abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177157583
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Mooi werkman!
En Remqo!
  dinsdag 29 mei 2018 @ 23:36:32 #102
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_179480800
Mooie en grappige, goed gemaakte striptekening, Werkman en Remqo! :D

Excuses voor de late reactie, ik ben nauwelijks meer online.
pi_179480948
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 23:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mooie en grappige, goed gemaakte striptekening, Werkman en Remqo! :D

Excuses voor de late reactie, ik ben nauwelijks meer online.
Hoe heb je het topic überhaupt nog ontdekt?

DM service?
pi_179481323
geen dm gehad maar deze bagger alsnog mogen meemaken
pi_179495919
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 00:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
geen dm gehad maar deze bagger alsnog mogen meemaken
Bagger :')

Vind jij de post van jou meer waarde hebben? Werkman doet wel meer moeite, heeft een positievere vibe dan de meeste zolderkamernerds* hier en die strips vind ik wel komisch. Qua niveau humor doet het mij aan een mix van Joop Klepzeiker, Cowboy Henk en Dirk & Desiree denken, maar wel in een eigen stijl. Ik vind het wel passen in een blaadje als de Revu. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179496045
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Bagger :')

Vind jij de post van jou meer waarde hebben? Werkman doet wel meer moeite, heeft een positievere vibe dan de meeste zolderkamernerds* hier en die strips vind ik wel komisch. Qua niveau humor doet het mij aan een mix van Joop Klepzeiker, Cowboy Henk en Dirk & Desiree denken, maar wel in een eigen stijl. Ik vind het wel passen in een blaadje als de Revu. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer moeite doen maakt posts nog niet beter. Zie bijvoorbeeld ook weer deze post van mij, raakt de kern kort en bondig.
pi_179498548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Meer moeite doen maakt posts nog niet beter. Zie bijvoorbeeld ook weer deze post van mij, raakt de kern kort en bondig.
Sorry kerel, maar die illusie moet jij jezelf niet aanpraten :)
pi_179499493
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:52 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Sorry kerel, maar die illusie moet jij jezelf niet aanpraten :)
Waarom niet?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')