abonnement Unibet Coolblue
pi_177621649
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:28 schreef Redlegs het volgende:
Leuk liedje! Zou ze die bananen en ananas ook meenemen naar Portugal :D ?
JA?? What's up met alle fruit in deze videoclip??? _O- _O- _O- _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_177621947
Oh wat was het leuk geweest als ze vorig jaar had meegedaan en dan vóor het lied van Italie had mogen optreden
~The present is all there is~
pi_177629241
Binnen 3 dagen al een miljoen views _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_177757366

_O_ _O_ _O_ _O_

Even een goed filmpje gevonden waar ze live is. Haar zang kan idd nog wat aan gewerkt worden maar man man man... ze is echt zo'n goede performer op het podium. Haar movements, sexuality, geweldig. _O_ _O_ _O_ _O_ Ze weet echt hoe ze een stage moet aanpakken. *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2018 @ 18:18:30 #55
368283 ato
pi_177888332
Klinkt toch wel lekker, mooie vrouw ook. Toch had ik na 2 minuten OK nu weten wij het wel.
Ik ben benieuwd hoe het live gaat klinken. Voor nu een 7.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177964437
http://wiwibloggs.com/201(...)aptiste-stage-eleni/

Sacha Jean Baptiste gaat de act en regie doen voor Fuego en OMG IK BEN ZO EXCITED _O_ _O_ _O_ _O_

Dit gaat sowieso echt een knaller worden live. Hij heeft Bulgarije 2017 en Armenië 2017 ook gedaan (ik mag die Kristian echt niet, maar Beautiful Mess was wel echt een heel mooi lied en de staging was ook super goed gedaan) en Armenië spreekt voor zich. Dus dit wordt sowieso iets steengoeds. _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_177974411
Ik vond de staging van Bulgarije vorig jaar niet bijzonder :? . Armenië vond ik wel sterk op beeld, al had ik zelf nog 2 of 3 dansers toegevoegd. De choreo in de videoclip van dat nummer was ook tof geweest. Laten we ook niet vergeten dat ze vorig jaar Australie en Georgie (wat was hier speciaal aan?) heeft geholpen met het stagen. Georgie haalde de finale niet, maar dat nummer was ook rete saai. Ben wel nieuwsgierig naar haar act voor Cyprus. Lijkt me een lied om mee uit te pakken.
~The present is all there is~
pi_177977253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:36 schreef grazz het volgende:
Ik vond de staging van Bulgarije vorig jaar niet bijzonder :? . Armenië vond ik wel sterk op beeld, al had ik zelf nog 2 of 3 dansers toegevoegd. De choreo in de videoclip van dat nummer was ook tof geweest. Laten we ook niet vergeten dat ze vorig jaar Australie en Georgie (wat was hier speciaal aan?) heeft geholpen met het stagen. Georgie haalde de finale niet, maar dat nummer was ook rete saai. Ben wel nieuwsgierig naar haar act voor Cyprus. Lijkt me een lied om mee uit te pakken.
Ik vond het wel wat hebben. Het was best simpel maar tegelijkertijd paste het ook wel erg goed bij het lied.

Ik hoop echt dat ze voor Cyprus flink wat dansers er achter zetten en dat er ook flink wat vuurwerk bij komt kijken. Fuego is echt een lied dat kan KNALLEN live maar dan moet er ook echt wat moeite in de staging gezet worden.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 23:31:21 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178047959
Als ik de nummers na één keer horen zou moeten beoordelen dan zou Fuego met stip op nummer één bij mij staan. Het nummer staat namelijk direct als een huis en vind ik echt heel erg tof. Dat gevoel is overigens niet veranderd na meerdere keren luisteren. Maar na meerdere luisterbeurten heeft het liedje wel wat meer concurrentie gekregen, waardoor het de top moet delen met anderen.

Maar gewoon een erg lekker zomers en catchy nummer. Wat van mij zeker hoog mag scoren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178052124
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 23:31 schreef Redefine het volgende:
Als ik de nummers na één keer horen zou moeten beoordelen dan zou Fuego met stip op nummer één bij mij staan. Het nummer staat namelijk direct als een huis en vind ik echt heel erg tof. Dat gevoel is overigens niet veranderd na meerdere keren luisteren. Maar na meerdere luisterbeurten heeft het liedje wel wat meer concurrentie gekregen, waardoor het de top moet delen met anderen.

Maar gewoon een erg lekker zomers en catchy nummer. Wat van mij zeker hoog mag scoren.
JAAAAAAAAAA DOUZEPWA VOOR JOU *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Het nummer heeft zeker ontzettend veel concurrentie. Maar ik denk van alle dancenummers dit jaar is Fuego toch wel echt de beste. :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 09:26:35 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178052509
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 08:52 schreef Nexum het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAA DOUZEPWA VOOR JOU *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Het nummer heeft zeker ontzettend veel concurrentie. Maar ik denk van alle dancenummers dit jaar is Fuego toch wel echt de beste. :D
Nu maar hopen dat het een beter lot is beschoren dan La La Love van Ivi Adamou :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178052530
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat het een beter lot is beschoren dan La La Love van Ivi Adamou :{
Ugh, i hope so. Maar ik denk het wel. Ik geloof er echt heilig in dat Cyprus hiermee de top 10 kan halen. *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 09:29:52 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178052551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:28 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ugh, i hope so. Maar ik denk het wel. Ik geloof er echt heilig in dat Cyprus hiermee de top 10 kan halen. *O*
Het lijkt mij ook wel dat ze de top tien halen. Al gaan ze minimaal 12 punten halen natuurlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178052597
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook wel dat ze de top tien halen. Al gaan ze minimaal 12 punten halen natuurlijk.
GRIEKENLANDGODEN _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178071549
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook wel dat ze de top tien halen. Al gaan ze minimaal 12 punten halen natuurlijk.
24
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178072498
Ik vind ditvnog steeds niet catchy genoeg: Israel, Tsjechie, Azerbaizjan en Finland gaan haar gewoon een plek in de finale kosten :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178085784
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind ditvnog steeds niet catchy genoeg: Israel, Tsjechie, Azerbaizjan en Finland gaan haar gewoon een plek in de finale kosten :Y
Vind Finland niet perseé catchy. :?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:14:02 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178086011
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:33 schreef Nexum het volgende:

[..]

GRIEKENLANDGODEN _O_
Zeus?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178301732
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2018 @ 15:02:25 #71
368283 ato
pi_178302755
Sorry Nexum zij haalt finale niet eens.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2018 @ 15:03:39 #72
368283 ato
pi_178302779
Ik vind het trouwens geen bijzonder nummer.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178303570
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:02 schreef ato het volgende:
Sorry Nexum zij haalt finale niet eens.
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch? Is jouw mening.

Ik ben het daar niet mee eens tho. Helemaal nu ze als laatste in de semi moet, en de song is gewoon echt een zomerhit dat sowieso bij het jongere publiek super goed gaat inslaan. Als ze het live goed neerzet gaat ze 100 % naar de finale en kan ze makkelijk een top 10 positie halen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178469283
Ze zit op dit moment in de Viral 20 van Nederland op Spotify en ik ben echt overtuigd dat 95 % van die streams van mij afkomen _O- _O- _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178479822
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')