgeving is echt surrealistisch..

Heel veel waar voor je geld..



[ Bericht 9% gewijzigd door Zolderkamer op 09-02-2018 03:13:13 ]
pi_177050228
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 02:32 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Kijk uit met het laten draaien van de motor, er overlijden toch weleens mensen aan in de winter, al is de kans vrij klein.
Wat bedoel je? Er overlijden mensen door het laten aan staan van hun motor? Ik snap dat niet precies!

Daarnaast bedankt voor de tips, de stoelen zijn best comfortabel als ze omlaag zijn geklapt en je op je zij ligt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:36:30 #28
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177050895
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:57 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Er overlijden mensen door het laten aan staan van hun motor? Ik snap dat niet precies!

Daarnaast bedankt voor de tips, de stoelen zijn best comfortabel als ze omlaag zijn geklapt en je op je zij ligt.
CO/uitlaatgas vergiftiging. :Z
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177064342
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:57 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Er overlijden mensen door het laten aan staan van hun motor? Ik snap dat niet precies!

Daarnaast bedankt voor de tips, de stoelen zijn best comfortabel als ze omlaag zijn geklapt en je op je zij ligt.
Wat Hyper zegt inderdaad. Als die gassen in de auto komen kun je zo voorgoed in slaap dommelen. En nogmaals: kans is klein, maar hij is er wel degelijk.
pi_177064972
Zoek gewoon ergens onderweg een verlaten rangeerterrein. Als je het een beetje ongezien doet, kun je voor nop in een trein slapen. Uit ervaring kan ik vertellen dat dat een heel stuk beter slaapt als in de auto!
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:56:12 #31
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_177065404
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:57 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Er overlijden mensen door het laten aan staan van hun motor? Ik snap dat niet precies!

Daarnaast bedankt voor de tips, de stoelen zijn best comfortabel als ze omlaag zijn geklapt en je op je zij ligt.
Niet als je er de hele nacht, of zelfs twee, op wil slapen. Waarom niet wat later weggaan zodat je in de avond nog wat slaapt hebt en in de ochtend in Praag aankomt? En die tweede nacht gewoon een hotel.
pi_177065726
‘s avonds vroeg naar bed en dan om 3-4u vertrekken. Zit ik aan de lunch aan Tsjechisch bier.

Daarnaast kun je momenteel de motor uitzetten en voel je het gelijk afkoelen. :{
.
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 21:07:25 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177065804
Ik heb het idee dat TS niet echt op onze tips zit te wachten. Alsnog zou ik die paar eurootjes niet besparen op een goede nacht slaap maar dat moet je natuurlijk zelf weten :)

Ben natuurlijk wel benieuwd hoe het was dus een verslagje is altijd goed ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_177065844
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:18 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Ja die staan er nog, als je een leuke ziekte er aan wil overhouden zou ik er zeker stoppen.
Ervaring?
pi_177066070
Echt waarom zo moeilijk? 3u vertrekken en tegen zonsopgang rij je voorbij Hannover. Voluit zicht en dan gaat mijn pedal to the metal, 210 richting Tsjechische grens, vroem vroem.

Nog 2 weekjes wachten helaas.
.
pi_177067926
quote:
Op vrijdag 9 februari 2018 20:45 schreef SecreetPret het volgende:
Zoek gewoon ergens onderweg een verlaten rangeerterrein. Als je het een beetje ongezien doet, kun je voor nop in een trein slapen. Uit ervaring kan ik vertellen dat dat een heel stuk beter slaapt als in de auto!
Dat gaan de plaatselijke zwervers natuurlijk ook gedwee accepteren. :')
pi_177070105
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:16 schreef Fer het volgende:
Echt waarom zo moeilijk? 3u vertrekken en tegen zonsopgang rij je voorbij Hannover. Voluit zicht en dan gaat mijn pedal to the metal, 210 richting Tsjechische grens, vroem vroem.

Nog 2 weekjes wachten helaas.
Alsof je continue 210 kan rijden :')
pi_177070109
En mag ook
pi_177073009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:48 schreef MCH het volgende:
En mag ook
Vanaf Hannover? Zeker wel, keine limit en rond die tijd 6u geen hond die er rijdt. Vorig jaar 180 aangehouden voor 3,5u, dat moet dit jaar beter. Tegen de tijd dat het drukker wordt, hoop ik bij de juiste afrit te zijn.
.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 07:24:48 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177073431
Als je een auto hebt die uren lang 210 volhoudt, kan je ook wel een hotel onder de ¤50 betalen. :)

Een als TS echt in de auto wil pitten zo dicht mogelijk bij drukte parkeren. Een rangeerterrein is voor terreinen. :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Hyperdude op 10-02-2018 08:41:17 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 07:51:19 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177073485
Gewoon bij HRS.DE een goedkoop hotel reserveren in de buurt van Dresden dan (of waar je dan ook denkt te zijn rond bedtijd).

"Keine limit" kan in theorie zijn, met wegwerkzaamheden wordt dat 80 km/h of minder.
pi_177074292
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:16 schreef Fer het volgende:
Echt waarom zo moeilijk? 3u vertrekken en tegen zonsopgang rij je voorbij Hannover. Voluit zicht en dan gaat mijn pedal to the metal, 210 richting Tsjechische grens, vroem vroem.

Nog 2 weekjes wachten helaas.
lekker veilig wel 210 rijden als je net een nacht hebt doorgehaald :')
pi_177074766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:17 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

lekker veilig wel 210 rijden als je net een nacht hebt doorgehaald :')
Duik om 20u erin, sta om 3u op, 4u wegwezen. Been there done that en de A2 is redelijk nieuw, heeft vrijwel geen baustelle. A3 ri Beieren is wel kut wat dat betreft.
.
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 15:21:40 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177083966
Ik vind dat soort berichten altijd zo niet stoer :X ik rij liever 130 met volle controle over de auto. Dat uurtje extra boeit toch ook niet zo :?

In de praktijk zijn er weinig plekken in Duitsland waar geen limiet meer is, op de matrixborden staat tegenwoordig vaak een limiet aangegeven. Prima ook wat mij betreft ^O^

Maar terug naar TS, overweeg je nu een hostel of blijf je eigenwijs?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_177125627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat soort berichten altijd zo niet stoer :X ik rij liever 130 met volle controle over de auto. Dat uurtje extra boeit toch ook niet zo :?

In de praktijk zijn er weinig plekken in Duitsland waar geen limiet meer is, op de matrixborden staat tegenwoordig vaak een limiet aangegeven. Prima ook wat mij betreft ^O^

Maar terug naar TS, overweeg je nu een hostel of blijf je eigenwijs?
Ik ben inmiddels alweer terug! We vertrokken om 6 uur in de avond, kwamen om 3 snachts in Tsjechie aan. Geweldige reis gehad, veel gebabbeld. Daarna in een willekeurig dorpje de auto neergeploft, slaapzak in, stoelen platleggen en pitten.

3 uur geslapen (werd wakker 2 uur vroeger dan alarm), zo fit als n hoentje en een uur later waren we in de tsjechische bossen en bergen. Hele dag door de bossen en bergen geploeterd en halverwege via de telefoon een hotelletje geboekt. Grote kamer, lekker ontbijt, en dat voor maar 17eu p.p.

Dag daarna terug! Superreis, geniale 48-hour-roadtrip!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 12 februari 2018 @ 13:36:51 #46
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_177128903
Op t moment dat je Dresden als zuid Duitsland beschouwt Kun je beter met een taxi gaan ofzo
pi_177129398
quote:
4s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ben inmiddels alweer terug!
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
Over 3 weken ga ik ...
:?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177144672
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

:?
Wij zijn flexibel met het plannen
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_177166472
Was een tripje naar de Harz niet wat practischer geweest?
.
pi_177171419
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:23 schreef Fer het volgende:
Was een tripje naar de Harz niet wat practischer geweest?
We wilden echt hiernaartoe:


En dat was een geweldige keuze!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')