abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 februari 2018 @ 21:24:50 #176
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177139123
Met het nuttigen van katten moet je opletten, of ze geen hondsdolheid (rabies) hebben. En bij het nuttigen van andere dieren overigens ook.
Komt in Azie wel eens voor. Vinden ze een heel gezin dood, behalve ... de baby (zuigeling). Bleek dat ze de hond niet vertrouwden (rabies) en doodden maar het toch jammer vonden zoveel vlees weg te gooien ....
Ook bij een vrouw, hetzelfde verhaal. Maar die had de halve straat uitgenodigd om te komen feesten. Misschien daarom (allen slechts klein stukje?) ziek en dus niemand gestorven; 34 mensen het ziekenhuis in!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 12 februari 2018 @ 21:58:29 #177
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177139998
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Haha, we hadden vroeger een hond die dronk koffie met melk en suiker, zo uit je kopje als je niet goed oplette, en een kat die wel een slokje oud (donker en zoet) bier lustte.
En kannibalen-kippen. Die kluifden een gebraden kippepootje wel af!

c_/ B:)B :B
De hond roerde met een zilveren lepel en hield de pink omhoog.
De kat tapte het bier zelf natuurlijk, want was goed opgevoed.
  maandag 12 februari 2018 @ 21:59:27 #178
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177140035
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Met het nuttigen van katten moet je opletten, of ze geen hondsdolheid (rabies) hebben.
Of gechipt zijn.
  maandag 12 februari 2018 @ 22:00:24 #179
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177140077
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:39 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ik ook en ik heb gisteren nog een kat gegeten
To eat pussy is niet hetzelfde, dude :6
  maandag 12 februari 2018 @ 23:11:43 #180
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177141430
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zal doorgeven aan de kippen dat jij hun kannibalisme afkeurt.
het is niet de schuld van de kippen. het is de schuld van de mensen die de kippen hiertoe dwingen.
Maar niet heus.....Daaaag.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:00:26 #181
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177144030
Echt toe dwingen hoef je die kippen niet Samuel. Kippen eten gewoon alles, ook vlees, denk aan wormen, dus als je resten van je warme maaltijd aan de kippen geeft ..
Katten zijn veel meer fijnproevers. En slim. een hond eet als een varken en is zo dom als het achterend van een varken. Terwijl een varken zelf dan weer wel een slim dier is.
Als mijn kat ziek was nam ie echt geen pil! Dan zette ik hem op dieet. De hele dag en nacht niks te eten, en ´s ochtends een stukje gekookte kabeljauw (afgekoeld) met kookvocht, de pil eronder geprakt (heel fijn). Nou dan viel ie wel op aan. En als ie dat op had een grote bak brokjes die ik na een uur wegnam. en dan niks meer behalve vers water tot de volgende ochtend. Cruw? Anders was ie binnen een week gestorven met veel pijn, en nu na een week helemaal beter. Ik heb nog zeker 6 jaren van hem kunnen genieten, en zijn poes (kat alleen vind ik niks) ook.
Het probleem was ... als kater kreeg ie last van blaasgruis. Zo dus opgelost en natuurlijk direkt overgestapt op speciaal voer. Ook weer brokjes. Duur, zo een grote zak maar omgerekend per jaar en terug gerekend per week slechts 2 ¤ per week. Beter als die blikjes natte rommel.En
zeker in het internet goedkoop en fijn thuis geleverd. Meteen 12 zakken grit erbij en een grote pot vitamine snoepjes (taurine geloof ik) en zelf geen gesleep meer (levering tot in de garage). De poes at die brokjes ook, anders eet de kater toch van die voor hem verkeerde brokjes.
Ik bestelde dat voor een jaar tegen de tijd dat ik mijn vakantiegeld kreeg.

Miauw. Euh, ik bedoel natuurlijk Alaaf!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:05:50 #182
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177144076
Wat las ik nou van de week? Wil men niet verplichten katten te chippen? Of ging het over honden? Meen dat tot op heden alleen bepaalde rassen honden ("gevaarlijke") verplicht zijn gechipt te worden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')