abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178291727
registreer om deze reclame te verbergen
Wrm zijn die groene dopjes eigenlijk :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_178291803
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:02 schreef Miniem het volgende:
Wrm zijn die groene dopjes eigenlijk :+
Voor als er stikstof in je banden zit....
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:15:15 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178587204
Mijn autoradio speelt alleen nog maar radio, de cd-speler is stuk en usb of bluetooth heeft 'ie niet. Nu zag ik bij Amazon deze:

81c57ET0rcL._SL1500_.jpg

https://www.amazon.de/dp/B074DYNSKP

Kan ik die gewoon aansluiten? Ik heb er geen verstand van verder, dus weet ook niet echt waar ik op moet letten.

Mijn auto: een Mitsubishi Carisma '98
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178592828
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn autoradio speelt alleen nog maar radio, de cd-speler is stuk en usb of bluetooth heeft 'ie niet. Nu zag ik bij Amazon deze:

[ afbeelding ]

https://www.amazon.de/dp/B074DYNSKP

Kan ik die gewoon aansluiten? Ik heb er geen verstand van verder, dus weet ook niet echt waar ik op moet letten.

Mijn auto: een Mitsubishi Carisma '98
De radio is zeer waarschijnlijk standaard. De meeste auto's helaas niet. Maar er bestaan verloopstekkers voor. Dat maakt je radio gelijk wel duurder.

De huidige radio, zat die er al in bij aflevering van de auto?
  woensdag 18 april 2018 @ 08:06:38 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178592956
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:44 schreef nanuk het volgende:

[..]

De radio is zeer waarschijnlijk standaard. De meeste auto's helaas niet. Maar er bestaan verloopstekkers voor. Dat maakt je radio gelijk wel duurder.