abonnement Unibet Coolblue
pi_176957064



Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette, Toto & Vreemdgaan69.nl.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld, Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, Wim Kieft en... Hans Kraay sr.
pi_176957147
Sjoerd van studio sport deed net Johan Derksen na bij de geliefde curlingkwis. Jongens, zeg het maar, was dit een open sollicitatie voor Wie wordt de nieuwe Johan Derksen?
pi_176957179
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Een echte VI-hooligan stemt Forum voor Democratie.
Baudet is in VI begrippen een 'ontzettende engnek'.
pi_176957253
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Baudet is in VI begrippen een 'ontzettende engnek'.
Toch kwam Johan bij hem uit na een stemwijzer
pi_176957290
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:52 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Toch kwam Johan bij hem uit na een stemwijzer
Maar stemde hij op D66 omdat hij Baudet een engnek en ijdeltuit vindt.
  zondag 4 februari 2018 @ 21:00:55 #7
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176957442
Eigenlijk is het wel weer tijd voor een nieuw muzikaal steuntje in de rug
pi_176957679
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk is het wel weer tijd voor een nieuw muzikaal steuntje in de rug
Als ik alle vorige filmpjes terugkijk schiet ik spontaan vol.
pi_176957741
Bernhard Jr. komt ook nog aan de beurt, Johan is wel op dreef zeg, het AD, de Telegraaf, Mokum Magazine, dat wordt zoeken mensen!

  zondag 4 februari 2018 @ 21:14:18 #11
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176957786
Ons Johan is soms toch wel een klein beetje een demagoog.
pi_176957859
Amsterdam het toekomstige Raqqa.
  zondag 4 februari 2018 @ 21:25:00 #13
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_176958006
Grollo het toekomstige Berchtesgaden.
pi_176958416
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Baudet is in VI begrippen een 'ontzettende engnek'.
echte VI Hooligans stemmen op Buma
pi_176958435
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:43 schreef Evertjan het volgende:

[..]

echte VI Hooligans stemmen op Buma
Zou het wel goed gaan met Buma nu Stekelenburg bij Everton op de bank zit?
  zondag 4 februari 2018 @ 21:44:17 #16
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176958440
Ondanks dat ik een schijthekel heb aan dat programma vond ik de hele Renate gate grappig :D Nederland gaat kapot aan dat kansloze gezeik
pi_176959119
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:44 schreef VarkensHart het volgende:
Ondanks dat ik een schijthekel heb aan dat programma vond ik de hele Renate gate grappig :D Nederland gaat kapot aan dat kansloze gezeik
Eens. Voedselschaarste, groeiende inkomensongelijkheid, klimaatopwarming, hogere zorgkosten, dreiging van terrorisme, etc. Nederland gaat kapot, en dat ligt allemaal aan dit soort gezeik.
pi_176959139
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:12 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Eens. Voedselschaarste, groeiende inkomensongelijkheid, klimaatopwarming, hogere zorgkosten, etc. Nederland gaat kapot, en dat ligt allemaal aan dit soort gezeik.
Verklaar je nader.
pi_176959157
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:44 schreef VarkensHart het volgende:
Ondanks dat ik een schijthekel heb aan dat programma vond ik de hele Renate gate grappig :D Nederland gaat kapot aan dat kansloze gezeik
Ik vind dit gezeik wel terecht. Mbt de vorige homofobie gate niet.

Nsbers die dan gelijk de sponsoren gaan aanschrijven vind ik dan weer te walgelijk voor woorden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2018 22:15:38 ]
pi_176959221
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Ik was sarcastisch. Moest lachen om zijn 'Nederland gaat kapot door dit soort gezeik' nonsense.
pi_176959273
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:17 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch. Moest lachen om zijn 'Nederland gaat kapot door dit soort gezeik' nonsense.
Ik hou me er niet mee bezig, vooral omdat het dodelijk vermoeiend is om met mensen een normaal gesprek te voeren.
pi_176959314
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik hou me er niet mee bezig, vooral omdat het dodelijk vermoeiend is om met mensen een normaal gesprek te voeren.
Je hebt gelijk.
  zondag 4 februari 2018 @ 22:48:31 #25
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176959930
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind dit gezeik wel terecht. Mbt de vorige homofobie gate niet.

Nsbers die dan gelijk de sponsoren gaan aanschrijven vind ik dan weer te walgelijk voor woorden.
Mogen we dan nergens meer geintjes over maken in Nederland als je daarmee iemand op de tenen trapt?
  zondag 4 februari 2018 @ 22:48:49 #26
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176959937
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:12 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Eens. Voedselschaarste, groeiende inkomensongelijkheid, klimaatopwarming, hogere zorgkosten, dreiging van terrorisme, etc. Nederland gaat kapot, en dat ligt allemaal aan dit soort gezeik.
Simpeeeeeeel
  zondag 4 februari 2018 @ 22:57:06 #27
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
  zondag 4 februari 2018 @ 22:57:27 #28
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176960114
ik ben een simpele vent. Ik zie Harry Mens. Ik upvote.
  maandag 5 februari 2018 @ 00:14:14 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176961603
Derksen slaapt geen seconde minder om VI-ophef: Niemand snoert ons de mond *O*

Voetbal Inside-gezicht Johan Derksen is totaal niet bang voor een advertentieboycot of een standje van RTL na de beruchte transgendergrap van René van der Gijp. Het was volgens de markante analist simpelweg satire 'zonder kwade bedoelingen' en alle ophef vindt hij enorm kleinzerig. ,,Niemand snoert ons ooit de mond.''

Als die man happy is met een paar nylons aan, vind ik dat prima

De grappen in Voetbal Inside zijn soms plat en hard. Smakeloos ook, erkent Johan Derksen in gesprek met deze site. Maar van de huidige ophef over een bepruikte Van der Gijp snapt hij werkelijk niets. ,,Je kunt je altijd afvragen of een grap geslaagd is'', zegt Derksen. ,,Maar wij doen alles met een glimlach. En dat is precies wat Nederland mist. We zijn een chagrijnig land geworden, vol ethische watchers die hopen je op een verkeerde uitspraak te betrappen.''

Zelf vond Johan, die vooraf niet wist wat Van der Gijp van plan was, de grap helemaal niet verkeerd. René haakte in op het nieuws dat de Vlaamse journalist Boudewijn van Spilbeeck voortaan als vrouw door het leven gaat. ,,In de grachtengordel juichte iedereen daarvoor'', zegt Derksen. ,,Maar ik ben een jongen van de provincie. Ik vind dat een beetje raar. Als die man happy is met een paar nylons aan, vind ik dat prima. Maar ik mag daar wel grapjes over maken.''

Op hun teentjes getrapt
Wat wil RTL dan? Van ons een weggooishow maken, een tweede Humberto? _O_ _O- _O-

Daar denken GroenLinks, PvdA en meerdere belangengroepen anders over. Zij hekelden Van der Gijps 'transfobe' actie en riepen de sponsoren van het programma (Heineken, Gillette en Toto) op om de stekker eruit te trekken. Maar dat gaat echt niet gebeuren, denkt Johan. ,,Wat zou voor Heineken leuker zijn'', vraagt hij. ,,700.000 drinkende mannen die kijken, of hun oren laten hangen naar drie transgenders die op hun teentjes getrapt zijn?''

Toch staat Derksen een gesprek met RTL te wachten. Volgens de zender hebben de heren van VI alle vrijheid, maar moeten ze niet overal grappen over maken. ,,Wat RTL ervan vindt, is het laatste dat mij interesseert'', zegt Johan, die stelt dat de zender zich nooit met de inhoud van het programma mag gaan bemoeien.

,,Wat willen ze dan?'', vervolgt hij. ,,Van ons een weggooishow maken, een tweede Humberto? Waar glimlachende RTL-sterretjes zitten die net drie woorden achter elkaar kunnen zeggen? _O_ _O- _O- Wij zijn het enige programma waar mensen nog eerlijk kunnen zijn.''

Geestelijk onafhankelijk
RTL kan natuurlijk wel besluiten het programma van de buis te knikkeren. ,,En dan zijn we even goede vrienden'', zegt Johan. ,,Wij blijven ons ding doen. We zijn financieel niet onafhankelijk, maar geestelijk wel. Niemand snoert ons ooit de mond.''

Johan moet nu al lachen bij de gedachte dat Voetbal Inside morgen weer te zien is. De mannen komen vast en zeker op het onderwerp terug. Tot die tijd laat Johan iedereen kletsen. ,,Ik slaap er geen seconde minder om.''

https://www.ad.nl/show/de(...)ns-de-mond~a5b3b3e0/

Sow koekoek :7
pi_176961693
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen slaapt geen seconde minder om VI-ophef: Niemand snoert ons de mond *O*

Heerlijke quotes weer van Johan _O_
  maandag 5 februari 2018 @ 00:24:57 #31
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176961715
JO-HAN JO-HAN JO-HAN
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176962608
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
We zijn financieel niet onafhankelijk,
Wut
pi_176963202
De 'grap' was niet leuk en ook helemaal niet nodig. Ze kunnen zeggen dat het satire is, maar voor satire heb je een reden, behalve provocatie wat was hier de reden precies? Het zou ze sieren om te zeggen dat het gewoon niet zo grappig was. Iedereen die er nu zijn of haar slaatje uit probeert te slaan door ze van de buis te willen halen moet vooral niet hypocriet doen want dan kan je bij elke cabaratier wel stoppen. Maar de heren hadden dit helemaal niet nodig of hoeven doen.
pi_176965081
Goede column van Hugo Borst
pi_176965739
Die Arie Boomsma :’) , soms heb ik het gevoel dat die gast een keer zelf uit de kast komt. :’)
pi_176965831
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 03:02 schreef DeParo het volgende:
De 'grap' was niet leuk en ook helemaal niet nodig. Ze kunnen zeggen dat het satire is, maar voor satire heb je een reden, behalve provocatie wat was hier de reden precies? Het zou ze sieren om te zeggen dat het gewoon niet zo grappig was. Iedereen die er nu zijn of haar slaatje uit probeert te slaan door ze van de buis te willen halen moet vooral niet hypocriet doen want dan kan je bij elke cabaratier wel stoppen. Maar de heren hadden dit helemaal niet nodig of hoeven doen.
De waarheid is dat ze het ook meenden. Dat die man een rare vogel is en dat het nergens op slaat hem dapper te noemen omdat 'hij zich als een vrouw verkleed en zo de hond uitlaat'.

Maar dan is het hek helemaal van de dam dus begrijpelijk dat ze het satire noemen.
pi_176965872
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:54 schreef Ties02 het volgende:
Goede column van Hugo Borst
Kun je hem hier delen?
pi_176965882
Ik vond de "grap" persoonlijk niet echt grappig ofzo, sterker nog het was me allemaal iets te geforceerd. Maar goed, ze doen dit juist om iedereen uit hun tent te lokken. En dat lukt ze wederom goed. En heel veel mensen vinden het toch wel fijn, een tegengeluid in plaats van al dat hypocriete gelul wat je op de andere zenders ziet.

En nu krijg je allemaal van die enge figuren (die niet kijken) op social media die heel hun gal spuwen over VI. En dan allemaal #boycot hashtags naar de sponsoren gaan aanmaken. En dan is het toch wel fijn om dan te horen dat mensen daar tegen in gaan, wat dus puur het doel is van de mannen van VI. En komt er echt een boycot, daar heb je die mannen echt niet mee.
pi_176965901
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kun je hem hier delen?
https://www.ad.nl/nederla(...)e-hysterie~af274842/
  maandag 5 februari 2018 @ 09:29:47 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176965906
Wat is jouw mening over de 'transfobe' grap met pruik bij Voetbal Inside?

Het was een foute grap, meer niet (88%)

Dat ging te ver, VI moet de consequenties ondergaan (12%)

16169 stemmen

https://www.ad.nl

Nou nou
  maandag 5 februari 2018 @ 09:31:00 #41
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176965922
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:54 schreef Ties02 het volgende:
Goede column van Hugo Borst


[ Bericht 0% gewijzigd door Haaibaaike op 05-02-2018 09:39:52 (Gevonden inmiddels.) ]
  maandag 5 februari 2018 @ 09:31:44 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176965934
De pruik van Van der Gijp

Ik denk vooral aan die arme redacteur die deze verkrampte poging tot humor moest faciliteren

Ik heb zo’n medelijden. Arme, arme redacteur. Hij is dit werk toch gaan doen met een zeker idealisme. Je droomt als jonge journalist toch van mooie televisie maken. Betekenisvolle gesprekken, mooie reportages. En als je als jonge redacteur van sport houdt, dan zul je vast op de tafel hebben staan juichen toen je mocht gaan werken voor Voetbal Inside. Van je hobby je werk maken, noemen ze dat.

Je dacht dat je gesprekken mocht gaan voorbereiden over de toestand bij Cambuur of Fortuna Sittard, dat je gasten zou mogen voorbereiden over de onderwerpen die ’s avonds ter tafel zouden komen. Eindelijk zou die jarenlange voetbalpassie van je z’n vruchten afwerpen. Maar ineens sta je op vrijdagochtend in een feestartikelenwinkel om een blonde pruik voor René van der Gijp te kopen. Omdat hij zo graag een transgender na wil doen.

Heeft het onderwerp iets met voetbal te maken? Nee natuurlijk niet. Maar René vindt het om te gieren, dus regel het maar. Sta je daar kritisch pruiken te bestuderen, en te bedenken welke het meeste lijkt op de coupe van Bo van Spilbeeck, de Vlaamse journaliste die afgelopen week bekendmaakte dat ze voortaan als vrouw door het leven gaat.

Ze schoof ook aan bij De Wereld Draait Door, en het werd een prachtig gesprek. Je zag een vrouw die eindelijk zichzelf kon zijn. Die opgelucht een juk had afgeworpen, en dit verhaal in de openbaarheid bracht om ook andere transgenders een hart onder de riem te steken. Haar familie stond achter haar, haar collega’s. Na haar definitieve transformatie verschijnt ze gewoon weer als verslaggever op het Vlaamse journaal.

Er is ook een redacteur die dát gesprek mocht voorbereiden. Die maakte een gesprek met betekenis. Waar mensen iets van konden leren, of kracht uit konden putten.

Ik zal wel weer een zure feministe zijn die de Voetbal Inside-grap niet snapt. Maar ik denk vooral aan die arme redacteur die deze verkrampte poging tot humor moest faciliteren. Ooit droomde hij vast grote voetbaljournalistieke dromen. Maar toen wilde René ineens een pruik.

https://www.ad.nl/nieuws/de-pruik-van-van-der-gijp~a7902599/

:{ :{
  maandag 5 februari 2018 @ 09:32:09 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176965936
Elke maand mag je 3 van onze beste artikelen lezen. Meer lezen? Maak dan gratis een profiel aan.

BEDANKT AD GOD!!!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176965945
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
De pruik van Van der Gijp

Ik denk vooral aan die arme redacteur die deze verkrampte poging tot humor moest faciliteren

Ik heb zo’n medelijden. Arme, arme redacteur. Hij is dit werk toch gaan doen met een zeker idealisme. Je droomt als jonge journalist toch van mooie televisie maken. Betekenisvolle gesprekken, mooie reportages. En als je als jonge redacteur van sport houdt, dan zul je vast op de tafel hebben staan juichen toen je mocht gaan werken voor Voetbal Inside. Van je hobby je werk maken, noemen ze dat.

Je dacht dat je gesprekken mocht gaan voorbereiden over de toestand bij Cambuur of Fortuna Sittard, dat je gasten zou mogen voorbereiden over de onderwerpen die ’s avonds ter tafel zouden komen. Eindelijk zou die jarenlange voetbalpassie van je z’n vruchten afwerpen. Maar ineens sta je op vrijdagochtend in een feestartikelenwinkel om een blonde pruik voor René van der Gijp te kopen. Omdat hij zo graag een transgender na wil doen.

Heeft het onderwerp iets met voetbal te maken? Nee natuurlijk niet. Maar René vindt het om te gieren, dus regel het maar. Sta je daar kritisch pruiken te bestuderen, en te bedenken welke het meeste lijkt op de coupe van Bo van Spilbeeck, de Vlaamse journaliste die afgelopen week bekendmaakte dat ze voortaan als vrouw door het leven gaat.

Ze schoof ook aan bij De Wereld Draait Door, en het werd een prachtig gesprek. Je zag een vrouw die eindelijk zichzelf kon zijn. Die opgelucht een juk had afgeworpen, en dit verhaal in de openbaarheid bracht om ook andere transgenders een hart onder de riem te steken. Haar familie stond achter haar, haar collega’s. Na haar definitieve transformatie verschijnt ze gewoon weer als verslaggever op het Vlaamse journaal.

Er is ook een redacteur die dát gesprek mocht voorbereiden. Die maakte een gesprek met betekenis. Waar mensen iets van konden leren, of kracht uit konden putten.

Ik zal wel weer een zure feministe zijn die de Voetbal Inside-grap niet snapt. Maar ik denk vooral aan die arme redacteur die deze verkrampte poging tot humor moest faciliteren. Ooit droomde hij vast grote voetbaljournalistieke dromen. Maar toen wilde René ineens een pruik.

https://www.ad.nl/nieuws/de-pruik-van-van-der-gijp~a7902599/

:{ :{
Het is wel de krant van meningkjes he
  maandag 5 februari 2018 @ 09:35:29 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_176965973
Gejank weer om niets

Iedereen is tegenwoordig om minste en het geringste beledigd.
Wat een kutleven moeten dit soort mensen hebben _O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_176965990
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:23 schreef Confetti het volgende:

[..]

De waarheid is dat ze het ook meenden. Dat die man een rare vogel is en dat het nergens op slaat hem dapper te noemen omdat 'hij zich als een vrouw verkleed en zo de hond uitlaat'.

Maar dan is het hek helemaal van de dam dus begrijpelijk dat ze het satire noemen.
Het was nergens voor nodig om er zo'n show van te maken, hun waarheid is misschien dat ze het een show vinden, voor andere mensen is hij wel degelijk een held. Overigens gaat satire wel een stap verder wanneer je er zelf ook een hele show van maakt. Een Belgisch onderwerp, waar hebben we het over, het was gewoon uitdagen en niet meer bovendien een niet geslaagde grap.
  maandag 5 februari 2018 @ 09:36:50 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176965995
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is wel de krant van meningkjes he
in een column mag je wel een mening geven en er is sowieso niks mis mee als je het een smakeloze grap vond, ik vond het ook niet zo grappig, maar eisen dat ze van het scherm af moeten gaat veel te ver, daar heb je een afstandsbediening voor
  maandag 5 februari 2018 @ 09:36:57 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176965998
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is jouw mening over de 'transfobe' grap met pruik bij Voetbal Inside?

Het was een foute grap, meer niet (88%)

Dat ging te ver, VI moet de consequenties ondergaan (12%)

16169 stemmen

https://www.ad.nl

Nou nou
Ik heb ook gestemd op : Het was een foute grap.
  maandag 5 februari 2018 @ 09:38:16 #49
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176966052
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
De pruik van Van der Gijp

Ik denk vooral aan die arme redacteur die deze verkrampte poging tot humor moest faciliteren

Ik heb zo’n medelijden. Arme, arme redacteur. Hij is dit werk toch gaan doen met een zeker idealisme. Je droomt als jonge journalist toch van mooie televisie maken. Betekenisvolle gesprekken, mooie reportages. En als je als jonge redacteur van sport houdt, dan zul je vast op de tafel hebben staan juichen toen je mocht gaan werken voor Voetbal Inside. Van je hobby je werk maken, noemen ze dat.

Je dacht dat je gesprekken mocht gaan voorbereiden over de toestand bij Cambuur of Fortuna Sittard, dat je gasten zou mogen voorbereiden over de onderwerpen die ’s avonds ter tafel zouden komen. Eindelijk zou die jarenlange voetbalpassie van je z’n vruchten afwerpen. Maar ineens sta je op vrijdagochtend in een feestartikelenwinkel om een blonde pruik voor René van der Gijp te kopen. Omdat hij zo graag een transgender na wil doen.

Heeft het onderwerp iets met voetbal te maken? Nee natuurlijk niet. Maar René vindt het om te gieren, dus regel het maar. Sta je daar kritisch pruiken te bestuderen, en te bedenken welke het meeste lijkt op de coupe van Bo van Spilbeeck, de Vlaamse journaliste die afgelopen week bekendmaakte dat ze voortaan als vrouw door het leven gaat.

Ze schoof ook aan bij De Wereld Draait Door, en het werd een prachtig gesprek. Je zag een vrouw die eindelijk zichzelf kon zijn. Die opgelucht een juk had afgeworpen, en dit verhaal in de openbaarheid bracht om ook andere transgenders een hart onder de riem te steken. Haar familie stond achter haar, haar collega’s. Na haar definitieve transformatie verschijnt ze gewoon weer als verslaggever op het Vlaamse journaal.

Er is ook een redacteur die dát gesprek mocht voorbereiden. Die maakte een gesprek met betekenis. Waar mensen iets van konden leren, of kracht uit konden putten.

Ik zal wel weer een zure feministe zijn die de Voetbal Inside-grap niet snapt. Maar ik denk vooral aan die arme redacteur die deze verkrampte poging tot humor moest faciliteren. Ooit droomde hij vast grote voetbaljournalistieke dromen. Maar toen wilde René ineens een pruik.

https://www.ad.nl/nieuws/de-pruik-van-van-der-gijp~a7902599/

:{ :{
Die puist tussen haar wenkbrauwen irriteert mij
pi_176966065
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

in een column mag je wel een mening geven en er is sowieso niks mis mee als je het een smakeloze grap vond, ik vond het ook niet zo grappig, maar eisen dat ze van het scherm af moeten gaat veel te ver, daar heb je een afstandsbediening voor
SJW wil alles verbieden wat hem/haar niet zint :{
pi_176966832
VI hooligans willen boycot PvdA en GL.
pi_176967001
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
VI hooligans willen boycot PvdA en GL.
Wat betreft de PvdA is dat allang geregeld. Met dit soort ongein krijgen ze mijn stem voorlopig ook niet.
pi_176967152
Ik drink nooit meer Amstel bier en vul nooit meer de Toto in na dit gebeuren.
pi_176967482
Ik denk dat ik het showtje van afgelopen vrijdag maar eens moet terugkijken
pi_176967629
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_176967715
quote:
en onacceptabel televisie
Grappen over transseksueel is onacceptabel
Deze programma
grappen te maken over transsexuele homoseksuele.
Contact kan strikt volgens de contact formulier!

_O-
pi_176967905
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Wat betreft de PvdA is dat allang geregeld. Met dit soort ongein krijgen ze mijn stem voorlopig ook niet.
Dat een politieke partij als de PvdA gaat oproepen om boycots van adverteerders. Het is zulke schijnheilige, hypocriete gelegenheidsaandacht voor dit onderwerp. Laat ze zich druk maken om het structurele (en statistisch onderbouwde) probleem van homohaat onder hun eigen moslim kiezers. Of wacht, dat is dan weer islamofobie zeker.

Ik blijf het overigens een slechte grap van René vinden. René is soms dat onzekere jongetje dat pest om niet gepest te worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 11:47:24 ]
pi_176967938
Wat deze man op reddit zei:
'Ik kijk altijd met plezier naar VI en heb ze eerder verdedigd voor hun uitlatingen, maar dit was wel echt van een treurig niveau. Die foute grappen vind ik absoluut geen probleem, maar deze act was duidelijk van te voren voorbereid en dan had iemand ergens in het proces wel moeten realiseren dat het misschien aan de smakeloze kant is.'
  maandag 5 februari 2018 @ 11:48:27 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176967955
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat een politieke partij als de PvdA gaat oproepen om boycots van adverteerders. Het is zulke schijnheilige, hypocriete gelegenheidsaandacht voor dit onderwerp. Laat ze zich druk maken om het structurele (en statistisch onderbouwde) probleem van homohaat onder hun eigen moslim kiezers. Of wacht, dat is dan weer islamofobie zeker.

Ik blijf het overigens een slechte grap van René vinden. René is soms dat onzekere jongetje dat pest om niet gepest te worden.
René is gewoon een jaloerse kasthomo
pi_176968119
Hopelijk Renate vanavond weer aan tafell, was sowieso blij dat René er niet meer zat in dat laatste deel.
pi_176968165
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat een politieke partij als de PvdA gaat oproepen om boycots van adverteerders. Het is zulke schijnheilige, hypocriete gelegenheidsaandacht voor dit onderwerp. Laat ze zich druk maken om het structurele (en statistisch onderbouwde) probleem van homohaat onder hun eigen moslim kiezers. Of wacht, dat is dan weer islamofobie zeker.

Ik blijf het overigens een slechte grap van René vinden. René is soms dat onzekere jongetje dat pest om niet gepest te worden.
Het was gewoon niet grappig. Maar PvdA keert zich op deze manier gewoon af van z'n eigen kiezers. Houden zich met allerlei politiek correcte onzin bezig terwijl ze nauwelijks meer wat voor de arbeider voor mekaar krijgen. Dan krijg je dus dat je als partij zo van je sokkel flikkert.
pi_176968410
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:59 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Het was gewoon niet grappig. Maar PvdA keert zich op deze manier gewoon af van z'n eigen kiezers. Houden zich met allerlei politiek correcte onzin bezig terwijl ze nauwelijks meer wat voor de arbeider voor mekaar krijgen. Dan krijg je dus dat je als partij zo van je sokkel flikkert.
Voor sommige mensen niet grappig, voor anderen wel. Er bestaat ook zoiets als 'wicked humor'. Sommige mensen vinden zaken als mensen pijn doen of dierengevechten ook vermakelijk, dat maakt het imo niet smaakvol of juist om te doen. Ik vind dit als grote fan van de show gewoon pesten door volwassenen, maar om nu tot boycots op te roepen vind ik weer het tegenovergestelde NSB gedrag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 12:13:12 ]
pi_176968545
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Voor sommige mensen niet grappig, voor anderen wel. Er bestaat ook zoiets als 'wicked humor'. Sommige mensen vinden zaken als mensen pijn doen of dierengevechten ook vermakelijk, dat maakt het imo niet smaakvol of juist om te doen. Ik vind dit als grote fan van de show gewoon pesten door volwassenen, maar om nu tot boycots op te roepen vind ik weer het tegenovergestelde NSB gedrag.

Humor is inderdaad subjectief, laat ik het anders stellen ik vond het niet grappig. Maar niet omdat ik geschokt was o.i.d., gewoon omdat ik het niet zo'n sterke grap vond. Op eenzelfde manier als dat ik de typetjes van Tineke Schouten ook niet grappig vind.
pi_176968791
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:20 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Humor is inderdaad subjectief, laat ik het anders stellen ik vond het niet grappig. Maar niet omdat ik geschokt was o.i.d., gewoon omdat ik het niet zo'n sterke grap vond. Op eenzelfde manier als dat ik de typetjes van Tineke Schouten ook niet grappig vind.
Vrouwen zijn gewoon niet grappig ook Renate niet.
pi_176969612
Twee weken geleden kon niemand hem nog wat doen, was hij onbreekbaar en speelde hij alleen nog voor god. En dan eerst denken dat iemand op jouw mening over Voetbal Inside zit te wachten en je zo laten gaan na een verloren wedstrijd. Ga je nu maar weer lekker concentreren op achterlijke tatoeages en het kopen van malle hoedjes, Memphis.

GFFN twitterde op maandag 05-02-2018 om 11:27:44 Memphis Depay caught on camera repeatedly telling Monaco players to: "Go f*** yourself you son of a b**ch." (J + 1) https://t.co/x38IHEmVRb reageer retweet
  maandag 5 februari 2018 @ 13:25:36 #68
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176969683
Memphis kijk eens dom
pi_176969988
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:20 schreef wimderon het volgende:
Twee weken geleden kon niemand hem nog wat doen, was hij onbreekbaar en speelde hij alleen nog voor god. En dan eerst denken dat iemand op jouw mening over Voetbal Inside zit te wachten en je zo laten gaan na een verloren wedstrijd. Ga je nu maar weer lekker concentreren op achterlijke tatoeages en het kopen van malle hoedjes, Memphis.

GFFN twitterde op maandag 05-02-2018 om 11:27:44 Memphis Depay caught on camera repeatedly telling Monaco players to: "Go f*** yourself you son of a b**ch." (J + 1) https://t.co/x38IHEmVRb reageer retweet
Exact dat dus.
pi_176970033
quote:
Angela heeft compleet gelijk. Maar nog steeds vind ik het een domme grap.

Desalniettemin vanavond weer VI-genot. _O_ IN VOOR EN TEGENSPOED VI HOOLIGANS _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 13:45:44 ]
  maandag 5 februari 2018 @ 13:49:12 #72
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176970130
quote:
Alleen al die referenties aan de luizenmoeder mogen nu wel weer stoppen.
pi_176970769
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is wel de krant van meningkjes he
Telegraaf ook weer eentje https://www.telegraaf.nl/(...)rmaal-is-en-wat-niet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 5 februari 2018 @ 14:25:38 #74
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176970793
Ik vond het wel een geslaagde grap. Alleen die jurk had niet gehoeven. Gewoon na de reclame met die pruik op zitten en dan na 1 minuut af doen, dat was genoeg geweest. Nu zat René nog een kwartier voor lul.
Bedankt Hans.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:05:30 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176971563
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Voor sommige mensen niet grappig, voor anderen wel. Er bestaat ook zoiets als 'wicked humor'. Sommige mensen vinden zaken als mensen pijn doen of dierengevechten ook vermakelijk, dat maakt het imo niet smaakvol of juist om te doen. Ik vind dit als grote fan van de show gewoon pesten door volwassenen, maar om nu tot boycots op te roepen vind ik weer het tegenovergestelde NSB gedrag.

Dit. Het is geen humor, het is pestgedrag.

Het is niet bedoeld als grappige satire, het is doelbewust iets belachelijk maken met jouw mening er over. Bij satire is het duidelijk dat het satire is en niet je mening. Je trekt iets naar het absurde om duidelijk te maken dat die absurde mening belachelijk is (en dus niet het onderwerp van de spot zelf dat belachelijk is).

Om toch maar ff de vergelijking aan te halen die iedereen maakt: bij de Luizenmoeder weet je dat het satire is en niet de mening van de makers. Dat is het bij VI echter wel, want het werd zelfs gezegd die mening (dat het vooral niet normal is, en dat iedere gek zijn gebrek heeft).

Tevens reageert de omgeving in zo'n satire er op met "shock" (oei oei nou nou, dit was wel erg grof, dat kan je toch niet zeggen rare Juf Ank?). Ook dat is bij VI niet aan de hand, want de mannen menen het echt en ook allemaal en ze beamen dat ook nog eens. Dat is dus GEEN satire mensen. Dus nee het is NIET hetzeldfe als de Luizenmoeder die "wel politiek incorrecte hgrappen mag maken" (..... jij mag t wel en ikke niet en dat is niet eeeeerlijk!! Het gaat om de situatie Gijppie! Snap dat nou eens!). Juf Ank is een KARIKATUUR. Gijp en Derksen niet (nou ja... inmiddels wel bijna).

Mag je grappen maken over gevoelige en persoonlijke onderwerpen? Ab-so-luut. Graag zelfs :D Dat maakt t onderwerp ook juist bespreekbaar op een luchtige manier, door t eerst in t belachelijke te trekken en t er daarna over te hebben. Maar wat VI deed had niets maaar dan ook NIETS daarmee van doen, aangezien het echt hun mening is en geen grapje. Dan is t idd gewoonweg pesten. Niet satire. Groot verschil. En al zeker niet grappig, maar da's dan weer een persoonlijke mening.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  User die overal opduikt 2022 maandag 5 februari 2018 @ 15:06:42 #76
186611 Haags
pi_176971582
Hopelijk doen ze er vanavond nog een schepje bovenop, maar dat zal helaas wel niet
Zonder wrijving geen glans
pi_176971847
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tevens reageert de omgeving in zo'n satire er op met "shock" (oei oei nou nou, dit was wel erg grof, dat kan je toch niet zeggen rare Juf Ank?). Ook dat is bij VI niet aan de hand, want de mannen menen het echt en ook allemaal en ze beamen dat ook nog eens. Dat is dus GEEN satire mensen. Dus nee het is NIET hetzeldfe als de Luizenmoeder die "wel politiek incorrecte hgrappen mag maken" (..... jij mag t wel en ikke niet en dat is niet eeeeerlijk!! Het gaat om de situatie Gijppie! Snap dat nou eens!). Juf Ank is een KARIKATUUR. Gijp en Derksen niet (nou ja... inmiddels wel bijna).

Velen zien de Luizenmoeder als de komedie waar politiek incorrectheid weer mag. Ik zie juist een show waar de draak gestoken wordt met het incorrecte en waar er wordt gelachen om de dommigheid en onwetendheid van Juf Ank en het schooldirecteurtje. 'Dat meisje met die oogjes' zeggen tegen het adoptiekind is niet grappig omdat ze nu eenmaal spleetogen hebben en het leuk is om dit te benoemen, het is grappig omdat Ank het serieus lijkt te menen en daardoor onnozel overkomt.
De grap van René is niet grappig omdat het leuk is om transgenders na te doen, het was grappig door de opbouw van Johan die iets serieus leek aan te kondigen waarna René met zijn Renate quote kwam. Het hele verkleedpartijtje erna is dan gewoon dommig en mist de grap.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:18:27 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176971860
quote:
Angela Godin die nu zeikt dat het vertrutting is, maar in haar vorige artikel wel Temptation Island van de buis probeert te halen want onzedelijk en dom :') _O-
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:19:10 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176971871
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:17 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Velen zien de Luizenmoeder als de komedie waar politiek incorrectheid weer mag. Ik zie juist een show waar de draak gestoken wordt met het incorrecte en waar er wordt gelachen om de dommigheid en onwetendheid van Juf Ank en het schooldirecteurtje. 'Dat meisje met die oogjes' zeggen tegen het adoptiekind is niet grappig omdat ze nu eenmaal spleetogen hebben en het leuk is om dit te benoemen, het is grappig omdat Ank het serieus lijkt te menen en daardoor onnozel overkomt.
De grap van René is niet grappig omdat het leuk is om transgenders na te doen, het was grappig door de opbouw van Johan die iets serieus leek aan te kondigen waarna René met zijn Renate quote kwam. Het hele verkleedpartijtje erna is dan gewoon dommig en mist de grap.
Eens. In de LM is Juf Ank de bespottelijke en niet haar onderwerp. DAT is het grote verschil.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176971917
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk doen ze er vanavond nog een schepje bovenop, maar dat zal helaas wel niet
Wilfred zal het wel wat proberen af te remmen, maar Johan gaat zijn keutel echt niet intrekken.
pi_176972287
Gijp blijft natuurlijk een megalomane pillenslikker.
pi_176972397
quote:
'Ik word er moe van dat politiek correct Nederland om een verbod roept op het programma.'
Angela's vorige column:
'Waarom iedereen Temptation Island zou moeten boycotten'

:')
Angela is ook een beetje een demagoog aan het worden.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:47:22 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176972563
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:41 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

'Ik word er moe van dat politiek correct Nederland om een verbod roept op het programma.'
Angela's vorige column:
'Waarom iedereen Temptation Island zou moeten boycotten'

:')
Angela is ook een beetje een demagoog aan het worden.
Haha, dat is echt bijna LETTERLIJK wat ik net onder het artikel over Temp Island heb gezet :D Op demagoog na, want dat woord is te moeilijk voor me ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:49:07 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176972602
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:20 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Wilfred zal het wel wat proberen af te remmen, maar Johan gaat zijn keutel echt niet intrekken.
Hoeft ook niet. Het zou hypocriet zijn om je mening dan ineens te veranderen als je het niet echt ook meent of inziet. Blijf dan bij je standpunt zou ik zeggen. Niet omwille van sponsoren of wat dan ook je mening "veranderen". Je mening alleen veranderen als je ook echt van mening bent verandert.

Of zo'n mening op de buis thuiss hoort, da's een ander verhaal. En hij mag ook best de consequenties zien van het hebben van zo'n mening.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176972673
Hij zal wel eerder weer losgaan richting de media, zoals hij dat ook na de Sunny/Sylvana boycot heeft gedaan.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:54:00 #87
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176972739
Dat optreden van Bo(udewijn) bij DWDD was gewoon een act en dat van René ook, maar de laatste was beter. Vreemd dat het eerste gezien wordt als geweldig door bepaalde mensen en het tweede als een ernstige misdaad door diezelfde mensen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Het zou hypocriet zijn om je mening dan ineens te veranderen als je het niet echt ook meent of inziet. Blijf dan bij je standpunt zou ik zeggen. Niet omwille van sponsoren of wat dan ook je mening "veranderen". Je mening alleen veranderen als je ook echt van mening bent verandert.

Of zo'n mening op de buis thuiss hoort, da's een ander verhaal. En hij mag ook best de consequenties zien van het hebben van zo'n mening.
Je mag op tv niet verkondigen dat het een beetje gek is? _O-
Bedankt Hans.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:56:03 #88
80382 manny
30 is best veel
pi_176972798
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Angela Godin die nu zeikt dat het vertrutting is, maar in haar vorige artikel wel Temptation Island van de buis probeert te halen want onzedelijk en dom :') _O-
Die Angela wisselt af en toe 1 goed verhaaltje af met wekenlang bagger. Jammer dat ze niet in staat is om steeds zo'n scherp verhaal af te leveren.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_176972811
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:20 schreef wimderon het volgende:
Twee weken geleden kon niemand hem nog wat doen, was hij onbreekbaar en speelde hij alleen nog voor god. En dan eerst denken dat iemand op jouw mening over Voetbal Inside zit te wachten en je zo laten gaan na een verloren wedstrijd. Ga je nu maar weer lekker concentreren op achterlijke tatoeages en het kopen van malle hoedjes, Memphis.

GFFN twitterde op maandag 05-02-2018 om 11:27:44 Memphis Depay caught on camera repeatedly telling Monaco players to: "Go f*** yourself you son of a b**ch." (J + 1) https://t.co/x38IHEmVRb reageer retweet
Die hoedjes benoemde hij zelf en leek haast op zelfspot.

Niks mis mee.
pi_176972846
http://www.mediacourant.n(...)ergrap-van-der-gijp/

quote:
RTL wist vooraf van transgendergrap Van der Gijp
RTL wist voorafgaand aan de Voetbal Inside van vrijdagavond dat René van der Gijp de transgendergrap zou uithalen. Als de zender daadwerkelijk vindt dat dit niet kan, dan hadden ze de uitzending moeten verhinderen. Dat heeft Wilfred Genee gezegd op Radio 538. Tegen de media heeft RTL gezegd dat ze met de mannen in gesprek gaat over deze grap: “Ze krijgen alle ruimte om hun kijk op de samenleving te geven, maar dat betekent niet dat het nodig is om van alles een grap te maken.“

Genee vindt het merkwaardig dat RTL nu boos lijkt te zijn over deze parodie op de Vlaamse transgender Bo Van Spilbeeck. “Er waren genoeg mensen binnen de organisatie die ervan op de hoogte waren. Als die allemaal vonden dat het niet kon, dan hadden ze het niet moeten laten doorgaan. In dat opzicht denk ik – en dat geldt voor ons allemaal – dat je om alles moet kunnen blijven lachen.”

Zelf heeft Genee geprobeerd om Van der Gijp op andere gedachten te brengen. “Binnen RTL hebben ook een paar mensen dat tegen hem gezegd, maar René is er dan op een gegeven moment helemaal van vol. Hij is er dan de hele dag mee bezig. Dan belt ‘ie je en roept ‘ie steeds dat hij het wil doen. Op een gegeven moment weet bijna iedereen dat hij het gaat doen en dan probeer je hem er een beetje van af te brengen, maar als René op koers ligt – net als Johan – dan is het net een olietanker. Dan komen ze niet meer van hun koers af.”

Wel heeft Genee geprobeerd om tegenwicht te brengen. “Dan probeer je er in de uitzending een beetje verband in te brengen, je probeert dan uit te leggen dat het echt knap is van die man. Ik vond het echt knap zoals die man daar ging zitten als Bo Van Spilbeeck. Ik heb ook Matthijs nog gecomplimenteerd dat het een heel goed interview was. Hoe kwetsbaar het ook was, het had ook iets komisch op een of andere manier.”

Het DWDD-interview zag er toch wel wat ongewoon uit, aldus Genee. “Er zat nog steeds een man met een pruik en mannenstem, dan gaat het bij René toch een beetje aan de haal. Het is niet de bedoeling om transgenders belachelijk te maken, maar bij alles moet je toch ook een knipoog kunnen bewaren. Dat wordt de laatste tijd steeds lastiger in Nederland. Ik begrijp dat veel mensen het hoog opvatten, maar tegelijkertijd: humor kan er ook voor zorgen dat situaties makkelijker worden.”

Waar de mensen vooral over vielen was niet de transgenderparodie, maar de uitspraken van Johan Derksen dat transgenders ‘niet normaal’ zijn. “Ik denk dat hij gebruikelijk bedoelt. Het is best ongewoon dat een man met een pruik op daar gaat zitten. We zijn er nog lang niet met z’n allen aan gewend. Dat bedoelt Johan veel meer.”

Mensen moeten VI eens met rust laten, vindt Genee. “Het is geen Nieuwsuur, Jinek of Pauw. Het is niet dat we heel serieus iets benaderen. We zijn geen voetbalpraatprogramma meer, maar meer karikaturen van onszelf. Het gevaar wat nu ontstaat – net als laatst met dat homofobe verhaal – is dat mensen erover discussiëren, terwijl ze het niet gezien hebben.”

“Ik distantieer me er niet van. Als dit niet meer kan in Nederland, moet het programma stoppen.”
  maandag 5 februari 2018 @ 16:01:37 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176972956
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die hoedjes benoemde hij zelf en leek haast op zelfspot.

Niks mis mee.
Als je denkt dat hij ook maar iets van zelfspot heeft heb je bijzonder weinig mensenkennis.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:02:56 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176972994
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:54 schreef bascross het volgende:
Dat optreden van Bo(udewijn) bij DWDD was gewoon een act en dat van René ook, maar de laatste was beter. Vreemd dat het eerste gezien wordt als geweldig door bepaalde mensen en het tweede als een ernstige misdaad door diezelfde mensen.

[..]

Je mag op tv niet verkondigen dat het een beetje gek is? _O-
Jawel hoor, want dat is t ook. Als luizenmoeder: We vinden t niet raar, maar alleen heel bijzonder. Tenminste, als je met gek bedoelt "vreemd, niet standaard, even wennen hoor".Snap ik vol-ko-men en mag ook best bendoemd worden. We hoeven t echt niet allemaal ineens te snappen begrijpen en volkomen "normaal" te vinden. Da's de andere kant van de medaille. Het is echt wel ff slikken en wennen en niet alleen voor de person in kwestie, ook voor zijn omgeving.

Hij zei echter niet dat de situatie een beetje gek is, hij noemde de persoon in kwestie "een gek". Dus niet eens de persoon gek/vreemd/bijzonder, nee EEN gek. Als in: het is een gek, met ene gebrek. Da's wat anders. Zeker dat gebrek.

Maar zoals ik op Angela gereageerd heb kan ik ook hier reageren:

quote:
Beste Angela..... ik denk dat er een GROOT verschil is tussen "iets niet normaal vinden" en dan bedoelen dat t "niet de standaard is en niet zo vaak voorkomt en best wel ff wennen is voor alle partijen" (want dat is begrijpelijk) maar daarbij wel begrip tonen voor de persoon in kwestie, en het zeggen dat "iets niet normaal is" en daarna nog eens er over heen gaan door de persoon af te schilderen als "een gek" en zijn situatie als "een gebrek" te bestempelen en 0,0 sympathie te tonen. DAAR zit het hem in beste Angela. Niet in vertrutting of "niets meer mogen zeggen" of "politiek incorrecte humor niet mogen uiten".

En zeggen dat er veel in Nederland dezelfde mening hebben maakt het echt niet ineens goed. In Duitsland hadden destijds ook heel veel mensen een mening over een bepaalde groep (ja dit is een impopulaire vergelijking, maar ik maak hem toch). Het hebben van een foute mening en dat deze gedeeld wordt door anderen maakt de mening niet ineens GOED mevrouw de Jong. "Jamaar hij denkt dat ook, dus dan is t goed!". Nee. ZO werkt dat niet.

Maar om dat te snappen moet je empathie hebben beste Angela, en daar heb ik je in zeer veel artikelen nog niet echt op betrapt. Daarnaast is er nog een groot verschil tussen satire (geschreven als spot, maar niet de mening van de persoon in kwestie) en pesten (spotten,en tevens de mening van de persoon in kwestie), dus laat de Luizenmoeder vergelijking er maar helemaal buiten voortaan.

Snapt u het nu wel?
Of moet ik het misschien wat grover, beledigender en satirischer brengen? U zegt het maar hoor

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:03:11 #93
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176973005
quote:
Goede teksten van Wilfred.
Bedankt Hans.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:04:44 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973063
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:03 schreef bascross het volgende:

[..]

Goede teksten van Wilfred.
En daarin kan ik met Genee absoluut meegaan. Niet over de inhoud of smakeloosheid van de grap, maar dat hij RTL er nu op aanspreekt dat die haar keutel intrekt. Als RTL het vooraf al geweten had, dan moeten ze nu achteraf niet verontwaardigd doen. Daar heeft Genee ab-so-luut gelijk in. :Y Hou dan voet bij stuk.

En ook dit:

quote:
Waar de mensen vooral over vielen was niet de transgenderparodie, maar de uitspraken van Johan Derksen dat transgenders 'niet normaal' zijn. "Ik denk dat hij gebruikelijk bedoelt. Het is best ongewoon dat een man met een pruik op daar gaat zitten. We zijn er nog lang niet met z'n allen aan gewend. Dat bedoelt Johan veel meer."
Prima. Snap ik. maar maak dat dan ook duidelijk. Dat is wat ik hierboven ook al zei, daar zit nl een GROOT verschil in voor veel mensen. Het gebruik van t word "niet normaal". We moeten idd niet gaan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, want dat IS het niet. Voor niemand niet. Het IS bijzonder en NIET gebruikelijk.

Maar daarna zeggen dat iedere gek z'n gebrek heeft, dan vraag ik me toch wel af wat Johan nu precies bedoelde met niet normal en of hij nou echt bedoelde "niet gebruikelijk". Sowieso, laat Johan ff zeggen wat ie er mee bedoelde, en niet Genee. Nu lijkt t alsof ie excuses maakt voor Johan. Johan is een volwassen man, hij kan best zelf praten.

Het mag mierenneuken lijken, maar nuance is best wel een ding hoor :D Zeker op TV met miljoenen kijkers.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176973171
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jawel hoor, want dat is t ook. Als luizenmoeder: We vinden t niet raar, maar alleen heel bijzonder. Tenminste, als je met gek bedoelt "vreemd, niet standaard, even wennen hoor".Snap ik vol-ko-men en mag ook best bendoemd worden. We hoeven t echt niet allemaal ineens te snappen begrijpen en volkomen "normaal" te vinden. Da's de andere kant van de medaille. Het is echt wel ff slikken en wennen en niet alleen voor de person in kwestie, ook voor zijn omgeving.

Hij zei echter niet dat de situatie een beetje gek is, hij noemde de persoon in kwestie "een gek". Dus niet eens de persoon gek/vreemd/bijzonder, nee EEN gek. Als in: het is een gek, met ene gebrek. Da's wat anders. Zeker dat gebrek.

Maar zoals ik op Angela gereageerd heb kan ik ook hier reageren:

[..]

Het is ook een gek
  maandag 5 februari 2018 @ 16:08:48 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973182
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is ook een gek
Genee? ;)
Johan?
Gijp?
Of Bo?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  User die overal opduikt 2022 maandag 5 februari 2018 @ 16:09:17 #97
186611 Haags
pi_176973195
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:20 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Wilfred zal het wel wat proberen af te remmen, maar Johan gaat zijn keutel echt niet intrekken.
Heerlijk, ik kijk er nu al naar uit _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_176973210
het is ook echt debiel die ophef. René heeft niets verkeerds gedaan.

het probleem is meer dat er mensen snel getriggered zijn en meteen in de slachtofferrol spelen.

Rot lekker op zeg
pi_176973216
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Genee? ;)
Johan?
Gijp?
Of Bo?
Die man die in zijn 50 nog als vrouw wil verkleden, dan zit er iets niet goed bovenin
  maandag 5 februari 2018 @ 16:13:21 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973315
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die man die in zijn 50 nog als vrouw wil verkleden, dan zit er iets niet goed bovenin
Tja. Daar is de mening van de wetenschap toch duidelijk anders in. Het is nl al jaren geen geestelijke "ziekte" meer. En dus is de persoon ook geen gek. Jij kan t gek vinden, of raar, maar de persoon in kwestie is geen gek. Per definitie. Geen mening dus.

Jij mag die mening echter wel hebben hoor. Feitelijk is ie echter onjuist.
En het is niet "bovenin" waar er iets niet goed zat bij Bo.
Hooguit "onderin" en dat gaat ze laten aanpassen ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176973402
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die man die in zijn 50 nog als vrouw wil verkleden, dan zit er iets niet goed bovenin
illuminati ritueel

  maandag 5 februari 2018 @ 16:16:11 #102
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176973433
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tja. Daar is de mening van de wetenschap toch duidelijk anders in. Het is nl al jaren geen geestelijke "ziekte" meer. En dus is de persoon ook geen gek. Jij kan t gek vinden, of raar, maar de persoon in kwestie is geen gek. Per definitie. Geen mening dus.

Jij mag die mening echter wel hebben hoor. Feitelijk is ie echter onjuist.
En het is niet "bovenin" waar er iets niet goed zat bij Bo.
Hooguit "onderin" en dat gaat ze laten aanpassen ;)
Er wordt hier de indruk gewekt alsof René heeft gezegd dat alle omgebouwde mensen dood moeten. Het is gewoon een grapje en zeker als je dit programma volgt dat weet je dat ook. Trek je er gewoon niets van aan klaar.
pi_176973437
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tja. Daar is de mening van de wetenschap toch duidelijk anders in. Het is nl al jaren geen geestelijke "ziekte" meer. En dus is de persoon ook geen gek. Jij kan t gek vinden, of raar, maar de persoon in kwestie is geen gek. Per definitie. Geen mening dus.

Jij mag die mening echter wel hebben hoor. Feitelijk is ie echter onjuist.
En het is niet "bovenin" waar er iets niet goed zat bij Bo.
Hooguit "onderin" en dat gaat ze laten aanpassen ;)
Over homo's en dat soort dingen heb ik geen mening dat die mensen gek zijn, maar dat dit niet normaal is wel. Dus als ik een staart aan mijn reet plak ben ik ook meteen een dier?
pi_176973442
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die man die in zijn 50 nog als vrouw wil verkleden, dan zit er iets niet goed bovenin
Bij een gek denk ik toch aan iemand die ontoerekeningsvatbaar is, die moet worden opgenomen of die iets strafbaars doet. Er hangt toch vaak iets negatiefs aan het begrip gek.
Ik zou hem eerder willen typeren als eigenaardig,
  maandag 5 februari 2018 @ 16:16:37 #105
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176973447
ik hou van alle homo's
pi_176973482
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:16 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Bij een gek denk ik toch aan iemand die ontoerekeningsvatbaar is, die moet worden opgenomen of die iets strafbaars doet. Er hangt toch vaak iets negatiefs aan het begrip gek.
Ik zou hem eerder willen typeren als eigenaardig,
Je kan ook goed gek zijn :)
  maandag 5 februari 2018 @ 16:18:51 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973508
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Over homo's en dat soort dingen heb ik geen mening dat die mensen gek zijn, maar dat dit niet normaal is wel. Dus als ik een staart aan mijn reet plak ben ik ook meteen een dier?
Nee, tenzij je je van binnen en in je bovenkamer ook echt een beest voelt ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2018 @ 16:18:56 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176973514
Poldermanie twitterde op maandag 05-02-2018 om 14:09:07 De onverdraagzaamheid tegenover en het verontwaardigd doen over mensen die eerlijk zeggen dat ze iets niet zomaar normaal vinden, die toegeven dat ze moeten wennen aan dingen die eerder nog een taboe waren. Ik vind dat zo ontiegelijk correct randstedelijk zogenaamd ruimdenkend. reageer retweet
uitstekende samenvatting
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 februari 2018 @ 16:19:10 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973520
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:16 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Bij een gek denk ik toch aan iemand die ontoerekeningsvatbaar is, die moet worden opgenomen of die iets strafbaars doet. Er hangt toch vaak iets negatiefs aan het begrip gek.
Ik zou hem eerder willen typeren als eigenaardig,
"Bijzonder" #JufrouwAnk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:19:37 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973531
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je kan ook goed gek zijn :)
Hje kan ook anders denken dan anderen ;)
Ben je niet meteen gek. Of Charles Manson of zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176973541
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, tenzij je je van binnen en in je bovenkamer ook echt een beest voelt ;)
Af en toe in de slaapkamer ;)
pi_176973553
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hje kan ook anders denken dan anderen ;)
Ben je niet meteen gek. Of Charles Manson of zo.
Er is niks mis mee, maar dat gedwongen gedoe dat je het normaal moet vinden slaat nergens op.
pi_176973601
gek is dat wat afwijkt van de norm; "niet normaal" zegt men dan.
en feitelijk is dat ook gewoon zo. niets mis mee, zo zitten de feiten en de mens in elkaar.

ik heb verder geen enkel probleem met transgenders, maar het lijkt me logisch dat mensen het gek vinden, en dat er grappen over gemaakt worden; ongemakkelijkheid is precies het terrein waar grappen grappig worden.

ik vind het langzamerhand echt doodeng worden, we leven nog net niet in een wereld van de Thought-Police, maar die was er als het aan mensen als SS en Sunny Bergmans lag allang geweest.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:22:42 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973607
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:18 schreef rubbereend het volgende:
Poldermanie twitterde op maandag 05-02-2018 om 14:09:07 De onverdraagzaamheid tegenover en het verontwaardigd doen over mensen die eerlijk zeggen dat ze iets niet zomaar normaal vinden, die toegeven dat ze moeten wennen aan dingen die eerder nog een taboe waren. Ik vind dat zo ontiegelijk correct randstedelijk zogenaamd ruimdenkend. reageer retweet
uitstekende samenvatting
Klopt. Ware t niet dat t daar niet om ging.

Natuurlijk is iets niet zomaar normaal (in de definitie van Gebruikelijk, zoals Genee t prima zei), en natuurlijk moet je er aan wennen en natuurlijk is een taboe niet meteen doorbroken. Daar zit het hem ook niet in (voor velen, want je hebt ook mensen die idd acceptatie door de strot rammen, daar kan ik ook niet zo goed tegen).

Het zit hem er in dat ze het niet alleen "niet gebruikelijk" vinden, maar de persoon in kwestie ook afschilderen als een gek met een gebrek. Da's heel wat anders dan "ik moet er even aan wennen hoor".

En laat de Randstad er aub buiten (want daar woon ik gelukkig niet :P )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:22:59 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973617
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Af en toe in de slaapkamer ;)
Ah, vandaar de username Double Pain ;) 8-)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176973631
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Er is niks mis mee, maar dat gedwongen gedoe dat je het normaal moet vinden slaat nergens op.
Transgender mensen bestaan gewoon, in die zin is het normaal dat ze ook het geluk in hun leven moeten kunnen nastreven. Ik vind het normaal dat iedereen moet doen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt (binnen de regels van de wet uiteraard).
Het is alleen ongebruikelijk dat iemand van 50+ nog in transitie gaat. Maar misschien heeft Bo wel voor veel mensen in die leeftijdcategorie de ogen geopend.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:24:58 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973652
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Er is niks mis mee, maar dat gedwongen gedoe dat je het normaal moet vinden slaat nergens op.
En daarin kan ik t met je eens zijn. Zoiets moet "groeien". En nooit zal iedereen het er volledig mee eens zijn.

Maar het gaat mij om de definitie van normaal.
Want Gijp en Johan laten nou niet echt blijken dat er "niks mis mee is". Die woorden heb ik ze nooit vooraf, tijdens of achteraf als disclaimer horen gebruiken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176973663
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:23 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Transgender mensen bestaan gewoon, in die zin is het normaal dat ze ook het geluk in hun leven moeten kunnen nastreven. Ik vind het normaal dat iedereen moet doen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt (binnen de regels van de wet uiteraard).
Zeker, maar dan mag een persoon het nog steeds gek/raar vinden? Ik bedoel mensen die aan curling doen zijn ook gek, maar hoeven niet dood ofzo

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ah, vandaar de username Double Pain ;) 8-)
:'(
  maandag 5 februari 2018 @ 16:26:21 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973668
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
gek is dat wat afwijkt van de norm; "niet normaal" zegt men dan.
en feitelijk is dat ook gewoon zo. niets mis mee, zo zitten de feiten en de mens in elkaar.

ik heb verder geen enkel probleem met transgenders, maar het lijkt me logisch dat mensen het gek vinden, en dat er grappen over gemaakt worden; ongemakkelijkheid is precies het terrein waar grappen grappig worden.

Ik vind het logisch (en niet kwetsend) dat mensen het gek vinden. (Genee: Niet gebruikelijk, en zoals jij zegt "afwijkend van de norm")
Ik vind het niet logisch en wel kwetsend dat mensen de persaoon in kwestie als "een gek" uitmaken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:27:23 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973686
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zeker, maar dan mag een persoon het nog steeds gek/raar vinden? Ik bedoel mensen die aan curling doen zijn ook gek, maar hoeven niet dood ofzo

Het raar vinden vind ik iets anders dan zeggen dat die mensen niet helemaal goed zijn in de bovenkamer ;) Klein tikkeltje verschil :P Maar verder bedoelen we denk ik ongeveer hetzelfde.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176973769
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:22 schreef Ang3l het volgende:
maar de persoon in kwestie ook afschilderen als een gek met een gebrek. Da's heel wat anders dan
ze vonden het wat gek en werden er lacherig om,
gebrek is ook niet perse fout verwoord; ze heeft het gebrek dat hij/zij niet in het juiste lichaam is geboren, dat is een gebrek, of een defect, zo erg is dat toch niet? betekend niet dat je er niet wat aan kan doen, maar wanneer men dit ziet kan het niet anders dan dat de meesten daar wat om moeten lachen, omdat het niet helemaal "klopt".

als ik graag vingers uit mijn oren wil laten groeien en stel dat zou kunnen; dat ik dat door middel van operatie doe, dan zal iedereen me toch ook raar aankijken?

als een transgender een perfecte operatie ondergaat en haar stem zou veranderen; i.e je zou niets merken, dan is er ook niets aan de hand, zo wel dan ziet men een ongemakkelijke scheef-heid, een dissonantie waar om men moet lachen.
pi_176973833
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind het logisch (en niet kwetsend) dat mensen het gek vinden. (Genee: Niet gebruikelijk, en zoals jij zegt "afwijkend van de norm")
Ik vind het niet logisch en wel kwetsend dat mensen de persaoon in kwestie als "een gek" uitmaken.
ja dat snap ik. het was ook kwetsend hoor.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:34:24 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973854
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

ze vonden het wat gek en werden er lacherig om,
gebrek is ook niet perse fout verwoord; ze heeft het gebrek dat hij/zij in het juiste lichaam is geboren, dat is een gebrek, of een defect, zo erg is dat toch niet? betekend niet dat je er wat aan kan doen, maar wanneer men dit ziet kan het niet anders dan dat de meesten daar wat om moeten lachen, omdat het niet helemaal "klopt".

als ik graag vingers uit mijn oren wil laten groeien en stel dat zou kunnen; dat ik dat door middel van operatie doe, dan zal iedereen me toch ook raar aankijken?

als een transgender een perfecte operatie ondergaat en haar stem zou veranderen; i.e je zou niets merken, dan is er ook niets aan de hand, zo wel dan ziet men een ongemakkelijke scheef-heid, een dissonantie waar om men moet lachen.
Ik zou heel graag hun kijk op de kwestie willen horen. Transgender bedoel ik dan he, ff los van de vrijheid van meningsuiting, politiek incorrecte humor en vertrutting. Want ik vraga me dus echt af of dat wel is wat ze bedoelden. In meerdere uitzendingen laten ze namelijk echt hun minachting blijken, waarmee de humor ook doorspekt is.

Maar dat is een aanname van mijn kant. Dus ben echt wel benieuwd naar hun mening.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:35:29 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176973885
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

ja dat snap ik. het was ook kwetsend hoor.
En zelfs zo bedoeld denk ik. En dat vind ik erg (en totaal wat anders dan satire in luizenmoeder of politiek incorrecte grappen waar ik enorm van hou).

Maar dat is die aanname van mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:37:00 #126
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176973927
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jawel hoor, want dat is t ook. Als luizenmoeder: We vinden t niet raar, maar alleen heel bijzonder. Tenminste, als je met gek bedoelt "vreemd, niet standaard, even wennen hoor".Snap ik vol-ko-men en mag ook best bendoemd worden. We hoeven t echt niet allemaal ineens te snappen begrijpen en volkomen "normaal" te vinden. Da's de andere kant van de medaille. Het is echt wel ff slikken en wennen en niet alleen voor de person in kwestie, ook voor zijn omgeving.

Hij zei echter niet dat de situatie een beetje gek is, hij noemde de persoon in kwestie "een gek". Dus niet eens de persoon gek/vreemd/bijzonder, nee EEN gek. Als in: het is een gek, met ene gebrek. Da's wat anders. Zeker dat gebrek.

Maar zoals ik op Angela gereageerd heb kan ik ook hier reageren:

[..]

Hij zei inderdaad ''iedere gek zijn gebrek'' en daarna nog een keer ''ik vind het een beetje gek''. Dat is wat anders dan iemand ''een gek'' noemen. Kijk de uitzending maar terug, dat heeft hij nergens gezegd.
Bedankt Hans.
pi_176974036
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Klopt. Ware t niet dat t daar niet om ging.

Natuurlijk is iets niet zomaar normaal (in de definitie van Gebruikelijk, zoals Genee t prima zei), en natuurlijk moet je er aan wennen en natuurlijk is een taboe niet meteen doorbroken. Daar zit het hem ook niet in (voor velen, want je hebt ook mensen die idd acceptatie door de strot rammen, daar kan ik ook niet zo goed tegen).

Het zit hem er in dat ze het niet alleen "niet gebruikelijk" vinden, maar de persoon in kwestie ook afschilderen als een gek met een gebrek. Da's heel wat anders dan "ik moet er even aan wennen hoor".

En laat de Randstad er aub buiten (want daar woon ik gelukkig niet :P )
En daar zit dus het grote probleem. Iedere gek heeft z'n gebrek (wat op zichzelf overigens al een uitdrukking met een totaal niet kwetsende betekenis is) is een uitspraak die door Johan heel vaak wordt gebezigd. Of het nou gaat over Genee die in z'n vrije tijd aan karaoke doet, of over zichzelf als hij weer een trip naar Amerika heeft gemaakt vanwege zijn liefde voor de blues.

Maar nu krijg je dus mensen die het programma nooit kijken, niet weten dat Johan die uitdrukking vaak gebruikt (en in de juiste context, zoals ook nu dus), de uitdrukking en diens betekenis überhaupt niet kennen en doen alsof Derksen iemand daadwerkelijk als een gek neerzet.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:42:00 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974051
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:37 schreef bascross het volgende:

[..]

Hij zei inderdaad ''iedere gek zijn gebrek'' en daarna nog een keer ''ik vind het een beetje gek''. Dat is wat anders dan iemand ''een gek'' noemen. Kijk de uitzending maar terug, dat heeft hij nergens gezegd.
"Iedere gek z'n gebrek", dan zeg je t toch al? ;)
"ik vind t een beetje gek" is inderdaad al wat anders ja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:42:53 #129
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176974078
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"Iedere gek z'n gebrek", dan zeg je t toch al? ;)
"ik vind t een beetje gek" is inderdaad al wat anders ja.
quote:
9s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

En daar zit dus het grote probleem. Iedere gek heeft z'n gebrek (wat op zichzelf overigens al een uitdrukking met een totaal niet kwetsende betekenis is) is een uitspraak die door Johan heel vaak wordt gebezigd. Of het nou gaat over Genee die in z'n vrije tijd aan karaoke doet, of over zichzelf als hij weer een trip naar Amerika heeft gemaakt vanwege zijn liefde voor de blues.

Maar nu krijg je dus mensen die het programma nooit kijken, niet weten dat Johan die uitdrukking vaak gebruikt (en in de juiste context, zoals ook nu dus), de uitdrukking en diens betekenis überhaupt niet kennen en doen alsof Derksen iemand daadwerkelijk als een gek neerzet.
Bedankt Hans.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:44:55 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974129
quote:
9s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

En daar zit dus het grote probleem. Iedere gek heeft z'n gebrek (wat op zichzelf overigens al een uitdrukking met een totaal niet kwetsende betekenis is) is een uitspraak die door Johan heel vaak wordt gebezigd. Of het nou gaat over Genee die in z'n vrije tijd aan karaoke doet, of over zichzelf als hij weer een trip naar Amerika heeft gemaakt vanwege zijn liefde voor de blues.

Maar nu krijg je dus mensen die het programma nooit kijken, niet weten dat Johan die uitdrukking vaak gebruikt (en in de juiste context, zoals ook nu dus), de uitdrukking en diens betekenis überhaupt niet kennen en doen alsof Derksen iemand daadwerkelijk als een gek neerzet.
Ok, zou goed kunnen. Misschien heb je daar wel een punt.

Even los van t feit dat ik het:

A. Smakeloos vind om iemand die met iets heel kwetsbaars komt (en waar door de Belgische zender mooi op gereageerd werd) meteen daarna al onderuit te halen met smakeloze "humor". Je maakt t meteen belachelijk (nogmaals: dit is geen satire). Daarmee doe je best wel afbreuk aan de in eerste instantie mooie vooruitstrevende reactie. Vind ik. (Mening!)

B. Ten zeerste betwijfel of hij t echt alleen maar raar vind, gezien andere uitspraken over andere minderheden (dat homo's niet in voetbal thuishoren en maar kapper moeten worden en dergelijke). Daarmee hebben ze nou niet echt een lekker track-record.

En van B had ik net al gezegd dat ik daadwerkelijk wel eens benieuwd ben naar hun standpunt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:47:28 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176974200
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"Iedere gek z'n gebrek", dan zeg je t toch al? ;)
"ik vind t een beetje gek" is inderdaad al wat anders ja.
Maar waarom hoor je nooit iemand klagen als er een voetballer volledig wordt afgezeken? Zoals Memphis dePaay met zijn rode hoed en handschoentjes? Of Patricia Paay of de voorzitter van de KNVB, de trainer van club x?

Die mensen worden "raar" gevonden door VI en een transseksueel ook. is het bekrompen? Wellicht, maar is bekrompen zijn verboden?

Er zijn programma's voor voetbalsupporters, koekjesbakkende huisvrouwen en voor nog veel meer dingen. Ze zullen in een vrouwenprogramma ook wel eens een denigrerende opmerking maken over dat mannen niets kunnen etc bijv.

Kijk dan gewoon niet, mensen hebben een mening, die hoef je niet voor waar aan te nemen, je mag er tegen in discussie gaan, allemaal prima.

Maar mensen monddood maken omdat ze een andere mening hebben, hoe naar jij die ook vindt, is censuur.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176974278
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

A. Smakeloos vind om iemand die met iets heel kwetsbaars komt (en waar door de Belgische zender mooi op gereageerd werd" meteen daarna al onderuit te halen met smakeloze "humor". daarmee doe je best wel afbreuk aan de in eerste instantie mooie vooruitstrevende reactive. Vind ik. (Mening!)

maar dit is wat anders, men mag dit best smakeloos vinden.
ik vond het ook niet de beste grap ooit, alhoewel ik het wel gewoon werelds vond om Gijpie verkleed te zien als vrouw , en het is mooi om het feit dat in zo'n politiek correcte wereld mensen als Gijp en Derksen te hebben, eigenlijk kun je zelfs wel stellen dat door die angstaanjagende PC, bijv de hang naar steeds grovere humor groter wordt en de SJW's hiermee precies het tegendeel verwezenlijkt zien van wat ze zeggen te willen.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:51:20 #133
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176974284
Wie is er vanavond te gast?
  maandag 5 februari 2018 @ 16:52:53 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974302
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar waarom hoor je nooit iemand klagen als er een voetballer volledig wordt afgezeken? Zoals Memphis dePaay met zijn rode hoed en handschoentjes? Of Patricia Paay of de voorzitter van de KNVB, de trainer van club x?
Ik heb t anders behoorlijk opgenomen voor Patricia Paay hoor toen ze afgezeken werd (lekkere woordkeus trouwens :P ). En meerderen met mij in de media die over Gijp heenvielen. Dus dat is een beetje Oost-Indisch van je als je zegt dat t alleen bij de transseksueel zo is.

Het Memphis ding ken ik niet.

quote:
Die mensen worden "raar" gevonden door VI en een transseksueel ook. is het bekrompen? Wellicht, maar is bekrompen zijn verboden?

Er zijn programma's voor voetbalsupporters, koekjesbakkende huisvrouwen en voor nog veel meer dingen. Ze zullen in een vrouwenprogramma ook wel eens een denigrerende opmerking maken over dat mannen niets kunnen etc bijv.

Kijk dan gewoon niet, mensen hebben een mening, die hoef je niet voor waar aan te nemen, je mag er tegen in discussie gaan, allemaal prima.

Maar mensen monddood maken omdat ze een andere mening hebben, hoe naar jij die ook vindt, is censuur.
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ze monddood gemaakt zouden moeten worden (al had ik dat bij sommige mensen in de historie wel graag gehad, die had ook een populaire/populistische mening hadden en die te pas en te onpas gaven).

Zeg vooral wat je denkt, maar besef ook dat dat een tegengeluid kan veroorzaken. Ik roep niet op tot een boycot (zoals een COC zegt, of zoals de door mensne hier als Godin bestempelde Angela wel doet). Dat mensen zelf vrijwillig door dit sort uitspraken kiezen om niet meer te kijken, dat is hun eigen keuze.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:54:26 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176974327
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb t anders behoorlijk opgenomen voor Patricia Paay hoor toen ze afgezeken werd (lekkere woordkeus trouwens :P ). En meerderen met mij in de media die over Gijp heenvielen. Dus dat is een beetje Oost-Indisch van je als je zegt dat t alleen bij de transseksueel zo is.

Het Memphis ding ken ik niet.

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ze monddood gemaakt zouden moeten worden (al had ik dat bij sommige mensen in de historie wel graag gehad, die had ook een populaire/populistische mening hadden en die te pas en te onpas gaven).

Zeg vooral wat je denkt, maar besef ook dat dat een tegengeluid kan veroorzaken. Ik roep niet op tot een boycot (zoals een COC zegt, of zoals de door mensne hier als Godin bestempelde Angela wel doet). Dat mensen zelf vrijwillig door dit sort uitspraken kiezen om niet meer te kijken, dat is hun eigen keuze.
Daar is toch ook niet zoveel mis mee dan? Natuurlijk mag er een tegengeluid komen.

Maar hoeveel transseksuelen zouden zelf naar VI kijken? Ik vind dat altijd zo "beledigd voor een ander" gedrag. Ik denk echt niet dat ze nu kijkers verliezen oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176974339
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb t anders behoorlijk opgenomen voor Patricia Paay hoor toen ze afgezeken werd (lekkere woordkeus trouwens :P ). En meerderen met mij in de media die over Gijp heenvielen. Dus dat is een beetje Oost-Indisch van je als je zegt dat t alleen bij de transseksueel zo is.

Het Memphis ding ken ik niet.

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ze monddood gemaakt zouden moeten worden (al had ik dat bij sommige mensen in de historie wel graag gehad, die had ook een populaire/populistische mening hadden en die te pas en te onpas gaven).

Zeg vooral wat je denkt, maar besef ook dat dat een tegengeluid kan veroorzaken. Ik roep niet op tot een boycot (zoals een COC zegt, of zoals de door mensne hier als Godin bestempelde Angela wel doet). Dat mensen zelf vrijwillig door dit sort uitspraken kiezen om niet meer te kijken, dat is hun eigen keuze.
geen probleem dan toch verder.
tegengeluid is prima, maar de manier waarop is tenenkrommend
  maandag 5 februari 2018 @ 16:55:11 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974341
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

maar dit is wat anders, men mag dit best smakeloos vinden.
ik vond het ook niet de beste grap ooit, alhoewel ik het wel gewoon werelds vond om Gijpie verkleed te zien als vrouw , en het is mooi om het feit dat in zo'n politiek correcte wereld mensen als Gijp en Derksen te hebben, eigenlijk kun je zelfs wel stellen dat door die angstaanjagende PC, bijv de hang naar steeds grovere humor groter wordt en de SJW's hiermee precies het tegendeel verwezenlijkt zien van wat ze zeggen te willen.
Ik had er denk ik anders tegenaan gekeken als ze t fenomeen ff als grap gebruikt hadden op een willekeurige ander tijdstip, dan wanneer t nu persoonlijk over 1 iemand was gegaan met haar persoonlijke verhaal. Ik vond dit echt pestgedrag in z'n puurste vorm. En kwetsend voor die person zelf.

Ik ben verder een voorstander van grove humor hoor :P Hoe grove rhoe beter. Maar dan niet persoonlijk recht op de man af die ene person belachelijk maken. Da's pesten. Geen humor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:55:59 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974358
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar is toch ook niet zoveel mis mee dan? Natuurlijk mag er een tegengeluid komen.

Maar hoeveel transseksuelen zouden zelf naar VI kijken? Ik vind dat altijd zo "beledigd voor een ander" gedrag. Ik denk echt niet dat ze nu kijkers verliezen oid.
Als is t maar Bo zelf. Die dit natuurlijk hoort, hetzij direct hetzij indirect.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:56:38 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974366
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

geen probleem dan toch verder.
tegengeluid is prima, maar de manier waarop is tenenkrommend
Eens dat het barricadengedrag de klauwen uit kan lopen (iets met olifant en dikkere huid en zo en slacken en zout en mieren en neuken en alle andere dieren die je er bij wil betrekken zonder t over bestialiteit te willen hebben).
Maar tenenkrommende specifiek kwetsende humor kan dus tenenkrommende anti-reacties verwachten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:56:54 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176974376
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als is t maar Bo zelf. Die dit natuurlijk hoort, hetzij direct hetzij indirect.
En wie zegt dat Bo er zelf niet gewoon keihard om kan lachen? Hebben we er iets van gehoord?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176974384
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik had er denk ik anders tegenaan gekeken als ze t fenomeen ff als grap gebruikt hadden op een willekeurige ander tijdstip, dan wanneer t nu persoonlijk over 1 iemand was gegaan met haar persoonlijke verhaal. Ik vond dit echt pestgedrag in z'n puurste vorm. En kwetsend voor die person zelf.

Ik ben verder een voorstander van grove humor hoor :P Hoe grove rhoe beter. Maar dan niet persoonlijk recht op de man af die ene person belachelijk maken. Da's pesten. Geen humor.
ja klopt, ben ik het ook helemaal met je eens maar dit is dus wat ze met iedereen doen en altijd al hebben gedaan, het mag alleen niet bij negers, islamieten, Marokkanen, vrouwen, homo's, trangenders. dat slachtoffer gedrag, dat is het nare er aan.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:57:43 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974393
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En wie zegt dat Bo er zelf niet gewoon keihard om kan lachen? Hebben we er iets van gehoord?
:D

Da's idd misschien nog wel t voornaamste ja ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176974415
Humberto Tan steunt VI met transgender Monica

quote:
Humberto Tan en Voetbal Inside zijn nou niet bepaald de grootste vrienden, maar toch heeft de RTL Late Night-host vanavond een transgender in de show die de heren van de voetbaltalkshow steunt. Dat heeft zijn redactie laten weten. Het gaat om regionale-tv-verslaggeefster Monica Overdijkink. Zij deed vandaag haar verhaal bij De Telegraaf. “Ach, het is een voetbalprogramma met voetbalhumor. Als je het niet leuk vindt, zap je toch weg?“, zegt de transgender onomwonden.

Ze vervolgt: “Volgens mij is René trouwens de enige aan tafel die überhaupt ooit een transgender ontmoet heeft. Ik was bij een boekpresentatie van een andere transgender en toen werd het eerste exemplaar aan René uitgereikt.”

Vooral Johan Derksen krijgt de volle laag, omdat hij transgenders ‘niet normaal’ noemde. “Daar heeft hij eigenlijk ook gelijk in. Er zijn er ook niet veel: ik ga er altijd vanuit dat ik de eerste transgender ben die mensen ontmoeten. Het is toch ook een beetje gek? Dat vonden mijn ouders ook.”
http://www.mediacourant.n(...)-transgender-monica/
  maandag 5 februari 2018 @ 16:59:02 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176974424
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D

Da's idd misschien nog wel t voornaamste ja ;)
Hier werkte ook een trans, ging van man naar vrouw. En grappen dat hij/zij er over maakte de hele tijd.....

Dat bedoel ik dus met beledigd voor een ander, je gaat er vanuit dat Bo het verschikkelijk vindt, voor je haar mening weet :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 5 februari 2018 @ 17:00:03 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974442
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

ja klopt, ben ik het ook helemaal met je eens maar dit is dus wat ze met iedereen doen en altijd al hebben gedaan, het mag alleen niet bij negers, islamieten, Marokkanen, vrouwen, homo's, trangenders. dat slachtoffer gedrag, dat is het nare er aan.
Ja, da's natuurlijk een hele lastige, want over "niet minderheden" zijn gewoonweg minder snel kwetsende grappen te maken ;) En die worden dus ook veel minder vaak gemaakt. Want grappen maken over iets wat NET iets anders is, en niet "gebruikelijk" (ik hou wel van dat word Genee, ipv "normaal" ^O^ ) is nou eenmaal gemakkelijker.

Overigens noem ik mijn hetero vrienden wel gewoon wereldbevuilende breeders hoor. ;) En zij mij relnicht. I don't care.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176974483
Zou Renate een goede cheerleader zijn bij de super bowl?
  maandag 5 februari 2018 @ 17:02:12 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974484
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier werkte ook een trans, ging van man naar vrouw. En grappen dat hij/zij er over maakte de hele tijd.....
Ja da's toch hetzelfde als dat ik grove grappen kan maken over mijn geaardheid. Maar het ligt er echt maar net aan wie die grappen maakt en in welke context en Gijp?VI/Johan heeft daarin niet zo'n lekker track-record met hun meningen.

quote:
Dat bedoel ik dus met beledigd voor een ander, je gaat er vanuit dat Bo het verschikkelijk vindt, voor je haar mening weet :).
Nou, dan ben ik dus bij deze benieuwd naar:

A. de intentie van Gijp en Johan en hun echte mening over transseksuelen (en homo's in de voetballerij)
B. de mening van Bo over de grap

Waarbij ik dus gedeeltelijk mijn keutel intrek (hetgeen ik nog steeds kan met mijn sterke kringspier Heatwave!!!!)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:02:56 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974500
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:02 schreef Nober het volgende:
Zou Renate een goede cheerleader zijn bij de super bowl?
Nee die bril zou steeds afvallen.
Neptieten is geen punt verder. Pruiken ook niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176974511
Boze sponsor Toto spreekt RTL aan op ‘smakeloos’ VI

quote:
Voetbal Inside-sponsor Toto zwicht voor de druk van zogenoemde ‘adverteerdersbellers’. Ze hebben RTL aangesproken op de ‘smakeloosheid’ van het RTL 7-programma. Dat heeft ze zojuist laten weten aan NU.nl. De mannen van VI gaven vrijdagavond hun conservatieve kijk op de Vlaamse transgender Bo van Spilbeeck, waarbij René van der Gijp verkleed als vrouw aan tafel ging. Niet alleen een groep kijkers, maar ook sponsor Toto blijkt helemaal over de zeik.

Adverteerdersbellers, voornamelijke linkse mensen die oproepen tot een boycot van een medium na publicaties of uitspraken die hen niet welgevallig zijn, boeken hiermee een succesje. Toto neemt nadrukkelijk afstand van de transgendergrap.

“We vonden het optreden van Van der Gijp ronduit smakeloos en we nemen met klem afstand van alle kwetsende grappen“, stelt een woordvoerder van de Toto. “We snappen ook niet wat dit met voetbal te maken heeft. Wij zijn sponsor van het programma omdat het over sport gaat. Dit is ook de mededeling die wij aan RTL hebben overgebracht vandaag.”

Toto benadrukt wel niet over de inhoud van het programma te gaan. “Maar we kunnen wel ons standpunt overbrengen. En daar zagen we nu ook aanleiding voor. We gaan ervan uit dat RTL dit ook overbrengt aan de makers van het programma.”

Dat is natuurlijk min of meer een dreigement aan de mannen van Voetbal Inside om geen grappen meer te maken die adverteerdersbellers boos maken.

Het is ook een mogelijkheid dat Voetbal Inside zelf breekt met Toto. Johan Derksen liet eerder weten dat hij niet gesponsord wil worden voor sponsors die buigen voor types als Sunny Bergman.

RTL heeft al laten weten de grap te gaan bespreken met de VI-heren, al is RTL volgens VI-presentator Wilfred Genee wel een beetje hypocriet, omdat ze voorafgaand aan de uitzending wisten van de transgendergrap.

De andere twee sponsoren, Heineken en Gillette, waren vooralsnog niet voor commentaar bereikbaar, meldt NU.nl.
http://www.mediacourant.n(...)aan-op-smakeloos-vi/
pi_176974525
"Boze". Het zijn allemaal toneelstukjes.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:05:18 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974532
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:04 schreef Zipportal het volgende:
"Boze". Het zijn allemaal toneelstukjes.
Mja, dat vrees ik ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176974603
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:04 schreef Zipportal het volgende:
"Boze". Het zijn allemaal toneelstukjes.
Om te kotsen.

Ik vul in elk geval nooit meer een toto formuliertje in.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:09:32 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176974608
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja da's toch hetzelfde als dat ik grove grappen kan maken over mijn geaardheid. Maar het ligt er echt maar net aan wie die grappen maakt en in welke context en Gijp?VI/Johan heeft daarin niet zo'n lekker track-record met hun meningen.

Nee, misschien niet. Maar is daar dan geen "plek" voor in Nederland? Het is een programma over voetbal, je weet wel de sport waar elitair nederland sowieso zijn neus voor ophaalt, maar waar miljoenen mensen wel graag naar kijken.

Daar "hoort" een soort taalgebruik bij. Nou, dat beperkt zich tot VI op de TV. Laat het dan lekker.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176974668
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:09 schreef Scrummie het volgende:
Om te kotsen.

Ik vul in elk geval nooit meer een toto formuliertje in.
Jij moet wel een hele droeftoeter zijn in je leven. Geen Toto meer invullen omdat het bedrijf dat je faciliteert in je gokdrive een andere marketingsmening is toegedaan. :') :') :')
  maandag 5 februari 2018 @ 17:12:37 #155
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176974679
Gelukkig deed ik al niet mee bij de Toto. Walgelijk bedrijf. :r
Bedankt Hans.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:13:01 #156
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_176974687
En nu heeft toto ook gratis reclame. De champagne zal zo wel open gaan op het hoofdkantoor.
pi_176974817
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:12 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Jij moet wel een hele droeftoeter zijn in je leven. Geen Toto meer invullen omdat het bedrijf dat je faciliteert in je gokdrive een andere marketingsmening is toegedaan. :') :') :')
Ga er anders serieus op in joh.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:24:50 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974937
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, misschien niet. Maar is daar dan geen "plek" voor in Nederland? Het is een programma over voetbal, je weet wel de sport waar elitair nederland sowieso zijn neus voor ophaalt, maar waar miljoenen mensen wel graag naar kijken.
Als dat zo is, dat t een programma over voetbal is, dan snap ik helemaal niet wat die grap daar deed. Want dat had in de verste verte niets met voetbal te maken, en Bo zelf ook niet.

quote:
Daar "hoort" een soort taalgebruik bij. Nou, dat beperkt zich tot VI op de TV. Laat het dan lekker.
Taalgebruik prima. Maar dit was spelen op de man af. Of vrouw. Kijk mij voetbaltermen bezigen. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:25:26 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176974949
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Om te kotsen.

Ik vul in elk geval nooit meer een toto formuliertje in.
Dat is exact dezelfde overtrokken boycot reactie als een COC heeft met de sponsoring en boycotting van VI :D

Het zou ZO satire kunnen zijn ;)
O nee, sarcasme is het dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176974976
In 2014 zat er al een bekend persoon die een geslachtsverandering had ondergaan bij Humberto (toen het nog wel bekeken werd).

Dit jurylid van 'het beste idee van Nederland' (Erlynne Bakkers) deed toen haar verhaal. Toen viel niemand erover.
Ik denk dat de heren het er nu wel over hadden omdat de Belg meer in hun leeftijdscategorie zat en het met meer bombarie in de media werd belicht. Als DWDD het niet zo had gepresenteerd alsof het 8ste wereldwonder aan tafel zat, dan was René (die het altijd 3x in de herhaling kijkt) hier nooit zo vol van geweest. Maar die achtergestelde Bellegies vonden het zo bijzonder dat hun Gerrie Eickhof Gerda werd dat het is overgewaaid naar DWDD.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:27:59 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176975010
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als dat zo is, dat t een programma over voetbal is, dan snap ik helemaal niet wat die grap daar deed. Want dat had in de verste verte niets met voetbal te maken, en Bo zelf ook niet.

[..]

Taalgebruik prima. Maar dit was spelen op de man af. Of vrouw. Kijk mij voetbaltermen bezigen. ;)
Weinig, maar zoals IRL hebben mensen die van voetbal houden ook wel eens een mening over andere zaken.

Weet ik ook wel, ik zeg ook niet dat het zo'n geweldige grap was, maar ik ben van mening dat hij die grap wel gewoon moet kunnen maken. Natuurlijk was het op de man spelen, maar dat is het ook als ze *vul speler/trainer/bobo in* uitmaken voor idioot.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 5 februari 2018 @ 17:31:55 #162
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_176975085
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:58 schreef Stabiel het volgende:
Humberto Tan steunt VI met transgender Monica

[..]

http://www.mediacourant.n(...)-transgender-monica/
Tan vriend van de show
  maandag 5 februari 2018 @ 17:34:07 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176975112
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Weinig, maar zoals IRL hebben mensen die van voetbal houden ook wel eens een mening over andere zaken.

Weet ik ook wel, ik zeg ook niet dat het zo'n geweldige grap was, maar ik ben van mening dat hij die grap wel gewoon moet kunnen maken. Natuurlijk was het op de man spelen, maar dat is het ook als ze *vul speler/trainer/bobo in* uitmaken voor idioot.
Ik ben er nog niet voleldig over uit. Ik denk dat t voor mij meer een "there's a time and a place for everything" is. En dit was zeker niet the time, al ik denk ook niet helemaal the place.

Maar wat jij zei was wel een goede, dat t belangrijker is wat Bo er van vindt.

Ik vind t nl dapper dat iemand, ondanks al het gezeik waarvan je weet dat het gata komen, die stap zet. Zeker een publiek person die toch al onder een loep ligt. En ik vond het best wel eens fijn dat de vlaamse omroep eens een goed geluid liet horen (want vaak hoor je negatieve). En om dan met zo'n persoonlijk verhaal te komen waarna iemand anders het meteen te kakken zet, zou IK persoonlijk niet prettig vinden. Tenzij ik er bij aanwezig was voor een grap als weerwoord.

Maar dat doet er niet toe, wat ik er van vind. Want ik ben (nog) geen transgender dus het ging niet indirect over mij :P En ik ben ook niet het account van Bo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:53:12 #164
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176975446
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:12 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Jij moet wel een hele droeftoeter zijn in je leven. Geen Toto meer invullen omdat het bedrijf dat je faciliteert in je gokdrive een andere marketingsmening is toegedaan. :') :') :')
  maandag 5 februari 2018 @ 18:03:51 #165
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176975648
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:58 schreef Stabiel het volgende:
Humberto Tan steunt VI met transgender Monica

[..]

http://www.mediacourant.n(...)-transgender-monica/
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
pi_176975677
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
TAN VRIEND VAN DE SHOW
Tan wil gewoon aan tafel, die is bang dat 'ie binnenkort van de buis wordt gehaald.
pi_176975689
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet voleldig over uit. Ik denk dat t voor mij meer een "there's a time and a place for everything" is. En dit was zeker niet the time, al ik denk ook niet helemaal the place.

Maar wat jij zei was wel een goede, dat t belangrijker is wat Bo er van vindt.

Ik vind t nl dapper dat iemand, ondanks al het gezeik waarvan je weet dat het gata komen, die stap zet. Zeker een publiek person die toch al onder een loep ligt. En ik vond het best wel eens fijn dat de vlaamse omroep eens een goed geluid liet horen (want vaak hoor je negatieve). En om dan met zo'n persoonlijk verhaal te komen waarna iemand anders het meteen te kakken zet, zou IK persoonlijk niet prettig vinden. Tenzij ik er bij aanwezig was voor een grap als weerwoord.

Maar dat doet er niet toe, wat ik er van vind. Want ik ben (nog) geen transgender dus het ging niet indirect over mij :P En ik ben ook niet het account van Bo.

De grap moet gemaakt kunnen worden. Of het een leuke grap is dat moet ieder voor zich bepalen. Ik vond het zelf een domme grap, als grote fan van de show. Ik kan het als vaste volger wel plaatsen, aangezien René volgens mij een bijzonder onzekere man is (niks mis mee) die dat verbergt achter goed verhalen vertellen en hard lachen. Zodra het onverwachts over hem zelf gaat slaat hij compleet vast.

En Johan moet dan bijvoorbeeld bij voorbaat zelf al niks hebben van bijvoorbeeld psychologen en voetballers die daar wel bij varen. Dat is ook een bijzonder vreemde opvatting natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 18:06:14 ]
  maandag 5 februari 2018 @ 18:06:15 #168
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176975702
Hopelijk steunt Gerard Joling ons weer

Geer vriend van de show _O_
pi_176975705
Tan probeert over de rug van VI zijn kijkcijfers op te krikken van 11 naar 12 personen.
Maar het is hem gegund hoor!
  maandag 5 februari 2018 @ 18:06:44 #170
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176975711
oh wacht die zit al zelf in de problemen :')

quote:
Gerard Joling heeft een enorme bak kritiek over zich heen gekregen omdat hij een opmerkelijke foto van zichzelf op de rug van een struisvogel heeft gedeeld. De 57-jarige zanger houdt de vleugels van het dier, dat wordt gehouden bij de Ostrich Farm op Curaçao, vast voor stabiliteit. Volgers van Joling vinden dat hij zich schuldig maakt aan dierenmishandeling.
pi_176975768
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:06 schreef KingRoland het volgende:
oh wacht die zit al zelf in de problemen :')

[..]

Mijn god.
pi_176975841
Normaal draagt Geer voor drie struisvogels aan veren op zijn lijf, dan moet zo'n struisvogel niet zeiken als het andersom een keer gebeurd.
  maandag 5 februari 2018 @ 18:12:43 #173
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176975845
:D
pi_176976027
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:26 schreef Wuwwa het volgende:
en het met meer bombarie in de media werd belicht
Toch blij dat ik verder vrijwel geen TV kijk dan - helemaal niets van meegekregen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176976070
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Toch blij dat ik verder vrijwel geen TV kijk dan - helemaal niets van meegekregen.
Vooral bij DWDD, en bij de Belgjes ging het los, en volgens mij kwam het ook langs in het journaal. Heel veel stemmingmakerij. En aangezien Gijp elke dag 5x DWDD krijgt, was hij hier de dag erna helemaal vol van.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 februari 2018 @ 18:25:33 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176976085
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 5 februari 2018 @ 18:29:02 #177
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176976166
quote:
al gepost hans
pi_176976269
LTHLamers twitterde op maandag 05-02-2018 om 15:07:17 Respectloos en discriminerend. Ik ben teleurgesteld en ontzettend kwaad. Jij verdiend absoluut geen zendtijd meer. #JohanDerksen #wegermee https://t.co/Nsb58q0UTc reageer retweet


Psychisch ziek, gek met een gebrek, vent in een jurk etc. etc.
(Verdiend met een d lol)
  maandag 5 februari 2018 @ 18:35:24 #179
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176976283
Nu op 1 Vandaag
  maandag 5 februari 2018 @ 18:40:38 #180
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176976367
wie de fuck was die gozer met grijs haar en bril die het niet ermee eens was?
  maandag 5 februari 2018 @ 18:41:27 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176976378
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:40 schreef KingRoland het volgende:
wie de fuck was die gozer met grijs haar en bril die het niet ermee eens was?
Iemand die alles veel te serieus neemt.
Oh.
pi_176976391
Gijp moet er vanavond gewoon weer als Renate gaan zitten.
  maandag 5 februari 2018 @ 18:42:20 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176976398
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:34 schreef Wuwwa het volgende:
LTHLamers twitterde op maandag 05-02-2018 om 15:07:17 Respectloos en discriminerend. Ik ben teleurgesteld en ontzettend kwaad. Jij verdiend absoluut geen zendtijd meer. #JohanDerksen #wegermee https://t.co/Nsb58q0UTc reageer retweet
[ afbeelding ]

Psychisch ziek, gek met een gebrek, vent in een jurk etc. etc.
(Verdiend met een d lol)
Dit is een transgender? Wow
Oh.
  maandag 5 februari 2018 @ 18:43:21 #184
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176976419
Ik zou haar wel doen...
pi_176976499
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:43 schreef KingRadler het volgende:
Ik zou haar wel doen...
Makkelie ook.
pi_176976546
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:43 schreef KingRadler het volgende:
Ik zou haar wel doen...
Is goed Sjors.
  maandag 5 februari 2018 @ 18:51:39 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176976572
Zou die meid nog een lul hebben?
Oh.
pi_176976651
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou die meid nog een lul hebben?
Ze is anders goed op de pik getrapt. Zal dus wel.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 18:55:52 #189
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176976656
Bo en die engnekken van boelervard gaan zo hun meninkje geven.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176976692
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou die meid nog een lul hebben?
Ik lees dat ze op haar 18e een operatie heeft ondergaan (kan het mis hebben maar volgens mij is dat ook het vroegst waarop het toegestaan is).
pi_176976701
VI hooligans on tour

MariusGKR twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:55:06 @LTHLamers via @foknieuws Wie ben jij dan wel?????Weer zo'n nobody die zo nodig wat moet roepen. reageer retweet
Marius, rustagh
pi_176976779
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:24 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Vooral bij DWDD, en bij de Belgjes ging het los, en volgens mij kwam het ook langs in het journaal. Heel veel stemmingmakerij. En aangezien Gijp elke dag 5x DWDD krijgt, was hij hier de dag erna helemaal vol van.
Als je daar naar kijkt heb je echt een hekel aan jezelf.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176976787
Topshow vanavond :)
  maandag 5 februari 2018 @ 19:07:38 #194
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176976889
quote:
Oh god hebben ze die rechtse homo er ook weer bijgehaald die alles altijd maar goed vindt
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 5 februari 2018 @ 19:09:03 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176976922
Mathijs van Nieuwkerk nam het op voor VI. #vriend van de show.
  maandag 5 februari 2018 @ 19:09:48 #196
3185 Adelante
To let it go now
pi_176976945
Dieuwertje Blok bij DWDD 😂
Reactie van Matthijs was netjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 5 februari 2018 @ 19:10:38 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176976967
Oh god, gaat het nog steeds over dat geintje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176977022
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk nam het op voor VI. #vriend van de show.
Derksen gaat nu voor het eerst iets aardigs over Van Nieuwkerk zeggen. :D
gr gr
pi_176977025
Al die TV programma's hebben geen onderwerpen ondanks het Abdeslam-proces en het Holleeder-proces, de grap is dus geslaagd. Hopelijk komt Renate vanavond weer en blijft René thuis.
  maandag 5 februari 2018 @ 19:15:32 #200
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176977065
Man man man. Wat wonen we toch in een land met aanstellers ;(
pi_176977162
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:13 schreef Nober het volgende:
Al die TV programma's hebben geen onderwerpen ondanks het Abdeslam-proces en het Holleeder-proces, de grap is dus geslaagd. Hopelijk komt Renate vanavond weer en blijft René thuis.
Als hij er nu zou gaan zitten met die pruik en een kwartier niks zeggen dan zou het weer wél humor zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 19:20:10 ]
pi_176977224
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:34 schreef Wuwwa het volgende:
LTHLamers twitterde op maandag 05-02-2018 om 15:07:17 Respectloos en discriminerend. Ik ben teleurgesteld en ontzettend kwaad. Jij verdiend absoluut geen zendtijd meer. #JohanDerksen #wegermee https://t.co/Nsb58q0UTc reageer retweet
[ afbeelding ]

Psychisch ziek, gek met een gebrek, vent in een jurk etc. etc.
(Verdiend met een d lol)
zou dr gewoon doen
pi_176977364
Ik wil deze mongolen van de buis hebben

grootste aandachtshoeren van nederland zijn het

ik zorg ervoor dat ze van de buis gaan

geloof me het gaat me lukken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 5 februari 2018 @ 19:31:20 #204
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176977405
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil deze mongolen van de buis hebben

grootste aandachtshoeren van nederland zijn het

ik zorg ervoor dat ze van de buis gaan

geloof me het gaat me lukken
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 5 februari 2018 @ 19:36:45 #205
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176977492
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil deze mongolen van de buis hebben

grootste aandachtshoeren van nederland zijn het

ik zorg ervoor dat ze van de buis gaan

geloof me het gaat me lukken
KlaasGod
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 5 februari 2018 @ 19:37:54 #206
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_176977514
De finale! De finale! Wat gaat het worden? Spanje, Nederland? Nederland, Spanje? Johannes, wat denk jij?
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 19:39:04 #207
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176977545
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:37 schreef ZuidGrens het volgende:
De finale! De finale! Wat gaat het worden? Spanje, Nederland? Nederland, Spanje? Johannes, wat denk jij?
hansie hansie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176977556
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil deze mongolen van de buis hebben

grootste aandachtshoeren van nederland zijn het

ik zorg ervoor dat ze van de buis gaan

geloof me het gaat me lukken
Stop met deze act.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 19:44:37 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_176977667
Ik heb gewoon zin in de show. Mag dat ook?
pi_176977687
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb gewoon zin in de show. Mag dat ook?
Lavenderrgodin. Natuurlijk mag jij dat. Ik kan zelf helaas niet live kijken vanwege dat ik in België zit.
  maandag 5 februari 2018 @ 19:46:26 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176977701
Heeft die Belg zelf eigenlijk al gereageerd?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 februari 2018 @ 19:46:29 #212
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176977702
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb gewoon zin in de show. Mag dat ook?
  maandag 5 februari 2018 @ 19:46:44 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176977706
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Lavenderrgodin. Natuurlijk mag jij dat. Ik kan zelf helaas niet live kijken vanwege dat ik in België zit.
Nee niet jij
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 februari 2018 @ 19:47:41 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176977740
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:37 schreef ZuidGrens het volgende:
De finale! De finale! Wat gaat het worden? Spanje, Nederland? Nederland, Spanje? Johannes, wat denk jij?
Ik heb het gevoel dat Iniesta gaat scoren.
Oh.
  maandag 5 februari 2018 @ 19:50:34 #215
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176977817
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:46 schreef Caland het volgende:
Heeft die Belg zelf eigenlijk al gereageerd?
Die was op zijn pik getrapt.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 19:51:16 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_176977838
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Lavenderrgodin. Natuurlijk mag jij dat. Ik kan zelf helaas niet live kijken vanwege dat ik in België zit.
Jammer Kapi . Maar er komt vast wel een linkje straks. Al is het natuurlijk leuker met elkaar te kijken en te reageren.
pi_176977875
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jammer Kapi . Maar er komt vast wel een linkje straks. Al is het natuurlijk leuker met elkaar te kijken en te reageren.
Ik heb al een manier gevonden.
  maandag 5 februari 2018 @ 19:55:36 #218
437880 hoekandit
gele paprika
pi_176977942
Kijkcijferrecord vanavond?
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 19:55:40 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_176977945
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb al een manier gevonden.
Top ;)
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 19:56:05 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_176977957
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:55 schreef hoekandit het volgende:
Kijkcijferrecord vanavond?
Zou best eens kunnen :Y
pi_176977992
Het programma Voetbal Inside blijft ondanks hevige kritiek gewoon op televisie te zien. RTL vindt de 'grap' die René van der Gijp, Johan Derksen en Wilfred Genee vrijdag in het programma maakten over transgenders "ongepast", maar vindt desondanks dat de show een plek heeft bij de zender.
"Het programma geeft een podium aan uitgesproken, persoonlijke meningen over voetbal, sport en inmiddels ook het gesprek van de dag. Die ruimte krijgen Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp van RTL, maar dat betekent niet dat we het altijd eens hoeven te zijn en het is zeker ook geen vrijbrief om individuen en/of groepen belachelijk te maken", staat in een statement van RTL.

"We zien dat de meningen over de uitzending verdeeld zijn. En dat is ook het mooie in Nederland, dat je met respect voor de ander hartstochtelijk van mening kan en mag verschillen. De kritiek dat de gesprekken aan tafel op dit moment niet altijd bijdragen aan een opbouwende discussie, deelt RTL. Dat is een reden om de discussie aan te gaan met Wilfred, René en Johan."


Grens
RTL noemt vrijheid van meningsuiting belangrijk en vindt ook dat dat een plek moet hebben op de Nederlandse televisie. "Ondanks het feit dat de grappen en meningen in VI soms ongenuanceerd en controversieel zijn, vinden we dat het programma een plek heeft bij RTL. Samen met de makers, is het de taak van RTL om de grens tussen het vrije woord en respectvol omgaan met anderen te bewaken."

Van der Gijp verkleedde zich vrijdag als vrouw en stelde voortaan door het leven te gaan als 'Renate'. Derksen verklaarde op zijn beurt transgenders vreemd te vinden. Zij deden hun act naar aanleiding van de Belgische VTM-journalist Bo Van Spilbeeck, die vanaf vorige week door het leven gaat als vrouw. De vertoning riep veel negatieve reacties op, onder meer van sociale organisaties en politieke partijen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_176978302
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb al een manier gevonden.
Hoe dan?
pi_176978407
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe dan?
VPN.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:16:23 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176978414
Hansie Hansie vanavond :?
  User die overal opduikt 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:18:52 #225
186611 Haags
pi_176978477
Ik kijk mee :)
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:25:29 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176978656
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk mee :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  User die overal opduikt 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:26:48 #227
186611 Haags
pi_176978689
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

gezellig maatje
Zonder wrijving geen glans
  maandag 5 februari 2018 @ 20:27:52 #228
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176978716
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie vanavond :?


:Y
pi_176978734
Ik verheug me al op Johan's monoloog waarmee hij genadeloos afrekent met al die SJW's.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:28:45 #230
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176978743
Druk hier
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 5 februari 2018 @ 20:29:06 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176978754
DAAR GAAN WE
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:29:16 #233
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_176978759
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef Caland het volgende:
DAAR GAAN WE
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_176978761
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
Druk hier
Ze laten allemaal Rene vallen
pi_176978767
zinnnnnnnn
pi_176978773
#TEAMRENATE
  maandag 5 februari 2018 @ 20:29:42 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176978776
James Bond :')
Oh.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:29:51 #238
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176978777
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ze laten allemaal Rene vallen
ik pak ze noem namen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176978778
TOPSHOW
pi_176978779
Vi god
  maandag 5 februari 2018 @ 20:29:56 #241
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176978781
Johanna Derksen, dat zou ultiem zijn. _O_
pi_176978786
Onder de tafel. Nu al SJW's triggered :')
pi_176978792
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk mee :)
  maandag 5 februari 2018 @ 20:30:28 #244
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176978795
Komt ie
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  FOK!fotograaf maandag 5 februari 2018 @ 20:30:44 #245
842 Zorro
Z
pi_176978802
Andere clubs maken PSV kampioen.
Frank de Boer heeft iets soortgelijks 4x mogen meemaken. Gun Cocu ook eens wat.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:30:47 #246
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176978804
Ik kreeg een pm van jc
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 5 februari 2018 @ 20:30:52 #247
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176978806
Danny _O_ _O_ _O_
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:30:57 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176978810
Hoe heet dit nummer?
  User die overal opduikt 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:31:00 #250
186611 Haags
pi_176978811
En losss
Zonder wrijving geen glans
  maandag 5 februari 2018 @ 20:31:01 #251
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176978812
Directeurtjeeee
  maandag 5 februari 2018 @ 20:31:02 #252
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176978813
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef Klummie het volgende:
Johanna Derksen, dat zou ultiem zijn. _O_
Hannah Kraaij :P ook leuk 8-)
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:31:10 #253
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_176978819
Renategodin
What can change the nature of a man?
pi_176978822
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kreeg een pm van jc
#FreeJanCees
  maandag 5 februari 2018 @ 20:31:32 #255
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176978826
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef Slobeend het volgende:
Hey ik zag de Johan dubbelganger.
Ja idd
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:31:39 #256
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176978831
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef BobW het volgende:
Hoe heet dit nummer?
don't let me down.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:31:41 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176978832
Kutnummer
Oh.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:31:44 #258
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176978834
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef Bolasie het volgende:

[..]

#FreeJanCees
Alweer een ban? :D
pi_176978837
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kreeg een pm van jc
Ik ook al

Misschien heeft hij het memo niet ontvangen dat je bent gedeserteerd naar de KLB hooligans
  maandag 5 februari 2018 @ 20:31:55 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176978838
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef Klummie het volgende:

[..]

Alweer een ban? :D
Nog steeds.
Oh.
pi_176978839
hopelijk de laatste uitzending

ow daar heb kraay

de holmaat van toornstra
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176978841
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef BobW het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Ik moest hardop lachen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 5 februari 2018 @ 20:32:01 #263
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_176978845
VI HOOLIGANS
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  FOK!fotograaf maandag 5 februari 2018 @ 20:32:05 #264
842 Zorro
Z
pi_176978847
Jammer dat Danny geen Shania Twain doet.
"Man, I feel like a woman."
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_176978848
Bedankt JanCees
  User die overal opduikt 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:32:09 #266
186611 Haags
pi_176978850
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:32 schreef Paul het volgende:
VI HOOLIGANS
Zonder wrijving geen glans
pi_176978857
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef Klummie het volgende:

[..]

Alweer een ban? :D
Ja, nog

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 20:32:31 ]
pi_176978859
hahahaha
  maandag 5 februari 2018 @ 20:32:25 #269
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176978862
Genee :D _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:32:28 #270
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176978863
Genee _O-
pi_176978864
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

VPN.
Ah, slim. Ik ben inmiddels ook voorzien gelukkig. IK WIL DIT NIET MISSEN.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:32:32 #272
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176978867
Hahaha wat een lijers, geniaal
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176978870
Hahahaha
pi_176978872
:D
  User die overal opduikt 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:32:40 #275
186611 Haags
pi_176978875
_O-
Zonder wrijving geen glans
  maandag 5 februari 2018 @ 20:32:41 #276
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176978876
Feyenoord speelt altijd thuis in de beker.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:32:45 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_176978878
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef Klummie het volgende:

[..]

Alweer een ban? :D
Bans worden niet besproken.
What can change the nature of a man?
pi_176978880
_O-
pi_176978881
_O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176978882
Geweldige opening.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:32:49 #281
437880 hoekandit
gele paprika
pi_176978884
haha
  maandag 5 februari 2018 @ 20:32:50 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176978885
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176978886
Nou dat was weer het leuke deel, we kunnen weer zappen
pi_176978888
Boze mensen :D
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 5 februari 2018 @ 20:32:56 #285
408813 crew  trein2000
pi_176978893
Hahaha _O-
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_176978894
Wilfred heeft al deze double entendres voorbereid _O_
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:32:57 #287
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176978895
Troll Wilfred
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 5 februari 2018 @ 20:33:04 #288
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176978898
:')
pi_176978903
Hahahaha trollll
(she/her)
  Forum Admin / PR maandag 5 februari 2018 @ 20:33:15 #290
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_176978905
Weg met Ziyech
  maandag 5 februari 2018 @ 20:33:15 #291
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_176978906
_O- _O- _O-
pi_176978914
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:34 schreef Wuwwa het volgende:
LTHLamers twitterde op maandag 05-02-2018 om 15:07:17 Respectloos en discriminerend. Ik ben teleurgesteld en ontzettend kwaad. Jij verdiend absoluut geen zendtijd meer. #JohanDerksen #wegermee https://t.co/Nsb58q0UTc reageer retweet
[ afbeelding ]

Psychisch ziek, gek met een gebrek, vent in een jurk etc. etc.
(Verdiend met een d lol)
Model Loiza Lamers deels verlamd

https://www.telegraaf.nl/(...)lamers-deels-verlamd

  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:33:28 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_176978915
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:33 schreef Sked het volgende:
Weg met Ziyech
What can change the nature of a man?
pi_176978916
hans kraay de billenmaat van toornstra
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176978919
Lekker trollen. Excuses aanbieden, boze mensen, enz. _O-
pi_176978921
:D :D :D.

Ik kijk met ietsje vertraging maar Genee _O- _O- _O-
pi_176978924
_O_
pi_176978934
Keihard over voetbal beginnen fantastisch :D
  maandag 5 februari 2018 @ 20:34:03 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176978936
Hans :')
Oh.
pi_176978937
_O_
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:34:07 #301
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176978939
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Model Loiza Lamers deels verlamd

https://www.telegraaf.nl/(...)lamers-deels-verlamd

[ afbeelding ]
:')
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')