abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 november 2000 @ 19:33:01 #1
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_491818
Roept U maar

-Dat hoofd van Ferdie. Het is niet eerlijk dat Desiree wel een verrassing krijgt en Hieke niet.-
Bestaat er zoiets als plaatsvervangende jalouzie? Nee? Dan heeft Ferdie het bij deze uitgevonden. Alhoewel, het was natuurlijk ook het feit dat Robin er nog in zit wat hem dat minachtende hoofd deed trekken.-

Ben te zaai voor een signature
pi_491827
Okee Roache, jij was sneller

Kan iemand mij nou eens verlichten?
Ik heb een probleem met Hieke, al eens eerder aangekaart. Volgens mij dacht men dat ik het niet serieus bedoelde, maar het is toch echt een serieuze vraag en niet bedoeld om lullig over Hieke te doen:
Ik versta haar niet, met dat gefluister. Ik heb geeeeeeeen idee wat er in haar omgaat, ik ken d'r niet, krijg geen hoogte van d'r, geen enkel inzicht in haar (doen en laten).

Nu lag ze gisteravond te huilen, maar waar ging dat nou eigenlijk over? Ik snapte wel dat het met haar dochter te maken had, maar ik versta niets! Wat speelt er in Hieke?

Verlicht mij!

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 november 2000 @ 19:44:18 #3
862 Arcee
Look closer
pi_491832
quote:
Op 24 november 2000 19:33 schreef Roache_ het volgende:
Dat hoofd van Ferdie.
  vrijdag 24 november 2000 @ 19:59:11 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_491854
pi_491856
Ik ben even kwijt, wie er nu op welke kamer slaapt. Volgens mij slaapt Hieke op de kamer bij Koos en Bianca. Uit de streamverslagen en door de uitzending krijg ik de indruk dat ze de hele nacht bij F op de kamer is geweest. Koos en Bianca hebben nog zeer lang liggen praten en daar was Hieke zeker niet bij. Iemand die iets meer gezien heeft??
  vrijdag 24 november 2000 @ 20:02:01 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_491863
quote:
Op 24 november 2000 19:59 schreef tanjalies het volgende:
Ik ben even kwijt, wie er nu op welke kamer slaapt. Volgens mij slaapt Hieke op de kamer bij Koos en Bianca. Uit de streamverslagen en door de uitzending krijg ik de indruk dat ze de hele nacht bij F op de kamer is geweest. Koos en Bianca hebben nog zeer lang liggen praten en daar was Hieke zeker niet bij. Iemand die iets meer gezien heeft??
Yep, Hieke heeft afgelopen nacht bij Ferdi geslapen!
pi_491881
quote:
Op 24 november 2000 19:38 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan iemand mij nou eens verlichten?
Ik heb een probleem met Hieke, al eens eerder aangekaart. Volgens mij dacht men dat ik het niet serieus bedoelde, maar het is toch echt een serieuze vraag en niet bedoeld om lullig over Hieke te doen:
Ik versta haar niet, met dat gefluister. Ik heb geeeeeeeen idee wat er in haar omgaat, ik ken d'r niet, krijg geen hoogte van d'r, geen enkel inzicht in haar (doen en laten).
Verlicht mij!
Ik kan je niet helpen want ik versta d'r ook nooit geen ene flikker van!
pi_491882
foutje..dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 24-11-2000 20:13]

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 november 2000 @ 20:22:05 #9
862 Arcee
Look closer
pi_491894
quote:
Op 24 november 2000 19:38 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb geeeeeeeen idee wat er in haar omgaat, ik ken d'r niet, krijg geen hoogte van d'r, geen enkel inzicht in haar (doen en laten).
Precies, ik heb ook nooit begrepen waarom Hieke zo populair is (was?). Wat maakt haar nou zo bijzonder? Ik vind dat ze helemaal nix bijdraagt aan het programma.
  Moderator vrijdag 24 november 2000 @ 20:35:58 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_491914
Dat was natuurlijk Robins moeder, die in de cliffhanger de bewoners het bed uitcommandeerde.
quote:
Op 24 november 2000 19:38 schreef Tinkerbell het volgende:
<..>
Wat speelt er in Hieke?
Mijn mening: Hieke is moeilijk te peilen omdat ze er écht zit om te winnen, en voortdurend over de horizon kijkt. Ze heeft 'het verstand op nul gezet', heeft nooit echt het idee dat ze in het hier en nu leeft, maar ziet het BB-huis als middel om 250.000 gulden mee naar Friesland te nemen. Lulkoek, dat 'ik wil wat van mezelf ontdekken.' Ze wil winnen.

Hieke is ook de enige die steeds keihard haar concurrenten nomineert (met doorzichtige moesjes als 'fysieke kracht'), terwijl de andere bewoners vanuit hun symphatie/antiphatie nomineren, en dus minder berekenend bezig zijn.

Als Hieke geconfronteerd wordt met zeer intense emoties zoals de euforische blijdschap van Desiree gisteren, dan breekt haar tijdelijke pantser, en dan breekt ze zelf ook. En dan ligt ze dus een halve nacht te huilen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 24-11-2000 20:38]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_491925
Nou ik vind dat Ferdi toch wel een point maakte.
Hij heeft gelijk dat dezeuree toch een beetje de hand boven het hoofd wordt gehouden of hoe zeg je dat wat extra steun krijgt.
Gisteren zeiden mensen hier Hieke is toch niet jarig, maar toen Georgie jarig was kregen ze ook geen taart en ook met de blondeersel (kado van Beau en Willem) kregen de anderen niets.
En hij heeft al een hekel aan Dezeuree dus dan is het helemaal moeilijk te trekken lijkt me.
Maar ja nu is het overal gelijk weer anti Ferdi en krijgt Havoc nog gelijk dat iedereen dan medelijden met Georgie gaat krijgen?
De anti Georgie stemming is nu (weer) over geslagen naar de anti Ferdi stemming.
Nou nu zal ik wel heel wat over me heen krijgen?
pi_491932
Gert,

Misschien ook afgunst en de schok van de constatering van Hieke, dat D kennelijk nog al populair is bij de productie. Ziet Hieke plotseling dat D een grotere concurrent is dan ze tot nu toe gedacht heeft???

Het moet Hieke verbijsterd hebben dat D wel iets krijgt, en zij, Hieke niet.

  Moderator vrijdag 24 november 2000 @ 20:58:19 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_491939
quote:
Op 24 november 2000 20:50 schreef tanjalies het volgende:
Ziet Hieke plotseling dat D een grotere concurrent is dan ze tot nu toe gedacht heeft???
Denk het wel, Tanjalies. Ik trakteer op een rondje goede whiskey in Club Pannonica als Hieke niet twee punten geeft aan Desiree bij de komende nominaties.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 24 november 2000 @ 21:14:01 #14
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_491958
Sorry hoor maar dat smoelwerk van Ferdi Bah ,wat viel me dat van hem tegen zeg,gunnen ze een ander dan helemaal nix meer,en waar die Hieke over blert ,ze wist van te voren waar ze aan begon ,dat ze haar dochter lang niet zou zien dat wist ze ,en dan erbij de bewoners met kinderen krijgen altijd vaker post dan de anderen(over voortrekken gesproken) ,dat was vorig jaar ook al het geval ,heb je vorig jaar ook jalozie gezien onder de bewoners ...nee dus, die gunden dat elkaar, maar deze groep zit er maar voor 1 ding....en dat is winnen.Man ze gunnen elkaar het licht in de ogen nog niet ,hieruit blijkt toch maar weer eens te meer dat het lang niet zo'n hechte groep is als vorig jaar.O ja wat betreft Ferdi, aan m'n hoela met "ik zit hier niet om te winnen" BULLSHIT!!!!hij nomineert alleen zijn concurenten wedden dat ie Robin en Desiree nomineert a.s Donderdag.

"je hoeft niet harder te gaan praten ,omdat je denkt dat je gelijk hebt"

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 november 2000 @ 21:20:30 #15
862 Arcee
Look closer
pi_491965
quote:
Op 24 november 2000 21:14 schreef FarahDibah het volgende:
hieruit blijkt toch maar weer eens te meer dat het lang niet zo'n hechte groep is als vorig jaar.
En daar kom je nu al achter?
pi_492003
quote:
Op 24 november 2000 20:35 schreef Gert het volgende:
Mijn mening: Hieke is moeilijk te peilen omdat ze er écht zit om te winnen, en voortdurend over de horizon kijkt.
Enz...
Interessante mening, Gert. Nog niet op deze manier naar gekeken. Ik had zelf de indruk n.a.v. de uitzending van vanavond dat er veel om jaloezie draaide (hond van Dees enz.)
Ook kwam er iets in opstand in mij toen ik d'r zag huilen. Ik had opeens de gemene gedachte: 'Ga dan naar huis trut, als je je dochter wil zien. Wat doe je daar? Ga dat niet op een ander afreageren, val niet door de mand met jaloezie'. Nou is jaloezie iets zeer veraderlijks en kan je, zeker in zo'n opgesloten, uitvergrote situatie zomaar overvallen. Vond Ferdi en Georgie (die zich zelf de vorige nacht helemaal had mogen volstoppen) ook niet okee. Dees heeft dit zelf ook niet bedacht.
Maar wat het dan nu ook geweest mag zijn met Hieke, het feit dat ze mogen fluisteren en 'luchtschrijven' irriteert mij bijzonder. Vooral bij iemand als Hieke die dit werkelijk steeds doet. Hoog tijd dat BB er eens iets van zegt.
pi_492034
Tja, een ding is duidelijk, de mensen van deze lichting zijn veel meer bezig met 'ik en de buitenwereld', dan met 'wij en de buitenwereld'.
  vrijdag 24 november 2000 @ 22:34:30 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_492042
quote:
Op 24 november 2000 20:45 schreef itsme het volgende:
Nou ik vind dat Ferdi toch wel een point maakte.
Hij heeft gelijk dat dezeuree toch een beetje de hand boven het hoofd wordt gehouden of hoe zeg je dat wat extra steun krijgt.
Gisteren zeiden mensen hier Hieke is toch niet jarig, maar toen Georgie jarig was kregen ze ook geen taart en ook met de blondeersel (kado van Beau en Willem) kregen de anderen niets.
En hij heeft al een hekel aan Dezeuree dus dan is het helemaal moeilijk te trekken lijkt me.
Maar ja nu is het overal gelijk weer anti Ferdi en krijgt Havoc nog gelijk dat iedereen dan medelijden met Georgie gaat krijgen?
De anti Georgie stemming is nu (weer) over geslagen naar de anti Ferdi stemming.
Nou nu zal ik wel heel wat over me heen krijgen?
Wij worden het steeds vaker eens.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Iets wat mij ook opviel was de het maatjes gevoel van Georgie en Ferdi.
Toen Ferdi Robin uit de dbk zag komen zag je hem schrikken. Hij was echt bang dat Georgie zou vertrekken. Ook de enorme opluchting achteraf was bij beide duidelijk zichtbaar. Het was zo heftig op de streams kon je gisteravond zien dat ze elkaar meerdere keren omhelste.

pi_492239
quote:
Op 24 november 2000 20:45 schreef itsme het volgende:
<snip>
Maar ja nu is het overal gelijk weer anti Ferdi en krijgt Havoc nog gelijk dat iedereen dan medelijden met Georgie gaat krijgen?
Maak je maar geen zorgen hoor, Itsme, Moor heeft haat voor 2 !
(Pas op, heb net film "Gladiator" achter m'n kiezen! )
Zowel G. als F. laten zich weer eens van hun smalste kant zien, althans in de beelden van de uitzending vanavond. In een spel elkaars concurrent zijn, OK, maar op zulke kleine dingen afgunstig zijn heeft niks meer met spel te maken.
Het BB-spelletje om te winnen-door-aandacht lijkt daarvoor iets teveel op het real-life-spelletje van ikke-ikke-ikke-en-de-rest-kan-stikke.
En je ziet duidelijk bij wie dat laatste er ingebakken zit, al lang vóór deelname aan dit soapje. De extreme verwendheid van een G. om zich door een vrouw als Kim 'te laten bedienen',
de absolute ongeïnteresseerdheid van een F. bij het afscheid van Kim en bij het nomineren van wie ook van zijn mede-spelers,
tonen een dermate gebrek aan 'fair play' en sportiviteit, dat ik niet meer van een 'klein spelletje' kan spreken bij het beschrijven van hun houding,
maar gewoon van een verlengstuk van hoe zij ook in het leven zelf staan.
Gewoon, omdat je anders zulk gedrag als van hen 'gewoon niet over je hart zou kunnen verkrijgen'. Punt.
quote:
De anti Georgie stemming is nu (weer) over geslagen naar de anti Ferdi stemming.
Nou nu zal ik wel heel wat over me heen krijgen?
Ik hoef geen helden te zien, en ook geen losers, gewoon wat simpele menselijkheid zoals bij Koos is al ruim voldoende om hem voor mij tot een waardig speler te maken, al krijgt ook hij het straks moeilijk in de steeds bitter wordende concurrentie, hij die zich daar nog het minst op heeft voorbereid.

Nee dan Hieke ! Gert haalde me de woorden uit de mond :

quote:
Op 24 november 2000 20:35 schreef Gert het volgende:

Als Hieke geconfronteerd wordt met zeer intense emoties zoals de euforische blijdschap van Desiree gisteren, dan breekt haar tijdelijke pantser, en dan breekt ze zelf ook. En dan ligt ze dus een halve nacht te huilen.


Dat is het moment om naar Hieke te kijken. En als de huilbui dan weer óverdrijft, dan keert het pantser terug, en komt de keiharde Hieke tevoorschijn, let maar op haar wijdopengesperde ogen als ze zegt: "Maar ik gà ervoor, voor 200 %"
Laten ze daarvoor maar oppassen, die elleboogt en nomineert maatje én vijand de deur uit, zodra dat haar nodig mocht blijken.

Bianca zag ik vanavond, en moest even denken: zou ze aan een soort van moeder-complex lijden, om steeds maar ieder emotioneel mens tot 'haar kind' te willen maken ? Moment van zwakte waarschijnlijk (bij mij dan) want ze konkelt daarnaast ook lekker. Toch is ze net een graadje minder berekenend dan Hieke.
Bianca moet er bij schreeuwen en omhelzen. Hieke doet het in stilte en geraffineerder. En omhelst Bianca alleen maar 'terug' om haar te vriend te houden.
Totdat ze tegenover haar wordt genomineerd.

Dees is al helemaal niet berekenend, gewoon nog een kind net als Kim.
Robin en Koos de onschuld in mannen-vorm, allebei met een heel klein hartje en stoere bek.
Samen zullen deze drie het moeten opnemen tegen die vier koude kille kikkers.
Ben benieuwd. Hopelijk slachten de kikkers elkaar onderling af en zegeviert de onschuld.

  zaterdag 25 november 2000 @ 01:45:09 #20
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492243
quote:
Op 24 november 2000 20:45 schreef itsme het volgende:
Nou ik vind dat Ferdi toch wel een point maakte.
Hij heeft gelijk dat dezeuree toch een beetje de hand boven het hoofd wordt gehouden of hoe zeg je dat wat extra steun krijgt.
Gisteren zeiden mensen hier Hieke is toch niet jarig, maar toen Georgie jarig was kregen ze ook geen taart en ook met de blondeersel (kado van Beau en Willem) kregen de anderen niets.
En hij heeft al een hekel aan Dezeuree dus dan is het helemaal moeilijk te trekken lijkt me.
Maar ja nu is het overal gelijk weer anti Ferdi en krijgt Havoc nog gelijk dat iedereen dan medelijden met Georgie gaat krijgen?
De anti Georgie stemming is nu (weer) over geslagen naar de anti Ferdi stemming.
Nou nu zal ik wel heel wat over me heen krijgen?
Ik quote je hele berichtje maar helemaal om nog iets van chronologie in mijn reply te kunnen ontdekken.
Je zegt dat Ferdie een punt maakt om te vinden dat Desiree de hand boven het hoofd gehouden wordt. Of dat nu wel of niet zo is wil ik in het midden laten, maar het is niet Ferdie die dat punt maakt, Hieke maakt dat punt en Ferdie vertaalt dat voor haar. Hij loopt als een gebeten hond/haantje door het huis te paraderen alsof zijn vrouw het grootste onrecht aller tijden is aangedaan. Maar het is zijn vrouw niet, noch is haar onrecht aangedaan. Misschien is hij ook wel jaloers doordat zijn "whatever" houding door de redactie wordt opgepikt als: 'okee, dan ook ECHT whatever' en hij daarom nooit iets extra krijgt. Maar ik wil er donder op zeggen dat hij hoopt dat ze hem toch dat ene extraatje geven waar hij zo naar verlangt, wat het ook moge zijn. Maar hij krijgt het niet, want de redactie is ook niet gek: als je het zo wilt spelen dan geven we het je zo, kijken hoelang je dit gevoelloze typetje volhoudt. En waarom heeft hij een hekel aan Desiree? Omdat zij krijgt wat ze wil, al is het door constant aandacht te vragen. Ferdies strategie om stoïcijns te blijven zodat er uiteindelijk wel iemand naar je toekomt om te vragen hoe het nu werkelijk met je is blijkt niet te werken, maar het is nu te laat om de pose te laten varen, want dan volgt slechts gezichtsverlies. En dan is het lullig dat een "zeur" wel alle aandacht krijgt van iedereen, zelfs van Hieke, die zichzelf zelfs verontschuldigd tegenover Desiree dat ze haar verjaardag heeft verpest, net nu Ferdie dacht dat hij een soortement pact van gekwelde zielen had gesloten. Jammer, zijn vrouw heult met de vijand. Zij die wel krijgt wat jij node ontbeert; aandacht en interesse.
Georgie blijft voor mij een gevaarlijk mannetje, in de meest letterlijke zin van het woord. men raadt mensen weleens aan de god/godin in zichzelf te vinden, maar godgeorgie moet i.m.h.o het mens nog zien te vinden.
Mensen zullen heus niet over je heenvallen door hetgeen je zegt, daar dit topic datumgerelateerd is, dus over een dag zal niemand ooit weten dat je dit geschreven hebt. Alleen fanatici die er op uit zijn je op persoonlijke uitspraken te betrappen die je ooit in een grijs verleden geuit hebt zullen de moeite nemen dit topic uit de annalen van FOK! op te vissen. Misschien kom je er wel mee weg dus!
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 25 november 2000 @ 10:29:49 #21
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_492558
quote:
Op 24 november 2000 21:20 schreef Arcee het volgende:
En daar kom je nu al achter?
Nee Honeybon ,daar was ik allang achter.

"je hoeft niet harder te gaan praten, omdat je denkt dat je gelijk hebt"

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 25 november 2000 @ 12:57:45 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_492703
quote:
Op 25 november 2000 01:45 schreef Roache_ het volgende:
Ik quote je hele berichtje maar helemaal om nog iets van chronologie in mijn reply te kunnen ontdekken.
Je zegt dat Ferdie een punt maakt om te vinden dat Desiree de hand boven het hoofd gehouden wordt. Of dat nu wel of niet zo is wil ik in het midden laten, maar het is niet Ferdie die dat punt maakt, Hieke maakt dat punt en Ferdie vertaalt dat voor haar. Hij loopt als een gebeten hond/haantje door het huis te paraderen alsof zijn vrouw het grootste onrecht aller tijden is aangedaan. Maar het is zijn vrouw niet, noch is haar onrecht aangedaan. Misschien is hij ook wel jaloers doordat zijn "whatever" houding door de redactie wordt opgepikt als: 'okee, dan ook ECHT whatever' en hij daarom nooit iets extra krijgt. Maar ik wil er donder op zeggen dat hij hoopt dat ze hem toch dat ene extraatje geven waar hij zo naar verlangt, wat het ook moge zijn. Maar hij krijgt het niet, want de redactie is ook niet gek: als je het zo wilt spelen dan geven we het je zo, kijken hoelang je dit gevoelloze typetje volhoudt. En waarom heeft hij een hekel aan Desiree? Omdat zij krijgt wat ze wil, al is het door constant aandacht te vragen. Ferdies strategie om stoïcijns te blijven zodat er uiteindelijk wel iemand naar je toekomt om te vragen hoe het nu werkelijk met je is blijkt niet te werken, maar het is nu te laat om de pose te laten varen, want dan volgt slechts gezichtsverlies. En dan is het lullig dat een "zeur" wel alle aandacht krijgt van iedereen, zelfs van Hieke, die zichzelf zelfs verontschuldigd tegenover Desiree dat ze haar verjaardag heeft verpest, net nu Ferdie dacht dat hij een soortement pact van gekwelde zielen had gesloten. Jammer, zijn vrouw heult met de vijand. Zij die wel krijgt wat jij node ontbeert; aandacht en interesse.
Georgie blijft voor mij een gevaarlijk mannetje, in de meest letterlijke zin van het woord. men raadt mensen weleens aan de god/godin in zichzelf te vinden, maar godgeorgie moet i.m.h.o het mens nog zien te vinden.
Mensen zullen heus niet over je heenvallen door hetgeen je zegt, daar dit topic datumgerelateerd is, dus over een dag zal niemand ooit weten dat je dit geschreven hebt. Alleen fanatici die er op uit zijn je op persoonlijke uitspraken te betrappen die je ooit in een grijs verleden geuit hebt zullen de moeite nemen dit topic uit de annalen van FOK! op te vissen. Misschien kom je er wel mee weg dus!
Mis Roach.

Jou reaktie is gestoelt op een beeld dat je gevormd hebt over Ferdi, Georgie en ook Hieke. Je grijpt nu je kans om deze personen zwart te maken omdat zei in staat zijn gebleken hun gevoel te verwoorden, dan wel in woord en in uitdrukking.(en dat mag hoor) Het was als TV prachtig. Hummie had dit niet kunnen vermoeden. Dit is voor haar een kadotje geweest.

Ferdi had ook net als Georgie kunnen reageren en lief naar het beest kunnen doen. En er rond te gaan kwijlen en slijmen dat hij het allemaal zo ok vond. Hij liet nu duidelijk blijken dat hij het niet ok vond. Het is niet dat hij het haar niet gunde maar meer het feit dat er meer mensen zijn die dit soort dingen zouden kunnen gebruiken. Met zijn niet uitgezonde opmerking "is kijken wat ik aan de redaktie kan vragen om de laatste vijf weken door te komen" slaat hij naar mijn mening de spijker op de kop. Zeker als je daarna de reaktie van Dees in de DBK hoort dat ze het nu zeker tot het eind toe vol zou houden.

Ik haal nog maar eens het schrijf gebeuren van Koos aan. Dees en Ferdi waren in dat opzicht redelijk eensgezind in hun uitspraak. Ze waren van mening dat het schrijven voor Koos een uitlaatklep was en dat dat eigenlijk ten opzichte van de andere bewoners niet eerlijk was want die hadden ook geen uitlaatklep. Nu krijgt Dees haar hond en natuurlijk pakt ze die met beide handen aan maar hiermee toont ze zelf haar inconsquentheid aan. Haar eigen woorden spreekt ze nu tegen. Ze heeft gewoon een voorkeursbehandeling gehad die niet klopt in het concept van het programma.

Noem de reaktie van Ferdi maar puberaal maar pubers zijn over het algemeen eerlijker dan volwassenen omdat die door het leven geslepen hebben geleerd om zich politiekcorrect te gedragen. En in dit geval heb ik dan toch liever te doen met iemand die zijn gevoel niet onder stoelen of banken steekt.

Ik kan me overigens totaal niet voorstellen dat Hummie bezig zou zijn om Ferdi te breken. Zijn houding is tot nu toe redelijk onverschillig geweest met hier en daar een dip. Maar hij heeft wel degelijk aangetoont meer intresse te tonen in andere personen dan bijvoorbeeld een Dees die ieder emotioneel moment in de groep naar zich toe te trekken en daardoor weer volledig de aandacht te krijgen. Ferdi heeft toch meerdere malen met Georgie over zijn relatie met Kim gesproken (duidelijk zichtbaar in de reaktie die hij gaf in gesprek met Koos waar hij te kennen gaf dat deze twee niet echt bij elkaar paste, net zoals de algemene mening hier) ook heeft hij alle soms behoorlijk saai verhalen van Koos aangehoord. Dus hou nou eens op met te stellen dat hij zich niet intresseerd in de andere. Hij luisterd er naar maar hij zal er geen pseudo psychologisch gelul van maken, hij zal er een kort en bondig antwoord op geven.

Dus Ferdi willen breken is niet de opzet. Ze wil hem opstandig, onverschillig, bot, horkerig. Dit heeft ze nodig om af en toe wat jus over de saaie hollandse spruitjes met aardappels en draadjes vlees.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 25-11-2000 12:59]

pi_492797
quote:
Op 25 november 2000 12:57 schreef marky het volgende:
Dees heeft gewoon een voorkeursbehandeling gehad die niet klopt in het concept van het programma.
Georgie, Kim en Robin kregen ook een voorkeursbehandeling de avond ervoor. Daar hoor ik Ferdi en Hieke niet over. En jou trouwens ook niet. Voor mij hoeven genomineerden ook niet speciaal behandeld te worden. Er werd in de uitzending gerept door Beau over 'de eerste van de harde kern eruit', wat ook al niet klopt, want dat was Annet de vorige keer. Die kreeg ook geen voorkeursbehandeling met een caravan en snoep tot ze er misselijk van werd.
Je spreekt jezelf helaas ook tegen in je reactie, Marky, qua inconsequentie.
  zaterdag 25 november 2000 @ 14:50:58 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_492902
quote:
Op 25 november 2000 14:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Georgie, Kim en Robin kregen ook een voorkeursbehandeling de avond ervoor. Daar hoor ik Ferdi en Hieke niet over. En jou trouwens ook niet. Voor mij hoeven genomineerden ook niet speciaal behandeld te worden. Er werd in de uitzending gerept door Beau over 'de eerste van de harde kern eruit', wat ook al niet klopt, want dat was Annet de vorige keer. Die kreeg ook geen voorkeursbehandeling met een caravan en snoep tot ze er misselijk van werd.
Je spreekt jezelf helaas ook tegen in je reactie, Marky, qua inconsequentie.
Zou Dees genomineerd zijn geweest. En zou ze daar iets voor gehad hebben zou dat geen reaktie hebben los gemaakt. Vergeet niet dat Dees ook al genoten had van het avondje film aan Robin omdat ze samen naar de film hadden gekeken in de DBK. Dit is van een heel ander soort. Dit is gewoon iemand in contact brengen met het geen ze heeeel erg mist. En dat is ten opzichte van de rest niet echt eerlijk.
pi_493382
*fashinably_late kreeg een BBflashback in de AH


Ik herrinnerde me opeens dat toen de bewoners in spanning aan het wachten waren of het Kim of Georgie zou worden, en iemand (Dees?) met zekerheid riep:'het is Georgie', Hieke reageerde met:"dat kan ik helemaal begrijpen" Ferdi:ssssssst!!!

Onenigheid in het liefdesduo?? Hieke tégen Georgie en Ferdi vóór?


Verder zag ik Dees weer in de DBK zitten en uitleggen dat er teveel stelletjes waren in het huis. Kim is van G. Hieke van F. en als ik me rot voel zal G. nooit een arm om me heen slaan omdat hij bij Kim hoort.
Gister, nog geen half uur na het vertrek van Kim, stond Dees al in innige omhelzing met G.---> Alles zit Deesje mee!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')