abonnement Unibet Coolblue
pi_177020446
Hier nog een interessant stukje van Wikipedia:
quote:
There are two subcategories of sleepwalking: sleepwalking with sleep-related eating, and sleepwalking with sleep-related sexual behavior (sexsomnia).[2]

Sleep eating involves consuming food while asleep. These sleep eating disorders are more often than not induced for stress related reasons. Another major cause of this sleep eating subtype of sleepwalking is sleep medication, such as Ambien for example (Mayo Clinic). There are a few others, but Ambien is a more widely used sleep aid.[23] Because many sleep eaters prepare the food they consume, there are risks involving burns and such with ovens and other appliances. As expected, weight gain is also a common outcome of this disorder, because a food that is frequently consumed contains high carbohydrates. As with sleepwalking, there are ways that sleep eating disorders can be maintained. There are some medications that calm the sleeper so they can get longer and better-quality rest, but activities such as yoga can also be introduced to reduce the stress and anxiety causing the action.
pi_177020535
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:49 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Heb je gezien wat TS eet? Dat is nog geen 600 kcal. Moet je aardig wat blikkies voor wegwerken tijdens het slaapwandelen om de 2000 kcal te halen.
Je haalt 2 dingen door elkaar. Mensen realiseren zich vaak niet hoeveel calorieën ze binnen krijgen door wat ze drinken. Ze kijken vaak alleen maar naar wat ze eten en niet naar wat ze drinken. Dus het zou best kunnen dat ts veel meer calorieën binnenkrijgt dan hij denkt, doordat hij enkel kijkt naar wat hij eet en niet wat hij drinkt.

1 liter sinaasappelsap is bijvoorbeeld al 468kcal.

Ts geeft aan dat hij door tandproblemen bijna niet kon eten, dus het zou best kunnen dat hij daardoor meer is gaan drinken.
pi_177020569
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:51 schreef maily het volgende:

[..]

En wij het topic maar vollullen ... :D
Hahaha ach wel een leuk onderwerp om over te praten toch :')
pi_177020578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:17 schreef Poes. het volgende:

[..]

Maar dat valt overdag toch wel op? Dat er karren boodschappen missen?
Niet als je, zoals ik dus een paar keer, gewoon zonder het bewust mee te maken naar de supermarkt loopt en daar allerlei snaai haalt...
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:07:48 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177020649
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Niet als je, zoals ik dus een paar keer, gewoon zonder het bewust mee te maken naar de supermarkt loopt en daar allerlei snaai haalt...
Oh echt? :o
wordt idd wel tricky dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177020684
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Niet als je, zoals ik dus een paar keer, gewoon zonder het bewust mee te maken naar de supermarkt loopt en daar allerlei snaai haalt...
Hoe kwam je daar uiteindelijk achter?
pi_177020707
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh echt? :o
wordt idd wel tricky dan.
Dat was het zeker. Was blij dat mijn vriend op een gegeven moment mijn autosleutels mee nam naar zijn werk zeg maar.
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:10:54 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177020746
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:09 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat was het zeker. Was blij dat mijn vriend op een gegeven moment mijn autosleutels mee nam naar zijn werk zeg maar.
Dat is nog enger, dat je met de auto ging :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177020772
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe kwam je daar uiteindelijk achter?
Bankafschriften en bonnetjes.

Voor mij dus ook nooit meer tramodol. Heb nog liever pijn dan zo veel gaten en onverantwoord gedrag
pi_177020828
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:11 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Bankafschriften en bonnetjes.

Voor mij dus ook nooit meer tramodol. Heb nog liever pijn dan zo veel gaten en onverantwoord gedrag
Jeetje wat heftig joh!
pi_177020844
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is nog enger, dat je met de auto ging :X
Gezien de geringe afstand tot de winkel ben ik waarschijnlijk gaan lopen, maar dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen.
Vind het zelf ook echt nog doodeng en behoorlijk beangstigend
  Spellchecker woensdag 7 februari 2018 @ 20:16:49 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177021007
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Gezien de geringe afstand tot de winkel ben ik waarschijnlijk gaan lopen, maar dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen.
Vind het zelf ook echt nog doodeng en behoorlijk beangstigend
Jeetje .... -O-
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:16:50 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177021008
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Gezien de geringe afstand tot de winkel ben ik waarschijnlijk gaan lopen, maar dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen.
Vind het zelf ook echt nog doodeng en behoorlijk beangstigend
Scary shit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:16:56 #64
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_177021014
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Gezien de geringe afstand tot de winkel ben ik waarschijnlijk gaan lopen, maar dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen.
Vind het zelf ook echt nog doodeng en behoorlijk beangstigend
Jeetje wat eng!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_177021169
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Gezien de geringe afstand tot de winkel ben ik waarschijnlijk gaan lopen, maar dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen.
Vind het zelf ook echt nog doodeng en behoorlijk beangstigend
Autorijden is natuurlijk super gevaarlijk in zo'n situatie, maar je bent nou ook weer geen zombie op zo'n moment. Reactievermogen kan nooit erg goed zijn, maar je hebt wel een beetje door wat er om je heen gebeurt (anders had je nooit je sleutels gevonden) ook al slaan je hersenen die ervaring niet op in je geheugen. Dit is natuurlijk geen aanrader! Altijd de autosleutels afpakken!
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:26:55 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177021391
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:20 schreef Dally het volgende:

[..]

Autorijden is natuurlijk super gevaarlijk in zo'n situatie, maar je bent nou ook weer geen zombie op zo'n moment. Reactievermogen kan nooit erg goed zijn, maar je hebt wel een beetje door wat er om je heen gebeurt (anders had je nooit je sleutels gevonden) ook al slaan je hersenen die ervaring niet op in je geheugen. Dit is natuurlijk geen aanrader! Altijd de autosleutels afpakken!
En de reservesleutel op een andere plek verstoppen, ik ben zo'n autist gewoontedier dat ik die op een automatische piloot nog weet te vinden en zou pakken ook, als ik zou denken dat het een goed idee was om weg te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177021489
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

En de reservesleutel op een andere plek verstoppen, ik ben zo'n autist gewoontedier dat ik die op een automatische piloot nog weet te vinden en zou pakken ook, als ik zou denken dat het een goed idee was om weg te gaan.
Ik heb voor de zekerheid iedereens sleutelbos verstopt, je weet nooit zeker of iemand niet slaapwandelt. Morgenmiddag zullen ze me dankbaar zijn. O-)
pi_177021530
Ik reageer blijkbaar wat heftiger op Tramadol dan ge gemiddelde persoon, daarom ook direct bij huisarts en apotheek aangegeven wat er gebeurd is en dat ik daarom ook nooit meer Tramadol wil hebben.
pi_177021610
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik reageer blijkbaar wat heftiger op Tramadol dan ge gemiddelde persoon, daarom ook direct bij huisarts en apotheek aangegeven wat er gebeurd is en dat ik daarom ook nooit meer Tramadol wil hebben.
Een heel verstandige keuze!
pi_177029634
Sorry, wist niet eens meer dat ik dit topic geopend had (door mn medicijnen). Het is dat iemand me quotete. Ik ga teruglezen. Bedankt voor alle reacties!
pi_177029670
Met m'n hart was alles goed. Naar de internist moet ik morgen terug. De fentanyl gebruik ik vanwege buikpijn. Ik heb inderdaad onlangs een autoongeluk gehad en een kunstgebit, maar dat staat hier los van. Alleen dat ik minder goed kan eten, maar dat zou alleen in mn voordeel werken.
pi_177029709
Dat slaapwandelen heb ik inderdaad ook gedaan, mn ouders merkten er niks van en ik mis hele gaten in m'n geheugen. (zoals het openen van dit topic) Echter kan ik wel met redelijke zekerheid zeggen dat ik niet zoveel gegeten heb in die gaten om zoveel aan te komen. Ik sla standaard alles af vanwege allergieen en thuis weet ik ook wat ik in de koelkast zet.

Dat slaapwandelen is inderdaad eng, maar aangezien ik thuiswoon neem ik aan dat mn ouders dan wel iéts gemerkt zouden hebben als ik hele pizza's wegstouw elke dag.
pi_177029807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:45 schreef clouwapr het volgende:
Dat slaapwandelen heb ik inderdaad ook gedaan, mn ouders merkten er niks van en ik mis hele gaten in m'n geheugen. (zoals het openen van dit topic) Echter kan ik wel met redelijke zekerheid zeggen dat ik niet zoveel gegeten heb in die gaten om zoveel aan te komen. Ik sla standaard alles af vanwege allergieen en thuis weet ik ook wat ik in de koelkast zet.
Onzin. Al dat vet aan je lijf komt niet uit de lucht aangewaaid. Iedere pond kwam door jouw mond.
1 + 1 = blauw
pi_177029982
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:51 schreef Kamina het volgende:

[..]

Onzin. Al dat vet aan je lijf komt niet uit de lucht aangewaaid. Iedere pond kwam door jouw mond.
Dan nog is 4-5 kilo in een week een beetje veel, niet? Ik weet 100% zeker dat ik het niet eraan gegeten heb, ik ben al weken niet meer buiten geweest sinds dat autoongeluk. En de koelkast blijft even vol.
pi_177029994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:05 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Dan nog is 4-5 kilo in een week een beetje veel, niet? Ik weet 100% zeker dat ik het niet eraan gegeten heb, ik ben al weken niet meer buiten geweest sinds dat autoongeluk. En de koelkast blijft even vol.
Ik woon thuis, m'n ouders kunnen alles controleren en zien ook wat er gebeurt.

Iedere kilo vet is 9000 kcal. Dat eet ik in 3 weken amper. In het ziekenhuis houden ze het ook in de gaten wat ik eet als ik opgenomen ben.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:08:00 #76
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177030026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:05 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Dan nog is 4-5 kilo in een week een beetje veel, niet? Ik weet 100% zeker dat ik het niet eraan gegeten heb, ik ben al weken niet meer buiten geweest sinds dat autoongeluk. En de koelkast blijft even vol.
ja naja die calorieën komen niet 'zomaar' in jouw lichaam. Je kan niet 3000 kcal binnenkrijgen en 30.000 kcal aankomen
pi_177030029
Stomme is ook dat mijn huidplooien nog steeds miniem zijn. Ik weet waar de punten liggen voor een caliper en dat is allemaal maar een paar millimeter.
pi_177030034
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ja naja die calorieën komen niet 'zomaar' in jouw lichaam. Je kan niet 3000 kcal binnenkrijgen en 30.000 kcal aankomen
Daarom vind ikhet ook moeilijk te geloven dat het vet is. Dat is fysiek onmogelijk.
pi_177030081
Komt nog eens bij dat ik al maanden zo misselijk ben , dat alles wat ik eet er meteen weer uitkomt. Als in, binnen 30 seconden.

Van het eten is het echt niet.
pi_177030467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:02 schreef Dally het volgende:
Hier nog een interessant stukje van Wikipedia:

[..]

Ik gebruik Ambien inderdaad ook toevallig, maar al veel langer.
pi_177031633
Plas je wel uit wat je drinkt?
pi_177031680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:05 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Dan nog is 4-5 kilo in een week een beetje veel, niet? Ik weet 100% zeker dat ik het niet eraan gegeten heb, ik ben al weken niet meer buiten geweest sinds dat autoongeluk. En de koelkast blijft even vol.
Iets is mis, dat is zeker, maar of dat aan een ziekte ligt of jouw wil, dat is onduidelijk.

Wel geef je zelf aan niet zo helder van geest te zijn, wat ook is hoe je overkomt.
1 + 1 = blauw
pi_177031768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:45 schreef clouwapr het volgende:
Dat slaapwandelen heb ik inderdaad ook gedaan, mn ouders merkten er niks van en ik mis hele gaten in m'n geheugen. (zoals het openen van dit topic) Echter kan ik wel met redelijke zekerheid zeggen dat ik niet zoveel gegeten heb in die gaten om zoveel aan te komen. Ik sla standaard alles af vanwege allergieen en thuis weet ik ook wat ik in de koelkast zet.

Dat slaapwandelen is inderdaad eng, maar aangezien ik thuiswoon neem ik aan dat mn ouders dan wel iéts gemerkt zouden hebben als ik hele pizza's wegstouw elke dag.
Het is natuurlijk heel erg moeilijk voor ons om te bepalen wat er loos is. Jij maakt jezelf elke dag en de hele dag mee, wij moeten het doen met een paar regels tekst. Ik kan er dus gigantisch naast zitten, maar aan de hand van jouw anamnese (helemaal met deze nieuwe informatie erbij) lijkt slaapeten nu echt de moeite waard om te onderzoeken. Het is letterlijk een gevecht tegen jezelf dus wees heel kritisch als je jezelf iets probeert wijs te maken.

Je zegt dat je nog bij je ouders woont. Ideaal! Met wat kleine aanpassingen (van belletjes tot sloten of GPS dingetjes, zijn vast wel tips voor te vinden) kan je dit raadsel in één dag/nacht opgelost hebben. Als er de eerste nacht niks gebeurt zou ik toch minimaal een weekje goed op blijven letten.

En dat er geen pizza's missen zegt niks. Sommige slaapeters vreten letterlijk een pak wasmiddel leeg (geen aanrader). Allergieën hebben daar geen last van maar je krijgt er wel buikpijn van. Daarom is dus zeker niet alleen de koelkast verdacht. En nog iets, slaapeters kunnen echt heel erg veel per keer eten! Het kan echt met gemak de gewichtstoename verklaren. Hebben jullie misschien een chihuahua en is het je moeder misschien opgevallen dat die voordeelverpakking van 50kg hondenbrokjes in de schuur wel erg snel opgaat?

Neem een paar maatregelen en zet je ouders een week op wacht (dag en nacht! Een blackout is technisch gezien geen slaapwandelen). Kost weinig moeite maar kan een heel groot probleem oplossen. "Baat het niet dan schaadt het niet" een verschrikkelijk spreekwoord in de geneeskunde maar in dit geval toch echt van toepassing.
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:33:17 #84
194233 Friday12
Originele kloon
pi_177032144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:42 schreef clouwapr het volgende:
Alleen dat ik minder goed kan eten, maar dat zou alleen in mn voordeel werken.
Dat is juist niet hoe het werkt :')
  donderdag 8 februari 2018 @ 13:03:49 #85
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_177032658
Je lichaam is een wonder, het maakt namelijk energie uit niets. Meer dan 100 procent rendement. Je moet je laten onderzoeken door wetenschappers. Of het is geen vet wat je aankomt...
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_177034570
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:07 schreef Dally het volgende:

[..]

Het is natuurlijk heel erg moeilijk voor ons om te bepalen wat er loos is. Jij maakt jezelf elke dag en de hele dag mee, wij moeten het doen met een paar regels tekst. Ik kan er dus gigantisch naast zitten, maar aan de hand van jouw anamnese (helemaal met deze nieuwe informatie erbij) lijkt slaapeten nu echt de moeite waard om te onderzoeken. Het is letterlijk een gevecht tegen jezelf dus wees heel kritisch als je jezelf iets probeert wijs te maken.

Je zegt dat je nog bij je ouders woont. Ideaal! Met wat kleine aanpassingen (van belletjes tot sloten of GPS dingetjes, zijn vast wel tips voor te vinden) kan je dit raadsel in één dag/nacht opgelost hebben. Als er de eerste nacht niks gebeurt zou ik toch minimaal een weekje goed op blijven letten.

En dat er geen pizza's missen zegt niks. Sommige slaapeters vreten letterlijk een pak wasmiddel leeg (geen aanrader). Allergieën hebben daar geen last van maar je krijgt er wel buikpijn van. Daarom is dus zeker niet alleen de koelkast verdacht. En nog iets, slaapeters kunnen echt heel erg veel per keer eten! Het kan echt met gemak de gewichtstoename verklaren. Hebben jullie misschien een chihuahua en is het je moeder misschien opgevallen dat die voordeelverpakking van 50kg hondenbrokjes in de schuur wel erg snel opgaat?

Neem een paar maatregelen en zet je ouders een week op wacht (dag en nacht! Een blackout is technisch gezien geen slaapwandelen). Kost weinig moeite maar kan een heel groot probleem oplossen. "Baat het niet dan schaadt het niet" een verschrikkelijk spreekwoord in de geneeskunde maar in dit geval toch echt van toepassing.
Dat op wacht staan doen ze al sinds maart, lang voordat het aankomen begon ;) We hebben bewegingssensoren en het valt precies terug te zien wanneer die aangegaan zijn.
pi_177034582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:03 schreef FlatEarther het volgende:
Je lichaam is een wonder, het maakt namelijk energie uit niets. Meer dan 100 procent rendement. Je moet je laten onderzoeken door wetenschappers. Of het is geen vet wat je aankomt...
Internist zegt ook, het kán bijna geen vet zijn, maar het is ook geen vocht.. daarom dat het zo moeilijk is.
pi_177034783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:54 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Internist zegt ook, het kán bijna geen vet zijn, maar het is ook geen vocht.. daarom dat het zo moeilijk is.
Is het dan niet logischer om jou nogmaals op te nemen?
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:18:10 #89
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_177036221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:54 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Internist zegt ook, het kán bijna geen vet zijn, maar het is ook geen vocht.. daarom dat het zo moeilijk is.
Vet wordt vaak als eerst opgeslagen bij je buik en heupen. Is het je opgevallen dat je heupen of buik groter zijn geworden in verhouding met de rest van je lichaam of is je lichaam in verhouding gegroeid?
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_177038093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:53 schreef clouwapr het volgende:

[..]

Dat op wacht staan doen ze al sinds maart, lang voordat het aankomen begon ;) We hebben bewegingssensoren en het valt precies terug te zien wanneer die aangegaan zijn.
Dat maakt slaapeten al een stuk minder waarschijnlijk, maar hou het toch nog scherp in de gaten, vooral overdags. Als jij je schaamt voor je gewichtstoename kan je onderbewuste makkelijk al het bewijsmateriaal vernietigen, bovendien ben je op de hoogte van de maatregelen en zou je die steeds kunnen ontlopen. Je bent gewoon jezelf alleen onthoud je het niet. Kijk eens hoe creatief verslaafden kunnen zijn als ze hun verslaving willen verbergen.

Maar laten we eens naar wat andere opties kijken, hier een paar hele belangrijke vragen.
Hoeveel ontlasting/urine produceer je (liever niet teveel detail)?
Heeft de dokter het weleens gehad over diuretica (plasmiddelen)?
Waar zitten al die extra kilogrammen? Is je postuur anders? Let extra goed op je benen.
Heb je moeite met ademen of iets anders gemerkt in deze categorie?
Hoe is bepaald dat al die extra massa geen vocht is?
Is er ooit een scan gemaakt?

Bij deze een disclaimer die weleens belangrijk kan zijn:
Ik ben een medisch bioloog die dol is op vreemde verschijnselen en mede daarom veel kennis heeft over hoe ons lichaam werkt, maar ik ben geen arts! Wel een doctor, maar geen arts.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:10:56 #91
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_177051497
Scan of biopsie, anders zal het bij gissen blijven zo te lezen.
pi_177341759
Nog even als afsluiter: internist wilde me voor enkele weken opnemen om te kijken wat er met mijn gewicht gebeurde. Ik heb enkel 1 of 2 schaaltjes magere yoghurt gegeten en enkel thee zonder suiler gedronken. Resultaat: 8 kilo erbij.

De artsen hebbn dit nog nooit gezien, weten niet wat ze ermee aanmoeten, maar ik ben wel uitbehandeld. Verdere onderzoeken gaan ze niet meer doen.

Terwijl ik inmiddels niet meer kan lopen van 40kg extra.
pi_177342129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:51 schreef clouwapr het volgende:
Nog even als afsluiter: internist wilde me voor enkele weken opnemen om te kijken wat er met mijn gewicht gebeurde. Ik heb enkel 1 of 2 schaaltjes magere yoghurt gegeten en enkel thee zonder suiler gedronken. Resultaat: 8 kilo erbij.

De artsen hebbn dit nog nooit gezien, weten niet wat ze ermee aanmoeten, maar ik ben wel uitbehandeld. Verdere onderzoeken gaan ze niet meer doen.

Terwijl ik inmiddels niet meer kan lopen van 40kg extra.
En dat was het dan? Ze laten je gewoon in de steek?
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:11:52 #94
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177342284
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:51 schreef clouwapr het volgende:
Nog even als afsluiter: internist wilde me voor enkele weken opnemen om te kijken wat er met mijn gewicht gebeurde. Ik heb enkel 1 of 2 schaaltjes magere yoghurt gegeten en enkel thee zonder suiler gedronken. Resultaat: 8 kilo erbij.

De artsen hebbn dit nog nooit gezien, weten niet wat ze ermee aanmoeten, maar ik ben wel uitbehandeld. Verdere onderzoeken gaan ze niet meer doen.

Terwijl ik inmiddels niet meer kan lopen van 40kg extra.
Die schaaltjes waren vijf kilo per stuk?

Je begrijpt zelf ook wel dat het onzin is of dat je een heleboel vergeet te zeggen..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 12:27:57 #95
163650 Greys
pi_177342745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:51 schreef clouwapr het volgende:
Nog even als afsluiter: internist wilde me voor enkele weken opnemen om te kijken wat er met mijn gewicht gebeurde. Ik heb enkel 1 of 2 schaaltjes magere yoghurt gegeten en enkel thee zonder suiler gedronken. Resultaat: 8 kilo erbij.

De artsen hebbn dit nog nooit gezien, weten niet wat ze ermee aanmoeten, maar ik ben wel uitbehandeld. Verdere onderzoeken gaan ze niet meer doen.

Terwijl ik inmiddels niet meer kan lopen van 40kg extra.
Welk ziekenhuis is dit in godsnaam?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177343825
En naar een ander ziekenhuis? Evt. via de zorgbemiddelaar van de zorgverzekeraar?

Of dat deze internisten de vraag in hun netwerk uitzetten en vragen welke arts (in een ander ziekenhuis) nog een keer naar jou wilt kijken?

Ongelooflijk, zowel de ziekte als de uitzichtloosheid :N
Somebody that I used to know
  Spellchecker woensdag 21 februari 2018 @ 13:08:02 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177343860
Naar een academisch ziekenhuis? Of naar België?
pi_177344056
Waarom ben je uitbehandeld, hebben ze dat gezegd?
Twiddel
pi_177344088
Lijkt me toch sterk dat ze je zomaar wegsturen. Ga anders naar een academisch ziekenhuis als je daar niet al zit
pi_177344124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:51 schreef clouwapr het volgende:
Nog even als afsluiter: internist wilde me voor enkele weken opnemen om te kijken wat er met mijn gewicht gebeurde. Ik heb enkel 1 of 2 schaaltjes magere yoghurt gegeten en enkel thee zonder suiler gedronken. Resultaat: 8 kilo erbij.

De artsen hebbn dit nog nooit gezien, weten niet wat ze ermee aanmoeten, maar ik ben wel uitbehandeld. Verdere onderzoeken gaan ze niet meer doen.

Terwijl ik inmiddels niet meer kan lopen van 40kg extra.
Als het vet is dan ben jij de eerste die energie kan maken uit niets. Verkoop jezelf aan de wetenschap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')