abonnement Unibet Coolblue
pi_176939053
Die Verbeek...kan iemand meer voor lul staan? Zegt ie ook nog dat twente de laatste 20 minuten de bovenliggende partij was. Sjongejongejonge wat een dom figuur is dat.

Nog 11 keer winnen guys, dan staan we hossend in Eindhoven.
pi_176939081
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

zo snel mogelijk die 3e ster pakken
Alleen binnen ons kikkerlandje potjes winnen is geen prestatie. Kampioen worden tussen een stel koekenbakkers hecht bijna niemand nog waarde aan.

CL wedstrijden winnen. Daar draait het om.
pi_176939090
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:04 schreef RicardoGallego het volgende:
Wat heppie er aan om kampioen te worden als je in de CL niet meer mee mag doen. :B
Niks. Eigenlijk kunnen we net zo goed stoppen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_176939241
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Niks. Eigenlijk kunnen we net zo goed stoppen.
Effe op "hold" zetten zou geen slecht plan zijn. Eerst maar eens een serieuze sponsor zoeken voor de Eredivisie zodat we mensen kunnen kopen die normaal tegen een bal kunnen trappen.
pi_176939941
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:04 schreef RicardoGallego het volgende:
Wat heppie er aan om kampioen te worden als je in de CL niet meer mee mag doen. :B
Die 20 Eindhovenseburgers plagen met het afzetten van de wegen en de herrie natuurlijk *O*
pi_176941500
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zij kwamen helemaal niet om te counteren. Als Zoet de bal had stonden ze met 3 man druk te zetten. Dat middenveld met Ramselaar en Hendrix werkte totaal niet. Daar had een jongen moeten staan met een steekbal, dan konden Lozano en Bergwijn constant uit die verdediging weg zijn.
Idd een aantal situaties gezien waarbij de Zwolse verdediging de deur open liet staan, met verdedigers voor de aanvallers en een CV die buitenspel opheft, en waarbij die pass maar niet kwam. Is overigens niet de eerste keer dit seizoen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_176941502
Leuk voor Brenet. Ik mag dat wel, verguisde spelers die hun kans pakken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_176941645
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 4 februari 2018 @ 07:29:42 #284
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_176941770
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 02:44 schreef Lyrebird het volgende:
Leuk voor Brenet. Ik mag dat wel, verguisde spelers die hun kans pakken.
Ik vond het vooral mooi om te zien hoeveel positieve energie de drie ingebrachte jeugdspelers met zich meebrachten. Mauro, Gudmondsson en Malen lieten zich goed gelden.
pi_176942070
quote:
Interesseert me normaal gesproken niet, maar ik zit dankzij jou even te kijken. My god, wat een sneue kerels daar. Berichten als dit:

Veel spelers waren de eerste weken niet bij het spel en dat kon ook niet het verlies van onze Nouri was zwaar en drukt zo nu en dan ook op een wedstrijd ,Daarom vond ik het zwaar klote dat Keizer de man die heel dicht bij Nouri stond het veld moest ruimen ,de lijken pikkers uit Eindhoven die extra en vooral expres de Europese wedstrijden en de beker gewoon heeft laten lopen ,Ajax komt wel terug jongens en beter dan men denkt geloof me maar En !!! stay strong appy jou vergeten zal ik nooit te nimmer
pi_176942278
Voor de balans:


3 feb, 2018 in Eredivisie / PSV door ermaggezongenworden

Wat drie mooie minuten hadden moeten worden voor een PSV-supporter, is geëindigd in een deceptie. Oscar Bijnen uit Helmond dacht zaterdagavond ruim op tijd in het Philips Stadion te arriveren voor het winnende doelpunt van zijn club, maar kwam bedrogen uit. Geheel tegen de verwachting in stond PSV na de officiële speeltijd al voor.

Een uurtje na het laatste fluitsignaal kookt Bijnen (45) nog zichtbaar van woede. “Ik had me de hele week verheugd op de blessuretijd van PSV – PEC Zwolle”, vertelt hij in het supportershome. ,,Drie, misschien vier spannende minuten, een keer hard juichen en daarna op Twitter de berichten over Lucky PSV lezen. Maar door de gebeurtenissen van vanavond is dat plezier me door de neus geboord. Zo ga je niet met je fans om, toch?”

Met de voorbereiding van de Helmondse fan was niets mis. Ik heb eerst in mijn stamkroeg naar Wie is de Mol gekeken. Daarna heb ik de trein naar Eindhoven gepakt. Ik was, zoals altijd dit seizoen, rond de 89e minuut in het stadion – ruim op tijd dus. Als je dan vervolgens hoort dat het al 4-0 is, zakt de moed je in de schoenen. Nou, ik ben meteen omgedraaid.”

De ontgoochelde supporter houdt het vooralsnog op een incident. ,,Luuk de Jong heeft een hattrick gescoord en dat kan hij natuurlijk nooit expres hebben gedaan. Ik ga ervan uit dat ze komende woensdag, thuis tegen Excelsior, gewoon weer tot de blessuretijd wachten. Zo niet, dan ga ik voorlopig niet meer naar Eindhoven. Want in die paar minuten per maand kan ik zat andere leuke dingen doen.”
  zondag 4 februari 2018 @ 09:42:03 #287
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176942615
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 08:35 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Interesseert me normaal gesproken niet, maar ik zit dankzij jou even te kijken. My god, wat een sneue kerels daar. Berichten als dit:

Veel spelers waren de eerste weken niet bij het spel en dat kon ook niet het verlies van onze Nouri was zwaar en drukt zo nu en dan ook op een wedstrijd ,Daarom vond ik het zwaar klote dat Keizer de man die heel dicht bij Nouri stond het veld moest ruimen ,de lijken pikkers uit Eindhoven die extra en vooral expres de Europese wedstrijden en de beker gewoon heeft laten lopen ,Ajax komt wel terug jongens en beter dan men denkt geloof me maar En !!! stay strong appy jou vergeten zal ik nooit te nimmer
Dit is een pareltje. "Kom jongens, Ajax heeft een dooie, we zetten alles op de competitie!!!1!!1"
  zondag 4 februari 2018 @ 10:09:11 #288
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176942940
quote:
KNVB wil gewoon PSV kampioen zien worden, de Hart deed niks fout ging gewoon liggen en toneel speler Lozano laat zich slim vallen!
Dit, dus.
  zondag 4 februari 2018 @ 10:13:16 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176942982
Dit soort zelfverklaarde grootheid is hilarisch.
quote:
Sinds invoering betaald voetbal 25 kampioenschappen en 20x vice-kampioen. Daarnaast 8x derde. In 63 seizoenen betaald voetbal. Kortom 10x slechts lager dan 3de plaats.

Geeft maar weer eens aan de grootsheid van onze club. En dan laat ik de overige prijzen nog buiten beschouwing!.
Zo gek is het dus niet dat een goed resultaat tegen Ajax zoveel meer waarde heeft dan tegen PSV of Fnoord.
En laten we eerlijk zijn. Wanneer je historisch gezien zoveel succes hebt gehad dan komt automatisch een zekere afgunst bij de andere clubs om de hoek kijken. Als Ajax zijnde voetbal je niet alleen tegen je tegenstander nationaal gezien, maar tegen zoveel meer, de afgunst tov brengt krachten boven bij de tegenstander en ook het verwachtingspatroon en het moeten voldoen daaraan zijn lasten die clubs als PSV en toch ook Fnoord niet direct mee geconfronteerd worden. Daarom is de weg voor Ajax richting een kampioenschap ook een moeilijkere en zwaardere dan voor clubs als PSV en Fnoord. Ten minste, zo denk ik erover.
Ajax moet altijd meer overwinnen dan alleen de tegenstander.
pi_176943180
Die zag ik ook inderdaad, het is vrij triest. Het klopt echter wel dat Feyenoord en Utrecht thuis een stukje harder werken tegen Ajax omdat het publiek dat eist. PSV speelde daar tegenover altijd juist heel veel derby's. Dit soort excuses :{w
  zondag 4 februari 2018 @ 10:31:11 #291
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176943250
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:26 schreef Ciscus het volgende:
Die zag ik ook inderdaad, het is vrij triest. Het klopt echter wel dat Feyenoord en Utrecht thuis een stukje harder werken tegen Ajax omdat het publiek dat eist. PSV speelde daar tegenover altijd juist heel veel derby's. Dit soort excuses :{w
En Feyenoord, Utrecht en ADO laten het tegen PSV altijd lopen, want Ajax is zo'n grote club.

Maar goed, het past bij de arrogantie om de oorzaak van falen altijd buiten jezelf te leggen.
  zondag 4 februari 2018 @ 10:37:03 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176943360
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:26 schreef Ciscus het volgende:
Het klopt echter wel dat Feyenoord en Utrecht thuis een stukje harder werken tegen Ajax omdat het publiek dat eist.
Dit is altijd zo’n flauwekul. :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176943424
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:26 schreef Ciscus het volgende:
Die zag ik ook inderdaad, het is vrij triest. Het klopt echter wel dat Feyenoord en Utrecht thuis een stukje harder werken tegen Ajax omdat het publiek dat eist. PSV speelde daar tegenover altijd juist heel veel derby's. Dit soort excuses :{w
Dit vind ik altijd zo'n onzin. Waarom werkt Ajax dan niet harder als ze weten dat ze een zware middag krijgen? Maar nee, er wordt van figuren als jij verwacht dat de tegenstander minder zijn best moet doen. _O-
  zondag 4 februari 2018 @ 10:49:00 #294
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_176943593
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:10 schreef Scrummie het volgende:
PSV verliest vanavond :).
Bedankt voor de jinx, woensdag weer een voorspelling Nostradamus?
pi_176943622
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n onzin. Waarom werkt Ajax dan niet harder als ze weten dat ze een zware middag krijgen? Maar nee, er wordt van figuren als jij verwacht dat de tegenstander minder zijn best moet doen. _O-
Je snapt mijn post niet helemaal, denk ik
pi_176943647
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bedankt voor de jinx, woensdag weer een voorspelling Nostradamus?
Dan verliezen ze weer :).
pi_176943659
quote:
Deze dan:

quote:
foroloca, zo 4 februari 2018 om 10:17Voorspelling puntenverlies Pisvee mits Ajax geen steken meer laat vallen, maar dat lijkt me duidelijk:

Pisvee — Excelsior = 1
Sparta — Pisvee = 2
Pisvee – Heerenveen = x
FC Rotjeknor – Pisvee = x
Pisvee – FC Utrecht = 1
Willem II – Pisvee = 2
Pisvee – VVV = 1
Pisvee – NAC = 1
AZ – Pisvee = 1
Pisvee – AJAX = 2
Roda – Pisvee = x
ADO – Pisvee = 2
Pisvee – Groningen = 1

12 verliespunten is niet heel vreemd.
Pisvee schrijven echt zo triest :')
pi_176943675
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:50 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Je snapt mijn post niet helemaal, denk ik
Ik snap je post helemaal, het is gewoon een jankbericht wat duidelijk maakt dat zelfreflectie ver te zoeken is bij sommige.
pi_176943703
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit is altijd zo’n flauwekul. :`)
Ik kom uit Utrecht en geloof me dat er vanuit de Galgenwaard meer kabaal komt als Ajax langskomt, dan bij elke andere club. Ik speelde doorgaans met Bunnikside- jongens en de haat richting Ajax was groot. Natuurlijk is het geen excuus om wel of niet kampioen te worden. Elke club heeft z'n rivaal en derby.
pi_176943732
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:52 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik snap je post helemaal, het is gewoon een jankbericht wat duidelijk maakt dat zelfreflectie ver te zoeken is bij sommige.
Je snapt mijn post niet helemaal, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')