abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 29 juli 2018 @ 17:05:42 #251
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_180816576
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Volgens mij kom je niet levend binnen bij Atmoz :P .

Maar inderdaad wel waar helaas.
Ik zou de gunpoint ervaring liever overslaan. Neem de spullen dan maar mee, is toch verzekerd (hoe kut dat ook is).

Bij mijn zwager een paar jaar terug de S4 meegenomen en de A4 van m'n schoonvader die er voor stond aan op de oprit. Kwamen duidelijk voor de S4, maar die A4 moesten ze toch verzetten :')

Ingebroken en sleutels (gelukkig) gebonden dus zo weg gereden met beide auto's.

Week daarop in de buurt een M5 meegenomen at gunpoint omdat de beste man weigerde het hek open te doen... Dan weet ik wel wat ik liever heb :o
  zondag 29 juli 2018 @ 17:08:05 #252
35149 Atmoz
Techno !!
pi_180816650
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:46 schreef Blue_note het volgende:

Zag hem (volgens mij) staan. Vriend van me ging z'n M2 ophalen. Nadat (in Maastricht) z'n M3 was gestolen. Dus pas inderdaad wel op met deze wagen!
Boh, dat zijn toch wel klote acties he....
Moet er niet aan denken dat'ie ineens weg zou zijn...
Was bij de vorige ook al heel klote als 't ze gelukt was.
Sjezusmaria ik zou me echt f*cked voelen!! (ookal dekt de verzekering he).
Moest bijna een traantje laten toen die vorige week werd opgehaald, zo verliefd was ik op die wagen *;

quote:
Maar hele dikke wagen man ^O^
Merci!

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:47 schreef Volvoman het volgende:
(Bijna) Jaloersmakend ;) . Erg vervelend dat je er nu al negatieve ervaringen mee hebt.
Die negatieve ervaringen (poging tot diefstal, verder had ik geen negatieve ervaringen :P) waren met de 335i. Maargoed, het blijft inderdaad zr klote.
Erg dat we dit soort preventieve maatregelen moeten nemen eigenlijk he?!

quote:
Hopelijk kan je er ook nog van genieten :)
Komt goed! Ik laat me niet kisten. Verder vind ik het erg sjiek/leuk om me met dit soort zaken (auto/huis-beveiliging) bezig te houden. Ik heb 't volgens mij al vaker gezegd: als iemand ooit hier het alarm (op de juiste manier) laat afgaan, dan kan ik zelf ook een nachtje brommen :W ...Iets wat ik er natuurlijk graag voor over heb ;)

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
Enige nadeel met zo'n paal is dat als er een groepje professionals komt ze binnen wel komen zorgen dat je de paal naar beneden doet om je M4 alsnog mee te nemen. Hier in de buurt een aantal soortgelijke akkefietjes meegekregen ;(
Dat is serieus het enigste puntje waar ik dan ook bang voor ben....
Ondanks alle "geweld" van m'n eigen (huis)beveiliging: tegen een echt wapen kan ik niet op. Dat mag ik niet hebben (heb ik dus ook niet) en dan moet ik me er maar bij neer leggen: sleutel afgeven en verzekering bellen :'(

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:01 schreef Blue_note het volgende:

Volgens mij kom je niet levend binnen bij Atmoz :P .

Maar inderdaad wel waar helaas.
Nee, zo erg is het ook weer niet.
Maar het is wel redelijk erg O-) :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 29-07-2018 21:38:51 ]
  zondag 29 juli 2018 @ 17:09:15 #253
220052 Blue_note
The world's greatest
pi_180816671
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:05 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik zou de gunpoint ervaring liever overslaan. Neem de spullen dan maar mee, is toch verzekerd (hoe kut dat ook is).

Bij mijn zwager een paar jaar terug de S4 meegenomen en de A4 van m'n schoonvader die er voor stond aan op de oprit. Kwamen duidelijk voor de S4, maar die A4 moesten ze toch verzetten :')

Week daarop in de buurt een M5 meegenomen at gunpoint omdat de beste man weigerde het hek open te doen... Dan weet ik wel wat ik liever heb :o
Ik heb het zelf (helaas) mee gemaakt dat er iemand me op stond te wachten binnen de hekken van mijn huis. Met een pistool dan.

Gelukkig op tijd opgemerkt door de beveiligingscamera's, maar je denkt er toch aan.

Anyway, misschien wat te offtopic :D
De man die Danny uitdaagde om de mobiele quote alert te maken!
  zondag 29 juli 2018 @ 17:10:03 #254
35149 Atmoz
Techno !!
pi_180816691
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:05 schreef IrishBastard het volgende:

Precies dit ^O^

MAAR: alles vr gunpoint kan/mag dus wel :P (en zal dus ook gebeuren).
Ik wilde sowieso wel eens in het nieuws komen *O*

[edit]

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:09 schreef Blue_note het volgende:

Ik heb het zelf (helaas) mee gemaakt dat er iemand me op stond te wachten binnen de hekken van mijn huis. Met een pistool dan.

Gelukkig op tijd opgemerkt door de beveiligingscamera's, maar je denkt er toch aan.

Anyway, misschien wat te offtopic :D
Zo hey! Das wel heftig ja.
Pfew, dan slaap je nachten erop ook niet echt fijn denk ik....

Erg dat zulke maatregelen (waarover we het nu hebben) moeten... Maar aan de andere kant dus ook wel vet, want dit past precies in mijn straatje:

Ik ben softwareprogrammeur die in de vrije tijd veel met elektronica en mechanica doet en (vroeger) he-le-maal sick leip van wapens, vuurwerk, vuur etc... was. De combinatie van dit alles kan misschien niet iedereen zich indenken....maar ik wel :+

[ Bericht 30% gewijzigd door Atmoz op 29-07-2018 17:17:43 ]
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 17:31:26 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180817067
Kun je niets inbouwen dat de deuren op slot gaan en de auto uitfikt middels een app ofzo :7 Het wordt toch verzekeringswerk
lebt denn der alte Holzmichl noch?
  zondag 29 juli 2018 @ 17:37:14 #256
35149 Atmoz
Techno !!
pi_180817213
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Kun je niets inbouwen dat de deuren op slot gaan en de auto uitfikt middels een app ofzo :7 Het wordt toch verzekeringswerk
Letterlijk binnen 5 minuten gemaakt ;)

Maarja, dan is meteen m'n auto weg...
Beter dat die gasten "weg" zijn :P
pi_180822704
Geautomatiseerde pepperspray-dispenser in het paaltje geknutseld zeker.
  zondag 29 juli 2018 @ 22:03:30 #258
192709 Prof_Hoax
Gebrijp je?
pi_180822916
Dikke bak! Mooie achtertuin ook, heerlijk van genoten zeker de afgelopen weken met de lekkere temperaturen O+
I'm not saying let's go kill all the stupid people. I'm just saying let's remove all the warning labels and let the problem sort itself out.
  zondag 29 juli 2018 @ 22:10:34 #259
36431 bleiblei
Toogmakker
pi_180823093
:o blijkbaar moet je niet in Limburg wonen dan. Of je auto gewoon in een garage zetten (wat ik sowieso zou doen bij een bak duurder dan 50k). Want dergelijke verhalen ken ik niet uit het criminele Brabant. Enige wat er jaren terug speelde in Aalst Waalre was dat oostblokkers compleet gepantserde raampartijen eruit trokken omdat er binnen wat te halen was. Maar dat is ook alweer 10 jaar geleden.
  zondag 29 juli 2018 @ 22:11:01 #260
36431 bleiblei
Toogmakker
pi_180823104
Maar wel tof zo een paal :D . Waar haal je zo een ding?
pi_180823265
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:55 schreef havanagila het volgende:
Denk eerder een vlammenwerper...
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_180828373
Erg gaaf zeg!
Flink aan het klussen geweest, en die paal is wel geniaal :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  maandag 30 juli 2018 @ 09:00:11 #263
35149 Atmoz
Techno !!
pi_180829098
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:55 schreef havanagila het volgende:
Nee, nee :P Ik laat 't paaltje gewoon "zijn ding" doen...

quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dikke bak! Mooie achtertuin ook, heerlijk van genoten zeker de afgelopen weken met de lekkere temperaturen O+
We hebben er nog niet vaak kunnen zitten, want de jacuzzi staat pas enkele dagen op zijn plek.
(c.q. de loungeset staat er pas enkele dagen).

Maar vanaf nu is het dus zeker genieten ja *O*

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:10 schreef bleiblei het volgende:
:o blijkbaar moet je niet in Limburg wonen dan. Of je auto gewoon in een garage zetten (wat ik sowieso zou doen bij een bak duurder dan 50k). Want dergelijke verhalen ken ik niet uit het criminele Brabant. Enige wat er jaren terug speelde in Aalst Waalre was dat oostblokkers compleet gepantserde raampartijen eruit trokken omdat er binnen wat te halen was. Maar dat is ook alweer 10 jaar geleden.
Tja, je kent mijn garage he... Geen plaats voor een auto O-) :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Maar wel tof zo een paal :D . Waar haal je zo een ding?
Zekers! Heel gaaf vind ik het 8-)

Deze komt van hier: https://www.stedaparts.nl(...)-hydraulisch-vigilo/

De eerste paar bedrijven waarmee ik contact opnam voor zo'n paal verklaarden me allemaal voor gek. "Huh, wilt u zo'n paal als particulier? Nee, dat kan cht niet" 8)7 "U wilt hem ook nog zlf gaan installeren, en zlf de schakelkast ervoor maken? Dat kan helemaal niet" Yeah, right _O- hahaha

Gelukkig was de kerel van Stedaparts wel normaal bood ook prima service ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:18 schreef SHERMAN het volgende:

Denk eerder een vlammenwerper...
Dat begint er meer op te lijken inderdaad.
Alleen als sommige vrienden (van vroeger) het woord vlammenwerper horen, dan beginnen er sommige heel hard te lachen. Toen ik 15 was had ik zelf een vlammenwerper gemaakt met een ruitenwisserpompje. Die spoot vlammen van zo'n 8 meter ver. Echt ontzettend gaaf >:) Compleet met elektronisch slot, elektronische ontsteking, accupack en benzinetank in een rugzak. Zag er alleen al super bruut uit. Maar op een keer (de laatste keer meteen O-)) vloog dat ding in de fik en begon het via die slang naar de rugzak te branden.... Ik wist niet hoe snel ik dat ding van me af moest doen :X En erna rennen, want alles stond in de hens. Heerlijke tijden *;

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 07:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Erg gaaf zeg!
Flink aan het klussen geweest, en die paal is wel geniaal :D
pi_180830100
Wat ben je ook echt een baas he. _O- _O- _O-
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_180831865
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 14:37:09 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180834955
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 09:00 schreef Atmoz het volgende:

Dat begint er meer op te lijken inderdaad.
Alleen als sommige vrienden (van vroeger) het woord vlammenwerper horen, dan beginnen er sommige heel hard te lachen. Toen ik 15 was had ik zelf een vlammenwerper gemaakt met een ruitenwisserpompje. Die spoot vlammen van zo'n 8 meter ver. Echt ontzettend gaaf >:) Compleet met elektronisch slot, elektronische ontsteking, accupack en benzinetank in een rugzak. Zag er alleen al super bruut uit. Maar op een keer (de laatste keer meteen O-)) vloog dat ding in de fik en begon het via die slang naar de rugzak te branden.... Ik wist niet hoe snel ik dat ding van me af moest doen :X En erna rennen, want alles stond in de hens. Heerlijke tijden *;

_O-
Je had diesel of petroleum moeten gebruiken :7
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:10:55 #267
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180852095
Ik blijf me verbazen hier; een prive-parkeer-paal op de oprit _O- Mooi man. Heb je overwogen een garage te bouwen echt voor de auto? Geen idee hoe dit kan/mag, maar met zo'n auto zou dat geen luxe zijn natuurlijk. Overigens, ik zag gisteren een witte cabrio M4, maar dan vind ik de coupe toch vele malen mooier en strakker uitzien; goede keus haha.

Maargoed, tijd voor een vuurwapenvergunning dan. Kun je zo'n automatische turret op het balkon bouwen voor diefstalpreventie })
pi_181435848
Eeeeeeeindelijk weer eens tijd om een fatsoenlijke update te posten.
Sommige "items" dateren al van enkele weken geleden :X T druk... :')

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 10:20 schreef SHERMAN het volgende:
Wat ben je ook echt een baas he. _O- _O- _O-
Een baas in de "klus-nix-kunde" of wat? :P :+

quote:
WTF 8)7
Flames!
....maar wel weer 30 sec. van m'n leven weggegooid :P

quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:37 schreef derLudolf het volgende:

_O-
Je had diesel of petroleum moeten gebruiken :7
Diesel ontsteekt niet op die manier, toch?!

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik blijf me verbazen hier; een prive-parkeer-paal op de oprit _O- Mooi man. Heb je overwogen een garage te bouwen echt voor de auto? Geen idee hoe dit kan/mag, maar met zo'n auto zou dat geen luxe zijn natuurlijk.
Garage = 0,0 optionen.... Wel een carport eventueel... Buurman heeft 't er al vaker over gehad, dus misschien eens naar kijken...

quote:
Overigens, ik zag gisteren een witte cabrio M4, maar dan vind ik de coupe toch vele malen mooier en strakker uitzien; goede keus haha.
Thanks! Ik denk er hetzelfde over.

Heb laatst met een collega(fotograaf) een leuke fotorapportage gemaakt.
Enkele shots daarvan:

BMW_M4_photoshoot1.jpg

BMW_M4_photoshoot2.jpg

BMW_M4_photoshoot3.jpg

BMW_M4_photoshoot4.jpg

BMW_M4_photoshoot6.JPG

BMW_M4_photoshoot10.jpg

BMW_M4_photoshoot12.jpg

BMW_M4_photoshoot23.jpg

quote:
Maargoed, tijd voor een vuurwapenvergunning dan. Kun je zo'n automatische turret op het balkon bouwen voor diefstalpreventie })
NABV heb ik al, dus is al een goed begin(netje) >:)

=====================================================

De vorderingen in de tuin:

Kabels/slangen naar het (nog te bouwen) buitenkeukentje:
kabels_buitenkeuken.jpg

Dichtmaken en steentjes eroverheen:
steentjes_leggen_tuin.jpg

Done:
steentjes_gelegd.jpg

Beugel maken om de tv voor in de tuin makkelijk en snel op te kunnen hangen aan de pilaren van de overkapping:
beugel_buiten_tv.jpg

M'n ex-buurman heeft er een mooie RVS "snel-sluiting" voor gemaakt:
sluiting_buiten_tv.jpg

Hij hangt *O* *O*
buiten_tv.jpg

buiten_tv.jpeg

Ondertussen (m'n vriendin en vrienden weer: "waarom moet jij dit soort dingen toch altijd tussendoor doen?" O-)) de achterwand van de tv in de woonkamer aangepakt:

Van:
tv_wand_zwart_vlak.jpg
(dit had ik enkele weken/maanden geleden al zo geverfd om een idee te krijgen)

Tijdens:
tv_wand_verven.jpg

Naar:
tv_wand_zwart.jpg
(zelfgemaakte tv beugel hangt er inmiddels ook al)

Ondertussen (met een zeer slecht gevoel, want: "wanneer breekt die? 8)7 ") de tv op de eettafel gelegd:
tv_tafel.jpg
(om de andere kant van de zelfgemaakte muurbeugel te monteren)

Dus ook maar even een beetje relaxing-time inlassen:
relaxen_tuinset.jpg

Bij de zwarte achterwand hoort ook een nieuw A/V-meubel. Aangezien ik met Thuisbioscoop Limburg toch iets meer publiek wil bereiken heb ik besloten om in de woonkamer ook een soort "demo-setup" te gaan maken. De tv aan de wand is n ding, maar er gaat (voor films/series) niets boven een fatsoenlijke surround setup. Dus er komt een volledige Dolby Atmos surround installatie. 3 speakers voorin waarvan de center in het A/V meubel verwerkt zal worden.

Enkele foto's van de bouw:

tv_meubel_maken1.jpg

tv_meubel_maken2.jpg

tv_meubel_maken3.jpg

tv_meubel_maken4.jpg

tv_meubel_maken5.jpg

tv_meubel_maken6.jpg

tv_meubel_maken7.jpg

tv_meubel_maken8.jpg

tv_meubel_maken9.jpg

tv_meubel_maken10.jpg

tv_meubel_maken11.jpg

tv_meubel_maken12.jpg

Het is nog niet helemaal klaar, maar ik denk dat wel duidelijk is wat de uiteindelijke bedoeling is :9

Gaandeweg kwam ik erachter dat onze (Mega)Byte het niet leuk vind op hoge-hoogtes >:)

Byte_hoog.jpg
(hij komt er absoluut niet af)

...maar ook niet op lage "hoogtes" O-)
Byte_laag.jpg

Ik had (kilo)Byte erop gezet, en dan is het blijkbaar te hoog voor hem om er zlf af te komen :Y)
Wat is het leven toch mooi als je z simpel bent :P :P (en toch is het een schatje *;)

En dan (voor mij) het idee van de eeuw *O* *O*

Ik heb besloten dat ik soms wat meer moet relaxen en rustig aan moet doen.
Daarom ga ik de kamer naast m'n slaapkamer (als daar een beetje opgeruimd wordt is daar nog best wat plaats vrij) inrichten tot "ber-relax space _O_

Om te beginnen heb ik een (elektrische) relaxfauteuil besteld:

relax_stoel.jpeg
(wel in een andere kleur)

En om heerlijk van een muziekje te kunnen genieten een nieuwe (gentegreerde) versterker met 2 mooie speakers.

Gisteren eerst bij onze oosterburen gaan luisteren naar de versterker:
McIntosh_MA5200_luisteren.jpg
(een vriend van me met scherpe oortjes meegenomen :))

...enkele uren later thuis

McIntosh_MA5200_1.jpg
( :9~)

McIntosh_MA5200_2.jpg

En vandaag het verhaal compleet gemaakt met de "bijbehorende" (Harbeth) speakers:

McIntosh_Harbeth.jpg

Inmiddels hebben vandaag al heel wat CD's van Pink Floyd, en vele anderen de revue gepasseerd :Y Wat een mega heerlijke sound! Zodra de relax-stoel er is ga ik de kamer inrichten met een (nog te maken) "boomstam-lamp" en een fotobehang van een mooi groen bos :)

*O* Dreams come true... *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 24-08-2018 23:54:17 ]
pi_181436321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
Gaaf *O*

Welke senco heb je?
Senco S200SM

Ik had (toen ik op zoek was) tot zeker 3x toe een (vele duurdere) Bosch Blauw gekocht. Maar omdat ze die keer op keer niet konden leveren heb ik uiteindelijk deze (vrij goedkope) Senco gekocht. Tot nu toe nog geen spijt van gehad: echt een fijne tool!! ^O^
pi_181436374
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:50 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Senco S200SM

Ik had (toen ik op zoek was) tot zeker 3x toe een (vele duurdere) Bosch Blauw gekocht. Maar omdat ze die keer op keer niet konden leveren heb ik uiteindelijk deze (vrij goedkope) Senco gekocht. Tot nu toe nog geen spijt van gehad: echt een fijne tool!! ^O^
Nice! Heb zelf de Finishpro 18mg en die pc1010 compressor, ook een fijn dingetje :Y
pi_181439366
Wat blijft dit toch een heerlijk topic om te volgen O+

Bij het lezen van je verhaal van de BMW, de faalpaal (YouTube filmpjes met deze palen bekijken en je snapt 'm) en beveiliging brachten mij wel op een idee.

Op Kickstarter is er nu een actie gaande met Vector (Hector zou een leukere naam zijn), een mini robotje met Alexa skills.

Volgens mij zou jij met jouw software en programmeer skills zo'n Hector kunnen promoveren van speelgoed naar home security guard.
Dat ding detecteert geluid of beweging, rijdt en/of volgt beweging van inbrekers en meldt dit aan jou/politie :D
Enige nadeel, zijn tot op heden nog niet te ondersteunen vanuit Europa, je kan hem misschien nu al wel preorderen en misschien rond kerst dat je hem dan hebt :D
pi_181441256
de mcintosch is toch een 2 kanaals versterker?
Of ga je meerdere versterkers gebruiken?
  Moderator zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:59:13 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181442025
Mooie update weer B-)

Even zeuren hoor, maar die vignettering op de BMW foto's, dat snap ik niet zo.
Neem aan dat het is toegevoegd, das een beetje als een werkstuk helemaal mooi afwerken met goed gereedschap en dan nog even de randjes bewerken met een botte Action beitel :@
pi_181446382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:52 schreef FranticDJ het volgende:

Nice! Heb zelf de Finishpro 18mg en die pc1010 compressor, ook een fijn dingetje :Y
Die compressor lijkt een beetje op mijn kleine Airpress. Is die van jou ook zo stil?
Werkt echt super fijn he. Ook zo licht dat'ie is ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 07:05 schreef Meike26 het volgende:
Wat blijft dit toch een heerlijk topic om te volgen O+
:D :)

quote:
Bij het lezen van je verhaal van de BMW, de faalpaal (YouTube filmpjes met deze palen bekijken en je snapt 'm) en beveiliging brachten mij wel op een idee.

Op Kickstarter is er nu een actie gaande met Vector (Hector zou een leukere naam zijn), een mini robotje met Alexa skills.

Volgens mij zou jij met jouw software en programmeer skills zo'n Hector kunnen promoveren van speelgoed naar home security guard.
Dat ding detecteert geluid of beweging, rijdt en/of volgt beweging van inbrekers en meldt dit aan jou/politie :D
Enige nadeel, zijn tot op heden nog niet te ondersteunen vanuit Europa, je kan hem misschien nu al wel preorderen en misschien rond kerst dat je hem dan hebt :D
Wat een gaaf, klein leuk ding O+
Echt wel sjiek om te hebben als dat "makkelijk" te programmeren was...
Er zit al genoeg in/op om inderdaad hele leuke dingen mee te doen!

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:19 schreef akatar het volgende:
de mcintosch is toch een 2 kanaals versterker?
Of ga je meerdere versterkers gebruiken?
Klopt, de McIntosh is inderdaad een 2 kanaals versterker puur voor stereo.
Die gaat de 2 Harbeth speakers dan ook van sap voorzien.

Ik heb er ook nog een Marantz SR7012 bij gekocht voor in de woonkamer. Die gaat de 5.2.4 (Dolby Atmos) surround opstelling verzorgen. Er komt een verlaagd plafond in (een gedeelte van) de woonkamer met daarin de 4 Atmos speakers.

Verder had ik nog een heel speciaal idee voor de 2 rear-speakers, maar dat moet ik eerst nog even beter uitwerken en testen :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:59 schreef derLudolf het volgende:
Mooie update weer B-)
:Y)

quote:
Even zeuren hoor, maar die vignettering op de BMW foto's, dat snap ik niet zo.
Neem aan dat het is toegevoegd, das een beetje als een werkstuk helemaal mooi afwerken met goed gereedschap en dan nog even de randjes bewerken met een botte Action beitel :@
Hmzzz, zo slecht vind ik de foto's eigenlijk niet... De vignetering was me zelfs nog niet eens opgevallen. (heb ik dus ook niet zelf gedaan :P). De border eromheen doe ik vaker bij foto's. Dat zorgt er meestal voor dat het net wat strakker uitziet allemaal. Ik moet wel zeggen dat ik dit keer voor het eerst een andere border heb gekozen. Dat kwam omdat ik een beetje aan het kloten was. Normaal maak ik die gewoon in Paint en ziet dat prima uit.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')