abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177009304
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:35 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Schokkend nieuws, ik ben er zelfs een beetje beduusd van. :o

:{ Dit valt zeker onder de noemer terrorisme, niks meer en niks minder.
Serieus beduusd?

Dit zag je van mijlenver al aankomen vanwege het fanatisme en de bizarre haat deze wezens met zich meedragen.
Deze waanzin komt in de schaduw daarbij mee. Je ziet het hier ook in de ZP/SJW discussies. Dat 'kamp' is compleet de weg aan het kwijt raken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 07-02-2018 14:10:54 ]
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177009311
'Zit niks anders op.. we moeten een prijs op het hoofd van Sinterklaas zetten.', schreef Z. volgens het dagblad op 29 oktober op Facebook. 'Dubbele prijs als het tijdens de Nationale intocht is zodat alle kinderen getuigen ervan zijn, zelfs massaal onder zijn hersenen en botsplinters bedekt zitten. Maw zonder twijfel morsdood. Zo kan de NPO geen onzin verhaaltje ophangen met een nieuwe Sinterklaas en zijn we voorgoed van dat feest af. (En van die irritante Flodder acteur die Sinterklaas speelt.)' [Limburger]

Koekoek. Gevalletje TBS
Lekker hard!
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:41:22 #53
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_177009363
Die aangifte gaat natuurlijk niks mee gebeuren, want zo heeft Van Zeijl het natuurlijk niet bedoeld. Maar als iemand op FB zegt over Pechtold, 'dat ze die zouden moeten....', sta je wťl voor de rechter
pi_177009493
Screen-Shot-2018-02-07-at-09.33.26.png

Lees meer over deze terrorist > http://nieuws.tpo.nl/2018(...)dens-intocht-dokkum/
Lekker hard!
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:50:26 #55
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_177009516
quote:
Tering wat een gek :D
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
pi_177009740
Bestaan er tegenwoordig alleen nog maar rechtste bruinhemden en linkse gekkies ofzo? Ook hier weer wordt er vanuit rechts en links weer met extreme gedachten naar elkaar gekeken.

Waar zijn de mensen die “ergens in het midden” staan gebleven. Die zowel ideeen van rechts als links goed vinden. Die niks moeten hebben van politiek correctheid in de genderdiscussie en voor zwarte piet zijn, die niks moeten hebben van figuren als Wilders en islamofobie maar ook niet onbeperkte immigratie willen. Die figuren van de grauwe eeuw een kick out zp maar kansloos vinden maar ook niks met “eigen volk eerst” figuren moeten hebben.

Kortom, de redelijke mens
pi_177009755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 08:38 schreef thedeedster het volgende:
Moordaanslag op een fictief figuur willen plegen...
Kort samengevat: TBS.
Ja maar is het nu een beraming van een moord op Kees F. als je snapt wat ik bedoel of hoe zit het???

Maar misschien denkt hij van als de sint net zoals JFK live op tv wordt geliquideerd, dat niemand vanaf dan nu vervangsint wil zijn?
5 Ferrari's op videoband!
pi_177009797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:01 schreef alopio het volgende:
Bestaan er tegenwoordig alleen nog maar rechtste bruinhemden en linkse gekkies ofzo? Ook hier weer wordt er vanuit rechts en links weer met extreme gedachten naar elkaar gekeken.

Waar zijn de mensen die “ergens in het midden” staan gebleven. Die zowel ideeen van rechts als links goed vinden. Die niks moeten hebben van politiek correctheid in de genderdiscussie en voor zwarte piet zijn, die niks moeten hebben van figuren als Wilders en islamofobie maar ook niet onbeperkte immigratie willen. Die figuren van de grauwe eeuw een kick out zp maar kansloos vinden maar ook niks met “eigen volk eerst” figuren moeten hebben.

Kortom, de redelijke mens
Hoi.
Ajacied.
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:06:01 #59
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177009828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:57 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil met de uitlatingen van linkse leiders als Jesse Klaver die wil dat Afrikanen ons land komen bezetten en onze sociale voorzieningen leegroven. Uiteindelijk leidt dat linkse geleuter tot ellende voor ons - miljoenen witte mensen - en kunnen we zeggen dat linkse woorden en daden terroristisch van aard zijn.
Je ziet geen verschil tussen een bedreiging door een halve zool en een half-achterlijke stropop van een nationaal politicus? :D
pi_177009850
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:46 schreef de_boswachter het volgende:
‘dubbele prijs als alle kinderen bedekt raken onder hersenen en botsplinters’ , aldus de leider van de Grauwe Eeuw Michael van Z.

https://nos.nl/artikel/22(...)ing-sinterklaas.html

Met dank aan de Eva Jinek’s en Humberto Tan’s van dit land krijgt dit volk een podium.
Weg met deze linkse nazi’s.
Huh maar ik heb nog nooit iets over sinterklaas is racisme gehoord.
Het is toch zwarte piet = racisme???
5 Ferrari's op videoband!
pi_177009995
De grauwe eeuw moet gewoon als een terroristische organisatie bestempeld worden.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:19:10 #62
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177010077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja maar is het nu een beraming van een moord op Kees F. als je snapt wat ik bedoel of hoe zit het???

Maar misschien denkt hij van als de sint net zoals JFK live op tv wordt geliquideerd, dat niemand vanaf dan nu vervangsint wil zijn?
Het is sowieso een idioot.
(die Van Zeijl)
herr doctor
pi_177010089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:19 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is sowieso een idioot.
(die Van Zeijl)
Dat lijkt mij een understatement.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177010104
Zat deze knakker in de bus naar Dokkum?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177010122
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De grauwe eeuw moet gewoon als een terroristische organisatie bestempeld worden.
Volgens mij is dat al het geval..
Lekker hard!
pi_177010128
Wekenlang vieren dat een man in huizen inbreekt en presentjes achterlaat, hoe geschift is dat.
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
pi_177010166
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:21 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Volgens mij is dat al het geval..
:') . Nee.
pi_177010302
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Nee.
Niet? Ik dacht ze vorig jaar op de lijst te hebben gezien, samen met de vrienden van Sylvana..
Lekker hard!
pi_177010349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:32 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Niet? Ik dacht ze vorig jaar op de lijst te hebben gezien, samen met de vrienden van Sylvana..
Nee, dat is geen lijst van terroristische organisaties. Er zit nog wel een verschil tussen IS en KOZP.

Dit is de echte lijst: Al Qaida, IS en Hay'at Tahrir al-Sham.
pi_177010447
Triest volk
Zonder wrijving geen glans
pi_177010502
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dat is geen lijst van terroristische organisaties. Er zit nog wel een verschil tussen IS en KOZP.

Dit is de echte lijst: Al Qaida, IS en Hay'at Tahrir al-Sham.
Hm hm, dan is er iets mis met mijn geheugen...
Lekker hard!
pi_177010608
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hm hm, dan is er iets mis met mijn geheugen...
Eerder met je leesvaardigheid. KOZP wordt in dit rapport genoemd, en om de een of andere reden denk jij (en nog wel meer figuren) dat dit een officiŽle lijst van terroristische organisaties is. Daar kwam deze discussie ook nog vandaan.
pi_177010707
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eerder met je leesvaardigheid. KOZP wordt in dit rapport genoemd, en om de een of andere reden denk jij (en nog wel meer figuren) dat dit een officiŽle lijst van terroristische organisaties is. Daar kwam deze discussie ook nog vandaan.
Dat was het, ja. Ik was zelf al op zoek.
Verder is er over het algemeen weinig mis met mijn leesvaardigheid :{w
Lekker hard!
pi_177010760
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat je door de NCTB genoemd wordt in dat rapport is natuurlijk vanwege alle georganiseerde liefdadigheidsprojecten van ze... :')

Downplayen in het kwadraat...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')