abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 februari 2018 @ 20:24:16 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176912034
kyledcheney twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 20:12:33 MEMO UPDATE: SCHIFF tells reporters that only portions of the Steele Dossier -- the ones about Page -- were presented to the FISA Court."Some of those things were already subject to corroboration." reageer retweet
pi_176912089
maddow twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 19:01:32 LOL A year attacking the Steele dossier.A month hyping that the dossier started the whole FBI investigation.Weeks hyping that they have a memo (a memo!) that will finally prove it!So... is there some other memo?Because this one says it was Papadopoulos, not the dossier. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176912152
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 20:15:52 Meanwhile, WSJ has reviewed roughly 7,000 text messages between Peter Strzok and Lisa Page, which stretch across 384 pages, and found "no evidence of a conspiracy against Mr. Trump." https://t.co/6OiUw6BuRw reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176912154
quote:
“Now that a few of the misdeeds against the Trump Movement have been partially revealed, I look forward to updating my pending legal action in opposition to DOJ this weekend,” Carter Page said in an emailed statement. Page has sued the owner of Yahoo News and the U.S. government operator of Radio Free Europe.
Is goed Page, dit doet de rechter vast vergeten dat je gelogen hebt tegen de FBI en dit toegegeven hebt
pi_176912160
Totaal gemist in de memo shitstorm, Michael Wolff is done
Breaking911 twitterde op donderdag 01-02-2018 om 16:19:54 WATCH THIS: Author of 'Fire & Fury' Michael Wolff was kicked off MSNBC Mid-Interview this morning. https://t.co/CxJeSZtpAR reageer retweet
  vrijdag 2 februari 2018 @ 20:37:10 #231
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_176912327
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:29 schreef Nintex het volgende:
Totaal gemist in de memo shitstorm, Michael Wolff is done
Breaking911 twitterde op donderdag 01-02-2018 om 16:19:54 WATCH THIS: Author of 'Fire & Fury' Michael Wolff was kicked off MSNBC Mid-Interview this morning. https://t.co/CxJeSZtpAR reageer retweet
care, fake news toch





wie kijkt er nog MSNBC :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_176912396
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is goed Page, dit doet de rechter vast vergeten dat je gelogen hebt tegen de FBI en dit toegegeven hebt
Er zal geen rechter onder de indruk zijn van zo'n memo aangezien het juridisch nul relevantie heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 februari 2018 @ 20:42:40 #233
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176912440
https://twitter.com/TGowdySC/status/959495152770469888?s=17

Trey Gowdy:

quote:
As I have said repeatedly, I also remain 100 percent confident in Special Counsel Robert Mueller. The contents of this memo do not - in any way - discredit his investigation
Gowdy is Tea Party. For fuck's sake.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176912492
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er zal geen rechter onder de indruk zijn van zo'n memo aangezien het juridisch nul relevantie heeft.
Logica heeft Page tot op heden niet weerhouden van z'n stupiditeiten.

quote:
Rep. Trey Gowdy (R-S.C.) said Friday that the release of a controversial memo by Republicans on the House Intelligence Committee does not discredit or undermine special counsel Robert Mueller's investigation into Russian meddling in the 2016 election.

Gowdy is voor zijn doen erg...normaal in zijn bewoordingen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 20:47:26 #235
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176912543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:42 schreef Ulx het volgende:
Gowdy is Tea Party. For fuck's sake.
Stond btw vanochtend ook een opiniestuk in WaPo van een tea-partier en voormalige representative: Devin Nunes is acting like a partisan hack. That’s just how I remember him.

Hij ergerde zich kennelijk van de andere kant van het spectrum over het slaafse geschurk tegen leiders aan.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 20:50:35 #236
192592 SureD1
------------------------------
pi_176912634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:42 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/TGowdySC/status/959495152770469888?s=17

Trey Gowdy:

[..]

Gowdy is Tea Party. For fuck's sake.
Waarom is Gowdy 180 graden gedraaid en stelt hij zich niet meer verkiesbaar? Wat heeft hij gezien?
pi_176912669
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:50 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Waarom is Gowdy 180 graden gedraaid en stelt hij zich niet meer verkiesbaar? Wat heeft hij gezien?
Hij is, samen met Shiff, de enige die de classified informatie waarop deze memo is gebaseerd heeft gezien.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 20:53:11 #238
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176912715
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij is, samen met Shiff, de enige die de classified informatie waarop deze memo is gebaseerd heeft gezien.
Dat vind ik lastig te geloven. Schiff vroeg zich dat hardop af in het eerder vrijgegeven transscript, maar dat laat onverlet dat Nunes onderdeel is van de Gang of Eight; zeg maar onze commissie stiekum en zou dus in principe juist overal van op de hoogte gehouden worden. Gowdy zit niet in de Gang of Eight. Is er nog meer aanleiding te denken dat Nunes minder gezien heeft dan Gowdy?
pi_176912796
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat vind ik lastig te geloven. Schiff vroeg zich dat hardop af in het eerder vrijgegeven transscript, maar dat laat onverlet dat Nunes onderdeel is van de Gang of Eight; zeg maar onze commissie stiekum en zou dus in principe juist overal van op de hoogte gehouden worden. Gowdy zit niet in de Gang of Eight. Is er nog meer aanleiding te denken dat Nunes minder gezien heeft dan Gowdy?
In de verklaring aangehaald in onderstaande post staat dat Nunes het materiaal niet heeft bekeken.

quote:
  vrijdag 2 februari 2018 @ 21:01:32 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176912932
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

In de verklaring aangehaald in onderstaande post staat dat Nunes het materiaal niet heeft bekeken.

[..]

Hm ja... thanks

Gaat dus hierom:
quote:
“It is telling that Chairman Nunes put out this memo without bothering to read the underlying materials, and that he ordered changes to the document without informing his own committee members. It is a terrible lapse in leadership that Speaker Ryan failed to intervene and prevent the abuse of classified materials in this way. [...]"
Ik vraag me alsnog af:
- hoe ze weten dat hij dat niet gelezen heeft
- hoezo hij dat niet gelezen heeft ... plausible deniability zou ik kunnen bedenken, maar dat zou echt behoorlijk dom zijn...
pi_176912985
tparti twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 20:11:40 Trump leaves town, ignores all shouted questions https://t.co/ryKV1sHfac reageer retweet
Trump vind het wel weer mooi geweest, Tijd voor weekend.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 21:05:10 #242
192592 SureD1
------------------------------
pi_176913034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat vind ik lastig te geloven. Schiff vroeg zich dat hardop af in het eerder vrijgegeven transscript, maar dat laat onverlet dat Nunes onderdeel is van de Gang of Eight; zeg maar onze commissie stiekum en zou dus in principe juist overal van op de hoogte gehouden worden. Gowdy zit niet in de Gang of Eight. Is er nog meer aanleiding te denken dat Nunes minder gezien heeft dan Gowdy?
Het wordt toch niet weersproken dat Nunes zelf de onderliggende documenten niet heeft gelezen? Gowdy gedraagt zich alsof ze hem de vliegende schotel van Roswell hebben laten zien... wat ligt er aan documenten onder? Als een Tea Partier die normaal het schuim om de mond heeft staan er als een jankende hond met de staart tussen de benen vandoor gaat?

My guess? Hij heeft gezien dat er bewijs genoeg ligt voor Mueller om een obstruction of justice zaak rond te krijgen en misschien wel meer, bewijs dat Trump wist van de samenwerking met de Russen, zoiets...
  vrijdag 2 februari 2018 @ 21:07:04 #243
192592 SureD1
------------------------------
pi_176913075
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm ja... thanks

Gaat dus hierom:

[..]

Ik vraag me alsnog af:
- hoe ze weten dat hij dat niet gelezen heeft
- hoezo hij dat niet gelezen heeft ... plausible deniability zou ik kunnen bedenken, maar dat zou echt behoorlijk dom zijn...
En dit:
The Republican document mischaracterizes highly sensitive classified information that few Members of Congress have seen, and which Chairman Nunes himself chose not to review.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 21:07:31 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176913083
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:05 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Het wordt toch niet weersproken dat Nunes zelf de onderliggende documenten niet heeft gelezen? Gowdy gedraagt zich alsof ze hem de vliegende schotel van Roswell hebben laten zien... wat ligt er aan documenten onder? Als een Tea Partier die normaal het schuim om de mond heeft staan er als een jankende hond met de staart tussen de benen vandoor gaat?

My guess? Hij heeft gezien dat er bewijs genoeg ligt voor Mueller om een obstruction of justice zaak rond te krijgen en misschien wel meer, bewijs dat Trump wist van de samenwerking met de Russen, zoiets...
Nou, het is niet eens zozeer dat ik per se twijfel aan de claim. Dat wordt inderdaad niet weersproken op dit moment. Maar ik vind het wel nogal frappant.

Hij loopt een maand lang een document te hypen, waarvan hij zelf de bronnen niet van gelezen heeft. Zijn directe collega Gowdy kennelijk wel... maar waarom Gowdy wel en hij niet?

Heeft Nunes geen toegang daartoe? Is dat de reden? Ik vind het lastig om een goede reden te bedenken anders dan of luiheid of dat hij het niet mag lezen... ondanks onderdeel te zijn van de Gang of Eight.
pi_176913117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm ja... thanks

Gaat dus hierom:

[..]

Ik vraag me alsnog af:
- hoe ze weten dat hij dat niet gelezen heeft
- hoezo hij dat niet gelezen heeft ... plausible deniability zou ik kunnen bedenken, maar dat zou echt behoorlijk dom zijn...
It Was Worse than You Think: The House Intelligence Meeting on the Nunes Memo

quote:
Schiff emphasizes that only he and Rep. Trey Gowdy have seen the underlying intelligence on which the Nunes memo is based (only members of the Gang of Eight have access to the intelligence, but Gowdy viewed the intelligence for the majority).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 februari 2018 @ 21:09:34 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176913133
Ik vind de memo maar een natte scheet. En volgens mij zijn de meeste reacties nogal "Was hier nou al die poeha over?"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 21:11:29 #247
192592 SureD1
------------------------------
pi_176913189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou, het is niet eens zozeer dat ik per se twijfel aan de claim. Dat wordt inderdaad niet weersproken op dit moment. Maar ik vind het wel nogal frappant.

Hij loopt een maand lang een document te hypen, waarvan hij zelf de bronnen niet van gelezen heeft. Zijn directe collega Gowdy kennelijk wel... maar waarom Gowdy wel en hij niet?

Heeft Nunes geen toegang daartoe? Is dat de reden? Ik vind het lastig om een goede reden te bedenken anders dan of luiheid of dat hij het niet mag lezen... ondanks onderdeel te zijn van de Gang of Eight.
Om zelf een aanklacht wegens obstruction te ontlopen? Een poging tot -overigens nauwelijks geloofwaardige- plausible deniability... dat is het enige zinnige wat bij mij op komt...
  vrijdag 2 februari 2018 @ 21:17:11 #248
192592 SureD1
------------------------------
pi_176913324
quote:
Dus ergens eind 2017 begin 2018 zien Gowdy en Schiff alle onderliggende documenten, wat 24 januari door het DOJ per brief wordt bevestigd. Op 29 januari is de gewraakte bijeenkomst van de House Intelligence Committee en op 30 januari kondigt Gowdy zijn vertrek aan...
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 februari 2018 @ 21:17:31 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176913338
Nunes was toch van de zaak gehaald wegens lekken naar de pers?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 21:19:22 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176913396
quote:
Ah, interessant. Daar wordt doorgelinked naar deze brief van assistant attorney general Boyd gericht aan Nunes. Daarin is onder andere te lezen:

quote:
Seeking Committee approval of public release would require HPSCI committee members to vote on a staff-drafted memorandum that purports to be based on classified source materials that neither you nor most of them have seen. Given important role in overseeing the nation's intelligence community, you well understand the damaging impact that the release of classified material could have on our national security and our ability to share and receive sensitive information from friendly foreign governments. We know that committee members take this responsibility seriously, and would not risk damage to our intelligence community or the important work it does in safeguarding the American people. Additionally, we believe that wider distribution of the classified information presumably contained within your memorandum would represent a significant deviation from the terms of access negotiated in good faith by the Department, HPSCI, and the Office of Speaker Paul Ryan.


[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 02-02-2018 21:24:36 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')