abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177147115
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:06 schreef ML45 het volgende:

[..]

Ik zit er ook in, door het ontbreken van de cijfers over 2017 is nu dus niet zichtbaar dat de schuld waarschijnlijk hoger is ivm de schuld bij FNC. Daarnaast vind ik het niet netjes dat er niets over gezegd wordt. Obligataire weet jij hoe hoog de lening van juni 2017 was en waarvoor deze was? Wordt hier niet het ene gat met het andere gedicht?
De lening van 2017 betrof slechts 15K voor aankoop Materiaal Verkeersregelaars.
Zou nu een gedeeltelijke herfinanciering kunnen zijn maar voor het grootste deel toch wel voor uitbreidingsinvesteringen. Ik pak hem mee.

Zijn winst vertoont een goede stijgende lijn en de schulden zijn goed te overzien en op te brengen.

Ik vind het alleen zo typisch dat de rentevoet 3% is gestegen.
Is dat iets wat je over de hele linie ziet bij FNC?
pi_177147217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:13 schreef obligataire het volgende:

[..]

Zou een gedeeltelijke herfinanciering kunnen zijn maar voor het grootste deel toch wel voor uitbreidingsinvesteringen. Ik pak hem mee.

Zijn winst vertoont een goede stijgende lijn en de schulden zijn goed te overzien en op te brengen.

Ik heb deze helemaal gemist. Ik heb hem ook nog meegepakt, cijfers zijn aardig voor dit percentage.
pi_177147266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:13 schreef obligataire het volgende:

[..]

Zou nu een gedeeltelijke herfinanciering kunnen zijn maar voor het grootste deel toch wel voor uitbreidingsinvesteringen. Ik pak hem mee.

Ik heb zojuist wel de heer Chow een mail gestuurd omdat ik het verzwijgen hiervan niet netjes vind. Wij als crowdfunders moeten op basis van cijfers uit 2016 beoordelen wat o.a. de schuld positie is en wanneer FNC zelf bij haar bekende gegevens niet opneemt vind ik dat kwalijk.
pi_177147351
U bent een van de investeerders in het project 13386 | Tooltje: online korting. Van dit project zijn reeds 21 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten de overige termijnen (22-60) in n keer af te lossen, inclusief de volledige toegezegde rente.

*O* w/ bevestiging GVE
pi_177147503
En nog een:

U bent een van de investeerders in het project 11636 | Kenneth Smit / de heer W.J. Dissel. Van dit project zijn reeds 29 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten de overige termijnen (30-36) in n keer af te lossen, inclusief de volledige toegezegde rente. Dit conform artikel 28 van de Algemene Voorwaarden. Hierdoor stijgt uw effectieve rendement.

Wij zullen deze betalingen deze week aan u overmaken. U ontvangt per termijn een losse uitbetaling. Project 11636 is hiermee volledig afgehandeld.
pi_177147579
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:04 schreef SunnyCrowder het volgende:
Het bootje waar hier eerder al een link van was en nog wel een aantal vragen staat nu open op CCF.

https://www.collincrowdfund.nl/korteweg-partners/
Klopt mijn indruk dat ze nu meer openheid van zaken geven met name rondom de onderlinge relaties tussen de personen en BV's ?
pi_177147862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:33 schreef obligataire het volgende:
en geven met name rondom de onderlinge relaties tussen de personen en BV's ?
Is er iets aangepast dan aan de tekst?
pi_177148007
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:42 schreef SunnyCrowder het volgende:

[..]

Is er iets aangepast dan aan de tekst?
Lastig te zeggen. Ik heb hem eerder slechts globaal doorgenomen. Voor mijn gevoel is het nu wat duidelijker hoe de heren elkaar allemaal kennen al blijft het een enorme wirwar aan BV's en heeft die jongen niet al te veel te vertellen in al dat geweld. Blijft dat het misschien toch wel een aardig project is door de overwaarde en de aflossingen.
pi_177148214
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:48 schreef obligataire het volgende:

[..]

Lastig te zeggen. Ik heb hem eerder slechts globaal doorgenomen. Voor mijn gevoel is het nu wat duidelijker hoe de heren elkaar allemaal kennen al blijft het een enorme wirwar aan BV's en heeft die jongen niet al te veel te vertellen in al dat geweld. Blijft dat het misschien toch wel een aardig project is door de overwaarde en de aflossingen.
Het ging hier toch over Romeijnders, die wellicht ook de verkoper van het schip was? Dat was de vraagstelling dacht ik?
pi_177148319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:17 schreef SunnyCrowder het volgende:

[..]

Ik heb deze helemaal gemist. Ik heb hem ook nog meegepakt, cijfers zijn aardig voor dit percentage.
FNC heeft weer eens inlog problemen. Nu ook met de computer niet mogelijk aan te loggen. Ligt dit aan mij? Of zijn er anderen die ook op dit moment niet aan kunnen loggen.
pi_177148438
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:54 schreef SunnyCrowder het volgende:

[..]

Het ging hier toch over Romeijnders, die wellicht ook de verkoper van het schip was? Dat was de vraagstelling dacht ik?
Volgens mij is dat ook zo (Mira Forti Groep), dat kun je alleen al uit de naam afleiden. Dus dubbele belangen (afstoten handelsvoorraad?). Die afweging moet je maken of je dat een belemmering vindt om te investeren. Lastig.
pi_177148499
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

FNC heeft weer eens inlog problemen. Nu ook met de computer niet mogelijk aan te loggen. Ligt dit aan mij? Of zijn er anderen die ook op dit moment niet aan kunnen loggen.
Ik kom er gewoon in. Staat er bij de URL: https://www.fundingcircle.com/nl/ en geen https://www.fundingcircle.com/uk teoevallig?
pi_177148521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:01 schreef obligataire het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook zo (Mira Forti Groep), dat kun je alleen al uit de naam afleiden. Dus dubbele belangen (afstoten handelsvoorraad?). Die afweging moet je maken of je dat een belemmering vindt om te investeren. Lastig.
Heb net even bij de Q&A gekeken , volgens mij zijn de benodigde vragen gesteld.
pi_177148553
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Ik kom er gewoon in. Staat er bij de URL: https://www.fundingcircle.com/nl/ en geen https://www.fundingcircle.com/uk teoevallig?
neen, ik heb heb de goede url! Als jij er wel via je computer inkomt zal er dus iets bij mij mis zijn.
Ga het nog eens proberen.

edit:
Vreemd kom er met internet expl wel in maar niet met mijn normaal gebruikte browser Chrome.

[ Bericht 3% gewijzigd door NaRegenDeZon op 13-02-2018 12:15:15 ]
pi_177148577
Ik heb een 'last tot incasso' van KOM ontvangen voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het verzoek tot een vrijwillige betaling van het voorschot aan de Stichting zekerheden. Project is nog uit de tijd voor die stichting. Iemand hier enige ervaring mee?

Ter info: 25 van 48 termijnen betaald in 2016 een paar maanden betalingsproblemen gehad en ook in december 17 laat dus was al geen vlekkeloos project.
pi_177148750
hier geen problemen bij FNC
pi_177149123
Twee vervroegde aflossingen bij GVE . En al genoemd (11636) en:

U bent een van de investeerders in het project 11541 | Opknappen van de tuin. Van dit project zijn reeds 27 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten de overige termijnen (28-36) in n keer af te lossen, inclusief de volledige toegezegde rente.
pi_177149369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Heb net even bij de Q&A gekeken , volgens mij zijn de benodigde vragen gesteld.
Maar de vragen zijn nog niet beantwoord, je mag toch verlangen/eisen dat de ondernemers bij het live gaan scherp zijn op de vragen die gesteld gaan worden. Of denken de heren dat het project toch volloopt zonder dat zij de heikele vragen hoeven te beantwoorden. Van mij geen investering in dit project.
EDIT: Om 13.05 uur heeft Collin de vragen beantwoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door ML45 op 13-02-2018 13:10:50 ]
pi_177149574
En de volgende vervroegde aflossing bij GvE:
quote:
U bent een van de investeerders in het project 12290 | OAMKB Tilburg. Van dit project zijn reeds 26 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten de overige termijnen (27-60) in n keer af te lossen, inclusief de volledige toegezegde rente. Dit conform artikel 28 van de Algemene Voorwaarden. Hierdoor stijgt uw effectieve rendement aanzienlijk.
Een + voor: BNAB, Luehof outdoor, Doner Town, Coffee Company, E&G Partyverzorging, Wiebke Weihnachten, Lacy Lion, personal fitness, Formidable, Titus appel, Sunny financials, More Dutch Design, Laurion, Silverline, Alogic, Puzzle parking, OAMKB
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:49:55 #220
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_177149721
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:25 schreef peterc het volgende:
U bent een van de investeerders in het project 13386 | Tooltje: online korting. Van dit project zijn reeds 21 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten de overige termijnen (22-60) in n keer af te lossen, inclusief de volledige toegezegde rente.

*O* w/ bevestiging GVE
Nice :P

Nu ik even doorlees lijkt het wel vervroegde aflossingen te regenen! Ik heb er helaas geen van.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_177150554
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

neen, ik heb heb de goede url! Als jij er wel via je computer inkomt zal er dus iets bij mij mis zijn.
Ga het nog eens proberen.

edit:
Vreemd kom er met internet expl wel in maar niet met mijn normaal gebruikte browser Chrome.
Ook ik kom er niet in via pc of mobiel.
pi_177150797
zitten jullie niet toevallig op de UK versie?
pi_177150871
Bij mij is nu wel mijn FNC dashboard van slag
pi_177151924
Ik kan er weer in.
pi_177153252
Even opletten dat je een NL loginpage ziet. Als ik naar fundingcircle.com ga, dan werkt het niet. Als ik naar fundingcircle.nl ga word ik geredirect naar fundingcircle.com maar werkt het daar wel :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')