abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:13:04 #76
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177009964
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Flinke shift naar de democraten vooralsnog dit jaar. Gister zijn in 4 districts in Missouri special elections geweest. Vergeleken met de uitslag in die districten van Clinton v Trump en Obama v Romney:

[ afbeelding ]

Weinig data nog voor 2018, dus weet niet goed hoeveel het veel hogere percentage zegt. Hoe dan ook kan ik het niet goed rijmen met wat polls zeggen hoe groot het verschil zou moeten zijn ... als ik op 538 kijk zou het op dit moment om een punt of 6 gaan ... erg groot verschil dus met wat de realiteit is in deze special elections mits geextrapoleerd.

Wat wel van invloed zal zijn is dat bijna al deze districten voorheen erg rood - diep rood waren en daar dus als vanzelf meer groeipotentie zit dan gemiddeld voor de democrats cq mogelijk stukje regression to the mean.
Drie blauwe vinkjes op de lijst waar alleen rood verwacht was. Ik denk dat de kiezer denkt: Beter blauw dan rood, wat op gegeven moment geel (synoniem voor laf) gaat worden..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177010030
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die dip zag er schokkend uit, maar hoeft niets te betekenen.
Klopt. Maar het zegt iets over de votaliteit van de markt. Het risico op dit soort schokken blijft groot en ja dat risico kan worden verminderd maar doet Amerika al jaren niet ongeacht de grote van een crisis daaraan voorafgaand.
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:36:36 #78
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177010376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Klopt. Maar het zegt iets over de votaliteit van de markt. Het risico op dit soort schokken blijft groot en ja dat risico kan worden verminderd maar doet Amerika al jaren niet ongeacht de grote van een crisis daaraan voorafgaand.
De angst zit er bij de beurs nog steeds in. We hebben net een recessie achter de rug, dat vlak je zomaar niet uit. .

Bovendien; Herinner jij die ads van de afgelopen jaren nog wel die geregeld opdoken op sites??
Met die cartoon van Trump met daaronder: Zal trump een crisis veroorzaken?

Indirect heeft dit ook de beursganger beïnvloed, zoals ook de kiezer wordt beïnvloed wordt door facebook e.d.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177010468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De angst zit er bij de beurs nog steeds in. We hebben net een recessie achter de rug, dat vlak je zomaar niet uit. .

Bovendien; Herinner jij die ads van de afgelopen jaren nog wel die geregeld opdoken op sites??
Met die cartoon van Trump met daaronder: Zal trump een crisis veroorzaken?

Indirect heeft dit ook de beursganger beïnvloed, zoals ook de kiezer wordt beïnvloed wordt door facebook e.d.
Maar dit is niet de kiezer dit zijn zeer specifiek beurshandelaren die de ruimte krijgen om risico te nemen en om emoties in hun spel te betrekken. Recessie is toch al enige tijd achter de rug.
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:43:45 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177010506
Die zetel in Missouri is wel een flinke knal voor hun harses
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:48:04 #81
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177010584
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar dit is niet de kiezer dit zijn zeer specifiek beurshandelaren die de ruimte krijgen om risico te nemen en om emoties in hun spel te betrekken. Recessie is toch al enige tijd achter de rug.
veel beurshandelaren werken in opdracht. En ze worden wel degelijk beïnvloed door hun "achterban"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:49:12 #82
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177010606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:43 schreef Hexagon het volgende:
Die zetel in Missouri is wel een flinke knal voor hun harses
Echt wel. en er komen nog meer van dit soort knalletjes als je de voorspellingen mag geloven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177010617
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

veel beurshandelaren werken in opdracht. En ze worden wel degelijk beïnvloed door hun "achterban"
Ze gaan gewoon voor maximale winst en als die tegen dreigt te vallen verkopen ze alles weer.
pi_177010879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De angst zit er bij de beurs nog steeds in. We hebben net een recessie achter de rug, dat vlak je zomaar niet uit. .

Bovendien; Herinner jij die ads van de afgelopen jaren nog wel die geregeld opdoken op sites??
Met die cartoon van Trump met daaronder: Zal trump een crisis veroorzaken?

Indirect heeft dit ook de beursganger beïnvloed, zoals ook de kiezer wordt beïnvloed wordt door facebook e.d.
De V.S. heeft niet net een recessie achter de rug. Dat is inmiddels al weer zo'n 8 jaar geleden. Ik denk eerder dat we op dit moment richting een afvlakkende hoogconjunctuur bewegen.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:43 schreef Hexagon het volgende:
Die zetel in Missouri is wel een flinke knal voor hun harses
De volgende echte test komt half maart: Pennsylvania's 18e district. Dieprood maar de peilingen laten zien dat de Democratische kandidaat maar een aantal procentpunten achterloopt. Alabama was door het hele pedoschandaal toch een geval apart, als PA-18 flipt, is dat een knal waar deze zetel in Missouri bij verbleekt.

[ Bericht 27% gewijzigd door westwoodblvd op 07-02-2018 12:09:03 ]
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:46:42 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177011684
Het is ook bijna niet te doen lijkt me. Aan de ene kant moeten ze achter Trump aanhuppelen, omdat primaries gewonnen moeten worden, maar dat lijkt (vooralsnog iig) een slechte strategie voor de generale.
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:52:59 #86
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177011784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De V.S. heeft niet net een recessie achter de rug. Dat is inmiddels al weer zo'n 8 jaar geleden. Ik denk eerder dat we op dit moment richting een afvlakkende hoogconjunctuur bewegen.

[..]

De volgende echte test komt half maart: Pennsylvania's 18e district. Dieprood maar de peilingen laten zien dat de Democratische kandidaat maar een aantal procentpunten achterloopt. Alabama was door het hele pedoschandaal toch een geval apart, als PA-18 flipt, is dat een knal waar deze zetel in Missouri bij verbleekt.
Dat zijn ze bij de GOP en hun vriendjes in Rusland ook bewust.

Hun Twitterbots attaqueren nu massaal Democraat Nancy Pelosi.

Maar dat zal de Republikeinen niet redden, het gevaar zit in de "kleine" namen, en die voeren nu actiever campagne..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177011971

:{

Die tekst ook. Lekker dramatisch muziekje op de achtergrond, man man man..

Moet toch ook wel tenenkrommend zijn om daar te zitten terwijl Hij met de eer strijkt voor ontwikkelingen waar we de Democraten voor mogen bedanken, om vervolgens ook nog boos te worden als de Democraten daar geen staande ovatie voor geven.

Wat een nare dictator is het toch.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 13:08:26 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177012037
https://www.politico.com/(...)lical-adviser-327867

Bidden maar, dat scheelt zakdoekjes.

https://www.facebook.com/CopelandNetwork/videos/1783790631672334/

quote:
An evangelical minister who advised President Donald Trump's campaign sparked an uproar Tuesday by suggesting that Christian faith makes people immune from the flu.

Texas minister Gloria Copeland, who sat on the Trump campaign's evangelical executive advisory board, denied the country is in the midst of a severe flu outbreak in a Facebook video that went viral because, "Jesus himself is our flu shot. He redeemed us from the curse of the flu."


"We have a duck season, a deer season, but we don't have a flu season and don't receive it when someone threatens you with 'everybody is getting the flu,'" Copeland added. "We've already had our shot: He bore our sicknesses and carried our diseases. That's what we stand on. And by his stripes we are healed."

Public health experts immediately panned the remarks while some other members of the evangelical board distanced themselves from the comments.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177012091
quote:
En wij verklaren landen als Indonesië voor gek als die claimen dat naakte toeristen leiden tot vulkaanuitbarstingen. :{

Ik vind het écht schrikbarend hoeveel religieuze idioten er anno 2018, ook nog in de westerse wereld, aan het roer staan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 13:21:32 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177012272
Iedereen met een zakdoek is een Hillary-fan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:22:09 #91
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177012285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:04 schreef BlackLining het volgende:

:{

Die tekst ook. Lekker dramatisch muziekje op de achtergrond, man man man..

Moet toch ook wel tenenkrommend zijn om daar te zitten terwijl Hij met de eer strijkt voor ontwikkelingen waar we de Democraten voor mogen bedanken, om vervolgens ook nog boos te worden als de Democraten daar geen staande ovatie voor geven.

Wat een nare dictator is het toch.
Ik vond dit wel een sterke reactie..https://edition.cnn.com/2(...)one-spurs/index.html
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Games woensdag 7 februari 2018 @ 14:24:45 #92
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177013295
quote:
John Oliver heeft de Copelands al eerder uitgelicht, walgelijk stel:
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:18 #93
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177013420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:24 schreef Puddington het volgende:

[..]

John Oliver heeft de Copelands al eerder uitgelicht, walgelijk stel:
op gegeven moment vallen ze allemaal door de mand, hoe heilig ze ook zijn:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177013929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

op gegeven moment vallen ze allemaal door de mand, hoe heilig ze ook zijn:
En ze generaliseren ook nog eens allemaal. :( Billy Graham was vermoedelijk de meest bekende televangelist en van hem zijn er niet al te veel schandalen bekend. Ook nu zie je dat een blad als Christianity Today (wat toch een groot deel van de evangelischen in de VS bedient) kritisch tot negatief over Trump is. Zie ook http://www.christianityto(...)ump-refugee-ban.html.

Evangelisch Amerika is breed. Er zijn evangelischen die de GOP als integraal onderdeel van hun Christen zijn gaan zien en daarom hun overtuiging ondergeschikt aan de partij, maar er zijn er genoeg die vrij oprecht zijn.
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:18:37 #95
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177014486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:51 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

En ze generaliseren ook nog eens allemaal. :( Billy Graham was vermoedelijk de meest bekende televangelist en van hem zijn er niet al te veel schandalen bekend. Ook nu zie je dat een blad als Christianity Today (wat toch een groot deel van de evangelischen in de VS bedient) kritisch tot negatief over Trump is. Zie ook http://www.christianityto(...)ump-refugee-ban.html.

Evangelisch Amerika is breed. Er zijn evangelischen die de GOP als integraal onderdeel van hun Christen zijn gaan zien en daarom hun overtuiging ondergeschikt aan de partij, maar er zijn er genoeg die vrij oprecht zijn.
Er IS een reden dat Trump Mike Pence als Vicepremier heeft. Geen Republikein wil die enge Pence als president namelijk.

maar toch:


[ Bericht 6% gewijzigd door klappernootopreis op 07-02-2018 15:28:20 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 17:19:20 #97
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177016540
quote:
_iPed twitterde op woensdag 07-02-2018 om 12:04:55 @JensenClan88 Even better with dramatic music https://t.co/ULKnbCvP5c reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177016603
quote:
Beetje laag bij de grond dit, maar het is wel grappig natuurlijk :+

Met enig risico op (min of meer terechte) backfire omdat het niet daadwerkelijk over politiek gaat..

Dat gifje is wel érg wazig he. Er is anno 2018 geen enkele reden meer om met 8 bij 6 pixels te fillmen. Het gifje komt uit dit filmpje wat ook niet overdreven scherp is:


Zitten toch wel behoorlijk wat artefacts rond zijn hoofd, zeker als hij bovenaan de trap staat en zich omdraait. Ik geloof niet dat het echt is. Laten we wel wezen, de man is rijk genoeg voor een fatsoenlijke pruik. Dat argument gaat een beetje de mist in aangezien hij in theorie ook rijk genoeg zou zijn voor een fatsoenlijk pak en dat heeft hij ook niet, maar toch. Volgens mij is dit nep.

Wat wel echt lijkt te zijn, is "The truth about Donald's hair revealed", ondanks dat titels die benadrukken dat het de waarheid betreft vaak al genoeg zeggen. Schijnbaar kun je aan zijn haar trekken zonder dat het los laat. De theorie die hier aangehaald wordt is dat de bijzondere creatie op zijn hoofd een gevolg is van een operatie waarmee de behaarde hoofdhuid zodanig wordt opgerekt dat de kale huid wordt overlapt. Wat grappige quotes van Ivanka ook.


Overigens moest ik hier wel om lachen :') Een kleine 10 minuten geleden. Volgens mij mag hij weer even met zijn telefoon spelen van Kelly.

realDonaldTrump twitterde op woensdag 07-02-2018 om 17:10:00 NEW FBI TEXTS ARE BOMBSHELLS! reageer retweet
Hij is echt in paniek..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:26:01 #99
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177016670
Was er weer iets op FOX toevallig?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 17:33:46 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177016782
Wat heeft hij nou weer?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')