abonnement Unibet Coolblue
pi_177027381
Ik ben bang dat dit vol met getroll komt, maar goed hoop op het beste.

Vroeger toen ik wat jonger was had ik nooit echt last van jaloezie of iets. Was altijd relaxt met me vriendinnen, geen problemen, vertrouwen was er.

Vanaf mn 16-18 had ik een vriendin. Voor deze voelde ik meer dan voor welke ik ook gevoelt had, het soort dit kan de ware zijn gevoel. Aan het begin was er niks aan de hand, maar zeg 3 maanden in verandert alles. Er ging een knop ofzo om. Ik werd ineens enorm bezitterig en aggresief jegens mannelijke vrienden. Ze ging om met een jongen die ze al vanaf jongs af aan kende, was gewoon vrienden, niks aan de hand. Maar toen hij er achter kwam dat ik bezitterig was begon die me uit te dagen. Wou me uit de tent lokken om zijn punt te maken.

Zo geschied. Zal niet teveel in detail gaan verder, maar hij kreeg wat die wou. Maar mn vriendin toen de tijd gaf hem de schuld omdat hij mij zelf uitdaagde. Ik weet hoe fout dit klinkt, maar ik kreeg een soort gevoel van macht. Ik kon hiermee weg komen. Vanaf toen ging het mis. Elke jongen waar zij contact mee had bedreigde ik, mn beste vriend, 2m10 en nogal breed vond het ook leuk om te 'helpen' Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar het was als een soort waas.

Omdat ik heel erg in de war begon te raken van mn zelf begon ik ook excessief te drinken. Sochtends vroeg al begonnen, tot een liter vodka op de dag. Zoals verwacht maakte dit me nog aggresiefer. We gingen een keer uit eten, en bier was onbeperkt. Daar maakte ik ook gretig gebruik van. Een jongen sprak haar aan, en de knop ging om. Daarna aangehouden, maar na veel gesmeek van mn vriendin heeft hij geen aangifte gedaan, dus zaak geseponeert.

Toen zijn we goed gaan praten. Beloofd dat ik haar om zou laten gaan met wie ze wou. Ging 1 week goed, daarna weer het zelfde verhaal. Maar het zieligste is denk ik dat ze bij me bleef. Ze wou me niet kwijt. Maar naderhand moest ik het zelf uitmaken. Dit ging gewoon niet goed meer.

Sindsdien ben ik gewoon niet meer hetzelfde. Ik ben onderhand 'clean' drink bijna niks meer. Maar de aggresiefe toon blijft. Ik wil weer relaxt kunnen leven. Ik zie me fouten in, en ik wil ook dat dit nooit weer gebeurt. Misschien enig advies over hoe ik dit kan voorkomen?
  donderdag 8 februari 2018 @ 00:45:24 #2
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_177027423
Goed verhaal man, lekker kort ook.

Als je ook al een topic aanmaakt over wat je de hele dag moet gaan doen dan zou ik gewoon niet zo zeiken en 40 uur per week gaan werken. Dan heb je geen tijd voor dit soort onzin.
pi_177027436
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:45 schreef denattedweil het volgende:
Goed verhaal man, lekker kort ook.

Ik zou gewoon 40 uur per week gaan werken. Dan heb je geen tijd voor dit soort gezeik. Hoe oud ben je?
19
en toen de tijd werkte ik wel gewoon nog 40, soms zelfs 50-60 uur in de week _O-
  donderdag 8 februari 2018 @ 00:48:14 #4
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_177027449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

19
en toen de tijd werkte ik wel gewoon nog 40, soms zelfs 50-60 uur in de week _O-
Je hebt een topic aangemaakt dat je geen klap te doen hebt. Daarom zeg ik, ga werken?
pi_177027474
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:48 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Je hebt een topic aangemaakt dat je geen klap te doen hebt. Daarom zeg ik, ga werken?
Wat ik hier dus al aangeef, zolang ik nog een kort lontje heb word dat bizar lastig. Maar ik ben wel dingen aan het regelen op t moment zodat ik nogals een diploma kan halen en werken
  donderdag 8 februari 2018 @ 00:54:26 #6
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_177027499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Wat ik hier dus al aangeef, zolang ik nog een kort lontje heb word dat bizar lastig. Maar ik ben wel dingen aan het regelen op t moment zodat ik nogals een diploma kan halen en werken
Lijkt me niet onverstandig ^O^
pi_177027502
Al geplaatst voor de Weekend League?
pi_177027506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:54 schreef Luppie0110 het volgende:
Al geplaatst voor de Weekend League?
Yup, daarna controller kapot gemaak en sindsdien spel niet meer aangeraak
  donderdag 8 februari 2018 @ 00:57:16 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177027521
Therapie. Lijkt me niet moeilijk zelf te bedenken? Betere antwoorden zul je hier niet vinden. Anders kom je er nooit vanaf.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177027522
  donderdag 8 februari 2018 @ 01:00:57 #11
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_177027558
quote:
Zit je nou gewoon te reageren in je eigen topics?

Alle gehaktballen en boontjes op een stokje, het moet niet gekker worden.

Ik ga slapen. Morgen weer lekker 8 uur werken :W
pi_177027559
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Therapie. Lijkt me niet moeilijk zelf te bedenken? Betere antwoorden zul je hier niet vinden. Anders kom je er nooit vanaf.
Over na gedacht. Kom uit een serieus rooms katholieke famillie. Mochten ze er achter komen word ik niet meer aangekeken. Dat vind ik het risico niet waard..
  donderdag 8 februari 2018 @ 01:02:49 #13
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177027572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 01:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Over na gedacht. Kom uit een serieus rooms katholieke famillie. Mochten ze er achter komen word ik niet meer aangekeken. Dat vind ik het risico niet waard..
Uhu. Goed excuus. Maar blij om te lezen dat je echt wil veranderen. Uhu.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177027587
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 01:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Uhu. Goed excuus. Maar blij om te lezen dat je echt wil veranderen. Uhu.
Heb je enig idee hoe hier over word gedacht? Therapie bestaat NIET. God is de allesvergevende die ons geneest. Als ik voor hun idee tegen zijn woord in ga, besta ik gewoon niet meer. Sorry, maar dan kies ik toch echt liever voor mijn familie zelf..
pi_177027648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe hier over word gedacht? Therapie bestaat NIET. God is de allesvergevende die ons geneest. Als ik voor hun idee tegen zijn woord in ga, besta ik gewoon niet meer. Sorry, maar dan kies ik toch echt liever voor mijn familie zelf..
Dan zeg je toch niet dat je naar therapie gaat? Is niet zo moeilijk. Ook niet als je nog thuis woont. Gewoon duidelijk maken dat je geen papieren post wilt ontvangen bij je intake gesprek. "Ik ga even uurtje chillen bij [..]", en hup, naar therapie. Doe je na afloop een paar Onze Vadertjes voor het liegen tegen je ouders :+

Of je doet het niet en je blijft een triest, jaloers geval die erop geilt om vrouwen volledig te isoleren van sociaal contact met anderen zodat ze helemaal afhankelijk van je worden. Dat zal vast geen problemen opleveren in je toekomstige relaties :+

Trouwens, als je familie je de rug zou toekeren vanwege therapie, dan kan je je afvragen of het wel waard is om ze in je leven te hebben. Als ik moest kiezen tussen geen familie of een stel idioten die alle problemen van het leven wel even zullen wegbidden en mij nog zouden verbannen ook als ik dat niet doe, dan koos ik voor dat eerste. Tenzij ik nog thuis zou wonen. Dan zou ik ze nog even gebruiken voor onderdak. Zodra ik het huis uit zou zijn is het ajuu.

[ Bericht 14% gewijzigd door MrAero op 08-02-2018 01:22:02 ]
pi_177027976
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe hier over word gedacht? Therapie bestaat NIET. God is de allesvergevende die ons geneest. Als ik voor hun idee tegen zijn woord in ga, besta ik gewoon niet meer. Sorry, maar dan kies ik toch echt liever voor mijn familie zelf..
Je christelijke familie heeft meer moeite met therapie dan je agressie?
  donderdag 8 februari 2018 @ 03:03:09 #17
545 dop
:copyright: dop
pi_177028037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe hier over word gedacht? Therapie bestaat NIET. God is de allesvergevende die ons geneest. Als ik voor hun idee tegen zijn woord in ga, besta ik gewoon niet meer. Sorry, maar dan kies ik toch echt liever voor mijn familie zelf..
ik zie alleen maar een extra reden om.in therapie te gaan.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_177028061
Sinds wanneer zijn katholieken tegen therapie?
pi_177028368
Ts je bent nog niet de verkeerde tegengekomen. Dan ben je zo genezen.
pi_177028370
Dubbel.
pi_177028471
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 03:22 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer zijn katholieken tegen therapie?
Dit idd. RK kerk is redelijk vrij in wat je doet en laat, zeker met carnaval :)

Eerste wat een therapeut zal zeggen trouwens is dat je wel heel makkelijk je ex de schuld geeft van je gedrag. Je bent daar nog altijd zelf verantwoordelijk voor
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 8 februari 2018 @ 07:14:02 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177028482
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 01:14 schreef MrAero het volgende:

[..]

Dan zeg je toch niet dat je naar therapie gaat? Is niet zo moeilijk. Ook niet als je nog thuis woont. Gewoon duidelijk maken dat je geen papieren post wilt ontvangen bij je intake gesprek. "Ik ga even uurtje chillen bij [..]", en hup, naar therapie. Doe je na afloop een paar Onze Vadertjes voor het liegen tegen je ouders :+

Of je doet het niet en je blijft een triest, jaloers geval die erop geilt om vrouwen volledig te isoleren van sociaal contact met anderen zodat ze helemaal afhankelijk van je worden. Dat zal vast geen problemen opleveren in je toekomstige relaties :+

Trouwens, als je familie je de rug zou toekeren vanwege therapie, dan kan je je afvragen of het wel waard is om ze in je leven te hebben. Als ik moest kiezen tussen geen familie of een stel idioten die alle problemen van het leven wel even zullen wegbidden en mij nog zouden verbannen ook als ik dat niet doe, dan koos ik voor dat eerste. Tenzij ik nog thuis zou wonen. Dan zou ik ze nog even gebruiken voor onderdak. Zodra ik het huis uit zou zijn is het ajuu.
Ja, dit dus. Slecht excuus TS. Wat een inzet om te veranderen! 👍 Verder heb ik zelf jaren bij een katholiek gezin gewoont. Veel van mn vrienden zijn katholiek. Niemand heeft issues met therapie. Volgens mij lul je dus maar wat. Of als troll, of als iemand die helemaal niet wil veranderen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177028504
Cursus anger management zal je goed doen :')

Dit heeft je ex niet los gemaakt maar jij zelf.
  donderdag 8 februari 2018 @ 08:00:34 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177028711
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 03:03 schreef dop het volgende:

[..]

ik zie alleen maar een extra reden om.in therapie te gaan.
_O-
pi_177028977
Ts heeft laatst in een topic aangegeven dat ie bij woede op de Playstation in zijn controllers bijt of ze opeet.

Therapie lijkt me een goed plan idd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')