abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178374242
registreer om deze reclame te verbergen
Even iets positiefs, vondt dat de zangeres van Malta wel een heel goed optreden gaf, zo zonder backing vocals, en begin het nummer na de revamp is steeds leuker te vinden :)
pi_178374250
Ik vind haar een beetje op Lynsey lijken, oude Britse idool en ook meegedaan met ESF.

Life can be a bitch, so like it..
pi_178374426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Martijnnnpp het volgende:
Even iets positiefs, vondt dat de zangeres van Malta wel een heel goed optreden gaf, zo zonder backing vocals, en begin het nummer na de revamp is steeds leuker te vinden :)
Misschien dat je dit beter in het topic van Malta kunt plaatsen? :P
pi_178374445
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:13 schreef grazz het volgende:
Zielig dat iedereen haar zo afkraakt :'( bij deze stem ik dus op haar :6 *O*
Zie, daar gaan we al. Sympathy votes. Jij en de rest van Europa. Twee. Vingers in de neus naar de finale. :{w
  zaterdag 7 april 2018 @ 21:31:38 #105
204179 grazz
No milk today
pi_178374471
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie, daar gaan we al. Sympathy votes. Jij en de rest van Europa. Twee. Vingers in de neus naar de finale. :{w
Wie weet maak ik het verschil wel. Jij stuurt Georgi naar de finale en ik Rusland :+
pi_178374591
Die reacties ook op die video. Mwahahaha.

Echt, als ik Yulia was zou ik bedanken en de eer aan mezelf houden. Ze zoeken het maar uit daar in Lissabon. Ze gaat zichzelf anders zo onsterfelijk belachelijk maken :(
pi_178374666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:46 schreef messi124 het volgende:
Ik zou het geluid iets zachter zetten tijdens het refrein.
Nou bij mij is er heel wat gebroken hoor :X Kan heel mijn servies vervangen. Ze zingt nog valser dan vorig jaar. Zou echt bizar zijn als dit door gaat naar de finale. Al zullen ze het waarschijnlijk wel door de backings op laten lossen. Of wat andere trucjes om het toch nog de finale te laten halen.

Al zullen de Russen ook bij het niet halen van de finale, het wel weer in hun 'voordeel' weten te draaien. Gok daar ze het dan gaan gebruiken als 'bewijs' dat het westen anti-Rusland is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178374713
Ze gaat al meteen omlaag bij de bookmakers. Gelukkig.
pi_178374732
I CAN'T SIIIIIINNNNNGGGGGGGG also in the darkness, also in the darkness lalala

Ik lees trouwens dat ze in 2013 tweede is geworden bij de Russische xfactor :')
pi_178374907
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
I CAN'T SIIIIIINNNNNGGGGGGGG also in the darkness, also in the darkness lalala

Ik lees trouwens dat ze in 2013 tweede is geworden bij de Russische xfactor :')
Nou ik denk wel dat ze vijf jaar geleden sterker was dan nu, lichamelijk.. Als je ziet wat ze in een jaar al achteruit is gegaan. Dus kan best dat ze in 2013 een stuk beter zong. ;)
pi_178374920
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:31 schreef grazz het volgende:

[..]

Wie weet maak ik het verschil wel. Jij stuurt Georgi naar de finale en ik Rusland :+
Ja maar Georgi verdient het qua lied en vocaal. Deze niet :+
pi_178374943
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ik denk wel dat ze vijf jaar geleden sterker was dan nu, lichamelijk.. Als je ziet wat ze in een jaar al achteruit is gegaan. Dus kan best dat ze in 2013 een stuk beter zong. ;)
Is het zo?
Life can be a bitch, so like it..
pi_178374948
Weet iemand welke ziekte ze heeft, een progessive ziekte?
pi_178375073
Hier klonk ze iig met veel meer kracht en volume.

pi_178375080
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Een stuk beter wel ja. Zonde..
pi_178375162
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:54 schreef Greys het volgende:
Hier klonk ze iig met veel meer kracht en volume.

Dat klinkt gewoon prima. Misschien weigert ze te geloven dat haar zangkunsten ernstig achteruit gaan en zoekt ze positieve bevestiging op het ESF.
pi_178375297
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat klinkt gewoon prima. Misschien weigert ze te geloven dat haar zangkunsten ernstig achteruit gaan en zoekt ze positieve bevestiging op het ESF.
Het lied van vorig jaar zong ze ook nog gewoon goed live. Dus of ze is hl erg hard achteruit gegaan de laatste maanden en Rusland kan haar niet meer terugtrekken, of ze had van de week gewoon een verkoudheid ofzo.. Geen idee. Maar ik vind dit waarmee ze vorig jaar zou gaan ook gewoon nog netjes gezongen :

pi_178375368
Nouja, ik hoop voor haar dat het goed komt. Het liedje vind ik echt niet slecht.
pi_178375406
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Het lied van vorig jaar zong ze ook nog gewoon goed live. Dus of ze is hl erg hard achteruit gegaan de laatste maanden en Rusland kan haar niet meer terugtrekken, of ze had van de week gewoon een verkoudheid ofzo.. Geen idee. Maar ik vind dit waarmee ze vorig jaar zou gaan ook gewoon nog netjes gezongen :

Daar zingt ze ook al niet echt goed. Ze wordt daar enorm geholpen door het koor, andere zangeressen. Echter heb je wel gelijk dat het verschil met nu alsnog heel groot is. Dat van nu is echt nog veel valser. Waarbij iedereen het steeds over het refrein heeft. Maar ook de coupletten red ze totaal niet.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178375495
Misschien krijgt ze wel de opdracht om zo waardeloos te zingen. Nog meer underdog. Zelfs ik kan het refrein nog beter zingen :')
pi_178375500
Als ik die andere filmpjes bekijk, heeft ze wel ooit nog heel behoorlijk kunnen zingen. Het lijkt er dus op of ze met de jaren lichamelijk dus steeds verder achteruit gaat en daardoor haar stem ook.

Al scheelt het ook wel dat die andere liedjes niet in het Engels zingt. Het ene in haar eigen taal en bij Molitva hoor ik als buitenstaander ook minder snel dat het qua Servische taal niet goed is. Want bovenop het valse heeft zij ook het probleem (zoals veel ESF deelnemers, ja ik kijk naar jou zanger van de Oekraense band van dit jaar) dat haar Engelse uitspraak heel erg slecht is. Daardoor klinkt het al snel valser dan het is.
pi_178375558
Dat moet toch heel pijnlijk zijn. Je bent al niet mobiel zoals het zou moeten zijn en dan gaat het liefste wat je doet ook steeds minder worden. Sneu.
pi_178375863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar zingt ze ook al niet echt goed. Ze wordt daar enorm geholpen door het koor, andere zangeressen. Echter heb je wel gelijk dat het verschil met nu alsnog heel groot is. Dat van nu is echt nog veel valser. Waarbij iedereen het steeds over het refrein heeft. Maar ook de coupletten red ze totaal niet.
Zie weer een ander optreden, zelfde nummer en daar klinkt ze gewoon echt wel goed. Ik snap het niet, het lijkt heel wisselend te zijn. Een wisselvallige stem ofzo? Dunno
pi_178376255
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zie weer een ander optreden, zelfde nummer en daar klinkt ze gewoon echt wel goed. Ik snap het niet, het lijkt heel wisselend te zijn. Een wisselvallige stem ofzo? Dunno
Ik had tot die filmpjes van net alleen haar optredens met het liedje van vorig jaar en die van dit jaar gezien. En dacht daardoor eigenlijk dat ze gewoon totaal niet kon zingen. Die andere filmpjes lieten dan wel wat anders zien. Het fysiek achteruit gaan zou, wat ik net zei, zou daar mee te maken kunnen hebben (al weet ik eigenlijk helemaal niet of ze ook daadwerkelijk steeds slechter wordt, of dat ze 'gewoon' verlamd is en niet per se achteruit gaat fysiek).

Een andere, ook niet onlogische, optie kan zijn, dat ze een hele redelijke zangeres is (niet meer, niet minder). En dat ze dus best een liedje behoorlijk zuiver kan brengen. En dat als ze een beetje ziekjes is, of overmand door zenuwen haar redelijkheid terugzakt naar een niveau flink onder peil. Zelfs goede zangers kunnen er weleens naast zitten (Harald Skaat en The Hump kunnen erover meepraten), laat staan als iemand dan niet meer dan redelijk kan zingen.
pi_178376315
Ik hoop op het laatste en dat ze gewoon de sterren van de hemel gaat zingen. Haar belabberde Engels neem ik wel voor lief.

Ik merk wel dat ik dit ESF mede door inzendingen van Isral en Rusland interessanter vind als voorgaande jaren.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')