abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 februari 2018 @ 12:56:10 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176881708
quote:
“Maak de Ninja Turtles veganisten”




De Teenage Mutant Ninja Turtles zouden veganistisch moeten zijn. Dat vindt dierenrechtenorganisatie Peta, die een brief geschreven heeft naar de CEO kinderzender Nickelodeon, Cyma Zarghami. De stoere schildpadden smikkelen graag pizza en dat zou eigenlijk een versie zonder kaas of vlees moeten zijn, vindt Peta.

Generatie Z (jongeren die zijn geboren in het nieuwe millennium) eet al bijna 60 procent meer tofu, schrijven de dierenbeschermers in hun brief. De jeugd drinkt ook 550 procent meer zuivelvrije melk. Hoog tijd dus dat Mikey, Leo, Ralph en Donnie dat ook gaan doen.

Veganistisch eten is bij jonge mensen steeds gewoner, betoogt Lauren Thomasson van Peta: op 70 procent van de Amerikaanse universiteiten kunnen studenten al veganistische maaltijden krijgen en bij een vijfde is het aanbod zelfs helemaal veganistisch. Gezien het dierenleed dat de zuivelproductie volgens Peta aanricht, zouden de schildpadhelden liever moeten zijn voor andere dieren door hier niet aan mee te werken. “Ik geloof dat de Turtles andere dierenlevens willen redden”, aldus Thomasson.

De Teenage Mutant Ninja Turtles dateren uit de jaren 80, maar later dit jaar krijgt de serie een reboot en komen er naar verwachting 26 nieuwe afleveringen.

joblocom twitterde op woensdag 31-01-2018 om 19:39:11 PETA wants Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles to go dairy-free https://t.co/10SKEVoSdZ https://t.co/6TUHasIc11 reageer retweet
https://www.hln.be/showbi(...)-veganisten~a1c3fd0e
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176881729
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:57:46 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176881731
Stelletje soyboys.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 februari 2018 @ 13:01:15 #4
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_176881781
Peta :')

Puppy slachtend soyboytuig :r
-XOXO- Je maintiendrai
pi_176881800
neemt peta zichzelf wel nog serieus?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:05:00 #6
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176881840
quote:
Generatie Z (jongeren die zijn geboren in het nieuwe millennium) eet al bijna 60 procent meer tofu, schrijven de dierenbeschermers in hun brief. De jeugd drinkt ook 550 procent meer zuivelvrije melk. Hoog tijd dus dat Mikey, Leo, Ralph en Donnie dat ook gaan doen.
DIT kulargument weer? En vanaf welk percentage is het meten begonnen? 550% toename lijkt veel, maar als slechts 0,0001% van de mensen het ooit deed kom je uit op 0,00055.
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:05:50 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176881857
quote:
op 70 procent van de Amerikaanse universiteiten kunnen studenten al veganistische maaltijden krijgen en bij een vijfde is het aanbod zelfs helemaal veganistisch.
Wacht even, wat? Dus op 1 van de 5 universiteiten daar kun je helemaal niet meer normaal eten?!
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:06:01 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176881859
quote:
And so is the past
pi_176881894
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wacht even, wat? Dus op 1 van de 5 universiteiten daar kun je helemaal niet meer normaal eten?!
Het is maar maar je normaal vind.
Ik denk dat het de toekomst is. Over 200 jaar is eten eten van vlees abnormaal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_176881895
Ik vindt het jammer dat woordvoerders van bedrijven die op dit soort idiote oproepen ingaan het vaak serieus bespreken.

Het zou mij veel voldoening geven om te zien dat bv de directeur van Nickelodeon deze oproep dijnkletsend van het lachen afdoet bij een persconferentie.

Wat zijn er veel gekkies op de wereld de laatste tijd.
pi_176881928
Christus te paard!! Steeds als je denkt dat het niet achterlijker kan..
Ik zou er werkelijk geen reet om geven als de hele wereld ontploft, het komt gewoon nooit meer goed. :W
´
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:11:47 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176881952
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het is maar maar je normaal vind.
Ik denk dat het de toekomst is. Over 200 jaar is eten eten van vlees abnormaal.
Jij mag denken wat je wil, maar van een veganistisch dieet kun je nu niet normaal leven zonder supplementen te nemen. Vegetarisch is één ding, maar dat je daar niet eens meer melk of kaas kunt eten is fucking krankzinnig.

Trouwens, schildpadden zijn vleeseters. Proteïne is super belangrijk voor de beesten.
pi_176881991
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jij mag denken wat je wil, maar van een veganistisch dieet kun je nu niet normaal leven zonder supplementen te nemen.
Enige wat je nodig hebt is b12.
Valt prima te leven op een Vega dieet hoor.

Maargoed, dat is een hele andere discussie..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:15:24 #14
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176882008
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Enige wat je nodig hebt is b12.
Valt prima te leven op een Vega dieet hoor.

Maargoed, dat is een hele andere discussie..
Ik weet vrij zeker dat schildpadden geen toegang hebben tot B12 pillen.
pi_176882075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat schildpadden geen toegang hebben tot B12 pillen.
Ja en schildpadden eten ook geen pizza. :').
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_176882104
Als veganisten stoppen met vliegen wordt ik veganist.
pi_176883347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In die brief komt "moeten" niet één keer voor. Cyma Zarghami had een nieuwe reeks met een "different direction" aangekondigd, wat dat ook mag betekenen. PETA reageerde met een suggestie voor die "nieuwe richting".
Een beleefde brief met een suggestie, big deal.

Trouwens geen gekke vraag, als je ziet hoe makkelijk mensen zich laten leiden. Sinds Popeye denkt iedereen dat spinazie boordevol ijzer zit.

Het Amerikaanse ontbijt is grotendeels door propaganda gevormd: cereals als ontbijt dankzij een door Kellogs gesponsorde studie. Sinaasappelsap bij het ontbijt: dankzij een reclamecampagne van Californische boeren. En 70% van het spek in Amerika wordt tijdens het ontbijt gegeten, dankzij 4500 dokters die instemden met de bewering dat een stevig ontbijt nodig was om de energie die ons lichaam 's nachts kwijtraakte aan te vullen.

Je moet voldoende water drinken (8 glazen per dag): fabeltje van fabrikanten van gebottelt water.

Het idee dat wortels helpen 's nachts beter te zien komt uit de tweede wereldoorlog. De Britten hadden weinig vlees of suiker, maar meer dan genoeg wortels. Dus claimden ze dat de successen van de RAF bij nachtmissies te danken waren aan het wortelrijke dieet van de piloten (ipv aan hun geheime wapen, radar).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_176883954
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef Luckyseven het volgende:
Ik vindt het jammer dat woordvoerders van bedrijven die op dit soort idiote oproepen ingaan het vaak serieus bespreken.

Het zou mij veel voldoening geven om te zien dat bv de directeur van Nickelodeon deze oproep dijnkletsend van het lachen afdoet bij een persconferentie.

Wat zijn er veel gekkies op de wereld de laatste tijd.
Dat zou een beetje idioot zijn. Belangengroepen mogen gewoon brieven schrijven en voorstellen doen en voor veganisme valt best wat te zeggen. Beetje overdreven is het wel, maar lekker boeiend, daar hoef je geen ideeën of mensen om uit te lachen lijkt me.
pi_176884203
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176884223
quote:
13s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje soyboys.
het woord van 2018 _O-
pi_176884383
|:(
:')
:s)
:'(
8)7
pi_176884683
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou een beetje idioot zijn. Belangengroepen mogen gewoon brieven schrijven en voorstellen doen en voor veganisme valt best wat te zeggen. Beetje overdreven is het wel, maar lekker boeiend, daar hoef je geen ideeën of mensen om uit te lachen lijkt me.
Op het moment dat je in een kinderserie aanpassingen wilt laten maken vanuit een ideologie ben je naar mijn inziens nutteloos aan het mierenneuken. Vooral als het over iets miniscuuls gaat als een gerecht dat de hoofdpersoon eet.

En naar mijn beleving mag treurig gedrag als dit gewoon weggewuift en uitgelachen worden. Maar daar verschillen we kennelijk in mening over, prima het is een vrij land. Ik zou het in ieder geval erg amusant vinden.
pi_176886948
quote:
De stoere schildpadden smikkelen graag pizza
Als de mens eens wist wat voor invloed dit heeft gehad op hun kinderen die nu aangeleerd zijn pizza eten in plaats van een appel en prei. :{w
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')