abonnement Unibet Coolblue
  Knikkerking maandag 5 februari 2018 @ 12:45:54 #1
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_176968982
Dames en heren, deeltje 10 alweer *O* Wat fijn dat jullie altijd zoveel meelezen, -denken en
-posten. Thanks daarvoor _O_

De laatste post van het vorige deel:

quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[warning] Atmoz opent zelf wel een nieuwe mensen, bespaart u de moeite ;) [/warning]
Het heeft een paar dagen geduurd, maar bij deze ;)

De foto's van (alle ruimtes in) het huis zijn inmiddels al zo vaak voorbij gekomen dat ik jullie deze wil besparen. Mocht je nog even willen terugkijken hierbij de link naar de TS van het vorige deel. Daar staat volgens mij alles redelijk compleet bij elkaar: Klikkerdeklak

Aangezien de foto's van de thuisbioscoop op de laatste pagina stonden zal ik deze wel nog even aanhalen:



























En voor de techneuten, liefhebbers en/of geïnteresseerden onder ons hieronder de "hardware-specs" van de huidige situatie:

Projector: Sony VW360
Projectiescherm: 280cm breed, curved (zelfgemaakt met 4K compatibel doek)
Audio processor: Arcam AV860
Audioversterking: 3 stuks Arcam P429 (4 kanaals) eindversterkers
Bronnen: Sony X1000 UHD Blurayplayer, Xbox One X, Playstation 4, SONOS connect
Speakers: M&K Sound 950 series, M&K Sound S150T, B&W 601s3 (4 stuks Dolby Atmos)
Subwoofers: 2x 10" met Scanspeak drivers, 1x 15" en (nog in bouwfase) 2x 10" met Scanspeak drivers

Ik ben de laatste tijd (eigenlijk letterlijk vanaf begin 2018) bezig met een nieuw project(je). Ik (of eigenlijk "we", m'n vriendin helpt ook wel eens mee) noem 't het "Hi-project". Dit staat voor Home Improvement-project :P Iedere dag wil ik iets gedaan hebben in/om/aan het huis om dit te verbeteren. Al is het maar iets kleins zoals een kapstok maken (had ik tot afgelopen december nog niet) of ergens een plint (vast)maken of bijvoorbeeld die verhuislamp (hangt nog altijd op toilet beneden O-)) vervangen door een fatsoenlijke lamp.

In de loop van dit topic wil ik al deze "verbeteringen" en/of uitbreidingen gaan bijhouden. Misschien inspireer ik wel iemand anders om ook weer even aan de slag te gaan O+

Verder heb ik iets heel leuks te melden *O* Ik ben namelijk bezig met een nieuw bedrijfje op te zetten. Iets wat ik al heel lang in het hoofd heb zitten, maar wat er door tijdgebrek (ik werkte t/m januari 2018 nog heel veel als programmeur) maar niet van kwam. Ik zou het namelijk maar wat sjiek vinden om bij mensen thuis ook een home theater te mogen realiseren. Hierbij dan ook het nieuwe (vers van de pers) bedrijfslogo:



Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen dit wil of kan hebben, maar ik wil het dan ook rustig aanvliegen: als ik al eens 1 of 2 mooie thuisbioscopen per jaar mag realiseren dan zou ik dat al super vinden. Ik doe het met zoveel plezier dat ik er ook niet rijk van hoef te worden. De gedachten dat straks andere mensen (vreemden eigenlijk) in hun eigen bioscoopje te zitten genieten wat ik voor hun bedacht/uitgewerkt/gemaakt heb, geeft me veel enorm veel zin en energie om ervoor te gaan :7

Ook over thuisbioscooplimburg zal ik hier af en toe de vorderingen laten zien!

Om alvast met de deur in huis te vallen :P Ik heb de "thuisbioscoop" in de woonkamer ook naar een hoger niveau getild. Afgelopen week hebben ze namelijk mijn nieuwe TV bezorgd 8-)













Ik kreeg tijdens het uitpakken/opzetten goede hulp van m'n broertje :D


Stukje karton:






De tv staat/hangt nog niet op zijn uiteindelijke plaats.
Ik zal een nieuwe wand (en meubel) moeten maken, want de huidige is te smal geworden...
Ook hier volgens straks uiteraard foto's van.

Nogmaals dank voor de interesse in deze topic-reeks _O_ _O_ _O_
pi_176969365
Lekker bezig Atmoz, en gefeliciteerd met je eigen bedrijf! Je laat ons toch wel foto's van je opgeleverde projecten zijn he? *)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  maandag 5 februari 2018 @ 13:08:07 #3
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_176969389
holie molie, het blijft ook mooi spul :9~ :9~
  maandag 5 februari 2018 @ 13:15:23 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176969512
Waar is die Samsung in het busje voor? Je boomhut?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176969591
Waren de kleine tv's op??
  maandag 5 februari 2018 @ 13:19:45 #6
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_176969592
Long-time lurker: heel gaaf dat je van je hobby je beroep durft te maken _O_ Je hebt met je eigen bioscoop meteen een schitterende showcase om aan klanten te laten zien :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt je oude tv toevallig binnenkort in een V&A-topic? O-)

Je Hi-project heeft trouwens meteen effect, je herinnert me er aan dat ik ook nog steeds een kapstok moet halen :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_176970786
Die renault Traffic !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  Knikkerking maandag 5 februari 2018 @ 19:20:29 #8
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_176977172
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:06 schreef R-Tech het volgende:
Lekker bezig Atmoz, en gefeliciteerd met je eigen bedrijf!
Thanks!!

quote:
Je laat ons toch wel foto's van je opgeleverde projecten zijn he? *)
Jazeker, dat is wel de bedoeling :Y

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:08 schreef hiddit het volgende:
holie molie, het blijft ook mooi spul :9~ :9~
:D

quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:15 schreef fathank het volgende:
Waar is die Samsung in het busje voor? Je boomhut?
Lol, nee die was voor een andere klant ;)
Ik heb thuis geen plaats meer voor nóg meer tv's O-)

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:19 schreef Jurgendbr het volgende:
Waren de kleine tv's op??
Hehe >:)

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Long-time lurker:
Cool dat je even van je laat horen ^O^

quote:
heel gaaf dat je van je hobby je beroep durft te maken _O_
Dat had ik met m'n vorige baan eigenlijk ook al gedaan. Maar het is inderdaad fijn als zoiets kan ja :Y

quote:
Je hebt met je eigen bioscoop meteen een schitterende showcase om aan klanten te laten zien :P
Klopt, dat is inderdaad de bedoeling. Ik was van plan om wat flyers te maken om in de bus te doen bij de iets grotere huizen (want plaats + hopelijk wat geld) hier in het dorp. Het moet een soort uitnodiging worden waarin ik de mensen vraag om eens geheel vrijblijvend langs te komen om te kijken/beleven wat er zoal mogelijk is. Gratis koffie en gebak erbij moet toch wel wat "potentiële klanten" opleveren denk/hoop ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het volledig met je eens. Ik had vorige week al wat andere kleuren geprobeerd, maar ben er nog steeds niet over uit. Dit logo wat je nu ziet is precies het logo zoals het uit de ontwerpwedstrijd is gerold. Ik kan dus nog alle kanten ermee uit. Maar je hebt dus 100% gelijk: de kleuren moeten anders. Helaas ben ik geen logo-ontwerper, dus was het wél moet zijn zie ik zo 1, 2, 3 ook niet.... anyone? :P

quote:
Komt je oude tv toevallig binnenkort in een V&A-topic? O-)
Jep. Maar wel mét de wand (en het zwevende meubel en RGB LED-verlichting) erbij. Ik heb in al die jaren belachelijk veel (das goed/leuk dus 8-)) vragen erover gehad over hoe ik die precies gemaakt had en dat men ook zoiets wilde. Ik hoop dus stiekem dat er gewoon iemand naar opzoek is.

Ter volledigheid, het betreft deze wand, meubel en tv:







quote:
Je Hi-project heeft trouwens meteen effect, je herinnert me er aan dat ik ook nog steeds een kapstok moet halen :+
Hehe, kijk! Das mooi.
Effe lekker aan de slag dus :9

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:25 schreef Cybersijp het volgende:
Die renault Traffic !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat maar weet :+
pi_176977444
Verdorie, ik wilde net vragen of ik je wand kon overnemen. We hebben hier net de nieuwe tv uitgepakt -O-

Tof bedrijf! Ik ben het helemaal eens met de opmerkingen over het logo. Ik heb geen tips, ik heb vorige week ook net een logowedstrijd uitgeschreven omdat ik daar zelf geen inzicht in heb.
Spoilers!
pi_176977711
Misschien een idee om het logo op een oude filmstrook te plaatsen?
https://www.nemokennislink.nl/activiteiten/film-kleuren/
liefst natuurlijk in zwartwit (grijstinten)
https://nl.dreamstime.com(...)strook-image22291282

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 19:47:38 ]
  maandag 5 februari 2018 @ 21:46:16 #11
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_176981052
wtf die bioscoop! Hoe vet is dat! Geen problemen met de buren?
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 07:07:23 #12
447051 crew  Peejtur
pi_176985348
Als je goedkoop een mooi logo wilt laten ontwerpen kan dat via fiverr.com. :)
  Knikkerking dinsdag 6 februari 2018 @ 11:07:11 #13
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_176988417
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verdorie, ik wilde net vragen of ik je wand kon overnemen. We hebben hier net de nieuwe tv uitgepakt -O-
Als iemand m'n tv wilt overnemen (het was enkele jaren geleden dé beste tv wat er te krijgen was, en geeft uiteraard nog een waanzinnig mooi plaatje!!) dan wil ik de wand natuurlijk ook wel "los" weg doen...

Welke tv hebben jullie gekocht?

quote:
Tof bedrijf! Ik ben het helemaal eens met de opmerkingen over het logo. Ik heb geen tips, ik heb vorige week ook net een logowedstrijd uitgeschreven omdat ik daar zelf geen inzicht in heb.
Thanks!

Ah, sjiek. Ben je zelf ook iets aan het opstarten dan?
Veel succes in ieder geval ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:46 schreef akatar het volgende:
Misschien een idee om het logo op een oude filmstrook te plaatsen?
https://www.nemokennislink.nl/activiteiten/film-kleuren/
liefst natuurlijk in zwartwit (grijstinten)
https://nl.dreamstime.com(...)strook-image22291282
Tja, ik moet inderdaad eens wat gaan combineren ja.

Ik heb dit logo uitgekozen als winnaar omdat het zo mooi uitzag in een "real life situatie".
Deze "foto" dus:



Als 2D logo is het al snel een stuk saaier... Dus alle tips zijn welkom uiteraard :D

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:46 schreef egelhond het volgende:
wtf die bioscoop! Hoe vet is dat! Geen problemen met de buren?
Nope, de buren horen 0,0
Ik woon in een hoekwoning, en het HT zit precies aan de goede kant.
Bovendien heb ik ultra-relaxe buren, dus áls ze al eens wat zouden horen zou dat niets uitmaken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:07 schreef Peejtur het volgende:
Als je goedkoop een mooi logo wilt laten ontwerpen kan dat via fiverr.com. :)
Tja, ik ben net een paar honderd euro lichter door de vorige ontwerpwedstrijd, dus ik was niet van plan om er weer een te starten... Maar thanks voor de tip :Y
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:26:22 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176988673
Dan misschien proberen om je logo met weetikveelhoehetheet (ik ben niet thuis in dtp technieken) ook wat diepte te geven in geprinte vorm. Schaduwtje hier en daar enzo.
Ik vind hem idd in 3d erg sterk, dat ben ik met je eens. :Y
***
pi_176988865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:07 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Als iemand m'n tv wilt overnemen (het was enkele jaren geleden dé beste tv wat er te krijgen was, en geeft uiteraard nog een waanzinnig mooi plaatje!!) dan wil ik de wand natuurlijk ook wel "los" weg doen...

Welke tv hebben jullie gekocht?

[..]

Thanks!

Ah, sjiek. Ben je zelf ook iets aan het opstarten dan?
Veel succes in ieder geval ^O^

[..]

Tja, ik moet inderdaad eens wat gaan combineren ja.

Ik heb dit logo uitgekozen als winnaar omdat het zo mooi uitzag in een "real life situatie".
Deze "foto" dus:

[ afbeelding ]

Als 2D logo is het al snel een stuk saaier... Dus alle tips zijn welkom uiteraard :D

[..]

Nope, de buren horen 0,0
Ik woon in een hoekwoning, en het HT zit precies aan de goede kant.
Bovendien heb ik ultra-relaxe buren, dus áls ze al eens wat zouden horen zou dat niets uitmaken.

[..]

Tja, ik ben net een paar honderd euro lichter door de vorige ontwerpwedstrijd, dus ik was niet van plan om er weer een te starten... Maar thanks voor de tip :Y
Ik ben geen grafisch ontwerper, maar wat me zoal opvalt:
- De kleuren: oranje en blauw komen vaak wat goedkoop, of euh, nouja een beetje 'volks, gezellig met z'n allen' over. Denk aan voetbalclubs, en ook de Rabobank heeft niet echt het imago van een chique bank te zijn. (De ABN huiststijl heeft dat bijvoorbeeld juist wel ietsje meer, met dat donkere groen en zilver.) Het is geen 'high end upperclass' gevoel dat je erbij krijgt (bestaat die term? :@ ) en laten we wel wezen, Henk en Ingrid behoren waarschijnlijk niet echt tot je doelgroep ;) .

Het komt vaak ook een beetje oubollig over; de kleuren van de kantine van mijn middelbare school waren ooit oranje en blauw (jeweetwel, dat blauwe marmoleum op de vloer...) en ik weet wel dat iedereen het een hele verbetering vond dat die kleuren uiteindelijk verdwenen.

In het 3D logo is het blauw wat grijzer blauw en dan is het al heel wat minder storend. Moderner.

- Het dakje op thuisbioscoop; ik heb ooit geleerd (maar dat was op de animatie-studie, nogmaals, ik ben dus geen grafisch ontwerper) dat het echt heel erg saai en voorspelbaar is om ALLES wat beschreven wordt direct naar beeld te vertalen. Je hebt dus nu en 'thuis' en 'bioscoop' in je logo als een icoontje staan. (En ook niet de meest originele icoontjes, anders zou je er misschien nog wel mee weg komen ;) ).

Ik denk dat als je het dakje eens weghaalt en kijkt naar de kleuren, je best al een eind bent. Je wil het ook wel enigszins herkenbaar houden dus die filmprojecter erin verwerkt is wel leuk. :)

(just my 2 cents, doe er mee - of niet - wat je wil natuurlijk :D )
pi_176991510
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben geen grafisch ontwerper, maar wat me zoal opvalt:
- De kleuren: oranje en blauw komen vaak wat goedkoop, of euh, nouja een beetje 'volks, gezellig met z'n allen' over. Denk aan voetbalclubs, en ook de Rabobank heeft niet echt het imago van een chique bank te zijn. (De ABN huiststijl heeft dat bijvoorbeeld juist wel ietsje meer, met dat donkere groen en zilver.) Het is geen 'high end upperclass' gevoel dat je erbij krijgt (bestaat die term? :@ ) en laten we wel wezen, Henk en Ingrid behoren waarschijnlijk niet echt tot je doelgroep ;) .

Het komt vaak ook een beetje oubollig over; de kleuren van de kantine van mijn middelbare school waren ooit oranje en blauw (jeweetwel, dat blauwe marmoleum op de vloer...) en ik weet wel dat iedereen het een hele verbetering vond dat die kleuren uiteindelijk verdwenen.

In het 3D logo is het blauw wat grijzer blauw en dan is het al heel wat minder storend. Moderner.

- Het dakje op thuisbioscoop; ik heb ooit geleerd (maar dat was op de animatie-studie, nogmaals, ik ben dus geen grafisch ontwerper) dat het echt heel erg saai en voorspelbaar is om ALLES wat beschreven wordt direct naar beeld te vertalen. Je hebt dus nu en 'thuis' en 'bioscoop' in je logo als een icoontje staan. (En ook niet de meest originele icoontjes, anders zou je er misschien nog wel mee weg komen ;) ).

Ik denk dat als je het dakje eens weghaalt en kijkt naar de kleuren, je best al een eind bent. Je wil het ook wel enigszins herkenbaar houden dus die filmprojecter erin verwerkt is wel leuk. :)

(just my 2 cents, doe er mee - of niet - wat je wil natuurlijk :D )
Ik denk wel dat er wat waarheden inzitten hier.. :Y ^O^

Tevens.. ik ruik een franchise onderneming ! ThuisBiscoop Limburg >> ..Utrecht >> Friesland >> Zeeland.. Veel meer hoeven het er niet te worden.. Maar gewoon 3/4 ondernemers die net zo leuk, gepassioneerd en handig zijn als jij en onder deze naam een gelijke kwaliteit kunnen leveren als het gaat om creatieve thuis biscoopjes ! :) :P
pi_176992985
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:07 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Als iemand m'n tv wilt overnemen (het was enkele jaren geleden dé beste tv wat er te krijgen was, en geeft uiteraard nog een waanzinnig mooi plaatje!!) dan wil ik de wand natuurlijk ook wel "los" weg doen...

Welke tv hebben jullie gekocht?

[..]

Thanks!

Ah, sjiek. Ben je zelf ook iets aan het opstarten dan?
Veel succes in ieder geval ^O^

We hebben deze Sony gekocht. Bevalt goed.

We hebben twee bedrijven (systeembeheer en voiptelefonie) en een van die twee gaan we voor een groot deel omgooien. Beetje moeilijk uit te leggen maar vooral een breder dienstenaanbod. Het werd eens tijd voor een nieuw logo.

Ik ben het wel eens met wat Candaasje zegt. Het is de kleurencombinatie die niet ok is. En dat dakje ook wel. Als je het dakje weghaalt en het blauw verandert naar zwart ben je al een eind.
Spoilers!
pi_176995711
Jezus, die tv. Die oude was al enorm :+ mooi man!

Ik stond op t punt te vragen wat die oude moet kosten, maar ik doe het maar niet :+ heb net een nieuwe 55 inch
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:21:38 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176996203
Die wand en tv zouden mooi staan in mijn nieuwe huis :9 V&A even in de gaten houden :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177005182
Mijn god kerel, dit gaat toch veel te ver :D
Nieuwe tv is absurd, en dan te bedenken dat je voor de films etc. nog de bioscoop hebt _O-

Wat is de oude tv precies? Inch/specs enzo.
pi_177006954
Wat een kwijl ding. Work hard, play hard :7
Laat die handjes wapperen!
pi_177007251
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_177007862
Bohh wat gaaf!! :D :D
Succes met je nieuwe bedrijf.
Als ik de ruimte en het geld had, had ik je per direct ingehuurd..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:31:28 #24
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177008240
Ik zou eerder zoiets doen dan :) (ben geen goede photshopper en ikkon zo snel geen echte goud kleur vinden, geel zou dus goud moeten zijn).



Of zilver.



[ Bericht 15% gewijzigd door DaMook op 07-02-2018 09:40:37 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_177009970
quote:
Nee. De 77G7V

Die's een heel stuk goedkoper....
:o :P
Althans.. bij bol.com, alwaar hij niet leverbaar is...
pi_177010115
quote:
12s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:13 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Nee. De 77G7V

Die's een heel stuk goedkoper....
:o :P
Althans.. bij bol.com, alwaar hij niet leverbaar is...
Ik denk van wel. Er staat echt 77 op de doos. bovendien Atmoz kennende...
pi_177011075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:21 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ik denk van wel. Er staat echt 77 op de doos. bovendien Atmoz kennende...
Klopt. Er staat 77G7V...
Sherman noemt de 77w7v.

c_/
  Knikkerking woensdag 7 februari 2018 @ 14:37:01 #28
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177013558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Dan misschien proberen om je logo met weetikveelhoehetheet (ik ben niet thuis in dtp technieken) ook wat diepte te geven in geprinte vorm. Schaduwtje hier en daar enzo.
Ik vind hem idd in 3d erg sterk, dat ben ik met je eens. :Y
Ja precies, daar zou ik ook nog eens naar kunnen kijken.
Maar eerst de kleuren maar eens "goed" krijgen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Candaasje het volgende:

Ik ben geen grafisch ontwerper, maar wat me zoal opvalt:
- De kleuren: oranje en blauw komen vaak wat goedkoop, of euh, nouja een beetje 'volks, gezellig met z'n allen' over. Denk aan voetbalclubs, en ook de Rabobank heeft niet echt het imago van een chique bank te zijn. (De ABN huiststijl heeft dat bijvoorbeeld juist wel ietsje meer, met dat donkere groen en zilver.) Het is geen 'high end upperclass' gevoel dat je erbij krijgt (bestaat die term? :@ ) en laten we wel wezen, Henk en Ingrid behoren waarschijnlijk niet echt tot je doelgroep ;) .

Het komt vaak ook een beetje oubollig over; de kleuren van de kantine van mijn middelbare school waren ooit oranje en blauw (jeweetwel, dat blauwe marmoleum op de vloer...) en ik weet wel dat iedereen het een hele verbetering vond dat die kleuren uiteindelijk verdwenen.

In het 3D logo is het blauw wat grijzer blauw en dan is het al heel wat minder storend. Moderner.

- Het dakje op thuisbioscoop; ik heb ooit geleerd (maar dat was op de animatie-studie, nogmaals, ik ben dus geen grafisch ontwerper) dat het echt heel erg saai en voorspelbaar is om ALLES wat beschreven wordt direct naar beeld te vertalen. Je hebt dus nu en 'thuis' en 'bioscoop' in je logo als een icoontje staan. (En ook niet de meest originele icoontjes, anders zou je er misschien nog wel mee weg komen ;) ).

Ik denk dat als je het dakje eens weghaalt en kijkt naar de kleuren, je best al een eind bent. Je wil het ook wel enigszins herkenbaar houden dus die filmprojecter erin verwerkt is wel leuk. :)

(just my 2 cents, doe er mee - of niet - wat je wil natuurlijk :D )
Wat de kleuren betreft: daar zit zeker wat in ja. Snel opzoek naar een betere combinatie dus :Y
Dat dakje was eigenlijk een toevoeging van mezelf. De ontwerper had dit in eerste instantie ook niet erbij gemaakt, dus grappig dat jij dat nu ook zegt...

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:09 schreef Meike26 het volgende:

Ik denk wel dat er wat waarheden inzitten hier.. :Y ^O^
Absoluut! Zijn goede tips allemaal ^O^

quote:
Tevens.. ik ruik een franchise onderneming ! ThuisBiscoop Limburg >> ..Utrecht >> Friesland >> Zeeland.. Veel meer hoeven het er niet te worden.. Maar gewoon 3/4 ondernemers die net zo leuk, gepassioneerd en handig zijn als jij en onder deze naam een gelijke kwaliteit kunnen leveren als het gaat om creatieve thuis biscoopjes ! :) :P
Haha, thanks voor de mooie woorden. Sjieke ideeën ook, I like it :P Maar eerst maar eens rustig aan van start gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

We hebben deze Sony gekocht. Bevalt goed.

Mooi ding :Y Maar ik denk dat de wand daarvoor iets te breed is. Er hing voorheen een 65" tv. Daar is de wand ook voor gemaakt. Als je daar een (toch wel stuk kleinere) 55" gaat ophangen, dan zijn dingen niet meer in proportie (zoals dat nu ook met de 77" het geval is O-))

quote:
We hebben twee bedrijven (systeembeheer en voiptelefonie) en een van die twee gaan we voor een groot deel omgooien. Beetje moeilijk uit te leggen maar vooral een breder dienstenaanbod. Het werd eens tijd voor een nieuw logo.
Ah, super cool! Hopelijk gaat het precies zoals jullie van plan zijn ^O^ :Y)

quote:
Ik ben het wel eens met wat Candaasje zegt. Het is de kleurencombinatie die niet ok is. En dat dakje ook wel. Als je het dakje weghaalt en het blauw verandert naar zwart ben je al een eind.
Ik ga straks weer eens met Paint stoeien :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:55 schreef Makrolon het volgende:
Jezus, die tv. Die oude was al enorm :+ mooi man!
Hehe, thanks!

quote:
Ik stond op t punt te vragen wat die oude moet kosten, maar ik doe het maar niet :+ heb net een nieuwe 55 inch
Er is altijd ruimte voor meer, toch? >:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:21 schreef Maraca het volgende:
Die wand en tv zouden mooi staan in mijn nieuwe huis :9 V&A even in de gaten houden :P
^O^ ^O^

quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mijn god kerel, dit gaat toch veel te ver :D
Nieuwe tv is absurd, en dan te bedenken dat je voor de films etc. nog de bioscoop hebt _O-
Je hebt gelijk. Maar weet je wat het is: een tv is toch "makkelijker" en "toegankelijker" (hoe moet ik het zeggen: laagdrempeliger) dan de bioscoop. Bij de bioscoop "plan" je echt dat je een film/serie gaat kijken. De tv zwengel je gewoon aan en zap je wat. Ook al is 't maar voor 10 minuten ofzo. Dus een bioscoopje hebben wilt niet zeggen dat je geen grote tv meer hoeft. Maar ik snap je reactie :D

quote:
Wat is de oude tv precies? Inch/specs enzo.
Panasonic 65VT50 (65" plasma) met extreem goed beeld, alleen dus geen 4K.
Enkele jaren geleden ¤ 4000,- voor betaald, en mag nu weg voor een heleboel minder :+
Maar het beeld is nog altijd stukken beter dan de gemiddelde LCD tv die je tegenwoordig koopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 06:45 schreef Gieliovd het volgende:
Wat een kwijl ding. Work hard, play hard :7
Dat is inderdaad mijn motto de laatste tijd :Y)

quote:
Neuh. Mijn god wat een geld 8)7

Het is deze: http://www.thomas-electronic-online-shop.de/LG-OLED77G7V-77G7

Maar dus niet voor dát bedrag he :X

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:01 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Bohh wat gaaf!! :D :D
Succes met je nieuwe bedrijf.
Als ik de ruimte en het geld had, had ik je per direct ingehuurd..
Dankjewel!
Super om te lezen _O_

quote:
99s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:31 schreef DaMook het volgende:
Ik zou eerder zoiets doen dan :) (ben geen goede photshopper en ikkon zo snel geen echte goud kleur vinden, geel zou dus goud moeten zijn).

[ afbeelding ]

Of zilver.

[ afbeelding ]
Tja, ik weet niet hoe dat goud overkomt in "echte" logo's op papier enzo.
Zou men dat goed gedrukt kunnen krijgen op bijvoorbeeld visitekaartjes?

quote:
12s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:13 schreef mien-moeke het volgende:

Nee. De 77G7V

Die's een heel stuk goedkoper....
:o :P
Althans.. bij bol.com, alwaar hij niet leverbaar is...
Die inderdaad :)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:21 schreef nanuk het volgende:

Ik denk van wel. Er staat echt 77 op de doos. bovendien Atmoz kennende...
Lol :+

quote:
12s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:09 schreef mien-moeke het volgende:

Klopt. Er staat 77G7V...
Sherman noemt de 77w7v.

c_/
:)

==================================

En heel erg bedankt voor het meedenken/helpen wat betreft het logo allemaal :*
pi_177013711
Ben benieuwd!

Heb je er eigenlijk al eens over nagedacht serieus werk te maken van een youtube kanaal? Ik weet dat er een aantal woodworking kanalen zijn die goed lopen. Als je nu bijvoorbeeld weer een nieuw projectje gaat maken voor de nieuwe tv, zou dat misschien een idee zijn online te zetten. Ook andere klusgerelateerde dingen trekken wellicht publiek.

Foto's en tekst hier zijn uiteraard tof, maar via youtube kun je een breder publiek bereiken en er wellicht nog iets uithalen ook.
pi_177013925
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:37 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Neuh. Mijn god wat een geld 8)7

Het is deze: http://www.thomas-electronic-online-shop.de/LG-OLED77G7V-77G7

Maar dus niet voor dát bedrag he :X

Top ding hoor! Lekker bezig! :)
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_177016427
stuur mij eens een PM als je interesse hebt in utrecht iets te doen..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_177029738
Sowww, erg vet weer :D mooie TV!!
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:16:48 #33
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177030170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:37 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet hoe dat goud overkomt in "echte" logo's op papier enzo.
Zou men dat goed gedrukt kunnen krijgen op bijvoorbeeld visitekaartjes?

==================================

En heel erg bedankt voor het meedenken/helpen wat betreft het logo allemaal :*
Kan er erg goed uitzien :Y .

Google maar eens op Gold business card. Oa deze:

The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:39:19 #34
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_177030484
quote:
99s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:16 schreef DaMook het volgende:

[..]

Kan er erg goed uitzien :Y .

Google maar eens op Gold business card. Oa deze:

[ afbeelding ]
Dat werkt leuk op een scherm en een visitekaartje, maar komt minder tot z'n recht op bijv. briefpapier of als je zelf iets wil printen. Logo's met kleurverloop, schaduw en/of 3D-effecten werken vaak goed op een scherm, maar verliezen vaak hun kracht op drukwerk; een goed logo (in elk geval een beeldmerk) werkt ook als je 'm in slechts één kleur uitvoert.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:44:00 #35
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177030565
quote:
3s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:39 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat werkt leuk op een scherm en een visitekaartje, maar komt minder tot z'n recht op bijv. briefpapier of als je zelf iets wil printen. Logo's met kleurverloop, schaduw en/of 3D-effecten werken vaak goed op een scherm, maar verliezen vaak hun kracht op drukwerk; een goed logo (in elk geval een beeldmerk) werkt ook als je 'm in slechts één kleur uitvoert.
Ja daar ben ik ook wel bang voor. Maar het is ook maar een voorstel om het logo te verbeteren ;) . Zelfs in het geel vind ik hem al beter dan het origineel, maar wel teveel pathe achtig.

En je kunt natuurlijk ook je visitekaartjes en website zo doen en briefpapier in iets minder mooi geel. Dat geel de "oficiele" kleur is maar goud gebruiken op kaartjes en site.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_177030720
Als logo kan je het natuurlijk beperken tot die projector met het dakje erboven. Bij een logo telt more is less of less is more zo je wilt.
pi_177031662
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:37 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Wat de kleuren betreft: daar zit zeker wat in ja. Snel opzoek naar een betere combinatie dus :Y
Dat dakje was eigenlijk een toevoeging van mezelf. De ontwerper had dit in eerste instantie ook niet erbij gemaakt, dus grappig dat jij dat nu ook zegt...

[..]

En heel erg bedankt voor het meedenken/helpen wat betreft het logo allemaal :*
:@ :D :@

Succes met de verkoop met je TV en de wand. Moet vast lukken, het ziet er hartstikke mooi uit!
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 15:19:48 #38
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_177131909
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Knikkerking maandag 12 februari 2018 @ 19:52:16 #39
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177137234
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben benieuwd!

Heb je er eigenlijk al eens over nagedacht serieus werk te maken van een youtube kanaal? Ik weet dat er een aantal woodworking kanalen zijn die goed lopen. Als je nu bijvoorbeeld weer een nieuw projectje gaat maken voor de nieuwe tv, zou dat misschien een idee zijn online te zetten. Ook andere klusgerelateerde dingen trekken wellicht publiek.

Foto's en tekst hier zijn uiteraard tof, maar via youtube kun je een breder publiek bereiken en er wellicht nog iets uithalen ook.
Ik heb er in het verleden al eens vaker (heel voorzichtig) over nagedacht inderdaad :Y
Met die paar video's die ik gedurende al die jaren online heb gezet heb ik ook "ineens" iets van 20 abonnees :P Dat vond ik sowieso al grappig/leuk om te zien... toch mensen die het interessant vinden ofzo denk ik dan :Y)

Op vakantie (ik ben net een dagje terug) heb ik dus ook over bovenstaand idee zitten nadenken en mede daardoor heb ik me alvast een goede draadloze microfoon-set voor de camera aangeschaft:



Ik wil deze ook gaan gebruiken om een "demofilmpje" voor m'n nieuwe bedrijfje te maken.
De set is vandaag aangekomen en de eerste indrukken zijn erg goed _O_
Een nieuwe camera (met goede lenzen) heb ik 2 weken geleden ook al gekocht, dus met bovenstaande set erbij moet dat helemaal goed komen lijkt me :9

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:51 schreef SHERMAN het volgende:

Top ding hoor! Lekker bezig! :)
Thanks!

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:11 schreef freak1 het volgende:
stuur mij eens een PM als je interesse hebt in utrecht iets te doen..
Inmiddels een paar PM's verder :Y) Email komt er zo snel mogelijk aan!
Zou leuk zijn als je m'n eerste klant gaat worden *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:46 schreef speedfightrage het volgende:
Sowww, erg vet weer :D mooie TV!!
Dankjewel!

quote:
99s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:16 schreef DaMook het volgende:

Kan er erg goed uitzien :Y .

Google maar eens op Gold business card. Oa deze:

[ afbeelding ]
Oeh, vet inderdaad!
Ook hier heb ik op vakantie flink over zitten nadenken en wat dingen uitproberen.
Zwart & goud gaat 't worden :7 Echt super thanks voor dit vette idee!
Op de website heb ik 't logo ook al aangepast. (nog niet helemaal zoals ik 't wel/zoals het uiteindelijk gaat worden, maar wel al voor 90%)

Zwart/goud visitekaartjes ben ik ook mee bezig... Hoop snel een foto hiervan te kunnen laten zien!

quote:
3s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:39 schreef InTrePidIvity het volgende:

Dat werkt leuk op een scherm en een visitekaartje, maar komt minder tot z'n recht op bijv. briefpapier of als je zelf iets wil printen. Logo's met kleurverloop, schaduw en/of 3D-effecten werken vaak goed op een scherm, maar verliezen vaak hun kracht op drukwerk; een goed logo (in elk geval een beeldmerk) werkt ook als je 'm in slechts één kleur uitvoert.
Tja, weet je wat het is: ik ben toch niet echt van plan om (veel) briefpapier te gaan gebruiken.
Ik denk dat de visitekaartjes en eventueel wat flyers heb enige papier-materiaal gaan worden. Offertes/facturen doe ik allemaal digitaal en de rest (logo op busje enzo) komt ook wel goed.

quote:
99s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:44 schreef DaMook het volgende:

Ja daar ben ik ook wel bang voor. Maar het is ook maar een voorstel om het logo te verbeteren ;) . Zelfs in het geel vind ik hem al beter dan het origineel, maar wel teveel pathe achtig.

En je kunt natuurlijk ook je visitekaartjes en website zo doen en briefpapier in iets minder mooi geel. Dat geel de "oficiele" kleur is maar goud gebruiken op kaartjes en site.
Komt helemaal goed, daar ben ik zeker van :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:53 schreef nanuk het volgende:
Als logo kan je het natuurlijk beperken tot die projector met het dakje erboven. Bij een logo telt more is less of less is more zo je wilt.
Ik heb 't huisje inmiddels weggelaten.
Denk dat ik 'm nu echt wel (bijna) goed heb :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:00 schreef Candaasje het volgende:

:@ :D :@

Succes met de verkoop met je TV en de wand. Moet vast lukken, het ziet er hartstikke mooi uit!
Dankjewel! Denk ook wel dat dat goed komt 8-)

quote:
Thanks ^O^ _O_
pi_177144340
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:52 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Inmiddels een paar PM's verder :Y) Email komt er zo snel mogelijk aan!
Zou leuk zijn als je m'n eerste klant gaat worden *O* *O* *O*
we gaan t zien :) wel goede timing, komen vandaag 2 pakketten van Teufel met de nieuwe Atmos Reflekt speakers :)
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 17:00:51 #41
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177155645
Cool dat je mijn idee zo goed vond en gaat gebruiken :D . En wow je logo ziet er meteen een stuk beter uit ^O^ . Kleur past veel beter bij een product als dit wat toch een luxe product is.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Knikkerking donderdag 15 februari 2018 @ 19:14:57 #42
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177211220
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:43 schreef freak1 het volgende:

we gaan t zien :) wel goede timing, komen vandaag 2 pakketten van Teufel met de nieuwe Atmos Reflekt speakers :)
^O^

quote:
99s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:00 schreef DaMook het volgende:
Cool dat je mijn idee zo goed vond en gaat gebruiken :D . En wow je logo ziet er meteen een stuk beter uit ^O^ . Kleur past veel beter bij een product als dit wat toch een luxe product is.
Vandaag gesprek gehad met de website-bouwer. Hij gaat vanaf nu aan de slag. Gaat nog eens wat worden :9

Het verkooptopic van te tv, wand en meubel begint ook te lopen, maar het is toch wel lastig voor sommigen O-)

Tijd voor een "kortingsactie" voor de vaste reageerders in deze topicreeks: iemand die (tot nu toe :)) meer dan 5x in alle 10 de topics heeft gereageerd krijgt ¤ 150,- korting op het geheel :D

Dus wie 'O wie kan ik blij maken met deze (mijns inziens mooie) wand/meubel en waanzinnige tv? 8-) 8-) 8-)







  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 19:17:51 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177211299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:14 schreef Atmoz het volgende:

[..]

^O^

[..]

Vandaag gesprek gehad met de website-bouwer. Hij gaat vanaf nu aan de slag. Gaat nog eens wat worden :9

Het verkooptopic van te tv, wand en meubel begint ook te lopen, maar het is toch wel lastig voor sommigen O-)

Tijd voor een "kortingsactie" voor de vaste reageerders in deze topicreeks: iemand die (tot nu toe :)) meer dan 5x in alle 10 de topics heeft gereageerd krijgt ¤ 150,- korting op het geheel :D

Dus wie 'O wie kan ik blij maken met deze (mijns inziens mooie) wand/meubel en waanzinnige tv? 8-) 8-) 8-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gelukkig kan ik als mod reageren in gesloten topics :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking donderdag 15 februari 2018 @ 19:20:08 #44
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177211364
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:17 schreef derLudolf het volgende:

Gelukkig kan ik als mod reageren in gesloten topics :P
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:14 schreef Atmoz het volgende:
(tot nu toe :))
>:)

Maareh... volgens mij he.... O-)

.....heb jij al vaker dan 5x je bakkes open gedaan hier :P :P :P
  donderdag 15 februari 2018 @ 19:34:28 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177211793
Topicrun in 3,2,1
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177212403
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:14 schreef Atmoz het volgende:

[..]

^O^

Dus wie 'O wie kan ik blij maken met deze (mijns inziens mooie) wand/meubel en waanzinnige tv? 8-) 8-) 8-)

[ afbeelding ]

Kan er niets aan doen, maar moet meteen denken aan die user die een huis heeft gekocht vanuit HongKong en het helemaal volstouwt met dure maar lelijke meuk. Dit zou echt zoveel beter passen in zijn kamer.

Van dit:


naar dit:

Lijkt me een aardige upgrade.
Prrrrr
  vrijdag 16 februari 2018 @ 01:26:06 #47
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177220110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:14 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Vandaag gesprek gehad met de website-bouwer. Hij gaat vanaf nu aan de slag. Gaat nog eens wat worden :9

Ik ben benieuwd. Als ik ooit de ruimte en het geld hen huur ik je in :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 06:49:47 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177222484
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:20 schreef Atmoz het volgende:

[..]


[..]

>:)

Maareh... volgens mij he.... O-)

.....heb jij al vaker dan 5x je bakkes open gedaan hier :P :P :P
Oh, ik dacht in alle tien delen ;) Geen idee of ik in de eerste delen al reageerde.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177222521
:D Oeh, ik denk dat ik wel 5 keer gereageerd heb, maar ik heb al een muur met een aanwezig (en bruin) behangetje achter de tv. En een vriend die niet zoveel om TV-specs geeft. Helaasch. Maar wel leuk aanbod Atmoz!

En dit even in een spoiler om niet het topic te ver laten afdwalen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177225380
Ik heb me geabonneerd op dit topic. Leuk om te volgen :)
  Knikkerking maandag 26 februari 2018 @ 20:19:13 #51
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177468874
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 01:26 schreef DaMook het volgende:

Ik ben benieuwd. Als ik ooit de ruimte en het geld hen huur ik je in :D .
Hehe, deal :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 06:49 schreef derLudolf het volgende:

Oh, ik dacht in alle tien delen ;) Geen idee of ik in de eerste delen al reageerde.
No problem, je had die korting echt wel gekregen :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 07:00 schreef Candaasje het volgende:
:D Oeh, ik denk dat ik wel 5 keer gereageerd heb, maar ik heb al een muur met een aanwezig (en bruin) behangetje achter de tv. En een vriend die niet zoveel om TV-specs geeft. Helaasch. Maar wel leuk aanbod Atmoz!
Thanks :D

Enne, bestaan dat soort mannen dan? Die niets om tv-specs geven? 8)7 :P >:)

Ik geef niets om voetbal (of sport in het algemeen), men zal mij ook wel vaker voor gek verklaren :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:33 schreef polderturk het volgende:
Ik heb me geabonneerd op dit topic. Leuk om te volgen :)
Top! Leuk en thanks ^O^

Vandaag lekker in de weer geweest in de garage:

Nog flink "in progress", maar ik kon het niet laten om toch alvast wat foto's te plaatsen. Het is namelijk echt een aanwinst voor m'n garage. Mijn nieuwe, fijne, handige :7 Miter-Station:

Aluminium hoekprofiel vastzetten:


Bezig met het middelste gedeelte waar de zaag op komt:


Zaag op z'n plek:


Vakken precies op maat gemaakt voor 30L Curver-boxen en L-boxxen:






Aluminium L-profiel ter bescherming (en voor de sier :P)


Het was een lange dag, morgen weer verder klommelen :+
pi_177469097
Ziet er weer netjes uit hoor!

Alleen tape als labels op je l-boxx'en... Kom op Atmoz... Dat kan toch niet?! :+
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Knikkerking maandag 26 februari 2018 @ 20:45:07 #53
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177469593
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ziet er weer netjes uit hoor!
Thanks!

quote:
Alleen tape als labels op je l-boxx'en... Kom op Atmoz... Dat kan toch niet?! :+
Hehe, true true, dat kan ook niet >:)
Gaat ook nog veranderen. Alleen nog geen tijd en zin voor gehad :P
pi_177469690
Ik voorzie veel zaagsel in die curver boxen :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Knikkerking maandag 26 februari 2018 @ 20:51:46 #55
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177469823
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik voorzie veel zaagsel in die curver boxen :P
Ik niet, want daar gaat nog een heel systeem voor gemaakt worden :D ^O^

Maar je hebt gelijk, op deze manier zou dat wel het geval zijn!
pi_177469945
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:51 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ik niet, want daar gaat nog een heel systeem voor gemaakt worden :D ^O^

Maar je hebt gelijk, op deze manier zou dat wel het geval zijn!
Ik had natuurlijk beter moeten weten :@ :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_177470708
Gaaf! Hoe heb je de hout verbindingen gemaakt? Deuvels oid?
pi_177470948
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:17 schreef juiced01 het volgende:
Gaaf! Hoe heb je de hout verbindingen gemaakt? Deuvels oid?
Kreg Jig
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Knikkerking maandag 26 februari 2018 @ 21:23:35 #59
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177470960
quote:
12s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:55 schreef Asschen_sukar het volgende:

Ik had natuurlijk beter moeten weten :@ :D
Lol :D

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:17 schreef juiced01 het volgende:
Gaaf! Hoe heb je de hout verbindingen gemaakt? Deuvels oid?
Thanks!

Je bedoeld de verbindingen van de plateau's naar de staanders?
Dat is met het Kreg pockethole-systeem gedaan:



Werkt erg fijn en snel ^O^

[edit]

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:23 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Kreg Jig
:Y)
pi_177470974
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:45 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Hehe, true true, dat kan ook niet >:)
Gaat ook nog veranderen. Alleen nog geen tijd en zin voor gehad :P
Waar is de like knop als je hem nodig hebt. :P :+
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  maandag 26 februari 2018 @ 21:29:59 #61
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_177471195
Op deze manier kun je de zaag niet meer horizontaal draaien om af te korten op 45 graden, lijkt het.

Of je moet de zaag verticaal draaien. Zelf gebruik ik dat regelmatig. Hoe ga jij dat doen in deze opstelling?

Wel erg netjes hoor!
pi_177471269
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:23 schreef Atmoz het volgende:
Thanks!

Je bedoeld de verbindingen van de plateau's naar de staanders?
Dat is met het Kreg pockethole-systeem gedaan:

[ afbeelding ]

Werkt erg fijn en snel ^O^
Ah cool! Die zet ik op m’n lijst! Herkenbaar van verschillende YouTubers ook :)
pi_177472155
Zoooo teringjantje, die bioscoop is echt gaaf.

9/10 zou doen/trouwen
  Knikkerking dinsdag 27 februari 2018 @ 08:34:32 #64
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177476510
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:23 schreef SHERMAN het volgende:
Waar is de like knop als je hem nodig hebt. :P :+
:+

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:29 schreef sh4dow het volgende:
Op deze manier kun je de zaag niet meer horizontaal draaien om af te korten op 45 graden, lijkt het.

Of je moet de zaag verticaal draaien. Zelf gebruik ik dat regelmatig. Hoe ga jij dat doen in deze opstelling?
Scherp, maar de platen waren op :') Ik heb het meeste rechtse/bovenste schapje zelfs uit 2 delen moeten maken 8)7 (lang leve de Lamello's)

Karwei Maastricht ---> 3 platen op voorraad: heb ik alle 3 al meegenomen ^O^
Gamma Maastricht ---> heeft geen grote platen 18mm populieren-multiplex }:|
Formido Maastricht ---> is ineens helemaal van de aardbodem verdwenen })
Praxis Maastricht ---> zit nu waar de Formido zat, en heeft ook geen grote platen 18mm populieren-multiplex }:|

Dus ik kom nog wat platen te kort om het nu helemaal te maken zoals ik wil. Deze plaat ligt er tijdelijk op om de hoogte precies te bepalen. Straks komt daar dus een bredere op ^O^

quote:
Wel erg netjes hoor!
Dankjewel.

quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:32 schreef juiced01 het volgende:

Ah cool! Die zet ik op m’n lijst! Herkenbaar van verschillende YouTubers ook :)
Yep, daar "ken" ik hem ook van!

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:59 schreef Brybry het volgende:
Zoooo teringjantje, die bioscoop is echt gaaf.

9/10 zou doen/trouwen
Whahaha _O- :9
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:30:57 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177482254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:34 schreef Atmoz het volgende:

[..]

:+

[..]

Scherp, maar de platen waren op :') Ik heb het meeste rechtse/bovenste schapje zelfs uit 2 delen moeten maken 8)7 (lang leve de Lamello's)

Karwei Maastricht ---> 3 platen op voorraad: heb ik alle 3 al meegenomen ^O^
Gamma Maastricht ---> heeft geen grote platen 18mm populieren-multiplex }:|
Formido Maastricht ---> is ineens helemaal van de aardbodem verdwenen })
Praxis Maastricht ---> zit nu waar de Formido zat, en heeft ook geen grote platen 18mm populieren-multiplex }:|

Dus ik kom nog wat platen te kort om het nu helemaal te maken zoals ik wil. Deze plaat ligt er tijdelijk op om de hoogte precies te bepalen. Straks komt daar dus een bredere op ^O^

[..]

Dankjewel.

[..]

Yep, daar "ken" ik hem ook van!

[..]

Whahaha _O- :9
Geen houthandel in Maastricht of omgeving?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 18:04:01 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177485966
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:34 schreef Atmoz het volgende:

[..]

:+


Karwei Maastricht ---> 3 platen op voorraad: heb ik alle 3 al meegenomen ^O^
Gamma Maastricht ---> heeft geen grote platen 18mm populieren-multiplex }:|
Formido Maastricht ---> is ineens helemaal van de aardbodem verdwenen })
Praxis Maastricht ---> zit nu waar de Formido zat, en heeft ook geen grote platen 18mm populieren-multiplex }:|

Geen Bouwmaat, Bouwcenter, BMN of zoiets in de buurt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 27 februari 2018 @ 18:16:14 #67
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177486154
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen Bouwmaat, Bouwcenter, BMN of zoiets in de buurt?
Dat dus. Of een fatsoenlijke houthandel of een keten zoals een Jongeneel of Pontmeyer?
pi_177492389
Brentjens houthandel zit daar in de buurt, Gronsveld wel eens geweest, en zo te zien zitten ze ook in Haelen.
https://brentjens.nl/vestigingen/
pi_177492556
Ook niet in margraten?
  Knikkerking woensdag 28 februari 2018 @ 07:46:23 #70
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177496716
In Margraten zit een Multimate en (minimaal) één houthandel, en in Maastricht een Bouwmaat. Maar dat is net allemaal wat lastiger te bereiken voor mij. In Gronsveld zit Brentjens, maar daar ben ik totaal niet tevreden over en kom ik liever niet.

Maargoed, normaliter heeft de Karwei wel gewoon (vrijwel) alles wat ik hebben moet, en anders bestel ik het op internet ^O^

Vandaag eens kijken of nog wat Kreg rail heb liggen voor op het afkort-station 8-)
pi_177510365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 07:46 schreef Atmoz het volgende:
In Margraten zit een Multimate en (minimaal) één houthandel, en in Maastricht een Bouwmaat. Maar dat is net allemaal wat lastiger te bereiken voor mij. In Gronsveld zit Brentjens, maar daar ben ik totaal niet tevreden over en kom ik liever niet.

Maargoed, normaliter heeft de Karwei wel gewoon (vrijwel) alles wat ik hebben moet, en anders bestel ik het op internet ^O^

Vandaag eens kijken of nog wat Kreg rail heb liggen voor op het afkort-station 8-)
Ik ben me ook aan het verdiepen in een kreg set, alleen welke.... is het beste om mee te starten. niet dat ik direct weer allerlei dingen moet aanschaffen omdat dat nu net niet in de bestelde set zit.
  Knikkerking woensdag 28 februari 2018 @ 19:59:38 #72
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177511163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:32 schreef akatar het volgende:

[..]

Ik ben me ook aan het verdiepen in een kreg set, alleen welke.... is het beste om mee te starten. niet dat ik direct weer allerlei dingen moet aanschaffen omdat dat nu net niet in de bestelde set zit.
Ik heb deze: https://www.gereedschappr(...)allen-set-k4ms/18176



Redelijk compleet, en echt wel super handig :Y
pi_177511246
lijkt een beetje op deze
https://www.kreg-shop.nl/(...)ende-torx-schroeven/

maar dit is dus voldoende "thumb up"
  Knikkerking woensdag 28 februari 2018 @ 20:11:29 #74
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177511504
quote:
Lijkt een beetje heel erg op elkaar toch? :P

quote:
maar dit is dus voldoende "thumb up"
Jazeker! Wat zou je nog eventueel eraan missen dan?
pi_177511649
goede vraag, sowieso is een asorti bak met schroeven wel handig.
verder geen idee, vandaar de vraag
  Knikkerking zondag 4 maart 2018 @ 20:38:11 #76
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177608836
Naar aanleiding van Vonkenboer zijn heerlijke geklooi met zijn super gave (zelfgemaakte _O_ ) CNC-machine (ja, het is aanstekelijk :Y ) ben ik ook even aan de slag gegaan. Het kwam er maar niet van (en eigenlijk had ik gewoon ook geen zin om er eindelijk eens fatsoenlijke afzuiging op te maken) maar toch maar aan de slag gegaan:

Snel een tijdelijke afzuiging erop gefixt:



En uiteindelijk (een groot deel van) het logo van m'n nieuwe bedrijfje erop gemaakt:



Fijn he, die "cassettes" waar de Chinezen de 5m LED-strips op leveren :9

Morgen de rest frezen en dan likje verf erop. Denk dat 't best gaaf gaat worden :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 04-03-2018 21:43:00 ]
  zondag 4 maart 2018 @ 22:05:49 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_177610935
Hmm wat zou je nieuwe bedrijf toch gaan doen... :P
  Knikkerking vrijdag 9 maart 2018 @ 13:05:05 #78
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177704527
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Hmm wat zou je nieuwe bedrijf toch gaan doen... :P
Lekker klussen & hobby'en :P :Y

Er zijn (redelijk grote) plannen om dit jaar de tuin eens goed te gaan aanpakken, en daarbij was sowieso het plan om "straks" (ergens in de zomer) een jacuzzi te nemen.

Afgelopen dinsdag had ik wat tijd over en zijn we bij onze zuiderburen alvast gaan kijken. Ik dacht het kan nooit kwaad om gewoon even voor de "lol" alvast eens een kijkje te gaan nemen. Een beetje oriënteren enzo :P

In de winkel bedacht ik een plan waarbij ik hem tijdelijk ergens anders in de tuin kon plaatsen. Dan konden we er alvast van genieten. Dus maar meteen een mooie gekocht :7

2 dagen later (gisteren) is hij geleverd *O*

Bij de showroom:


De levering gisteren:


Snel op z'n plek neerzetten:


Gewoon vullen met koud water zou betekenen dat ik 24u moest wachten, dat gaat dus niet gebeuren :') Dus vullen met de warme kraan:



Ondertussen biertjes regelen:


Snel een SONOS Play 1 ophangen:


En 's avonds lekker chillen:






Héérlijk.... ^O^
pi_177708696
Te gek!
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 16:46:56 #80
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_177708982
dat duurde lang ;) dacht al dat je verzopen was :D
genieten!!!

oh en voor de oplettende kijker, mocht je zin hebben gps staat in de foto ;)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_177709031
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:38 schreef Atmoz het volgende:
Naar aanleiding van Vonkenboer zijn heerlijke geklooi met zijn super gave (zelfgemaakte _O_ ) CNC-machine (ja, het is aanstekelijk :Y ) ben ik ook even aan de slag gegaan. Het kwam er maar niet van (en eigenlijk had ik gewoon ook geen zin om er eindelijk eens fatsoenlijke afzuiging op te maken) maar toch maar aan de slag gegaan:

Snel een tijdelijke afzuiging erop gefixt:

[ afbeelding ]

Leo Lijmklem at work! _O-
  Knikkerking zaterdag 10 maart 2018 @ 08:34:06 #82
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177718277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:31 schreef RB42 het volgende:
Te gek!
:D

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:46 schreef Geckoo het volgende:
dat duurde lang ;) dacht al dat je verzopen was :D
genieten!!!
>:) ^O^

quote:
oh en voor de oplettende kijker, mocht je zin hebben gps staat in de foto ;)
Lol :P (en voor toekomstige foto's maar even uitgezet)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:51 schreef Jurgendbr het volgende:

Leo Lijmklem at work! _O-
_O-
pi_177727703
Waarom had ik verwacht dat je met 3 chicks in dat ding zou zitten? :P
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 11 maart 2018 @ 18:20:54 #84
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_177752139
Geleverd zonder water erin, beetje karig he :T

Trouwens, light chips? Komop man :P
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 18:55:11 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177752888
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:20 schreef MrBanaan1 het volgende:

Trouwens, light chips? Komop man :P
Ik wou het niet zeggen :7
Dan ook nog meer kerels in zo'n zwembad.

Alleen de rosé ontbreekt nog :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177755206
Atmoz is een echte levensgenieter.
pi_177761029
En met lekker Belgisch bier kan dat zeker niet mislukken!
Je weet wat lekker is!
pi_177807391
Mooie dingen Atmoz!

Komen er nog 'bovenkastjes' bij je miter station? En had je die gewonen freestafel nou ook nog ooit gemaakt? Kan 't me allemaal ff niet meer herinneren :7
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 22:09:22 #89
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_177982281
Ik kruip toch echt even na jaren onder mijn "meelees-steen" vandaan.
Kan mijn jaloezie ook niet meer bedwingen nu, iets met dromen achterna gaan? :Y O-)
En inderdaad een geniale actie, en herkenbaar. "even oriënteren" oeps gekocht.
Dat is dan ook de reden waarom ik me niet meer ga oriënteren op dingen en veilig thuis blijf. :@
  Knikkerking woensdag 21 maart 2018 @ 16:08:06 #91
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_177985658
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:24 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom had ik verwacht dat je met 3 chicks in dat ding zou zitten? :P
Haha :P Nee nee, die tijd heb ik gehad.
Alhoewel... zo héél veel jaartjes is dat ook weer niet geleden :+

quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Geleverd zonder water erin, beetje karig he :T
Lol, ik vroeg dus serieus tijdens het verkoopgesprek hoe dat dan zou gaan als hij werd geleverd. Hij moest op z'n kant door een poortje heen, dus ik vroeg of dan niet al dat water eruit viel _O- De verkoper keek effe raar op :')

quote:
Trouwens, light chips? Komop man :P
Boeit echt 0,0 ;)

quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:55 schreef derLudolf het volgende:

Ik wou het niet zeggen :7
Dan ook nog meer kerels in zo'n zwembad.

Alleen de rosé ontbreekt nog :7
Lekker ouwehoeren met wat speciaalbiertjes erbij.... Ik vind helemaal goed :9
Rosé is trouwens ook goed. Zo'n beetje alles met alcohol erin smaakt me wel.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:30 schreef polderturk het volgende:
Atmoz is een echte levensgenieter.
True, true! Dat probeer ik zeker te zijn inderdaad :Y

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:15 schreef ridsel het volgende:
En met lekker Belgisch bier kan dat zeker niet mislukken!
Je weet wat lekker is!
Hoppa ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:04 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dingen Atmoz!
Dankjewel!

quote:
Komen er nog 'bovenkastjes' bij je miter station? En had je die gewonen freestafel nou ook nog ooit gemaakt? Kan 't me allemaal ff niet meer herinneren :7
Iets van bovenkastjes of plankjes of lijmklem-rekken komt er nog ja. Maar zoals je ziet ben ik daar nog niet precies over uit... Nog eens goed over nadenken... (maar in ieder geval IETS, want die lege ruimte is maar zonde natuurlijk!)

quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind het vet; gewoon "even" een hot-tub kopen :D ^O^
:+

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:30 schreef keeyzie het volgende:
Ik kruip toch echt even na jaren onder mijn "meelees-steen" vandaan.
Kan mijn jaloezie ook niet meer bedwingen nu, iets met dromen achterna gaan? :Y O-)
En inderdaad een geniale actie, en herkenbaar. "even oriënteren" oeps gekocht.
Dat is dan ook de reden waarom ik me niet meer ga oriënteren op dingen en veilig thuis blijf. :@
Ah super! Thanks voor je leuke reactie en dat je effe "uit je hol kroop" O+ :P
pi_178129425
Die G7 77 inch OLED is belachelijk mooi. Ik heb zelf de 65 Inch C7 OLED maar zou zelf ook wel een thuisbios willen bouwen met die 77 inch OLED haha (ben zelf niet zo'n fan van projectoren)

Achja, als de prijs ervan onder de 5K duikt sla ik toe 😁
pi_178144435
"ThuisbioscoopLimburg.nl"

Hoeveel zijn toegangskaarten en wat draait er :P
  Knikkerking vrijdag 6 april 2018 @ 21:33:12 #94
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178355298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:57 schreef Sharibu het volgende:
Die G7 77 inch OLED is belachelijk mooi.
Ik heb er inmiddels wat uren naar gekeken (UHD Bluray's, series via Netflix maar ook "gewoon" tv) en ik moet inderdaad zeggen: het beeld is zoals je zegt belachelijk mooi. Vooral met UHD discs op de Oppo UHD-205 (hoe kan het ook anders) is het bijna niet voor te stellen zo mooi :9~

We zijn nu toevallig weer eens de serie "24" aan het kijken. Daar kon ik alleen de Divx versie van vinden van maar 360MB per aflevering :') En zelfs dát ziet er nog prima kijkbaar uit :D (had ik eerlijk gezegd niet gedacht!!). Maar als je daarna dan bijvoorbeeld Passengers op 4K erin stopt dan is het weer "ohja, zo kan het ook" :P Al met al ontzettend tevreden met 't apparaat.

quote:
Ik heb zelf de 65 Inch C7 OLED maar zou zelf ook wel een thuisbios willen bouwen met die 77 inch OLED haha (ben zelf niet zo'n fan van projectoren)
Als je niet te ver af zit is dat zeker thuisbios-waardig ja :+
Op welke afstand zit jij van je C7? (ook een heel mooi ding toch?!)

quote:
Achja, als de prijs ervan onder de 5K duikt sla ik toe 😁
Ik ook O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:31 schreef Crazylikethatglue het volgende:
"ThuisbioscoopLimburg.nl"

Hoeveel zijn toegangskaarten en wat draait er :P
Lol >:)
Maar er zijn genoeg mensen die toch niet precies weten wat nu de bedoeling is. Ik hoop dus inderdaad niet dat men straks denkt dat ik een privé-bios heb voor het kleinere gezelschap. Alhoewel... ligt eraan wie dat is natuurlijk :9 O-)

Afgelopen week weer lekker in de garage bezig geweest.
Een aantal rekjes gemaakt om wat spul op te bergen. Het gaat steeds overzichtelijker worden.

Rekje aan het maken voor de Bessey KRV Corpus klemmen:


De klemmen aan de wand:


Systeem voor de kleinere Bessey klemmetjes + schap voor accu-tools:


Gaten in de plank met woofer-tubes als afwerking:


Machines netjes bij elkaar:

Het "rekje" voor de Bessey's is niet echt goed te zien, maar rechts hangen ze dus aan die zwarte staaf onder de plank. Omdat het een door-en-door gat is voor de 10,8v machines kan ik mooi zien wat er op welke machine zit (boor, bit of verzink). Erg handig bedacht ik me achteraf!

Overzicht:


Ook aan de gereedschapswand heb ik diverse dingen toegevoegd:


En nog een overzichtje vanaf de andere kant:


Potverdikke wat werkt en voelt dat fijn als het zo opgeruimd is :Y ^O^
  Lieve Belg vrijdag 6 april 2018 @ 21:50:53 #95
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_178355625
:9~
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_178355717
PORNO!
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_178355774
_O_
  Moderator vrijdag 6 april 2018 @ 22:03:46 #98
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_178355895
Ik heb het al eens vaker gezegd geloof ik; er zijn bedrijven die het vele malen minder voor elkaar hebben dan jij in je garage _O- _O_ _O_
pi_178356126
is die Roubo nu eigenlijk al 100% af :P?
  One tough cookie vrijdag 6 april 2018 @ 22:19:11 #100
169210 liesje1979
pi_178356183
Wow. Wat tof. Alles! _O_
Maar vooral op de hottub ben ik jaloers.
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:31:31 #101
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_178356443
Man man man... IkIk voel me weer een Prutser eersteklas als ik die werkplaats van je zie. Wat een pracht.
Laat die handjes wapperen!
pi_178356548
Reageer eigenlijk nooit op/ in topics en lees hier al een behoorlijke tijd mee. Wat ziet dit er top uit man, absurd!
pi_178356568
Wat een porno wand met al die lboxen!
pi_178357355
Ik heb geen OCD.....
Mijn schuur is een teringbende _O-
  Knikkerking vrijdag 6 april 2018 @ 23:29:00 #105
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178357675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb het al eens vaker gezegd geloof ik; er zijn bedrijven die het vele malen minder voor elkaar hebben dan jij in je garage _O- _O_ _O_
Ik zie "ze" inderdaad weleens klommelen met 3e rangs gereedschap... en stiekem moet ik dan toch wel effe lachen :P Maar ik vind het vooral "vervelend" voor die werknemers... het werkt gewoon zo veel fijner met goed gereedschap. Het zou de baas ook tijd schelen denk ik. En werknemers tevreden houde is toch ook belangrijk?! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
is die Roubo nu eigenlijk al 100% af :P?
Nope, nog niet zoals je kunt zien he ;)
Wel deze week aan gedacht om 'm af te maken, dus wie weet gaat dat binnenkort eindelijk eens gebeuren!

quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wow. Wat tof. Alles! _O_
Maar vooral op de hottub ben ik jaloers.
Thanks ^O^
Ik ben ook ontzettend blij ermee.
Heerlijk afschakelen na een drukke dag!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:31 schreef Gieliovd het volgende:
Man man man... IkIk voel me weer een Prutser eersteklas als ik die werkplaats van je zie. Wat een pracht.
Thanks man!
Maar volgens mij valt dat "prutser" reuze mee c.q. is onzin :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:37 schreef Purbo het volgende:
Reageer eigenlijk nooit op/ in topics en lees hier al een behoorlijke tijd mee. Wat ziet dit er top uit man, absurd!
Dankjewel, en leuk dat je nu wel effe reageert _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:38 schreef Makrolon het volgende:
Wat een porno wand met al die lboxen!
Staat over < 2 maanden allemaal tot jou (en mijn :P) beschikking 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb geen OCD.....
Mijn schuur is een teringbende _O-
Haha, zo kun je 't ook bekijken ja O-)
pi_178360348
Je weet dat die bitjes verwisselbaar zijn he :)
Snap het wel hoor, niet steeds hoeven wisselen is wel zo makkelijk.
pi_178360693
Netjes weer ^O^

Maar gebruik je die schroefmachines niet eerder aan de werkbank, dan bij de afkortzaag?
  zaterdag 7 april 2018 @ 12:32:21 #108
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_178362790
Wauw.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator zaterdag 7 april 2018 @ 12:37:59 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178362910
_O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking zaterdag 7 april 2018 @ 18:58:43 #110
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178370024
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:09 schreef Knuppel1983 het volgende:
Je weet dat die bitjes verwisselbaar zijn he :)
Snap het wel hoor, niet steeds hoeven wisselen is wel zo makkelijk.
Het werkt inderdaad zó veel fijner met alles (boren, verzinken en schroeven) apart :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:40 schreef XanderH het volgende:
Netjes weer ^O^
Thanks!

quote:
Maar gebruik je die schroefmachines niet eerder aan de werkbank, dan bij de afkortzaag?
Tja ik gebruik die dingen eigenlijk overal wel een beetje. De zaagtafel gebruik ik bijvoorbeeld ook geregeld als "assemblage" tafel. En datzelfde zal ook wel zo gaan zijn met die 2 "vleugels" van het afkortstation. De werkbank zelf heb ik (tot nu toe!) eigenlijk in mindere mate kunnen gebruiken om dingen in elkaar te zetten want ik heb de 4 poten nog niet afgezaagd waardoor het blad niet gelijk is O-)

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:32 schreef DaMook het volgende:
Wauw.
:D ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:37 schreef derLudolf het volgende:
_O_
Thanks! ;)
  zaterdag 7 april 2018 @ 19:35:43 #111
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178371062
Gvd jaloersmakend :(


Wel heel erg mooi in elkaar gezet allemaal! ^O^
pi_178396327
Heel erg tof!

Wat hangt er in het midden op je gereedschapsrek? Die grijs / oranje doosjes? Freesjes ofzo?
pi_178396356
Lijken CMT freesjes :Y
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 10:38:03 #114
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_178402593
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:10 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Hehe "geheim" :D :P

Dat ligt nog altijd klaar om weer opgepakt te worden.
Ik zal beloven dat ik het in Q1 (van 2018 >:)) afrond ok? :+

nou nou nou??
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Knikkerking maandag 9 april 2018 @ 11:54:02 #115
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178403989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:35 schreef IrishBastard het volgende:
Gvd jaloersmakend :(

Wel heel erg mooi in elkaar gezet allemaal! ^O^
Thanks! _O_

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:46 schreef kingjotte het volgende:
Heel erg tof!

Wat hangt er in het midden op je gereedschapsrek? Die grijs / oranje doosjes? Freesjes ofzo?
Dankjewel :D
Dat zijn inderdaad CMT freesjes ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:38 schreef Geckoo het volgende:

nou nou nou??
Hehe :P

Belofte maakt schuld he...

Het is helaas nog niet helemaal klaar, maar ik heb zojuist toch alvast wat foto's gemaakt.

Nieuwe lamp voor op de computerkamer:











Ik ben best wel gek van alles wat met space te maken heeft. Op de kastenwand (helaas ook nog niet helemaal klaar) komt straks een grote poster (hele wand) van een space-ship, dus ik dacht daar past ook wel een speciale "space lamp" bij 8-)

De ventilatoren, binnen en buitenste ring en de spots kan ik (straks) allemaal dimmen en dus mooi regelen. In het echt ziet 't best al vet uit moet ik zeggen!
  maandag 9 april 2018 @ 16:25:35 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178409094
Haha, mijn eerste gedachte was: ET, phone home!
Je hebt het juiste sfeertje te pakken dus. :Y
***
pi_178410097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:05 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Lekker klussen & hobby'en :P :Y

Er zijn (redelijk grote) plannen om dit jaar de tuin eens goed te gaan aanpakken, en daarbij was sowieso het plan om "straks" (ergens in de zomer) een jacuzzi te nemen.

Afgelopen dinsdag had ik wat tijd over en zijn we bij onze zuiderburen alvast gaan kijken. Ik dacht het kan nooit kwaad om gewoon even voor de "lol" alvast eens een kijkje te gaan nemen. Een beetje oriënteren enzo :P

In de winkel bedacht ik een plan waarbij ik hem tijdelijk ergens anders in de tuin kon plaatsen. Dan konden we er alvast van genieten. Dus maar meteen een mooie gekocht :7

2 dagen later (gisteren) is hij geleverd *O*

Bij de showroom:
[ afbeelding ]

De levering gisteren:
[ afbeelding ]

Snel op z'n plek neerzetten:
[ afbeelding ]

Gewoon vullen met koud water zou betekenen dat ik 24u moest wachten, dat gaat dus niet gebeuren :') Dus vullen met de warme kraan:

[ afbeelding ]

Ondertussen biertjes regelen:
[ afbeelding ]

Snel een SONOS Play 1 ophangen:
[ afbeelding ]

En 's avonds lekker chillen:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Héérlijk.... ^O^
Mooi ding man. Wat kost zoiets tegenwoordig nog?
  Knikkerking maandag 9 april 2018 @ 17:36:36 #118
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178410502
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2018 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, mijn eerste gedachte was: ET, phone home!
Je hebt het juiste sfeertje te pakken dus. :Y
Hehe :D ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Mooi ding man. Wat kost zoiets tegenwoordig nog?
Dankjewel :)
Deze 13,5K maar je hebt ook goedkopere (en duurdere O-))
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 20:28:59 #119
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Knikkerking woensdag 11 april 2018 @ 07:37:40 #120
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178441781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 20:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw, die lamp is wel gaaf zeg ! _O_ :D
Dankjewel. Ik vind 'm ook echt wel wat hebben en goed passen bij het idee van die kamer :Y
  woensdag 11 april 2018 @ 08:51:03 #121
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_178442333
Wow! die lamp is echt vet _O_
Daar was je dus mee bezig met al die fans 8-)

Mooi gedaan!
pi_178443732
Omg die Jacuzzi O+ _O_
pi_178445744
Wel pauper hoor, dat je zo'n jacuzzi niet eens zelf maakt!
  Knikkerking woensdag 11 april 2018 @ 18:10:51 #124
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178452739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 08:51 schreef speedfightrage het volgende:
Wow! die lamp is echt vet _O_
Daar was je dus mee bezig met al die fans 8-)

Mooi gedaan!
Haha thanks :7 ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Omg die Jacuzzi O+ _O_
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:12 schreef RB42 het volgende:
Wel pauper hoor, dat je zo'n jacuzzi niet eens zelf maakt!
8)7

Maareh... zoals al eerder gezegd: ik heb daar serieus aan gedacht :Y) (is wel al wat langer geleden). In principe zou het wel te doen zijn, maar het kost zo ontiegelijk veel werk :X

Maandag hebben ze belettering op m'n bus aangebracht *O*



Owyeah! blij d'r mee :9~
pi_178453477
Goeie mascotte :7
pi_178455031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:10 schreef Atmoz het volgende:


Maandag hebben ze belettering op m'n bus aangebracht *O*

[ afbeelding ]

Owyeah! blij d'r mee :9~
Alleen nog even paar nette velgen (of wieldoppen) er onder! B-)
  woensdag 11 april 2018 @ 21:38:53 #127
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_178457604
Mijn ontwerp op een bus, dat dit nog ooit zou gebeuren :D .

Vette lamp ook.

Ow en idd, leuke velgen :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator donderdag 12 april 2018 @ 08:56:38 #128
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_178464250
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:54 schreef Atmoz het volgende:

Hehe :P

Belofte maakt schuld he...

Het is helaas nog niet helemaal klaar, maar ik heb zojuist toch alvast wat foto's gemaakt.

Nieuwe lamp voor op de computerkamer:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben best wel gek van alles wat met space te maken heeft. Op de kastenwand (helaas ook nog niet helemaal klaar) komt straks een grote poster (hele wand) van een space-ship, dus ik dacht daar past ook wel een speciale "space lamp" bij 8-)

De ventilatoren, binnen en buitenste ring en de spots kan ik (straks) allemaal dimmen en dus mooi regelen. In het echt ziet 't best al vet uit moet ik zeggen!
zijn die fans ook echt functioneel als soort van plafond ventilator? of gewoon puur esthetisch?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Knikkerking donderdag 12 april 2018 @ 09:02:52 #129
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178464298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Goeie mascotte :7
Ja he O+

quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef Gutz het volgende:

Alleen nog even paar nette velgen (of wieldoppen) er onder! B-)
Goed idee! Eens over nadenken... :D

quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:38 schreef DaMook het volgende:
Mijn ontwerp op een bus, dat dit nog ooit zou gebeuren :D .
Ja is beter met dat zwart/goud he 8-)

quote:
Vette lamp ook.
Thanks!

quote:
Ow en idd, leuke velgen :P .
Eens kijken wat zoiets zou kosten... totaal 0,0 verstand van O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:56 schreef Geckoo het volgende:

zijn die fans ook echt functioneel als soort van plafond ventilator? of gewoon puur esthetisch?
Die zijn in de warme maanden zeker ook functioneel ja. Het zorgt voor een heel licht lekker (maar geruisloos) briesje :Y
pi_178468561
Man man man wat een garage _O_ _O_ Ik denkt dat dit de belichaming is van "go big or go home". En ook de definitie van een uit de hand gelopen hobby ghehe.

Wat staat eigenlijk nu op de planning als groter project? Dus niet zoals die rekjes, maar waar je ook meer gebruik maakt van alle speelgoed. Ikzelf had het idee dat de hond wel een nieuw stekkie verdient, toch? Meerdere etages, eigen TV erin ofzo. Past wel bij de rest, niet :P
pi_178470099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:10 schreef Atmoz het volgende:

8)7
Sorry, ik bedoelde het niet verkeerd.

quote:
Maandag hebben ze belettering op m'n bus aangebracht *O*

[ afbeelding ]

Owyeah! blij d'r mee :9~
Sjiek man!!! Good busy :D
  donderdag 12 april 2018 @ 16:03:32 #132
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_178470764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:02 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ja is beter met dat zwart/goud he 8-)

Absoluut 8-) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator donderdag 12 april 2018 @ 21:02:11 #133
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_178476970
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef Gutz het volgende:

[..]

Alleen nog even paar nette velgen (of wieldoppen) er onder! B-)
Ja, deze kunnen echt niet bij zo'n gave bus ! :P :)
pi_178478007
Mooi bussie man. Alles op z'n tijd c_/
Laat die handjes wapperen!
pi_178478585
Elk budget?
Ik heb ¤25,-

Succes ;-)
pi_178483812
quote:
12s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef mien-moeke het volgende:
Elk budget?
Ik heb ¤25,-

Succes ;-)
als je erover nadenkt vrij waardeloze text idd
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:08:40 #137
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_178484802
quote:
12s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef mien-moeke het volgende:
Elk budget?
Ik heb ¤25,-

Succes ;-)
_O-
pi_178487411
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 07:11 schreef lighted het volgende:

[..]

als je erover nadenkt vrij waardeloze text idd
Nee hoor het impliceert elk budget voor een homecinemadinges, en je weet zelf ook wel dat 25 euro het niet gaat redden voor een homedingescinema.

edit: gewoon thuisbioscoop dus :D
pi_178488124
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:46 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee hoor het impliceert elk budget voor een homecinemadinges, en je weet zelf ook wel dat 25 euro het niet gaat redden voor een homedingescinema.

edit: gewoon thuisbioscoop dus :D
Ik denk dat niet iedereen weet wat redelijk is in dit geval.
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:59:07 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178489691
lol 13K voor een lamp op de computerkamer
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 14:04:07 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178489791
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:59 schreef fathank het volgende:
lol 13K voor een lamp op de computerkamer
Volgens mij is die 13K voor die jacuzzi :D
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:07:43 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178489840
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij is die 13K voor die jacuzzi :D
8)7
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 14:12:42 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178489937
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:07 schreef fathank het volgende:

[..]

8)7
Ja je kunt er ook een opblaasbare halen bij de Aldi of waar was het voor 300 euro, maar dat is niet vergelijkbaar met dit ding.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:14:57 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178489986
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja je kunt er ook een opblaasbare halen bij de Aldi of waar was het voor 300 euro, maar dat is niet vergelijkbaar met dit ding.
Ik doelde meer op mijn eigen leeskunsten :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 14:16:30 #145
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178490021
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik doelde meer op mijn eigen leeskunsten :D
Ja, dat was wel een beetje jammer inderdaad, maar, niemand die 't gezien heeft :P
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:20:38 #146
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178490095
quote:
12s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef mien-moeke het volgende:
Elk budget?
Ik heb ¤25,-

Succes ;-)
Alles is mogelijk...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so is the past
pi_178490136
quote:
12s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef mien-moeke het volgende:
Elk budget?
Ik heb ¤25,-

Succes ;-)

Gaat je vast lukken met dat budget.. ;)
pi_178498843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat was wel een beetje jammer inderdaad, maar, niemand die 't gezien heeft :P
Jawel
  Knikkerking maandag 16 april 2018 @ 19:51:23 #149
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178561282
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man man man wat een garage _O_ _O_ Ik denkt dat dit de belichaming is van "go big or go home". En ook de definitie van een uit de hand gelopen hobby ghehe.
Hehe :P :D

quote:
Wat staat eigenlijk nu op de planning als groter project? Dus niet zoals die rekjes, maar waar je ook meer gebruik maakt van alle speelgoed. Ikzelf had het idee dat de hond wel een nieuw stekkie verdient, toch? Meerdere etages, eigen TV erin ofzo. Past wel bij de rest, niet :P
Lol, die hond is al blij met iedere dag brokjes, water en een paar wandelingen. Ik wil hem ook niet té verwend maken he :Y)

Maareh... projecten wat op de planning staan zijn:

- nieuwe escaperoom bouwen
- diverse dingen op de computerkamer
- vanaf eind mei wordt (samen met Makrolon 8-)) de tuin FLINK aangepakt
- voorbereiding grote inspectie bij de escaperoom (nu druk mee bezig)
- en verder nog 2 projecten die ik hier niet kan/mag vertellen (niets met illegale praktijken ofzo he ;))

Afgelopen zaterdag zou Meike26 effe op bezoek komen. Helaas werd dat maar een zeer kort bezoekje... Tijd om de garage te laten zien was er niet eens.... (zelfs in het weekend vragen escaperooms veel aandacht :X). Wel heb ik een leuk presentje gekregen van haar:

Brillen-doosje met m'n logo (nogmaals thanks!! Erg leuk)

:)

Gisteren wel lekker kunnen doen wat ik wilde. Heb me goed geamuseerd zoals je kunt zien:

















*O*
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 19:53:21 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178561340
Zet je nu al dat gereedschap op de zaak, vang je een bak btw terug en ga je nog meer kopen? *)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking maandag 16 april 2018 @ 19:56:19 #151
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_178561437
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 19:53 schreef derLudolf het volgende:
Zet je nu al dat gereedschap op de zaak, vang je een bak btw terug en ga je nog meer kopen? *)
Moet ik het eens met m'n boekhouder over hebben inderdaad :)

Maarja, eerst eens wat verdienen he ;)
pi_178562440
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 19:51 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Hehe :P :D

[..]

Lol, die hond is al blij met iedere dag brokjes, water en een paar wandelingen. Ik wil hem ook niet té verwend maken he :Y)

Maareh... projecten wat op de planning staan zijn:

- nieuwe escaperoom bouwen
- diverse dingen op de computerkamer
- vanaf eind mei wordt (samen met Makrolon 8-)) de tuin FLINK aangepakt
- voorbereiding grote inspectie bij de escaperoom (nu druk mee bezig)
- en verder nog 2 projecten die ik hier niet kan/mag vertellen (niets met illegale praktijken ofzo he ;))

Afgelopen zaterdag zou Meike26 effe op bezoek komen. Helaas werd dat maar een zeer kort bezoekje... Tijd om de garage te laten zien was er niet eens.... (zelfs in het weekend vragen escaperooms veel aandacht :X). Wel heb ik een leuk presentje gekregen van haar:

Brillen-doosje met m'n logo (nogmaals thanks!! Erg leuk)
[ afbeelding ]
:)

Gisteren wel lekker kunnen doen wat ik wilde. Heb me goed geamuseerd zoals je kunt zien:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*O*
Wow, dat logo van jou is wel wat groter geworden _O-
Enne, gaat dat logo, de projector, ook draaien ?! Batterijtje, servotje, dat idee?! :D

Zoals ik al gemeld had via pm, zit ik er aan te denken om een eigen topic aan te maken in [CRE], maar ii heb nog niet heel veel projectjes om te showen :@
  maandag 16 april 2018 @ 20:33:27 #153
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_178562442
Kunt altijd lessen gaan geven. Of de garage verhuren.
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 11:56:55 #154
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Knikkerking zaterdag 12 mei 2018 @ 08:04:21 #155
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179100125
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 20:33 schreef Meike26 het volgende:

Wow, dat logo van jou is wel wat groter geworden _O-
't Is niet heel klein nee :P

quote:
Enne, gaat dat logo, de projector, ook draaien ?! Batterijtje, servotje, dat idee?! :D
Mijn gevoel schreeuwt wat dit soort dingen betreft altijd heel hard "JA", maar mijn verstand (in combinatie met tijd die ik maar weinig heb) zegt "NEE" 8)7 :D

quote:
Zoals ik al gemeld had via pm, zit ik er aan te denken om een eigen topic aan te maken in [CRE], maar ii heb nog niet heel veel projectjes om te showen :@
Erg gaaf spul allemaal :Y ^O^

quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kunt altijd lessen gaan geven. Of de garage verhuren.
Les geven in "hoe te klommelen"?! >:)

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 11:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat logo is gaaf geworden zeg ! :D
Thanks :7

Kleine update wat betreft de tuin.

Daar wil ik me eindelijk ook eens aan gaan begeven.
De laatste dagen (weken) veel bezig geweest met voorzichtig plannen en nadenken wat ik precies wil.

Eerst eens wat dingen opgeschreven en daarna op schaal (in de juiste verhouding) alles uitgetekend en uitgeknipt zodat ik kon schuiven:





De jacuzzi komt op de plek van het zwembadje, dus dichtgooien maar weer:



Verder met Makrolon geregeld dat hij eind deze maand 2 weken komt knallen. Dan moeten we een heel eind komen denk ik ^O^

De plannen zijn ongeveer als volgt:

- klein schuurtje naast huidige garage bouwen
- 2 muren metselen bij jacuzzi
- soort van buitenkeukentje bouwen
- buitendouche maken
- heel veel dingen afwerken
- nog vanalles, maar daarvoor moeten we kijken of er tijd genoeg is

En ook niet heel onbelangrijk: de koelkast in de garage is alvast goed gevuld voor de zomer *O*



[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 12-05-2018 12:55:40 ]
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:17:06 #156
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_179103389
Kijk, genoeg drank om 2 weken door te komen :P . B:)B .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_179103665
Maar waarom zoveel water?
  Knikkerking zaterdag 12 mei 2018 @ 12:57:10 #158
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179104027
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:17 schreef DaMook het volgende:
Kijk, genoeg drank om 2 weken door te komen :P . B:)B .
Hehe :+
't Gaat soms erg hard, maar ik hoop toch een hele tijd hiermee te doen :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:31 schreef Tom_ het volgende:
Maar waarom zoveel water?
Welk water bedoel je dan precies?
pi_179104289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:57 schreef Atmoz het volgende:
[..]

Welk water bedoel je dan precies?
Het leek me een fles water bovenin de deur vd koelkast, of is het wat anders?
  Knikkerking zaterdag 12 mei 2018 @ 13:35:37 #160
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179104509
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 13:14 schreef Tom_ het volgende:

Het leek me een fles water bovenin de deur vd koelkast, of is het wat anders?
Oh dat _O-
Ik dacht al dat je dacht dat er in het tuinplan veel water voor kwam...

Nee dat is inderdaad een fles bruiswater met smaakje.
pi_179343371
Hoe is het bij Atmoz thuis ? :@

Als je de filmpjes en foto's mag geloven is heel zuid Limburg nu een rampgebied.. voorspelt niet veel goeds voor voor- & achtertuin ?
pi_179344085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Hoe is het bij Atmoz thuis ? :@

Als je de filmpjes en foto's mag geloven is heel zuid Limburg nu een rampgebied.. voorspelt niet veel goeds voor voor- & achtertuin ?
Gratis zwembadvulling *O*

On a serious note, hoop dat het meevalt bij Atmoz
pi_179344509
quote:
99s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:23 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Gratis zwembadvulling *O*

On a serious note, hoop dat het meevalt bij Atmoz
Of een wellness bedrijfje in moddermaskertjes etc ?

Ja, dat hoop ik dus ook.. :s)
pi_179344969
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Hoe is het bij Atmoz thuis ? :@

Als je de filmpjes en foto's mag geloven is heel zuid Limburg nu een rampgebied.. voorspelt niet veel goeds voor voor- & achtertuin ?
Stiekem hoop ik dat er wel iets kapot is zodat we weer een hoop nieuwe knutselupdates krijgen >:)
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 21:56:55 #165
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_179345457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Hoe is het bij Atmoz thuis ? :@

Als je de filmpjes en foto's mag geloven is heel zuid Limburg nu een rampgebied.. voorspelt niet veel goeds voor voor- & achtertuin ?
Nou, je bent niet de enige die dat afvraagt denk ik... :X
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 21:58:19 #166
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Knikkerking donderdag 24 mei 2018 @ 07:07:52 #167
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179350142
Haha luitjes hier is niets aan de hand hoor :P

Wel flink wat regen (zo erg dat m'n auto-alarm ervan af ging :D) gehad de laatste dagen, maar een paar uur later was ook daar niets meer van te zien ^O^

Een paar KM verderop (Meerssen) hebben ze het wel zwaar te verduren gehad...

Enfin: komende maandag gaan we hier lekker loos in de (nieuwe) tuin :7
Ik zal dan af en toe "work in progress" foto's plaatsen.
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:48:58 #168
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_179366780
Gelukkig!
Laat die handjes wapperen!
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 10:22:13 #169
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_179576280
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:07 schreef Atmoz het volgende:
Haha luitjes hier is niets aan de hand hoor :P

Wel flink wat regen (zo erg dat m'n auto-alarm ervan af ging :D) gehad de laatste dagen, maar een paar uur later was ook daar niets meer van te zien ^O^

Een paar KM verderop (Meerssen) hebben ze het wel zwaar te verduren gehad...

Enfin: komende maandag gaan we hier lekker loos in de (nieuwe) tuin :7
Ik zal dan af en toe "work in progress" foto's plaatsen.
Hoe was het om te werken in de tuin in de meest tropische dagen van 2018 ? :+ _O-
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 10:37:34 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179576529
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hoe was het om te werken in de tuin in de meest tropische dagen van 2018 ? :+ _O-
Er staat nu een palmenstrand rondom zijn bubbelbad :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking maandag 4 juni 2018 @ 08:46:18 #171
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179594113
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:48 schreef Gieliovd het volgende:
Gelukkig!
O+ ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef Vonkenboer het volgende:

Hoe was het om te werken in de tuin in de meest tropische dagen van 2018 ? :+ _O-
Het grootste gedeelte van de week was het lekker warm c.q. erg heet, maar de vrijdag was het terror! Wat een klote regen... Ook 0,0 gedaan de hele dag ;(

Voor de beeldvorming een foto van het terras waar we de dag ervoor nog hadden geluncht:



Das 1KM bij me vandaan....

quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:37 schreef derLudolf het volgende:

Er staat nu een palmenstrand rondom zijn bubbelbad :P
Heb ik aan zitten denken.
De palmen dan he, niet het strand :D

Maar ik denk dat 't niet bij de rest past....

Hierbij ook de beloofde foto's van de werkzaamheden van vorige week:

Zwembad weer dicht gemaakt:


Bekisting gemaakt:


Bloembakken voortuin:


Betonwagen:



:7 8-) (8>







Makrolon aan de slag:




Zometeen weer verder *O*
pi_179602878
goed bezig, heren
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 20:40:36 #173
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Knikkerking maandag 4 juni 2018 @ 21:15:51 #174
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179609056
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 16:25 schreef akatar het volgende:
goed bezig, heren
Zekers :D ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:40 schreef Vonkenboer het volgende:
Word dit een tuin of word dit een zwembad ? O-) :?
Haha, ik kan me d'r iets bij voorstellen...

Maareh, er komen nog mooie, witte steenstrips op straks. Het wordt dus een gezellig hoekje voor de jacuzzi. Pergola d'r bij en genieten maar O+
  dinsdag 5 juni 2018 @ 07:54:04 #175
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_179614525
Gewoon een uitbreiding van de schuur joh.

Ziet er weer goed uit haha, jij laat er geen gras over groeien. Betonpomp en alles!
Laat die handjes wapperen!
  Knikkerking dinsdag 5 juni 2018 @ 08:03:35 #176
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179614626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 07:54 schreef Gieliovd het volgende:
Gewoon een uitbreiding van de schuur joh.
Dat komt er ook inderdaad :)

Een nieuw schuurtje van 3,20 x 1,50m voor dingen als:

- fietsen
- kruiwagen
- BBQ's
- textiel van tuinmeubels
- Kärcher
- tuingereedschap

En last but not least: de afzuiging van de zaagtafel + lintzaag :D
Daardoor komt er dus weer een hoop plaats vrij in de garage. Jeuj ^O^
Bovendien is het VEEL gezonder voor me: geen ronddwalend stof meer in m'n werkplaats!

quote:
Ziet er weer goed uit haha, jij laat er geen gras over groeien. Betonpomp en alles!
:7 8-)
  dinsdag 5 juni 2018 @ 10:35:20 #177
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_179616432
Ziet er veelbelovend uit, tof. Hoeveel M2 is jouw achtertuin precies? Heb je een schets van wat je wilt gaan maken?
pi_179617596
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 08:03 schreef Atmoz het volgende:

En last but not least: de afzuiging van de zaagtafel + lintzaag :D
Had je dat niet in de garage van de buurman staan?
  Moderator dinsdag 5 juni 2018 @ 18:18:32 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179623861
Hoeveel bebouwd oppervlak mag jij eigenlijk hebben in je tuin? Neem aan dat je dat al heb uitgevogeld.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking dinsdag 5 juni 2018 @ 18:41:32 #180
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_179624236
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 10:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ziet er veelbelovend uit, tof. Hoeveel M2 is jouw achtertuin precies? Heb je een schets van wat je wilt gaan maken?
Thanks!
De totale oppervlakte is ongeveer 300m2.
Ik zal snel eens een schets maken inderdaad ^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:03 schreef XanderH het volgende:

Had je dat niet in de garage van de buurman staan?
Dat is de bouwstofzuiger :) (voor alle power-tools)
Voor de 2 stationaire zagen heb ik een Felder AF14 (ook stationaire) afzuiging.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:18 schreef derLudolf het volgende:
Hoeveel bebouwd oppervlak mag jij eigenlijk hebben in je tuin? Neem aan dat je dat al heb uitgevogeld.
Jep, daar zit ik nog niet aan :P
Maar na dit geklus is het wel even goed ook :+
  Knikkerking zaterdag 23 juni 2018 @ 23:11:07 #181
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180001872
Vanavond lekker in de weer geweest met wat nieuw "Thuisbioscoop spul" voor op de slaapkamer :D

- Nieuwe projector opgehangen
- Nieuwe subwoofer geplaatst
- UHD bluray-speler geïnstalleerd
- Alles aansluiten/inregelen/testen

Projector:


Bluray-speler en subwoofer:

(met daarnaast het grootste showmodel allertijden O+ )

Projector aan verlaagd plafond (met sterrenhemel erin)


Subwoofer:




Bluray-speler:


Totaalplaatje:


Zometeen relax in bed genieten van een filmpje 8-)
pi_180003131
Die kraan om beton te storten :o _O- ^O^
Je hond *; O+
De verlichting naar de tv toe :{
  Knikkerking zondag 24 juni 2018 @ 08:57:27 #183
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180006216
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 00:24 schreef Prego het volgende:
Die kraan om beton te storten :o _O- ^O^
Je hond *; O+
De verlichting naar de tv toe :{
Wat bedoel je met dat laatste? :)
pi_180006849
Netjes Atmoz, alleen de wijnkoeler moet eigenlijk een bierkoeler zijn......
pi_180007104
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 08:57 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat laatste? :)
Hij ziet het raam als lichtstrip ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2018 11:50:57 ]
pi_180007203
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:01 schreef akatar het volgende:
Netjes Atmoz, alleen de wijnkoeler moet eigenlijk een bierkoeler zijn......
Volgens mij zie ik er ook een fles duvel in liggen. :D
  Knikkerking zondag 24 juni 2018 @ 11:42:49 #187
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180008517
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:01 schreef akatar het volgende:
Netjes Atmoz, alleen de wijnkoeler moet eigenlijk een bierkoeler zijn......
Dankje!
Het is een alleskoeler, want er ligt normaal ook water, fris, chocolade en natuurlijk (meer) bier en wijn in :P

quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:19 schreef Blue_note het volgende:

Ze Hij ziet het raam als lichtstrip ;)
Ahzo :+

Dat licht stoort overigens wel een beetje, dus ik ga binnenkort de hele bovenverdieping van elektrische rolluiken voorzien!

quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:24 schreef Basp1 het volgende:

Volgens mij zie ik er ook een fles duvel in liggen. :D
Klopt. Maar nu ligt die er niet meer >:)
pi_180011271
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 08:57 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat laatste? :)
ik zie nu pas dat dat een raam is met een rolgordijn :@ :')
  maandag 25 juni 2018 @ 06:45:58 #189
183570 Stage
Tuinder..
pi_180028278
Wel weer heel mooi spul om af en toe een filmpje in je bed te kunnen kijken :7
Gebruik je dit ook als showruimte voor je bedrijf?

En zit je nou een filmpje te kijken van een heel klein festival van aan de andere kant van het land?
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 08:34:22 #190
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_180028981
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:32 schreef Prego het volgende:

[..]

ik zie nu pas dat dat een raam is met een rolgordijn :@ :')
en ook dat het geen tv is maar een beamerscherm? ;) :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Knikkerking maandag 25 juni 2018 @ 10:44:13 #191
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180030930
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:32 schreef Prego het volgende:

ik zie nu pas dat dat een raam is met een rolgordijn :@ :')
...maar je hebt wel gelijk dat 't niet uitziet c.q. best soort ;)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 06:45 schreef Stage het volgende:
Wel weer heel mooi spul om af en toe een filmpje in je bed te kunnen kijken :7
Absoluut! Gisteravond weer gekeken, en man wat een beeld komt daar uit :9~ 8-)
Ook al is het (lang) niet zo donker als in m'n HT, toch is er super goed naar te kijken. Wel zo handig als het 's avonds nog lang licht is.

quote:
Gebruik je dit ook als showruimte voor je bedrijf?
Misschien kan ik er wat mensen mee overtuigen om inderdaad een "slaapkamer HT" te nemen ja. Niet iedereen heeft een volledige ruimte over om in te zetten als dedicated HT natuurlijk.

quote:
En zit je nou een filmpje te kijken van een heel klein festival van aan de andere kant van het land?
Het is een foto. Maar inderdaad van het "Meadow festival" :P (ik ken het zelf niet, maar deze foto kwam ik ergens op internet tegen)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 08:34 schreef Geckoo het volgende:

en ook dat het geen tv is maar een beamerscherm? ;) :9B
Lol :+
De tv zie je rechts nog een beetje uitsteken.
pi_180030974
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je wel een fatsoenlijk scherm en geluidsinstallatie op je toilet hebt. :)
  Knikkerking maandag 25 juni 2018 @ 10:56:18 #193
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180031085
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:48 schreef Klepper272 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je wel een fatsoenlijk scherm en geluidsinstallatie op je toilet hebt. :)
Lol :P

Maareh....op het toilet boven (de badkamer) wel ja: 40" 4K tv en Sonos met B&W speakers >:)
pi_180031100
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:56 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Lol :P

Maareh....op het toilet boven (de badkamer) wel ja: 40" 4K tv en Sonos met B&W speakers >:)
_O- _O_
  dinsdag 26 juni 2018 @ 23:03:12 #195
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180070105
Alsof het niks is :D! _O_

Hoe staat het er nu voor met de tuin?
  Knikkerking woensdag 27 juni 2018 @ 16:30:53 #196
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180081618
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Alsof het niks is :D! _O_

Hoe staat het er nu voor met de tuin?
De tuin begint lekker te vorderen, maar is stiekem ook toch nog wel wat werk :P

Hieronder wat foto's van de laatste tijd:

Steenstrips op de muren gemaakt:


De binnenkant van de buitendouche aan het be-steenstrippen:




Het nieuwe schuurtje:


Drainage voor de douche aan het testen:


Staanders van pergola:


Test-gat voor LED-verlichting in pergola aan het maken:





Na het frezen merkte ik dat er Jurassic Park taferelen in m'n tuin afspeelden:



:D
pi_180084332
Ik mis nog een drive in bioscoop in je tuin. :D
  Knikkerking woensdag 27 juni 2018 @ 18:17:52 #198
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180084599
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:07 schreef Basp1 het volgende:
Ik mis nog een drive in bioscoop in je tuin. :D
Er komt straks een bubbel'in bioscoop in de tuin, dat vind ik goed genoeg :+
pi_180084603
Moet je de jacuzzi nog gaan verplaatsen eigenlijk :D ??
  Knikkerking woensdag 27 juni 2018 @ 18:19:28 #200
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180084637
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:17 schreef Blue_note het volgende:
Moet je de jacuzzi nog gaan verplaatsen eigenlijk :D ??
Jep!
De planning was om dat (al lang) gedaan te hebben, maar door nieuwe ideeën en af en toe wat dingetjes waar ik geen rekening mee heb gehouden ( :') ) is dat nog niet gelukt O-)
pi_180084821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 16:30 schreef Atmoz het volgende:

[..]

De tuin begint lekker te vorderen, maar is stiekem ook toch nog wel wat werk :P

Hieronder wat foto's van de laatste tijd:

Steenstrips op de muren gemaakt:
[ afbeelding ]

De binnenkant van de buitendouche aan het be-steenstrippen:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het nieuwe schuurtje:
[ afbeelding ]

Drainage voor de douche aan het testen:
[ afbeelding ]

Staanders van pergola:
[ afbeelding ]

Test-gat voor LED-verlichting in pergola aan het maken: [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Na het frezen merkte ik dat er Jurassic Park taferelen in m'n tuin afspeelden:

[ afbeelding ]

:D
Fok-autistenvraag: waarom is het ene muurtje hoger?

Verder: Damn wat een mooie klussen. Doe mij zo'n handy vent _O_ O+
pi_180084911
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Fok-autistenvraag: waarom is het ene muurtje hoger?

Verder: Damn wat een mooie klussen. Doe mij zo'n handy vent _O_ O+
Dat lijkt hoger, maar is het niet.
  Knikkerking woensdag 27 juni 2018 @ 18:34:03 #203
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180084984
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:27 schreef LovelyLady het volgende:

Fok-autistenvraag: waarom is het ene muurtje hoger?
Dat is omdat ik langs de openbare weg niet hoger mag.
En bovendien wilde ik er wat "speelsheid" mee creeeren. Het is al allemaal zo "murig" dus een verdieping erin leek me wel mooi. Ik laat straks die Hedera er een beetje overheen groeien zodat het geheel nog iets dynamischer wordt ^O^

quote:
Verder: Damn wat een mooie klussen. Doe mij zo'n handy vent _O_ O+
:)
Is ook niet allemaal zelf gedaan he.
Makrolon is 2 weken hier geweest....

quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef Blue_note het volgende:

Dat lijkt hoger, maar is het niet.
Jawel, ze bedoeld de muren met de witte steenstrips erop.
pi_180085061
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Dat is omdat ik langs de openbare weg niet hoger mag.
En bovendien wilde ik er wat "speelsheid" mee creeeren. Het is al allemaal zo "murig" dus een verdieping erin leek me wel mooi. Ik laat straks die Hedera er een beetje overheen groeien zodat het geheel nog iets dynamischer wordt ^O^

[..]

:)
Is ook niet allemaal zelf gedaan he.
Makrolon is 2 weken hier geweest....

[..]

Jawel, ze bedoeld de muren met de witte steenstrips erop.
Ahhh, ik keek naar een ander muurtje :D

Maar de muurtjes aan dezelfde kant zijn toch ook hoger :P ?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2018 18:38:24 ]
  Knikkerking woensdag 27 juni 2018 @ 19:58:36 #205
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180087021
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:37 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ahhh, ik keek naar een ander muurtje :D

Maar de muurtjes aan dezelfde kant zijn toch ook hoger :P ?
Nee. Of bedoel je de douche muurtjes?
pi_180087202
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:58 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Nee. Of bedoel je de douche muurtjes?
Yep. Ziet er wel top uit overigens :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2018 20:06:13 ]
  Knikkerking donderdag 28 juni 2018 @ 07:32:14 #207
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180095835
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:06 schreef Blue_note het volgende:

Yep. Ziet er wel top uit overigens :D
Merci :)

Kon het gisteravond toch niet laten om even snel* (de liggers liggen d'r gewoon los op) te checken hoe 't uitziet met de LED's in de balken:





Wordt toch wel gezellig zo met die LED's in de pergola straks O+

Ik heb speciaal de LED's in een (uitgefreesde) "verdieping" gemaakt zodat er nooit water bij kan komen. Dus eigenlijk een kuiltje in een kuiltje zegmaar, maar dan op de kop :P)

*een vriendin "moest" me helpen, maar brak/scheurde daarbij een nagel :X (toch bedankt! >:) :+)
pi_180097335
Die Ledjes O+ geweldig
Thanks voor de uitleg.
pi_180097346
Wow zeer netjes Atmoz.

Mag ik vragen welk en waar je het hout gekocht hebt? Moet binnenkort een carport gaan bouwen.
  Knikkerking donderdag 28 juni 2018 @ 10:55:53 #210
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180098547
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Die Ledjes O+ geweldig
Thanks voor de uitleg.
^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:44 schreef Tasteless het volgende:
Wow zeer netjes Atmoz.
Dankje!

quote:
Mag ik vragen welk en waar je het hout gekocht hebt? Moet binnenkort een carport gaan bouwen.
Dat is Lariks Douglas van bij Van Thoor in Margraten (Limburg) :Y)
  donderdag 28 juni 2018 @ 11:33:50 #211
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_180099141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:55 schreef Atmoz het volgende:

[..]

^O^

[..]

Dankje!

[..]

Dat is Lariks Douglas van bij Van Thoor in Margraten (Limburg) :Y)
Mag ik vragen wat je daar nou voor betaalt? Kan me voorstellen dat de kwaliteit (stukken?) hoger ligt dan bij de bouwmarkt, maar zit er dan ook een meerprijs aan vast? Of valt het nog mee?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Knikkerking donderdag 28 juni 2018 @ 11:39:21 #212
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180099204
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:

Mag ik vragen wat je daar nou voor betaalt? Kan me voorstellen dat de kwaliteit (stukken?) hoger ligt dan bij de bouwmarkt, maar zit er dan ook een meerprijs aan vast? Of valt het nog mee?
Klopt, de kwaliteit is écht heel goed! (ook van het Teak wat ik daar de laatste tijd haal).
Voor dit hout heb ik ¤ 425,- betaald.

- 8 stuks +/- 250cm 12x12cm
- 4 stuks +/- 250cm 10x10cm
- 3 stuks +/- 250cm 7x7cm
pi_180149955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 07:32 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Merci :)

Kon het gisteravond toch niet laten om even snel* (de liggers liggen d'r gewoon los op) te checken hoe 't uitziet met de LED's in de balken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wordt toch wel gezellig zo met die LED's in de pergola straks O+

Ik heb speciaal de LED's in een (uitgefreesde) "verdieping" gemaakt zodat er nooit water bij kan komen. Dus eigenlijk een kuiltje in een kuiltje zegmaar, maar dan op de kop :P)

*een vriendin "moest" me helpen, maar brak/scheurde daarbij een nagel :X (toch bedankt! >:) :+)
Ziet er erg mooi uit! Zou je kunnen aangeven welke Led's je gebruikt hebt? Hoe heb je de kabels weggewerkt/bevestigd? Liggen die er "gewoon" bovenop?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:54:46 #214
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_180208983
Wederom schitterend allemaal! Heb je de muren voor de steenstrips zelf gemetseld, of heb je die laten meepakken toen ze je schuurtje hebben gemaakt? Ik had de witte steenstrips niet verwacht, ik had je ingeschat op een antraciet kleur, maar dit vormt ook een mooi geheel denk ik! Je zou eens moeten overwegen om ipv de klimop (die per definitie niet mooi te vormen is) een andere klimplant zoals een Clematis in de pergola te laten groeien.

Ik ben serieus aan het kijken om straks een natuurlijke pergola van hop te gaan maken door staaldraad te spannen. Dat lijkt me dus echt een fantastisch gezicht als zo een plant helemaal boven je hangt.
»» Democracy is so overrated »»
  Knikkerking zondag 8 juli 2018 @ 10:06:55 #215
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180327727
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 21:37 schreef pietje989 het volgende:

Ziet er erg mooi uit! Zou je kunnen aangeven welke Led's je gebruikt hebt? Hoe heb je de kabels weggewerkt/bevestigd? Liggen die er "gewoon" bovenop?
Thanks!

Het zijn deze: http://www.leds-buy.nl/vloerspot-6-leds-warm-wit
Alles zit nog los, en de kabels liggen er nu nog gewoon bovenop.
Maar ik ga daarvoor sleuven frezen waar ze in komen. Daar bovenop weer strips van hetzelfde hout om het "onzichtbaar" te maken :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:54 schreef RoelerMF het volgende:
Wederom schitterend allemaal!
Thanks :)

quote:
Heb je de muren voor de steenstrips zelf gemetseld, of heb je die laten meepakken toen ze je schuurtje hebben gemaakt?
Die muren heeft Makrolon gemetseld inderdaad.
Ik heb daar niet veel aan gedaan (behalve steeds koffie & fris halen voor hem :P)

quote:
Ik had de witte steenstrips niet verwacht, ik had je ingeschat op een antraciet kleur, maar dit vormt ook een mooi geheel denk ik! Je zou eens moeten overwegen om ipv de klimop (die per definitie niet mooi te vormen is) een andere klimplant zoals een Clematis in de pergola te laten groeien.
Nou, de witte steenstrips maken het lekker zomers (Bora Bora 8-)) en luchtig. Ik vind het erg mooi staan bij de rest. De muurtjes van het schuurtje en de buitendouche worden dan wel weer antraciet ;) Dus ik snap wel wat je bedoeld ;) Over de klimop: die ben ik VERPLICHT om te houden ( 8)7 ) dus kan ik weinig aan doen.... (en zo héél erg is het ook niet vind ik).

quote:
Ik ben serieus aan het kijken om straks een natuurlijke pergola van hop te gaan maken door staaldraad te spannen. Dat lijkt me dus echt een fantastisch gezicht als zo een plant helemaal boven je hangt.
Oh, dat klinkt wel vet ja. Dus een soort "draad-frame" met daarin (en er omheen) planten?

==============================================================

Gisteren "even" met pa en ma de compressor opgehangen in het schuurtje. Wat een t*ring zwaar ding als je 't boven je hoofd moet tillen :X





En dan binnen in de garage:





Gemak dient de mens, right? ^O^ :7
pi_180327829
Houdt dat haakje de compressor?
Ziet er uit alsof het niet heel stevig is :D
Maar jou 'kennende' heb je er goed over nagedacht ^O^
  Knikkerking zondag 8 juli 2018 @ 10:17:47 #217
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180327874
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:14 schreef Blue_note het volgende:
Houdt dat haakje de compressor?
Ziet er uit alsof het niet heel stevig is :D
Maar jou 'kennende' heb je er goed over nagedacht ^O^
Goede vraag :+
M'n pa vroeg/dacht hetzelfde....

Maar eerlijk gezegd denk ik dat zo'n haakje (5mm doorsnee) echt wel veel kan hebben.
De linker zit in het hardhout gedraaid, en de rechter (haakje met draadeind) zit bovenop met 2 moertjes en een grote carrosseriering vast.
pi_180327913
Eeh, ik denk het ook niet.
De compressor is gemaakt om op een solide ondergrond te staan, (of een plank aan de muur) ik kan me voorstellen dat hij behoorlijk kan gaan bewegen aan die 2 kettingen.
Maar tijd zal het leren :)
  Knikkerking zondag 8 juli 2018 @ 10:24:51 #219
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180327967
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:20 schreef akatar het volgende:
Eeh, ik denk het ook niet.
De compressor is gemaakt om op een solide ondergrond te staan, (of een plank aan de muur) ik kan me voorstellen dat hij behoorlijk kan gaan bewegen aan die 2 kettingen.
Maar tijd zal het leren :)
Hmzzzz... over dat trillen had ik inderdaad nog niet zo nagedacht...
Hij loopt wel heel rustig, maar er zullen altijd wel trillingen (via de ketting) overgebracht worden naar de haakjes }:|

Wat zou een goede manier zijn om het (vanuit deze situatie) te verstevigen/verbeteren? (ik wil het ding er niet weer af moeten halen!)
pi_180328014
Plank aan de muur, dan staat hij zoals het bedacht is.
(wel verstevigen met balkjes natuurlijk.
  Knikkerking zondag 8 juli 2018 @ 10:40:34 #221
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180328179
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:28 schreef akatar het volgende:
Plank aan de muur, dan staat hij zoals het bedacht is.
(wel verstevigen met balkjes natuurlijk.
Ohzo, je bedoeld dat het ophangen ansich gewoon niet goed is?
Dus ook al zorg ik dat die kettingen ZEER stevig vast hangen aan het plafond (heb ik zojuist al wat voor bedacht), dan is het nog altijd niet oké omdat hij moet staan?
pi_180328183
trillingen.. metaalmoeheid... 'knak'.. Zie het aan boord vaak zat.

Zien er uit als DHZ kettingen/haken :7 Die vinden dat sowieso niet leuk..
Ik zou ook een plank/boord bouwen.
  zondag 8 juli 2018 @ 10:48:42 #223
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_180328311
Die ophanging gaat hem niet worden, dan ligt hij binnenkort op de grond. Echt met zwaarder materiaal werken.

Staan zou ik me niet zo druk om maken. Hangen kan best maar wel aan goede haken direct in de balken. Bij voorkeur met een demper zodat het niet gaat resoneren.

En vergeet je onderhoud niet hé! In die ruimte bij de afzuiger zal je luchtfilter heel snel vol zitten en dat vind je machine niet leuk. En vocht aftappen niet vergeten.

Verder uiteraard weer jaloers :+
Laat die handjes wapperen!
pi_180328628
Hoi Atmoz,

vraagje wat betreft de lamellen-freesmachine, wij zijn van plan om er ook 1 te kopen. Werkt dat een beetje met die lamello's ? En eigenlijk kopen we dat apparaat straks voor 1 hoofdklus, dus willen we er eigenlijk ook niet teveel aan uitgeven, zit er een groot verschil in tussen de goedkopere en de top kwaliteit machines?

Ben benieuwd naar je ervaringen ?!
pi_180328654
Je zou eventueel spanbanden onder het vat door kunnen halen, en die aan het plafond bevestigen met een paar mooie balkjes.
Die hebben niet zoveel last van trillingen als die kettingen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator zondag 8 juli 2018 @ 13:29:37 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180330609
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:17 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Goede vraag :+
M'n pa vroeg/dacht hetzelfde....

Maar eerlijk gezegd denk ik dat zo'n haakje (5mm doorsnee) echt wel veel kan hebben.
Ligt er aan hoe hij belast wordt. Als je een 5mm schroef in het plafond schroeft kun je er veel aan ophangen. Kracht is dan een kant op.

Een trillende compressor die er schuin onder hangt zijn hele andere krachten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 juli 2018 @ 16:24:42 #227
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_180334489
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:40 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ohzo, je bedoeld dat het ophangen ansich gewoon niet goed is?
Dus ook al zorg ik dat die kettingen ZEER stevig vast hangen aan het plafond (heb ik zojuist al wat voor bedacht), dan is het nog altijd niet oké omdat hij moet staan?
Koop een verticale compressor. Die neemt minder ruimte in :)
pi_180336460
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:40 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ohzo, je bedoeld dat het ophangen ansich gewoon niet goed is?
Dus ook al zorg ik dat die kettingen ZEER stevig vast hangen aan het plafond (heb ik zojuist al wat voor bedacht), dan is het nog altijd niet oké omdat hij moet staan?
Ik vind van niet, het resoneren kan een groot probleem gaan worden, maar ik zie ook al diverse posts dat het wel een goed idee is.
pi_180337204
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 17:38 schreef akatar het volgende:

[..]

Ik vind van niet, het resoneren kan een groot probleem gaan worden, maar ik zie ook al diverse posts dat het wel een goed idee is.
Ik deel deze mening :7 Resoneren, metaalmoeheid, parametrisch slingeren.. You name it..
  Knikkerking dinsdag 10 juli 2018 @ 12:37:14 #230
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180373016
Thanks voor de wijze woorden mensen!

Ik besef me (ineens :P) dat jullie gelijk hebben.
Het is veel verstandiger om gewoon een plateau te maken en daarop de compressor te zetten.
Dat is én zoals het bedoeld is, én tevens veel makkelijker met onderhoud etc...

Binnenkort nieuwe foto's van de verbeterde situatie ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Hoi Atmoz,

vraagje wat betreft de lamellen-freesmachine, wij zijn van plan om er ook 1 te kopen. Werkt dat een beetje met die lamello's ? En eigenlijk kopen we dat apparaat straks voor 1 hoofdklus, dus willen we er eigenlijk ook niet teveel aan uitgeven, zit er een groot verschil in tussen de goedkopere en de top kwaliteit machines?

Ben benieuwd naar je ervaringen ?!
Dat werkt uitstekend met die Lamello's (i.c.m. met de Bosch Blauw) 8-) Ik gebruik altijd 2 verschillende soorten "koekjes"... de 10 en de 20. Vind het echt super fijn werken, en ben ook tevreden met de Bosch. De Festool en de originele Lamello zullen zeker nog beter zijn, maar die zijn ook weer eens stúk duurder! Bovendien mis ik er (nog) niets aan. Ik kan hem je dus aanbevelen!
  Moderator dinsdag 10 juli 2018 @ 22:17:11 #231
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_180387275
Ben ik dan de enige die de houten blokjes waaraan de haspels opgehangen zijn aan de strakke witte kast lelijk vind ? O-)
  Knikkerking woensdag 11 juli 2018 @ 06:55:40 #232
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180392117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben ik dan de enige die de houten blokjes waaraan de haspels opgehangen zijn aan de strakke witte kast lelijk vind ? O-)
Nee, ik ben met jou ;)

Er komt dan ook nog een "afdekstrip" tegenaan.
Vandaar ook dat ze +/- 1cm naar binnen zitten zodat ik er nog een 6 of 8mm dikke plaat tegenaan kan maken ^O^

Dat kon echter nu nog niet omdat er nog meer dingen (o.a. stopcontacten) in moeten komen :P

Maar je hebt 100% gelijk!
pi_180428806
Heb jij je escaperoom al laten testen door een inbreker ?
https://nos.nl/artikel/22(...)r-niet-meer-uit.html
quote:
Dubbele pech voor een inbreker in het Amerikaanse Vancouver (in de staat Washington). Hij wilde een bedrijf overvallen, maar kwam onbewust in een escape room van het bedrijf terecht. Daar kwam hij vast te zitten, en moest de politie bellen om hem te bevrijden, meldt CBS News.

De inbreker wist de deur van het pand open te breken. Hij pakte een aantal namaakdingen die gebruikt worden als voorwerpen in de escape roomruimtes: een neptelefoon, een blikje bier en een namaak afstandsbediening.

Daarna ging hij naar de volgende ruimte; dat bleek een escape room. Daar at hij zijn ontbijt, om vervolgens in paniek te raken omdat hij niet meer wist hoe hij uit de ruimte moest komen. Hij belde de politie om hem te helpen. Die arresteerde de man.
_O- _O-
  Knikkerking donderdag 19 juli 2018 @ 15:05:29 #234
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180583714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Heb jij je escaperoom al laten testen door een inbreker ?
https://nos.nl/artikel/22(...)r-niet-meer-uit.html

[..]

_O- _O-
Geinig ja :D
Zou ook een goede "reclame stunt" zijn geweest he :9 (stom, niet aan gedacht 8)7 )

=========================================

De stucadoor die ik had gevraagd om het schuurtje en de buitendouche te komen stucen bleef maar uitstellen en smoesjes verzinnen. Om gek van te worden :X

Ik heb dus maar besloten om 't anders aan te pakken. Het schuurtje maar gewoon verven, en de buitendouche zelf proberen te stucen :7

Schuurtje in de primer:


En met antraciet verf erop:


Buitendouche voorzien van stuc-profielen:


Hop hop:


En bijna klaar:


Verder ook de kabeltjes van de LED's in de pergola weggewerkt met een papje van houtlijm en het hout(stof) wat door het frezen vrijkwam:
pi_180585949
Stucen ks heel niet moeilijk. Alleen bewerkelijk als perfectionist :7
  Knikkerking donderdag 19 juli 2018 @ 16:27:44 #236
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180586194
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
Stucen ks heel niet moeilijk. Alleen bewerkelijk als perfectionist :7
Ik had dus echt nog nooit gestuct O-)

Het is zeker niet 100% perfect, maar ik ben er wel 100% blij mee ^O^
pi_180586292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 16:27 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ik had dus echt nog nooit gestuct O-)

Het is zeker niet 100% perfect, maar ik ben er wel 100% blij mee ^O^
Ik ook niet tot ik in m’n huis begon hoor :+

Maar mooie dingen weer :Y
pi_180595120
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 16:27 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ik had dus echt nog nooit gestuct O-)

Het is zeker niet 100% perfect, maar ik ben er wel 100% blij mee ^O^
Kan weinig aan fout gaan op deze smalle stukjes. De afrijlat kan fijn langs de stucprofielen glijden. De moeilijkheid zit er (vind ik) in wanneer je meters brede muren moet stucen. Daar zijn ook hulp profielen voor om te geleiden, maar die moet je dan weer tussen de stuc uit pulken.
  Knikkerking zondag 29 juli 2018 @ 15:45:38 #239
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180814517
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef FranticDJ het volgende:

Ik ook niet tot ik in m’n huis begon hoor :+

Maar mooie dingen weer :Y
Dankje ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 21:47 schreef Dreojs het volgende:

Kan weinig aan fout gaan op deze smalle stukjes. De afrijlat kan fijn langs de stucprofielen glijden. De moeilijkheid zit er (vind ik) in wanneer je meters brede muren moet stucen. Daar zijn ook hulp profielen voor om te geleiden, maar die moet je dan weer tussen de stuc uit pulken.
Ah, ik was me inderdaad al aan het afvragen hoe ze dat zouden doen. Maar dus inderdaad met "wegwerp" profielen ofzo. Het laatste muurtje wat ik heb gedaan is het mooiste gelukt :9 Al doende leert men he :Y

============================================

Afgelopen week hebben we met 6 man sterk de jacuzzi op z'n uiteindelijke locatie gezet.
Ging ondanks het gewicht en lompigheid toch aardig goed. Daarna heb ik meteen de pergola verder af gebouwd en de 6 ingebouwde LED's aangesloten.

Bij het "rubberhuis" ben ik wat stevige matten gaan halen. Die heb ik als ondergrond gebruikt. Het regenwater kan mooi via die "sleufjes" onderin wegstromen:



Op z'n plek:

(wie goed kijkt ziet de Bosch 10,8v accu om de LED's even snel van sap te voorzien)

Genieten met hoofdletter G :7


En waar voorheen de jacuzzi stond kan nu eindelijk weer gezeten worden:

(alleen is de loungeset nog niet compleet c.q. verkeerd geleverd)

Verder heb ik me een automatische parkeerpaal gekocht. Dit ter anti-diefstal voor m'n nieuwe wagen (waarop ik nog enkele dagen moet wachten >:)). Deze heb ik afgelopen week met Makrolon in de oprit gebouwd:








:D
pi_180814701
Prachtige die paal _O_
Welke auto?
  Knikkerking zondag 29 juli 2018 @ 16:02:56 #241
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180815021
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 15:52 schreef Blue_note het volgende:
Prachtig die paal _O_
Vind ik ook :Y
Heb 't filmpje zelf al best vaak bekeken :P
Blijft gewoon gaaf om te zien zoiets he :7

quote:
Welke auto?
BMW M4:



(foto's gemaakt tijdens test-rit)
  zondag 29 juli 2018 @ 16:03:09 #242
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_180815031
Je bent me d'r wel eentje Stefan, prachtig. Een parkeerpaal in je oprit, een jacuzzi onder zijn eigen pergola, een werkplaats in de tuin, bioscoop in huis.... kan nog wel ff doorgaan. Supertof.
Laat die handjes wapperen!
  Knikkerking zondag 29 juli 2018 @ 16:04:31 #243
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180815070
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:03 schreef Gieliovd het volgende:
Je bent me d'r wel eentje Stephan, prachtig. Een parkeerpaal in je oprit, een jacuzzi onder zijn eigen pergola, een werkplaats in de tuin, bioscoop in huis.... kan nog wel ff doorgaan. Supertof.
Haha thanks man! _O_ Ben d'r ook ontzettend blij mee :Y ^O^
pi_180815082
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:02 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Vind ik ook :Y
Heb 't filmpje zelf al best vaak bekeken :P
Blijft gewoon gaaf om te zien zoiets he :7

[..]

BMW M4:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(foto's gemaakt tijdens test-rit)
Erg tof ^O^ ^O^ ^O^
Mooie kleur ook!

Stond bij Keram toch?!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 16:40:33 ]
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 16:25:27 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180815583
Keurig. Dacht alleen dat je de auto voor het huis had staan. Waar heb je een oprit dan? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking zondag 29 juli 2018 @ 16:45:06 #246
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180816011
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:05 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Erg tof ^O^ ^O^ ^O^
Mooie kleur ook!

Stond bij Keram toch?!
Thanks :)

Klopt, komt van bij Keram.

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:25 schreef derLudolf het volgende:
Keurig. Dacht alleen dat je de auto voor het huis had staan. Waar heb je een oprit dan? :)
^O^

Ik had de auto inderdaad altijd voor het huis staan.
Met dus 2x poging tot diefstal als gevolg.

Na een flinke uitbreiding van het alarmsysteem op die plek is er niets meer gebeurt.
Maar op de oprit (achter die paal) staat de nieuwe auto nóg veiliger. Ook daar heb ik de security enorm verhoogd...

Moet helemaal goedkomen nu ;)
En mocht er iemand toch iets proberen, dan garandeer ik leuke filmpjes en verhalen hier :Y) _O-
pi_180816047
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:45 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Thanks :)

Klopt, komt van bij Keram.

[..]

^O^

Ik had de auto inderdaad altijd voor het huis staan.
Met dus 2x poging tot diefstal als gevolg.

Na een flinke uitbreiding van het alarmsysteem op die plek is er niets meer gebeurt.
Maar op de oprit (achter die paal) staat de nieuwe auto nóg veiliger. Ook daar heb ik de security enorm verhoogd...

Moet helemaal goedkomen nu ;)
En mocht er iemand toch iets proberen, dan garandeer ik leuke filmpjes en verhalen hier :Y) _O-
Zag hem (volgens mij) staan. Vriend van me ging z'n M2 ophalen. Nadat (in Maastricht) z'n M3 was gestolen. Dus pas inderdaad wel op met deze wagen!

Maar hele dikke wagen man ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 16:47:11 ]
pi_180816091
(Bijna) Jaloersmakend ;) . Erg vervelend dat je er nu al negatieve ervaringen mee hebt.

Hopelijk kan je er ook nog van genieten :)
Lange benen koud hoofd.
  zondag 29 juli 2018 @ 16:53:54 #249
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_180816268
Enige nadeel met zo'n paal is dat als er een groepje professionals komt ze binnen wel komen zorgen dat je de paal naar beneden doet om je M4 alsnog mee te nemen. Hier in de buurt een aantal soortgelijke akkefietjes meegekregen ;(
pi_180816476
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
Enige nadeel met zo'n paal is dat als er een groepje professionals komt ze binnen wel komen zorgen dat je de paal naar beneden doet om je M4 alsnog mee te nemen. Hier in de buurt een aantal soortgelijke akkefietjes meegekregen ;(
Volgens mij kom je niet levend binnen bij Atmoz :P .

Maar inderdaad wel waar helaas.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:05:42 #251
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_180816576
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Volgens mij kom je niet levend binnen bij Atmoz :P .

Maar inderdaad wel waar helaas.
Ik zou de gunpoint ervaring liever overslaan. Neem de spullen dan maar mee, is toch verzekerd (hoe kut dat ook is).

Bij mijn zwager een paar jaar terug de S4 meegenomen en de A4 van m'n schoonvader die er voor stond aan op de oprit. Kwamen duidelijk voor de S4, maar die A4 moesten ze toch verzetten :')

Ingebroken en sleutels (gelukkig) gebonden dus zo weg gereden met beide auto's.

Week daarop in de buurt een M5 meegenomen at gunpoint omdat de beste man weigerde het hek open te doen... Dan weet ik wel wat ik liever heb :o
  Knikkerking zondag 29 juli 2018 @ 17:08:05 #252
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180816650
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:46 schreef Blue_note het volgende:

Zag hem (volgens mij) staan. Vriend van me ging z'n M2 ophalen. Nadat (in Maastricht) z'n M3 was gestolen. Dus pas inderdaad wel op met deze wagen!
Boh, dat zijn toch wel klote acties he....
Moet er niet aan denken dat'ie ineens weg zou zijn...
Was bij de vorige ook al heel klote als 't ze gelukt was.
Sjezusmaria ik zou me echt f*cked voelen!! (ookal dekt de verzekering he).
Moest bijna een traantje laten toen die vorige week werd opgehaald, zo verliefd was ik op die wagen *;

quote:
Maar hele dikke wagen man ^O^
Merci!

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:47 schreef Volvoman het volgende:
(Bijna) Jaloersmakend ;) . Erg vervelend dat je er nu al negatieve ervaringen mee hebt.
Die negatieve ervaringen (poging tot diefstal, verder had ik geen negatieve ervaringen :P) waren met de 335i. Maargoed, het blijft inderdaad zéér klote.
Erg dat we dit soort preventieve maatregelen moeten nemen eigenlijk he?!

quote:
Hopelijk kan je er ook nog van genieten :)
Komt goed! Ik laat me niet kisten. Verder vind ik het erg sjiek/leuk om me met dit soort zaken (auto/huis-beveiliging) bezig te houden. Ik heb 't volgens mij al vaker gezegd: als iemand ooit hier het alarm (op de juiste manier) laat afgaan, dan kan ik zelf ook een nachtje brommen :W ...Iets wat ik er natuurlijk graag voor over heb ;)

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
Enige nadeel met zo'n paal is dat als er een groepje professionals komt ze binnen wel komen zorgen dat je de paal naar beneden doet om je M4 alsnog mee te nemen. Hier in de buurt een aantal soortgelijke akkefietjes meegekregen ;(
Dat is serieus het enigste puntje waar ik dan ook bang voor ben....
Ondanks alle "geweld" van m'n eigen (huis)beveiliging: tegen een echt wapen kan ik niet op. Dat mag ik niet hebben (heb ik dus ook niet) en dan moet ik me er maar bij neer leggen: sleutel afgeven en verzekering bellen :'(

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:01 schreef Blue_note het volgende:

Volgens mij kom je niet levend binnen bij Atmoz :P .

Maar inderdaad wel waar helaas.
Nee, zo erg is het ook weer niet.
Maar het is wel redelijk erg O-) :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 29-07-2018 21:38:51 ]
pi_180816671
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:05 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik zou de gunpoint ervaring liever overslaan. Neem de spullen dan maar mee, is toch verzekerd (hoe kut dat ook is).

Bij mijn zwager een paar jaar terug de S4 meegenomen en de A4 van m'n schoonvader die er voor stond aan op de oprit. Kwamen duidelijk voor de S4, maar die A4 moesten ze toch verzetten :')

Ingebroken en sleutels (gelukkig) gebonden dus zo weg gereden met beide auto's.

Week daarop in de buurt een M5 meegenomen at gunpoint omdat de beste man weigerde het hek open te doen... Dan weet ik wel wat ik liever heb :o
Ik heb het zelf (helaas) mee gemaakt dat er iemand me op stond te wachten binnen de hekken van mijn huis. Met een pistool dan.

Gelukkig op tijd opgemerkt door de beveiligingscamera's, maar je denkt er toch aan.

Anyway, misschien wat te offtopic :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 17:09:31 ]
  Knikkerking zondag 29 juli 2018 @ 17:10:03 #254
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180816691
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:05 schreef IrishBastard het volgende:

Ik zou de gunpoint ervaring liever overslaan. Neem de spullen dan maar mee, is toch verzekerd (hoe kut dat ook is).

Bij mijn zwager een paar jaar terug de S4 meegenomen en de A4 van m'n schoonvader die er voor stond aan op de oprit. Kwamen duidelijk voor de S4, maar die A4 moesten ze toch verzetten :')

Ingebroken en sleutels (gelukkig) gebonden dus zo weg gereden met beide auto's.

Week daarop in de buurt een M5 meegenomen at gunpoint omdat de beste man weigerde het hek open te doen... Dan weet ik wel wat ik liever heb :o
Precies dit ^O^

MAAR: alles vóór gunpoint kan/mag dus wel :P (en zal dus ook gebeuren).
Ik wilde sowieso wel eens in het nieuws komen *O*

[edit]

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:09 schreef Blue_note het volgende:

Ik heb het zelf (helaas) mee gemaakt dat er iemand me op stond te wachten binnen de hekken van mijn huis. Met een pistool dan.

Gelukkig op tijd opgemerkt door de beveiligingscamera's, maar je denkt er toch aan.

Anyway, misschien wat te offtopic :D
Zo hey! Das wel heftig ja.
Pfew, dan slaap je nachten erop ook niet echt fijn denk ik....

Erg dat zulke maatregelen (waarover we het nu hebben) moeten... Maar aan de andere kant dus ook wel vet, want dit past precies in mijn straatje:

Ik ben softwareprogrammeur die in de vrije tijd veel met elektronica en mechanica doet en (vroeger) he-le-maal sick leip van wapens, vuurwerk, vuur etc... was. De combinatie van dit alles kan misschien niet iedereen zich indenken....maar ik wel :+

[ Bericht 30% gewijzigd door Atmoz op 29-07-2018 17:17:43 ]
  Moderator zondag 29 juli 2018 @ 17:31:26 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180817067
Kun je niets inbouwen dat de deuren op slot gaan en de auto uitfikt middels een app ofzo :7 Het wordt toch verzekeringswerk
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking zondag 29 juli 2018 @ 17:37:14 #256
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180817213
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Kun je niets inbouwen dat de deuren op slot gaan en de auto uitfikt middels een app ofzo :7 Het wordt toch verzekeringswerk
Letterlijk binnen 5 minuten gemaakt ;)

Maarja, dan is meteen m'n auto weg...
Beter dat die gasten "weg" zijn :P
pi_180822704
Geautomatiseerde pepperspray-dispenser in het paaltje geknutseld zeker.
pi_180822916
Dikke bak! Mooie achtertuin ook, heerlijk van genoten zeker de afgelopen weken met de lekkere temperaturen O+
  zondag 29 juli 2018 @ 22:10:34 #259
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_180823093
:o blijkbaar moet je niet in Limburg wonen dan. Of je auto gewoon in een garage zetten (wat ik sowieso zou doen bij een bak duurder dan 50k). Want dergelijke verhalen ken ik niet uit het criminele Brabant. Enige wat er jaren terug speelde in Aalst Waalre was dat oostblokkers compleet gepantserde raampartijen eruit trokken omdat er binnen wat te halen was. Maar dat is ook alweer 10 jaar geleden.
  zondag 29 juli 2018 @ 22:11:01 #260
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_180823104
Maar wel tof zo een paal :D . Waar haal je zo een ding?
pi_180823265
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:55 schreef havanagila het volgende:
Geautomatiseerde pepperspray-dispenser in het paaltje geknutseld zeker.
Denk eerder een vlammenwerper...
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_180828373
Erg gaaf zeg!
Flink aan het klussen geweest, en die paal is wel geniaal :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  Knikkerking maandag 30 juli 2018 @ 09:00:11 #263
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180829098
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:55 schreef havanagila het volgende:
Geautomatiseerde pepperspray-dispenser in het paaltje geknutseld zeker.
Nee, nee :P Ik laat 't paaltje gewoon "zijn ding" doen...

quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dikke bak! Mooie achtertuin ook, heerlijk van genoten zeker de afgelopen weken met de lekkere temperaturen O+
Thanks :)
We hebben er nog niet vaak kunnen zitten, want de jacuzzi staat pas enkele dagen op zijn plek.
(c.q. de loungeset staat er pas enkele dagen).

Maar vanaf nu is het dus zeker genieten ja *O*

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:10 schreef bleiblei het volgende:
:o blijkbaar moet je niet in Limburg wonen dan. Of je auto gewoon in een garage zetten (wat ik sowieso zou doen bij een bak duurder dan 50k). Want dergelijke verhalen ken ik niet uit het criminele Brabant. Enige wat er jaren terug speelde in Aalst Waalre was dat oostblokkers compleet gepantserde raampartijen eruit trokken omdat er binnen wat te halen was. Maar dat is ook alweer 10 jaar geleden.
Tja, je kent mijn garage he... Geen plaats voor een auto O-) :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Maar wel tof zo een paal :D . Waar haal je zo een ding?
Zekers! Heel gaaf vind ik het 8-)

Deze komt van hier: https://www.stedaparts.nl(...)-hydraulisch-vigilo/

De eerste paar bedrijven waarmee ik contact opnam voor zo'n paal verklaarden me allemaal voor gek. "Huh, wilt u zo'n paal als particulier? Nee, dat kan écht niet" 8)7 "U wilt hem ook nog zélf gaan installeren, en zélf de schakelkast ervoor maken? Dat kan helemaal niet" Yeah, right _O- hahaha

Gelukkig was de kerel van Stedaparts wel normaal bood ook prima service ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:18 schreef SHERMAN het volgende:

Denk eerder een vlammenwerper...
Dat begint er meer op te lijken inderdaad.
Alleen als sommige vrienden (van vroeger) het woord vlammenwerper horen, dan beginnen er sommige heel hard te lachen. Toen ik 15 was had ik zelf een vlammenwerper gemaakt met een ruitenwisserpompje. Die spoot vlammen van zo'n 8 meter ver. Echt ontzettend gaaf >:) Compleet met elektronisch slot, elektronische ontsteking, accupack en benzinetank in een rugzak. Zag er alleen al super bruut uit. Maar op een keer (de laatste keer meteen O-)) vloog dat ding in de fik en begon het via die slang naar de rugzak te branden.... Ik wist niet hoe snel ik dat ding van me af moest doen :X En erna rennen, want alles stond in de hens. Heerlijke tijden *;

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 07:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Erg gaaf zeg!
Flink aan het klussen geweest, en die paal is wel geniaal :D
Thanks :7
pi_180830100
Wat ben je ook echt een baas he. _O- _O- _O-
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_180831865
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 14:37:09 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180834955
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 09:00 schreef Atmoz het volgende:


Dat begint er meer op te lijken inderdaad.
Alleen als sommige vrienden (van vroeger) het woord vlammenwerper horen, dan beginnen er sommige heel hard te lachen. Toen ik 15 was had ik zelf een vlammenwerper gemaakt met een ruitenwisserpompje. Die spoot vlammen van zo'n 8 meter ver. Echt ontzettend gaaf >:) Compleet met elektronisch slot, elektronische ontsteking, accupack en benzinetank in een rugzak. Zag er alleen al super bruut uit. Maar op een keer (de laatste keer meteen O-)) vloog dat ding in de fik en begon het via die slang naar de rugzak te branden.... Ik wist niet hoe snel ik dat ding van me af moest doen :X En erna rennen, want alles stond in de hens. Heerlijke tijden *;

_O-
Je had diesel of petroleum moeten gebruiken :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:10:55 #267
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180852095
Ik blijf me verbazen hier; een prive-parkeer-paal op de oprit _O- Mooi man. Heb je overwogen een garage te bouwen echt voor de auto? Geen idee hoe dit kan/mag, maar met zo'n auto zou dat geen luxe zijn natuurlijk. Overigens, ik zag gisteren een witte cabrio M4, maar dan vind ik de coupe toch vele malen mooier en strakker uitzien; goede keus haha.

Maargoed, tijd voor een vuurwapenvergunning dan. Kun je zo'n automatische turret op het balkon bouwen voor diefstalpreventie })
  Knikkerking vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:27:39 #268
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181435848
Eeeeeeeindelijk weer eens tijd om een fatsoenlijke update te posten.
Sommige "items" dateren al van enkele weken geleden :X Té druk... :')

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 10:20 schreef SHERMAN het volgende:
Wat ben je ook echt een baas he. _O- _O- _O-
Een baas in de "klus-nix-kunde" of wat? :P :+

quote:
WTF 8)7
Flames!
....maar wel weer 30 sec. van m'n leven weggegooid :P

quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:37 schreef derLudolf het volgende:

_O-
Je had diesel of petroleum moeten gebruiken :7
Diesel ontsteekt niet op die manier, toch?!

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik blijf me verbazen hier; een prive-parkeer-paal op de oprit _O- Mooi man. Heb je overwogen een garage te bouwen echt voor de auto? Geen idee hoe dit kan/mag, maar met zo'n auto zou dat geen luxe zijn natuurlijk.
Garage = 0,0 optionen.... Wel een carport eventueel... Buurman heeft 't er al vaker over gehad, dus misschien eens naar kijken...

quote:
Overigens, ik zag gisteren een witte cabrio M4, maar dan vind ik de coupe toch vele malen mooier en strakker uitzien; goede keus haha.
Thanks! Ik denk er hetzelfde over.

Heb laatst met een collega(fotograaf) een leuke fotorapportage gemaakt.
Enkele shots daarvan:

















quote:
Maargoed, tijd voor een vuurwapenvergunning dan. Kun je zo'n automatische turret op het balkon bouwen voor diefstalpreventie })
NABV heb ik al, dus is al een goed begin(netje) >:)

=====================================================

De vorderingen in de tuin:

Kabels/slangen naar het (nog te bouwen) buitenkeukentje:


Dichtmaken en steentjes eroverheen:


Done:


Beugel maken om de tv voor in de tuin makkelijk en snel op te kunnen hangen aan de pilaren van de overkapping:


M'n ex-buurman heeft er een mooie RVS "snel-sluiting" voor gemaakt:


Hij hangt *O* *O*




Ondertussen (m'n vriendin en vrienden weer: "waarom moet jij dit soort dingen toch altijd tussendoor doen?" O-)) de achterwand van de tv in de woonkamer aangepakt:

Van:

(dit had ik enkele weken/maanden geleden al zo geverfd om een idee te krijgen)

Tijdens:


Naar:

(zelfgemaakte tv beugel hangt er inmiddels ook al)

Ondertussen (met een zeer slecht gevoel, want: "wanneer breekt die? 8)7 ") de tv op de eettafel gelegd:

(om de andere kant van de zelfgemaakte muurbeugel te monteren)

Dus ook maar even een beetje relaxing-time inlassen:


Bij de zwarte achterwand hoort ook een nieuw A/V-meubel. Aangezien ik met Thuisbioscoop Limburg toch iets meer publiek wil bereiken heb ik besloten om in de woonkamer ook een soort "demo-setup" te gaan maken. De tv aan de wand is één ding, maar er gaat (voor films/series) niets boven een fatsoenlijke surround setup. Dus er komt een volledige Dolby Atmos surround installatie. 3 speakers voorin waarvan de center in het A/V meubel verwerkt zal worden.

Enkele foto's van de bouw:

























Het is nog niet helemaal klaar, maar ik denk dat wel duidelijk is wat de uiteindelijke bedoeling is :9

Gaandeweg kwam ik erachter dat onze (Mega)Byte het niet leuk vind op hoge-hoogtes >:)


(hij komt er absoluut niet af)

...maar ook niet op lage "hoogtes" O-)


Ik had (kilo)Byte erop gezet, en dan is het blijkbaar te hoog voor hem om er zélf af te komen :Y)
Wat is het leven toch mooi als je zó simpel bent :P :P (en toch is het een schatje *;)

En dan (voor mij) het idee van de eeuw *O* *O*

Ik heb besloten dat ik soms wat meer moet relaxen en rustig aan moet doen.
Daarom ga ik de kamer naast m'n slaapkamer (als daar een beetje opgeruimd wordt is daar nog best wat plaats vrij) inrichten tot "über-relax space _O_

Om te beginnen heb ik een (elektrische) relaxfauteuil besteld:


(wel in een andere kleur)

En om heerlijk van een muziekje te kunnen genieten een nieuwe (geïntegreerde) versterker met 2 mooie speakers.

Gisteren eerst bij onze oosterburen gaan luisteren naar de versterker:

(een vriend van me met scherpe oortjes meegenomen :))

...enkele uren later thuis


( :9~)



En vandaag het verhaal compleet gemaakt met de "bijbehorende" (Harbeth) speakers:



Inmiddels hebben vandaag al heel wat CD's van Pink Floyd, en vele anderen de revue gepasseerd :Y Wat een mega heerlijke sound! Zodra de relax-stoel er is ga ik de kamer inrichten met een (nog te maken) "boomstam-lamp" en een fotobehang van een mooi groen bos :)

*O* Dreams come true... *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 24-08-2018 23:54:17 ]
pi_181435940
Gaaf *O*

Welke senco heb je?
  Knikkerking vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:50:09 #270
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181436321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
Gaaf *O*

Welke senco heb je?
Senco S200SM

Ik had (toen ik op zoek was) tot zeker 3x toe een (vele duurdere) Bosch Blauw gekocht. Maar omdat ze die keer op keer niet konden leveren heb ik uiteindelijk deze (vrij goedkope) Senco gekocht. Tot nu toe nog geen spijt van gehad: echt een fijne tool!! ^O^
pi_181436374
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:50 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Senco S200SM

Ik had (toen ik op zoek was) tot zeker 3x toe een (vele duurdere) Bosch Blauw gekocht. Maar omdat ze die keer op keer niet konden leveren heb ik uiteindelijk deze (vrij goedkope) Senco gekocht. Tot nu toe nog geen spijt van gehad: echt een fijne tool!! ^O^
Nice! Heb zelf de Finishpro 18mg en die pc1010 compressor, ook een fijn dingetje :Y
pi_181439366
Wat blijft dit toch een heerlijk topic om te volgen O+

Bij het lezen van je verhaal van de BMW, de faalpaal (YouTube filmpjes met deze palen bekijken en je snapt 'm) en beveiliging brachten mij wel op een idee.

Op Kickstarter is er nu een actie gaande met Vector (Hector zou een leukere naam zijn), een mini robotje met Alexa skills.


Volgens mij zou jij met jouw software en programmeer skills zo'n Hector kunnen promoveren van speelgoed naar home security guard.
Dat ding detecteert geluid of beweging, rijdt en/of volgt beweging van inbrekers en meldt dit aan jou/politie :D
Enige nadeel, zijn tot op heden nog niet te ondersteunen vanuit Europa, je kan hem misschien nu al wel preorderen en misschien rond kerst dat je hem dan hebt :D
pi_181441256
de mcintosch is toch een 2 kanaals versterker?
Of ga je meerdere versterkers gebruiken?
  Moderator zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:59:13 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181442025
Mooie update weer B-)

Even zeuren hoor, maar die vignettering op de BMW foto's, dat snap ik niet zo.
Neem aan dat het is toegevoegd, das een beetje als een werkstuk helemaal mooi afwerken met goed gereedschap en dan nog even de randjes bewerken met een botte Action beitel :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:50:13 #275
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181446382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:52 schreef FranticDJ het volgende:

Nice! Heb zelf de Finishpro 18mg en die pc1010 compressor, ook een fijn dingetje :Y
Die compressor lijkt een beetje op mijn kleine Airpress. Is die van jou ook zo stil?
Werkt echt super fijn he. Ook zo licht dat'ie is ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 07:05 schreef Meike26 het volgende:
Wat blijft dit toch een heerlijk topic om te volgen O+
:D :)

quote:
Bij het lezen van je verhaal van de BMW, de faalpaal (YouTube filmpjes met deze palen bekijken en je snapt 'm) en beveiliging brachten mij wel op een idee.

Op Kickstarter is er nu een actie gaande met Vector (Hector zou een leukere naam zijn), een mini robotje met Alexa skills.


Volgens mij zou jij met jouw software en programmeer skills zo'n Hector kunnen promoveren van speelgoed naar home security guard.
Dat ding detecteert geluid of beweging, rijdt en/of volgt beweging van inbrekers en meldt dit aan jou/politie :D
Enige nadeel, zijn tot op heden nog niet te ondersteunen vanuit Europa, je kan hem misschien nu al wel preorderen en misschien rond kerst dat je hem dan hebt :D
Wat een gaaf, klein leuk ding O+
Echt wel sjiek om te hebben als dat "makkelijk" te programmeren was...
Er zit al genoeg in/op om inderdaad hele leuke dingen mee te doen!

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:19 schreef akatar het volgende:
de mcintosch is toch een 2 kanaals versterker?
Of ga je meerdere versterkers gebruiken?
Klopt, de McIntosh is inderdaad een 2 kanaals versterker puur voor stereo.
Die gaat de 2 Harbeth speakers dan ook van sap voorzien.

Ik heb er ook nog een Marantz SR7012 bij gekocht voor in de woonkamer. Die gaat de 5.2.4 (Dolby Atmos) surround opstelling verzorgen. Er komt een verlaagd plafond in (een gedeelte van) de woonkamer met daarin de 4 Atmos speakers.

Verder had ik nog een heel speciaal idee voor de 2 rear-speakers, maar dat moet ik eerst nog even beter uitwerken en testen :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:59 schreef derLudolf het volgende:
Mooie update weer B-)
:Y)

quote:
Even zeuren hoor, maar die vignettering op de BMW foto's, dat snap ik niet zo.
Neem aan dat het is toegevoegd, das een beetje als een werkstuk helemaal mooi afwerken met goed gereedschap en dan nog even de randjes bewerken met een botte Action beitel :@
Hmzzz, zo slecht vind ik de foto's eigenlijk niet... De vignetering was me zelfs nog niet eens opgevallen. (heb ik dus ook niet zelf gedaan :P). De border eromheen doe ik vaker bij foto's. Dat zorgt er meestal voor dat het net wat strakker uitziet allemaal. Ik moet wel zeggen dat ik dit keer voor het eerst een andere border heb gekozen. Dat kwam omdat ik een beetje aan het kloten was. Normaal maak ik die gewoon in Paint en ziet dat prima uit.
pi_181446731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:50 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Die compressor lijkt een beetje op mijn kleine Airpress. Is die van jou ook zo stil?
Werkt echt super fijn he. Ook zo licht dat'ie is ^O^
ja! minder kabaal dan de gemiddelde stofzuiger.. Al heb ik wel een 'grote' airpress staan ondertussen :+ (nog even posten in 't topic als ik thuis ben)
  Knikkerking zondag 26 augustus 2018 @ 11:34:04 #277
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181467444
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:09 schreef FranticDJ het volgende:

ja! minder kabaal dan de gemiddelde stofzuiger.. Al heb ik wel een 'grote' airpress staan ondertussen :+ (nog even posten in 't topic als ik thuis ben)
Ahja, vandaar ook die haspel... dat is op zo'n klein ding helemaal niet fijn werken natuurlijk :+
pi_181467450
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:34 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ahja, vandaar ook die haspel... dat is op zo'n klein ding helemaal niet fijn werken natuurlijk :+
;) ook niet nodig
  Knikkerking zondag 26 augustus 2018 @ 12:38:24 #279
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181468679
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:34 schreef FranticDJ het volgende:

;) ook niet nodig
Nee precies :+
Ik ben ook erg blij met die grote (Airpress) compressor :Y

Verder: érg weinig reacties na zo'n grote update in het topic :@
Had ik nog meer foto's moeten posten? O-)
pi_181468883
Meer foto’s is altijd goed :+ hoop komend weekend zelf ook even een update te plaatsen.
  zondag 26 augustus 2018 @ 13:37:43 #281
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_181469998
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:38 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Nee precies :+
Ik ben ook erg blij met die grote (Airpress) compressor :Y

Verder: érg weinig reacties na zo'n grote update in het topic :@
Had ik nog meer foto's moeten posten? O-)
Ik denk dat iedereen nog steeds met open mond van verbazing sprakeloos naar die foto's zit te kijken... :+

Damn, er komt naar geen eind aan die vette projecten. :o
Don't let my username fool you...
pi_181470523
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:38 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Verder: érg weinig reacties na zo'n grote update in het topic :@
Had ik nog meer foto's moeten posten? O-)
Stille genieter hier, super geil allemaal. Stiekem een beetje jaloers op het al, behalve op je chronische gebrek aan tijd. Ondanks het uitblijven van een hele hoop reacties zijn er wel veel mensen die er van genieten :Y
pi_181471892
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:37 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen nog steeds met open mond van verbazing sprakeloos naar die foto's zit te kijken... :+

Damn, er komt naar geen eind aan die vette projecten. :o
Precies dat! Supervet allemaal!

Cool idee, dat wandmeubel en surround in je woonkamer. Word je woonkamer niet te donker met zo’n zwarte muur?

Die nieuwe stereoset is ook gaaf! Ik heb ook een (weliswaar niet vergelijkbaar met deze mooie set ) stereo set in m’n slaapkamer. Heerlijk on relaxed onderuit naar muziek te luisteren :)
  Knikkerking zondag 26 augustus 2018 @ 15:12:25 #284
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181472324
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
Meer foto’s is altijd goed :+ hoop komend weekend zelf ook even een update te plaatsen.
^O^

quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:37 schreef Metalfreak het volgende:

Ik denk dat iedereen nog steeds met open mond van verbazing sprakeloos naar die foto's zit te kijken... :+

Lol _O- :+

quote:
Damn, er komt naar geen eind aan die vette projecten. :o
:7 ik ben ook niet van plan om d'r mee te stoppen....

Hobbyen, klommelen en prutsen ---> *O* :9~ *; 8-)

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 14:00 schreef markje1 het volgende:

Stille genieter hier, super geil allemaal. Stiekem een beetje jaloers op het al, behalve op je chronische gebrek aan tijd. Ondanks het uitblijven van een hele hoop reacties zijn er wel veel mensen die er van genieten :Y
Ah, dat vind ik cool om te lezen!
Thanks ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 14:59 schreef juiced01 het volgende:

Precies dat! Supervet allemaal!
Merci :D :D

quote:
Cool idee, dat wandmeubel en surround in je woonkamer.
Naast dat ik het zelf ook cool vind is het ook een beetje ontstaan omdat ik nu steeds meer begrijp dat niet iedereen de plaats (of het geld, of de toestemming van de vrouw >:)) heeft voor een "dedicated" Home Theater....

Dus om met m'n thuisbioscoop bedrijfje toch een iets breder publiek te "raken" dacht ik dat een huiskamer-HT een meer "toegankelijker" iets is :Y

quote:
Word je woonkamer niet te donker met zo’n zwarte muur?
Daar was m'n vriendin ook bang voor, maar nadat ik de boel zwart had geverfd viel dat reuze mee. Het is ook de enigste zwarte wand, de rest is verder gewoon wit en er zitten genoeg (grote) ramen in ^O^

quote:
Die nieuwe stereoset is ook gaaf! Ik heb ook een (weliswaar niet vergelijkbaar met deze mooie set ) stereo set in m’n slaapkamer. Heerlijk on relaxed onderuit naar muziek te luisteren :)
Echt he O+ Zo fijn soms...

Ik "vergeet" het ook wel eens... dan voel ik me bijvoorbeeld een dag wat minder goed en dan is eigenlijk alles negatief. Terwijl als je dan op zo'n moment eens lekker ervoor gaat zitten met een goed muziekje op, dan zou dat zo weer over zijn! Op dat moment denk ik daar dan niet aan, maar tijdens "normale" luistersessies denk ik altijd "wow, dit is toch gewoon dé remedie voor bijna alles! dat zou ik ook eens moeten doen als ik me slecht voel"

No Music, No Life
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:10:55 #285
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_181474115
Ga je die achterspeakers eindelijk zelf bouwen? :7

Als ik zoiets al dit kan bouwen kan jij nog veel beter en mooier ^O^ (en ja, er moet nog één frontje op en ze moeten nog gefineerd: Amerikaans noten).





  Knikkerking zondag 26 augustus 2018 @ 16:23:49 #286
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181474633
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Ga je die achterspeakers eindelijk zelf bouwen? :7
Welke? Die van de surroundset in de woonkamer?
Daar ga ik alleen de kast voor maken. De speakers zelf worden B&W inbouwspeakers.
Maar het systeem om deze te plaatsen en richten is wel redelijk speciaal :)

quote:
Als ik zoiets al dit kan bouwen kan jij nog veel beter en mooier ^O^ (en ja, er moet nog één frontje op en ze moeten nog gefineerd: Amerikaans noten).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel gaaf gemaakt _O_
Niet direct een vorm waar ik zelf op zou komen, maar toch wel érg gaaf!!

Heb je dat hout gebogen met stoom?

Wat heb je als versterking/bron?
pi_181474700
Een van jullie eigenlijk wat tips voor tekeningen voor goed klinkende speakers?
  Knikkerking zondag 26 augustus 2018 @ 16:26:52 #288
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_181474724
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
Een van jullie eigenlijk wat tips voor tekeningen voor goed klinkende speakers?
http://zelfbouwaudio.nl/forum/
pi_181474781
quote:
_O_ tnx zoiets zocht ik :D kwam niet verder dan subforum op htforum.nl
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:36:53 #290
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_181474965
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
Een van jullie eigenlijk wat tips voor tekeningen voor goed klinkende speakers?
Of ga eens langs bij Speakerland of Speaker en Co: kun je ook beluisteren wat je gaat bouwen. Vind ik zelf wel fijn als ik nog geen eigen ontwerpen kan maken maar wel x-duizend euro uitgeef :P
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:41:56 #291
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_181475131
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:23 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Welke? Die van de surroundset in de woonkamer?
Daar ga ik alleen de kast voor maken. De speakers zelf worden B&W inbouwspeakers.
Maar het systeem om deze te plaatsen en richten is wel redelijk speciaal :)

[..]

Heel gaaf gemaakt _O_
Niet direct een vorm waar ik zelf op zou komen, maar toch wel érg gaaf!!

Heb je dat hout gebogen met stoom?

Wat heb je als versterking/bron?
Ja, daar had je een idee voor zei je, dus hoopte dat je wat zelf bedacht had :7 Ben dus benieuwd naar de rest nu :D

Idee qua vormgeving heb ik van de Davone Tulip:



Maar daarna aangepast om de Column MK2 van Speakerland te kunnen bevatten. Veel groter en breder geworden dus, en daarom beter gekeken naar de poten en het front zodat het nog een beetje mooi pastte. Die poten laten lassen en via eBay perfect passende spikes gevonden :D Staat nu echt onwrikbaar.

Heb niet hoeven stomen. Zijn twee lagen buigplex van 5mm op elkaar (eerste gelijmd en geschroefd op voorgevormde ribben, tweede koud verlijmd op de eerste). Heb alleen de onderkant vanaf ongeveer de poten in een bak water gehad voor een minuut of vijf omdat het anders ging barsten bij buigen :)

Wegen wel ongeveer 40kg/stuk denk ik, en da's nog zonder filters (die liggen er nu nog naast, zoals te zien). Klinkt wel erg goed!

Edit: oh, ze hangen aan een NAD C368 trouwens :s)
pi_181475420
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:38 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Nee precies :+
Ik ben ook erg blij met die grote (Airpress) compressor :Y

Verder: érg weinig reacties na zo'n grote update in het topic :@
Had ik nog meer foto's moeten posten? O-)
Hmm meestal heb ik de reactie van: impressed.
dat ben ik natuurlijk nu ook weer, of of je daar steeds op zit te wachten...

Maar hierbij, impressed. vooral voor het feit dat je dat audiomeubel zelf bedacht hebt, dat zijn van die dingen dat mij niet zal lukken.

Kom niet verder als iets namaken. (plaatjes zoeken op google) zelf iets ontwerpen zit er absoluut niet in.
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 16:55:55 #293
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_181475571
Mooi werk zo'n meubel maken ! Vind het in ieder geval allemaal erg knap om te zien dat je dat allemaal gewoon ff zo uit de mouw schudt ! ^O^ Ik doe het je zeker niet na !

Is de werkbank in je werkplaats al eens daarvoor gebruikt waar hij voor gemaakt is ? Je klust zo opmerkelijk veel gewoon even aan de keukentafel _O- moet ik hier thuis doen. Dan hebben we geheid heibel.

Het hele HT-gebeuren heb ik verder eigenlijk geen kaas van gegeten, het ziet er allemaal gelikt en duur uit. Maar ik heb van de helft wat ik er overlees qua specificaties e.d. geen idee wat het inhoud of betekend of wat je er mee zou moeten :@

Die tv die je buiten hebt hangen is dat normaal je "gewone" woonkamer televisie dan ? :?

Hebben alle ruimten in huize Atmoz nu inmiddels een bestemming ? :+
pi_181475750
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Is de werkbank in je werkplaats al eens daarvoor gebruikt waar hij voor gemaakt is ? Je klust zo opmerkelijk veel gewoon even aan de keukentafel _O- moet ik hier thuis doen. Dan hebben we geheid heibel.
Vraag me af of die al af is :+ O-)
  zondag 26 augustus 2018 @ 17:32:05 #295
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_181476515
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:37 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen nog steeds met open mond van verbazing sprakeloos naar die foto's zit te kijken... :+

Damn, er komt naar geen eind aan die vette projecten. :o
Dit dus :)
pi_181495872
Het is ook nooit goed he, het moet altijd beter. Tevreden staat niet in jouw woordenboek :P

Het enige wat ik mis bij de M4 (maar daar zullen de smaken over verschillen) is een Akrapovic uitlaat. Niet alleen zien de zware carbon tips super uit bij dat wit, maar het geluid is fenomenaal.

Waarom was de garage eigenlijk geen optie? Heeft dat uitsluitend met ruimte/perceelindeling te maken?
pi_181496211
Garage is z’n werkplaats :+
pi_181496323
Zoveel #lifegoals in dit topic ;(

Baas _O_ O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_181496478
Supervet! Blijf vooral updates posten :9~
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_181568742
Woah, wat een super update weer. Blijft toch heerlijk om te lezen.
pi_181568763
En ik denk dat het rustig aan doen en wat meer tijd voor relaxen inlassen geen slecht idee is. Beter om dit preventief te doen dan er na een tijd achter komen dat het toch we hardl nodig is.

i dit is de lapo, nieuw topic openen laat ik aan Atmoz over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')