abonnement Unibet Coolblue
pi_178376350
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:50 schreef Momo... het volgende:
Weet iemand welke ziekte ze heeft, een progessive ziekte?
Heb het even opgezocht, ze heeft spinale musculaire atrofie. Dus progressief. In een later stadium is de patiënt vrijwel altijd afhankelijk van beademingsapparatuur.

"De snelheid waarmee de spierfunctie afneemt hoeft niet constant te zijn. Door bijvoorbeeld lange tijd een bepaalde handeling niet uit te voeren, bestaat de mogelijkheid dat men deze handeling niet meer zal kunnen uitvoeren. Na een korte periode waarin men in bed heeft moeten blijven, door bijvoorbeeld een andere ziekte, hebben patiënten veel moeite om handelingen opnieuw te kunnen uitvoeren en kunnen sommige handelingen niet meer uitgevoerd worden."
pi_178376362
Wel heftig zeg :{
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:48:04 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178376381
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:46 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Heb het even opgezocht, ze heeft spinale musculaire atrofie. Dus progressief. In een later stadium is de patiënt vrijwel altijd afhankelijk van beademingsapparatuur.

"De snelheid waarmee de spierfunctie afneemt hoeft niet constant te zijn. Door bijvoorbeeld lange tijd een bepaalde handeling niet uit te voeren, bestaat de mogelijkheid dat men deze handeling niet meer zal kunnen uitvoeren. Na een korte periode waarin men in bed heeft moeten blijven, door bijvoorbeeld een andere ziekte, hebben patiënten veel moeite om handelingen opnieuw te kunnen uitvoeren en kunnen sommige handelingen niet meer uitgevoerd worden."
Dat zou wel veel verklaren. Hoop voor haar dat ze het nog red om een minstens acceptabel optreden te geven. Maar uiteraard had Rusland haar nooit moeten sturen naar het festival.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 7 april 2018 @ 22:49:49 #129
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178376421
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:46 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Heb het even opgezocht, ze heeft spinale musculaire atrofie. Dus progressief. In een later stadium is de patiënt vrijwel altijd afhankelijk van beademingsapparatuur.

"De snelheid waarmee de spierfunctie afneemt hoeft niet constant te zijn. Door bijvoorbeeld lange tijd een bepaalde handeling niet uit te voeren, bestaat de mogelijkheid dat men deze handeling niet meer zal kunnen uitvoeren. Na een korte periode waarin men in bed heeft moeten blijven, door bijvoorbeeld een andere ziekte, hebben patiënten veel moeite om handelingen opnieuw te kunnen uitvoeren en kunnen sommige handelingen niet meer uitgevoerd worden."
Verklaard wel mogelijk het optreden.
Jammer dat ze straks zo voor de leeuwen gegooid word ;(
pi_178376470
Afhankelijk van beademingsapparatuur... Verschrikkelijk zeg
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 april 2018 @ 23:52:53 #132
163650 Greys
pi_178377651
Ohhhh de reacties onder deze tweet. Ik moet lachen (ja sorry :@) en vind het tegelijk zielig.

https://twitter.com/ericlewan/status/982667858005123072?s=19
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178377709
geit.gifje _O-
~The present is all there is~
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 00:05:37 #134
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 00:30:20 #135
163650 Greys
pi_178378215
_O- :@

En het erge is, zat ze nou maar niet in een rolstoel, dan kon je helemaal ongegeneerd lekker de Russische inzending uitlachen omdat ze misschien eindelijk eens in de semi blijven. Maar dat gaat nu toch wat stroefjes..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 00:47:32 #136
375570 crew  Cyan9
pi_178378506
Ik weet niet eens zo goed wat ik hier nou van moet zeggen. Laten we het erop houden dat het nu wel bewezen is dat haar stem in de videoclip flink bewerkt is. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 09:50:15 #137
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178381044
quote:
Ik snap zulke filmpjes nooit zo. Waarom wéér afbranden, weten we het wel dat het slecht was. Ergens hoop ik gewoon dat ze het hartstikke goed gaat doen om zulke sukkels een Poepie te laten ruiken.

Ik hoop dat ze hier haar kracht uithaalt en gewoon extra gemotiveerd is :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 09:57:04 #139
163650 Greys
pi_178381062
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 09:59:15 #140
163650 Greys
pi_178381092
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap zulke filmpjes nooit zo. Waarom wéér afbranden, weten we het wel dat het slecht was. Ergens hoop ik gewoon dat ze het hartstikke goed gaat doen om zulke sukkels een Poepie te laten ruiken.

Ik hoop dat ze hier haar kracht uithaalt en gewoon extra gemotiveerd is :)
Mjah elk jaar maken die youtubers reactievideo's van ALLES. En ze zijn zowel positief als negatief. Ergens zou het ook weer raar zijn om Rusland dan anders te behandelen als inzending toch? Als ze geen uitzonderingspositie willen hadden ze haar niet moeten sturen. En dan had zij niet moeten willen als ze geen negatief commentaar aankan. Die jongen van IJsland wordt ook overal afgebrand, niet als persoon maar qua nummer, mag dat dan wel omdat ie niet in een rolstoel zit? :@ Beetje dubbel gevoel over.

Julia wordt beoordeeld op zang en nummer. Net als de anderen. Heb niemand lelijke dingen over haar zelf zien zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178381121
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah elk jaar maken die youtubers reactievideo's van ALLES. En ze zijn zowel positief als negatief. Ergens zou het ook weer raar zijn om Rusland dan anders te behandelen als inzending toch? Als ze geen uitzonderingspositie willen hadden ze haar niet moeten sturen. En dan had zij niet moeten willen als ze geen negatief commentaar aankan. Die jongen van IJsland wordt ook overal afgebrand, niet als persoon maar qua nummer, mag dat dan wel omdat ie niet in een rolstoel zit? :@ Beetje dubbel gevoel over.

Julia wordt beoordeeld op zang en nummer. Net als de anderen. Heb niemand lelijke dingen over haar zelf zien zeggen.
Ik keek even verder en hij maakt van elk liedje een filmpje inderdaad :) Maargoed, ik heb een zwak voor mensen die elke keer zo neergehaald worden, daarom hoop ik dat ze het gewoon goed gaat doen.
  zondag 8 april 2018 @ 10:10:04 #142
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178381235
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik keek even verder en hij maakt van elk liedje een filmpje inderdaad :) Maargoed, ik heb een zwak voor mensen die elke keer zo neergehaald worden, daarom hoop ik dat ze het gewoon goed gaat doen.
Als ze goed/beter zingt in de halve finale en daarom doorgaat, zou ik daarmee kunnen leven. Maar als ze zo vals zingt en vanwege meelijstemmen doorgaat, zou ik dat niet fair vinden naar de andere deelnemers toe.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 8 april 2018 @ 10:11:35 #143
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178381255
Iemand had haar hiertegen moeten beschermen, dit wil je toch niet..? Ze heeft het al zwaar genoeg, lijkt me.. }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 10:12:21 #144
163650 Greys
pi_178381267
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik keek even verder en hij maakt van elk liedje een filmpje inderdaad :) Maargoed, ik heb een zwak voor mensen die elke keer zo neergehaald worden, daarom hoop ik dat ze het gewoon goed gaat doen.
Luister maar even gauw wat hij zegt na het luisteren. ;) Echt. Hij is niet gemeen. Of iig hij doet dit niet puur om haar af te branden maar je kunt hier gewoon niet van zeggen dat het goed gezongen was. En zijn video's staan erom bekend dat het om zijn blikken tijdens het luisteren gaat. Z'n kanaal heet "Jake's Face Reacts" en dat doet ie bij iedereen. Ik vind hem heel redelijk doorgaans :P

En dat snap ik wel hoor, dat je een zwak hebt voor mensen die 'afgekraakt' worden, de zwakkeren :Y Ik hoop serieus ook voor haar dat het in mei niet zo'n vocaal drama wordt. Lijkt me vreselijk anders.

Maar eerlijk is eerlijk, als het wel zoals dit is straks verdient Rusland het om een keer niet naar de finale te gaan. Dat is zielig voor Julia maar zou dan wel terecht en eerlijk zijn. Bij een Song Contest zou 'zielig' niet mee mogen tellen, vind ik persoonlijk :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178381335
Wat ik vooral zielig vindt voor haar is dat ze waarschijnlijk sympathy votes gaat krijgen. Die geven men vooral als je zielig bent, maar niet vanwege goede prestaties. Dat lijkt me heel zuur. Ik snap ùberhaupt niet waarom ze haar hebben gestuurd.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 10:24:29 #146
163650 Greys
pi_178381459
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:17 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wat ik vooral zielig vindt voor haar is dat ze waarschijnlijk sympathy votes gaat krijgen. Die geven men vooral als je zielig bent, maar niet vanwege goede prestaties. Dat lijkt me heel zuur. Ik snap ùberhaupt niet waarom ze haar hebben gestuurd.
Ik kreeg in interviews wel het idee dat ze zelf echt heel graag wilde. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178381790
Ja ik vind het zelf ook dubbel, het is ook wel sneu. Alleen aan de andere kant, ze zingt gewoon echt niet goed. Nu zitten we ook nog te twijfelen of ze misschien toch doorgaat, terwijl elk ander land geen schijn van kans had gemaakt. Daar erger ik me dan ook weer aan, ondanks dat ik het sneu vind als iemand zo veel negatieve reacties krijgt.
pi_178381979
Hoop echt dat Rusland gewoon weer gediskwalificeerd wordt. Dit is toch niet om aan te horen? Dat mens zet zichzelf compleet voor schut, ze kan gewoon niet zingen: einde discussie. Wegvoeren die handel en breng alsjeblieft de Rusland van 2016 terug.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178382409
I WONT BREAKKKKKK IEJEJJEEEEE IEJEJEJEEE

La Forza is er niks bij _O_
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 11:18:22 #150
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')