abonnement Unibet Coolblue
pi_176949255
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:39 schreef Bluezz het volgende:

Eens.
Transgender/Homofoben van het zuiverste water, echt vreselijk van wat ik erover las op twitter :( :r
En toch denk ik dat zij heel erg veel mannen die net zo zijn vertegenwoordigen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 februari 2018 @ 15:44:23 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176949342
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En toch denk ik dat zij heel erg veel mannen die net zo zijn vertegenwoordigen.
Niet noodzakelijkerwijs alleen mannen, me dunkt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 februari 2018 @ 15:48:45 #228
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176949449
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En toch denk ik dat zij heel erg veel mannen die net zo zijn vertegenwoordigen.
Die wil ik dus liever ook niet op tv horen zeggen dat we vooral niet moeten denken dat transseksualiteit normaal is.

En zeker geen dik salaris betalen om zulke bralmeningen te verkondigen. Dat doen ze maar lekker waar dat thuishoort, namelijk in schimmige, stinkende voetbalkantines. Doei.
  zondag 4 februari 2018 @ 15:49:54 #229
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176949474
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet noodzakelijkerwijs alleen mannen, me dunkt.
Klopt. Al doen vrouwen over het algemeen iets minder moeilijk of luidruchtig over zulke dingen. Maar ze zijn er wel ja.
  zondag 4 februari 2018 @ 16:08:34 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176949933
Wat hebben ze gedaan?
Spoilers!
  zondag 4 februari 2018 @ 16:12:23 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176950037
3 Pastavullingen en 3 sauzen gemaakt *O* Kookmojo *O*
Spoilers!
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 16:13:54 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176950079
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat hebben ze gedaan?
Rene werd Renate.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 4 februari 2018 @ 16:17:24 #233
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176950178
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat hebben ze gedaan?
Er is blijkbaar een Belgische sportjournalist die verder wil als vrouw.
En Derksen wilde even benadrukken dat dat toch echt níet normaal is.
En om dat kracht bij te zetten zat Gijp er met een blonde pruik.
Om duidelijk te maken hoe belachelijk het idee van een man in vrouwenkleren is.

En nu zijn er mensen die beweren dat dat een grap is. Maar ik zie hem niet.
En de sponsors zijn ook aan het zoeken. Denk niet dat ze hem gaan vinden.
Dus hopelijk is het einde kippenhok.
Of misschien kunnen ze sponsors vinden die transseksualiteit ook abnormaal en reden tot ridiculisering vinden.
  zondag 4 februari 2018 @ 16:25:58 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176950510
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:17 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Er is blijkbaar een Belgische sportjournalist die verder wil als vrouw.
En Derksen wilde even benadrukken dat dat toch echt níet normaal is.
En om dat kracht bij te zetten zat Gijp er met een blonde pruik.
Om duidelijk te maken hoe belachelijk het idee van een man in vrouwenkleren is.

En nu zijn er mensen die beweren dat dat een grap is. Maar ik zie hem niet.
En de sponsors zijn ook aan het zoeken. Denk niet dat ze hem gaan vinden.
Dus hopelijk is het einde kippenhok.
Of misschien kunnen ze sponsors vinden die transseksualiteit ook abnormaal en reden tot ridiculisering vinden.
Wtf }:| :r
Spoilers!
pi_176950956
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Eens.
Transgender/Homofoben van het zuiverste water, echt vreselijk van wat ik erover las op twitter :( :r
kijk nu ga jezelf de fout in. Wat je leest op Twitter. Mening moet je zelf vormen en niet wat iemand zegt op Twitter.

Wat ik wel begrijp is dat het voor mensen moeilijk te accepteren is omdat ze het niet begrijpen. En hij interviewde veel hoge heren enzo als man en nu dus al vrouw. En ik kan mij voorstellen dat het voor sommigen raar is om opeens Bo ipv Boudewijn te zien

Wat ik wel mooi vind is dat zijn/haar vrouw en kinderen het accepteren. Dat de zender waar zij werkt het accepteert etc. Lekker uit mij ook raar binnen je huwelijk
  zondag 4 februari 2018 @ 16:43:21 #236
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176950992
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wtf }:| :r
Februari 2017. Inderdaad, :r
pi_176951292
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:49 schreef Molo het volgende:
Gewicht verliezen zou daar wel ook bij helpen neem ik aan toch?
Wat een gekut met jullie voeten, lijkt me heel beperkend.
Ik had er meer last van toen ik veel lichter was.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 februari 2018 @ 16:56:05 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176951329
Zo'n dag dat je een hoop doet, maar niet opschiet. Althans voor het oog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176951331
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 14:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk Bios! Ik hou ervan. Vooral kleine (obscure) zaaltjes :D
Dit was een minizaaltje in een heeeeellleeeee grote bios.
Wat een prachtige film, aan een stuk door genoten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176951371
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:41 schreef Goitske het volgende:

[..]

kijk nu ga jezelf de fout in. Wat je leest op Twitter. Mening moet je zelf vormen en niet wat iemand zegt op Twitter.

Wat ik wel begrijp is dat het voor mensen moeilijk te accepteren is omdat ze het niet begrijpen. En hij interviewde veel hoge heren enzo als man en nu dus al vrouw. En ik kan mij voorstellen dat het voor sommigen raar is om opeens Bo ipv Boudewijn te zien

Wat ik wel mooi vind is dat zijn/haar vrouw en kinderen het accepteren. Dat de zender waar zij werkt het accepteert etc. Lekker uit mij ook raar binnen je huwelijk
je hoeft iets toch niet te begrijpen om het te accepteren?! Ik begrijp ook niets van de lol van een caravan, of van een lelijke tatoeage, of van een gepunnikt hoedje om een wcrol. Toch voel ik absoluut niet de behoefte om (publiekelijk!) mensen die dat mooi/fijn/nuttig vinden af te zeiken.

Je mag best even verbaasd zijn als iemand transgender blijkt. Of eraan moeten wennen. Je verspreken en ook best niet snappen. Maar flauwe grappen zonder instemming kunnen gewoon niet :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176951398
En dan wil ook nog graag iets briesen over het interviewen van hoge 'heren' als man respectievelijk vrouw maar ik hou me even in :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 4 februari 2018 @ 17:00:34 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_176951429
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Wat zijn die mannen van dat kippenhokprogramma VI toch ongelofelijk sneu.
Hopelijk dat die sponsors er nu ook eens klaar mee zijn.
Zolang er hele volksstammen naar kijken en over praten/schrijven zal dat niet gebeuren.
Zodra het stil wordt rond de uitzending gaan de sponsoren nadenken dan wel weglopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_176951467
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
En dan wil ook nog graag iets briesen over het interviewen van hoge 'heren' als man respectievelijk vrouw maar ik hou me even in :+
O+

Ik betrap mijn peuter nu al op sexisme? Alleen de duplo mannetjes mogen in de duplo graafmachines rijden... -O-
pi_176951487
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:41 schreef Goitske het volgende:

[..]

kijk nu ga jezelf de fout in. Wat je leest op Twitter. Mening moet je zelf vormen en niet wat iemand zegt op Twitter.

Wat ik wel begrijp is dat het voor mensen moeilijk te accepteren is omdat ze het niet begrijpen. En hij interviewde veel hoge heren enzo als man en nu dus al vrouw. En ik kan mij voorstellen dat het voor sommigen raar is om opeens Bo ipv Boudewijn te zien

Wat ik wel mooi vind is dat zijn/haar vrouw en kinderen het accepteren. Dat de zender waar zij werkt het accepteert etc. Lekker uit mij ook raar binnen je huwelijk
Maar hoe “raar” het misschien ook is, je gaat er geen smakeloze grappen over maken en het dan afdoen als satire. Hoe moet het wel niet zijn als je nu aan het worstelen bent met deze gevoelens, en dan komen deze 4 idioten even met zo’n reactie. En als je op fb leest hoe veel mensen (voornamelijk mannen) hier over denken, dan vraag ik me werkelijk af hoe wij het hier voor elkaar hebben gekregen om het eerste land te zijn waar een homohuwelijk geregeld werd. Want man man man wat een holenmensgedachtegoed leeft er hier nog, echt schandalig.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 4 februari 2018 @ 17:03:01 #245
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176951488
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Zolang er hele volksstammen naar kijken en over praten/schrijven zal dat niet gebeuren.
Zodra het stil wordt rond de uitzending gaan de sponsoren nadenken dan wel weglopen.
We zullen zien. Ik heb goeie hoop.
  zondag 4 februari 2018 @ 17:04:21 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176951526
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

O+

Ik betrap mijn peuter nu al op sexisme? Alleen de duplo mannetjes mogen in de duplo graafmachines rijden... -O-
Anders botsen ze achteruit overal tegenaan, da's toch geen rocket science? })
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176951581
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

O+

Ik betrap mijn peuter nu al op sexisme? Alleen de duplo mannetjes mogen in de duplo graafmachines rijden... -O-
Herkenbaar hoor. Mijnes maakte daarnaast vorig jaar van playmobil 'Land Roze' en daar mochten de bruine poppetjes niet in :') :{ Ik vind dat best pijnlijk, maar hou me dan ook maar voor dat het ook oefenen is met verschillen en ontdekken hoe ver je kunt gaan. En als aanknopingspunt voor een gesprek erover.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 4 februari 2018 @ 17:07:52 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176951614
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:03 schreef RobinOok het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik heb goeie hoop.
Sponsoren zijn oa Heineken, Gillette en de Nederlandse Loterij, twitteren dat je hun producten daarom niet meer koopt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 4 februari 2018 @ 17:10:07 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176951682
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar hoe “raar” het misschien ook is, je gaat er geen smakeloze grappen over maken en het dan afdoen als satire. Hoe moet het wel niet zijn als je nu aan het worstelen bent met deze gevoelens, en dan komen deze 4 idioten even met zo’n reactie. En als je op fb leest hoe veel mensen (voornamelijk mannen) hier over denken, dan vraag ik me werkelijk af hoe wij het hier voor elkaar hebben gekregen om het eerste land te zijn waar een homohuwelijk geregeld werd. Want man man man wat een holenmensgedachtegoed leeft er hier nog, echt schandalig.
Jep
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176952148
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar hoe “raar” het misschien ook is, je gaat er geen smakeloze grappen over maken en het dan afdoen als satire. Hoe moet het wel niet zijn als je nu aan het worstelen bent met deze gevoelens, en dan komen deze 4 idioten even met zo’n reactie. En als je op fb leest hoe veel mensen (voornamelijk mannen) hier over denken, dan vraag ik me werkelijk af hoe wij het hier voor elkaar hebben gekregen om het eerste land te zijn waar een homohuwelijk geregeld werd. Want man man man wat een holenmensgedachtegoed leeft er hier nog, echt schandalig.
klopt het is ook jammer die acceptatie er niet is en ook vanuit een programma. Maar als je regelmatig kijkt kramen die wel meer uit
Maar ik denk dat in de sport wereld de acceptatie nog ver zoek is vooral in de voetbalwereld.
Ik merk zelf waar wij wonen meer acceptatie maar in bepaalde gebieden van Nederland is acceptatie ver zoek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')