Wel jammer, want het concept op zich is natuurlijk prima.quote:Op zondag 11 februari 2018 20:47 schreef b2py het volgende:
Ja en hoeveel is dat op een totaal van al het materieel. Ja, vrijwel nergens.
Ja, gefaal met het bouwen. "storingsgevoelig" heet het dan. In Japan kan het wel gewoon hoorquote:Op zondag 11 februari 2018 20:51 schreef b2py het volgende:
Het concept is prima, het zal wel een reden hebben dat het niet grootschalig aanslaat
Klopt, zitten in de eerste klas is niet toegestaan wanneer het rijdend personeel daar zeteltquote:Op zondag 11 februari 2018 17:20 schreef ikweetnietwat het volgende:
Hey rijdend personeel, is het nou moreel correct om een 1e klas 6stoels hokje te claimen in je eentje op een rustig traject? De HC keek mij weer eens aan met een dodelijke blik
Jij moet niet mauwen, jij hebt een ruimte voor jezelfquote:Op zondag 11 februari 2018 21:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Klopt, zitten in de eerste klas is niet toegestaan wanneer het rijdend personeel daar zetelt
Ja hier kan het ook, zal in Japan minstens zo storingsgevoelig zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, gefaal met het bouwen. "storingsgevoelig" heet het dan. In Japan kan het wel gewoon hoor
Eh, nee. Je lult nekharen.quote:Op zondag 11 februari 2018 21:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja hier kan het ook, zal in Japan minstens zo storingsgevoelig zijn
Jij net zo goed, hoe weet je dat het daar wel werkt?quote:
twitter:ICB_Teus twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 20:39:40 Of we veel #hersporen ?Ehm nee valt mee hoor morgen de volgende? in #hengelo #trein #ontspoord op #stopontsporingsblok bij #rangeren ? volgen #prorail #incidentenbestrijding #bergingseenheid #herspoorcontainer #syntus https://t.co/Es9Ghr1SUv reageer retweet
Zoiets las ik zaterdag ook al maar dan vanuit Limbolandquote:Op maandag 12 februari 2018 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail en de NS werken aan plannen om enkele malen per spits een supersnelle trein te laten rijden tussen bijvoorbeeld Leeuwarden/Groningen en de Randstad. Deze trein zou onderweg vrijwel nergens moeten stoppen en de snelheid op het spoor zou omhoog moeten.
http://www.lc.nl/frieslan(...)-stops-22903568.html
Nou ben ik niet erg bekend met het hoge noorden, maar ik kan me haast niet voorstellen dat er nou zoveel reizigers zijn die dagelijks helemaal van Leeuwarden/Groningen naar Amsterdam moeten en terugquote:Op maandag 12 februari 2018 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail en de NS werken aan plannen om enkele malen per spits een supersnelle trein te laten rijden tussen bijvoorbeeld Leeuwarden/Groningen en de Randstad. Deze trein zou onderweg vrijwel nergens moeten stoppen en de snelheid op het spoor zou omhoog moeten.
http://www.lc.nl/frieslan(...)-stops-22903568.html
Gereserveerdquote:Op zondag 11 februari 2018 21:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Klopt, zitten in de eerste klas is niet toegestaan wanneer het rijdend personeel daar zetelt
Voornamelijk dagjesmensen volgens mij.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou ben ik niet erg bekend met het hoge noorden, maar ik kan me haast niet voorstellen dat er nou zoveel reizigers zijn die dagelijks helemaal van Leeuwarden/Groningen naar Amsterdam moeten en terug
twitter:Emergenza24 twitterde op maandag 12-02-2018 om 14:29:18 UPDATE [12.01-14:20] #Niklasdorf #Leonben #Stiria #Austria #INCIDENTE FERROVIARIO scontro tra 2 #treni +1 morto +22 #feriti https://t.co/GwouoKi26Q reageer retweet
En natuurlijk ook veiliger dan spoorvervoer in Rusland, India en de Verenigde Staten.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dit ziet eruit als een niet te voorkomen ongelukkige samenloop van omstandigheden. Per gereisde kilometer blijft het enkele ordes van magnitudes veiliger dan de auto.
Ongelukkige samenloop van omstandigheden? Ja. Niet te voorkomen? Nee. Je ziet achteraf altijd dat er een aantal dingen mis zijn gegaan die niet mis hadden hoeven gaan en gecombineerd tot een incident hebben geleid.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dit ziet eruit als een niet te voorkomen ongelukkige samenloop van omstandigheden. Per gereisde kilometer blijft het enkele ordes van magnitudes veiliger dan de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |