abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 februari 2018 @ 15:10:35 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176971663
Sowieso Aad300 natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 februari 2018 @ 15:31:35 #27
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176972190
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:05 schreef Wuwwa het volgende:
Altijd Aad300. Maar dan moet ie wel van het tankbaantje komen.
[ afbeelding ]
Meer Aad gifjes :D
  maandag 5 februari 2018 @ 15:40:31 #28
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176972379
Aad de Mos. Overduidelijk.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:45:44 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176972518
Aad is gelukkig erg objectief en heeft kijk op t spelletjâh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:47:02 #30
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176972552
En erg onderschat: Hansie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft meer kijk op t spellletje dan Gijp en Derksen bij elkaar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176972976
Beste voetbalanalist van FOK:

Klaasweetalles
pi_176973027
Kenneth Perez en Louis van Gaal op eenzame hoogte.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:06:48 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176973117
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:31 schreef fetX het volgende:

[..]

Meer Aad gifjes :D
pi_177005197
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah hij heeft vooral een fetish voor groot en sterk en ook nog wel wat conservatieve ideeën, zeker m.b.t. vleugelspelers.
Kan een fetish zijn maar wel de realiteit van veel teams vandaag de dag. Zijn zwakke punt dat is het 'team', hij gaat meer in op individuele spelers, teamaspecten heeft hij minder mee. Daarom denk ik ook niet dat hij per se een Goede coach zou zijn.
pi_177005218
idioot dat mensen niet op Aad stemmen. Ik zal hier wat aan doen, want blijkbaar zijn de meeste mensen hier debiel.

edit: jammer ik kan maar 1 keer stemmen

[ Bericht 23% gewijzigd door KingRoland op 07-02-2018 00:27:54 ]
pi_177005236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kan een fetish zijn maar wel de realiteit van veel teams vandaag de dag. Zijn zwakke punt dat is het 'team', hij gaat meer in op individuele spelers, teamaspecten heeft hij minder mee. Daarom denk ik ook niet dat hij per se een Goede coach zou zijn.
Ja maar hij lult ook onzin bijvoorbeeld dat Neres niks van een rechtsbuiten heeft, terwijl die daar altijd gespeeld heeft. En heeft hier veruit het beste rendement en acties laten zien waaruit blijkt dat hij het prima kan, maar nee hij vult het niet in op de Sjaak Swart manier.

En dat soort dingen heeft hij wel vaker, maar soms ziet hij het wel goed hoor. Maar dan komt hij vaak met een oplossing die nog slechter zal uitpakken.
Oh.
pi_177005257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar hij lult ook onzin bijvoorbeeld dat Neres niks van een rechtsbuiten heeft, terwijl die daar altijd gespeeld heeft. En heeft hier veruit het beste rendement en acties laten zien waaruit blijkt dat hij het prima kan, maar nee hij vult het niet in op de Sjaak Swart manier.

En dat soort dingen heeft hij wel vaker, maar soms ziet hij het wel goed hoor. Maar dan komt hij vaak met een oplossing die nog slechter zal uitpakken.
Het coach-aspect is inderdaad niet zijn sterkste kant alhoewel het punt wel valide was. Dat veel clubs spelers op posities zetten waar ze helemaal niet thuishoren. Hij had beter Brenet kunnen gebruiken ipv Neres misschien.
pi_177005268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het coach-aspect is inderdaad niet zijn sterkste kant alhoewel het punt wel valide was. Dat veel clubs spelers op posities zetten waar ze helemaal niet thuishoren. Hij had beter Brenet kunnen gebruiken ipv Neres misschien.
En bij Ajax heb je heel veel mogelijkheden hoor om te zeggen wanneer iemand ergens niet thuis hoort, maar dat voorbeeld was wel debiel. Maar goed hij is ook niet de slechte analist, al is het maar omdat hij regelmatig komische momenten ertussen uit vist. Bij FOX heb je dan Mario Been die uitlegt hoe een team de goals te makkelijk weggeeft, ja dat kan ik niet serieus nemen.
Oh.
pi_177005269
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:47 schreef satecl het volgende:
En erg onderschat: Hansie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft meer kijk op t spellletje dan Gijp en Derksen bij elkaar.
Dit!
Het komt er alleen soms wat ongelukkig uit bij hem.
* Verwijderd *
pi_177005328
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En bij Ajax heb je heel veel mogelijkheden hoor om te zeggen wanneer iemand ergens niet thuis hoort, maar dat voorbeeld was wel debiel. Maar goed hij is ook niet de slechte analist, al is het maar omdat hij regelmatig komische momenten ertussen uit vist. Bij FOX heb je dan Mario Been die uitlegt hoe een team de goals te makkelijk weggeeft, ja dat kan ik niet serieus nemen.
Frenkie de Jong bijvoorbeeld, maar hoe dan ook ben ik het over de brede lijn wel eens met zijn punt, hij overdrijft dingen alleen te vaak. Neem opnieuw Brenet, opeens gaat dat een heel eigen leven lijden dat Brenet er niks van kan alleen maar omdat ze het bij VI vaak en keihard roepen inclusief van der Gijp, terwijl feitelijk Brenet een rechtsback is die op links speelt en daarom vaak de compleet verkeerde keuzes maakt. En na wekenlang zeggen dat Brenet er niks van kan zegt hij nu opeens dat dit wel meevalt en we maar even moeten afwachten hoe hij op rechts speelt (waar hij in het verleden trouwens fantastische wedstrijden heeft laten zien). Zo dacht hij er waarschijnlijk al die tijd al over maar overdrijvingen is gewoon onderdeel van zijn 'spel', het show-element, zeg maar.
pi_177005360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Frenkie de Jong bijvoorbeeld, maar hoe dan ook ben ik het over de brede lijn wel eens met zijn punt, hij overdrijft dingen alleen te vaak. Neem opnieuw Brenet, opeens gaat dat een heel eigen leven lijden dat Brenet er niks van kan alleen maar omdat ze het bij VI vaak en keihard roepen inclusief van der Gijp, terwijl feitelijk Brenet een rechtsback is die op links speelt en daarom vaak de compleet verkeerde keuzes maakt. En na wekenlang zeggen dat Brenet er niks van kan zegt hij nu opeens dat dit wel meevalt en we maar even moeten afwachten hoe hij op rechts speelt (waar hij in het verleden trouwens fantastische wedstrijden heeft laten zien). Zo dacht hij er waarschijnlijk al die tijd al over maar overdrijvingen is gewoon onderdeel van zijn 'spel', het show-element, zeg maar.
Ja ze roepen vaak telkens maar wat anders omdat ze een sterke mening moeten hebben ja, zeker Derksen kan ook snel wisselen van mening. Vorig jaar was hij nog lid van de Haps-fanclub en zei hij dat elke top-3 club hem moest halen, en nu had Feyenoord hem gekocht was het ineens een domme aankoop omdat Malacia drie leuke wedstrijden heeft gespeeld.

JohanGod
Oh.
pi_177005379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ze roepen vaak telkens maar wat anders omdat ze een sterke mening moeten hebben ja, zeker Derksen kan ook snel wisselen van mening. Vorig jaar was hij nog lid van de Haps-fanclub en zei hij dat elke top-3 club hem moest halen, en nu had Feyenoord hem gekocht was het ineens een domme aankoop omdat Malacia drie leuke wedstrijden heeft gespeeld.

JohanGod
Derksen wisselt elke week van mening, en dan ook echt elke week, en je moet maar eens opletten maar hij zal van der Gijp vrijwel nooit tegenspreken. Tot zover de onafhankelijke Derksen.
pi_177005403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Derksen wisselt elke week van mening, en dan ook echt elke week, en je moet maar eens opletten maar hij zal van der Gijp vrijwel nooit tegenspreken. Tot zover de onafhankelijke Derksen.
Klopt, Derksen geeft Gijp vrijwel altijd zijn zin. Johan zijn kracht ligt ook meer bij bestuursmensen die hij wel goed kent en waar hij zich in heeft verdiept, maar het spelletje an sich heeft hij weinig kaas van gegeten en dat weet hij ook zelf wel.
Oh.
pi_177007702
Analisten zijn een overbodige soort maar als ik er dan toch naar moet luisteren dan kies ik voor Jan-Dirk Stouten die zijn mening geeft over Feyenoord
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:58:51 #45
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177025875
Hansie is wel wat ondergewaardeerd en/of geridiculiseerd, die man weet wel waar hij het over heeft.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177035307
De vader van Youri Mulder zit er niet tussen :r

Die Analyseert vooral op de Vlaamse TV
pi_177035917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vader van Youri Mulder zit er niet tussen :r

Die Analyseert vooral op de Vlaamse TV
leeft ie nog?
zag hem laatst niet zitten bij extra time
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:30:25 #48
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177036575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vader van Youri Mulder zit er niet tussen :r

Die Analyseert vooral op de Vlaamse TV
Soort zoekt soort.
RED ONS HENNIEGOD
pi_177099250
Van Hanegem gestemd. Maar die zit ver van de kopgroep.

Cruijff, Van Gaal en iedere voetbaltrainer die weleens successen heeft behaald zijn imho ook de beste analisten. De rest praat een beetje voor geld bij de borrel.
  zondag 11 februari 2018 @ 04:42:13 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177099366
Van Hanegem baseert alles op zijn eigen voorkeuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')