abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179892132
registreer om deze reclame te verbergen
Europa heeft vandaag weer besloten dat ze niet uitgezet kunnen worden als ze in beroep gaan, en het in beroep gaan is oneindig, want dan gaan ze van het ene naar het andere land. Dit is trouwens geen nieuwe beslissing, dit zegt de EU al jaaaaaren!

Maar goed ze hebben weer vergaderd en hun volgevreten plekje op het fluweel weer verdient!

Verder vindt de paus vanachter vijf hoge muren, dat we ze menswaardig moeten behandelen.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:45:20 #77
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179892235
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:38 schreef ietjefietje het volgende:
Europa heeft vandaag weer besloten dat ze niet uitgezet kunnen worden als ze in beroep gaan, en het in beroep gaan is oneindig, want dan gaan ze van het ene naar het andere land. Dit is trouwens geen nieuwe beslissing, dit zegt de EU al jaaaaaren!

Maar goed ze hebben weer vergaderd en hun volgevreten plekje op het fluweel weer verdient!

Verder vindt de paus vanachter vijf hoge muren, dat we ze menswaardig moeten behandelen.
Wie heeft Łberhaupt bedacht dat iedereen die hier illegaal binnenkomt standaard recht heeft op al die procedures? Dan is het al veel te laat, zodra ze hier fysiek zijn kom je er veel te moeilijk weer vanaf. Ook als ze afgewezen worden blijven ze gewoon illegaal rondhangen in Europa.

Asiel aanvragen doe je maar van buiten Europa. Zodra je illegaal de oversteek waagt op een gammel bootje ben je wat mij betreft al buitenspel gezet.
pi_179918673
dit is geen grap, maar een echte ad van benetton :D

Df9-UJ-W4AYOHc8.jpg
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:35:07 #79
129292 LXIV
misdunker
pi_179922487
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:17 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]
Associeren met deugers, bekende marketing techniek
Rijke oudere heteroseksuele blanke mannen zijn de nieuwe Joden.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:37:23 #80
129292 LXIV
misdunker
pi_179922549
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wie heeft Łberhaupt bedacht dat iedereen die hier illegaal binnenkomt standaard recht heeft op al die procedures? Dan is het al veel te laat, zodra ze hier fysiek zijn kom je er veel te moeilijk weer vanaf. Ook als ze afgewezen worden blijven ze gewoon illegaal rondhangen in Europa.

Asiel aanvragen doe je maar van buiten Europa. Zodra je illegaal de oversteek waagt op een gammel bootje ben je wat mij betreft al buitenspel gezet.
Het is ooit bedacht voor individuele politieke vluchtelingen, bijvoorbeeld uit het Warschau-pact. Dat er dan iemand daar in conflict kwam met de autoriteiten vanwege zijn denkbeelden (anti-communistisch) en dat zo iemand dan opgevangen kon worden. Misschien 5 personen per jaar voor Nederland. Dat was het idee. Nooit als tool om massa-immigratie en omvolking te faciliteren.
Oorlogsvluchtelingen en andere migranten hebben ook helemaal geen recht cfm het vluchtelingenverdag.
pi_179923073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Associeren met deugers, bekende marketing techniek
wat is een deuger?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:56:48 #82
129292 LXIV
misdunker
pi_179923138
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is een deuger?
Iemand die aan zg ' virtue signalling' doet. Dat wil zeggen dat ze iets doen wat ze zelf en/of hun groep gelijkstelden goed/progressief vind (het zg deugen) en hier uitgebreid aandacht voor vragen.

Voorbeeld: De campagne "OP ONS KUN JE REKENEN!" van BN-deugers, die aangaven alles te willen doen voor de vluchtelingen (behalve daadwerkelijk iets toen het ze echt gevraag werd, want dat kwam allemaal even niet uit)
pi_179923156
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:17 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]
Racisme want die blanke steeds boven alles uit!!!!
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_179947653
Weer een boot geweigerd door Italie, vaart onder nederlandse vlag, maar de nederlandse regering zegt dat hij niet hier geregistreerd is. Allemaal rechtstreeks door naar Mutti Merkel zou ik zeggen.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_179947950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:40 schreef ietjefietje het volgende:
Weer een boot geweigerd door Italie, vaart onder nederlandse vlag, maar de nederlandse regering zegt dat hij niet hier geregistreerd is. Allemaal rechtstreeks door naar Mutti Merkel zou ik zeggen.
wat is "wir schaffen das" in het spaans? :P
pi_179954764
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2018 18:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is "wir schaffen das" in het spaans? :P
Geen idee, die deugers daar spreken ook wel een mondje duits! Alles sehr toll, wunderbar!
(Nietzsche)
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:19:02 #88
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_179963980
quote:
DgPl-b6WAAA_4cl.jpg

Geregistreerd als een watersport schip. 8)7 . Alle grond om die bootjes aan de ketting te leggen.
pi_180272914
In Denemarken is nieuwe wetgeving van kracht die ouders in ghettos verplicht hun kleuters wekelijks onderricht te laten volgen aangaande de deense religieuze en culturele normen. Doel is integratie, deense spraakvaardigheid en arbeidsparticipatie te bevorderen. Ouders die niet willen meewerken worden flink gekort op sociale uitkeringen (omgerekend circa $200 per maand).

Toelichtingen in onderstaande video vanaf min 10:00 tot min 17:00.

quote:
Denmark's "ghetto" controversy New laws in Denmark are to subject children from low-income, primarily Muslim, communities to mandatory training in "Danish values." The new policy will require toddlers to receive weekly instruction in Danish religious and cultural norms. Proponents say the laws will not only help children better integrate into Danish society, but tackle high crime rates and unemployment in "parallel communities" of uneducated immigrants from "non-Western countries." "To me this is about, no matter who lives in these areas and who they believe in, they have to profess to the values required to have a good life in Denmark," justice minister Soren Pape Poulsen has said.
We can't afford the illusion anymore
pi_180278738
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 07:22 schreef Digi2 het volgende:
In Denemarken is nieuwe wetgeving van kracht die ouders in ghettos verplicht hun kleuters wekelijks onderricht te laten volgen aangaande de deense religieuze en culturele normen. Doel is integratie, deense spraakvaardigheid en arbeidsparticipatie te bevorderen. Ouders die niet willen meewerken worden flink gekort op sociale uitkeringen (omgerekend circa $200 per maand).

Toelichtingen in onderstaande video vanaf min 10:00 tot min 17:00.

[..]

Dat lijkt in ieder geval een beter idee dan de nederlandse kinderen meeslepen naar de moskee.
(Nietzsche)
pi_180290114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[quote]Algerije heeft het afgelopen jaar meer dan 13.000 Afrikaanse migranten uitgezet in de Sahara, in het grensgebied met Niger. Onder de teruggestuurde migranten waren zwangere vrouwen en kinderen. Zonder extra water of voedsel werden ze door Algerijnse gendarmes gedwongen om door het hete woestijnzand naar buurland Niger te lopen, vaak met fatale gevolgen
quote:
Zoals ik in 't vorige deel al zei: schandalig dat dit gebeurt.
Topic is gesloten wil gezag niet ondermijden maar even iets zeggen. Je vergeet 1 ding: in het westen is slavernij verboden maar in die landen niet he. Zwarten zijn altijd doelwit geweest van geweld. Zwarten zijn in islamitische landen ook minder. Ze verdienen minder en vluchten regelmatig massaal die landen uit of duiken onder

Ik weet dat hier een taboe op rust vanwege islam en islamfobie bla bla maar het is er aan de orde van de dag. Die mensen worden gekidnapt, beroofd en zelfs gedood. De haat tegen zwarte migranten is aan de orde van de dag
En dat komt niet door het westen of wie dan ook maar zit in islam zelf. Al vanaf de 7e eeuw zijn miljoenen zwarte mensen tot slaaf gemaakt en vervoerd naar andere gebieden. Al eeuwenlang leven ze onder juk. En dat allemaal omdat ze een zwarte huid hebben

In de arabische wereld zijn zwarten minder. En islam wereld kent geen verbod op slavernij zoals het westen he. Zij hebben geen burgeroorlog zoals amerika heeft gehad meegemaakt. Niets van zoiets is gebeurd. Geen verbetering voor zwarte mensen in islamitische landen. Zij blijven nog altijd tot op de dag van vandaag minder in de ogen van arabieren

Zwarte afrikanen in algerije worden regelmatig bekogeld met stenen. En dit zijn geen jongensstreken maar echt hooge plaatste mensen die hieraan mee doen he. Hetzelfde in landen zoals tunesie of libie, marokko, egypte maar ook in mauritanie soedan (de gehele arabische wereld) worden zwarten behandeld als shit
Zwarten hebben zelden kans op een goede baan noch goede posities. Zie je veel zwarte negers in araische parlement? Je ziet ze zelden he
Zwarte mensen horen er niet bij, ze bestaan niet eens in die landen.

Er is nog steeds slavernij in arabische landne. Zwarte afrikanen ervaren dat nog op de dag vandaag. Veel zwarte afrikanen zijn nog altijd eigendom van hun arabische meesters
Zwarte afrikanen ervaren nog altijd regelamtig dat hun dropen worden aangevallen.
En niet alleen berberstammen hebben zwarte slaven ook in andere landen zoals jemen bestaat nog altijd slaven. Generatie lang. En generatie op generatie is dat zo. Als je geboren wordt in een slaaf familie ben jij slaaf.
Deze slavernij en ideeen over de zwarte medemens bij de arabieren is al zo oud en kun je niet zomaar uitwissen. Het is een eeuwenoude idee dat zelfs legaal is onder de islamiitsche wet

Meer dan 18 jaar gelden heeft libie honderden zwarte afrikanen afgemaakt. Zwarten worden in gevangenis gestopt en rotten daar gewoon. We hebben dat afgelopen jaren gezien door die opstand in libie hoe zwarte afrikanen opgejaagd werden en gelyncht. We hebben allemaal die beelden gezien op live leak

Nogmaals: ooit heeft een amerikaanse president besloten om slavernij af te schaffen maar dat is niet gebeurd in arabische wereld. In landen niet alleen saudie arabie maar ook in noord afrika werden zwarte inwoners gezuiverd en onderdrukt nog steeds. Zie bij die nubieers in egypte. Zij waren oorsponkelijke bewoners en hebben zoals zovele oorspronkelijke beowners in noord afrika te maken gehad met geweld en vervolging als minderheid in hun eigen land

En het is mede de islam die ervoor dat slavernij en racisme niet weggaat. Want toen de britten egytpte binnen viel in 19e eeuw hadden ze slavernij afgeschaft.Maar heeft dat iets geholpen? Nope want de moslimbroederschap heeft die verbod op slavernij gewoon weer opgeheven

Vele in de arabiche wereld zijn zwart maar toch worden ze gebruikt als slaven en als niet menselijk. Het westen zouden we dat apartheid noemen

En die zwarte afrikanen in algerije (net zoals miljoenen anderen in die landen) die kijken naar het westen. Zij willen ontsnappen van racisme en vervolgingen. Ontsnappen aan de kolonisatie van islam.

En dat is niet iets van vandaag maar zit er al voor generaties eeuwenlang in. En gaat voorlopig ook niet veranderen helaas
pi_180302006
quote:
NOS Teletekst 127
Minder migranten Middellandse Zee

In de eerste helft van dit jaar is
het aantal migranten dat via de
Middellandse Zee naar Europa probeerde
te komen gehalveerd ten opzichte van de
eerste zes maanden vorig jaar.Vooral
in ItaliŽ arriveerden minder mensen.

Volgens de Internationale Organisatie
voor Migratie (IOM) maakten 46.449
migranten de overtocht.In dezelfde
periode van 2017 waren dat er 101.213.

Wel waarschuwde IOM eerder deze week
dat het aantal mensen dat de oversteek
waagt weer toeneemt,doordat migranten
bang zijn dat Europa de grenzen sluit.
Het grotere aantal verdrinkingen is
daar ook een gevolg van.
Minder migranten komen via de overtocht middels de middellandse zee maar er verdrinken er nog steeds veel.
Vanwege maatregelen zal de beschikbaarheid van zeewaardige vaartuigen ook flink zijn afgenomen voor de mensensmokkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 07-07-2018 08:54:58 ]
pi_180302026
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:45 schreef Slayage het volgende:
Ventimiglia, het gezicht van het failliete Europese migratiebeleid

In Ventimiglia, een Italiaans stadje aan de Franse grens, wordt goed duidelijk waar de Italiaanse frustratie met het Europese migratiebeleid vandaan komt.
De kop van dit artikel is verkeerd.
Dit laat namelijk het failliet van de Italiaanse grensbewaking en kustwacht zien.
Die migranten zijn allemaal via de Italiaanse kust daar gekomen, dan hadden ze die kust maar beter moeten bewaken en niet allemaal smokkel NGO-boten binnen moeten laten.
pi_180302047
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:52 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Dat lijkt in ieder geval een beter idee dan de nederlandse kinderen meeslepen naar de moskee.
Denemarken geeft een signaal af dat segregatie niet geaccepteerd wordt en dat kwaadwillenden in die zin hun heil beter elders zoeken.
pi_180458732
quote:
ItaliŽ weigert opnieuw migrantenschip
https://www.telegraaf.nl/(...)nieuw-migrantenschip
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180468254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 08:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

De kop van dit artikel is verkeerd.
Dit laat namelijk het failliet van de Italiaanse grensbewaking en kustwacht zien.
Die migranten zijn allemaal via de Italiaanse kust daar gekomen, dan hadden ze die kust maar beter moeten bewaken en niet allemaal smokkel NGO-boten binnen moeten laten.
Europa bleef herhalen dat ze de binnengekomen vluchtelingen over heel Europa zouden verdelen.
Maar omdat maar 7procent vluchteling is en de rest gelukszoekers, moeten de gelukszoekers gewoon terug, en daarbij helpt EU niet. Ik snap toch niet dat Italie dat zolang gepikt heeft!
(Nietzsche)
pi_180468537
Hoezo gepikt ??
Je wil de schuld op de EU af schuiven ?

Italie bewaakte gewoon zijn grenzen niet en liet die boten binnen met mensen zonder papieren.
Nu bewaken ze wel fatsoenlijk hun grenzen, en kan het dus blijkbaar wel.
Als alle EU landen hier consequent in zijn en niet zoals nu gebeurt dat Spanje de mensensmokkelars wel helpt, dan is het snel afgelopen hoor.
En elke boot die zonder toestemming een haven binnenkomt die moet je daarna gelijk onklaar maken of laten zinken zodat ze niet nog een keer voor smokkel gebruikt kunnen worden.
pi_180468624
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:55 schreef bluemoon23 het volgende:
Hoezo gepikt ??

Italie bewaakte gewoon zijn grenzen niet en liet die boten binnen met mensen zonder papieren.
Als alle EU landen hier consequent in zijn en niet zoals nu gebeurt dat Spanje de mensensmokkelars wel helpt, dan is het snel afgelopen hoor.
En elke boot die zonder toestemming een haven binnenkomt die moet je daarna gelijk onklaar maken of laten zinken zodat ze niet nog een keer voor smokkel gebruikt kunnen worden.
Eerst moesten de deugers overtuigd worden dat het toch niet zo`n best idee was, daarna kozen ze een andere regering….en de rest is history! De EU heeft toch zelf wetten, Schengen etc. dan kan je ook heel Europa`s buitengrenzen bewaken….maar de EU vraagt zelf die mensen om hier te komen. Mah ja, wat verwachten we eigenlijk met een dronken drel aan de macht.
(Nietzsche)
pi_180468787
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:55 schreef bluemoon23 het volgende:
Hoezo gepikt ??

Zullen we even het commentaar en het dreigen met kortingen op voormalig Oostbloklanden terug voor de geest halen toen die een hek gingen zetten om de buitengrenzen te beveiligen tegen migranten. :')
It's ok to be white
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')