abonnement Unibet Coolblue
pi_177024383
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:59 schreef ato het volgende:
Wat een vreselijk liedje zeg.

Ik ga even terug kijken, want Legends vond ik op plaat nog lekker klinken.
Dat was echt helemaal niets; vals ook.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2018 @ 22:00:29 #52
368283 ato
pi_177024384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Doe maar even, er blijft live echt helemaal niks van over.
Oh OK. :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_177024385
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:58 schreef RipCity het volgende:
Wie had d'r @ 1000/1 :D

[ link | afbeelding ]
Daar zat ik net ook al naar te kijken. Ik helaas niet in elk geval :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 22:00:41 #54
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177024391
Nou, was weer gezellig. Toch mooi een topic volgepraat met z'n allen. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter woensdag 7 februari 2018 @ 22:01:19 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_177024404
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, was weer gezellig. Toch mooi een topic volgepraat met z'n allen. *O*
Klein zwart gaatje gaat nu vallen tot aan Melodifestivalen.
Dat rijmt. *O*
pi_177024408
Hoe heeft dit matige liedje kunnen winnen eigenlijk?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter woensdag 7 februari 2018 @ 22:01:42 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_177024421
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Hoe heeft dit matige liedje kunnen winnen eigenlijk?
Je bent bekend met het stemgedrag van de Britten? :P
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2018 @ 22:03:11 #58
368283 ato
pi_177024463
Zo klonk het nog leuk, enfin ik kijk het even terug.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177024515
Die SuRi of hoe ze heet heeft wel uitstraling, beetje Annie Lennox-achtig. Qua stem ook trouwens. Maar ze had een beter nummer verdiend, want dit gaat nergens over. Fluttekst, flutmelodie, gedateerde productie.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2018 @ 22:07:53 #60
368283 ato
pi_177024547
Zo klonk het nog leuk, enfin ik kijk het even terug.

Oeps, hoe breng ik een leuk liedje om zeep

Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 februari 2018 @ 22:19:40 #61
163650 Greys
pi_177024819
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Hoe heeft dit matige liedje kunnen winnen eigenlijk?
Omdat de rest slechter was :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 22:23:51 #62
375570 crew  Cyan9
pi_177024917
Volgens mij vond ik vooraf SuRie het leukste, dus nu moet ik eigenlijk blij zijn. Hoera!
#nietgekeken
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter woensdag 7 februari 2018 @ 22:25:11 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_177024969
Ik kom hier haar cover van Rhythm Inside tegen :P
https://soundcloud.com/su(...)de-loic-nottet-cover
pi_177025423
-O- Meh.
pi_177026211
Nou, dit is voorlopig bij mij laatste. Wat een blabla, doe dan niet mee.
pi_177026760
Ok Legends net teruggekeken en geluisterd en het was verre van top, maar ik heb wel dramatischer gehoord op een songfestival :P

Storm doet me echt niet heel veel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 februari 2018 @ 23:53:34 #67
163650 Greys
pi_177026791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ok Legends net teruggekeken en geluisterd en het was verre van top, maar ik heb wel dramatischer gehoord op een songfestival :P

Storm doet me echt niet heel veel
En Legends deed je wel wat? Ook in deze uitvoering? Of lees ik je post dan verkeerd? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177026796
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

En Legends deed je wel wat? Ook in deze uitvoering? Of lees ik je post dan verkeerd? :P
Ik vond het nog steeds de winnaar :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177026823
Die Lucie van vorig jaar hebben ze ook even door de wasstraat getrokken zie ik :D

Mans O+ O+


Ik ga even dweilen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177026944
Ik heb die hele finale niet gezien, maar is het raar dat ik storms vooraf het leukste liedje vond van de 6 ? Ik ben best blij met deze winnares :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 februari 2018 @ 00:12:34 #71
163650 Greys
pi_177027046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond het nog steeds de winnaar :Y
Echt :o
Altijd weer tof hoe smaken verschillen. :D ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 februari 2018 @ 09:59:14 #72
163650 Greys
pi_177029910
Het winnende lied wordt massaal afgeslacht op social media (Wiwi, Esctoday.com account reacties eronder etc). En toch denk ik dat ze gaat verbazen. Niet omdat ik het zo geweldig vind maar heb zo'n voorgevoel. Voor deze voorronde was ze ook alles behalve favoriet en zie wat er gebeurde. Denk echt dat het nog weleens kon meevallen qua onderaan eindigen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177030334
Ik denk dat het ook wel mee gaat vallen wat betreft de jurystemmen. Ze heeft een prima stem en het valt perfect binnen de onschuldige "niet slecht, maar niksig" categorie waar de jury's de afgelopen jaren nogal wild van zijn.
Bottom 5 bij televote lijkt me echter op dit moment wel een zekerheid. Een goede revamp kan het nog wat opkrikken, maar echt veel rek zit er wat dat betreft nou ook weer niet in. Joe & Jake twee jaar geleden en zeker Lucie Jones vorig jaar hadden betere nummers en zelfs die kregen vrijwel niets van de televote.

De positieve reacties die ik lees online gaan ook steevast over dat SuRie het qua optreden zo goed deed en er alles uithaalde wat erin zat t.o.v. de anderen gisteren. Dat kan misschien wel zo zijn, maar de afgelopen jaren hebben uitgewezen dat het stemmende publiek het een worst kan wezen als een middelmatig liedje perfect wordt uitgevoerd. Storm is ook zeker geen slecht nummer, maar het is typisch iets dat bij veel mensen hooguit in de middenmoot van hun lijstje beland, en daar win je geen punten mee.

Het valt me al langer op bij het VK, zowel bij NSF als bij talentenjachten, dat ze heel erg kijken naar wie het op dat moment het beste doet (met name w.b.t. zang) en de eventuele verdere potentie buiten beschouwing latend. Voor het ESF lijkt het me belangrijker om wat meer naar de toekomst te kijken en in overweging te nemen hoe je eventuele mankementen nog kan verbeteren. Niet dat het mijn smaak was, maar Legends wat zo favoriet was ook op internationale blogs had makkelijk gered kunnen worden als je achter de zangeres een aantal heel goede backings had staan die de valse noten op konden vangen (wat veel landen ook al jaren doen, met succes). Maar nee, de Britten denken dan gelijk dat ze het niet moeten sturen "want het was niet de beste van de avond", en denken er niet bij na dat ze nog maanden de tijd hebben om dingen te fixen die vrij eenvoudig gefixt kunnen worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177030668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat het ook wel mee gaat vallen wat betreft de jurystemmen. Ze heeft een prima stem en het valt perfect binnen de onschuldige "niet slecht, maar niksig" categorie waar de jury's de afgelopen jaren nogal wild van zijn.
Bottom 5 bij televote lijkt me echter op dit moment wel een zekerheid. Een goede revamp kan het nog wat opkrikken, maar echt veel rek zit er wat dat betreft nou ook weer niet in. Joe & Jake twee jaar geleden en zeker Lucie Jones vorig jaar hadden betere nummers en zelfs die kregen vrijwel niets van de televote.

De positieve reacties die ik lees online gaan ook steevast over dat SuRie het qua optreden zo goed deed en er alles uithaalde wat erin zat t.o.v. de anderen gisteren. Dat kan misschien wel zo zijn, maar de afgelopen jaren hebben uitgewezen dat het stemmende publiek het een worst kan wezen als een middelmatig liedje perfect wordt uitgevoerd. Storm is ook zeker geen slecht nummer, maar het is typisch iets dat bij veel mensen hooguit in de middenmoot van hun lijstje beland, en daar win je geen punten mee.

Het valt me al langer op bij het VK, zowel bij NSF als bij talentenjachten, dat ze heel erg kijken naar wie het op dat moment het beste doet (met name w.b.t. zang) en de eventuele verdere potentie buiten beschouwing latend. Voor het ESF lijkt het me belangrijker om wat meer naar de toekomst te kijken en in overweging te nemen hoe je eventuele mankementen nog kan verbeteren. Niet dat het mijn smaak was, maar Legends wat zo favoriet was ook op internationale blogs had makkelijk gered kunnen worden als je achter de zangeres een aantal heel goede backings had staan die de valse noten op konden vangen (wat veel landen ook al jaren doen, met succes). Maar nee, de Britten denken dan gelijk dat ze het niet moeten sturen "want het was niet de beste van de avond", en denken er niet bij na dat ze nog maanden de tijd hebben om dingen te fixen die vrij eenvoudig gefixt kunnen worden.
Ik vind Storm juist wel een heel slecht nummer. Het poogt modern te zijn met een beat die ontzettend gedateerd is, en de tekst is gewoon beschamend, als je bedenkt dat het nota bene een Engels nummer is.

Het is de zangeres die het nog een beetje redt. Daarom denk ik dat de televote misschien nog wel mee kan vallen, ze heeft een goede uitstraling en je ziet dat ze er alles probeert uit te halen wat erin zit. Misschien kan ze op wat sympathy votes rekenen. Die zangeres van Legends was gewoon slecht, daar valt niks van te maken.
pi_177030794
Verschrikkelijk. Ik zie dit nergens in de top 10 eindigen, niet bij jury en televote. Wel geschikt als plaspauze.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')