abonnement Unibet Coolblue
pi_180364424
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:57 schreef matthijst het volgende:
Parkeren nog een beetje te doen daar?
Ik lees hier en daar dat het best wel kut is. Wij pakken een tourbus. :)
pi_180370143
Ik heb een een geheime parkeer locatie ooit gevonden ergens in die woonwijken vlak bij Goffert, maar nu gaan we dusdanig laat dat ik benieuwd ben of die ook niet vol staat.

Balen.. had vrij gevraagd en al, heeft mijn concertpartner net een nieuwe baan, en kan daarom dus niet eerder weg.
pi_180371781
Lekker...de afgelopen 5 weken vallen de mussen dood vh dak..ik ga vanavond naar Eminem en het regent al de hele dag :')


Hoop stiekem wel dat ze ergens een tv scherm met België-frankrijk hebben hangen. Volgens mij komtie toch niet voor 2115
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 10 juli 2018 @ 11:21:07 #29
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_180371857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:17 schreef kalinhos het volgende:
Lekker...de afgelopen 5 weken vallen de mussen dood vh dak..ik ga vanavond naar Eminem en het regent al de hele dag :')

Hoop stiekem wel dat ze ergens een tv scherm met België-frankrijk hebben hangen. Volgens mij komtie toch niet voor 2115
Jij gaat naar Hannover?
pi_180371887
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:11 schreef DoNotPanic het volgende:
Kaartjes voor 40 euro te koop op ticketswap, bizar
Da's nog te duur voor vergane glorie.
pi_180372164
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:21 schreef Xurk het volgende:

[..]

Jij gaat naar Hannover?
Stimmt.

Donderdag ben ik op vakantie en mijn schoonouders wonen 15km van het concertterrein dus dat komt ideaal uit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_180372823
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Da's nog te duur voor vergane glorie.
Heb - door omstandigheden - van het weekend mijn kaartjes gelukkig nog voor een redelijke prijs kunnen verkopen. Toch opmerkelijk hoe ontzettend veel kaarten er aangeboden worden..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_180372937
Staat ie deze donderdag in het Goffert? Dat moet ik eigenlijk wel even checken, da's twee meter lopen. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180401191
Hij was goed gisteren _O_

Ongeveer zelfde setlist als London 2014 en volgens mij exact zelfde als die hij de afgelopen weken speelde.

Maar echt, die zuiverheid van rappen over de beat, het is bijna of er een cd aanstaat zo goed klinkt t nog _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_180417838
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Staat ie deze donderdag in het Goffert? Dat moet ik eigenlijk wel even checken, da's twee meter lopen. :o
Ja vandaag dus :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:28 schreef kalinhos het volgende:
Hij was goed gisteren _O_

Ongeveer zelfde setlist als London 2014 en volgens mij exact zelfde als die hij de afgelopen weken speelde.

Maar echt, die zuiverheid van rappen over de beat, het is bijna of er een cd aanstaat zo goed klinkt t nog _O_
Zeer benieuwd.. was dat ook met 2Chainz en Royce?
pi_180420863
Pff ik bezoek bijna 2 á 3 concerten per maand.. maar voor het eerst sinds tijden weer een beetje zenuwen voor een concert om mijn jeugdheld te zien _O-

Is dat gek?
pi_180421143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff ik bezoek bijna 2 á 3 concerten per maand.. maar voor het eerst sinds tijden weer een beetje zenuwen voor een concert om mijn jeugdheld te zien _O-

Is dat gek?
Nee hoor. Heb ik ook. En ben afgelopen augustus ook nog geweest. :P
pi_180429193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja vandaag dus :P

[..]

Zeer benieuwd.. was dat ook met 2Chainz en Royce?
Royce kwam erbij voor Fast Lane

Voorprogramma van Royce heb jk gemist want die Duitsers deden er rustig 60min over qua fouilleren enzo... Chainz heb ik wel als voorprogramma gezien maar vond ik 13/dozijn rapper..
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 12 juli 2018 @ 20:29:01 #39
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_180431382
2Chainz dope man :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_180436242
Ow ow wat heb ik genoten zeg. Wat een held is deze man toch. Zoveel hits, en na die 15 jaar is hij met me mee gegroeid. Toen nog met de Eminem show, een reuzenrat, D-12, en de DJ.

Nu met live band, strijkers, de piano intro van Lose Yourself. Oow wat mooi!
pi_180436380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ow ow wat heb ik genoten zeg. Wat een held is deze man toch. Zoveel hits, en na die 15 jaar is hij met me mee gegroeid. Toen nog met de Eminem show, een reuzenrat, D-12, en de DJ.

Nu met live band, strijkers, de piano intro van Lose Yourself. Oow wat mooi!
Wel he?
Vond het echt tof, blij dat ik nog even een kaartje heb kunnen scoren. Hij was in vorm, dacht niet dat Rap God goed ging gaan. :P
Maar goede show :Y En even die Bad meets Evil shit, erg tof.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180441239
Voor de derde keer in vijf jaar gezien en het blijft genieten. Wat een baas. _O_
pi_180441252
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wel he?
Vond het echt tof, blij dat ik nog even een kaartje heb kunnen scoren. Hij was in vorm, dacht niet dat Rap God goed ging gaan. :P
Maar goede show :Y En even die Bad meets Evil shit, erg tof.
Ja man, ik voelde me weer het mannetje van 14 jaar wat zijn ogen uitkeek bij de Eminem Show optreden toen in de ArenA (mijn eerste concert ooit). Ik werd er soms bijna emo van wat die man voor mij en zo te zien velen met mij betekend heeft. En had echt het besef dat ik naar een levende legende aan het kijken was. Die indruk heb ik al heel lang niet meer gehad.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:18:32 #45
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180443143
Echt een geweldige show.
Niks op aan te merken.
pi_180445279
The Alchemist achter de draaitafel _O_

Voor de rest prima show maar wel erg druk vooraan. Hierdoor niet super veel van het podium kunnen zien. Plus was drinken en even plassen een ramp.
Ook de tijd tussen de acts kon wel korter.

Maargoed verder een fantastische avond gehad ^O^
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:08:03 #47
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_180445344
quote:
Gaaf dat er louter positieve recensies zijn!

Ik heb zelf ook erg genoten, heb zo goed als alle nummers van begin tot eind meegerapt :9 Ik stond wel een beetje op de verkeerde plek qua fangehalte aangezien de mensen om me heen alleen bij de grote hits met me mee deden :+

Wel lichtelijk jammer dat op een handjevol nummers na alles maar 1 couplet + 1 refrein gespeeld werd. Ik wist dat dat het geval was bij het blok van pre-retirement lead singles aan het eind, maar had niet verwacht dat het bij alle nummers het geval zou zijn. Natuurlijk pakt hij dan bij bijv. "Rap God" net het couplet waar het razendsnelle stuk in zit, maar soms wil je bij bepaalde nummers toch nét nóg een verse (of zelfs een andere verse) horen.

Het scheelt wel dat er zo ontzettend veel nummers gedaan werden en er ook weinig 'zwakkere' nummers (3a.m., Framed, Walk On Water) tussen zaten, dat heft de teleurstelling over de verkorte versies toch wel vrij goed op :)
pi_180445701
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:08 schreef Xurk het volgende:

[..]

Gaaf dat er louter positieve recensies zijn!

Ik heb zelf ook erg genoten, heb zo goed als alle nummers van begin tot eind meegerapt :9 Ik stond wel een beetje op de verkeerde plek qua fangehalte aangezien de mensen om me heen alleen bij de grote hits met me mee deden :+

Wel lichtelijk jammer dat op een handjevol nummers na alles maar 1 couplet + 1 refrein gespeeld werd. Ik wist dat dat het geval was bij het blok van pre-retirement lead singles aan het eind, maar had niet verwacht dat het bij alle nummers het geval zou zijn. Natuurlijk pakt hij dan bij bijv. "Rap God" net het couplet waar het razendsnelle stuk in zit, maar soms wil je bij bepaalde nummers toch nét nóg een verse (of zelfs een andere verse) horen.

Het scheelt wel dat er zo ontzettend veel nummers gedaan werden en er ook weinig 'zwakkere' nummers (3a.m., Framed, Walk On Water) tussen zaten, dat heft de teleurstelling over de verkorte versies toch wel vrij goed op :)
Ik vond het juist wel lekker, had echt het idee dat hij hit na hit op je afvuurde. En ging in zo'n versnelling dat het echt wel tempo in de set ook bracht. Een intro/outro concert hoeft voor mij ook niet altijd.

Walk On Water vind ik op single ook een kut plaat. Maar moet zeggen dat ik hem live erg tof vond. Skylar Grey heeft een dijk van een stem.
pi_180448253
Toen Walk on Water uitkwam vond ik het niets, maar ben het gaan waarderen. Vooral live is het een fantastisch nummer.

En 3 a.m. is heerlijk. _O_
  vrijdag 13 juli 2018 @ 16:06:49 #50
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_180448827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:34 schreef PicoMMP het volgende:
Toen Walk on Water uitkwam vond ik het niets, maar ben het gaan waarderen. Vooral live is het een fantastisch nummer.

En 3 a.m. is heerlijk. _O_
Ik vind Walk On Water ook best goed te pruimen (refrein niet zo, maar ook niet verschrikkelijk), de lyrics en zijn rustige flow met het gebrek aan erg aanwezige beats is wel weer iets anders. Maar live komt het niet goed uit de verf als om je heen allerlei ongeïnteresseerde "fans" een theekransje houden :N

3a.m. is zo'n nummer wat eens in de zoveel tijd wel geinig is maar het lijdt aan het Relapse-syndroom van het uitmelken van een niet-zo-heel-sterk idee (Arabische rapist / serial killer). Ik had van Relapse dan liever "Déjà Vu" of "Beautiful" gezien. Of als het toch één van de horrorcore nummers moest zijn: "Insane" :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')