abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 4 juli 2018 @ 18:57:50 #151
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180241345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ ik ben niet zo van de grote kuddes hoempahypemensen :@ Leuk voor hen die het leuk vinden, heus, maar het is zoveel beladen drukte, daar kan ik niet mee omgaan (TS kan er niet mee omgaan :') ).
Ah zo. 100% mee eens! De filmpjes van oostenrijk zagen er supersfeervol uit, maar ik zou er niet tussen willen staan. Ik vrees alleen dat dat wel gaat gebeuren :(

Mijn broer heeft de reis gepland en die is een grote Max-fan, vandaar. Maar ik denk dat hij ook geen rekening heeft gehouden met wat je in oostenrijk zag. Ik heb sowieso oordoppen mee en ben gehandicapped, dus kan niet meehossen :P Als het aan mij ligt zitten we vr en za sowieso ergens anders.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180242152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:57 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ah zo. 100% mee eens! De filmpjes van oostenrijk zagen er supersfeervol uit, maar ik zou er niet tussen willen staan. Ik vrees alleen dat dat wel gaat gebeuren :(

Mijn broer heeft de reis gepland en die is een grote Max-fan, vandaar. Maar ik denk dat hij ook geen rekening heeft gehouden met wat je in oostenrijk zag. Ik heb sowieso oordoppen mee en ben gehandicapped, dus kan niet meehossen :P Als het aan mij ligt zitten we vr en za sowieso ergens anders.
Ik zat op de Max Verstappen Premium tribune en daar was het goed vertoeven afgelopen weekend. Tuurlijk werdt er feest gevierd, (ook door mij :P ). Maar tijdens de race kon ik fatsoenlijk de live timing op de grond van de tribune zetten en de race goed volgen.

En Hoewel ik het tijdens de VT's maar irritant vond dat ze gingen klappen als Max langs reed, vond ik het tijdens de race wel fijn. Dan kon ik tijdens het toilet bezoek nog horen of Max nog reed. :+


De topdrukte was dan ook vooral rond de F1 sessies. De rest van het programma konden we gelukkig helemaal zonder storing volgen.

Na de finish van Max trouwens wel helemaal uit m'n dak gegaan.
*O*


Wat een top weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2018 19:33:26 ]
  woensdag 4 juli 2018 @ 20:20:05 #153
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_180243159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:57 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ah zo. 100% mee eens! De filmpjes van oostenrijk zagen er supersfeervol uit, maar ik zou er niet tussen willen staan. Ik vrees alleen dat dat wel gaat gebeuren :(

Mijn broer heeft de reis gepland en die is een grote Max-fan, vandaar. Maar ik denk dat hij ook geen rekening heeft gehouden met wat je in oostenrijk zag. Ik heb sowieso oordoppen mee en ben gehandicapped, dus kan niet meehossen :P Als het aan mij ligt zitten we vr en za sowieso ergens anders.
Het is wel een prima locatie waar die tribune staat, maar het is zonde om vrijdag/zaterdag niet wat andere plekken te zien, zoals Club en Maggots/Becketts.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_180245901
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik zat op de Max Verstappen Premium tribune en daar was het goed vertoeven afgelopen weekend. Tuurlijk werdt er feest gevierd, (ook door mij :P ). Maar tijdens de race kon ik fatsoenlijk de live timing op de grond van de tribune zetten en de race goed volgen.

En Hoewel ik het tijdens de VT's maar irritant vond dat ze gingen klappen als Max langs reed, vond ik het tijdens de race wel fijn. Dan kon ik tijdens het toilet bezoek nog horen of Max nog reed. :+


De topdrukte was dan ook vooral rond de F1 sessies. De rest van het programma konden we gelukkig helemaal zonder storing volgen.

Na de finish van Max trouwens wel helemaal uit m'n dak gegaan.
*O*


Wat een top weekend.
daar zat ik ook
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_180248261
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef Joene het volgende:

[..]

daar zat ik ook
Ik zat op de Red Bull tribune.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_180256573
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 00:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik zat op de Red Bull tribune.
ook nice!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_180291584
Als twi vandaag al op zijn plek zat had hij mooie front row seats voor Max' FP2 crash.
Ja doei.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 23:05:42 #158
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180295157
Nee 🙃 eerst woodcote b, toen cobbs en toen beckets, toen spinde max..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180327586
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 23:05 schreef twiFight het volgende:
Nee 🙃 eerst woodcote b, toen cobbs en toen beckets, toen spinde max..
wij zitten nu op onze Woodcote A plek en kan geen Maxtribune vinden... Waar zitten jullie???
Ja doei.
pi_180327602
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 09:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wij zitten nu op onze Woodcote A plek en kan geen Maxtribune vinden... Waar zitten jullie???
hey ben je er weer? Ik had je heel het jaar al niet gezien in de F1 topics ;(

Alles goed aan die kant van het kanaal? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180336837
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 09:56 schreef vosss het volgende:

[..]

hey ben je er weer? Ik had je heel het jaar al niet gezien in de F1 topics ;(

Alles goed aan die kant van het kanaal? :)
ik doe de voorspellingen en kiek hier wel eens. Verder is de sfeer me echt te ongezellig, en geniet ik liever van een race zonder wat voor Social media dan ook.

Alles goed hier verder. Genoten van weer een heerlijk raceweekend; zaten vandaag echt op de beste plek omhoog, met mooie acties en wow, wat waren de laatste vijf ronden gaaf. VET HAM RAI BOT op .2 van elkaar door Luffield en Woodcote zien vliegen was echt goud!

Jij daar ook alles goed?
Ja doei.
  maandag 9 juli 2018 @ 18:46:32 #162
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180360113
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 09:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wij zitten nu op onze Woodcote A plek en kan geen Maxtribune vinden... Waar zitten jullie???
Wij ook niet :{ Het bleek dat ze de laatste 2 secties van Luffield hadden volgeboekt met Max-fans, maar er was gecommuniceerd dat er een aparte tribune opgezet zou worden en dat was niet zo. Nou ja, wij zaten aan het einde dus. Waar dat gejuich vandaan kwam toen Max Raikkonen buitenlangs weer inhaalde :+

Wij hebben F2 op zaterdag gekeken vanaf Woodcote A en dat is idd een erg mooie plek!

[edit] Het waren overigens ook niet genoeg voor een eigen tribune. Ik denk dat via onze organisatie zo'n 90 man mee waren. En die zaten niet allemaal op Luffield. Sterker nog, sommigen wisten niet eens dat er een max tribune was dit jaar. Komt allemaal omdat het te laat opgezet is allemaal.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180361957
Iedereen ging bij dat gevecht uit z'n dak bij ons. Eerst toen Räikkönen er voorbij ging en toen Max 'm weer terugpakte. Zaten ondanks de Hamilton aanbidding op een plek waar iedereen gewoon een goeie spannende race wilde zien. Wat een mooie momenten hebben we gezien daar! Luffield idd ook lang niet verkeerd! Volgend jaar weer?
Ja doei.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 03:19:42 #164
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180367455
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen ging bij dat gevecht uit z'n dak bij ons. Eerst toen Räikkönen er voorbij ging en toen Max 'm weer terugpakte. Zaten ondanks de Hamilton aanbidding op een plek waar iedereen gewoon een goeie spannende race wilde zien. Wat een mooie momenten hebben we gezien daar! Luffield idd ook lang niet verkeerd! Volgend jaar weer?
Sowieso bevalt het britse publiek mij erg. Uiteraard erg pro-HAM, maar sowieso hart voor racing. Ik vond het applaus voor Hartley hartverwarmend, ook al wist iedereen dat hij niet verder kon rijden; zijn auto klonk echt niet gezond.

Ik zou elk jaar wel naar silverstone willen, ben nu twee keer geweest. Ben sowieso wel een fan van het land, maar er gaan ook al ideetjes om bv. hongarije te doen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180371980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 03:19 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sowieso bevalt het britse publiek mij erg. Uiteraard erg pro-HAM, maar sowieso hart voor racing. Ik vond het applaus voor Hartley hartverwarmend, ook al wist iedereen dat hij niet verder kon rijden; zijn auto klonk echt niet gezond.

Ik zou elk jaar wel naar silverstone willen, ben nu twee keer geweest. Ben sowieso wel een fan van het land, maar er gaan ook al ideetjes om bv. hongarije te doen.
Wij hebben de kaartjes gisteravond meteen weer besteld :@ weer op Woodcote. En misschien inderdaad nog een vasteland GP.

En ja, Hartley O+ ;(
Ja doei.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 11:32:45 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_180372018
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen ging bij dat gevecht uit z'n dak bij ons. Eerst toen Räikkönen er voorbij ging en toen Max 'm weer terugpakte. Zaten ondanks de Hamilton aanbidding op een plek waar iedereen gewoon een goeie spannende race wilde zien. Wat een mooie momenten hebben we gezien daar! Luffield idd ook lang niet verkeerd! Volgend jaar weer?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 03:19 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sowieso bevalt het britse publiek mij erg. Uiteraard erg pro-HAM, maar sowieso hart voor racing. Ik vond het applaus voor Hartley hartverwarmend, ook al wist iedereen dat hij niet verder kon rijden; zijn auto klonk echt niet gezond.

Ik zou elk jaar wel naar silverstone willen, ben nu twee keer geweest. Ben sowieso wel een fan van het land, maar er gaan ook al ideetjes om bv. hongarije te doen.
Ook gehad daar ja, twee jaar terug :) Max ging toen Rosberg prachtig voorbij recht voor onze neus in Beckets. Dat gejuich! :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_180373853
Kaartjes en overnachting van mijn vrouw gehad voor de ‘Gold3’ tribune in Belgie straks. w/

Geen idee wat voor plek dat is, ik laat me verrassen. :+ In elk geval is na 15 jaar de F1 trein weer gaan rijden in mijn sportbeleving, vooral dankzij Max natuurlijk, zo simpel ligt het. :P

Tvp dus :P
-nee-
pi_180374640
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:29 schreef Marsenal het volgende:
Kaartjes en overnachting van mijn vrouw gehad voor de ‘Gold3’ tribune in Belgie straks. w/

Geen idee wat voor plek dat is, ik laat me verrassen. :+ In elk geval is na 15 jaar de F1 trein weer gaan rijden in mijn sportbeleving, vooral dankzij Max natuurlijk, zo simpel ligt het. :P

Tvp dus :P
Zorg wel dat je er uitermate vroeg bent (als je overnachting voor na de race is), want Spa is een regelrechte ramp als het om verkeer gaat.. :) Veel plezier!
Ja doei.
pi_180375499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zorg wel dat je er uitermate vroeg bent (als je overnachting voor na de race is), want Spa is een regelrechte ramp als het om verkeer gaat.. :) Veel plezier!
Ik overnacht ergens 30 km buiten spa de nacht ervoor, en het was de bedoeling met een shuttle bus er dan naartoe te gaan. Een vriend van me regelt alles, ik hoop dat hij weet wat hij doet. :P
-nee-
pi_180377206
Wanneer worden de kaartjes voor Spa eigenlijk verstuurd? Ik ben op zoek naar 4 kaartjes voor de vrijdag.
.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 juli 2018 @ 16:18:12 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180377257
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:29 schreef Marsenal het volgende:
Kaartjes en overnachting van mijn vrouw gehad voor de ‘Gold3’ tribune in Belgie straks. w/

Geen idee wat voor plek dat is, ik laat me verrassen. :+ In elk geval is na 15 jaar de F1 trein weer gaan rijden in mijn sportbeleving, vooral dankzij Max natuurlijk, zo simpel ligt het. :P

Tvp dus :P
Bovenaan Eau Rouge :~

Ik zit te veel in vakantiemodus nu en overweeg serieus om gewoon lekker alleen richting Duitsland te gaan... twijfel :P
(riskeer wel ruzie met zoem omdat nog een race)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_180377414
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik overnacht ergens 30 km buiten spa de nacht ervoor, en het was de bedoeling met een shuttle bus er dan naartoe te gaan. Een vriend van me regelt alles, ik hoop dat hij weet wat hij doet. :P
Ik zou er bovenop zitten als ik jou was _O-
Ja doei.
pi_180378457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bovenaan Eau Rouge :~

:o
-nee-
  woensdag 11 juli 2018 @ 00:22:46 #174
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180389945
Verkeer bij Spa is idd knetter. Wij stonden 1,5 uur in de file om de parkeerplaats af te komen na de race en dan waren we nog dik een uur gebleven na de vlag ook. De ochtend is wel te doen als je vrooeeeg heengaat en hopelijk helpt de shuttle ook wel, als het eentje is die gebruik mag maken van de tourbusroute. Wij kwamen rond 8 uur aan bij het circuit en toen begon de file al aardig te vormen, maar wij hadden VIP parking dus mochten via een andere route alles omzeilen :+
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180390323
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:16 schreef Fer het volgende:
Wanneer worden de kaartjes voor Spa eigenlijk verstuurd? Ik ben op zoek naar 4 kaartjes voor de vrijdag.
Hier krijg je zelf te printen vouchers die je op het circuit (nabij La Source) inwisselt:

https://www.groupon.nl/de(...)TTT_SR_CBP_CH1_NBR_k*grand%20prix%20tours_m*e_c*247208786832_d*NL-RTC-Root-national_g*RTC-gl-grand-prix-tours-3-EXACT_s*241_t*kwd-11209271
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')