abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176957584
registreer om deze reclame te verbergen
Er zijn heel veel personal trainers in Amsterdam, maar ik wil er eentje die ook helpt met voeding etc. Die ervoor zorgt dat je echt spieren kan opbouwen.
Weet zelf niet hoe die machines in de sportschool werken en ben bang verkeerde beweging te doen en blessure te krijgen of voor schut te staan. Heb echt weinig motivatie om het op te brengen om steeds zelf te gaan, omdat ik niet weet of mijn oefeningen zin hebben/goed zijn etc. Heb ondergewicht en wil spieren opbouwen. Weet iemand goede?
pi_176957863
Welke sportschool zit je?
Zolang geen prijsvechter loop eens naar de balie met je vraag. Grote kans dat ze je helpen
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
Op zaterdag 23 december 2017 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
  zondag 4 februari 2018 @ 23:06:42 #3
468652 denattedweil
Act dumb, be smart
pi_176960341
Waarom wil je de informatie over voeding van een persoon horen die zich personal trainer noemt? Iedereen kan zich zo noemen namelijk..

Kijk eens op internet, lees je eens in, bekijk videos van athleten, docus op netflix (rich froning bv), volg figuren op insta, er is zoveel te vinden... Ik heb een aantal jaar geleden getwijfeld om als personal trainer mensen op weg te helpen. Echter werd ik gewoon moe van al die hypes over killerbody en quinoa geneuzel dat ik het toen niet heb gedaan.

Op voedinggebied wil ik je best op weg helpen, pm maar
Stille wateren, diepe gronden
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')