abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:23:43 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176986805
Regelmatig hoor ik mensen klagen over de kwaliteit van het eten bij Cubanita, maar ik moet zeggen dat ik het prima vond. Ligt misschien ook wel aan de kok die aan het werk is natuurlijk.
pi_176986955
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:23 schreef BasEnAad het volgende:
Regelmatig hoor ik mensen klagen over de kwaliteit van het eten bij Cubanita, maar ik moet zeggen dat ik het prima vond. Ligt misschien ook wel aan de kok die aan het werk is natuurlijk.
en of het frituurvet net vervangen is
pi_176987100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:23 schreef BasEnAad het volgende:
Regelmatig hoor ik mensen klagen over de kwaliteit van het eten bij Cubanita, maar ik moet zeggen dat ik het prima vond. Ligt misschien ook wel aan de kok die aan het werk is natuurlijk.
Ik vond het ook prima. Gefrituurd voedsel smaakte ook prima. En ja, wat verwacht je voor die prijs?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:30:45 #54
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176988742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:19 schreef Colafles63 het volgende:
Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat mensen zo negatief over kinderen denken. Ze krijsen echt niet 24/7.
Is ook belachelijk. Hetzelfde als het gehuil over kinderen in vliegtuigen.
Siesta & Fiesta!
pi_176988973
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Cubanita is niet zo'n culinair feest nee maar voor kinderen meenemen is het iig een prima laagdrempelig restaurant
Dit, mijn zoontje van 1,5 eet zelfs al Indonesisch. En nee hij gilt niet de boel bij elkaar tijdens het eten.

Lekker bekrompen mensen hier weer, maarja wacht maar tot zij 35+ zijn. Ben benieuwd of fokkers dan ook massaal thuis blijven hangen omdat ze kinderen hebben (en dus niets meer ondernemen, hoe triest is dat dan) of dat ze massaal allemaal geen kinderen hebben (yhea right spreek je dan wel weer :') )

Ik heb overigens dikke lol met m'n big boy on the road.
pi_176989010
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Uh? Jij vind het fatsoenlijk om met je kruisende kind naar een chique restaurant te gaan?

Tokkie gespot
Dit een chique restaurant noemen lol nu weet ik ook wat jouw standaard is. Cubanita is een all you can eat vreetschuur (prima weg te hakken trouwens, daar niet van).
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 februari 2018 @ 12:08:49 #57
319979 Fok-it
All is well
pi_176989438
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit een chique restaurant noemen lol nu weet ik ook wat jouw standaard is. Cubanita is een all you can eat vreetschuur (prima weg te hakken trouwens, daar niet van).
Moeilijk he lezen? Ik refereerde haar 5-sterren restaurant
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176989740
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:40 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit, mijn zoontje van 1,5 eet zelfs al Indonesisch. En nee hij gilt niet de boel bij elkaar tijdens het eten.

Lekker bekrompen mensen hier weer, maarja wacht maar tot zij 35+ zijn. Ben benieuwd of fokkers dan ook massaal thuis blijven hangen omdat ze kinderen hebben (en dus niets meer ondernemen, hoe triest is dat dan) of dat ze massaal allemaal geen kinderen hebben (yhea right spreek je dan wel weer :') )

Ik heb overigens dikke lol met m'n big boy on the road.
Ga je dan alleen samen met je zoontje ergens eten?
pi_176989865
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Moeilijk he lezen? Ik refereerde haar 5-sterren restaurant
Er bestaan geen 5 sterrenrestaurants
pi_176989875
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Ga je dan alleen samen met je zoontje ergens eten?
Zou zo kunnen, maar doe dat vooral samen met partner en kind natuurlijk.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:03:44 #61
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176991440
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Ga je dan alleen samen met je zoontje ergens eten?
Dat is juist het leukste. Ik ga regelmatig met een van mijn dochters eten. Al sinds ze heel klein.

Ik heb me ook al vaker verbaasd over de kinderhaat op FOK!. Maar toen realiseerde ik me dat 80% een single autist met overgewicht is, dus ja...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176991636
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:30 schreef Bramito het volgende:

[..]

Is ook belachelijk. Hetzelfde als het gehuil over kinderen in vliegtuigen.
Is toch genieten man. Dat hele vliegtuig vol met vreemden die elkaar in voorbijkomende blikken aankijken alsof ze de intense pijn in de ziel van de ander volledig begrijpen.

Om nog maar te zwijgen over je partner/brosef/sista die een halve zenuwinzinking krijgt omdat je net zo goed met een vork over je oogbal kan schrapen terwijl de ouders je aankijken alsof ze zojuist helemaal wappie zijn gespoten met morfine.

Dat is hoe echte bazen vliegen. Als het even kan langer dan 15 uur onafgebroken gekrijs.
wooblabalurg
pi_176991672
Zal ik dit topic maar naar OUD verplaatsen als jullie toch persé over opvoeding en jankende kinderen en vliegtuigen willen praten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_176991690
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zal ik dit topic maar naar OUD verplaatsen als jullie toch persé over opvoeding en jankende kinderen en vliegtuigen willen praten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag hij van mij gesloten worden. Het gaat toch allang niet meer over het onderwerp waarom ik hem geopend heb.
pi_176991701
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:23 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Dan mag hij van mij gesloten worden. Het gaat toch allang niet meer over het onderwerp waarom ik hem geopend heb.
Topics worden niet gesloten tenzij er iets ernstigs aan de hand is. Dit topic zakt vanzelf wel weg.
Spoilers!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:02:06 #66
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_176992393
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Al gingen ze naar een vijfsterrenrestaurant.
Dom gezeik hier.
:')

Zo dichtgetimmerd ouder zijn dat het je niet meer boeit als je mogelijk andermans speciale avond verneukt..

Minder aan de orde bij La Cubanita, maar toch zeker wel iets waar een sociaal mens over na mag denken.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_176992624
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]

:')

Zo dichtgetimmerd ouder zijn dat het je niet meer boeit als je mogelijk andermans speciale avond verneukt..

Minder aan de orde bij La Cubanita, maar toch zeker wel iets waar een sociaal mens over na mag denken.
:') Het was daar één groot kippenhok, ik was al blij dat ik mijn vriend kon verstaan aan tafel. En nogmaals, kinderen krijsen/janken/huilen niet 24/7.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:55:21 #68
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_176993490
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:10 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

:') Het was daar één groot kippenhok, ik was al blij dat ik mijn vriend kon verstaan aan tafel. En nogmaals, kinderen krijsen/janken/huilen niet 24/7.
Goede reactie wel,

A. Het was gericht op de persoon die vond dat het nergens, ook in een "5-sterrenrestaurant" een probleem mocht zijn.

B. Om dat te benadrukken benoem ik nog even expliciet dat dit niet zo sterk voor La Cubanita geldt, kennelijk zonder effect.

C. Het maakt hoe dan ook geen snars uit of kinderen wel of niet 24/7 janken. Je neemt bewust het risico op teringveel herrie maken.

Stel, ik heb een valse Jack Russell, die eens per avond 5 minuten lang non-stop op vol volume blaft. Dan is het toch volkomen logisch dat ik die niet meeneem naar een gelegenheid waar andere mensen in rust van genieten?
Waarom is dit dan zo onbegrijpelijk als het om een zeer jong kind gaat?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_176993692
Als TS een kind heeft dat om de haverklap een woedeaanval krijgt, was ze er wellicht niet meer naar een restaurant gegaan. Er zijn ook kinderen die gewoon wel lief en braaf zijn, daarmee kan je je gewoon in het openbaar vertonen.
Spoilers!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:12:30 #70
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_176993816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als TS een kind heeft dat om de haverklap een woedeaanval krijgt, was ze er wellicht niet meer naar een restaurant gegaan. Er zijn ook kinderen die gewoon wel lief en braaf zijn, daarmee kan je je gewoon in het openbaar vertonen.
Natuurlijk kan dat, en het lijkt me persoonlijk ook prima om naar La Cubanita te gaan met jonge kinderen.
Echter de opmerking dat jonge kinderen maar overal en nergens mee naartoe genomen moeten worden, en dat elke andere mening gezeik is lijkt me toch het bediscussiëren waard.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_176993862
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:12 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat, en het lijkt me persoonlijk ook prima om naar La Cubanita te gaan met jonge kinderen.
Echter de opmerking dat jonge kinderen maar overal en nergens mee naartoe genomen moeten worden, en dat elke andere mening gezeik is lijkt me toch het bediscussiëren waard.
Dit ben ik met je eens. Ik zou haar nu niet meenemen naar een sjieke tent. Normaal gaan we vaak naar de watertuin want speelhoek daarbinnen, maar we wilden nu eens wat anders.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 februari 2018 @ 16:19:28 #72
319979 Fok-it
All is well
pi_176993923
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Er bestaan geen 5 sterrenrestaurants
Was dan ook niet mijn uitspraak. Echt helder licht ben je niet he?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176993967
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Was dan ook niet mijn uitspraak. Echt helder licht ben je niet he?
Ah op de man afspelen, hier doe ik niet aan mee. Sterker nog, hier distantieer ik mijzelf van.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:30:30 #74
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176999370
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:06 schreef Silven het volgende:

[..]

Wel knap, vijf sterren. Michelin deelt er zelf maar 3 uit voor zover ik weet.
Lekker belangrijk
pi_177012048
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:33 schreef realAIVD het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van kinderen in restaurants, ondanks dat ik doorgaans vroeg reserveer.

Mijn meest memorabele moment van een restaurant met kinderen die de boel volledig op stelten zette, was tijdens de lunch:
3 watervlugge kinderen en 2 ouders die dat kroost totaal niet in de hand had. Ze renden en vlogen krijsend door de tent terwijl de ouders er continu achteraan gingen...maar ja, die oduers waren met eentje minder, dus dat werkte niet best.
tegelijkertijd gaf een vriend aan mijn tafel hardop verslag van hetgeen hij zag, inclusief tips ten aanzien van de voortplanting.
Het was een memorabele lunch.

Dat gezegd hebbende: normale mensen met kinderen die wat zaken meenemen om hun kinderen wat afleiding te geven als het wat minder leuk of te vermoeiend voor ze is, daar is weinig mis mee. Het zou eerder vreemd zijn om je kind niet te leren hoe ze zich in een restaurant moeten gedragen, lijkt me.

Verder ken ik la Cubanita persoonlijk niet, maar ik gok ook dat dat voor kinderen onder de 4 gewoon gratis is. Ik zou ze even bellen.
Veel plezier daar!
Ik vind het ook altijd wel een mooi schouwspel om te zien wat de ouders er aan doen, 9 van de 10 ouders generen zich wat en doen er alles aan om zo'n kind het gareel te houden. Leuk om te zien en ik ga dan uiteraard ook uitgebreid kijken :Y

Irriteer me meer aan de kleine minderheid van ouders die het geen reet interesseert wat de kinderen doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')