abonnement Unibet Coolblue
pi_176931965
Maat 40



Ik schaats never nooit meer :7 Vanaf 40 euro

[ Bericht 2% gewijzigd door Soury op 05-02-2018 15:50:22 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176953267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:03 schreef Soury het volgende:
Ik schaats never nooit meer :7 Vanaf 40 euro
Hoe vaak ermee geschaatst?
pi_176953282
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe vaak ermee geschaatst?
Nooit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 4 februari 2018 @ 18:33:40 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176953810
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Nooit
En waar heb je met deze schaatsen nooit geschaatst? :7 iaw; waar op te halen? :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176953920
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

En waar heb je met deze schaatsen nooit geschaatst? :7 iaw; waar op te halen? :+
Amsterdam, je bedoeld waarom? . Oef Ik had een nieuwe heup (atrose) en heb jaren lang niet of nauwelijks kunnen lopen. Ik was zo blij met alles dat ik overmoedig werd. Puntje bij paaltje ik durf niet al zou het prima kunnen btw :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 4 februari 2018 @ 18:39:43 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176953958
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Amsterdam, je bedoeld waarom? . Oef Ik had een nieuwe heup (atrose) en heb jaren lang niet of nauwelijks kunnen lopen. Ik was zo blij met alles dat ik overmoedig werd. Puntje bij paaltje ik durf niet al zou het prima kunnen btw :(
Oh nee, ik wilde echt weten waar ik ze eventueel kan ophalen. Om te kijken of het zin heeft om een bod te doen :P Maar wel balen! Stond vandaag op de schaatsbaan en als je mensen ziet vallen -O- zelf nog niet gevallen, maar dat is een kwestie van tijd :P

Heb je een merk/serie voor mij? Zag al Bauer op de doos staan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176954013
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh nee, ik wilde echt weten waar ik ze eventueel kan ophalen. Om te kijken of het zin heeft om een bod te doen :P Maar wel balen! Stond vandaag op de schaatsbaan en als je mensen ziet vallen -O- zelf nog niet gevallen, maar dat is een kwestie van tijd :P

Heb je een merk/serie voor mij? Zag al Bauer op de doos staan
Ik ga even voor serie loeren. Er zit wel nog een briefje in. En stickers op de onderkant. Morgen bij daglicht

[ Bericht 2% gewijzigd door Soury op 04-02-2018 18:48:25 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176972623
Een serie nummer heb ik niet kunnen vinden, het briefje wat er nog in de doos zat is een algemeen garantie bewijs. Wel deze sticker op de doos. Daar staat een nummer op. Wat dat is weet ik niet.
Wel dat het maat 40 is :') Zag ik nu pas


En een mini sticker ergens op de doos dat lijkt me meer een serie nummer

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 05-02-2018 16:08:42 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 5 februari 2018 @ 19:25:07 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176977257
Hmm.. maat 40 is wel te groot voor mij helaas. 39 kon net -O-

Succes met de verkoop!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176977330
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:25 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. maat 40 is wel te groot voor mij helaas. 39 kon net -O-

Succes met de verkoop!
Nou dat maat gedoe valt wel mee. Maar prima Ik wist niet eens meer dat ik er zoveel voor had betaald :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177327084
Joehoe het giet on
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177400033
Kick
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')