abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:52:20 #1
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176928878
heeeey

kort: online leren kennen. Enorme klik ook op sexueel vlak. Ik al heel wat ervaring, hij wil proberen (BDSM). Wij schrijven elkaar zo nu al 1 maand, dagelijks, meerdere uren. Over "ons", over het leven, over sex, over dingen die hij graag wil en altijd heeft verborgen........hij is trouwens 36 jaar....

(Sex)date staat gepland voor bij een week. Neutrale plek. Willen elkaar eerst leren kennen, iets drinken en zien of de klik er is, zoals die er digitaal is. Hij is volgens mij erg onder de indruk van mij....Laat weten dat ik erg aantrekkelijk voor hem ben, dat hij mij tof vind, dat het "noodlot" zou zijn...(beetje zweverig). MAAR: hij gaf duidelijk aan - GEEN relatie te willen-. Is Single. Zegt dat hij niet dated en ook geen ONS had. Laatste sex was begin december bij hem. Relatie mss ooit weer, als het zich zo ontwikkeld. Hij wil zich niet vastleggen. Houd van zijn vrijdheid. Is reeds langer single. Daarvoor relatie van 10 jaar

Zo dus, ergisteren in eens: "ik ga wat op de rem moeten staan. Teveel adrenaline. Hij is opge"fucked"....zelfs brainfucked. Kan zich door onze contact niet op zijn werk concentreren en is erg moe. Denkt teveel aan seks :D........" Hij wenst de komende dagen liever minder communicatie tussen ons en geen sekstalk anders zou hij kort voor de (sex)date te nerveus zijn.

Hij gaf ook herhaaldelijk aan, dat hij van die spanning houdt die zich dan opbouwd als je elkaar niet spreekt tot aan de date. En algemeen kan ik zeggen, dat zo een date, in een "vreemde" omgeving en het anonieme hem lijkt op te winden (zegt hij).

Ik vind het echter bizar, dat hij nu in eens nog maar 1 berichtje per dag stuurt, waar het anders 100 waren. Hij heeft ergisteren en gisteren nogmaals herhaald dat het druk is op zijn werk en hij een beetje "op de rem" moet gaan staan om zich zelf te blijven. Alsof hij van iets bang is.

Hij vond ook (en ik ook), dat ons contact bepalde verslavingsvormen aanneemt....(constant de lust om met elkaar te praten, te flirten over sex parten, gifs heen en weer sturen en laten zien waar we zin in zouden hebben.

Nu zoek ik een verklaring waarom hij op de rem wil staan. Ik heb dat gevoel als vrouw namelijk totaal niet. Voor mij mag het gerust nog dagen zo verder gaan.

Maar het is nu zo. Dus, mijn vraag. Hebben jullie zoiets ookal voor gehad. Dat iemand voor de date een kleine "pauze" vraagt? En waarom? Vooral ook aan de mannen

a) is hij eventueel niet eerlijk en zoekt hij toch meer als enkel seks en dat maakt hem bang?
b) is hij mss na 2 maanden zonder seks zo opgewonden, dat hij bang is dat hij bij de eerste knuffel al een lat in zijn broek had....of dat hij bang is dat het te snel gaat eens we bezig zijn? Zou het kunnen dat ik hem echt zo opwindt?
c) is er mss een ander reden? Is hij bang me te ontmoeten of denken jullie dat hij afzegt

Als iemand zegt "breinfucked" betekent dat dan dat hij dag en nacht aan ons sexdate denkt en is het bij mannen dan echt zo, dat ze van die gedachten "bezeten" zijn?
pi_176929092
En dit noem jij kort? Ik snap het niet zo goed.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:02:52 #3
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929134
wat is er niet te snappen? De vraag is: waarom heeft hij die pauze nodig? Kan hem toch moeilijk vragen of hij te geil is :D
pi_176929143
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:02 schreef smoothietje het volgende:
wat is er niet te snappen? De vraag is: waarom heeft hij die pauze nodig? Kan hem toch moeilijk vragen of hij te geil is :D
Vraag het hem.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:04:37 #5
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929169
dat is "not done"......stel dat hij echt wel een "snelle schieter" is, dan zou hij bij zo een vraag al niet meer "komen" hahaha goeie woordkeuze...ik wil hem tenslotte graag ontmoeten
pi_176929192
Huh, je hebt hem nog nooit ontmoet?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:06:10 #7
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929200
zijn antwoord op het "waarom" was: breinfucked en teveel adrenaline.....dat zou niet goed zijn zo kort voor een sexdate.......zo zegt hij. Maar ik vind dat strange
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:06:34 #8
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929207
duuhh, nee.....enkel ONLINE...Nu, volgende week dus eerste SEXdate!
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:08:05 #9
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176929250
Geef hem even de ruimte. Jullie zien elkaar snel en kan me voorstellen dat als je zo veel contact hebt gehad dat hij zn tijd nu ook even nuttig moet besteden, zoals aan werk.

Overanalyseer het niet zo. Heb geduld :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176929264
Als het alleen om seks gaat hoef je toch niet echt contact te hebben? Wat is nou het probleem? Je gaat hem binnenkort ontmoeten voor seks, hij heeft even geen zin in contact?
pi_176929287
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:06 schreef smoothietje het volgende:
zijn antwoord op het "waarom" was: breinfucked en teveel adrenaline.....dat zou niet goed zijn zo kort voor een sexdate.......zo zegt hij. Maar ik vind dat strange
Ik ook. Ik geloof hem niet. Ik denk dat hij al bezet is en een beetje bang is geworden.
pi_176929319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:09 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik ook. Ik geloof hem niet. Ik denk dat hij al bezet is en een beetje bang is geworden.
Misschien heeft ie wel zo'n moderne open relatie?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:10:46 #13
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176929328
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:09 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik ook. Ik geloof hem niet. Ik denk dat hij al bezet is en een beetje bang is geworden.
Zou ook nog kunnen

Maar we weten het niet.

Richt je gedachten even op wat anders. Je lijkt er erg veel mee bezig te zijn, als het alleen om seks gaat.
Kan afschrikken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176929349
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:10 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Misschien heeft ie wel zo'n moderne open relatie?
Dan zou hij toch niet bang zijn?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:11:30 #15
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929354
blijkt duidelijk dat vrouwen anders denken dan mannen.

Bedankt @MissButterflyy...ja uiteraard, voelde me al wat schuldig dat we zoveel tijd hebben "geconsumeerd"....zelf loop ik ookal wat achter met allerlei dingen...^^ its just...so nice.

Ik geef hem zeker de tijd. Het is nog maar een week....ik stuur een berichtje als hij een stuurt en anders niet. Gisterenavond stuurde hij nog dat hij ernaar uit kijkt en of ik er ook zin in had. Ja...thats me, altijd overanalyseren. Too bad
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:14:17 #16
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929422
ik dacht ookal zoiet...Dat hij mss ook nog een ander date heeft, nu vandaag :D en daarom tijd moet winnen. You never know. De laatste weken was er op alle mogelijke tijden met mij online. Dus een relatie lijkt me niet. Maar wel andere dates....maar so be it. Dat weet ik dan ook maar beter niet.

Hahah, ja sexdate, blijkt niet zo gemakkelijk te zijn als ik dacht. Hij is qua lichaam ook totaal mijn typ, en ook voor al de rest.....ik denk ik kan beter zelf eens op de rem staan ;)
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:17:17 #17
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929506
of...zijn vriendin was 1 maand weg, en is nu terug ^^ het begon namelijk stiot op 01.02.2018 met dat "ik heb het nu druk....en ik moet op de rem staan". Kan ook dat hij voor zijn eigen heeft uitgemaakt dat hij vanaf februari weer meer tijd in zich zelf investeert.

Is ook goed zo. Heb daar geen problemen mee, zo lang ik maar eerlijk weet wat speelt.
pi_176929540
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:14 schreef smoothietje het volgende:
ik dacht ookal zoiet...Dat hij mss ook nog een ander date heeft, nu vandaag :D en daarom tijd moet winnen. You never know. De laatste weken was er op alle mogelijke tijden met mij online. Dus een relatie lijkt me niet. Maar wel andere dates....maar so be it. Dat weet ik dan ook maar beter niet.

Hahah, ja sexdate, blijkt niet zo gemakkelijk te zijn als ik dacht. Hij is qua lichaam ook totaal mijn typ, en ook voor al de rest.....ik denk ik kan beter zelf eens op de rem staan ;)
Dan lijkt een seksdate me sowieso niet echt verstandig.
pi_176929562
Seksdating is toch gewoon voor de leuk? Jij klinkt verliefd.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:22:14 #20
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176929635
ja, ik heb er ook zin in....nee ik ben niet verliefd...maar ik koester wellicht wel hoop op meer....hmm

ok I see, ik heb het verkeerd aangepakt. Jullie hebben gelijk. A la minuut moet ik mijn mindset veranderen. Ik zie hem, we gaan geil neuken en vermoedelijk was het dat dan ook.......Just for fun. :D

Ik ben echt wel wat gefascineerd van hem.....
pi_176930177
Wat ben jij vermoeiend TS.
pi_176932105
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:42 schreef Krollie het volgende:
Wat ben jij vermoeiend TS.
Zo een opmerking moet je toch even verder toelichten. TS wil gewoon hier haar verhaal doen. Niks vermoeiends aan toch?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 18:35:31 #23
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176932377
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:42 schreef Krollie het volgende:
Wat ben jij vermoeiend TS.
Dit is de enige post in dit topic die ik gelezen heb.
pi_176936414
Je vraagt te veel aandacht van hem, je klinkt ook kneiter verliefd en geobsedeerd. Zou elke kerel afschrikken.
pi_176938307
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:09 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik ook. Ik geloof hem niet. Ik denk dat hij al bezet is en een beetje bang is geworden.
Maar ontzettend veel geniet van een spannende stoute chat die eigeblijk niet mag. Klopt in dat profiel lijkt hij te passen.

En geen relatie willen is zijn manier om te zeggen: word niet verliefd, win je niks mee.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 23:40:15 #26
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176939312
Het zal mij verbazen als die date doorgaat eerlijk gezegd. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 23:57:55 #27
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176939566
Van mij hoeft 100e berichtjes per dag sowieso niet.

Wat hij doet ervaar ik wel hetzelfde. Minder contact voor de date is gewoon de spanning of de klik er is, net zoals die online is. Angst dat je tijdens de date niks te zeggen of vragen hebt omdat je inmiddels alles wel weet van elkaar.
pi_176941477
Dat gelul over sex heeft zijn grenzen natuurlijk.
Op een gegeven moment is het tijd voor actie.
Radio Espantoso
  zondag 4 februari 2018 @ 09:03:10 #29
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176942235
Ja, precies @denattedweil en @peligrosso. Is precies wat hij ook zei.

Hij vond dat we al veel hebben uitgewisseld en hij wellicht niet weet wat te zeggen. Plus ook het laatste: hij houd van de spanning om niet alles te weten van elkaar. Hij zou willen dat ik nog een beetje "mysterieus" voor hem ben.

En ook wat peligrosso zei zegt hij: "teveel kopkinfo de laatste weken. Dat het tijd was voor echte seks voor hem en dat hij "moeite" had om die week nu nog te wachten.

En ja, ik weet, ik ben vermoeiend. Maar hij deed tenslotte mee aan die 100 berichtjes per dag. Dus zal hij ook plezier eraan hebben gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door smoothietje op 04-02-2018 09:04:50 (fout) ]
pi_176943318
Jezus Christus. Je zou als man maar gewoon even no strings attached willen palen en dan ts matchen op tinder.....brrrrr
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176943380
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 09:03 schreef smoothietje het volgende:
Ja, precies @denattedweil en @peligrosso. Is precies wat hij ook zei.

Hij vond dat we al veel hebben uitgewisseld en hij wellicht niet weet wat te zeggen. Plus ook het laatste: hij houd van de spanning om niet alles te weten van elkaar. Hij zou willen dat ik nog een beetje "mysterieus" voor hem ben.

En ook wat peligrosso zei zegt hij: "teveel kopkinfo de laatste weken. Dat het tijd was voor echte seks voor hem en dat hij "moeite" had om die week nu nog te wachten.

En ja, ik weet, ik ben vermoeiend. Maar hij deed tenslotte mee aan die 100 berichtjes per dag. Dus zal hij ook plezier eraan hebben gehad.
Nee hij wil gewoon neuken en doet mee met 100 berichtjes per dag omdat hij dan in je slipje mag.

Die beste man realiseert zich alleen dat zijn snelle wip nu wel erg veel weg begint te krijgen van een relatie en een zeurkous van een vriendin waar je verantwoording aan af moet leggen. Die man wil zijn zak legen, meer niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176943459
Je komt druk en vermoeiend over.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 4 februari 2018 @ 10:44:18 #33
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176943498
Ik had een heel verhaal getypt
Maar eigenlijk zegt dit genoeg

Jullie hebben in de afgelopen 4 weken dagelijks uren met elkaar gesproken over: -'ons',
Over het leven,seks, en over dingen die hij graag wil maar die hij altijd verborgen heeft gehouden.
-Hij is (volgens jou) erg onder de indruk van jou
-Hij laat weten dat je erg aantrekkelijk voor hem bent
-Hij heeft ook gezegd geen relatie met jou te willen
-Hij zegt dat hij ff wat gas terugneemt
-Hij is ge-fucked , brainfucked bla bla
-Hij kan zich niet meer concentreren op zijn werk, is moe want
-Hij denkt teveel aan seks
-Hij wil minder contact en de komende dagen ff geen geile praatjes meer
want anders zou Hij kort voor jullie seksdate nerveus kunnen worden
-Hij houdt van die spanning die zich dan opbouwd tot aan jullie date
-Hij stuurt nog maar 1 berichtje per dag
-Hij heeft een aantal keren herhaald dat Hij het haske druk druk druk heeft op zijn werk.

Jij hebt het alleen maar over hij hij hij hij
Dus wat zegt dit over jou?

Ik zie zelf niet in waarom jullie neukdate niet door zou kunnen gaan
Snap ook niet waarom het er toe doet of hij wel of niet bezet is

HET- IS - EEN - SEKS - DATE :{w
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 4 februari 2018 @ 12:32:48 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176945538
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:44 schreef puzziepie het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt
Maar eigenlijk zegt dit genoeg

Jullie hebben in de afgelopen 4 weken dagelijks uren met elkaar gesproken over: -'ons',
Over het leven,seks, en over dingen die hij graag wil maar die hij altijd verborgen heeft gehouden.
-Hij is (volgens jou) erg onder de indruk van jou
-Hij laat weten dat je erg aantrekkelijk voor hem bent
-Hij heeft ook gezegd geen relatie met jou te willen
-Hij zegt dat hij ff wat gas terugneemt
-Hij is ge-fucked , brainfucked bla bla
-Hij kan zich niet meer concentreren op zijn werk, is moe want
-Hij denkt teveel aan seks
-Hij wil minder contact en de komende dagen ff geen geile praatjes meer
want anders zou Hij kort voor jullie seksdate nerveus kunnen worden
-Hij houdt van die spanning die zich dan opbouwd tot aan jullie date
-Hij stuurt nog maar 1 berichtje per dag
-Hij heeft een aantal keren herhaald dat Hij het haske druk druk druk heeft op zijn werk.

Jij hebt het alleen maar over hij hij hij hij
Dus wat zegt dit over jou?

Ik zie zelf niet in waarom jullie neukdate niet door zou kunnen gaan
Snap ook niet waarom het er toe doet of hij wel of niet bezet is

HET- IS - EEN - SEKS - DATE :{w
_O_ amen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 4 februari 2018 @ 13:11:31 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176946203
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 12:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

_O_ amen.
Hey :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 4 februari 2018 @ 13:18:50 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176946375
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:22 schreef smoothietje het volgende:

Ik ben echt wel wat gefascineerd van hem.....
Dat is toch alleen maar mooi, dan kun je er tijdens de date in ieder geval met al je zintuigen van genieten, zonder je in te hoeven houden of jezelf in enige vorm te forceren.
Ontspannen zijn en er fijn in opgaan heeft volgens mij vast ook een positief effect op een eventueel vervolg.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 13:48:19 #37
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176946890
hmm ok. Is wel goed dat ik hier heb gepost. Mss merk ik het zelf niet dat ik zo druk overkom. Ik denk dan gewoon: als ik druk voor hem ben, was ik dat ook 4 weken aan het stuk dag en nacht. Dan had hij dat toen al gezegd.

Hij moest zich niet verantwoorden. Hij kwam er zelf mee...en ook als hij geen tijd had stuurde hij zelf *heb even geen tijd maar ik antwoord later, niet dat je denkt dat ik niks laat horen*, waarop ik steeds zei: alles is "no strings attched, we horen elkaar als we zin hebben en tijd is". Ik heb dus nooit "druk" op hem gezet.

als ik jullie mannen hier hoor, dan moet ik haast geloven, dat jullie echt een maand lang tijd investeren (veeeeeeeeeeeeeeeeeul tijd) voor een nachtje seks? Hij is het type die elk weekend een ONS kan hebben. Waarom zou hij zoveel tijd in mij investeren?

@fietsie; we hebben ook gesproken over wat ik graag wil, hoe ik in het leven sta, hoe ik leef (ja, allemaal vragen van hem aan mij)

[ Bericht 0% gewijzigd door smoothietje op 04-02-2018 13:49:05 (fout) ]
  zondag 4 februari 2018 @ 13:51:19 #38
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176946935
quote:
Jezus Christus. Je zou als man maar gewoon even no strings attached willen palen en dan ts matchen op tinder.....brrrrr
zo een uitspraken geven me ook een heel slecht gevoel.

Hij zoekt geen ONS, maar iets van langere duur....zijn eigen woorden. Ik zoek niemand om zomaar te "palen" anders had ik nooit afgesproken voor een date.

Feit is, ik kan alle weekenden een ander vent hebben en hij een andere vrouw. Dat is gewoon zo. Maar het is mss net niet wat we willen......zo voelde dat voor mij. FWB eventueel. Het voeld veel vertrouwder dan enkel seks. Ook doordat hij dingen zegt als: "jij voelt vertrouwd voor mij"...of "er is niets wat ik niet graag heb aan jou".....of "ik zou graag door jouw haar willen stelen" (zoiets is toch echt niet "ik wil ze palen")
pi_176946957
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:04 schreef smoothietje het volgende:
stel dat hij echt wel een "snelle schieter" is, dan
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 4 februari 2018 @ 13:53:43 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176946967
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:48 schreef smoothietje het volgende:
als ik jullie mannen hier hoor, dan moet ik haast geloven, dat jullie echt een maand lang tijd investeren (veeeeeeeeeeeeeeeeeul tijd) voor een nachtje seks? Hij is het type die elk weekend een ONS kan hebben. Waarom zou hij zoveel tijd in mij investeren?

@fietsie; we hebben ook gesproken over wat ik graag wil, hoe ik in het leven sta, hoe ik leef (ja, allemaal vragen van hem aan mij)
Nou om te beginnen zou je het ook kunnen zien als investeren in een leuk contact, waarbij er een instant gratification is (de chat zelf, de interactie) en misschien ooit een mooie bonus in de vorm van een ontmoeting, waarbij de kers op de taart een door beiden verlangde vrijpartij kan zijn?
Oftewel: waarom is het echte eerlijke contact al niet de "beloning" op de "investering"?

In je OP kwam die vorm van contact, van hem naar jou, denk ik minder uit de verf.

Mijn persoonlijke gevoel is dat je beter met drie mensen een leuk lang en soms intiem of jezelf blootgevend gesprek kunt hebben waarbij er slechts met 1 iemand "meer" uit voortkomt, dan met 1 persoon de kortste weg naar een bed zoeken, en er dan daar ter plaatse achter komen dat je totaal niets met elkaar aan kunt...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176946976
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:51 schreef smoothietje het volgende:

[..]

zo een uitspraken geven me ook een heel slecht gevoel.

Hij zoekt geen ONS, maar iets van langere duur....zijn eigen woorden. Ik zoek niemand om zomaar te "palen" anders had ik nooit afgesproken voor een date.
Hij wil GEEN relatie. Wat snap je daar niet aan?
  zondag 4 februari 2018 @ 13:59:16 #42
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176947030
voila fietsie....zo zie ik het zelf ook, en meer moet het niet zijn voor het moment. Maar het feit dat hij nu in eens zoveeeeeel afstand neemt vond ik gewoon heel raar omdat ik het zo niet ken. Ik heb ook niet meer gereageerd en laat hem doen. Dus voor mijn gevoel leg ik totaal geen druk.

Ik zie wel of hij komt. Laatste wat hij stuurde is dat we op de dag zelf nog even kunnen bellen om kort te sluiten hoe laat hij er precies is. En ik heb daarop dus ok gezegd; waarop hij zei "maar nu moet ik wat op de rem gaan staan, anders kom ik al heel onder de adrenaline bij je toe :D (ja, met een lachend gezichtje)...dat was vrijdag. Daaran geen bericht meer...

Is toch dan niet druk vanuit mijn kant?
  zondag 4 februari 2018 @ 13:59:57 #43
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176947036
@Krollie...ik wil ook geen relatie...ik wil hem eerst leren kennen! De afspraak is ook dat er geen seks is als er geen "klik" is
  zondag 4 februari 2018 @ 14:06:42 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176947146
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:59 schreef smoothietje het volgende:
voila fietsie....zo zie ik het zelf ook, en meer moet het niet zijn voor het moment. Maar het feit dat hij nu in eens zoveeeeeel afstand neemt vond ik gewoon heel raar omdat ik het zo niet ken. Ik heb ook niet meer gereageerd en laat hem doen. Dus voor mijn gevoel leg ik totaal geen druk.

Ik zie wel of hij komt. Laatste wat hij stuurde is dat we op de dag zelf nog even kunnen bellen om kort te sluiten hoe laat hij er precies is. En ik heb daarop dus ok gezegd; waarop hij zei "maar nu moet ik wat op de rem gaan staan, anders kom ik al heel onder de adrenaline bij je toe :D (ja, met een lachend gezichtje)...dat was vrijdag. Daaran geen bericht meer...

Is toch dan niet druk vanuit mijn kant?
Ik moet oppassen dat het geen "invullen" wordt, maar wellicht dat hij ervaart dat de communicatie nu zo positief is rondom de kans dat het tot een erotisch samenzijn komt dat hij zichzelf probeert te beschermen tegen eventuele teleurstelling.

Dat ie wat gas terugneemt om dat ie wellicht denkt dat ie het makkelijker kan verwerken wanneer die 'klik' er niet is, wanneer hij nu wat minder focussed op de hete gesprekken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176948084
My two cents; ik denk dat hij niet wil dat dit allemaal te dichtbij komt. Hij heeft duidelijk aangegeven geen relatie te willen en is waarschijnlijk alleen op zoek naar een leuk contact en seks. Hij heeft zich laten meeslepen in de leuke en spannende gesprekken en besefte dat hij nu wel erg veel tijd is met het contact en zich misschien (te veel?) betrokken voelt. Dat is niet wat hij wil, en dus kapt hij het nu af.
Zou het zoiets kunnen zijn? Niet meer, niet minder?

Het is nou eenmaal lastig om de gulden middenweg te vinden die goed voelt maar tevens niet te dichtbij komt, afhankelijk van waar je naar op zoek bent.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 4 februari 2018 @ 15:01:43 #46
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176948232
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:59 schreef smoothietje het volgende:nee ik ben niet verliefd...maar ik koester wellicht wel hoop op meer....hmm
Je hoopt op meer in de zin van?
Beetje verwarrend dit
quote:
ok I see, ik heb het verkeerd aangepakt
Nee je hebt het verkeerd ingevuld
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 4 februari 2018 @ 15:18:15 #47
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176948662
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 09:03 schreef smoothietje het volgende:
Ja, precies @denattedweil en @peligrosso. Is precies wat hij ook zei.

Hij vond dat we al veel hebben uitgewisseld en hij wellicht niet weet wat te zeggen. Plus ook het laatste: hij houd van de spanning om niet alles te weten van elkaar. Hij zou willen dat ik nog een beetje "mysterieus" voor hem ben.

En ook wat peligrosso zei zegt hij: "teveel kopkinfo de laatste weken. Dat het tijd was voor echte seks voor hem en dat hij "moeite" had om die week nu nog te wachten.

En ja, ik weet, ik ben vermoeiend. Maar hij deed tenslotte mee aan die 100 berichtjes per dag. Dus zal hij ook plezier eraan hebben gehad.
Tuurlijk. Ik heb het vroeger ook meegemaakt. Hele dagen appen met iemand die ik had leren kennen en een aantal dagen voor de date merkte ik dat ik minder contact wilde. Puur om jezelf soort/van te beschermen op eventuele afwijzing. Bang om geen gespreksstof meer te hebben. Meesta bizarre vragen hebben hoe ze mijn stem zal vinden? Allemaal zaken waar ik me normaal geen druk om maak als ik iemand aanspreek maar online dus wel..

Als de klik er is zal je hier geen moeite mee hebben, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer je erover gaat nadenken.
  zondag 4 februari 2018 @ 17:27:19 #48
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176952221
Bedankt. De laatste berichten van jullie treffen precies wat ik ook denk.

Namelijk dat hij oftewel bang is dat ik toch echt wel "leuk" ben (hij zei ook zelf dat het contact met me "verslavend" op hem werkt en hij "tegen moet sturen"...en zoiets van "teveel euforie is niet goed".

Dus voor mij allemaal tekenen van "bescherming". Hij komt heel zelfzeker over, maar door dit nu lijkt hij ook bang van "afwijzing" of "gekwetst" worden. En ja, bang dat het "teveel klikt" of "niet klikt".

Het kunnen nog duizend andere redenen zijn. Mss is er iets met/aan zijn lichaam? Mss is hij bang dat er iet is aan mijn lichaam ;D.

Allemaal speculaties. Ik zal volgende week berichten hoe het was en of hij kwam etc.

Ik ben van goede hoop dat die "rem" meer iets voor hem mentaal is, als dat het iets met mij te maken heeft. Moet gewoon zelf wat relaxen en vooral genieten leren zonder te ver vooruit te denken.

Bedankt voor alle meningen. Zo leer ik ook iets over mezelf!
  zondag 4 februari 2018 @ 17:34:32 #49
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176952439
Oh en dat nog: dit is zijn eerste online sexdate of online date uberhaupt. ....voor het beter begrip. En nee, was niet via Tinder
pi_176952596
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:34 schreef smoothietje het volgende:
Oh en dat nog: dit is zijn eerste online sexdate of online date uberhaupt. ....voor het beter begrip. En nee, was niet via Tinder
Ik denk dat je jezelf alleen maar probeert te overtuigen met alles wat je hier zegt.
Een man denkt echt niet zo ingewikkeld als jij hem hier beschrijft. Er steekt meer achter. Je moet niet alles geloven wat een man zegt die jou wil neuken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2018 17:41:52 ]
  zondag 4 februari 2018 @ 17:45:01 #51
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176952719
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf alleen maar probeert te overtuigen met alles wat je hier zegt.
Een man denkt echt niet zo ingewikkeld als jij hem hier beschrijft. Er steekt meer achter. Je moet niet alles geloven wat een man zegt die jou wil neuken.
Hahaha dan heb jij nog nooit online een vrouw leren kennen die je leuk vind.

Grow up "man"! :')
pi_176953070
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:45 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Hahaha dan heb jij nog nooit online een vrouw leren kennen die je leuk vind.

Je hebt helemaal gelijk.
pi_176954077
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:51 schreef smoothietje het volgende:

[..]

zo een uitspraken geven me ook een heel slecht gevoel.

Hij zoekt geen ONS, maar iets van langere duur....zijn eigen woorden. Ik zoek niemand om zomaar te "palen" anders had ik nooit afgesproken voor een date.

Feit is, ik kan alle weekenden een ander vent hebben en hij een andere vrouw. Dat is gewoon zo. Maar het is mss net niet wat we willen......zo voelde dat voor mij. FWB eventueel. Het voeld veel vertrouwder dan enkel seks. Ook doordat hij dingen zegt als: "jij voelt vertrouwd voor mij"...of "er is niets wat ik niet graag heb aan jou".....of "ik zou graag door jouw haar willen stelen" (zoiets is toch echt niet "ik wil ze palen")
Tja, je moest eens weten ik allemaal tegen vrouwen heb gezegd waar ik geen zak van meende alleen maar omdat ik wist dat ik haar het bed in kreeg. Ik kan natuurlijk niet voor hem spreken en je bent vast een hele leuke en vooral gezellige meid, maar als ik gewoon een seksdate wil of een vaste fuckbuddy, en ik krijg 100 berichtjes op een dag.....nou dan kijk ik even verder hoor.

Mijn reactie sloeg niet op jouw persoon, het was ook niet mijn bedoeling om je een naar gevoel te geven. Maar ik vind 100 berichtjes nogal intimiderend en ik zou me kunnen voorstellen dat je in je enthousiasme hem misschien wat hebt overrompeld.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 4 februari 2018 @ 22:26:05 #54
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959409
Hey kapitein. Ik stuurde die 100 berichtjes niet alleen. Het is gelijk een ping pong spel. Om en om. Betekent dus: hij stuurt die 100 berichten ook. Ik denk als je op een zelfde level van communicatie hoeveelheid zit, dat beiden dat in orde vinden. En anders zou iemand al snel beginnen te minderen.

Als ik "druk" of "intimidatie" voel, dan stop ik met schrijven.

Hij heeft dit level "volgehouden". 30 dagen. Weekenden. Onder het werk. Na het werk. S nachts als hij terug was van het stappen.

Maar nu voor wie het interesseert hoe "mijn" verhaal verder gaat:

Hij heeft vanavond weer geschreven. Hij had even een "time out" nodig omdat op het werk een erg drukke week voor hem aan komt. Verder wil hij weten hoe mijn weekend was en dat hij voor het moment "chilled" is wat ons date aangaat maar wel wat voorvreugde voelt.

Dan sluit hij af met: hoe voel jij je erbij


Zo. Ik ga daar pas morgen ergens op antwoorden. Want die laatste 48 uur lijken me nu reflecterend meer een test geweest te zijn of ik hem de "time out" geef zonder gezeur een berichtjes.
  zondag 4 februari 2018 @ 22:30:06 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176959499
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:26 schreef smoothietje het volgende:

Zo. Ik ga daar pas morgen ergens op antwoorden. Want die laatste 48 uur lijken me nu reflecterend meer een test geweest te zijn of ik hem de "time out" geef zonder gezeur een berichtjes.
Positief gezien: hij heeft nagedacht over jullie communicatie.
Niet alleen over of ie aantrekkelijk overkwam, of hoe leuk het was, maar ook hoe jij je voelde.

Mooi toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176959508
God wat een gedoe zeg zo'n seksdate, paydates zijn wat dat betreft makkelijker.
  zondag 4 februari 2018 @ 22:30:34 #57
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959514
:D wat ik deed. Ik heb dan maar hier zitten zeuren :P. Dus ik denk: geslaagd
  zondag 4 februari 2018 @ 22:33:40 #58
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959587
Ja fietsie, ik denk ook dat het positief is. Zo kon ik ook tonen dat ik hem "echt" de vrijheid laat en dat beseft hij nu denk ik. En nu, met die verklaring vanavond, snap ik het ook

Was enkel mooi geweest als hij vrijdag gewoon had gezegd: ik neem even een time out. Niks mis mee. Had ik een hoop minder twijfels en vragen gehad en hem ook met rust gelaten
  zondag 4 februari 2018 @ 22:34:39 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176959610
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:33 schreef smoothietje het volgende:
Ja fietsie, ik denk ook dat het positief is. Zo kon ik ook tonen dat ik hem "echt" de vrijheid laat en dat beseft hij nu denk ik. En nu, met die verklaring vanavond, snap ik het ook

Was enkel mooi geweest als hij vrijdag gewoon had gezegd: ik neem even een time out. Niks mis mee. Had ik een hoop minder twijfels en vragen gehad en hem ook met rust gelaten
Ach nu heb je bespiegelingen van meerdere mensen erop kunnen teruglezen, en kunnen onderzoeken hoe je er zelf in zit. Win win.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 22:37:59 #60
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959689
@Mekamotut. Ik weet niet, maar vanaf een bepaalde leeftijd denk ik gaat het om meer als even een kwartier neuken...ik voel het in elk geval zo aan. "In mijn verhaal" praten we bij het sexdate ook over blijven slapen, samen ontbijten of dingen als "ik ben benieuwd hoe jouw huid aanvoelt"

Lijkt wellicht raar...mss is het ook een ander manier van sex beleving of is dit verhaal hier iets anders als puur neuken en naar huis gaan. Wij zijn dan ook al wat "ouder" en zien sex mss meer compleet als beleving en niet enkel als "klaarkomen".....
  zondag 4 februari 2018 @ 22:39:34 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176959725
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:37 schreef smoothietje het volgende:
"ik ben benieuwd hoe jouw huid aanvoelt"
Dit is toch de kern van een goede vrijpartij?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 22:39:46 #62
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959735
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ach nu heb je bespiegelingen van meerdere mensen erop kunnen teruglezen, en kunnen onderzoeken hoe je er zelf in zit. Win win.
Ja en dat deed me ook beseffen dat ik te "geforceerd" bezig ben. Ik moet leren los laten. Daarom ben ik wel blij met de commentaren hier! Bedankt nogmaals.
pi_176959756
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:37 schreef smoothietje het volgende:
@Mekamotut. Ik weet niet, maar vanaf een bepaalde leeftijd denk ik gaat het om meer als even een kwartier neuken...ik voel het in elk geval zo aan. "In mijn verhaal" praten we bij het sexdate ook over blijven slapen, samen ontbijten of dingen als "ik ben benieuwd hoe jouw huid aanvoelt"

Lijkt wellicht raar...mss is het ook een ander manier van sex beleving of is dit verhaal hier iets anders als puur neuken en naar huis gaan. Wij zijn dan ook al wat "ouder" en zien sex mss meer compleet als beleving en niet enkel als "klaarkomen".....
Ik ben ouder dan jou en heb een heleboel paydates gehad. Uitstapjes waarbij ik alles betaalde en waarbij ze ook bleef slapen. En uiteraard seks na een fijn dagje uit
  zondag 4 februari 2018 @ 22:43:41 #64
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959814
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit is toch de kern van een goede vrijpartij?
niet iedereen zal dat hier zo zien. Voor mij is dat wel zo. Het totaal plaatje, het gevoel en de mindset zijn haast belangrijker als het orgasme.

Ook het begeerd worden en begeren. De ego-kick. Daarvoor doe je zoiets ook denk ik. Het "uittesten" of jij die persoon kan "hebben".

Spanning. De eerste blikken. Een glimlach. Het flirten en de eerste aanraking van een "vreemde" hand....dat alles maakt het fascinerend.
  zondag 4 februari 2018 @ 22:45:34 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176959856
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef smoothietje het volgende:

[..]

niet iedereen zal dat hier zo zien. Voor mij is dat wel zo. Het totaal plaatje, het gevoel en de mindset zijn haast belangrijker als het orgasme.

Ook het begeerd worden en begeren. De ego-kick. Daarvoor doe je zoiets ook denk ik. Het "uittesten" of jij die persoon kan "hebben".

Spanning. De eerste blikken. Een glimlach. Het flirten en de eerste aanraking van een "vreemde" hand....dat alles maakt het fascinerend.
Helemaal mee eens.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 22:45:55 #66
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959865
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:40 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ik ben ouder dan jou en heb een heleboel paydates gehad. Uitstapjes waarbij ik alles betaalde en waarbij ze ook bleef slapen. En uiteraard seks na een fijn dagje uit
ik zou nooit betalen of me laten betalen. Daarvoor zou ik veel de kieskeurig zijn. Bij mij is de kick meer "kan ik hem "hebben"/verleiden".
  zondag 4 februari 2018 @ 22:46:00 #67
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176959866
Die gozer is een mazzelaar. Ik zou lekker doorgaan met die berichtjes.... maar ja dat ben ik.
pi_176959900
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:45 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ik zou nooit betalen of me laten betalen. Daarvoor zou ik veel de kieskeurig zijn. Bij mij is de kick meer "kan ik hem "hebben"/verleiden".
Had ik 0 moeite mee.
Ben met haar getrouwd na 4 jaar paydates.
  zondag 4 februari 2018 @ 22:48:43 #69
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959935
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:47 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Had ik 0 moeite mee.
Ben met haar getrouwd na 4 jaar paydates.
OMG... ok. Niks is uit te sluiten maar ik zit gewoon heel anders in elkaar
  zondag 4 februari 2018 @ 22:49:38 #70
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176959958
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
;)
  zondag 4 februari 2018 @ 22:53:51 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176960047
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:49 schreef smoothietje het volgende:

[..]

;)
`De wetenschap dat de dame in kwestie van de voorpret af en toe momentjes heeft waarin ze zichzelf niet kan beheersen is ook.... interessant ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 23:01:00 #72
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176960196
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

`De wetenschap dat de dame in kwestie van de voorpret af en toe momentjes heeft waarin ze zichzelf niet kan beheersen is ook.... interessant ;)
ja? Wat vind jij als man daar leuk aan? Dat het aan jou te wijden is dat ze nerveus wordt of dat jij haar zogezged in de war brengt? Machtsgevoel? Ego_kick?
pi_176960243
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:48 schreef smoothietje het volgende:

[..]

OMG... ok. Niks is uit te sluiten maar ik zit gewoon heel anders in elkaar
En wat is daar OMG aan? In die 4 jaar heb ik haar heel goed leren kennen en zij mij.
  zondag 4 februari 2018 @ 23:03:00 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176960251
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:01 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ja? Wat vind jij als man daar leuk aan? Dat het aan jou te wijden is dat ze nerveus wordt of dat jij haar zogezged in de war brengt? Machtsgevoel? Ego_kick?
Nee, dat je elkaar raakt. Oprecht iets teweeg brengt, wederzijds.

Dus niets met een negatieve connotatie, juist het positieve zien en ervaren van raakvlakken.
En wellicht zit daar onder vanalles wat veel complexer is.
Maar die termen die jij noemt spelen er voor mij geen rol bij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 23:07:02 #75
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176960347
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee, dat je elkaar raakt. Oprecht iets teweeg brengt, wederzijds.

Dus niets met een negatieve connotatie, juist het positieve zien en ervaren van raakvlakken.
En wellicht zit daar onder vanalles wat veel complexer is.
Maar die termen die jij noemt spelen er voor mij geen rol bij.
dat het complexer is als dat, dat onderteken ik direct. Het is meer...vanuit hier bestaansrecht te krijgen in de wereld van die ander persoon. Zo voelt het voor mij. Dat "in elkaars hoofd kijken en zitten" en dingen van elkaar weten die niemand weet. En weten, dat de andere dat bezig houd. Breinfucked ?? :D. Zoiets?
  zondag 4 februari 2018 @ 23:08:16 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176960377
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:07 schreef smoothietje het volgende:

[..]

dat het complexer is als dat, dat onderteken ik direct. Het is meer...vanuit hier bestaansrecht te krijgen in de wereld van die ander persoon. Zo voelt het voor mij. Dat "in elkaars hoofd kijken en zitten" en dingen van elkaar weten die niemand weet. En weten, dat de andere dat bezig houd. Breinfucked ?? :D. Zoiets?
Ja, en helemaal mooi als je dat daarnee mee kan nemen aan dat tafeltje met iets te drinken erop, de wandeling langs die hotelbalie, het zwijgend door de lange gang met stille kamerdeuren lopen.
Tot die deur open is, en weer dicht...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 23:08:42 #77
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176960385
Ja. En ook het soort "geheim" wat erbij komt te kijken. Het "geheim" van elkaar zijn...

Ik schrijf maar wat ik denk ;)
  zondag 4 februari 2018 @ 23:10:17 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176960416
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:08 schreef smoothietje het volgende:
Ja. En ook het soort "geheim" wat erbij komt te kijken. Het "geheim" van elkaar zijn...

Ik schrijf maar wat ik denk ;)
Ja ik denk dat dat altijd wel meespeelt, vanuit welk perspectief die ontmoeting dan ook is. Zo nieuw, zo verkennend.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 23:10:42 #79
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176960425
:) en de spanning van "de deur gaat dicht". Dat moment wat je 100 keer steeds weer beleefde in je hoofd. 100 keer anders. Tot het echt wordt
  zondag 4 februari 2018 @ 23:11:55 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176960465
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:10 schreef smoothietje het volgende:
:) en de spanning van "de deur gaat dicht". Dat moment wat je 100 keer steeds weer beleefde in je hoofd. 100 keer anders. Tot het echt wordt
En de vraag hoeveel bravoure er dan nog over is van al die chats ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 23:13:59 #81
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176960526
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

En de vraag hoeveel bravoure er dan nog over is van al die chats ;)
:D daarom moet je op voorhand 20000 berichtjes uitwisselen om te toetsen welk vlees je in de kuip hebt. Voorkomt "tegenvallers" :P
  zondag 4 februari 2018 @ 23:15:05 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176960558
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:13 schreef smoothietje het volgende:

[..]

:D daarom moet je op voorhand 20000 berichtjes uitwisselen om te toetsen welk vlees je in de kuip hebt. Voorkomt "tegenvallers" :P
Helaas garandeert dat niets... zelfs niet als die ander echt heel leuk is :)

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Truste voor later.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 5 februari 2018 @ 09:21:25 #83
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176965807
:) klopt. Maar een beetje intuitie doet ook wonderen.......de rest komt van zelf (of niet)....;)
  maandag 5 februari 2018 @ 09:40:48 #84
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_176966050
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:52 schreef smoothietje het volgende:
En waarom? Vooral ook aan de mannen
Waarom die pauze? Misschien moet hij eerst even een ander kippetje braden?
  maandag 5 februari 2018 @ 10:11:40 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176966530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:11 schreef smoothietje het volgende:
blijkt duidelijk dat vrouwen anders denken dan mannen.

Bedankt @MissButterflyy...ja uiteraard, voelde me al wat schuldig dat we zoveel tijd hebben "geconsumeerd"....zelf loop ik ookal wat achter met allerlei dingen...^^ its just...so nice.

Ik geef hem zeker de tijd. Het is nog maar een week....ik stuur een berichtje als hij een stuurt en anders niet. Gisterenavond stuurde hij nog dat hij ernaar uit kijkt en of ik er ook zin in had. Ja...thats me, altijd overanalyseren. Too bad
Mannen communiceren meestal direkter dan vrouwen. Dus kan het goed zijn dat hij het gewoon zo bedoelt envoelt als ie zegt.

En wat ie zegt, kan ik mij heel goed voorstellen. Als ie zo lang geen sex gehad heeft en jullie met zoveel berichtjes mekaar opgeilen dan ben je daar de hele tijd mee bezig. En dat kan ook teveel zijn. Je moet ook nog gewoon kunnen functioneren. Heb dat zelf ook al gehad.
Ook denk ik dat het voor een man (dus gewoon lichamelijk) ook anders is om de hele tijd opgewonden te zijn.
Te is altijd fout behalve in tevreden en te vreten!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 05-02-2018 10:29:20 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 5 februari 2018 @ 11:46:58 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176967917
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee, dat je elkaar raakt. Oprecht iets teweeg brengt, wederzijds.

Dus niets met een negatieve connotatie, juist het positieve zien en ervaren van raakvlakken.
En wellicht zit daar onder vanalles wat veel complexer is.
Maar die termen die jij noemt spelen er voor mij geen rol bij.
O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 5 februari 2018 @ 12:19:22 #87
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176968536
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Mannen communiceren meestal direkter dan vrouwen. Dus kan het goed zijn dat hij het gewoon zo bedoelt envoelt als ie zegt.

En wat ie zegt, kan ik mij heel goed voorstellen. Als ie zo lang geen sex gehad heeft en jullie met zoveel berichtjes mekaar opgeilen dan ben je daar de hele tijd mee bezig. En dat kan ook teveel zijn. Je moet ook nog gewoon kunnen functioneren. Heb dat zelf ook al gehad.
Ook denk ik dat het voor een man (dus gewoon lichamelijk) ook anders is om de hele tijd opgewonden te zijn.
Te is altijd fout behalve in tevreden en te vreten!
:D ja. Het zal vooral ook lichaamlijk zijn en dan de combinatie met drukte op het werk en even hoofd willen vrij houden.

Tja, kan me voorstellen, dat hij nogal opgewonden is...hoewel de afspraak is: geen klik bij het date, dan ook geen seks. Waar ik bij hem al meer aanvoel dat hij denkt: we gaan toch het bed in. Hij is al wat "te" overtuigd ^^
pi_176968605
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef smoothietje het volgende:

[..]

:D ja. Het zal vooral ook lichaamlijk zijn en dan de combinatie met drukte op het werk en even hoofd willen vrij houden.

Tja, kan me voorstellen, dat hij nogal opgewonden is...hoewel de afspraak is: geen klik bij het date, dan ook geen seks. Waar ik bij hem al meer aanvoel dat hij denkt: we gaan toch het bed in. Hij is al wat "te" overtuigd ^^
Je spreekt toch af om te neuken.


Vrouwen'logica'
  maandag 5 februari 2018 @ 12:54:39 #89
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176969134
Wanneer zien jullie elkaar?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 5 februari 2018 @ 14:13:25 #90
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176970576
We zien elkaar dit weekend....nee we spreken niet af om te neuken. De afspraak is:

als de online "klik" er ook tijdens de ontmoeting is, dan bezien we ter plaatse wat we beiden willen.....als het niet zo is....dan was het dat. We hebben elkaar nooit in het echt gezien, of ons heel lichaam gezien etc. Ik hou dat wat open, anders wordt het het zo van "moeten"
  maandag 5 februari 2018 @ 14:14:55 #91
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176970607
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Je spreekt toch af om te neuken.

Vrouwen'logica'
Nee, we spreken af om elkaar te leren kennen en als het leuk is en klikt en beiden het willen om dan "eventueel" te neuken ;)
pi_176970649
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:14 schreef smoothietje het volgende:

[..]

Nee, we spreken af om elkaar te leren kennen en als het leuk is en klikt en beiden het willen om dan "eventueel" te neuken ;)
;)
pi_176985725
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf alleen maar probeert te overtuigen met alles wat je hier zegt.
Een man denkt echt niet zo ingewikkeld als jij hem hier beschrijft. Er steekt meer achter. Je moet niet alles geloven wat een man zegt die jou wil neuken.
Dit, als deze man geen remmen had hadden jullie (Smootietje en hij) al lang seks gehad! Iets remt hem
pi_176985758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:01 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dit, als deze man geen remmen had hadden jullie (Smootietje en hij) al lang seks gehad! Iets remt hem
Zijn vrouw of zijn vriendin waarschijnlijk.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:18:22 #95
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176986707
De afspraak is toch gemaakt. Ik denk niet dat hem dit remt.

Ik geloof hem dat hij heel druk is met zijn werk en zijn uitleg was ook plausibel.

Nou, dat hij nu dus geen vrije minuut vind om even terug te schrijven vind ik ook gek. Maar wat kan ik eraan doen. Wellicht denkt hij; ik heb mijn uitleg gedaan, ik heb het druk, ik zie haar in het weekend. Klaar.

Plus, wat zou hij nog schrijven (buiten "bedankt" dat zou wel fijn zijn)? De uitleg is gedaan. Hij wou nu ook geen "hete praatjes" want zijn kop staat er niet na....

Heb deze ochtend nog een klein berichtje gedaan, dat ik hem veel energie toewens voor die harde week en daarbij ga ik het belaten. Meer kan ik ook niet doen. Ik zet geen druk, ik eis geen antwoord en ik stel geen vragen. Hij leest dat en zegt voorlopig niks "schouders optrek".....zo zijn mannen :D

Of die "drukte" nu de echte reden is, of een vriendin of iets anders...of dat hij plots toch geen interesse meer heeft....Dat zie ik ten laatste het weekend. Het is me ook te vermoeiend om me daar nu de hele tijd gek van te laten maken.

Hij heeft de hele tijd een eerlijke indruk gemaakt, heeft steeds een antwoord gezonden als hij wou/kon en heeft ook steeds een uitleg gedaan als hij niet kon/wou schrijven. Op mij lijkt dit redelijk eerlijk en "down to earth".

Ik ben een "mail"kennis. Hij heeft me nooit live gezien. Hoeveel waarde kan ik hebben in zijn leven tot nu toe? Is toch heel normaal dat zijn dagelijks leven en zijn werk voor gaat op alles.
pi_176986825
Hij had even tijd en mentale energie nodig om een gat voor je te graven in een donker bos. Daar weleens over nagedacht? Ik hoop dat het goed voor je gaat, laat je niet verblinden door je lusten, pas op online het is alleen maar sweet talk om wat van jw te krijgen. Klinkt niet gezond dit alles, je zei zelf ook verslaafd.
pi_176986995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:18 schreef smoothietje het volgende:
De afspraak is toch gemaakt. Ik denk niet dat hem dit remt.

Ik geloof hem dat hij heel druk is met zijn werk en zijn uitleg was ook plausibel.

Nou, dat hij nu dus geen vrije minuut vind om even terug te schrijven vind ik ook gek. Maar wat kan ik eraan doen. Wellicht denkt hij; ik heb mijn uitleg gedaan, ik heb het druk, ik zie haar in het weekend. Klaar.

Plus, wat zou hij nog schrijven (buiten "bedankt" dat zou wel fijn zijn)? De uitleg is gedaan. Hij wou nu ook geen "hete praatjes" want zijn kop staat er niet na....

Heb deze ochtend nog een klein berichtje gedaan, dat ik hem veel energie toewens voor die harde week en daarbij ga ik het belaten. Meer kan ik ook niet doen. Ik zet geen druk, ik eis geen antwoord en ik stel geen vragen. Hij leest dat en zegt voorlopig niks "schouders optrek".....zo zijn mannen :D

Of die "drukte" nu de echte reden is, of een vriendin of iets anders...of dat hij plots toch geen interesse meer heeft....Dat zie ik ten laatste het weekend. Het is me ook te vermoeiend om me daar nu de hele tijd gek van te laten maken.

Hij heeft de hele tijd een eerlijke indruk gemaakt, heeft steeds een antwoord gezonden als hij wou/kon en heeft ook steeds een uitleg gedaan als hij niet kon/wou schrijven. Op mij lijkt dit redelijk eerlijk en "down to earth".

Ik ben een "mail"kennis. Hij heeft me nooit live gezien. Hoeveel waarde kan ik hebben in zijn leven tot nu toe? Is toch heel normaal dat zijn dagelijks leven en zijn werk voor gaat op alles.
Het gaat toch alleen om seks? Wat let je om een ander te zoeken als je toch jeuk hebt?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:49:07 #98
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176987186
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:35 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Het gaat toch alleen om seks? Wat let je om een ander te zoeken als je toch jeuk hebt?
zo zit ik niet in een....ik wil niet "zomaar" iemand....dat kan ik aan elke hoek krijgen....
pi_176987292
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:49 schreef smoothietje het volgende:

[..]

zo zit ik niet in een....ik wil niet "zomaar" iemand....dat kan ik aan elke hoek krijgen....
Euh dit is toch ook zomaar iemand? Je kent hem niet eens irl. Wie weet wat ie je allemaal op de mouw gespeld heeft.
Het zou me overigens niks verbazen als je na die eerste keer seks nooit meer iets van hem hoort.
pi_176987400
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:59 schreef smoothietje het volgende:
@Krollie...ik wil ook geen relatie...ik wil hem eerst leren kennen! De afspraak is ook dat er geen seks is als er geen "klik" is
Je klinkt aardig verliefd
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:05:23 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176987420
Smoothietje, ik zou gewoon lekker die date afwachten en dan je beeld vormen; ik denk niet dat je hier, in dit topic, nog veel nieuwe dingen mee gaat krijgen....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:14:41 #102
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176987537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:05 schreef fietsie het volgende:
Smoothietje, ik zou gewoon lekker die date afwachten en dan je beeld vormen; ik denk niet dat je hier, in dit topic, nog veel nieuwe dingen mee gaat krijgen....
ja, bedankt :D Ik begin me alleen maar op te jagen.....ik schrijf na de date ;) om dan alles te weerleggen of jullie "gelijk" te geven. We shall see.

Ah btw fietsie, kan nog niet PMen ;)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:16:23 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176987555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ja, bedankt :D Ik begin me alleen maar op te jagen.....ik schrijf na de date ;) om dan alles te weerleggen of jullie "gelijk" te geven. We shall see.

Ah btw fietsie, kan nog niet PMen ;)
Het draait niet om gelijk toch? Maar het zou zo jammer zijn als je emotioneel opgeladen raakt door allerlei posts die suggereren dat iedereen wel goed genoeg is, of van mensen die hun eigen issues gaan projecteren....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176987591
Zorg in ieder geval wel dat iemand weet waar je bent en met wie.

Want dit klinkt op zijn minst verdacht en shady.
Whatever...
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:24:51 #105
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176987647
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:19 schreef Spanky78 het volgende:
Zorg in ieder geval wel dat iemand weet waar je bent en met wie.

Want dit klinkt op zijn minst verdacht en shady.
Ze spreekt toch op een neutrale plaats af die eerste date
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176987661
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ze spreekt toch op een neutrale plaats af die eerste date
Ja... Vast. Ik zou het toch laten weten. Er verdwijnen wel vaker mensen in een busje om nooit meer terug te keren.
Whatever...
pi_176987671
pi_176987869
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het draait niet om gelijk toch? Maar het zou zo jammer zijn als je emotioneel opgeladen raakt door allerlei posts die suggereren dat iedereen wel goed genoeg is, of van mensen die hun eigen issues gaan projecteren....
Als het alleen om seks gaat wel. Maar zij klinkt tot over haar oren verliefd op deze man.
Het zou pas echt jammer zijn als ze hier mee doorgaat en de kous op de kop krijgt achteraf.
pi_176989079
Hoe oud is TS eigenlijk? Omdat ze/hij? zo stellig aangeeft hoe oud de man in kwestie wel niet is.
pi_176989928
update?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_176993797
zo lang aan het lijntje houden met berichtjes is ook niet gezond. Beter gewoon morgen afspreken en neuken
hardcoholic
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:39:25 #112
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176995457
hij is 35, ik ben 38+ :)....we spreken af in een hotel...neutrale plaats dus....geen love hotel, een echt hotel met mensen die daar werken ;). We willen daar in de bar eerst iets drinken

Het ging niet anders met afspreken. Hij is druk bezet, ik ook en we wonen honderden kilometers van elkaar verwijderd. Die date is al 3 weken geleden geplant.

Eigenlijk heb ik al best geen zin meer door al dat gedoe.

Ik was echt goed gezind, had goesting. Voelde de sex vibe....dan deze stomme "ik moet afstand hebben"....nu wel wat leuke berichtjes heen en weer.......maar door zoiets veranderd mijn gevoel voor iemand totaal.

Oftewel bedoel je het serieus of niet. Wij zijn toch geen kleine kinderen. Als hij te geil wordt omdat hij 3 weken moet wachten, kan ik toch niet aan doen. Hij is mij toch niks verschuldigd. Hij kon toch vorig weekend ook iemand gaan neuken (en mss heeft hij dat ook....)......wie kan je nog geloven online. Hij zegt zijn laatste seks is van begin december geleden.

Voor hetzelfde heeft hij een dag voor "onze" date en date met iemand anders en neukt daar ook

Dan voelt alles plots niet meer zo "spannend" en als "ons groot avontuur"....

Het is zoals fietsie zegt: veel te veel over nagedacht...Dan gaat de goesting over :D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:40:10 #113
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176995467
trouwens, ik ben een vrouw....kwam mss niet duidelijk over....


euhm, nu zal hij nog hard zijn best moeten doen, dat ik uberhaupt zin heb in hem....maar ja eens hij daar staat zal het wel weer overwaaien....of niet.

Dat hij nu maar komt....want ik zal niets meer doen. En als hij mijn telefoonnummer nog wil hebben om voor de date af te spreken, dan moet hij maar vragen .....baaah
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:43:01 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176995503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:40 schreef smoothietje het volgende:
trouwens, ik ben een vrouw....kwam mss niet duidelijk over....
Vast wel toch? Ik zou persoonlijk nu wel ongelofelijk nieuwsgierig zijn naar die ander en alleen daarom al toch gaan. Puur om eens te peilen wat voor type het in het echt is...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:45:00 #115
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176995525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Vast wel toch? Ik zou persoonlijk nu wel ongelofelijk nieuwsgierig zijn naar die ander en alleen daarom al toch gaan. Puur om eens te peilen wat voor type het in het echt is...
ik ben nieuwsgierig en een beetje kwaad/opgefokt :D.. sorry moet dat even hier ventileren, anders schrijf ik hem dat, dan gaat het helemaal niet meer door :D

Ik wordt namelijk ook niet graag aan het lijntje gehouden met "ik heb het heel druk" en dan zie ik toch, dat hij nog steeds "online" is....ondertussen andere meiden aan het warm houden zeker.....Zo druk kan hem niet zijn dan...................;mannen
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:45:36 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176995542
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:45 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ik ben nieuwsgierig en een beetje kwaad/opgefokt :D
Hehehehe nou dat staat op zijn minst garant voor een beetje energetische aanpak ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:51:42 #117
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176995628
hehehe sorry moet even verder schrijven:

:D nu heeft hij gezien, dat ik hem heb gezien.....:D betrapt. Wat een stom "spelleke" precies een kindertuin. Dat is het nadeel van de digitale wereld. Iedereen ziet iedereen "online"........

nu in eens krijg ik berichtje...of mijn dag druk was en of ik alles kon afhandelen, en of ik nog bezig ben ....pffff....nu heeft hij zeker een slecht geweten :D hehehehe

en omdat ik kan wat hij ook kan, wacht ik nu 3 uren met een antwoord, wanaaaaaaant ik ben heel druk....op fokt.nl hehehehe
  dinsdag 6 februari 2018 @ 17:55:48 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176995713
Je gebruikt deze naam ook elders? :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176995728
Lekker kinderachtig. Ik zou 't gewoon afzeggen.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:07:07 #120
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176995900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:55 schreef fietsie het volgende:
Je gebruikt deze naam ook elders? :D
of course NOT :D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:07:40 #121
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176995910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:56 schreef Koettie het volgende:
Lekker kinderachtig. Ik zou 't gewoon afzeggen.
ben ik gek? Ik wil hete seks met hem :D
pi_176995946
Dit is zo ontzettend herkenbaar. Jij bent zo niet geschikt voor een 'alleen seks' constructie.

Hij heeft het druk, filtert daarom zijn berichten en reageert op het belangrijkste (Ouders, vrouw, kinderen, collega`s). Jij bent niet het belangrijkste jij bent gewoon seks. Zo werkt dat. Daar moet je of mee leren om gaan of er nu gelijk mee kappen uit zelfbescherming.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 6 februari 2018 @ 18:11:27 #123
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176995990
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:51 schreef smoothietje het volgende:
hehehe sorry moet even verder schrijven:

:D nu heeft hij gezien, dat ik hem heb gezien.....:D betrapt. Wat een stom "spelleke" precies een kindertuin. Dat is het nadeel van de digitale wereld. Iedereen ziet iedereen "online"........

nu in eens krijg ik berichtje...of mijn dag druk was en of ik alles kon afhandelen, en of ik nog bezig ben ....pffff....nu heeft hij zeker een slecht geweten :D hehehehe

en omdat ik kan wat hij ook kan, wacht ik nu 3 uren met een antwoord, wanaaaaaaant ik ben heel druk....op fokt.nl hehehehe
Ik ken dit soort spelletjes
Heel vermoeiend
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:15:04 #124
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:09 schreef Notnecessary het volgende:
Dit is zo ontzettend herkenbaar. Jij bent zo niet geschikt voor een 'alleen seks' constructie.

Hij heeft het druk, filtert daarom zijn berichten en reageert op het belangrijkste (Ouders, vrouw, kinderen, collega`s). Jij bent niet het belangrijkste jij bent gewoon seks. Zo werkt dat. Daar moet je of mee leren om gaan of er nu gelijk mee kappen uit zelfbescherming.
denk niet dat zijn ouders en vrienden op een dating-forum zitten ;)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:17:35 #125
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996107
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ken dit soort spelletjes
Heel vermoeiend
van iemand van 35 had ik iets anders verwacht.....maar ja....dus ik zal dan ook maar heel chilled doen en in dat spel meegaan.....daarmee valt hij wel uit de boot voor "meer als seks"....maar dat is voor het moment net goed. Omdat ik nu beter ermee om kan gaan en hem dan ook maar enkel voor de neuk moet zien.......

ergens is dat wel goed. Die situatie nu helpt me mijn emoties terug naar 0 te krijgen ......zoals het hoort voor dit soort afspraken
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:18:36 #126
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176996132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:15 schreef smoothietje het volgende:

[..]

denk niet dat zijn ouders en vrienden op een dating-forum zitten ;)
Nee, maar op whatsapp filtert hij dus de berichten
Wie dit leest is een lezer van dit
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 6 februari 2018 @ 18:18:52 #127
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176996138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:17 schreef smoothietje het volgende:

[..]

van iemand van 35 had ik iets anders verwacht.....maar ja....dus ik zal dan ook maar heel chilled doen en in dat spel meegaan.....daarmee valt hij wel uit de boot voor "meer als seks"....maar dat is voor het moment net goed. Omdat ik nu beter ermee om kan gaan en hem dan ook maar enkel voor de neuk moet zien.......

ergens is dat wel goed. Die situatie nu helpt me mijn emoties terug naar 0 te krijgen ......zoals het hoort voor dit soort afspraken
In mijn beleving ben jij degene die er een spel van maakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:19:47 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176996160
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:15 schreef smoothietje het volgende:

[..]

denk niet dat zijn ouders en vrienden op een dating-forum zitten ;)
Nu is het wel interessant natuurlijk om te weten welk platform jij gebruikt :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 6 februari 2018 @ 18:19:53 #129
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176996163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:09 schreef Notnecessary het volgende:
Dit is zo ontzettend herkenbaar. Jij bent zo niet geschikt voor een 'alleen seks' constructie.

Hij heeft het druk, filtert daarom zijn berichten en reageert op het belangrijkste (Ouders, vrouw, kinderen, collega`s). Jij bent niet het belangrijkste jij bent gewoon seks. Zo werkt dat. Daar moet je of mee leren om gaan of er nu gelijk mee kappen uit zelfbescherming.
Dit dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_176996262
Hij is heel erg duidelijk. Jij maakt er alleen een vage shizzle van. Neuk die vent gewoon en romantiseert het niet. Het is niet romantisch. Het is lichamelijk, hij wil dit gezeik niet. Reageer als een volwassen vrouw op zijn berichten, niet als een of ander hitsig tienermeisje die niet weet wat ze wil.
pi_176996354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:17 schreef smoothietje het volgende:

[..]

.......daarmee valt hij wel uit de boot voor "meer als seks"....
Onzin!
Jij wil meer; dat is zelfs voor een kind dat jou hier leest duidelijk te zien. En dat heeft hij ook gezien, vandaar die pauze. Om jou te laten dimmen en ook om duidelijk te maken dat het voor hem alleen seks is als het zover komt.

quote:
...maar dat is voor het moment net goed. Omdat ik nu beter ermee om kan gaan en hem dan ook maar enkel voor de neuk moet zien.......

Het is betere als je eerlijk bent tegen jezelf over wat je voelt en wat je wil/verwacht van hem, voor je eigen bestwil. Niemand wordt beter als hij zichzelf voor de gek houdt. Lees al je posts nog eens door en trek je conclusie.

quote:
ergens is dat wel goed. Die situatie nu helpt me mijn emoties terug naar 0 te krijgen ......zoals het hoort voor dit soort afspraken
Daar!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 18:30:53 ]
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:35:40 #132
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996479
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee, maar op whatsapp filtert hij dus de berichten
we whatsapp'en niet. Heb zijn nummer niet en hij niet de mijne. Wou ik niet
pi_176996491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:07 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ben ik gek? Ik wil hete seks met hem :D
Dus je gaat beledigd doen en lekker puh hoor spelletjes spelen? Why
pi_176996511
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:35 schreef smoothietje het volgende:

[..]

we whatsapp'en niet. Heb zijn nummer niet en hij niet de mijne. Wou ik niet
Wou jij niet of geeft hij niet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 6 februari 2018 @ 18:39:22 #135
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176996542
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:17 schreef smoothietje het volgende:

Omdat ik nu beter ermee om kan gaan
en hem dan ook maar enkel voor de neuk moet zien......
Nee dat kan jij niet :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_176996560
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:40 schreef smoothietje het volgende:
En als hij mijn telefoonnummer nog wil hebben om voor de date af te spreken, dan moet hij maar vragen .....baaah
Hij heeft al die tijd niet eens om je telefoonnummer gevraagd.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:42:25 #137
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996588
Ik kan niet beinvloeden wat ik voel. Mss ben ik ook het type "snel verliefd". Mss geniet ik van zijn aandacht en wil dat meer in zien als enkel seks. Uiteindelijk zal het seks zijn en weet ik dat hij de week daarna niets meer laat horen.

Guess what: zijn profiel is 2 maand online. Zijn laatste seks was? Ja! 2 maand geleden. Conclusie: hij heeft iemand van het forum geneukt en zijn profiel verwijderd (omdat die dame mss ook zo een zeur was als ik ;)) en een nieuw aangemaakt.

Ik ben ook niet achterlijk. Maar ik vind hem leuk. In alles. Dus wil ik hem zien.

En ja. Ik ben me bewust dat het daarna hartpijn is voor mij. En dan. Ik zal niet dood. Gaan. Been there done it.

Maar: what if: hij stapelgek op mij wordt. ;). De kans bestaat toch.

Kunnen jullie niet ontkennen. Een player kan ook stapelzot van iemand worden. Die kans wil ik dus ook nemen

Ik leef nu. Nu is de kans. En anders is het mss een heel geile sekservaring met broken heart.

Heb ik dat ook gehad.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:43:04 #138
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996599
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Hij heeft al die tijd niet eens om je telefoonnummer gevraagd.
lees tegoei. Ik wou ze nog niet geven!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:44:28 #139
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996628
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:36 schreef Koettie het volgende:

[..]

Dus je gaat beledigd doen en lekker puh hoor spelletjes spelen? Why
nee hoor. Ik ben mezelf en heb hem net gewoon volwassen geantwoord met een lachend gezichtje.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:45:02 #140
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176996635
Ik gok zo dat je hem hebt weggejaagd. Je bent obsessief met hem bezig.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:45:25 #141
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:37 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Wou jij niet of geeft hij niet.
ik wou mijn nummer niet geven. Hij vroeg ook niet tot op vorige week na
pi_176996652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:42 schreef smoothietje het volgende:
Ik kan niet beinvloeden wat ik voel. Mss ben ik ook het type "snel verliefd". Mss geniet ik van zijn aandacht en wil dat meer in zien als enkel seks. Uiteindelijk zal het seks zijn en weet ik dat hij de week daarna niets meer laat horen.

Guess what: zijn profiel is 2 maand online. Zijn laatste seks was? Ja! 2 maand geleden. Conclusie: hij heeft iemand van het forum geneukt en zijn profiel verwijderd (omdat die dame mss ook zo een zeur was als ik ;)) en een nieuw aangemaakt.

Ik ben ook niet achterlijk. Maar ik vind hem leuk. In alles. Dus wil ik hem zien.

En ja. Ik ben me bewust dat het daarna hartpijn is voor mij. En dan. Ik zal niet dood. Gaan. Been there done it.

Maar: what if: hij stapelgek op mij wordt. ;). De kans bestaat toch.

Kunnen jullie niet ontkennen. Een player kan ook stapelzot van iemand worden. Die kans wil ik dus ook nemen

Ik leef nu. Nu is de kans. En anders is het mss een heel geile sekservaring met broken heart.

Heb ik dat ook gehad.
Waarom??? Is er echt niemand anders geschikt als fuckbuddy?
Dit wordt een drama.
pi_176996654
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:42 schreef smoothietje het volgende:

Maar: what if: hij stapelgek op mij wordt. ;). De kans bestaat toch.

Kunnen jullie niet ontkennen. Een player kan ook stapelzot van iemand worden. Die kans wil ik dus ook nemen
.
Doe dat niet, dat fantaseren. Zo gevaarlijk. Wees nuchter, benader het nuchter.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:43 schreef smoothietje het volgende:

[..]

lees tegoei. Ik wou ze nog niet geven!
Terwijl je zo hoteldebotel van hem bent?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:48:48 #144
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996690
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik gok zo dat je hem hebt weggejaagd. Je bent obsessief met hem bezig.
waarom moeten hier altijd zo psycho uitdrukkingen worden gebruikt. Natuurlijk verheug ik me op het date. Ik weet niet of dat iets met obsessie te maken heeft. Toen hij me 125 keer per dag schreef, was hij dan niet ook obsessief?

En nog sterker: is het niet een prettig gevoel? Die aandacht en dat weten dat iemand je doodgraag wil hebben. Ik ben niet obsessief naar hem toe

Hier lijkt dat mss zo omdat ik hier alles ventileer. Daarvoor dient zo een forum toch.

Als ik hem dat alles schreef dan was ik mss obsessief
pi_176996720
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:48 schreef smoothietje het volgende:

[..]

waarom moeten hier altijd zo psycho uitdrukkingen worden gebruikt. Natuurlijk verheug ik me op het date. Ik weet niet of dat iets met obsessie te maken heeft. Toen hij me 125 keer per dag schreef, was hij dan niet ook obsessief?

En nog sterker: is het niet een prettig gevoel? Die aandacht en dat weten dat iemand je doodgraag wil hebben. Ik ben niet obsessief naar hem toe

Hier lijkt dat mss zo omdat ik hier alles ventileer. Daarvoor dient zo een forum toch.

Als ik hem dat alles schreef dan was ik mss obsessief
Doodgraag wil om je te neuken dus, niks meer voor hem kennelijk.
Wel benieuwd hoe dit afloopt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 6 februari 2018 @ 18:51:09 #146
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176996727
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:48 schreef smoothietje het volgende:
En nog sterker: is het niet een prettig gevoel? Die aandacht en dat weten dat iemand je doodgraag wil hebben.
Hij wil jou niet, hij wil seks met jou
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:52:08 #147
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:46 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Doe dat niet, dat fantaseren. Zo gevaarlijk. Wees nuchter, benader het nuchter.

[..]

Terwijl je zo hoteldebotel van hem bent?
ja. Ik kan wel gek op iemand zijn. Maar daarom ben ik niet onvoorzichtig. Hij heeft mijn nummer voor niets nodig. Hij kan me bereiken via het forum en daar is alles gemonitored! :);). Dus.
pi_176996772
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:52 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ja. Ik kan wel gek op iemand zijn. Maar daarom ben ik niet onvoorzichtig. Hij heeft mijn nummer voor niets nodig. Hij kan me bereiken via het forum en daar is alles gemonitored! :);). Dus.
Nou veel plezier dan maar.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:54:06 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176996779
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:52 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ja. Ik kan wel gek op iemand zijn. Maar daarom ben ik niet onvoorzichtig. Hij heeft mijn nummer voor niets nodig. Hij kan me bereiken via het forum en daar is alles gemonitored! :);). Dus.
welk forum dan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:54:14 #150
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996782
Pfff zucht. Mensen ik ga off. Wish me luck. Bedankt voor alle goed gemeende comments en de raad.

Ik heb er wel iets aan! Echt!

Ik schrijf na het weekend hoe het was. Of ik schrijf in het weekend moest ik alleen op de hotelkamer zitten omdat hij niet kwam :D
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:54:43 #151
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_176996793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

welk forum dan?
blub :P
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:55:28 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176996799
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:54 schreef smoothietje het volgende:

[..]

blub :P
nognooitvangehoord...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176996829
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:52 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ja. Ik kan wel gek op iemand zijn. Maar daarom ben ik niet onvoorzichtig. Hij heeft mijn nummer voor niets nodig. Hij kan me bereiken via het forum en daar is alles gemonitored! :);). Dus.
Eerder dan vorige week heeft hij nooit gevraagd en dan pas alleen omdat hij van plan was de echte seks te doen. Zelf heeft hij jou ook niet zijn nummer gegeven.
Als ik een ding weet van mannen dan is het dat ze altijd meteen hun nummer willen geven als ze single zijn.
Als ze niet single zijn willen ze eerst kijken met wat voor vrouw ze te maken hebben.
pi_176997473
Volgens mij is het fok forum het nog nooit zo eens geweest over ts _O-
  dinsdag 6 februari 2018 @ 19:35:13 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176997728
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 19:58:40 #156
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176998455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:54 schreef smoothietje het volgende:
Pfff zucht. Mensen ik ga off. Wish me luck. Bedankt voor alle goed gemeende comments en de raad.

Ik heb er wel iets aan! Echt!

Ik schrijf na het weekend hoe het was. Of ik schrijf in het weekend moest ik alleen op de hotelkamer zitten omdat hij niet kwam :D
Oh? Je zei net nog dat je wilde afzeggen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177000053
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:07 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ben ik gek? Ik wil hete seks met hem :D
U wil hete sex met hem....
Hij is misschien nog niet eens ontmaagd,zoals er hier nog zijn op de site.Heeft misschien niet durven zeggen dat hij nog moet ontmaagd wordenDat hij sex gehad heeft kan een foefke zijn,dat hij op uw mauw speltHij moet zijn les waarschijnlijk nog leren uit de boekjes en heeft daar alle die tijd voor nodig...Als je nog nooit gevogeld hebt,kan je ook niet vliegen he...Voor een vent van 35a 36 jaar komt het toch maar beschamend over hoor....niet wetend waar de clit zit en dat nog moet gaan zoeken tussen die bos haar.Hoe zou hij dan gaan wrijven of beffen.Zo'n vent heeft dan ook geen befdoekjes om onder zijn kinneke te leggen.Om zo'n vent te ontmaagden is ook niet veel leute aan.Ge kunt hem misschien beter eens afspelen zodat hij zijne eerste kogel al kwijt is alvorens zijne piet in uw kut te steken.Zijne tweede kogel kan hij misschien iets langer uitstellen ,maar zal ook rap afgeschoten zijn.En eer een vrouw genoeg en voldaan is,duurt het wel even....Uwe hete sex zou wel eens op een fiasco uitdraaien en al dat mooie geld aan een hotel besteden....Een pompwaterke met tweeën uit één glas drinken is daar niet verkrijgbaar en niet gratis.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:54:27 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177000080
Is je enter stuk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:56:31 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177000128
Azerty toetsenbord he. Dat werkt anders. D'n Allee-knop oid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177005034
Maat ik er dan maar een complot theorie ingooien:

Hij is helemaal niet 35, maar een 16 jarige puber die uit geilheid op internet dames regelt en nooit had verwacht dat er iemand serieus op inging. Afspreken is nu kut want dan valt zijn cover uiteen, dus verzin je een kutsmoes over druk bezet/goede baam etc
hardcoholic
pi_177007497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:25 schreef Notnecessary het volgende:
Volgens mij is het fok forum het nog nooit zo eens geweest over ts _O-
Misschien verbaast ze ons na het weekend :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:57 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Eerder dan vorige week heeft hij nooit gevraagd en dan pas alleen omdat hij van plan was de echte seks te doen. Zelf heeft hij jou ook niet zijn nummer gegeven.
Als ik een ding weet van mannen dan is het dat ze altijd meteen hun nummer willen geven als ze single zijn.
Als ze niet single zijn willen ze eerst kijken met wat voor vrouw ze te maken hebben.
Als ze niet single zijn willen ze ook niet dat de vrouw met wie ze contact hebben die denkt dat ze single zijn ineens savonds iets stuurt terwijl zijn vrouw het ziet. Ik geloof er niets van in ieder geval!
pi_177008053
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:04 schreef Ferdii het volgende:
Maat ik er dan maar een complot theorie ingooien:

Hij is helemaal niet 35, maar een 16 jarige puber die uit geilheid op internet dames regelt en nooit had verwacht dat er iemand serieus op inging. Afspreken is nu kut want dan valt zijn cover uiteen, dus verzin je een kutsmoes over druk bezet/goede baam etc
Denk eerder dat TS rond de 16 is als ik eerlijk ben.
En zij elkaar ontmoet hebben op een verkapt spelletjes chat.

Tenminste dat blub gedoe is qua googlen niet te vinden en als er al een hit tevoorschijn komt lijkt het te wijzen op een spelletjes voor kinderen achtige omgeving / chat.
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:23:44 #163
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177009087
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:45 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ik zou nooit betalen of me laten betalen. Daarvoor zou ik veel de kieskeurig zijn. Bij mij is de kick meer "kan ik hem "hebben"/verleiden".
En als het dan niet lukt? Krijgt je ego daar dan ook een deuk van? Of kan het alleen de positieve kant op?

Edit: Zo ik ben bij met lezen en wat een herkenning.
Ik vrees dat dit alleen maar gaat tegenvallen.
Ben benieuwd of het überhaupt doorgaat. Kan ik ergens geld inzetten? :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Elpis op 07-02-2018 10:58:18 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_177011607
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:54 schreef Molo het volgende:
Is je enter stuk?
helaas nee....maar ben zelfs niet zoooo.....gierrrriiiiiig in schrijven om electriciteit uit te sparen.
pi_177011885
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:23 schreef Elpis het volgende:

[..]

En als het dan niet lukt? Krijgt je ego daar dan ook een deuk van? Of kan het alleen de positieve kant op?

Edit: Zo ik ben bij met lezen en wat een herkenning.
Ik vrees dat dit alleen maar gaat tegenvallen.
Ben benieuwd of het überhaupt doorgaat. Kan ik ergens geld inzetten? :+
Ja! geld inzetten! Wie houdt het bij hier? Ik zeg: kerel komt wel opdagen, neukt haar helemaal suf en gaat vervolgens weer huiswaarts richting vrouw en kinderen!
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:03:10 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177011950
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:58 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Ja! geld inzetten! Wie houdt het bij hier? Ik zeg: kerel komt wel opdagen, neukt haar helemaal suf en gaat vervolgens weer huiswaarts richting vrouw en kinderen!
Jij gaat voor een positief uitpakkende date dus?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177011981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij gaat voor een positief uitpakkende date dus?
Positief, positief ik betwijfel of ts dat ook zo gaat ervaren hoor XD
Volgens mij is het voor de mensheid en de fokker het beste dat TS flink er voor langs krijgt. Gewoon hier weer rust enzo...
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:07:08 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177012016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:04 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Positief, positief ik betwijfel of ts dat ook zo gaat ervaren hoor XD
Volgens mij is het voor de mensheid en de fokker het beste dat TS flink er voor langs krijgt. Gewoon hier weer rust enzo...
Nou een topic als dit met discussie is toch beter te pruimen als topics van lui die complexe seksuele en of relationele concepten in de groep gooien terwijl ze nog nooit een 1 op 1 vrijpartij naar tevredenheid hebben afgerond.....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177012059
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nou een topic als dit met discussie is toch beter te pruimen als topics van lui die complexe seksuele en of relationele concepten in de groep gooien terwijl ze nog nooit een 1 op 1 vrijpartij naar tevredenheid hebben afgerond.....
Waar lees jij een inhoudelijke discussie dan?
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:11:46 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177012086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:09 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Waar lees jij een inhoudelijke discussie dan?
Zo her en der zitten daar heus elementen van in; niet iedereen denkt en post in heldere structuur
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:21:37 #171
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177012274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:04 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Positief, positief ik betwijfel of ts dat ook zo gaat ervaren hoor XD
Volgens mij is het voor de mensheid en de fokker het beste dat TS flink er voor langs krijgt. Gewoon hier weer rust enzo...
Als je rust wil kan je ook uitloggen enzo. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_177012332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:21 schreef Elpis het volgende:

[..]

Als je rust wil kan je ook uitloggen enzo. :P
Nee joh, stiekem hou ik er wel van ;)
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:33:00 #173
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177012491
Ach ik vind het wel fijn herkenning te vinden.
Ik voelde als een kind in een snoepwinkel waar ik een lievelingssnoepje tegenkwam. Heb me er 3 maanden aan verlekkerd en tegen de tijd dat het tot kopen kwam bleek hij uitverkocht.
Nou weet je nooit of het zo lekker zou zijn geweest als het eruit zag, maar mijn teleurstelling kan je wellicht wel voelen. Heb het nog een paar keer met een paar andere snoepjes gehad, maar toen was ik al wat gewapend tegen teleurstelling.
Daarom zet ik mijn geld op een no-show.

Tegenwoordig als ik spanning wil steek ik wel mijn vingers in het stopcontact. :+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_177012530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:33 schreef Elpis het volgende:
Ach ik vind het wel fijn herkenning te vinden.
Ik voelde als een kind in een snoepwinkel waar ik een lievelingssnoepje tegenkwam. Heb me er 3 maanden aan verlekkerd en tegen de tijd dat het tot kopen kwam bleek hij uitverkocht.
Nou weet je nooit of het zo lekker zou zijn geweest als het eruit zag, maar mijn teleurstelling kan je wellicht wel voelen. Heb het nog een paar keer met een paar andere snoepjes gehad, maar toen was ik al wat gewapend tegen teleurstelling.
Daarom zet ik mijn geld op een no-show.

Tegenwoordig als ik spanning wil steek ik wel mijn vingers in het stopcontact. :+
Ik heb nog nooit een no show gehad. Wel dat er tegen je gelogen word, maar jij sprak dan ook puur af voor seks?
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:52:40 #175
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177012729
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:36 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een no show gehad. Wel dat er tegen je gelogen word, maar jij sprak dan ook puur af voor seks?
Dat was de intentie ja,
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:21:43 #176
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177013225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het draait niet om gelijk toch? Maar het zou zo jammer zijn als je emotioneel opgeladen raakt door allerlei posts die suggereren dat iedereen wel goed genoeg is, of van mensen die hun eigen issues gaan projecteren....
.... heel goed gezegd!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:26:05 #177
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177013318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:39 schreef smoothietje het volgende:

Het ging niet anders met afspreken. Hij is druk bezet, ik ook en we wonen honderden kilometers van elkaar verwijderd. Die date is al 3 weken geleden geplant.

Eigenlijk heb ik al best geen zin meer door al dat gedoe.

Ik was echt goed gezind, had goesting. Voelde de sex vibe....dan deze stomme "ik moet afstand hebben"....nu wel wat leuke berichtjes heen en weer.......maar door zoiets veranderd mijn gevoel voor iemand totaal.

Oftewel bedoel je het serieus of niet. Wij zijn toch geen kleine kinderen. Als hij te geil wordt omdat hij 3 weken moet wachten, kan ik toch niet aan doen. Hij is mij toch niks verschuldigd. Hij kon toch vorig weekend ook iemand gaan neuken (en mss heeft hij dat ook....)......wie kan je nog geloven online. Hij zegt zijn laatste seks is van begin december geleden.

Voor hetzelfde heeft hij een dag voor "onze" date en date met iemand anders en neukt daar ook

Dan voelt alles plots niet meer zo "spannend" en als "ons groot avontuur"....

Het is zoals fietsie zegt: veel te veel over nagedacht...Dan gaat de goesting over :D
En hup, daar gaan we. Die man zegt, nu effe dimmen, is te druk, kom aan niks anders meer toe. De afspraak staat en ik zie er naar uit ....
En dan begint de vrouw het te interpreteren, te analyseren, te piekeren. Ga er toch gewoon eens van uit dat die man integer is en eerlijk en open communiceert.

:N :N

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 07-02-2018 14:56:06 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:33:50 #178
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177013487
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:40 schreef smoothietje het volgende:
trouwens, ik ben een vrouw....kwam mss niet duidelijk over....

euhm, nu zal hij nog hard zijn best moeten doen, dat ik uberhaupt zin heb in hem....maar ja eens hij daar staat zal het wel weer overwaaien....of niet.

Dat hij nu maar komt....want ik zal niets meer doen. En als hij mijn telefoonnummer nog wil hebben om voor de date af te spreken, dan moet hij maar vragen .....baaah
ja, dat je een vrouw bent is wel duidelijk ...

Iemand wil bij de buurman een hamer lenen. Gaat om, en onderweg denkt ie, misschien wil hij hem wel niet aan mij lenen. Laatst kwam ie buiten, vloog zijn auto in en weg was ie, zei niet eens goedendag. Zal me wel niet mogen ... Hij belt aan en denkt verder, maar als ie zo is dan kan ie het terugkrijgen. De buurman doet open en ie zegt; steek je die rot hamer maar in je hol, ik wil hem al niet meer.

Smoothietje, lees dit eens rustig, want dat is precies wat jij aann het doen bent. Veronderstellingen, aannames die nergens op gebaseerd zijn en kijk, eerst verheigde je je er zo op en nu "heb je al geen goersting meer" en of je überhaupt nog zin hebt en tel nr. enz. . En dat heeft zich allemaal alleen in jouw hoofd (en be-invloedt door wat fokkers) zo ontwikkeld en afgespeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 07-02-2018 14:57:30 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:45:21 #179
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177013769
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:48 schreef smoothietje het volgende:

[..]

waarom moeten hier altijd zo psycho uitdrukkingen worden gebruikt. Natuurlijk verheug ik me op het date. Ik weet niet of dat iets met obsessie te maken heeft. Toen hij me 125 keer per dag schreef, was hij dan niet ook obsessief?

En nog sterker: is het niet een prettig gevoel? Die aandacht en dat weten dat iemand je doodgraag wil hebben. Ik ben niet obsessief naar hem toe

Hier lijkt dat mss zo omdat ik hier alles ventileer. Daarvoor dient zo een forum toch.

Als ik hem dat alles schreef dan was ik mss obsessief
Ja, laat het toch gewoon gebeuren. Jullie hebben een date, misschien is het leuk, misschien wordt het meteen sex of over een week of zo. Misschien wordt dat daten en sex herhaald, en misschien klikt het van beide kanten zodanig dat jullie een relatie krijgen ... met daaruit voortvloeiend alweer allerlei mogelijkheden vandien.

Dit soort dingen heeft, denk ik, nagenoeg iedereen in zijn leven meegemaakt. Ik in ieder geval honderden keren (niet alleen met sex en relatie maar met allerlei verwachtingen, positieve en negatieve verwachtingen). En je leert er eigenlijk maar een ding uit: laat het maar gewoon gebeuren. En meestal .... is het toch héél anders als je gedacht had. Beter, slechter, of gewoon .... anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 07-02-2018 15:07:14 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:51:44 #180
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177013926
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:53 schreef demonnomed het volgende:

[..]

U wil hete sex met hem....
Hij is misschien nog niet eens ontmaagd,zoals er hier nog zijn op de site.Heeft misschien niet durven zeggen dat hij nog moet ontmaagd wordenDat hij sex gehad heeft kan een foefke zijn,dat hij op uw mauw speltHij moet zijn les waarschijnlijk nog leren uit de boekjes en heeft daar alle die tijd voor nodig...Als je nog nooit gevogeld hebt,kan je ook niet vliegen he...Voor een vent van 35a 36 jaar komt het toch maar beschamend over hoor....niet wetend waar de clit zit en dat nog moet gaan zoeken tussen die bos haar.Hoe zou hij dan gaan wrijven of beffen.Zo'n vent heeft dan ook geen befdoekjes om onder zijn kinneke te leggen.Om zo'n vent te ontmaagden is ook niet veel leute aan.Ge kunt hem misschien beter eens afspelen zodat hij zijne eerste kogel al kwijt is alvorens zijne piet in uw kut te steken.Zijne tweede kogel kan hij misschien iets langer uitstellen ,maar zal ook rap afgeschoten zijn.En eer een vrouw genoeg en voldaan is,duurt het wel even....Uwe hete sex zou wel eens op een fiasco uitdraaien en al dat mooie geld aan een hotel besteden....Een pompwaterke met tweeën uit één glas drinken is daar niet verkrijgbaar en niet gratis.
Haha, heerlijk, zowel het taaltje als zijn denken.
Hij moet er alleen nog bij zetten; ge doet er maar mee wat ge wilt!

_O- _O- ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 februari 2018 @ 15:05:29 #181
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177014207
Ik geloof wel degelijk dat smoothie degene is waar ze zich hier voor uitgeeft. Incl. de leeftijd. Em ook dat hij is waar ie zich voor uitgeeft. Inclusief de leeftijd, want ik kan me niet voorstellen dat smoothie er in zou trappen als een 16 jarige zich voordoet als een 36 jarige in meer dan 2000 berichtjes die ook nog hoofdzakelijk over sex en bdsm gaan.

Smoothie, zet het van je af en laat het gewoon gebeuren. Zo heb ik een groot deel van mijn mooiste (ook sexueel!) ervaringen meegemaakt. Denk er eens goed over na, wat kun je nou écht verliezen en zet daar eens tegen af ewat je allemaal zou kunnen winnen. Zal wel beiden niet gebeuren want .... het komt toch BIJNA altijd weer anders dan je gedacht had.

Zeer benieuwd naar je bericht na het weekend.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:11:24 #182
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177024615
Hey how wat? Wordt hier al geld op mijn verhaal gezet :D?

Oki do. Ik ben echt wel een volwassen vrouw. Ik denk hij liegt niet over zijn leefdtijd. Hij is prof. aan de uni. Je hoort het aan zijn taalgebruik en manier van denken dat hij volwassen is (hopelijk niet 65 ipv. 35 :D).

Hah heb niets meer gehoord. Gisteren stuurde hij nog of mijn dag ook zo druk was. Meer niet. Precies wat aan het "vissen".

Nou. De telefoonnr.heb ik dus nog niet. Maar...we zien wel

Blijf voor al lekker geld inzetten :D. Ik gok op:

Hij KOMT :D hahaha. Vat het op hoe je wil.

Zondagavond weten we allen meer .....
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:13:46 #183
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177024675
Ik moet zeggen: ik heb hier wel lol voor het moment! Gekke bende
pi_177025194
Wie maakt er een poll?

Ik stem op nosjow, ( en 16 jarige puber, maar dat zal wel nooit uitkomen)
hardcoholic
pi_177025239
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef smoothietje het volgende:
Hey how wat? Wordt hier al geld op mijn verhaal gezet :D?

Oki do. Ik ben echt wel een volwassen vrouw. Ik denk hij liegt niet over zijn leefdtijd. Hij is prof. aan de uni. Je hoort het aan zijn taalgebruik en manier van denken dat hij volwassen is (hopelijk niet 65 ipv. 35 :D).

Hah heb niets meer gehoord. Gisteren stuurde hij nog of mijn dag ook zo druk was. Meer niet. Precies wat aan het "vissen".

Nou. De telefoonnr.heb ik dus nog niet. Maar...we zien wel

Blijf voor al lekker geld inzetten :D. Ik gok op:

Hij KOMT :D hahaha. Vat het op hoe je wil.

Zondagavond weten we allen meer .....
Een professor van 35? Dat kunnen er nooit veel zijn.
Whatever...
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:44:08 #186
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177025531
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef smoothietje het volgende:
Hey how wat? Wordt hier al geld op mijn verhaal gezet :D?

Oki do. Ik ben echt wel een volwassen vrouw. Ik denk hij liegt niet over zijn leefdtijd. Hij is prof. aan de uni. Je hoort het aan zijn taalgebruik en manier van denken dat hij volwassen is (hopelijk niet 65 ipv. 35 :D).

Hah heb niets meer gehoord. Gisteren stuurde hij nog of mijn dag ook zo druk was. Meer niet. Precies wat aan het "vissen".

Nou. De telefoonnr.heb ik dus nog niet. Maar...we zien wel

Blijf voor al lekker geld inzetten :D. Ik gok op:

Hij KOMT :D hahaha. Vat het op hoe je wil.

Zondagavond weten we allen meer .....
Ach voor jou hoop ik ook dat hij komt hoor (voor hem ook :P ).
En dat het niet tegenvalt.

We zullen zien.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_177026236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef smoothietje het volgende:
Hij is prof. aan de uni.

:N
  donderdag 8 februari 2018 @ 06:52:57 #188
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177028407
Yeah right. Het wordt nu wel erg ongeloofwaardig
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177028608
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Een professor van 35? Dat kunnen er nooit veel zijn.
Zal hem een van de jongere profs in Nederland maken :’)
hardcoholic
pi_177028688
Zeg TS, gewoon even een gewetensvraag. Je hebt geen telefoon nummer, je weet niet zeker hoe deze person eruit ziet, je weet niet eens of deze person 35 is of 65 en of hij wel echt een professor is. Maar ondanks al deze onzekerheden lijkt het jou een goed idee hem te ontmoeten op een hotelkamer, alleen.
Heb je dan geen stemmetje in jou hoofd dat zegt: zo ben ik niet opgevoed, dit is geen goed idee, deze persoon vertrouwt mij niet anders deelde hij wel meer, waarom zou ik hem vertrouwen?

quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 06:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Yeah right. Het wordt nu wel erg ongeloofwaardig
Dit
  donderdag 8 februari 2018 @ 08:13:57 #191
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177028789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 07:56 schreef verbijstering het volgende:
Zeg TS, gewoon even een gewetensvraag. Je hebt geen telefoon nummer, je weet niet zeker hoe deze person eruit ziet, je weet niet eens of deze person 35 is of 65 en of hij wel echt een professor is. Maar ondanks al deze onzekerheden lijkt het jou een goed idee hem te ontmoeten op een hotelkamer, alleen.
Heb je dan geen stemmetje in jou hoofd dat zegt: zo ben ik niet opgevoed, dit is geen goed idee, deze persoon vertrouwt mij niet anders deelde hij wel meer, waarom zou ik hem vertrouwen?

[..]

Dit
nee hoor. Waarom zou ik dat denken? Ik ontmoet die mens in het openbaar. We gaan eerst iets drinken. Er zullen 20-30 andere mensen om ons heen zijn. Ik zit niet op hem te wachten op de hotelkamer. Zo gek ben ik niet.

Kijk, voor het moment dat hij binnen komt lopen, weet ik toch al veel: is hij het echt, is hij echt zo oud. Ik ken bijvoorbeeld zijn woonplaats (al kan dit natuurlijk ook gelogen zijn). Het lijkt van de ene kant gevaarlijk, maar het is toch ook spannend om iemand te leren kennen.

Eens we daar zitten, ga ik een beetje op mijn buikgevoel af en verder heb ik met een vriendin afgesproken om met regelmaat te appen....ook eens dat we op de kamer moesten zijn.......ik heb haar ook alle details van hem, die ik heb doorgegeven. Ook welk forum, wat zijn profiel daar is etc. kwestie van "backup".

Plus, als hij er is, zal ik dat ook aan hem meedelen. Mss nog een persoonlijk tip van mij aan alle diegene die zoiets ook van plan zijn en het niet vertrouwen: bestel roomservice en laat die "onverwacht" komen zonder dat hij dat weet. Bijvoorbeeld: fles wijn om 22.30 uur brengen (regel je gewoon op voorhand). Heb je dus rond die tijd nog een extra "escape" moest er iets mis zijn.
pi_177029077
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:13 schreef smoothietje het volgende:

[..]

nee hoor. Waarom zou ik dat denken? Ik ontmoet die mens in het openbaar. We gaan eerst iets drinken. Er zullen 20-30 andere mensen om ons heen zijn. Ik zit niet op hem te wachten op de hotelkamer. Zo gek ben ik niet.

Kijk, voor het moment dat hij binnen komt lopen, weet ik toch al veel: is hij het echt, is hij echt zo oud. Ik ken bijvoorbeeld zijn woonplaats (al kan dit natuurlijk ook gelogen zijn). Het lijkt van de ene kant gevaarlijk, maar het is toch ook spannend om iemand te leren kennen.

Eens we daar zitten, ga ik een beetje op mijn buikgevoel af en verder heb ik met een vriendin afgesproken om met regelmaat te appen....ook eens dat we op de kamer moesten zijn.......ik heb haar ook alle details van hem, die ik heb doorgegeven. Ook welk forum, wat zijn profiel daar is etc. kwestie van "backup".

Plus, als hij er is, zal ik dat ook aan hem meedelen. Mss nog een persoonlijk tip van mij aan alle diegene die zoiets ook van plan zijn en het niet vertrouwen: bestel roomservice en laat die "onverwacht" komen zonder dat hij dat weet. Bijvoorbeeld: fles wijn om 22.30 uur brengen (regel je gewoon op voorhand). Heb je dus rond die tijd nog een extra "escape" moest er iets mis zijn.
OKe je hebt er wel over nagedacht :D veel plezier danmaar! :P
pi_177030138
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 07:56 schreef verbijstering het volgende:
Zeg TS, gewoon even een gewetensvraag. Je hebt geen telefoon nummer, je weet niet zeker hoe deze person eruit ziet, je weet niet eens of deze person 35 is of 65 en of hij wel echt een professor is. Maar ondanks al deze onzekerheden lijkt het jou een goed idee hem te ontmoeten op een hotelkamer, alleen.
Heb je dan geen stemmetje in jou hoofd dat zegt: zo ben ik niet opgevoed, dit is geen goed idee, deze persoon vertrouwt mij niet anders deelde hij wel meer, waarom zou ik hem vertrouwen?

[..]

Dit
Deze prof.is wel een hotelpoeper he..en gene bospoeper die zijn wipke doet tegen een boom.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:58:27 #194
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177030807
Heb je dan nog niet op facebook of LinkedIn ofzo gezocht.
Op 1 na heb ik iedereen waar ik een beetje mijn best voor heb gedaan gewoon allemaal online teruggevonden. Ook degene die dachten dat geen achternaam opgeven oid veilig voor ze was. :')
Gelukkig ben ik alleen idioot nieuwsgierig en verder harmless. :@

Misschien locatiesevices vooraf op je telefoon inschakelen? Mocht je toch vermist raken weten ze waar te zoeken. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 8 februari 2018 @ 11:21:40 #195
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177031135
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:58 schreef Elpis het volgende:
Heb je dan nog niet op facebook of LinkedIn ofzo gezocht.
Op 1 na heb ik iedereen waar ik een beetje mijn best voor heb gedaan gewoon allemaal online teruggevonden. Ook degene die dachten dat geen achternaam opgeven oid veilig voor ze was. :')
Gelukkig ben ik alleen idioot nieuwsgierig en verder harmless. :@

Misschien locatiesevices vooraf op je telefoon inschakelen? Mocht je toch vermist raken weten ze waar te zoeken. :)
En ik maar denken dat ik veilig was :')
fok you ja!
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:39:39 #196
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177032236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:58 schreef Elpis het volgende:
Heb je dan nog niet op facebook of LinkedIn ofzo gezocht.
Op 1 na heb ik iedereen waar ik een beetje mijn best voor heb gedaan gewoon allemaal online teruggevonden. Ook degene die dachten dat geen achternaam opgeven oid veilig voor ze was. :')
Gelukkig ben ik alleen idioot nieuwsgierig en verder harmless. :@

Misschien locatiesevices vooraf op je telefoon inschakelen? Mocht je toch vermist raken weten ze waar te zoeken. :)
Jawel zeker geprobeerd, maar nada. Ik heb natuurlijk ook enkel zijn voornaam (als die klopt) en woonplaats (als die klopt :D)....hij zei me wel dat zijn FB volledig "afgesloten" is voor privé en hij ook niet in de zoeklijst of google staat, omdat hun blijkbaar als leraar ook geen contact mogen hebben met de studenten via FB. Leek me wel geloofwaardig, maar weet niet of het echt zo is.

Vandaag een berichtje gehad met volgende inhoud (zonder telefoonnummer of iets anders):

*bedankt voor jouw mailtje :D"

euhmm.....ok. Ik reageer maar niet....weet verder ook niks te zeggen. Ik krijg nu meer ook de indruk dat hij wat aan het "spelen" is.....zo van: laat ze maar lekker wachten.

to be contiunued
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:42:18 #197
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177032278
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:58 schreef Elpis het volgende:

Misschien locatiesevices vooraf op je telefoon inschakelen? Mocht je toch vermist raken weten ze waar te zoeken. :)
in het hotel weten ze toch dat ik er ben :D geen locatieservice nodig. Ik heb daar gereserveerd onder mijn echte naam en als ik incheck zal ik de ID ook moeten afgeven.......het is zoals gezegd een dood gewoon hotel....laat me zeggen zoals een Van der Valk of Golden Tulip.
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:48:41 #198
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177032373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:42 schreef smoothietje het volgende:

[..]

in het hotel weten ze toch dat ik er ben :D geen locatieservice nodig. Ik heb daar gereserveerd onder mijn echte naam en als ik incheck zal ik de ID ook moeten afgeven.......het is zoals gezegd een dood gewoon hotel....laat me zeggen zoals een Van der Valk of Golden Tulip.
Jij hebt gereserveerd en betaald?

En een professor moet toch zeker makkelijk te vinden zijn via Google als jij weet waar hij professor in is en z’n voornaam.

Meisje ik geloof er allemaal niks van. Je komt erg naïef op me over en dan ben je al 38??
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:53:26 #199
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177032470
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
En een professor moet toch zeker makkelijk te vinden zijn via Google als jij weet waar hij professor in is en z’n voornaam.
Dit ja. En binnen facebook kan je ook iemand vinden die via Google niet te vinden is.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 8 februari 2018 @ 13:13:29 #200
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177032843
Laat ons maar weten hoe het was :P
fok you ja!
pi_177032963
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij hebt gereserveerd en betaald?

En een professor moet toch zeker makkelijk te vinden zijn via Google als jij weet waar hij professor in is en z’n voornaam.

Meisje ik geloof er allemaal niks van. Je komt erg naïef op me over en dan ben je al 38??
Ik geloof er ook geen snars van al dat gedoe...Bij de ene slaat de kindsheid al vroeger toe dan bij de ander.
pi_177033215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:13 schreef smoothietje het volgende:

[..]

nee hoor. Waarom zou ik dat denken? Ik ontmoet die mens in het openbaar. We gaan eerst iets drinken. Er zullen 20-30 andere mensen om ons heen zijn. Ik zit niet op hem te wachten op de hotelkamer. Zo gek ben ik niet.

Kijk, voor het moment dat hij binnen komt lopen, weet ik toch al veel: is hij het echt, is hij echt zo oud. Ik ken bijvoorbeeld zijn woonplaats (al kan dit natuurlijk ook gelogen zijn). Het lijkt van de ene kant gevaarlijk, maar het is toch ook spannend om iemand te leren kennen.

Eens we daar zitten, ga ik een beetje op mijn buikgevoel af en verder heb ik met een vriendin afgesproken om met regelmaat te appen....ook eens dat we op de kamer moesten zijn.......ik heb haar ook alle details van hem, die ik heb doorgegeven. Ook welk forum, wat zijn profiel daar is etc. kwestie van "backup".

Plus, als hij er is, zal ik dat ook aan hem meedelen. Mss nog een persoonlijk tip van mij aan alle diegene die zoiets ook van plan zijn en het niet vertrouwen: bestel roomservice en laat die "onverwacht" komen zonder dat hij dat weet. Bijvoorbeeld: fles wijn om 22.30 uur brengen (regel je gewoon op voorhand). Heb je dus rond die tijd nog een extra "escape" moest er iets mis zijn.
Heb je wel een foto van hem?
pi_177034043
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef smoothietje het volgende:
Hey how wat? Wordt hier al geld op mijn verhaal gezet :D?

Oki do. Ik ben echt wel een volwassen vrouw. Ik denk hij liegt niet over zijn leefdtijd. Hij is prof. aan de uni. Je hoort het aan zijn taalgebruik en manier van denken dat hij volwassen is (hopelijk niet 65 ipv. 35 :D).

Hah heb niets meer gehoord. Gisteren stuurde hij nog of mijn dag ook zo druk was. Meer niet. Precies wat aan het "vissen".

Nou. De telefoonnr.heb ik dus nog niet. Maar...we zien wel

Blijf voor al lekker geld inzetten :D. Ik gok op:

Hij KOMT :D hahaha. Vat het op hoe je wil.

Zondagavond weten we allen meer .....
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:13 schreef smoothietje het volgende:
Ik moet zeggen: ik heb hier wel lol voor het moment! Gekke bende
Sorry hoor maar iedereen met een beetje mensenkennis ziet hier toch overduidelijk geen vrouw van 36 jaar aan het woord :')
Geen interesse.
pi_177034583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:21 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor maar iedereen met een beetje mensenkennis ziet hier toch overduidelijk geen vrouw van 36 jaar aan het woord :')
Eerder een tiener van 16 met een lulletje...
pi_177035576
Ben erg naar de afloop van dit verhaal. Klinkt tenminste als een ‘tienerobsessie’. Seks is gewoon seks. Geef je zelf geen valse hoop..

Veel plezier zondag
-
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:05:00 #206
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177035861
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:54 schreef Anneloos het volgende:
Ben erg naar de afloop van dit verhaal. Klinkt tenminste als een ‘tienerobsessie’. Seks is gewoon seks. Geef je zelf geen valse hoop..
Dit is inderdaad een gevalletje waarbij de voorpret het leukst is. Ben erg benieuwd naar volgende week. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:10:53 #207
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177036016
Zeg jongens.....ja, ik ben echt wel 38. Zo nu de vragen:

Ik ken zijn voornaam, maar weet niet waar hij werkt. Er bestaan immers veel universiteiten......dus als ik

Prof. Tom en dan geen achternaam ingeef in Facebook krijg ik een heel lijst van heel de wereld. En geen foto wat er opkomt lijkt op hem....dat werkt dus niet.

Ik heb alle foto's die ik heb ontvangen gecheckt via Google Image search.....maar hij lijkt kennelijk ook niet van gisteren te zijn. Want geen van die foto's kan ik via image search terugvinden.

Als iemand andere nuttige tips heeft, graag. BTW...ik heb ook zijn geboortedatum. Heb dus ook de combi naam+geboortedatum een woonplaats geprobeerd...Ook niks te vinden. Ik heb dus heus al veel manieren geprobeerd om er achter te komen of die persoon wel echt is, wie hij zegt.

Zoals gezegd, als iemand nog een tip heeft....Wat heb ik dus

Voornaam, woonplaats, beroep (niet waar hij deze uitoefent), ken zijn studierichting niet, daar hebben we het niet echt over gehad, geboortedatum, weet nog een aantal hobbies, heb ik ook al geprobeerd....dus verenigingen, sportclubs daar in de buurt.....allemaal zonder resultaat.
pi_177036091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:10 schreef smoothietje het volgende:
Zeg jongens.....ja, ik ben echt wel 38. Zo nu de vragen:

Ik ken zijn voornaam, maar weet niet waar hij werkt. Er bestaan immers veel universiteiten......dus als ik

Prof. Tom en dan geen achternaam ingeef in Facebook krijg ik een heel lijst van heel de wereld. En geen foto wat er opkomt lijkt op hem....dat werkt dus niet.

...
Prof. Tom in groningen
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Snijders

Prof. Tom in Utrecht
https://www.uu.nl/medewerkers/tfmterbogt/0

Etc

https://www.google.nl/sea(...)aar+tom+universiteit.

Elke hoogleraar staar gewoon met foto en naam.op de site van de uni. En nee er zijn niet veel unis in Nederland, 8 ofzo?

En een normaal iemand noemt zich hoogleraar en geen professor
pi_177036138
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:10 schreef smoothietje het volgende:
Zeg jongens.....ja, ik ben echt wel 38. Zo nu de vragen:

Ik ken zijn voornaam, maar weet niet waar hij werkt. Er bestaan immers veel universiteiten......dus als ik

Prof. Tom en dan geen achternaam ingeef in Facebook krijg ik een heel lijst van heel de wereld. En geen foto wat er opkomt lijkt op hem....dat werkt dus niet.

Ik heb alle foto's die ik heb ontvangen gecheckt via Google Image search.....maar hij lijkt kennelijk ook niet van gisteren te zijn. Want geen van die foto's kan ik via image search terugvinden.

Als iemand andere nuttige tips heeft, graag. BTW...ik heb ook zijn geboortedatum. Heb dus ook de combi naam+geboortedatum een woonplaats geprobeerd...Ook niks te vinden. Ik heb dus heus al veel manieren geprobeerd om er achter te komen of die persoon wel echt is, wie hij zegt.

Zoals gezegd, als iemand nog een tip heeft....Wat heb ik dus

Voornaam, woonplaats, beroep (niet waar hij deze uitoefent), ken zijn studierichting niet, daar hebben we het niet echt over gehad, geboortedatum, weet nog een aantal hobbies, heb ik ook al geprobeerd....dus verenigingen, sportclubs daar in de buurt.....allemaal zonder resultaat.
Laten we nou niet te hard van stapel lopen. Laat het lekker op je afkomen ontspan en zie wat er van komt.. ga er niet heen met verwachtingen.. deze man zit niet te wachten op een relatie.. is waarschijnlijk net zo nieuwsgierig als jij en wil daarom tijdelijk geen contact. Gewoon genieten zondag!
-
  donderdag 8 februari 2018 @ 17:02:37 #210
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177037245
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:14 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Laten we nou niet te hard van stapel lopen. Laat het lekker op je afkomen ontspan en zie wat er van komt.. ga er niet heen met verwachtingen.. deze man zit niet te wachten op een relatie.. is waarschijnlijk net zo nieuwsgierig als jij en wil daarom tijdelijk geen contact. Gewoon genieten zondag!
ja, dit. En dat verklaart ook waarom hij niet zo open met zijn gegevens is. Hij wil geen relatie....en al ik dan alles zo weten? Dan zou hij bang zijn,dat ik daarna voor zijn deur sta. Wie weet heeft hij wél een relatie en wil dit (nog) niet zeggen.

Dus......dit. Ik wil me terug ontspannen. Heb ook de tijd niet om 10 uren op internet te rechercheren....

Prof. Tom was maar een voorbeeld......;) Ik ga hier ook niet gegevens van iemand anders plaatsen, dat begrijpen jullie toch wel. Wellicht is hij gewoon leraar en heeft de titel nog niet? Ach, er zijn 1000 mogelijkheden
pi_177037337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:02 schreef smoothietje het volgende:

[..]

ja, dit. En dat verklaart ook waarom hij niet zo open met zijn gegevens is. Hij wil geen relatie....en al ik dan alles zo weten? Dan zou hij bang zijn,dat ik daarna voor zijn deur sta. Wie weet heeft hij wél een relatie en wil dit (nog) niet zeggen.

Dus......dit. Ik wil me terug ontspannen. Heb ook de tijd niet om 10 uren op internet te rechercheren....

Prof. Tom was maar een voorbeeld......;) Ik ga hier ook niet gegevens van iemand anders plaatsen, dat begrijpen jullie toch wel. Wellicht is hij gewoon leraar en heeft de titel nog niet? Ach, er zijn 1000 mogelijkheden
Daar ben ik het wel mee eens. Of hij nou eerlijk is of niet dat kun je toch niet achterhalen en voor seks maakt dat nou ook weer niet zoveel uit toch?
  donderdag 8 februari 2018 @ 17:21:45 #212
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177037535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:08 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Of hij nou eerlijk is of niet dat kun je toch niet achterhalen en voor seks maakt dat nou ook weer niet zoveel uit toch?
Precies. Het is een sexdate zoals ik het lees. Niet meer niet minder. Dus gewoon gaan genieten zondag :Y
fok you ja!
  donderdag 8 februari 2018 @ 17:24:44 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177037590
Wat een moeite voor een seksafspraakje? :P In het meest waarschijnlijke scenario zie je hem en loop je weg, of heb je hem binnen 5 minuten gezegd dat het niks wordt (of hij jou).
KuikenGuppy
pi_177038376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:05 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een gevalletje waarbij de voorpret het leukst is. Ben erg benieuwd naar volgende week. :D
Waar zouden ze het eerst beginnen...met beffen of aftrekken..???
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:43:08 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177038997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:13 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Waar zouden ze het eerst beginnen...met beffen of aftrekken..???
Ik denk met deceptie :P.
KuikenGuppy
pi_177040939
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik denk met deceptie :P.
Dat is inderdaad de eerste stap bij een date via online media :p

Heerlijk speculeren
-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 01:00:27 #217
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177047871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:10 schreef smoothietje het volgende:
Zeg jongens.....ja, ik ben echt wel 38
Whut? :o

Ik dacht dat je een jaar of 20 was :o
Zeker overheen gelezen ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 01:07:38 #218
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177047916
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij hebt gereserveerd en betaald?

En een professor moet toch zeker makkelijk te vinden zijn via Google als jij weet waar hij professor in is en z’n voornaam.

Meisje ik geloof er allemaal niks van. Je komt erg naïef op me over en dan ben je al 38??
:o Damn!!

Nee ik geloof hier ook niks van _O-

En dat professor verhaal al helemaal niet :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177047996
Mensen hebben geen geduld meer.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 01:38:46 #220
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177048053
-O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 9 februari 2018 @ 02:17:42 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177048120
Tvp
pi_177048798
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:24 schreef Burdie het volgende:
Wat een moeite voor een seksafspraakje? :P In het meest waarschijnlijke scenario zie je hem en loop je weg, of heb je hem binnen 5 minuten gezegd dat het niks wordt (of hij jou).
Gelukkig heb je dan wel al een hotelkamer betaald voor iemadn met een heel dik salaris :P Die je dan vervolgens niet gaat gebruiken.

Dit zou niet zo moeilijk moeten zijn, meneer de professor moet of echt gouden handjes hebben en haar de meest verleidelijke berichtjes sturen of TS is erg wanhopig :P
pi_177052419
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Gelukkig heb je dan wel al een hotelkamer betaald voor iemadn met een heel dik salaris :P Die je dan vervolgens niet gaat gebruiken.

Dit zou niet zo moeilijk moeten zijn, meneer de professor moet of echt gouden handjes hebben en haar de meest verleidelijke berichtjes sturen of TS is erg wanhopig :P
Als mijnheer de prof.niet komt is er zeker geen billenklets.Een prof zonder ervaring en een dame met ervaring....Zal geen goesting meer hebben in het leren..zijn kindsheid zal nog niet begonnen zijn...terwijl het hare al ver gevorderd is voor die ouderdom.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:50:47 #224
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177052763
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:13 schreef demonnomed het volgende:
Waar zouden ze het eerst beginnen...met beffen of aftrekken..???
Het begint allemaal met een ongemakkelijke 'Hey, alles goed?' O+
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 12:19:42 #225
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177053670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het begint allemaal met een ongemakkelijke 'Hey, alles goed?' O+
In dit geval misschien wel ja O+
Ik heb zelf gelukkig nooit ongemakkelijke situaties gehad,al ben ik ook zeker wel in heel verrassende situaties gekomen
Misschien heeft het ook te maken met je instelling :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177053782
Zoals velen hier denk ik ook dat je wat teveel emotioneel betrokken bent en vooral jezelf probeert te overtuigen dat het ondanks een hoop signalen toch die geweldige fantasie date (en liefde?) kan worden.

Zou je oprecht ook tevreden kunt zijn met alleen sex en daarna niets meer horen?

Ik zou idd zeggen, laat het wat los en zie maar wat er gebeurt. Het is een soort fantasiewereld waarin je samen bent gestapt, de realiteit (is hij wie hij is, meent hij wat hij zegt, vertrouw je hem etc. etc.) zal vanzelf blijken....
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:23:35 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177063129
En? ;) Oow wacht... na het weekend..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 9 februari 2018 @ 22:17:52 #228
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177067950
wie fokt euhm gokt nog mee?

Nog steeds geen message van hem....Hij was wel weer online...yeaah. En antwoord niet...yeaah...

ok, heb dan maar mijn stoute schoenen aan gedaan en hem gezonden:

Hey........hier mijn mobielnummer....................kijk ernaar uit om jou live te ontmoeten....

Zo.....hij heeft dus nu mijn nummer. Dan is het maar zo. Blokkeren kan ik hem altijd. Hij heeft dat bericht ook gelezen. Maar geen antwoord.

Ik geef toe, ik denk nu ook *dat wordt niets met die hete seks*.....maar waarom in godsnaam stuurt hij niet gewoon: ik kom niet.
Nu kon ik wel 1 ding bedenken....hij heeft vanavond een date en kijkt of hij die in bed krijgt....indien, zegt hij mij morgen af....indien neen, kan hij morgen nog steeds komen.
Tijd winnen dus, en vooral nu niets definitief toezeggen.....
pi_177068485
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef smoothietje het volgende:
wie fokt euhm gokt nog mee?

Nog steeds geen message van hem....Hij was wel weer online...yeaah. En antwoord niet...yeaah...

ok, heb dan maar mijn stoute schoenen aan gedaan en hem gezonden:

Hey........hier mijn mobielnummer....................kijk ernaar uit om jou live te ontmoeten....

Zo.....hij heeft dus nu mijn nummer. Dan is het maar zo. Blokkeren kan ik hem altijd. Hij heeft dat bericht ook gelezen. Maar geen antwoord.

Ik geef toe, ik denk nu ook *dat wordt niets met die hete seks*.....maar waarom in godsnaam stuurt hij niet gewoon: ik kom niet.
Nu kon ik wel 1 ding bedenken....hij heeft vanavond een date en kijkt of hij die in bed krijgt....indien, zegt hij mij morgen af....indien neen, kan hij morgen nog steeds komen.
Tijd winnen dus, en vooral nu niets definitief toezeggen.....
Kan ook dat ie zijn date van vanavond in bed krijgt en morgen er nog een wil.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:10:25 #230
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177069273
Maar heb je voor morgen al concreet een tijdstip en plek afgesproken?

[ Bericht 5% gewijzigd door Elpis op 09-02-2018 23:22:39 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:40:26 #231
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177069910
ja.....plek ...en tijdstip zo circa. maar hij zou tijdstip nog bevestigen......en dat heeft hij nooit gedaan. hij wou ook nummers wisselen begin van deze week en niet gedaan. toen ik vroeg of we nummers moeten verwisselen, geen reactie meer
pi_177070017
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:40 schreef smoothietje het volgende:
ja.....plek ...en tijdstip zo circa. maar hij zou tijdstip nog bevestigen......en dat heeft hij nooit gedaan. hij wou ook nummers wisselen begin van deze week en niet gedaan. toen ik vroeg of we nummers moeten verwisselen, geen reactie meer
Welkom in de wereld van seksdating
Dit gaat het niet worden ben ik bang
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:53:26 #233
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177070207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:40 schreef smoothietje het volgende:
maar hij zou tijdstip nog bevestigen
Daar zou ik dan geen cent in steken en nog geen kamer boeken. En alleen als het niet te ver is wellicht de gok wel nemen om er heen te gaan, maar als dat ook niet 1 2 3 gedaan te doen is ook die moeite niet eens nemen.

Willen de mannen met de jankverhalen over seksdates gelijk even notitie nemen dat het voor vrouwen ook niet van een leien dakje hoeft te gaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 10-02-2018 00:17:58 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 00:31:27 #234
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177071219
Kan maar een ding bedenken; het is carnaval .... Hij is op pad met het Zaate Hemenieke.
Maar serieus, als die het laat afweten :N o|O :r dan schaam ik me dat ik man ben. Wat een slappe, onsympathieke en niet-empathische kl##tzak. In dat geval zie ik hem als geestelijk gestoord. Zo doe je niet, zo ben je niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 06:41:10 #235
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177073365
als nu helemaal niets meer komt, dan ga ik alle andere vrouwen in dat forum waar hij mee schrijft ook inlichten en hun waarschuwen. Eens zien, wie hij bij hun is. Wellicht een ander naam, beroep???? Ben benieuwd
pi_177073370
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:41 schreef smoothietje het volgende:
als nu helemaal niets meer komt, dan ga ik alle andere vrouwen in dat forum waar hij mee schrijft ook inlichten en hun waarschuwen. Eens zien, wie hij bij hun is. Wellicht een ander naam, beroep???? Ben benieuwd
Was het zo'n site als deze https://waplog.com ?
En waarom ga je alle andere dames waar hij ook mee schrijft inlichten? Wat levert het op voor jou?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 06:49:02 #237
475523 smoothietje
sweet and healthy!
pi_177073374
Om hun te waarschuwen.....mss is hij een fake die dit met weet ik niet hoeveel vrouwen doet. Dan moeten zich dat niet aan doen.....als hij alle weken met iemand afspreekt en dan gewoon niets meer laten weten.

Bovendien kan ik zo te weten komen of hij een fake is. Dat levert mij gemoedsrust op. Oneerlijke mensen moet je stoppen.
pi_177073383
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:49 schreef smoothietje het volgende:
Om hun te waarschuwen.....mss is hij een fake die dit met weet ik niet hoeveel vrouwen doet. Dan moeten zich dat niet aan doen.....als hij alle weken met iemand afspreekt en dan gewoon niets meer laten weten.

Bovendien kan ik zo te weten komen of hij een fake is. Dat levert mij gemoedsrust op. Oneerlijke mensen moet je stoppen.
Maar had je iets anders verwacht?
pi_177073398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:41 schreef smoothietje het volgende:
als nu helemaal niets meer komt, dan ga ik alle andere vrouwen in dat forum waar hij mee schrijft ook inlichten en hun waarschuwen. Eens zien, wie hij bij hun is. Wellicht een ander naam, beroep???? Ben benieuwd
Heeft hij verteld dan met wie hij nog meer schrijft?
pi_177073503
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:49 schreef smoothietje het volgende:
Om hun te waarschuwen.....mss is hij een fake die dit met weet ik niet hoeveel vrouwen doet. Dan moeten zich dat niet aan doen.....als hij alle weken met iemand afspreekt en dan gewoon niets meer laten weten.

Bovendien kan ik zo te weten komen of hij een fake is. Dat levert mij gemoedsrust op. Oneerlijke mensen moet je stoppen.
Het is nog heel erg vroeg. Neem eerst eens een bak koffie en haal diep adem.

Het weekend is nog niet voorbij. Wacht het eerst even af.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 08:25:35 #241
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177073683
Dm
Sweet but not that sweet !
pi_177074110
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:49 schreef smoothietje het volgende:
Om hun te waarschuwen.....mss is hij een fake die dit met weet ik niet hoeveel vrouwen doet. Dan moeten zich dat niet aan doen.....als hij alle weken met iemand afspreekt en dan gewoon niets meer laten weten.

Bovendien kan ik zo te weten komen of hij een fake is. Dat levert mij gemoedsrust op. Oneerlijke mensen moet je stoppen.
En als hij je vertelt dat hij een relatie heeft en zij van niks mag weten? Ga je deze oneerlijke man dan ook stoppen? Of doe je dat alleen als jij afgewezen wordt?
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 09:17:12 #243
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177074281
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:00 schreef alors het volgende:

[..]

En als hij je vertelt dat hij een relatie heeft en zij van niks mag weten? Ga je deze oneerlijke man dan ook stoppen? Of doe je dat alleen als jij afgewezen wordt?
Ik denk dat dat ook aan de hand is!
Sweet but not that sweet !
  zaterdag 10 februari 2018 @ 09:35:27 #244
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177074493
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:31 schreef LeesFoknl het volgende:
Kan maar een ding bedenken; het is carnaval .... Hij is op pad met het Zaate Hemenieke.
Maar serieus, als die het laat afweten :N o|O :r dan schaam ik me dat ik man ben. Wat een slappe, onsympathieke en niet-empathische kl##tzak. In dat geval zie ik hem als geestelijk gestoord. Zo doe je niet, zo ben je niet.
Nou nou nou nou zo erg is het ook weer niet. Is het netjes? Helemaal niet nee. Kut als het je overkomt? Ja hartstikke.
Maar goed les geleerd. Dit soort dingen gebeuren kennelijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:41 schreef smoothietje het volgende:
als nu helemaal niets meer komt, dan ga ik alle andere vrouwen in dat forum waar hij mee schrijft ook inlichten en hun waarschuwen. Eens zien, wie hij bij hun is. Wellicht een ander naam, beroep???? Ben benieuwd
Nah laat gaan. Misschien daagt hij daar wel op. Je weet het niet.
Ik heb zelf heel lang gedacht dat ik kennelijk gewoon niet leuk genoeg was. :@
Kan ook allemaal.

Het suffe is dat als hij straks alsnog het tijdstip zou bevestigen dat jij allang niet meer in de mood bent. :')
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:16:51 #245
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177077861
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:39 schreef smoothietje het volgende:
hij is 35, ik ben 38+ :)....we spreken af in een hotel...neutrale plaats dus....geen love hotel, een echt hotel met mensen die daar werken ;). We willen daar in de bar eerst iets drinken

Het ging niet anders met afspreken. Hij is druk bezet, ik ook en we wonen honderden kilometers van elkaar verwijderd. Die date is al 3 weken geleden geplant.

Eigenlijk heb ik al best geen zin meer door al dat gedoe.

Ik was echt goed gezind, had goesting. Voelde de sex vibe....dan deze stomme "ik moet afstand hebben"....nu wel wat leuke berichtjes heen en weer.......maar door zoiets veranderd mijn gevoel voor iemand totaal.

Oftewel bedoel je het serieus of niet. Wij zijn toch geen kleine kinderen. Als hij te geil wordt omdat hij 3 weken moet wachten, kan ik toch niet aan doen. Hij is mij toch niks verschuldigd. Hij kon toch vorig weekend ook iemand gaan neuken (en mss heeft hij dat ook....)......wie kan je nog geloven online. Hij zegt zijn laatste seks is van begin december geleden.

Voor hetzelfde heeft hij een dag voor "onze" date en date met iemand anders en neukt daar ook

Dan voelt alles plots niet meer zo "spannend" en als "ons groot avontuur"....

Het is zoals fietsie zegt: veel te veel over nagedacht...Dan gaat de goesting over :D
volgens mij ben jij gewoon echt heel erg verliefd op hem. en met iemand waar je verliefd op bent kan je beter geen sexdate mee beginnen.
en pas trouwens goed op hoor, je hebt geen idee wie of wat hij is en of hij uberhoupt wel goede bedoelingen heeft. misschien is hij wel gevaarlijk ofzo. laat je nooit verleiden door hem om met hem mee te gaan naar zijn huis. ook al is hij nog zo aantrekkelijk en heeft ie nog zoveel charmes, trap daar niet in en geef duidelijk je grenzen aan en handhaaf daar ook op.
kortom, doe voorzichtig. en weest alert.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:28:55 #246
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177080254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:49 schreef smoothietje het volgende:
Om hun te waarschuwen.....mss is hij een fake die dit met weet ik niet hoeveel vrouwen doet. Dan moeten zich dat niet aan doen.....als hij alle weken met iemand afspreekt en dan gewoon niets meer laten weten.

Bovendien kan ik zo te weten komen of hij een fake is. Dat levert mij gemoedsrust op. Oneerlijke mensen moet je stoppen.
Doe niet zo schijnheilig.
Je wilde seks met hem hebben en je zei dat het je niet interesseerde als hij wel een relatie heeft maar met jou vreemdgaat.

Het was toch maar een seksdate? Move on.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177080642
Het is weekend!

Hoe staat het met de geilheid?
pi_177080759
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
Het is weekend!

Hoe staat het met de geilheid?
Daar heb ik het weekend niet voor nodig..
-
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:42:33 #249
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177080852
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Doe niet zo schijnheilig.
Je wilde seks met hem hebben en je zei dat het je niet interesseerde als hij wel een relatie heeft maar met jou vreemdgaat.

Het was toch maar een seksdate? Move on.
als hij vreemd gaat dan is dat verkeerd vind ik, waarom zou TS daar aan mee moeten (willen) werken? nou?

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 10-02-2018 13:51:02 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177080863
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:40 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Daar heb ik het weekend niet voor nodig..
De date is in t weekend, toch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')