abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178291727
registreer om deze reclame te verbergen
Wrm zijn die groene dopjes eigenlijk :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_178291803
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:02 schreef Miniem het volgende:
Wrm zijn die groene dopjes eigenlijk :+
Voor als er stikstof in je banden zit....
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:15:15 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178587204
Mijn autoradio speelt alleen nog maar radio, de cd-speler is stuk en usb of bluetooth heeft 'ie niet. Nu zag ik bij Amazon deze:

81c57ET0rcL._SL1500_.jpg

https://www.amazon.de/dp/B074DYNSKP

Kan ik die gewoon aansluiten? Ik heb er geen verstand van verder, dus weet ook niet echt waar ik op moet letten.

Mijn auto: een Mitsubishi Carisma '98
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178592828
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn autoradio speelt alleen nog maar radio, de cd-speler is stuk en usb of bluetooth heeft 'ie niet. Nu zag ik bij Amazon deze:

[ afbeelding ]

https://www.amazon.de/dp/B074DYNSKP

Kan ik die gewoon aansluiten? Ik heb er geen verstand van verder, dus weet ook niet echt waar ik op moet letten.

Mijn auto: een Mitsubishi Carisma '98
De radio is zeer waarschijnlijk standaard. De meeste auto's helaas niet. Maar er bestaan verloopstekkers voor. Dat maakt je radio gelijk wel duurder.

De huidige radio, zat die er al in bij aflevering van de auto?
  woensdag 18 april 2018 @ 08:06:38 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178592956
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:44 schreef nanuk het volgende:

[..]

De radio is zeer waarschijnlijk standaard. De meeste auto's helaas niet. Maar er bestaan verloopstekkers voor. Dat maakt je radio gelijk wel duurder.

De huidige radio, zat die er al in bij aflevering van de auto?
Ik zag ook wel verloopstekkers inderdaad, kost ongeveer 15 euro. Of de radio meegeleverd werd weet ik niet, ik heb 'm derdehands :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178593073
Eerst kijken of de juiste verloop stekkers er al in zitten. Verder houd ik mijn mond want echt verstand heb ik er niet van. Ik heb alleen zelf wel eens radio's vervangen en verbaasde me dat je nog geen antwoord had.

iso aansluiting
pi_178635757
Iedere radiofabrikant heeft zijn eigen aansluiting, maar... De fabrikanten hebben onderling afgesproken dat ze hun radio's standaard leveren met een verloopkabel naar dubbel DIN, dus als je hem nieuw koopt en je auto is voorzien van een DD, is het gewoon klik, klik en spelen maar.. In nieuwerwetse auto's waar een standaard ding in zat en je gaat naar aftermarket, kn het zijn dat de dealer effe tegen je auto moet zeggen dat er wat veranderd is, anders doet hij het niet.
Torque makes life easy.
Team Jean
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')