abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zondag 4 februari 2018 @ 17:16:41 #201
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176951892
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:12 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat kan, maar er wordt dan vaak ook negatief over de Belgische atleten gepost.
Ik stond anders op de kop op de bank toen Pieter Timmers zilver pakte op de 100 vrij :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176952016
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:16 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik stond anders op de kop op de bank toen Pieter Timmers zilver pakte op de 100 vrij :Y
Niet iedereen hoor, maar gisteren waren een aantal tegen Iserbyt. Wat ik niet echt snap. Al is het anti-Britten-sentiment nog een stuk groter geloof ik. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_176952400
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Op Swings na allemaal import?
Zeker niet. Hier in België wordt er nogal wat verwacht van snowboarder Smits, Kim Meylemans en de bobsleedames.
pi_176952453
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:20 schreef Felagund het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor, maar gisteren waren een aantal tegen Iserbyt. Wat ik niet echt snap. Al is het anti-Britten-sentiment nog een stuk groter geloof ik. :+
Omdat die wat minder sympathiek overkomt?

Volgens mij kunnen b.v. Aerts en Pauwels wel op support rekenen. Op de weg b.v. Tim Wellens.
pi_176952581
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Omdat die wat minder sympathiek overkomt?

Volgens mij kunnen b.v. Aerts en Pauwels wel op support rekenen. Op de weg b.v. Tim Wellens.
Zijn ook maximum 5 Belgen waar ik warm voor loop.
  zondag 4 februari 2018 @ 17:48:59 #206
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176952822
Zo dan. Met moeite een haperende NOS-stream aan kunnen zetten op de verjaardag, alleen maar om Thieu tot puree gereden te zien worden. Wat een anticlimax :')

Hoeveel deuren zal VDP gesloopt hebben?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176953764
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:33 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Zeker niet. Hier in België wordt er nogal wat verwacht van snowboarder Smits, Kim Meylemans en de bobsleedames.
Dat is wel vrij onrealistisch. Zelfs de resultaten van Seppe zijn ernstig aan inflatie onderhevig omdat veel toppers niet of nauwelijks wereldbekers doen.
pi_176954474
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat is wel vrij onrealistisch. Zelfs de resultaten van Seppe zijn ernstig aan inflatie onderhevig omdat veel toppers niet of nauwelijks wereldbekers doen.
Ik denk niet dat er hier veel mensen een gouden medaille verwachten van Seppe. Sowieso boeit wintersport geen fuck voor 99,9 procent van de Belgen. De voorbeschouwingen van Sporza voor de diverse sporten in Korea zijn ook van zeer matig niveau.
pi_176954574
Iemand als Meylemans vindt zichzelf van gelijk niveau als de Duitse dames. Dat de Belgische media haar als serieuze medaillekandidaat beschouwd hoeft dan ook niet echt te verbazen.
pi_176957496
Niets van gezien maar met deze verschillen heeft de sterkste van vandaag gewonnen. Was het een mooie cross?
pi_176957757
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
Niets van gezien maar met deze verschillen heeft de sterkste van vandaag gewonnen. Was het een mooie cross?
Het was een zeer indrukwekkende show van Wout, maar het feit dat Mathieu onder z’n niveau presteerde maakte het allemaal een beetje saai.
pi_176957800
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:13 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Het was een zeer indrukwekkende show van Wout, maar het feit dat Mathieu onder z’n niveau presteerde maakte het allemaal een beetje saai.
Op dit soort parcoursen worden de verschillen enorm uitvergroot en dan wordt er met minuten gesmeten. Het is zuur voor Mathieu en meteen ook de charme van een WK.
pi_176959625
Dit is toch wel echt matig te noemen van Mathieu. Een fantastisch seizoen, maar als je dan zo wordt weggereden in de belangrijkste wedstrijd van het jaar...

Maar goed, aan Nys zag je ook wel hoe moeilijk het is om het hele seizoen te domineren en wereldkampioen te worden. Wat mij betreft piek je dan wat meer naar zo'n wedstrijd als deze, misschien een kwestie van voorkeur.
pi_176960169
Adrie zei dat ‘ie het al had zien aankomen. Dan toch raar dat zelfs Vanthourenhout beter was. Gewoon een slechte dag.

Best wel vreemd eigenlijk. Zeker wanneer je ziet dat hij verder overal wint.
pi_176960440
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Adrie zei dat ‘ie het al had zien aankomen. Dan toch raar dat zelfs Vanthourenhout beter was. Gewoon een slechte dag.

Best wel vreemd eigenlijk. Zeker wanneer je ziet dat hij verder overal wint.
slechte dag, beetje ziekjes geweest of misschien wel gevoeld dat de topvorm er niet meer was. Mathieu kon er een stuk meer mee leven vandaag en dat siert hem en zegt tegelijkertijd mogelijk ook wel dat hij het al voelde aankomen afgelopen week
  zondag 4 februari 2018 @ 23:16:32 #216
130803 Gripper
Get a grip
pi_176960586
Moet toch wel bijna zijn dat tjeu ziek was of iets onder de leden. En wel zo’n sportman zijn om niet met excuses te komen maar gewoon toegeven, wout was de beste vandaag.
Dat is gewoon eerlijk.

Ook al won ie niet,
Ik had een heerlijk weekend. Gisteren het dikke jongetje al gezien, en vanochtend was ik eerst nog zelf crossen voordat we gingen kijken. Ik werd aangekeken door dikke fans alsof ik prof was, dat voelde al heerlijk.
( Er zijn echt opvallend veel ongezonde dikzakken die crossfan zijn. Komt vast door hun bier en braadworst regime. )

En toen we na een uurtje ploeteren rondom Valkenburg terug kwamen op het landal park, gingen we op zoek naar een mechanieker die net ff z’n handen vrij had. Kijken of we een apk voor de fietsen konden lospeuteren.

Komen uit bij de Cor en Don bus en ik vraag mag ik ff de spuit lenen.
“Yes you have to ask Adrie” zeggen ze.
Dus ik vraag het aan meneer van der poel en ik mocht gewoon met heilig water uit zijn hogedruk spuit m’n vieze fiets schoonmaken O+

M’n cx glimt als nooit tevoren en ik was m uiteraard hierna nimmer meer !
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zondag 4 februari 2018 @ 23:23:06 #217
130803 Gripper
Get a grip
pi_176960745
Er was ook een super dronken man die voortdurend om lazerde in de vette blubber en tot twee keer toe z’n broodje hamburger liet vallen. Gaven mensen m z’n modder broodje weer terug en begon ie zo verder te eten. :D

Hij liet ook nog 50¤ vallen en kreeg dat van mijn lieve schatje terug terwijl twee andere mensen m overeind hielden O+ (poging tot zelf oprapen lukte niet)
Toen ie t nog een keer liet vallen waren wat gasten er als de raven bij om er gratis bier van te halen :’)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_176961278
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:23 schreef Gripper het volgende:
Er was ook een super dronken man die voortdurend om lazerde in de vette blubber en tot twee keer toe z’n broodje hamburger liet vallen. Gaven mensen m z’n modder broodje weer terug en begon ie zo verder te eten. :D

Hij liet ook nog 50¤ vallen en kreeg dat van mijn lieve schatje terug terwijl twee andere mensen m overeind hielden O+ (poging tot zelf oprapen lukte niet)
Toen ie t nog een keer liet vallen waren wat gasten er als de raven bij om er gratis bier van te halen :’)
_O-
pi_176964847
Heerlijk _O-
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 09:32:52 #221
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176965948
Ik begin weer gevoel in mijn tenen terug te krijgen!

Het was erg tof om hierbij te zijn. Jammer dat het nooit echt een wedstrijd is geweest. Matthieu leek ook echt zonder power rond te rijden
  maandag 5 februari 2018 @ 10:12:45 #222
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_176966547
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:23 schreef Gripper het volgende:
Er was ook een super dronken man die voortdurend om lazerde in de vette blubber en tot twee keer toe z’n broodje hamburger liet vallen. Gaven mensen m z’n modder broodje weer terug en begon ie zo verder te eten. :D

Hij liet ook nog 50¤ vallen en kreeg dat van mijn lieve schatje terug terwijl twee andere mensen m overeind hielden O+ (poging tot zelf oprapen lukte niet)
Toen ie t nog een keer liet vallen waren wat gasten er als de raven bij om er gratis bier van te halen :’)
Lol!

Trouwens wel vrij schraal. kleine bekertjes bier voor 3 euro en een broodje hamburger of frietje 6 euro :N :') Achteraf gezien had ik veel meer mee kunnen smokkelen dan de fles Schrobbeler want de controle was minimaal.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  maandag 5 februari 2018 @ 10:34:20 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_176966892
quote:
Echt weer een onzin natuurlijk. Mathieu is gewoon de beste stuurpiloot van het seizoen, maar niet zozeer de allersterkste vergeleken met Aerts of van Aert in een goede dag. Op dit WK parcours was die behendigheid niet in zijn voordeel door het vele lopen. En als het dan niet wil lukken, Mathieu reed in de aardappelzakken en kreeg 't na een paar fouten niet meer dicht, dan laat hij het kopje hangen en moet nog zich reppen om op het podium te finishen.

Bij de beloften gebeurt die Pidcock hetzelfde. Compleet door het ijs gezakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 05-02-2018 10:40:53 ]
pi_176967193
quote:
Volgens Wuyts is 'Van Aert ademde niet' = 'Van Aert gebruikt dope'.
Hij is niet goed.
pi_176967256
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:58 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Volgens Wuyts is 'Van Aert ademde niet' = 'Van Aert gebruikt dope'.
Hij is niet goed.
Om Buzz te quoten: ‘Volksmenner.’
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')