abonnement Unibet Coolblue
pi_177140380
quote:
3s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:00 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Pas je wel op wat je zegt!? Zulk soort doodnormale afwegingen zijn veul te hard en confronterend voor de tere zieltjes hier :{w
De tere zieltjes hier die bijna allemaal man i.p.v. vrouw zijn bedoel je? :')
Tails tell tales
pi_177140704
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:10 schreef Forbry het volgende:

[..]

De tere zieltjes hier die bijna allemaal man i.p.v. vrouw zijn bedoel je? :')
In BoesB's eigen topic zijn het toch de vrouwen die moord en brand schreeuwen (omdat een man bekent lekkere wijven lekker te vinden :') )
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177140758
quote:
3s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

In BoesB's eigen topic zijn het toch de vrouwen die moord en brand schreeuwen (omdat een man bekent lekkere wijven lekker te vinden :') )
Er is nog een wereld tussen ''lekker'' en ''probleemgeval''.

Ik val ook niet per definitie alleen maar op fotomodel-type vrouwen. Maar dat betekent nog niet dat ik maar genoegen hoef te nemen met een chick met een totaal uit vorm/verhouding lichaam / met mentale issues / ziektes.

Heb wel het idee dat sommige vrouwen lijken te denken ''ik heb een kut, hij is vrijgezel, dus hij wil mij vast wel''. Zo gemakkelijk werkt het nu ook weer niet :')

Maar aan de andere kant ken ik ook redelijk wat mannen die gewoon weinig te bieden hebben maar die wel per se een fotomodel willen daten. Tsja, dat gaat 'm ook niet worden.
pi_177140857
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:31 schreef BoesB het volgende:

[..]

Er is nog een wereld tussen ''lekker'' en ''probleemgeval''.

Ik val ook niet per definitie alleen maar op fotomodel-type vrouwen. Maar dat betekent nog niet dat ik maar genoegen hoef te nemen met een chick met een totaal uit vorm/verhouding lichaam / met mentale issues / ziektes.

Heb wel het idee dat sommige vrouwen lijken te denken ''ik heb een kut, hij is vrijgezel, dus hij wil mij vast wel''. Zo gemakkelijk werkt het nu ook weer niet :')

Maar aan de andere kant ken ik ook redelijk wat mannen die gewoon weinig te bieden hebben maar die wel per se een fotomodel willen daten. Tsja, dat gaat 'm ook niet worden.
Ik zou mij hoogst ongemakkelijk voelen bij het type foto-model. Maar ook niet het andere uiterste wat jij benoemd.

Voor mij speelt uitstraling een hele grote rol, daarvoor hoeft iemand niet super knap te zijn maar wel iets leuks hebben. O+
pi_177140883
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:31 schreef BoesB het volgende:

[..]

Er is nog een wereld tussen ''lekker'' en ''probleemgeval''.

Ik val ook niet per definitie alleen maar op fotomodel-type vrouwen. Maar dat betekent nog niet dat ik maar genoegen hoef te nemen met een chick met een totaal uit vorm/verhouding lichaam / met mentale issues / ziektes.

Heb wel het idee dat sommige vrouwen lijken te denken ''ik heb een kut, hij is vrijgezel, dus hij wil mij vast wel''. Zo gemakkelijk werkt het nu ook weer niet :')

Maar aan de andere kant ken ik ook redelijk wat mannen die gewoon weinig te bieden hebben maar die wel per se een fotomodel willen daten. Tsja, dat gaat 'm ook niet worden.
Als ik homo was geweest zou ik een enorme white knight zijn nu, maar ik ben het volledig met je eens. Met eigenlijk alles wat ik tot nu toe heb gelezen van je.

En nee, dat betekent niet dat ik vind dat ik recht heb op een fotomodel. Ook betekent het niet dat ik niet zou snappen dat een karaktermatch in een relatie heel belangrijk is.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177140922
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:37 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Ik zou mij hoogst ongemakkelijk voelen bij het type foto-model. Maar ook niet het andere uiterste wat jij benoemd.

Voor mij speelt uitstraling een hele grote rol, daarvoor hoeft iemand niet super knap te zijn maar wel iets leuks hebben. O+
Dat heeft iedereen die niet min of meer van vergelijkbaar kaliber is (qua totaalplaatje!)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177141116
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:37 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Ik zou mij hoogst ongemakkelijk voelen bij het type foto-model. Maar ook niet het andere uiterste wat jij benoemd.

Voor mij speelt uitstraling een hele grote rol, daarvoor hoeft iemand niet super knap te zijn maar wel iets leuks hebben. O+
Mja ze zal vooral weinig tijd hebben en ehh, genoeg mensen in de wereld die haar dus constant naakt zien dus je ziet haar weinig en je moet haar dan ook nog semi delen.

Ik heb op school gezeten met Romee Strijd, lijkt mij wel een leuke dame. Mooie ogen die jonge deerne.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177141691
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja ze zal vooral weinig tijd hebben en ehh, genoeg mensen in de wereld die haar dus constant naakt zien dus je ziet haar weinig en je moet haar dan ook nog semi delen.

Ik heb op school gezeten met Romee Strijd, lijkt mij wel een leuke dame. Mooie ogen die jonge deerne.
Ehm... Volgens mij quote je de verkeerde?
Ik doelde namelijk meer op de "gewone" vrouw.
pi_177141725
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:23 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Ehm... Volgens mij quote je de verkeerde?
Ik doelde namelijk meer op de "gewone" vrouw.
Jij zegt je ongemakkelijk te voelen bij een foto model, dus ik ga dagdromen over Romee Strijd. En toen vond ik het een goed plan om dat te delen ja. ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177141804
Hahaha, leuk koppie wel maar wordt er nu niet echt blij van...
Maar des al niet te min thanks voor het delen. ;)
pi_177143583
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:29 schreef Docker_ het volgende:
Hahaha, leuk koppie wel maar wordt er nu niet echt blij van...
Maar des al niet te min thanks voor het delen. ;)
Hahaha, leuk zo'n Ferrari, maar word er nu niet echt blij van. Geef mij maar een afgetrapte Toyota Corolla ofzo.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177145088
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw :')
Zo kom je wel over in die post :D
pi_177145554
Ik ben ook 27 ( *O* ) en ik wordt ook eigenlijk nooit benaderd door vrouwen. Heb op zich wel een vlotte babbel, maar als het op vrouwen aankomt ben ik gewoon een enorme schijtluis om een volgende stap te zetten. Daarnaast ben ik waarschijnlijk ook heel slecht in het oppikken van subtiele hints...

Anyway ik ben al een jaar of 4 vrijgezel, maar ik maak mij er niet al te veel zorgen over. Ik ga gezellig de kroeg in en ga naar feestjes. Wellicht dat ik ooit over mijn eigen schijteritis kom en een beetje verder durf te gaan dan een simpel praatje :+
pi_177146243
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 09:47 schreef Pandapunt het volgende:
Ik ben ook 27 ( *O* ) en ik wordt ook eigenlijk nooit benaderd door vrouwen. Heb op zich wel een vlotte babbel, maar als het op vrouwen aankomt ben ik gewoon een enorme schijtluis om een volgende stap te zetten. Daarnaast ben ik waarschijnlijk ook heel slecht in het oppikken van subtiele hints...

Anyway ik ben al een jaar of 4 vrijgezel, maar ik maak mij er niet al te veel zorgen over. Ik ga gezellig de kroeg in en ga naar feestjes. Wellicht dat ik ooit over mijn eigen schijteritis kom en een beetje verder durf te gaan dan een simpel praatje :+
Gek he ik wordt...
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:27:02 #217
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177146260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 09:47 schreef Pandapunt het volgende:
Ik ben ook 27 ( *O* ) en ik wordt ook eigenlijk nooit benaderd door vrouwen. Heb op zich wel een vlotte babbel, maar als het op vrouwen aankomt ben ik gewoon een enorme schijtluis om een volgende stap te zetten. Daarnaast ben ik waarschijnlijk ook heel slecht in het oppikken van subtiele hints...

Anyway ik ben al een jaar of 4 vrijgezel, maar ik maak mij er niet al te veel zorgen over. Ik ga gezellig de kroeg in en ga naar feestjes. Wellicht dat ik ooit over mijn eigen schijteritis kom en een beetje verder durf te gaan dan een simpel praatje :+
Mooi voorbeeld van ontkenning. Het ligt vast aan jezelf en niet aan de vrouwen. Ze zullen je vast wel leuk vinden als je maar een vlotte babbel hebt en ze durft te benaderen..
pi_177147260
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:27 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld van ontkenning. Het ligt vast aan jezelf en niet aan de vrouwen. Ze zullen je vast wel leuk vinden als je maar een vlotte babbel hebt en ze durft te benaderen..
Wat wordt hier ontkent dan?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 11:31:28 #219
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177147532
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:27 schreef Sadcopter het volgende:
Mooi voorbeeld van ontkenning. Het ligt vast aan jezelf en niet aan de vrouwen. Ze zullen je vast wel leuk vinden als je maar een vlotte babbel hebt en ze durft te benaderen..
Precies het tegenovergestelde van ontkenning. Alleen maar de vrouwen (extern factoren) de schuld geven is te makkelijk.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177148436
Als die subtiele hints er niet zijn, en vrouwen dus niet met je flirten, dan wens ik je een hoop succes met je vlotte babbel. Dat is bijna als een moslim fundamentalist ervan te overtuigen dat zijn religie vals is.
pi_177149873
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gek he ik wordt...
Lol excusé
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Precies het tegenovergestelde van ontkenning. Alleen maar de vrouwen (extern factoren) de schuld geven is te makkelijk.
Nee doe ik niet, ik geef voornamelijk mijzelf de schuld. Ik sla mezelf vaak achteraf voor mn kop door niet dr nummer te vragen, mee uit te vragen, dat soort dingen. Zou raar zijn als ik de vrouwen daar de schuld van geef. ;)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:58:16 #222
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177149908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:57 schreef Pandapunt het volgende:
k sla mezelf vaak achteraf voor mn kop door niet dr nummer te vragen, mee uit te vragen, dat soort dingen. Zou raar zijn als ik de vrouwen daar de schuld van geef.
Klopt, ik was het ook met je eens!
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177149935
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:58 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Klopt, ik was het ook met je eens!
O dan las ik het verkeerd *)
pi_177149974
Misschien kun je even een foto van jezelf posten? En je stats? Dan leggen wij wel ff uit waarom je niet gehosseld wordt.
pi_177150047
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
Misschien kun je even een foto van jezelf posten? En je stats? Dan leggen wij wel ff uit waarom je niet gehosseld wordt.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177150222
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
Misschien kun je even een foto van jezelf posten? En je stats? Dan leggen wij wel ff uit waarom je niet gehosseld wordt.
Tijdje niet gezien op R&P maar ik zie dat je volwassen op OUD rond hangt...

Nu je er toch bent: man van je kinderen benaderd of stuurde hij de eerste DM?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177150511
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tijdje niet gezien op R&P maar ik zie dat je volwassen op OUD rond hangt...

Nu je er toch bent: man van je kinderen benaderd of stuurde hij de eerste DM?
Klopt. In OUD ben ik zwaar volwassen. Daarbuiten: :N not a chance :+ .

OT: ik heb mijn man benaderd! Via Tindr :') . Mijn openingszin was zelfs: Hoi, jij wordt de vader van mijn kinderen.
En zo geschiedde 8-)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:40:32 #228
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177152716
dubbele comment (kan weg)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:44:06 #229
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177152788
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:31 schreef BoesB het volgende:

[..]

Er is nog een wereld tussen ''lekker'' en ''probleemgeval''.

Ik val ook niet per definitie alleen maar op fotomodel-type vrouwen. Maar dat betekent nog niet dat ik maar genoegen hoef te nemen met een chick met een totaal uit vorm/verhouding lichaam / met mentale issues / ziektes.

Heb wel het idee dat sommige vrouwen lijken te denken ''ik heb een kut, hij is vrijgezel, dus hij wil mij vast wel''. Zo gemakkelijk werkt het nu ook weer niet :')

Maar aan de andere kant ken ik ook redelijk wat mannen die gewoon weinig te bieden hebben maar die wel per se een fotomodel willen daten. Tsja, dat gaat 'm ook niet worden.
Ik houd me verder afzijdig hier. Maar ben toch nieuwsgierig naar wat je zelf (denkt dat je) aan vrouwen te bieden hebt.
pi_177157605
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:19 schreef Quickie_Brat het volgende:

OT: ik heb mijn man benaderd! Via Tindr :') . Mijn openingszin was zelfs: Hoi, jij wordt de vader van mijn kinderen.
En zo geschiedde 8-)
:D _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177158133
Ah een meisje vroeg net wat aan mij over Excel en zei bij het weggaan ook nog eens "doei"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177161213
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:31 schreef ludovico het volgende:
Ah een meisje vroeg net wat aan mij over Excel en zei bij het weggaan ook nog eens "doei"
Nou begin maar vast te sparen voor de uitzet want dat wordt dikke vette verkering, trouwen, baby, rambam etc....
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:58:17 #233
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_177163032
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pics van je sexy lijf en kop
Waarom zou ik? Alsof ik iets te bewijzen heb hier.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_177164038
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Alsof ik iets te bewijzen heb hier.
Tgaat niet om of jij jezelf bewijst maar om mijn homoseksuele lustgevoelens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177164051
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:17 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Nou begin maar vast te sparen voor de uitzet want dat wordt dikke vette verkering, trouwen, baby, rambam etc....
? :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177169072
quote:
99s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:09 schreef Karina het volgende:

[..]

SOMMIGE vrouwen vallen daar niet op. Het is niet zo dat alle vrouwen op hetzelfde 'soort' mannen valt he. Net als dat het zo is dat niet alle mannen op domme blondjes vallen (om maar een dwarsstraat te noemen).
Als er zoveel vrouwen zouden zijn die dat type man kunnen waarderen, dan zou niet bijna de helft van de ingenieurs nog maagd zijn als ze afstuderen.

En nee, daarna gaan die kerels hun achterstand echt niet goedmaken. De meesten worden ergens mid 20 een keer door het optisch minder bedeelde zusje variant van the girl next door, een relatie/huwelijk ingetrokken en dat was het dan.
Het tegenovergestelde type kerel hangt in de tussentijd flink de beest uit en moet de leuke chicks bijna zijn bed uit slaan. En als hij dan richting 30 gaat, proberen hele scharen aantrekkelijke vrouwen hem tevergeefs in een relatie te verleiden. Lijkt me wel een verschilletje.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177169096
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:10 schreef Forbry het volgende:

[..]

- "Ik ga graag uit eten"
- "Oh, heb je thuis geen keuken dan?"
:')
Tuurlijk joh. Mensen gaan puur uit voor de gezelligheid. Daarom zijn vrouwen vantevoren ook uren bezig met kleding en make up en lopen mannen en vrouwen ook continu naar elkaar te kijken de hele avond :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177169131
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:26 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als er zoveel vrouwen zouden zijn die dat type man kunnen waarderen, dan zou niet bijna de helft van de ingenieurs nog maagd zijn als ze afstuderen.

En nee, daarna gaan die kerels hun achterstand echt niet goedmaken. De meesten worden ergens mid 20 een keer door het optisch minder bedeelde zusje variant van the girl next door, een relatie/huwelijk ingetrokken en dat was het dan.
Het tegenovergestelde type kerel hangt in de tussentijd flink de beest uit en moet de leuke chicks bijna zijn bed uit slaan. En als hij dan richting 30 gaat, proberen hele scharen aantrekkelijke vrouwen hem tevergeefs in een relatie te verleiden. Lijkt me wel een verschilletje.
Wat voor punt wil je nou maken? :s)
pi_177169214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:35 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Wat voor punt wil je nou maken? :s)
Dat verlegen, nerderige, maar lieve kerels helemaal niet zo aantrekkelijk gevonden worden zoals sommige vrouwen hier beweren.
Als er 'zat' vrouwen zouden zijn die die karaktereigenschappen juist aantrekkelijk vinden, dan zouden die kerels niet bijna celibatair door het leven hoeven te gaan. En ja, ik kan het weten. Heb jarenlang een en ander kunnen bestuderen op een technische universiteit.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177170995
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat verlegen, nerderige, maar lieve kerels helemaal niet zo aantrekkelijk gevonden worden zoals sommige vrouwen hier beweren.
Als er 'zat' vrouwen zouden zijn die die karaktereigenschappen juist aantrekkelijk vinden, dan zouden die kerels niet bijna celibatair door het leven hoeven te gaan. En ja, ik kan het weten. Heb jarenlang een en ander kunnen bestuderen op een technische universiteit.
Oh er zijn er ook zat, maar hun aantal valt in het niet bij het aantal verlegen, nerderige en lieve kerels.
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:13:50 #241
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_177176994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tgaat niet om of jij jezelf bewijst maar om mijn homoseksuele lustgevoelens.
Die botvier je maar lekker op een andermans foto.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_177181003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:34 schreef Maharajah het volgende:
Soms. Altijd op de momenten dat ik het niet 'wil' zoals wanneer ik een vriendin heb uiteraard. Dat ruiken vrouwen. Daar ben ik heilig van overtuigd.
Dat is idd een goeie. Het moment dat het niet meer nodig is dan krijg je dat idd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_177181387
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die botvier je maar lekker op een andermans foto.
Pff ;(

Eerst ons een beetje warm zitten maken en nu terugkrabbellen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177182002
Soms tijdens het uitgaan, en dan eigenlijk alleen maar als ze me daarvoor met mijn vriend gezien hebben. Misschien dat ze dan denken dat het een leuke uitdaging is ofzo, ik heb geen idee.
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:28:33 #245
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177182082
Ik was zonet in een winkel. Daar stond een meisje bij de kassa. Eerst lachte ze nog neutraal zonder bijbedoelingen. Maar een groepje vloggers waren buiten de winkel iets aan het doen. Van die marokkanen negers blanken met gel in hun haar. En ze keek star uit het raam naar buiten. Zelfs toen ze het bonnetje aan mij gaf. Echt gaar. Ik kon mijn handen voor dr ogen zwaaien dat had ze nog niet zien. Zoveel waarde heb ik nu als mens. Nooit zal een meisje mj aanspreken tenzij ik even opzij moet gaan.
pi_177182134
Jezus er gebeurde even iets anders :') stel je niet zo aan zeg
pi_177182185
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:28 schreef Sadcopter het volgende:
Ik was zonet in een winkel. Daar stond een meisje bij de kassa. Eerst lachte ze nog neutraal zonder bijbedoelingen. Maar een groepje vloggers waren buiten de winkel iets aan het doen. Van die marokkanen negers blanken met gel in hun haar. En ze keek star uit het raam naar buiten. Zelfs toen ze het bonnetje aan mij gaf. Echt gaar. Ik kon mijn handen voor dr ogen zwaaien dat had ze nog niet zien. Zoveel waarde heb ik nu als mens. Nooit zal een meisje mj aanspreken tenzij ik even opzij moet gaan.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177208946
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat verlegen, nerderige, maar lieve kerels helemaal niet zo aantrekkelijk gevonden worden zoals sommige vrouwen hier beweren.
Als er 'zat' vrouwen zouden zijn die die karaktereigenschappen juist aantrekkelijk vinden, dan zouden die kerels niet bijna celibatair door het leven hoeven te gaan. En ja, ik kan het weten. Heb jarenlang een en ander kunnen bestuderen op een technische universiteit.
Ik heb wel een bepaald beeld bij die TU-gastjes van jou en ja, hele grote kans dat dat niet de types zijn waar ik (zelf) ooit op zou vallen. Dat heeft echter weinig van doen met het feit dat ik aardig/lief zijn wel degelijk een hele belangrijke, aantrekkelijke eigenschap vind en ik ook ietwat verlegen/onzeker schattig en aantrekkelijk kan vinden. Aardig zijn is een 'basisvereiste', het is (natuurlijk) niet voldoende. Bovendien betwijfel ik ten zeerste of ik (zelf) die gastjes (allemaal) oprecht aardig zou vinden (ook al vind/beweer jij dat ze dat zijn).

quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:30 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Mensen gaan puur uit voor de gezelligheid. Daarom zijn vrouwen vantevoren ook uren bezig met kleding en make up en lopen mannen en vrouwen ook continu naar elkaar te kijken de hele avond :')
Ik heb meer tijd nodig om mij klaar te maken voor een begrafenis dan voor uitgaan... OMG, ik ga naar begrafenissen om mannen te versieren, ik ben hartstikke moreel corrupt!! :o

Voor zover ik zelf uitging voor aandacht van het mannelijke geslacht, was dat vooral met de hoop dat mijn (ex-)grote liefde er dan ook zou zijn, want -serieuze- aandacht voor andere mannen had ik nauwelijks en al helemaal niet tijdens het uitgaan. Uitgaan deed/doe ik toch echt vooral voor de sfeer, de gezelligheid, voor tijd met vriend(inn)en, om te dansen, voor de muziek, voor de drank en ja, natuurlijk ook wel om naar andere mensen te kijken, maar gewoon zoals de meeste mensen dat áltijd wel (graag) doen als ze onder (vele) mensen zijn. En ja, ik heb wel ééns een 'scharrel' oid overgehouden aan het uitgaan, maar dat wil nog niet zeggen dat ik van te voren ook die insteek had... En ja, natuurlijk zijn er ook mensen die (vooral) uitgaan om te versieren/versierd te worden. Het is gewoon zo dat niet iedereen hetzelfde is... As Puzziepie aangeeft dat ze uitgaat om te dansen en niet om een man te krijgen, kun je dat (vooralsnog) ook gewoon als waarheid aannemen lijkt mij... En mensen die al een (monogame) relatie hebben en toch nog (wel eens) uitgaan... die hebben volgens jou dus allemaal de intentie om hun partners te bedonderen? :?
Tails tell tales
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:30:48 #249
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177209182
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:18 schreef Forbry het volgende:

[..]


[..]

Ik heb meer tijd nodig om mij klaar te maken voor een begrafenis dan voor uitgaan... OMG, ik ga naar begrafenissen om mannen te versieren, ik ben hartstikke moreel corrupt!! :o

Dat lijkt op een Freudian slip of the tongue weet je dat :D

Over dat andere wat je zegt. Alsof vrouwen genoeg hebben aan 1 mooi jurkje waar ze verliefd op zijn en van houden. Of 1 paar hoge hakken. Ze willen altijd meer! :D
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:31:03 #250
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209189
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat verlegen, nerderige, maar lieve kerels helemaal niet zo aantrekkelijk gevonden worden zoals sommige vrouwen hier beweren.
Als er 'zat' vrouwen zouden zijn die die karaktereigenschappen juist aantrekkelijk vinden, dan zouden die kerels niet bijna celibatair door het leven hoeven te gaan. En ja, ik kan het weten. Heb jarenlang een en ander kunnen bestuderen op een technische universiteit.
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat soort types leuk vinden, alleen zijn dat soort types niet goed in vrouwen versieren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177209212
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:30 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat lijkt op een Freudian slip of the tongue weet je dat :D
Want?
Tails tell tales
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:32:17 #252
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209215
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:28 schreef Sadcopter het volgende:
Ik was zonet in een winkel. Daar stond een meisje bij de kassa. Eerst lachte ze nog neutraal zonder bijbedoelingen. Maar een groepje vloggers waren buiten de winkel iets aan het doen. Van die marokkanen negers blanken met gel in hun haar. En ze keek star uit het raam naar buiten. Zelfs toen ze het bonnetje aan mij gaf. Echt gaar. Ik kon mijn handen voor dr ogen zwaaien dat had ze nog niet zien. Zoveel waarde heb ik nu als mens. Nooit zal een meisje mj aanspreken tenzij ik even opzij moet gaan.
Wat was er precies met die Marokkanen negers blanke met gel? Kregen die wel aandacht?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:35:59 #253
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209282
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb wel een bepaald beeld bij die TU-gastjes van jou en ja, hele grote kans dat dat niet de types zijn waar ik (zelf) ooit op zou vallen. Dat heeft echter weinig van doen met het feit dat ik aardig/lief zijn wel degelijk een hele belangrijke, aantrekkelijke eigenschap vind en ik ook ietwat verlegen/onzeker schattig en aantrekkelijk kan vinden. Aardig zijn is een 'basisvereiste', het is (natuurlijk) niet voldoende. Bovendien betwijfel ik ten zeerste of ik (zelf) die gastjes (allemaal) oprecht aardig zou vinden (ook al vind/beweer jij dat ze dat zijn).

[..]

Ik heb meer tijd nodig om mij klaar te maken voor een begrafenis dan voor uitgaan... OMG, ik ga naar begrafenissen om mannen te versieren, ik ben hartstikke moreel corrupt!! :o

Voor zover ik zelf uitging voor aandacht van het mannelijke geslacht, was dat vooral met de hoop dat mijn (ex-)grote liefde er dan ook zou zijn, want -serieuze- aandacht voor andere mannen had ik nauwelijks en al helemaal niet tijdens het uitgaan. Uitgaan deed/doe ik toch echt vooral voor de sfeer, de gezelligheid, voor tijd met vriend(inn)en, om te dansen, voor de muziek, voor de drank en ja, natuurlijk ook wel om naar andere mensen te kijken, maar gewoon zoals de meeste mensen dat áltijd wel (graag) doen als ze onder (vele) mensen zijn. En ja, ik heb wel ééns een 'scharrel' oid overgehouden aan het uitgaan, maar dat wil nog niet zeggen dat ik van te voren ook die insteek had... En ja, natuurlijk zijn er ook mensen die (vooral) uitgaan om te versieren/versierd te worden. Het is gewoon zo dat niet iedereen hetzelfde is... As Puzziepie aangeeft dat ze uitgaat om te dansen en niet om een man te krijgen, kun je dat (vooralsnog) ook gewoon als waarheid aannemen lijkt mij... En mensen die al een (monogame) relatie hebben en toch nog (wel eens) uitgaan... die hebben volgens jou dus allemaal de intentie om hun partners te bedonderen? :?
Waarom heb je een negatief beeld bij TU gastjes?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:35:59 #254
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177209283
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat was er precies met die Marokkanen negers blanke met gel? Kregen die wel aandacht?
Ja dat lijkt mij duidelijk.

Overigens op youtube vind je heel veel pareltjes. Deze bijvoorbeeld. Een meid die eerlijk uitlegt waarom meiden van klootzakken houden. Met excuses. Vrouwen houden van lieve mannen?? Ha!

  donderdag 15 februari 2018 @ 17:39:35 #255
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209344
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij duidelijk.

Overigens op youtube vind je heel veel pareltjes. Deze bijvoorbeeld. Een meid die eerlijk uitlegt waarom meiden van klootzakken houden. Met excuses. Vrouwen houden van lieve mannen?? Ha!

En jij vindt dat oneerlijk? Jij gaat toch ook voor alle knapste meisjes?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177209366
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom heb je een negatief beeld bij TU gastjes?
Ik heb geen negatief beeld bij TU-gastjes in het algemeen (en I O+ technische studies), ik heb een negatief beeld bij de TU-gastjes waar Puntenjager het over heeft. En trouwens, niet zozeer een negatief beeld, maar meer het idee dat ik er niet op zou vallen (er zijn maar heel wéinig mannen waar ik op val, dus omdat nou als iets negatief op te vatten). En natuurlijk zal dat ook niet geheel correct zijn, want ik ken ze niet. Je moet het ook meer zien als een reactie van mij op de veralgemenisering waar Puntenjager als eerste mee kwam...
Tails tell tales
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:43:04 #257
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:41 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb geen negatief beeld bij TU-gastjes in het algemeen (en I O+ technische studies), ik heb een negatief beeld bij de TU-gastjes waar Puntenjager het over heeft. En trouwens, niet zozeer een negatief beeld, maar meer het idee dat ik er niet op zou vallen (er zijn maar heel wéinig mannen waar ik op val, dus omdat nou als iets negatief op te vatten). En natuurlijk zal dat ook niet geheel correct zijn, want ik ken ze niet. Je moet het ook meer zien als een reactie van mij op de veralgemenisering waar Puntenjager als eerste mee kwam...
Maar wat is de beeld dat je bij hen hebt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:43:47 #258
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177209404
Ik spuit me elke ochtend vol met Axe, net als de reclame. Maar vrouwen komen er niet op af hoor. 😭
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:45:42 #259
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177209441
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En jij vindt dat oneerlijk? Jij gaat toch ook voor alle knapste meisjes?
Heb je dat filmpje uberhaupt gekeken en gehoord wat dat meisje zegt?

Ze zegt "all the gIrls who say they want a nice decent guy THEY ARE LYING!!!"

Is ook eigenlijk een reactie op Forbry.
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:46:37 #260
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177209465
Waarom zou ik?
Fade to Black
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:50:00 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209529
Ik heb altijd redelijk veel succes gehad met vrouwen in NL. Soms krijg ik een psychose en dan sluit ik me af van de buitenwereld. Minder zin in vrouwen en ik krijg ook minder aandacht.

Begrijp me niet verkeerd, vaak genoeg gefriendzoned of gedumpt. Ik kan ze wel krijgen, maar ze houden is een beetje moeilijk vanwege mijn psychische problemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:51:11 #262
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209548
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:45 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje uberhaupt gekeken en gehoord wat dat meisje zegt?

Ze zegt "all the gIrls who say they want a nice decent guy THEY ARE LYING!!!"

Is ook eigenlijk een reactie op Forbry.
Dat is maar 1 mening. Ik ken genoeg vrouwen die niet zo zijn of denken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177209583
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar wat is de beeld dat je bij hen hebt?
Nou, geen zin om dat helemaal te gaan uitbeelden/uitschrijven (vind ik ook niet zinvol voor de discussie), maar mijn beeld is misschien nog vóóral dat ze níet voldoen aan dat wat ik in post# 190 schreef: niet geïnteresseerd zijn in ieder mooi koppie/lijf dat ze tegenkomen...
Tails tell tales
pi_177209650
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:45 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje uberhaupt gekeken en gehoord wat dat meisje zegt?

Ze zegt "all the gIrls who say they want a nice decent guy THEY ARE LYING!!!"

Is ook eigenlijk een reactie op Forbry.
Yep, vandaar dat ik nu al 17 jaar samen ben met degene die ik van alle jongens/mannen die ik tot nu toe ben tegengekomen nog de meest aardige en meest fatsoenlijke vond/vind...

Maar goed, je hebt helemaal gelijk, ik lieg dit... jij je zin hoor, aangezien je toch niet anders wilt horen ^O^
Tails tell tales
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:00:16 #265
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177209700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Yep, vandaar dat ik nu al 17 jaar samen ben met degene die ik van alle jongens/mannen die ik tot nu toe ben tegengekomen nog de meest aardige en meest fatsoenlijke vond/vind...

Maar goed, je hebt helemaal gelijk, ik lieg dit... jij je zin hoor, aangezien je toch niet anders wilt horen ^O^
Had je daarvoor wel een paar bad boys? 😏
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:04:03 #266
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177209774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb altijd redelijk veel succes gehad met vrouwen in NL. Soms krijg ik een psychose en dan sluit ik me af van de buitenwereld. Minder zin in vrouwen en ik krijg ook minder aandacht.

Begrijp me niet verkeerd, vaak genoeg gefriendzoned of gedumpt. Ik kan ze wel krijgen, maar ze houden is een beetje moeilijk vanwege mijn psychische problemen.
In NL. zeg je. Hoezo dat. Ben je buitenlands?
pi_177209808
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:45 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje uberhaupt gekeken en gehoord wat dat meisje zegt?

Ze zegt "all the gIrls who say they want a nice decent guy THEY ARE LYING!!!"

Is ook eigenlijk een reactie op Forbry.
Jonge vrouwen weten niet echt wat ze willen. Denk je echt dat ze bij een klootzak willen blijven of uberhaubt willen als ze van tevoren weten wat voor een type dat het is? Vrouwen willen gewoon iemand die ook een beetje tegengas kan geven, zijn eigen mening, de leiding durft te nemen. Daar hoef je echt geen klootzak voor te zijn. Maar als je zo'n jaknikkend schaap bent dan zul je niet veel harten veroveren nee.
pi_177209850
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Had je daarvoor wel een paar bad boys? 😏
Nee, wel 'coole' en/of knappe jongens en/of jongens met iets wat je een zekere 'status' oid zou kunnen noemen, maar echt 'bad' en/of met van dat hele zgn. stoere gedrag enzo... nee, die hebben mijn (serieuze) interesse nooit gehad, dat soort gedrag vond (en vind) ik juist een (enorme) afknapper. :) (Mijn partner nu vind ik naast heel lief/fatsoenlijk ook cool en heel knap).
Tails tell tales
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:12:09 #269
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177209913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Yep, vandaar dat ik nu al 17 jaar samen ben met degene die ik van alle jongens/mannen die ik tot nu toe ben tegengekomen nog de meest aardige en meest fatsoenlijke vond/vind...

Maar goed, je hebt helemaal gelijk, ik lieg dit... jij je zin hoor, aangezien je toch niet anders wilt horen ^O^
Van álle mannen en jongens die je ooit bent "tegengekomen". Slet! :D

Naar mijn observaties is uiterlijk van een man heel belangrijk ook voor vrouwen. Omgekeerd is natuurlijk algemeen bekend. Als een jongen een mooi meisje ziet. Dan dicht hij haar allemaal mooie persoonlijke eigenschappen toe. Die mischien nieteens significant aanwezig zijn bij dat meisje. Wat ik bedoel te zeggen is dat je die aardige persoonseigenschappen ook zelf mooier kan maken dan ze zijn. En dat wellicht andere eigenschappen zoals een knap uiterijk, eigenlijk de doorslaggevende factor is. Ik zeg dit natuurlijk omdat ik uit ervaring ben tegengekomen dat de meeste vrouwen vnl. uit hun nek lullen. Als ze zggen dat ze een lieve aardige man zoeken.

Los daarvan zijn meme's op het internet zijn ook zo leuk.

pi_177209938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jonge vrouwen weten niet echt wat ze willen. Denk je echt dat ze bij een klootzak willen blijven of uberhaubt willen als ze van tevoren weten wat voor een type dat het is? Vrouwen willen gewoon iemand die ook een beetje tegengas kan geven, zijn eigen mening, de leiding durft te nemen. Daar hoef je echt geen klootzak voor te zijn. Maar als je zo'n jaknikkend schaap bent dan zul je niet veel harten veroveren nee.
Nou, dat maakt dit soort discussies ook altijd zo lastig... ik weet nou al dat de 'Sadcoptertjes' van deze wereld nogal eens een ander beeld hebben van wat nou een 'bad boy'/'nice guy' is dan dat anderen (waaronder ikzelf) dat hebben...
Tails tell tales
pi_177209981
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:12 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Van álle mannen en jongens die je ooit bent "tegengekomen". Slet! :D

Naar mijn observaties is uiterlijk van een man heel belangrijk ook voor vrouwen. Omgekeerd is natuurlijk algemeen bekend. Als een jongen een mooi meisje ziet. Dan dicht hij haar allemaal mooie persoonlijke eigenschappen toe. Die mischien nieteens significant aanwezig zijn bij dat meisje. Wat ik bedoel te zeggen is dat je die aardige persoonseigenschappen ook zelf mooier kan maken dan ze zijn. En dat wellicht andere eigenschappen zoals een knap uiterijk, eigenlijk de doorslaggevende factor is. Ik zeg dit natuurlijk omdat ik uit ervaring ben tegengekomen dat de meeste vrouwen vnl. uit hun nek lullen. Als ze zggen dat ze een lieve aardige man zoeken.

Los daarvan zijn meme's op het internet zijn ook zo leuk.

[ afbeelding ]
'Tegenkomen' = neuken in jouw ogen ja? :')
Ben je nou gewoon de (niet zo grappige) komiek aan het uithangen of wat? :')
Tails tell tales
pi_177209988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou, dat maakt dit soort discussies ook altijd zo lastig... ik weet nou al dat de 'Sadcoptertjes' van deze wereld nogal eens een ander beeld hebben van wat nou een 'bad boy'/'nice guy' is dan dat anderen (waaronder ikzelf) dat hebben...
Ja soms stel je een vrouw/meisje teleur of doe je niet wat ze wil, dan moet je niet als een slappe regenworm terug naar der kruipen, maar dan moet ze het maar gewoon accepteren (mits redelijk of course). Dat is niet klootzak, dat is assertief.
Edit: Dit gaat wel vaker zo op FOK! :')
pi_177210004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja soms stel je een vrouw/meisje teleur of doe je niet wat ze wil, dan moet je niet als een slappe regenworm terug naar der kruipen, maar dan moet ze het maar gewoon accepteren (mits redelijk of course). Dat is niet klootzak, dat is assertief.
Edit: Dit gaat wel vaker zo op FOK! :')
Precies, geen enkele vrouw vindt een deurmat aantrekkelijk, dat heeft ook niks met (oprecht) aardig zijn te maken....
Tails tell tales
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:20:44 #274
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177210056
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jonge vrouwen weten niet echt wat ze willen. Denk je echt dat ze bij een klootzak willen blijven of uberhaubt willen als ze van tevoren weten wat voor een type dat het is? Vrouwen willen gewoon iemand die ook een beetje tegengas kan geven, zijn eigen mening, de leiding durft te nemen. Daar hoef je echt geen klootzak voor te zijn. Maar als je zo'n jaknikkend schaap bent dan zul je niet veel harten veroveren nee.
Sjongejonge wat ben jij voor afgericht hondje zeg. Wat moet ik met al die voorbeelden uit mijn omgeving. Ik zal je er een paar geven. Meisje 17-18 jaar wordt afgeranseld door haar vriend. Zo erg dat ze met dwang in een opvang wordt geplaatst. Ze blijft alleen koppig naar hem teruggaan. En dat leg ik naast die domme blauwpillende reacties van feministisch afgerichte mannetjes zoals jij. En dan denk ik waar gaat het toch allemaal fout?
pi_177210130
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:20 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Sjongejonge wat ben jij voor afgericht hondje zeg. Wat moet ik met al die voorbeelden uit mijn omgeving. Ik zal je er een paar geven. Meisje 17-18 jaar wordt afgeranseld door haar vriend. Zo erg dat ze met dwang in een opvang wordt geplaatst. Ze blijft alleen koppig naar hem teruggaan. En dat leg ik naast die domme blauwpillende reacties van feministisch afgerichte mannetjes zoals jij.
Afgericht hondje ja? Bijzonder, aangezien je zelf hier zo los loopt te gaan _O- Newsflash, het ligt aan jezelf, je bent niet leuk of aardig genoeg. Vrouwen die kapotgeslagen worden en daarna terug blijven gaan zijn er genoeg maar zijn niet de norm. Maar succes player, laat me weten hoe het ging he?
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:37:17 #276
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177210329
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Afgericht hondje ja? Bijzonder, aangezien je zelf hier zo los loopt te gaan _O- Newsflash, het ligt aan jezelf, je bent niet leuk of aardig genoeg. Vrouwen die kapotgeslagen worden en daarna terug blijven gaan zijn er genoeg maar zijn niet de norm. Maar succes player, laat me weten hoe het ging he?
Al die voorbeelden uit mijn omgeveing. Dat betekent dat er niet maar één voorbeeld is he. Denk je dat ik ben gebeoren met vrouwenhaat. Ik heb geleerd alles wat vrouwen beweren te wantrouwen.

Nog een voorbeeld. Knappe mooie jongen heeft een vriendin. Hij gaat vreemd. Zij controleert en maakt hem dagelijks gek daarmee. Hij slaat haar. Grijpt haar bij de keel (ja echt waar zoeits hoor je wel door de muren). En zij blijft bij hem. Ze hebben zelfs twee kinderen zag ik laatst. Zij heeft echter altijd gelijk gehad. Als buur merk je wie er is en wie wanneer niet.

Leg mij eens uit wat voor geweldige aardige leidinggevende man dat is ofzo?
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 18:41:02 #277
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177210401
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:37 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Al die voorbeelden uit mijn omgeveing. Dat betekent dat er niet maar één voorbeeld is he. Denk je dat ik ben gebeoren met vrouwenhaat. Ik heb geleerd alles wat vrouwen beweren te wantrouwen.

Nog een voorbeeld. Knappe mooie jongen heeft een vriendin. Hij gaat vreemd. Zij controleert en maakt hem dagelijks gek daarmee. Hij slaat haar. Grijpt haar bij de keel (ja echt waar zoeits hoor je wel door de muren). En zij blijft bij hem. Ze hebben zelfs twee kinderen zag ik laatst. Zij heeft echter altijd gelijk gehad. Als buur merk je wie er is en wie wanneer niet.

Leg mij eens uit wat voor geweldige aardige leidinggevende man dat is ofzo?
Veruit de meeste relaties zijn normaal. Dat jij dat niet zo wil zien omdat dat je beter uit komt verandert de realiteit dat de meeste relaties gewoon normaal zijn.

Net als dat de meeste mensen niet zo heel veel moeite hebben met een relatie vinden, of gewoon normaal met vrouwen om kunnen gaan, of of of. Je kunt met tig voorbeelden komen die zogenaamd jouw visie onderbouwen, maar de realiteit is dat hele volksstammen mannen en vrouwen prima relaties hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:51:00 #278
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177210599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Veruit de meeste relaties zijn normaal. Dat jij dat niet zo wil zien omdat dat je beter uit komt verandert de realiteit dat de meeste relaties gewoon normaal zijn.

Net als dat de meeste mensen niet zo heel veel moeite hebben met een relatie vinden, of gewoon normaal met vrouwen om kunnen gaan, of of of. Je kunt met tig voorbeelden komen die zogenaamd jouw visie onderbouwen, maar de realiteit is dat hele volksstammen mannen en vrouwen prima relaties hebben.
Of.. hele hordes vrouwen in ogenschijnlijk normale relaties pikken teveel?

Zie de populaire #MeToo beweging. En praat daar eens over met vrouwen.

Hun eerste reactie zal zijn 'Nee ik ben daar ook tegen slaat nergens op. Beetje mannen veroordelen zonder bewijs'. Maar vraag je door. Dan geven ze voorbeelden te over hoe zijzelf welleens zijn belaagd door mannen buiten of in een (ogenschijnlijk normale) relatie in hun verleden.

Als ik dat zo allemaal aanhoor dan denk whoa het is haast normaal voor vrouwen. Beetje medelijden heb ik dan ook. Elke vrouw kan wel een voorbeeld geven van handtastelijkheid in hun verleden. Van pedofiele taekwondoleraren tot kennissen van vrienden die ze na een feestje mee naar huis tilden. En dat ze volgende ochtend wakker werden met onzekerheid of er iets is gebeurd of niet. Er wordt kennelijk veel onder de pet gehouden.
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 18:53:44 #279
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177210644
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:51 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Of.. hele hordes vrouwen in ogenschijnlijk normale relaties pikken teveel?

Zie de populaire #MeToo beweging. En praat daar eens over met vrouwen.

Hun eerste reactie zal zijn 'Nee ik ben daar ook tegen slaat nergens op. Beetje mannen veroordelen zonder bewijs'. Maar vraag je door. Dan geven ze voorbeelden te over hoe zijzelf welleens zijn belaagd door mannen buiten of in een (ogenschijnlijk normale) relatie in hun verleden.

Als ik dat zo allemaal aanhoor dan denk whoa het is haast normaal voor vrouwen. Beetje medelijden heb ik dan ook. Elke vrouw kan wel een voorbeeld geven van handtastelijkheid in hun verleden. Van pedofiele taekwondoleraren tot kennissen van vrienden die ze na een feestje mee naar huis tilden. En dat ze volgende ochtend wakker werden met onzekerheid of er iets is gebeurd of niet. Er wordt kennelijk veel onder de pet gehouden.
En je punt is...wat precies? Dat jij wél een goeie vent bent voor een vrouw?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177210768
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:37 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Al die voorbeelden uit mijn omgeveing. Dat betekent dat er niet maar één voorbeeld is he. Denk je dat ik ben gebeoren met vrouwenhaat. Ik heb geleerd alles wat vrouwen beweren te wantrouwen.

Nog een voorbeeld. Knappe mooie jongen heeft een vriendin. Hij gaat vreemd. Zij controleert en maakt hem dagelijks gek daarmee. Hij slaat haar. Grijpt haar bij de keel (ja echt waar zoeits hoor je wel door de muren). En zij blijft bij hem. Ze hebben zelfs twee kinderen zag ik laatst. Zij heeft echter altijd gelijk gehad. Als buur merk je wie er is en wie wanneer niet.

Leg mij eens uit wat voor geweldige aardige leidinggevende man dat is ofzo?
en dan bel jij niet de politie als je dat hoort?

nee natuurlijk niet, die kuthoer verdient het natuurlijk in jouw ogen en bellen met je broek op je enkels en je slappe lul in je hand is wat lastig
pi_177211034
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:37 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Al die voorbeelden uit mijn omgeveing. Dat betekent dat er niet maar één voorbeeld is he. Denk je dat ik ben gebeoren met vrouwenhaat. Ik heb geleerd alles wat vrouwen beweren te wantrouwen.

Nog een voorbeeld. Knappe mooie jongen heeft een vriendin. Hij gaat vreemd. Zij controleert en maakt hem dagelijks gek daarmee. Hij slaat haar. Grijpt haar bij de keel (ja echt waar zoeits hoor je wel door de muren). En zij blijft bij hem. Ze hebben zelfs twee kinderen zag ik laatst. Zij heeft echter altijd gelijk gehad. Als buur merk je wie er is en wie wanneer niet.

Leg mij eens uit wat voor geweldige aardige leidinggevende man dat is ofzo?
Geweldadige mannen zijn een minderheid in vergelijking met de normale mannen die wel gewoon een relatie kunnen onderhouden op een normale manier. Bijvoorbeeld door praten. Ik heb jouw type man hier vaker zien zwelgen in zelfmedelijden, dat jij zogenaamd zo'n geweldig vriendje bent. Vreemd dat bij zo'n beetje elke vrouw hier alarmbellen gaan rinkelen bij het lezen van jouw posts.

Jij zoekt alleen maar cijfers en anekdotes om je eigen gelijk te staven. Dat je problemen hebt om met vrouwen om te gaan is zeker niet leuk, maar je moet het wel onder ogen durven komen.
pi_177215907
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:17 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Nou begin maar vast te sparen voor de uitzet want dat wordt dikke vette verkering, trouwen, baby, rambam etc....
Jaja, je doet wel erg sarcastisch maar het is niet niks. :')
/ infinite meer initiatief dan gemiddelde vrouw

[ Bericht 3% gewijzigd door ludovico op 15-02-2018 22:14:42 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177216135
Ik irriteer mij weleens dat mijn vriendin soms "slaat" niet echt geweld o.i.d. maar ze geeft dan wel gewoon een tik o.i.d. als reactie.. :')

Help ik word mishandeld
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177216682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:50 schreef ludovico het volgende:
Ik irriteer mij weleens dat mijn vriendin soms "slaat" niet echt geweld o.i.d. maar ze geeft dan wel gewoon een tik o.i.d. als reactie.. :')

Help ik word mishandeld
Slaat ze je als je zegt "ik irriteer me"? Want dan is het prima! ^O^
pi_177216795
quote:
99s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:10 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Slaat ze je als je zegt "ik irriteer me"? Want dan is het prima! ^O^
Nazi
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177217328
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:50 schreef ludovico het volgende:
Ik irriteer mij weleens dat mijn vriendin soms "slaat" niet echt geweld o.i.d. maar ze geeft dan wel gewoon een tik o.i.d. als reactie.. :')

Help ik word mishandeld
Och arme.. zelfs je denkbeeldige vriendin mag je niet.. ;(
pi_177217520
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 @ 08:43:33 schreef DD_Kong het volgende:
Toch word ik zelf eigenlijk nooit benaderd door vrouwen.
Ik heb totaal andere ervaringen.
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 08:49 schreef DD_Kong het volgende:
Naar mijn beleving benaderen vrouwen tussen de ca. 18-25 eerder een man dan de vrouwen in de leeftijd daarboven.
Eerder andersom is mijn ervaring. De 25+ dames zijn het bakvis stadium doorgaans al ontgroeid.
pi_177218349
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Och arme.. zelfs je denkbeeldige vriendin mag je niet.. ;(
Doe jij ff koest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177218376
quote:
8s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doe jij ff koest.
:N :*
pi_177223400
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:45 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje uberhaupt gekeken en gehoord wat dat meisje zegt?

Ze zegt "all the gIrls who say they want a nice decent guy THEY ARE LYING!!!"

Is ook eigenlijk een reactie op Forbry.
Dus wat 100 vrouwen hier zeggen geloof je niet, maar wat 1 vrouw in een filmpje zegt geloof je direct? Rare man ben je :')
pi_177223533
Sadcopter huiltopic :')
Ik word met enige regelmaat aangesproken door vrouwen, en ik ben echt niet de enige vent daarin hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177236298
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij duidelijk.

Overigens op youtube vind je heel veel pareltjes. Deze bijvoorbeeld. Een meid die eerlijk uitlegt waarom meiden van klootzakken houden. Met excuses. Vrouwen houden van lieve mannen?? Ha!

Kinderen van 16 serieus nemen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177236692
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kinderen van 16 serieus nemen :')
Kzou haar zeker wel serieus nemen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177236697
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:52 schreef Barbusse het volgende:
Sadcopter huiltopic :')
Ik word met enige regelmaat aangesproken door vrouwen, en ik ben echt niet de enige vent daarin hoor.
Hoax!

Vast vanwege je werk als barman.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177236818
Als ik het centrum in loop word ik geregeld aangesproken door hele aardige leuk uitziende dames van Greenpeace, Save the Children etc. en ze willen direct mijn nummer. Dus.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:06:40 #296
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177237269
Wat ziet TS als benaderen? Een knipoog, glomlach of gewoon aangesproken worden?
Fade to Black
pi_177237298
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:44 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dus wat 100 vrouwen hier zeggen geloof je niet, maar wat 1 vrouw in een filmpje zegt geloof je direct? Rare man ben je :')
Wie van de dames hier neemt even een filmpje op? _O-
pi_177237422
Foksters zijn nou niet echt representatief volgens mij :{w
pi_177238333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:06 schreef Achterhoker het volgende:
Wat ziet TS als benaderen? Een knipoog, glomlach of gewoon aangesproken worden?
Een glomlach :%

_O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:54:58 #300
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177254414
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kinderen van 16 serieus nemen :')
Alsof ze na die leeftijd geestelijk nog veel veranderen. Behalve dat ze wellicht gedwongen worden andere keuzes te maken, mits de omtandigheden daartoe aanleiding geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sadcopter op 17-02-2018 14:11:18 ]
pi_177254868
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:54 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Alsof ze na die leeftijd geestelijk nog veel veranderen. Behalve dat ze wellicht gedwongen worden andere keuzes te maken, mits de omtandigheden daartoe aanleiding geven.
Dat kan toch veranderen? Of ben jij geboren met vrouwenhaat? "
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')