abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 18:54:14 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176976623
De Trumpanzees zijn niet zo blij met deze bitchslap als ik de reacties op de tweet van Schiff zo bekijk.
Maar ik kan hem wel waarderen. Hij komt een stuk volwassener over dan Trump die het voornamelijk van schelden en denigreren moet hebben. Dat trucje kennen we nu wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games maandag 5 februari 2018 @ 18:59:30 #227
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176976721
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_176976756
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een heerlijke ironie. :') Er kunnen letterlijk 1001 andere redenen zijn dat hij die sancties niet wil uitvoeren. Sterker nog,ik betwijfel of het een beslissing van Trump zelf was. Mensen overschatten nog altijd de echte macht van een President.

[..]

Ja, een domme man die multimiljardair werd en de verkiezingen wo..

Weet je wat? Laat ook maar. Jullie zijn onverbeterlijk. Als ik hier over 2 jaar terugkom zie ik waarschijnlijk nog steeds hetzelfde zure, hatelijke gebazel. Hopelijk houdt het jullie 's nachts warm.
Behalve dan dat het niet aan Trump is om die beslissing te nemen. Hij weigert een wet uit te voeren die met een vetoproof meerderheid aangenomen is. Met andere woorden, hij weigert zijn grondwettelijke taak uit te voeren als Chief Executive.

Je kunt ook wel zeggen, "er zijn duizend en één redenen waarom ik geen inkomstenbelasting meer wil betalen". Maakt niet uit, want je hebt geen keus. En dus ben je illegaal bezig. Net als Trump.
  maandag 5 februari 2018 @ 19:04:33 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176976821
Er kunnen natuurlijk legitieme redenen zijn waarom een wet niet uitgevoerd wordt. In eerste aanleg was het omdat ze meer tijd nodig hadden oid, al staat me niet meer bij waarom ze zeiden meer tijd nodig te hebben. Dit keer heb ik geen reden gehoord... hebben ze uberhaupt een reden gegeven deze keer?

Edit: Volgens dit Reuters artikel geven ze aan dat het volgens hen zoals het nu is, wel al het beoogde doel bereikt als ik goed begrijp wat er staat:

quote:
"Today, we have informed Congress that this legislation and its implementation are deterring Russian defense sales," State Department spokeswoman Heather Nauert said in a statement. "Since the enactment of the ... legislation, we estimate that foreign governments have abandoned planned or announced purchases of several billion dollars in Russian defense acquisitions."

[...]

But citing long time frames associated with major defense deals, Nauert said it was better to wait to impose those sanctions.

"From that perspective, if the law is working, sanctions on specific entities or individuals will not need to be imposed because the legislation is, in fact, serving as a deterrent," she said in a statement.

[...]
pi_176976865
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:34 schreef Szura het volgende:
Hij besloot met z’n achterlijke ongeïnformeerde kop ook maar weer te fulmineren over het VK

@realDonaldTrump
The Democrats are pushing for Universal HealthCare while thousands of people are marching in the UK because their U system is going broke and not working. Dems want to greatly raise taxes for really bad and non-personal medical care. No thanks!

Britse minister reageert op de holbewoner

@Jeremy_Hunt
I may disagree with claims made on that march but not ONE of them wants to live in a system where 28m people have no cover. NHS may have challenges but I’m proud to be from the country that invented universal coverage - where all get care no matter the size of their bank balance
En Corbyn:

jeremycorbyn twitterde op maandag 05-02-2018 om 14:44:21 Wrong. People were marching because we love our NHS and hate what the Tories are doing to it. Healthcare is a human right. https://t.co/Pmo2xYSqZh reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176977315
Lawmakers, advocates urge Trump administration to resume Equifax probe

quote:
Consumer advocates on Monday urged the Trump administration to resume an investigation into how Equifax failed to protect the personal data of millions of consumers after Reuters reported the head of the U.S. consumer watchdog has pulled back on the existing probe.

In September, Equifax Inc said hackers had stolen personal data it had collected on some 143 million Americans.

On Monday, Reuters reported that Mick Mulvaney, head of the Consumer Financial Protection Bureau (CFPB), has dialed back the investigation begun by his predecessor, Richard Cordray.

Specifically, sources said Mulvaney has held back from ordering subpoenas against Equifax - routine steps in launching a full-scale probe. Meanwhile the CFPB has shelved plans for on-the-ground tests of how Equifax protects data, an idea backed by Cordray.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 19:44:43 #232
3928 Ulx
pi_176977671
Gaat niet gebeuren. Dat is slecht voor de aandelenkoers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176978555
The Times Asks Court to Unseal Documents on Surveillance of Carter Page

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
“Given the overwhelming public interest in assessing the accuracy of the Nunes memorandum and knowing the actual basis for the Page surveillance orders,” the Times’ motion says, the court should direct the publication of its orders and the application materials "with only such limited redactions as may be essential to preserve information that remains properly classified notwithstanding the declassification and dissemination of the Nunes memorandum."

Transparantie! :Y

kylegriffin1 twitterde op maandag 05-02-2018 om 20:25:44 "Trump lowered the shield of secrecy... after finding that the public interest... outweighed any need to protect the information. Because Mr Trump did so, the Times argues, there is no longer a justification 'for the Page warrant orders and application materials to be withheld.'" https://t.co/64h0qGCswQ reageer retweet
Goed punt! Benieuwd naar het antwoord :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2018 20:37:01 ]
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 20:37:21 #234
3928 Ulx
pi_176979031
Dat gaat nog leuk worden.
  Redactie Games maandag 5 februari 2018 @ 20:50:05 #235
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176979409
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En Corbyn:

jeremycorbyn twitterde op maandag 05-02-2018 om 14:44:21 Wrong. People were marching because we love our NHS and hate what the Tories are doing to it. Healthcare is a human right. https://t.co/Pmo2xYSqZh reageer retweet
Jezza _O_
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 5 februari 2018 @ 21:14:31 #236
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176980065
Sow, Dow Jones neemt ff een duik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176980135
Zo geef je dus 700 miljard uit aan defensie. Je koopt gewoon spullen tot je een ons weegt

https://www.politico.com/(...)ken-by-design-216935
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 5 februari 2018 @ 21:19:47 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176980230
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Jezza _O_

Oh, en Chávez zijn dochter is een slordige 4,2 miljard waard, in écht geld
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 21:19:54 #239
3928 Ulx
pi_176980234
https://www.politico.com/(...)-page-warrant-390795

De GOP geeft toch maar toe dat ze hebben gejokt.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:22:02 #240
192592 SureD1
------------------------------
pi_176980299
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:14 schreef Szura het volgende:
Sow, Dow Jones neemt ff een duik
Meer dan 4% eraf, dik 1000 punten zie ik dat goed?

Edit nu weer minder, loopt nog een half uurtje...
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 21:25:26 #241
3928 Ulx
pi_176980380
De rijkste man van China waarschuwt dat er daar een flinke huizenbubbel op knappen staat. Dat kan ook gevolgen hebben denk ik.
pi_176980388
White House: Trump lawyers in favor of appointing second special counsel
quote:
Deputy Press Secretary Raj Shah told reporters on Air Force One Monday that President Trump's attorneys have already approved the idea of appointing a second special counsel to investigate the FBI and Justice Department's actions during the 2016 presidential campaign, according to White House pool reports.

Shah also said that the White House will approach further memos, including the one created by Democrats, in the same way they handled the memo authored by Devin Nunes: "Which is to allow for a legal review, national security review led by the White House Counsel’s Office, and then within five days the president will make a decision about declassifying it," said Shah.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:27:32 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176980427
Vage dip, gelijktijdig op Dow, S&P 500, Nasdaq ... was er even slecht nieuws wat wel mee leek te vallen of wat?
pi_176980503
quote:
Hoe meer twijfel hoe beter is het GOP devies. Nog 10 memo's is net als de Russische misinformatie campagne gewoon 10 alternatieve theorietjes waardoor de waarheid ondersneeuwt. En het enige dat ze nodig hebben is twijfel. Want als je twijfelt over wat waar is kun je gewoon geloven wat je het liefst hebt dat waar is. Dit hebben ze heel goed door daar. Als een trump fan kan kiezen tussen een biased FBI met een neponderzoek of een Trump die met de Russen collaboreert, dan kiest hij uiteraard voor het eerste om te geloven. Postmodernisme ten top.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 21:36:15 #245
3928 Ulx
pi_176980729
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vage dip, gelijktijdig op Dow, S&P 500, Nasdaq ... was er even slecht nieuws wat wel mee leek te vallen of wat?
Angst voor een stijgende rente.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:41:23 #246
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176980907
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Angst voor een stijgende rente.
Volgens dit artikel was de dip te danken aan het feit dat er een ondergrenzen overschreden werden wat automatisch dumpen in gang zette:

https://www.marketwatch.c(...)fies-rout-2018-02-05

Duur geintje lijkt me?
pi_176980989
"En wie niet klapt, is een verrader!"
quote:
President Donald Trump accused Democrats on Monday of being “un-American” and “treasonous” in a campaign-style speech in Cincinnati that was actually meant to tout the recent GOP tax bill and the economy.

“Can we call that treason?” Trump said, referring to Democrats who did not clap for him during his State of the Union address last week. “They certainly didn’t seem to love our country very much.”

more: https://www.huffingtonpos(...)b7fbe4b00f94fe93f924
  Overall beste user 2022 maandag 5 februari 2018 @ 21:44:41 #248
3928 Ulx
pi_176981007
Twee dagen op rij?
  maandag 5 februari 2018 @ 21:44:47 #249
192592 SureD1
------------------------------
pi_176981010
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Algorithme gestuurd handelen, levensgevaarlijk ;)
  maandag 5 februari 2018 @ 21:48:50 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176981118
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:44 schreef Ulx het volgende:
Twee dagen op rij?
Nee, ik heb het specifiek over de dip. Pak er anders even een grafiek bij, dan zie je wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')