abonnement Unibet Coolblue
pi_176898206
Verwachting na twee afleveringen:

Gaan vreemd:
Kevin
Megan
Mezdi
Daniëlle
Tim

Gaan niet vreemd:
Deborah
Jeremy
Vanessa

#ikhaathemzohard :'(
SOONY
pi_176898212
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:06 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik denk echt dat die 2 vrouwen niks gaan doen. Dat er ook geen rare beelden te zien zijn, omdat ze niks doen. Meghan en Danielle gaan wel vreemd.

Van Tim en Jeremy ben ik zeer benieuwd of ze het vol gaan houden.
Je weet dat ze rare beelden tezien gaan krijgen. Was dat met die opplak tattoo niet bij Deborah dan?

Volgensmij doet Meghan mee om hem in te ruilen voor wat leukers na al dat vreemdgaan van hem in het verleden :P

Bij Mezdi en Danielle weet ik wel zeker dat die vreemd gaan :P

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:09 schreef DKUp het volgende:
Verwachting:

Gaan vreemd:
Kevin
Megan
Mezdi
Daniëlle
Tim

Gaan niet vreemd:
Deborah
Jeremy
Vanessa

#ikhaathemzohard :'(
Zo zou ik hem nu ook voorspellen. Mits een van die vrouwen uberhaupt Kevin wil.
Vanessa lijkt tot op het moment dood van binnen en daardoor total niet geintereseerd in welke man dan ook, dat kan haar prima redden! :P

[ Bericht 15% gewijzigd door verbijstering op 02-02-2018 08:19:00 ]
pi_176898226
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hmm, luxe vakantieplek, twee wekenlang met acht gewillige verleiders, zonder je eigen partner, onbeperkt alcohol en dan ook nog slinks gemonteerde kampvuurbeelden over hoeveel lol je partner beleeft met zijn/haar verleiders..
Ik denk dat dit bij heel veel mensen mis zou gaan.
Ik had het hier gisteren met mijn vriendin over, dit zou bij heel veel stellen mis gaan (bijna alle). Zeker als ze de dames en heren een beetje uitzoeken op de smaak van de deelnemers. Zeker met alcohol en slim gemonteerde uit context gerukte beelden...
pi_176898963
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat vond ik ook stom.

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
In ieder geval meer dan vorig seizoen aangezien ze er meer dagen verblijven (dacht 14 ipv 11 of zo). Vandaar dat pas bij aflevering 4 vuurkamp is.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:45 schreef DeniesSY het volgende:
En die Mezdi, 6 jaar een relatie en hij laat het nu al toe dat er een andere chick aan zijn oor zuigt en in zijn nek hijgt.
Jeremy was degene met 6 jaar relatie, niet Mezdi. ;) Maar goed, dan nog idd...

Zoals hierboven de voorspelling staat, zo denk ik op dit moment ook. Jeremy en Vanessa zijn iig op het eerste gezicht het sterkte koppel. Idd vergelijkbaar met Rigilio en Kirsten 2 jaar terug... We'll see!
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176898993
quote:
99s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
Er zit ook echt geen 1 leuke man bij he.
Ik snap niet dat ze er niet wat volwassenere mannen bij hebben gedaan, de gemiddelde vrouw hoeft echt geen jongen van 22 en er doet ook een vrouw van 26 mee dus dan had ik zeker iemand van 30 - 34 wel verwacht.

Of misschien zijn alle 30+ers verstandig geworden :+
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:26:24 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176899048
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:21 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze er niet wat volwassenere mannen bij hebben gedaan, de gemiddelde vrouw hoeft echt geen jongen van 22 en er doet ook een vrouw van 26 mee dus dan had ik zeker iemand van 30 - 34 wel verwacht.

Of misschien zijn alle 30+ers verstandig geworden :+
De gemiddelde vrouw geeft zich ook niet op om als hoer gezien te worden op tv ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:27:33 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176899065
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:19 schreef Anouk83 het volgende:

[..]

Nou ik durf het bijna niet te zeggen (want voel me bijna pedofiel) maar die Joshua is niet verkeerd. En die ene donkere al helemaal niet! (niet die met die debiele kam in z'n haren, die andere :)
Die kam inderdaad :')
Gast, really?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176899113
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176899193

SOONY
pi_176899509
quote:
Hahahaha, ik vond die briefjes geweldig. Wat een oen.
Weggegaan en opgerot
pi_176899622


Wat iedereen dacht na de eerste twee/drie afleveringen.... :+
SOONY
pi_176899669
Weer lui die vanaf het begin al niet doorhebben in wat voor programma ze zitten :’) Oh hij heeft vast geen verkeerde bedoelingen. Oh laat ik dit zeggen dat vat hij/zij vást niet verkeerd op.
pi_176899779
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:45 schreef DeniesSY het volgende:
Ik hou van dit programma maar ik snap werkelijk waar niet hoe het kan dat sommigen het gewoon geen 2 weken volhouden, hoezo kunnen zij niet 14 dagen, of minder zelfs, hun geslachtsdelen in hun broek houden? Onbegrijpelijk voor mij. En die Mezdi, 6 jaar een relatie en hij laat het nu al toe dat er een andere chick aan zijn oor zuigt en in zijn nek hijgt.

Snap er de ballen van.

Kevin... het joch lijkt 15, zeker met een petje op. Ze zullen er goed aan doen om hem om zijn ID te vragen als hij alcohol wil zuipen.

Tim doet een beetje te nonchelant, alsof hij zichzelf wijs wil maken dat de verleidsters tien keer niks zijn maar ondertussen... hij legt het er een beetje te dik bovenop met z'n trouwen, en dat de dames niks zijn. We'll see.
Alcohol en het feit dat je daar verder geen reet te doen hebt behalve je verleiders leren kennen.

En tja, ze zijn niet voor niets uitgekozen om mee te doen. :P
pi_176900132
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:06 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat iedereen dacht na de eerste twee/drie afleveringen.... :+
Wat doet die Danielle daar? 🤔
pi_176900164
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat doet die Danielle daar? 🤔
Ze dacht waarschijnlijk aan Fabrizio ;)
SOONY
pi_176900238
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De gemiddelde vrouw geeft zich ook niet op om als hoer gezien te worden op tv ;)
Daarom kijk ik ook Geordie Shore, Britse wel :+
pi_176900251
#(male)whoreGenot
SOONY
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:48:08 #218
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_176900308
Ik scroll heel dit topic door. Geen tetten.
#jammer
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:51:46 #219
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_176900358
Ik vond dit altijd een enorm kutprogramma, maar vorig seizoen was me toch een partij geweldig _O- daarom maar besloten om gisteren weer te gaan kijken. Man, man, het was weer genieten zeg. Kevin is misschien een kwalletje, hij heeft wel humor. Ben ik de enige die hardop moest lachen toen die mannelijke verleiders de mannen gingen ontmoeten en hij zei 'ik dacht dat het de vrijgezelle dames waren'. _O- . Sowieso is die Kevin een goed figuur om er bij te hebben, weet zeker dat we hem nog domme, rare en/of grappige dingen gaan zien doen.

Mezdi vind ik trouwens heel achterbaks. Welbespraakt en probeert aardig en sympathiek over te komen (iedereen een handje geven voordat ie gaat slapen bijvoorbeeld) maar die gozer naait je waar je bij staat (die wannabe Beyonce zal ie waarschijnlijk letterlijk naaien). Las in de OP dat hij in de autoleasebranche zit, daar lijkt hij me ook een geknipt figuur voor.

Verder vind ik de dames tot nu toe wel ontzettend saai, dan heb ik het niet over de verleidsters.
Die Zwanetta is een beetje raar, ook qua uiterlijk maar wat een reet heeft dat kind zeg :D Al ben je wel letterlijk een goedkope hoer als je je als verleidster (of verleider uiteraard) laat lenen voor zo'n programma. Dan word je gewoon door RTL betaald om mannen je bed in te krijgen, dat is toch wel heel triest. Al zijn het wel bijna allemaal heerlijke ordinaire wijven, maar zeker geen girlfriend material. Maar dat zal ook wel de insteek geweest zijn tijdens het casten.
pi_176900380
Dit is een spoilervrij topic toch? We zijn nog maar bij afl. 1 officieel.
pi_176900428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is een spoilervrij topic toch? We zijn nog maar bij afl. 1 officieel.
Er waren er 2 gisteren :)
pi_176900720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:48 schreef avotar het volgende:
Ik scroll heel dit topic door. Geen tetten.
#jammer

Nu wel >:)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is een spoilervrij topic toch? We zijn nog maar bij afl. 1 officieel.
Gisteren waren de eerste twee afleveringen. Eigenlijk een lange intro: Introduction To Seduction Part 1 en Introduction To Seduction Part 2 :P
SOONY
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:26:12 #223
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_176900840
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu wel >:)

Danke!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_176901577
Arme Gino werd gewoon uitgemaakt voor male whore door Tim :N }:| :X
SOONY
pi_176901706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Er waren er 2 gisteren :)
Oh ik heb er dus nog eentje :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')