abonnement Unibet Coolblue
pi_177021967



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177021995
Spot iemand wel eens rond het station van Zuthpen? Is daar iets te doen? Moet er morgen even een uurtje verspillen..
pi_177037930
Oldschool screenshots achter de spoiler :+
pi_177061177
haha ja die layout ken ik niet eens.
pi_177107157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:45 schreef bamibij het volgende:
Spot iemand wel eens rond het station van Zuthpen? Is daar iets te doen? Moet er morgen even een uurtje verspillen..
Heel af en toe zag ik daar wel goede opdrachten, bijv. de Vodafone opdrachten, maar nu is het overal wel prut.

Laatst weer heel gedurfd in de Jumbo gekomen op het aso plein.
Vroeg zo'n lelijke werkneemster: "Kan ik je ergens mee helpen?"
Ik: "Nee hoor"
Zij: "Oh, want ik zie dat je foto's maakt"
Ik: "Ja, is voor m'n moeder :')"
Zij: -keek vies, en bleef mij in de gaten houden gedurende de tijd dat ik daar was-

Maar heb er deze keer wel een kleinigheidje gekocht, anders komen ze mij weer achterna rennen naar buiten omdat ik niets kocht _O- . Wat een trieste figuren daar.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_177113248
het aso plein is?
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2018 @ 19:31:07 #7
21636 Feestkabouter
pi_177115464
ben ik ook benieuwd naar
pi_177121070
Schubertplein te Apeldoorn
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  maandag 12 februari 2018 @ 09:22:57 #9
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177123787
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 00:11 schreef F0xy het volgende:
Schubertplein te Apeldoorn
Ik ben daar 1x geweest. Wat een gezeik gehad over kassa opdracht met toestemming.
Idd aso plein haha
pi_177124859
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:22 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Ik ben daar 1x geweest. Wat een gezeik gehad over kassa opdracht met toestemming.
Idd aso plein haha
Ik ga er nu ook alleen heen als de opdracht echt (heel) veel oplevert, en dan ga ik met anderen hahaha.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_177128114
Die chocolade opdracht is toch ook niet normaal. Dat ze die erin durven te zetten voor 2,50. Als je het over onderbetalen hebt. Jezelf aanmelden en ook +-15 foto's maken. Zijn er waarschijnlijk wel 20.

Maar het zal me ook niets verbazen als 1 of andere idioot het wel daarvoor doet.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:09:53 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177128160
Meh. Zaterdag in een overvolle AH een opdracht gedaan, maak ik door de drukte 1 telfoutje... gelijk hele opdracht afgekeurd, en uiteraard kan ik het niet opnieuw doen omdat je geen foto's van je camerarol mag gebruiken -O-.
KuikenGuppy
pi_177130123
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Prh01 het volgende:
Die chocolade opdracht is toch ook niet normaal. Dat ze die erin durven te zetten voor 2,50. Als je het over onderbetalen hebt. Jezelf aanmelden en ook +-15 foto's maken. Zijn er waarschijnlijk wel 20.

Maar het zal me ook niets verbazen als 1 of andere idioot het wel daarvoor doet.
Gewoon lekker laten oplopen. Het is een rotopdracht, maar ik heb die opdracht een keer kunnen doen voor 12,50 :-)
pi_177152855
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 00:11 schreef F0xy het volgende:
Schubertplein te Apeldoorn
Winkelcentrum Het Schubertplein is gevestigd in Apeldoorn Zuid.
Apeldoorn Zuid staat voor saamhorigheid en uiteraard volop gezelligheid.

De ondernemers heten u van harte welkom op het plein.

:D
pi_177159797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 14:46 schreef bamibij het volgende:

[..]

Winkelcentrum Het Schubertplein is gevestigd in Apeldoorn Zuid.
Apeldoorn Zuid staat voor saamhorigheid en uiteraard volop gezelligheid.

De ondernemers heten u van harte welkom op het plein.

:D
Jij werkt daar of heb je dit geciteerd? al gevonden :P

Jaaa, mooie woorden, weinig daden

[ Bericht 10% gewijzigd door F0xy op 13-02-2018 19:49:32 ]
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:38:15 #16
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177190207
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Prh01 het volgende:
Die chocolade opdracht is toch ook niet normaal. Dat ze die erin durven te zetten voor 2,50. Als je het over onderbetalen hebt. Jezelf aanmelden en ook +-15 foto's maken. Zijn er waarschijnlijk wel 20.

Maar het zal me ook niets verbazen als 1 of andere idioot het wel daarvoor doet.
Bij onze buurtsuper stond hij vanaf het begin op 5 euro. Kleine super, 1 kassa.
Ja kost ff tijd, maar het lastigste was de data goed op de foto krijgen als je ze zo al amper kunt lezen. Maar bij de grote supers staat ie voor 2,50 en is het meer werk.

Hetzelfde geldt trouwens voor die categoriechecks. Een heleboel werk en een grote foutmarge. Voor wie hem gaat doen: let op droogshampoo, die telt ook mee, anders keuren ze hem af.
pi_177207401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:38 schreef b-engel het volgende:

[..]

Bij onze buurtsuper stond hij vanaf het begin op 5 euro. Kleine super, 1 kassa.
Ja kost ff tijd, maar het lastigste was de data goed op de foto krijgen als je ze zo al amper kunt lezen. Maar bij de grote supers staat ie voor 2,50 en is het meer werk.

Hetzelfde geldt trouwens voor die categoriechecks. Een heleboel werk en een grote foutmarge. Voor wie hem gaat doen: let op droogshampoo, die telt ook mee, anders keuren ze hem af.
Categorieënchecks zijn juist prima te doen. Het zijn bekende producten en gewoon goed opletten dat je alle gevraagde meters op de foto zet :) Ik heb er al een stuk of 10 uitgevoerd.
pi_177293535
Bij Roamler bij de categorieën checks staat dat je je moet voorstellen aan het personeel en een stukje later dat je je moet gedragen als mistery shopper. Laat maar, of ze hebben de tekst aangepast of ik had het verkeerd gelezen.

Maar, hebben jullie je voorgesteld?

[ Bericht 11% gewijzigd door F0xy op 19-02-2018 10:46:20 ]
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_177302276
3 checks gedaan in 1 uur. 2 afgekeurd.... fuck dat.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_177303064
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:34 schreef F0xy het volgende:
Bij Roamler bij de categorieën checks staat dat je je moet voorstellen aan het personeel en een stukje later dat je je moet gedragen als mistery shopper. Laat maar, of ze hebben de tekst aangepast of ik had het verkeerd gelezen.

Maar, hebben jullie je voorgesteld?
Bij de #4 en #5 (die bij Etos en Kruidvat) staat dat er wel bij, bij de #1 t/m #3 (Jumbo, Hoogvliet etc.) niet.

Ik vroeg me ook af of je je bij Etos/Kruidvat echt moet gaan melden, misschien wel handig omdat je best lang bezig bent en dat het personeel anders zoiets heeft van "wat is dat allemaal". Een supermarkt is groter en dan kun je het makkelijker als mysteryshopper doen.
pi_177303729
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:56 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Bij de #4 en #5 (die bij Etos en Kruidvat) staat dat er wel bij, bij de #1 t/m #3 (Jumbo, Hoogvliet etc.) niet.

Ik vroeg me ook af of je je bij Etos/Kruidvat echt moet gaan melden, misschien wel handig omdat je best lang bezig bent en dat het personeel anders zoiets heeft van "wat is dat allemaal". Een supermarkt is groter en dan kun je het makkelijker als mysteryshopper doen.
Ik had mij gemeld. Etos manager was er heel blij mee. Ze was heel behulpzaam en vriendelijk. Bij Kruidvat ging het moeizamer, maar kreeg uiteindelijk wel toestemming.

Als je Check 5 gaat doen, zou ik zeker om toestemming vragen, aangezien je een schap achter de kassa moet fotograferen.

Binnen 20min de opdrachten opnieuw gedaan, maar er zat een bug in. Ik kon geen 6 schappen scheerproducten fotograferen (max 5), dus heb 2m op 1 foto gezet. Moeten ze de app/opdracht maar goed maken.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_177312229
Vond in SS niet heel interessante dingen staan. Had wel wat uurtjes over dus heb een aantal chio opdrachtjes van roamler gedaan. Niet heel hoge vergoeding maar opdracht is binnen 5 min gedaan.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:04:39 #23
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177314683
SS had vorige week best veel, deze week begint erg rustig....
pi_177366607
Iemand vertrouwen in het Roamler Sales gebeuren? En enige gokjes hoeveel zo'n opdracht zou opleveren?
pi_177368193
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:40 schreef jappiejan het volgende:
Iemand vertrouwen in het Roamler Sales gebeuren? En enige gokjes hoeveel zo'n opdracht zou opleveren?
Waren nooit echt hoog. Bifi of ijsjes opdrachten waten dat.
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2018 @ 14:09:21 #26
21636 Feestkabouter
pi_177368517
ze proberen voor de opdrachtgevers alles zo goedkoop mogelijk gedaan te krijgen door de Roamlers...... waarom zou dat nu anders zijn?

de tijd die je moet investeren in de trainingen levert niks op, en in de vergoeding moet ALLES zitten (reizen, parkeren, verzekeren, netjes voor de dag komen).
  dinsdag 27 februari 2018 @ 09:17:00 #27
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177477297
Ligt het aan mij of is smartspotter al twee weken niks...
Ik zie normaal altijd opdrachten vanaf zondag tot woensdag maar al twee weken is dat of veranderd of weg.
pi_177477837
Zie die laadstations nu op 3 eu staan, best de moeite waard als er een stuk of 8 bij elkaar staan.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:37:09 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177481200
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:58 schreef jappiejan het volgende:
Zie die laadstations nu op 3 eu staan, best de moeite waard als er een stuk of 8 bij elkaar staan.
Ik heb er 23 gedaan die bij elkaar stonden, keuren ze maar de helft goed omdat ze het teveel op dezelfde locatie vinden :{w. Dan moeten ze die er niet in zetten :(.
KuikenGuppy
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2018 @ 14:18:16 #30
21636 Feestkabouter
pi_177481948
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb er 23 gedaan die bij elkaar stonden, keuren ze maar de helft goed omdat ze het teveel op dezelfde locatie vinden :{w. Dan moeten ze die er niet in zetten :(.
nou dat soort gezeik trek ik dus heel erg slecht!!

ik vind zelf de opdracht heel erg slecht opgesteld.
wat is 1 unit? 1 paal met 2 van die apparaten eraan, hoe wordt dat geteld? 1 gevel met 2 van die apparaten eraan op 2 meter uit elkaar, zijn dat verschillende punten?
hoe moeten wij weten door wie unit kan worden gebruikt?
als je niet weet op welke tijden dat ding bruikbaar is en we geven dat aan, wat is daar dan verder nog aan uit te leggen in minimaal 10 woorden?
wat betekent 'openbaar' in dit geval?

gelukkig maar 1 afkeuring gehad van de paar die ik deed, maar die vecht ik nog aan.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:24:35 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177482087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:18 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nou dat soort gezeik trek ik dus heel erg slecht!!
Nou ik ook, ik ben er voorlopig ook wel weer een tijdje klaar mee.
KuikenGuppy
pi_177482329
In ieder geval geen landelijke Albert Heijn opdrachten meer bij SmartSpotter. Die kwamen afgelopen weken op maandag en vrijdag. Voorheen altijd op maandag.
pi_177485844
Nee kakt een beetje in allemaal.
pi_177496966
Ik was gister klaar met mijn MV opdrachten en dacht misschien nog wat SS of roamler doen maar er stond werkelijk niks interessants in.
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:42:39 #35
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177497796
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:33 schreef crazyboy2309 het volgende:
In ieder geval geen landelijke Albert Heijn opdrachten meer bij SmartSpotter. Die kwamen afgelopen weken op maandag en vrijdag. Voorheen altijd op maandag.
Ik ben gewend dat er zondag altijd 2 of 3 opdrachten te doen waren bij AH en dan meestal Bier en een andere reclameactie. En dan 1 bij de dirk ook bijna altijd bier. Dat is dus weg helaas
En al twee weken staat er van zondag tot en met dinsdag niks meer erin. Dat was juist altijd de dagen dat er wat te doen was.
En ineens vanmorgen staan er tig opdrachten, gelukkig

Ooh en wie RIJST altijd doet, let erop dat ze weer dingen hebben veranderd zoals bijv eigen merk rijst
Dat stond eerst altijd 400gr en dan 1000gr en nu staat dat andersom. Ik had het bijna fout gedaan omdat ik dat zovaak gedaan heb ik de prijzen kan dromen tot ik ineens zag dat het omgedraaid was.
pi_177510441
Ma & di ook altijd veel opdrachten bij de plus & emte. Das ook niet meer dus zag ik.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 21:51:23 #37
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177561647
Ik ben heel veel van mijn vaste adresjes kwijt (veel Etos, G&G, Intertoys, de bioscoop, Spar). En omdat ik midden in de polder zit, zijn sommige plaatsen gewoon niet meer rendabel, dan ben ik wat ik verdien weer kwijt met reiskosten.
Wat ik eind vorig jaar per week had, heb ik nu in 2 maanden.
Over de grens is er wel voldoende te doen, maar alles in het Engels houdt me ook tegen. Soms zijn de omschrijvingen al op zoveel manieren op te vatten, ik heb geen zin in zoveel risico voor een paar euro.
Plus dat ik het idee heb dat er sinds begin dit jaar iemand in mijn vaarwater zit.
Baal er flink van.
pi_177563214
Vandaag zag ik een grappige fout. Roamler had hun eigen adres bij een opdracht gezet. Bij de live sport check. Ik was er toevallig in de buurt. Dus heb ik hem ingediend. Kijken wat hun reactie wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2018 @ 14:57:59 #39
21636 Feestkabouter
pi_177576643
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:41 schreef crazyboy2309 het volgende:
Vandaag zag ik een grappige fout. Roamler had hun eigen adres bij een opdracht gezet. Bij de live sport check. Ik was er toevallig in de buurt. Dus heb ik hem ingediend. Kijken wat hun reactie wordt.
Ik zag hem ook! Laat weten hoe ze erop reageren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:23:51 #40
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177578650
Ik had een klein foutje in de Fuze-opdracht: Is er een tweede actieplek? Nee! Maak dan foto's van die tweede actieplek....?
pi_177580227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:23 schreef b-engel het volgende:
Ik had een klein foutje in de Fuze-opdracht: Is er een tweede actieplek? Nee! Maak dan foto's van die tweede actieplek....?
Ook als je aangeeft geen actieplek te hebben gevonden, moet je de foto's van de eerste actieplek maken.
pi_177580251
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik zag hem ook! Laat weten hoe ze erop reageren
Ik heb de helft van de vergoeding gekregen: 3,75 van de 7,50. Ze hebben er niet op gereageerd, behalve met dat het is goedgekeurd.
pi_177580257
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:35 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Ook als je aangeeft geen actieplek te hebben gevonden, moet je de foto's van de eerste actieplek maken.
maar niet als er geen 2de actieplek is.
pi_177580306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

maar niet als er geen 2de actieplek is.
Ff doordenken. Allebei is niet logisch. Hoe moet je foto's maken van iets wat er niet is? Fotoshoppen?
Als er geen eerste actieplek is is er toch ook geen tweede!

[ Bericht 5% gewijzigd door crazyboy2309 op 03-03-2018 17:41:14 (Toevoeging ) ]
  zaterdag 3 maart 2018 @ 17:46:04 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177580434
Gek, ik heb 'm ook gedaan vanmorgen en er waren geen actieplekken, ik moest voor dat deel alleen drie foto's maken waarop zo veel mogelijk kopstellingen te zien zijn.
KuikenGuppy
pi_177587488
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:39 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Ff doordenken. Allebei is niet logisch. Hoe moet je foto's maken van iets wat er niet is? Fotoshoppen?
Als er geen eerste actieplek is is er toch ook geen tweede!
Hij zei dat er geen 2de actieplek is. Misschien was er wel een 1ste. Er is heel vaak geen 2de actieplek. Dan is het idd niet logisch om daar dan een foto van te maken.
pi_177589114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:58 schreef jappiejan het volgende:
Zie die laadstations nu op 3 eu staan, best de moeite waard als er een stuk of 8 bij elkaar staan.
Ik deed er een aantal voor 2 euro per stuk. Volgende dag nog niet goedgekeurd of nagekeken. Waren ze daarna 3.50 per stuk waard. 4 goedgekeurd en 2 afgekeurd en voor maar 2 euro per stuk. De twee die afgekeurd waren was een niet goed vanwege het feit dat de locatie op dat moment dicht was..... en de ander omdat hij te dicht op de ander stond.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:05:21 #48
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177589926
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:51 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Hij zei dat er geen 2de actieplek is. Misschien was er wel een 1ste. Er is heel vaak geen 2de actieplek. Dan is het idd niet logisch om daar dan een foto van te maken.
Ik heb deze rond 9:15u vanmorgen gedaan en gemeld dat ie niet klopte. Ws hebben ze dan toch iets aangepast.
pi_177591484
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:05 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik heb deze rond 9:15u vanmorgen gedaan en gemeld dat ie niet klopte. Ws hebben ze dan toch iets aangepast.
Ik heb deze niet gedaan. Wel eens een andere met de vraag of er een 2de actieplek was. Nee invullen is geen probleem als je al van de 1ste actieplek foto’s hebt gemaakt. Wel als er helemaal geen actieplek is natuurlijk. Zal wel een foutje in die opdracht zijn geweest.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2018 @ 12:48:06 #50
21636 Feestkabouter
pi_177598493
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:36 schreef Tamashii het volgende:

[..]

De twee die afgekeurd waren was een niet goed vanwege het feit dat de locatie op dat moment dicht was..... en de ander omdat hij te dicht op de ander stond.
Dat zijn allebei schandalige redenen voor afkeuring.
pi_177600404
Feestkabouter, wat zijn positieve punten die je ervaart bij het uitvoeren van roamler opdrachten?
pi_177611034
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:37 schreef jappiejan het volgende:
Feestkabouter, wat zijn positieve punten die je ervaart bij het uitvoeren van roamler opdrachten?
_O-
  maandag 5 maart 2018 @ 10:01:08 #53
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177616284
Ik ben er vandaag achtergekomen dat een opdracht van 2euro na aftrek van inkomstenbelasting nog maar 1,40 is wat je overhoudt.

Was toch wel ff een domper dit.
pi_177618539
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:01 schreef Spottertje73 het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat een opdracht van 2euro na aftrek van inkomstenbelasting nog maar 1,40 is wat je overhoudt.

Was toch wel ff een domper dit.
Dat wist je echt niet? :P wel goed dat je netjes aangifte erover doet, de boetes zijn nog vele malen hoger.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 12:29:48 ]
pi_177620958
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:29 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat wist je echt niet? :P wel goed dat je netjes aangifte erover doet, de boetes zijn nog vele malen hoger.
En als je ernaast ook nog een uitkering krijgt dan houd je nog minder over.
  maandag 5 maart 2018 @ 14:54:46 #56
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177621283
Zou iedereen dat zo netjes doen? En geef je ook al je kosten op?

Enneh Crazyboy, je bedoelt dat je minder uitkering overhoudt?
pi_177621445
Sowieso moet je al je inkomsten doorgeven aan het uwv dus dan houdt je minder over ja want je wordt gewoon gekort. Maar of iedereen dat nou zo netjes doet?

Kijk het ligt eraan of je 2000 in de maand verdiend of 50 euro. Ik ga echt niet elke cent opgeven aan de belastingdienst maar zodra het een hoger bedrag wordt wil ik er wel over nadenken.
  maandag 5 maart 2018 @ 17:40:15 #58
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177624718
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:03 schreef loezzzje het volgende:
Sowieso moet je al je inkomsten doorgeven aan het uwv dus dan houdt je minder over ja want je wordt gewoon gekort. Maar of iedereen dat nou zo netjes doet?

Kijk het ligt eraan of je 2000 in de maand verdiend of 50 euro. Ik ga echt niet elke cent opgeven aan de belastingdienst maar zodra het een hoger bedrag wordt wil ik er wel over nadenken.
Hou er rekening mee dat SS wel elke cent doorgeeft en dus ook JOU inkomsten ook al zijn die maar 50¤
Als je dat niet opgeeft kun je een boete krijgen en die is niet laag.
pi_177628386
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:54 schreef b-engel het volgende:
Zou iedereen dat zo netjes doen? En geef je ook al je kosten op?

Enneh Crazyboy, je bedoelt dat je minder uitkering overhoudt?
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:54 schreef b-engel het volgende:
Zou iedereen dat zo netjes doen? En geef je ook al je kosten op?

Enneh Crazyboy, je bedoelt dat je minder uitkering overhoudt?
Dat bedoel ik. Ik zat een tijdje in de WW. Daarin mag je 30% van je inkomsten houden en moet je 70% inleveren.
Als je dan een opdracht van 2 euro hebt gaat 1,40 van je uitkering af. En van de 60 cent die je dan overhoudt gaat nog eens 40,85% naar de belastingdienst. Netto houdt je over: 0,5915 x 0,60 = 36 cent. Dus van de 2 euro die je krijgt houd je netto 36 cent over.

[ Bericht 5% gewijzigd door crazyboy2309 op 05-03-2018 20:50:29 ]
pi_177629685
Waar valt roamler onder bij het aangeven dan? Loondienst of bijverdiensten?
pi_177630225
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:36 schreef jappiejan het volgende:
Waar valt roamler onder bij het aangeven dan? Loondienst of bijverdiensten?
Ja overig. Maar vergeet alle aftrekposten niet. Als je kiest voor 80% was er dacht ik een regeling dat je dit niet moest bijhouden.

Als je dus elke opdracht apart km berekend dan kom je bijna op 0,-
pi_177630438
Ik kom alleen bij een X bedrag voor zorgverzekeringswet ofso uit? Is geen noemwaardig bedrag zegmaar kan dit kloppen? I need some help
pi_177630775
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 17:40 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat SS wel elke cent doorgeeft en dus ook JOU inkomsten ook al zijn die maar 50¤
Als je dat niet opgeeft kun je een boete krijgen en die is niet laag.
Dan is het maar goed dan dat ik afgelopen maand maar 14 euro heb verdiend met roamler & 0 met SS ;)
pi_177631028
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:04 schreef jappiejan het volgende:
Ik kom alleen bij een X bedrag voor zorgverzekeringswet ofso uit? Is geen noemwaardig bedrag zegmaar kan dit kloppen? I need some help
Je moet het opgeven onder overige inkomsten en tot ¤1500 betaal je daar inderdaad alleen 5,4% aan de zorgverzekeringswet. Klopt helemaal dus bij mijn weten.
pi_177631194
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:21 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dan dat ik afgelopen maand maar 14 euro heb verdiend met roamler & 0 met SS ;)
de belastingaangifte doe je echter altijd over het vorige jaar (2017 dus nu)... :T
pi_177631249
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:33 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je moet het opgeven onder overige inkomsten en tot ¤1500 betaal je daar inderdaad alleen 5,4% aan de zorgverzekeringswet. Klopt helemaal dus bij mijn weten.
Duidelijk, top en bedankt!
pi_177632289
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:45 schreef jappiejan het volgende:

[..]

Duidelijk, top en bedankt!
Je zou het voor de zekerheid nog ff hier kunnen vragen: WGR / [AANGIFTE INKOMSTENBELASTING 2017] We mogen weer!

Maar voor zover ik weet is het echt alleen die 5.4%. Heb het zelf ook op die wijze aangegeven bij de BD
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2018 @ 09:05:44 #68
21636 Feestkabouter
pi_177635949
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:37 schreef jappiejan het volgende:
Feestkabouter, wat zijn positieve punten die je ervaart bij het uitvoeren van roamler opdrachten?
-de 95-98% van de opdrachten die vlekkeloos verlopen en waarmee ik lekker verdien
-de paar opdrachten die niet helemaal goed gaan maar waar ze tijdens de beoordeling soepel mee om kunnen gaan
-het feit dat ik er zelf lol in heb: paar minuten actie, en dan weer in de auto richting de volgende plek (dat past goed bij mij)
-het puzzelen (voor een optimale route)
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2018 @ 09:09:50 #69
21636 Feestkabouter
pi_177635992
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 17:40 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat SS wel elke cent doorgeeft en dus ook JOU inkomsten ook al zijn die maar 50¤
fout.
ze ZEGGEN dat ze het doorgeven aan de belastingdienst, maar dat doen ze NIET.

Roamler is daar eerlijker in, in de zin dat ze niet zeggen/liegen dat ze het doorgeven aan de belastingdienst.

overigens: als de bedrijven wel iets zouden doorgeven aan de belastingdienst zou je daar ook van hen een jaaroverzicht van moeten krijgen.
en je zou het ook moeten terugzien bij de vooraf ingevulde gegevens bij de aangifte (als je dat via de website van de belastingdienst doet).

overigens kun je op de website van SS tegenwoordig een 'lijst' zien van de door jou bezochte locaties. daarmee zou je kunnen berekenen hoeveel kilometers je hebt gemaakt voor de opdrachten. het is alleen jammer dat die lijst niet compleet is (en er staan ook fouten in).
hetzelfde geldt voor de aankopen, die lijst is ook niet compleet.

[ Bericht 38% gewijzigd door Feestkabouter op 06-03-2018 09:26:57 ]
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:57:42 #70
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177639984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

fout.
ze ZEGGEN dat ze het doorgeven aan de belastingdienst, maar dat doen ze NIET.

Roamler is daar eerlijker in, in de zin dat ze niet zeggen/liegen dat ze het doorgeven aan de belastingdienst.

overigens: als de bedrijven wel iets zouden doorgeven aan de belastingdienst zou je daar ook van hen een jaaroverzicht van moeten krijgen.
en je zou het ook moeten terugzien bij de vooraf ingevulde gegevens bij de aangifte (als je dat via de website van de belastingdienst doet).

overigens kun je op de website van SS tegenwoordig een 'lijst' zien van de door jou bezochte locaties. daarmee zou je kunnen berekenen hoeveel kilometers je hebt gemaakt voor de opdrachten. het is alleen jammer dat die lijst niet compleet is (en er staan ook fouten in).
hetzelfde geldt voor de aankopen, die lijst is ook niet compleet.
Hoe weet de belastingdienst dan dat ik precies dat bedrag wat ik bij SS verdient heb had moeten aangeven als inkomsten?
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2018 @ 13:01:52 #71
21636 Feestkabouter
pi_177640039
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:57 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Hoe weet de belastingdienst dan dat ik precies dat bedrag wat ik bij SS verdient heb had moeten aangeven als inkomsten?
Hoe bedoel je?
Heb jij van de belastingdienst een bedrag gehoord?
Of bedoel je: hoe weten ze dan dat het klopt wat ik invul?
Dat is de essentie van de aangifte: je kunt vanalles invullen/aangeven, het is aan de belastingdienst om jou te vertrouwen of jouw aangifte te controleren (en jou flink te beboeten als blijkt dat het niet klopt).
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:06:50 #72
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177640093
SS melk! Opdracht
Bij de AH zijn de koelingen zo gemaakt dat de pakken tegen de bovenrand aankomen en dan krijg ik de vraag dat ik van bovenaf schuin een foto moet maken zodat ze de pakken erachter kunnen zien voor THT.
Hoe moet ik dat doen als de pakken net zo hoog zijn als de rand erboven?
En hoe moet ik dat doen als de pakken op de bovenste plank staan die ook het plafond raken?

Dus kijk uit met die opdracht want als ze de THT niet kunnen lezen dan keuren ze hem af.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:08:03 #73
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177640113
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Heb jij van de belastingdienst een bedrag gehoord?
Of bedoel je: hoe weten ze dan dat het klopt wat ik invul?
Dat is de essentie van de aangifte: je kunt vanalles invullen/aangeven, het is aan de belastingdienst om jou te vertrouwen of jouw aangifte te controleren (en jou flink te beboeten als blijkt dat het niet klopt).
Het bedrag wat ik verdiende bij SS , bijv 123¤ dat was precies hetzelfde als bij de belastingdienst wat ik moest opgeven.
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2018 @ 13:38:31 #74
21636 Feestkabouter
pi_177640525
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:08 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Het bedrag wat ik verdiende bij SS , bijv 123¤ dat was precies hetzelfde als bij de belastingdienst wat ik moest opgeven.
En dan nog een keer de vraag: hoe bedoel je?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:51:08 #75
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177640692
Haha dacht dat dat wel duidelijk was.
Ik kreeg van de belasting een aanslag van 2016. Dat was bijv 40¤ plus een boete

Toen ben ik gaan bellen en zeiden ze dus dat ik het bedrag van 123¤ niet heb opgegeven als inkomsten.
En dat is ook precies dat bedrag van SS die 123¤

Nu wel duidelijk want duidelijker weet ik het niet uit te leggen of zit je te trollen😂😎

Dus SS was 123¤
Belastingdienst was 123¤

Dus hoe weet de belastingdienst dan dat bedrag?
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2018 @ 14:01:15 #76
21636 Feestkabouter
pi_177640854
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:51 schreef Spottertje73 het volgende:
Haha dacht dat dat wel duidelijk was.
Ik kreeg van de belasting een aanslag van 2016. Dat was bijv 40¤ plus een boete

Toen ben ik gaan bellen en zeiden ze dus dat ik het bedrag van 123¤ niet heb opgegeven als inkomsten.
En dat is ook precies dat bedrag van SS die 123¤

Nu wel duidelijk want duidelijker weet ik het niet uit te leggen of zit je te trollen😂😎

Dus SS was 123¤
Belastingdienst was 123¤

Dus hoe weet de belastingdienst dan dat bedrag?
nee ik zit niet te trollen.
ik begreep uit jouw formuleringen (zoals vaker) niet wat je bedoelde.

blijkbaar geven ze het inmiddels dus wel door, dat is nieuw voor me.
maar dan is het nog vreemd dat het niet vooringevuld staat bij de aangifte.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 14:32:06 #77
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177641580
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee ik zit niet te trollen.
ik begreep uit jouw formuleringen (zoals vaker) niet wat je bedoelde.

blijkbaar geven ze het inmiddels dus wel door, dat is nieuw voor me.
maar dan is het nog vreemd dat het niet vooringevuld staat bij de aangifte.
Ja misschien kan ik soms warrig overkomen 😎😂
Als we er maar uitkomen.
Zal wel door mijn ADHD komen

Zou het idd maar ff goed nakijken want die boetes zijn niet leuk.
pi_177643193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee ik zit niet te trollen.
ik begreep uit jouw formuleringen (zoals vaker) niet wat je bedoelde.

blijkbaar geven ze het inmiddels dus wel door, dat is nieuw voor me.
maar dan is het nog vreemd dat het niet vooringevuld staat bij de aangifte.
Inkomsten uit overig werk staan volgens mij nooit vooringevuld. Mijn vrijwilligerswerk stond er ook niet tussen bijvoorbeeld terwijl ik daar wel een belastbare vrijwilligersvergoeding voor ontvang en het ook wordt doorgegeven aan de BD door de organisatie waarvoor ik vrijwillig.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 17:36:41 #79
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177644879
Ik doe al 10 jaar mysteryshop-werk. In het begin kreeg ik van 2 opdrachtgevers een overzicht, dat was ook bekend bij de BD. De laatste 8 jaar is het eigen verantwoordelijkheid en heb ik het nooit meer opgegeven.
Ik denk dat als je dit allemaal zou uitzoeken, de inkomsten weg zouden vallen tegen de aftrekposten.
pi_177647141
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:57 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ja overig. Maar vergeet alle aftrekposten niet. Als je kiest voor 80% was er dacht ik een regeling dat je dit niet moest bijhouden.

Als je dus elke opdracht apart km berekend dan kom je bijna op 0,-
Dat doe ik dus ook. Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb ruim 5500 km gereden voor opdrachten dus kan flink wat aftrekken. :)
pi_177648035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:45 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Dat doe ik dus ook. Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb ruim 5500 km gereden voor opdrachten dus kan flink wat aftrekken. :)
Omvangrijke administratie wel :D

@b-engel: wel een risico wat je neemt :P maar ja aan de andere kant gaat het al 8 jaar goed dus! Heb je een ander hoofd inkomen dan of?
pi_177648315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Omvangrijke administratie wel :D

@b-engel: wel een risico wat je neemt :P maar ja aan de andere kant gaat het al 8 jaar goed dus! Heb je een ander hoofd inkomen dan of?
Yep, alles bijhouden. Bij Roamler kon je eerder in de app heel veel checks terugzien, maar inmiddels niet meer dus moet 't per dag bijhouden.
pi_177649411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:36 schreef b-engel het volgende:
De inkomsten weg zouden vallen tegen de aftrekposten.
Daar heb je een punt overigens!
pi_177650004
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:42 schreef bamibij het volgende:

[..]

de belastingaangifte doe je echter altijd over het vorige jaar (2017 dus nu)... :T
Toen was ik zwanger en heb ik ook niet heel veel rondjes gemaakt :P Maar zonder gekheid, het is heel lang geleden dat ik echt goed verdiende met roamler & SS. Dat is misschien al wel 1,5 jaar geleden.
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2018 @ 21:55:22 #85
21636 Feestkabouter
pi_177650686
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:55 schreef bamibij het volgende:

[..]

Inkomsten uit overig werk staan volgens mij nooit vooringevuld. Mijn vrijwilligerswerk stond er ook niet tussen bijvoorbeeld terwijl ik daar wel een belastbare vrijwilligersvergoeding voor ontvang en het ook wordt doorgegeven aan de BD door de organisatie waarvoor ik vrijwillig.
en dat verrast me dus. ik heb eerder begrepen dat ALS de belastingdienst iets weet, dat ze dat ook laten zien.
en trouwens ook: ik dacht dat ALS er iets door een bedrijf aan de belastingdienst wordt gecommuniceerd, je daar ook van dat bedrijf per definitie dus een jaaroverzicht van krijgt.

by the way: er is qua verwerking voor de belastingdienst niet echt een onderscheid tussen 'inkomsten uit overig werk' en 'inkomen uit uitkering/dienstverband'.
blijkbaar is er dus een willekeur in wat ze wel en niet laten zien bij de vooringevulde gegevens.
ik weet dat als iemand jou vanuit een PGB betaalt voor hulp/begeleiding, dan is dat ook geen vast dienstverband, maar dat zie je dan WEL terug bij de vooringevulde gegevens.
pi_177654060
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Daar heb je een punt overigens!
Ja daarom geef ik het niet aan. Doe ik het wel achteraf in het geval ze er over beginnen
  One tough cookie woensdag 7 maart 2018 @ 01:36:27 #87
169210 liesje1979
pi_177654349
Misschien als ze SS het nu wel doorgeeft aan de belastingdienst en ze ontdekken dat je het niet hebt opgegeven dat ze het dan ook nog van afgelopen paar jaar kunnen opvragen, en je daarvoor ook nog boetes krijgt.
Ik heb gelukkig alleen maar Roamler gedaan en ook maar kort en hevig, misschien max 800 euro mee verdiend maar nooit opgegeven. :@
pi_177656836
quote:
11s.gif Op woensdag 7 maart 2018 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien als ze SS het nu wel doorgeeft aan de belastingdienst en ze ontdekken dat je het niet hebt opgegeven dat ze het dan ook nog van afgelopen paar jaar kunnen opvragen, en je daarvoor ook nog boetes krijgt.
Ik heb gelukkig alleen maar Roamler gedaan en ook maar kort en hevig, misschien max 800 euro mee verdiend maar nooit opgegeven. :@
Ik meen dat je 2000 euro per jaar vrij mag verdienen zonder er aangifte over te doen.
Edit: https://www.internetsucce(...)-zwart-bijverdienen/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177657015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik meen dat je 2000 euro per jaar vrij mag verdienen zonder er aangifte over te doen.
Edit: https://www.internetsucce(...)-zwart-bijverdienen/
In 2015 hoef je geen loonbelasting af te dragen als je minder dan 6.075 euro verdiend.

Gaat alleen over de loonbelasting
  woensdag 7 maart 2018 @ 21:59:08 #90
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177673958
Maar om weer terug te gaan naar het spotteren of beter gezegd waar blijven de opdrachten bij SS?
Ik ben niet gewend om maar 4 opdrachten in de week kunnen doen... want meestal is er na donderdag niks nieuws meer bij.
pi_177681363
SS verwijderd :T
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:49:23 #92
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177683463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:41 schreef bamibij het volgende:
SS verwijderd :T
You are joking, right?

4 opdrachten toch 8¤ 😂😎
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 13:03:54 #93
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_177683761
Ik heb ook al heel lang geen opdrachten meer gedaan, maar mijn telefoonruimte is niet zo schaars dat ik het moet verwijderen :')
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_177685525
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:49 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

You are joking, right?

4 opdrachten toch 8¤ 😂😎
Had al heel lang niks meer gedaan, de standaard korte opdrachten die ik fijn vond staan er bijna nooit meer etc. Doe eigenlijk alleen nog shifts bij Roamler, bevalt wel :T
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:34:32 #95
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_177687767
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

Had al heel lang niks meer gedaan, de standaard korte opdrachten die ik fijn vond staan er bijna nooit meer etc. Doe eigenlijk alleen nog shifts bij Roamler, bevalt wel :T
Ja echt jammer, hopelijk veranderd dat nog.
En elke euro is toch een euro die ik pak tijdens het winkelen.
pi_177691888
Het nakijken van de roamler shifts duurt tegenwoordig erg lang.

Ps. Nieuw hier.😊
pi_177693534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:57 schreef babbelaar92 het volgende:
Het nakijken van de roamler shifts duurt tegenwoordig erg lang.

Ps. Nieuw hier.😊
Irritant is dat. Want nu kan ik soms een afgekeurde shift niet meer opnieuw doen omdat de opdracht niet meer in de app staat.

Welkom op fok :)
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:50:55 #98
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177707636
Als we het nou toch over irritant hebben:
- kijk je 's avonds in de app: 'Oh, ik ga morgen een flink rondje maken, er staan veel leuke dingen open!
- Volgende ochtend: 3/4 weg (niet door een andere shopper, het is een soort shop en willekeurig tussen de andere)
- ok, dan maar stofzuigen, afwassen etc
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:58:52 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177707840
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:50 schreef b-engel het volgende:
Als we het nou toch over irritant hebben:
- kijk je 's avonds in de app: 'Oh, ik ga morgen een flink rondje maken, er staan veel leuke dingen open!
- Volgende ochtend: 3/4 weg (niet door een andere shopper, het is een soort shop en willekeurig tussen de andere)
- ok, dan maar stofzuigen, afwassen etc
En dan kijk je die avond, staan ze er weer :P.
KuikenGuppy
  vrijdag 9 maart 2018 @ 17:49:06 #100
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_177709933
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

En dan kijk je die avond, staan ze er weer :P.
En je hebt dus serieus gelijk. 17.50u geen koopavond, en daar zijn ze weer! Zucht...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')