abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177143246
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die gedachtengang is enigszins hypocriet in een land wat heel panisch is tegenover abortus.

Dus een kind wat een grote kans heeft op genetische afwijkingen op tijd aborteren, dan maakt God een nest vol met kittens dood, maar hem een levenslange lijdensweg geven zonder dat de ouders daarin kunnen steunen is natuurlijk hartstikke prima.
Gewoon veilig neuken en verantwoordelijk zijn. Slik de pil, gebruik een condoom of laat je des noods steriliseren. De morning after kan ook. Als vader van een dochter die hij afgestaan heeft, weet hij vast wel wat de consequenties zijn. Ik denk dat een dochter die haar vader nooit gekend heeft dat ook wel weet.
pi_177143267
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die gedachtengang is enigszins hypocriet in een land wat heel panisch is tegenover abortus.

Dus een kind wat een grote kans heeft op genetische afwijkingen op tijd aborteren, dan maakt God een nest vol met kittens dood, maar hem een levenslange lijdensweg geven zonder dat de ouders daarin kunnen steunen is natuurlijk hartstikke prima.
Voor de feutus staat het republikeinse VS moord en brand te schreeuwen, maar kinderen kunnen ze gestolen worden.
pi_177143453
Het is nogal een vreemd psychologisch fenomeen, maar het komt dus vaker voor dat familieleden die elkaar pas op volwassen leeftijd ontmoeten, gevoelens voor elkaar krijgen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_sexual_attraction
klatsie
pi_177143514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 03:42 schreef Chokeme het volgende:
Het is nogal een vreemd psychologisch fenomeen, maar het komt dus vaker voor dat familieleden die elkaar pas op volwassen leeftijd ontmoeten, gevoelens voor elkaar krijgen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_sexual_attraction
Ik vermoed dat een mentaal zwakkere een knuffel van weerszien van een willekeurige vrouw al snel als sekstrigger ziet dus dat zal wel ja.

Bij een ieder die geen halve maagd is zal dat er wel wat gezonder aan toegaan.
pi_177143635
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:32 schreef Myrr het volgende:
Stelletje maagden.
Wat is de relevantie daarvan in deze casus?

Trump is overigens geen maagd en zou dit eveneens willen.
pi_177143706
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:00 schreef Copycat het volgende:
Mensen die deze incest toejuichen :') .
Wil je n voorbeeld geven van een serieuze post in dit topic waarin iemand dat doet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sen.Obonda op 13-02-2018 13:09:56 ]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 05:50:37 #83
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177143910
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Waar impliceer ik dat het hier om een kind zou gaan?

Er zijn maar twee situaties mogelijk waarin ze vrijwillig seks met haar vader heeft gehad. f ze wist op dat moment niet dat het om haar vader ging (in dat geval moet er niemand voor worden veroordeeld) f ze dook willens en wetens met haar vader het bed in.

Is dat laatste verkeerd en is ze misschien niet helemaal lekker in d'r hoofd? Waarschijnlijk wel. Crimineel? Ik betwijfel of dat zo is, en of je er veel mee opschiet door haar in de cel te gooien vraag ik me ook af.

In alle andere gevallen is er hoe dan ook niet sprake van vrijwilligheid.
Je mist het punt dat die man nooit op emotioneel vlak haar vader was. Hij is voor haar een vreemde. Dan kun je wel redeneren "het is mijn biologische vader" maar de gevoelens die de meeste mensen beschermen tegen incest zijn er niet. Die beschermende gevoelens ontstaan pas als je langere tijd in gezinsverband hebt geleefd.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 06:17:30 #84
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_177143942
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 05:08 schreef Sen.Obonda het volgende:

[..]

Wil je n voorbeeld geven van een post in dit topic waarin iemand dat doet?
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:34 schreef topdeck het volgende:
Dit is echt heet
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
pi_177144080
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 06:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[..]

Hij doelde op het kopje koffie die hij vasthield.
pi_177145664
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 05:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je mist het punt dat die man nooit op emotioneel vlak haar vader was. Hij is voor haar een vreemde.
In dat geval is het natuurlijk ook heel twijfelachtig om twee mensen die het met instemming doen allebei als crimineel te behandelen.

Dat ze verantwoordelijk zijn voor de (eventueel intensieve) zorg voor het kind lijkt me nogal wiedes, maar dat is niet anders dan bij andere koppels die een vergrote kans hebben op genetische afwijkingen -- gaan we dan iedereen die kinderen wil preventief screenen en risicogroepen in de cel smijten als ze zwanger worden?

quote:
Dan kun je wel redeneren "het is mijn biologische vader" maar de gevoelens die de meeste mensen beschermen tegen incest zijn er niet. Die beschermende gevoelens ontstaan pas als je langere tijd in gezinsverband hebt geleefd.
Genetica heeft er wel mee te maken: Seksuele aantrekkingskracht wordt bijvoorbeeld ook bepaald door iemands lichaamsgeur. Daarom komt het maar heel zelden voor dat volle broers en zussen tot elkaar aangetrokken worden (bij halfbroers en -zussen is dat weer een ander geval).
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_177150195
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 06:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[..]

Let me rephrase:

Wil je n voorbeeld geven van een serieuze post in dit topic waarin iemand dat doet?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')