abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 september 2018 @ 08:14:53 #201
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_182179289
Het lijkt erop dat vandaag een show van Bon Goofy wordt aangekondigd.

https://www.facebook.com/(...)60/1932194713503250/


ik gok op een parkje in een 2000 jaar oude stad. En ik heb ergens een gerucht opgevangen dat een bandje die zich vernoemd heeft naar een wijk in London ook in zo'n parkje speelt. Wordt dat het voorprogramma? Iets van 50 dagen na Pasen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_182179331
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 08:14 schreef Tokus het volgende:
Het lijkt erop dat vandaag een show van Bon Goofy wordt aangekondigd.

https://www.facebook.com/(...)60/1932194713503250/


ik gok op een parkje in een 2000 jaar oude stad. En ik heb ergens een gerucht opgevangen dat een bandje die zich vernoemd heeft naar een wijk in London ook in zo'n parkje speelt. Wordt dat het voorprogramma? Iets van 50 dagen na Pasen.
Goofy is een autocorrect dingetje vermoed ik? :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 september 2018 @ 08:28:20 #203
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_182179410
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 08:18 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Goofy is een autocorrect dingetje vermoed ik? :P
ja, door mijn vingers.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_182180045
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 08:14 schreef Tokus het volgende:
Het lijkt erop dat vandaag een show van Bon Goofy wordt aangekondigd.

https://www.facebook.com/(...)60/1932194713503250/


ik gok op een parkje in een 2000 jaar oude stad. En ik heb ergens een gerucht opgevangen dat een bandje die zich vernoemd heeft naar een wijk in London ook in zo'n parkje speelt. Wordt dat het voorprogramma? Iets van 50 dagen na Pasen.
Kensington

Mooi dan kan ik hem overslaan. Bon Jovi lijkt me nog best leuk op een festival als Bospop, maar loanconcert hoeft van mij niet.
pi_182184998
Eagles naar ZiggoDome in Juni. Lijkt weet een drukke ze te worden.
pi_182253383
Orri van Sigur Ros stopt er mee ivm een #MeToo aanklacht. Ontzettend jammer voor de band (los van of hij nu wel of niet schuldig is).
pi_182269855
Waar blijft Bon Jovi nou, lees her en der ook dat gisteren de announcement zou moeten zijn? Zoiets had Jon geroepen op Noorse TV ofzo?

Als het Goffertpark is houdt het voor mij wel op, ook al staat ie nog op m'n bucketlist. Denk ook niet dat ze die vullen als dit een albumtour is, die laatste paar albums van ze hebben hier echt helemaal 0,0 gedaan... Greatest Hits tourtje wil ik nog wel voor naar Werchter rijden, en het mooiste zou natuurlijk zijn als Sambora terugkomt :'(

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 10:58:56 ]
pi_182270415
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:58 schreef Cyanide- het volgende:
Waar blijft Bon Jovi nou, lees her en der ook dat gisteren de announcement zou moeten zijn? Zoiets had Jon geroepen op Noorse TV ofzo?

Als het Goffertpark is houdt het voor mij wel op, ook al staat ie nog op m'n bucketlist. Denk ook niet dat ze die vullen als dit een albumtour is, die laatste paar albums van ze hebben hier echt helemaal 0,0 gedaan... Greatest Hits tourtje wil ik nog wel voor naar Werchter rijden, en het mooiste zou natuurlijk zijn als Sambora terugkomt :'(
Ja had hem nu ook wel verwacht. Ook omdat Mojo aan teasen was op Facebook met een Bon Jovi aankondiging, maar kan nooit meer lang duren denk ik.

Ik zou ze ook wel eens graag willen zien, maar geen idee of ik iemand mee kan krijgen naar een Bon Jovi concert.
pi_182270464
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja had hem nu ook wel verwacht. Ook omdat Mojo aan teasen was op Facebook met een Bon Jovi aankondiging, maar kan nooit meer lang duren denk ik.

Ik zou ze ook wel eens graag willen zien, maar geen idee of ik iemand mee kan krijgen naar een Bon Jovi concert.
Ziggo moet nog wel lukken, Goffert not so much. Maar ik vraag me ook echt oprecht af of Bon Jovi anno 2018 nog 65.000 tickets kan verkopen.
pi_182270528
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:39 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ziggo moet nog wel lukken, Goffert not so much. Maar ik vraag me ook echt oprecht af of Bon Jovi anno 2018 nog 65.000 tickets kan verkopen.
Denk dat 65.000 wel moet lukken, al lang niet meer in Nederland geweest (kan ook gelijk de laatste keer zijn) en denk dat er naast een aardige fanbase (45plussers) ook veel mensen zijn die de band toch een keer live willen zien.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_182270683
Jammer dat Bospop niet meer die grote namen boekt. Had me ideaal geleken als headliner,.
pi_182274780
Trouwens ook vreemd dat Muse nog niet door Mojo bevestigd is. Terwijl Nijmegen vrij duidelijk op hun tourlijst stond wat Muse zelf naar buiten heeft gebracht.

Ayreon doet trouwens ook weer 4 shows in 013.

[ Bericht 15% gewijzigd door indiaantje89 op 02-10-2018 16:28:11 ]
pi_182319843
Mumford & Sons ook naar de Ziggo. Blijft weinig over voor PP :P
pi_182330047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:02 schreef Cyanide- het volgende:
Mumford & Sons ook naar de Ziggo. Blijft weinig over voor PP :P
Of er tourt heel veel :)

Maar 4 dagen zie ik niet meer zitten. The Cure is wel lekker langzaam met bekend maken van festivals, iedere keer maar random een los optreden ergens.

Toch benieuwd wie ze in NL hebben. Kan na Werchter nog steeds alle kanten op (Pinkpop, BKS, DTRH). Maar ergens ben ik bang dat het Pinkpop gaat worden.
pi_182331696
Mjah als ze echt wat unieks hebben zou 4 dagen kunnen, maar je moet het ook weer niet overdrijven. Niet zo heel lang geleden vond Jan 3 daagjes tot 23u nog het uiterste, en was de rest allemaal onverantwoord en weet ik het :P

The Cure is opzicht wel een mooie PP headliner toch? Zeker ook in lijn van PP50. Maar al niet echt iets exclusiefs meer gezien Werchter. Ik gun ze wel echt wat mooie dingen, maar ergens vrees ik dat het 'gewoon' 3 leuke headliners worden met een verder onnavolgbaar programma daaronder, misschien wat leuke NL/BE dingetjes in het kader van PP50, maar geen écht hele unieke dingen qua headliners die niet ook weer gewoon op Werchter, Graspop, of RAR staan.
pi_182332203
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:51 schreef Cyanide- het volgende:
Mjah als ze echt wat unieks hebben zou 4 dagen kunnen, maar je moet het ook weer niet overdrijven. Niet zo heel lang geleden vond Jan 3 daagjes tot 23u nog het uiterste, en was de rest allemaal onverantwoord en weet ik het :P

The Cure is opzicht wel een mooie PP headliner toch? Zeker ook in lijn van PP50. Maar al niet echt iets exclusiefs meer gezien Werchter. Ik gun ze wel echt wat mooie dingen, maar ergens vrees ik dat het 'gewoon' 3 leuke headliners worden met een verder onnavolgbaar programma daaronder, misschien wat leuke NL/BE dingetjes in het kader van PP50, maar geen écht hele unieke dingen qua headliners die niet ook weer gewoon op Werchter, Graspop, of RAR staan.
Niemand die exclusief gaat optreden omdat Pinkpop 50 jaar bestaat hoor. The Cure is een degelijke Pinkpop headliner ja, maar zie ze niet meer keihard een heel veld uitverkopen. Ondanks ze nog steeds heel goed zijn is het natuurlijk niet de meeste relevante band meer. 2012 verkocht het ook al niet al te best.

Maar het blijft wel band die Pinkpop heeft gered van de dood :P.
pi_182335037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar het blijft wel band die Pinkpop heeft gered van de dood :P.
Dat blijft RHCP.

Maar goed, ik heb dat ook met The Police enzo, ik kan me nou ook niet voorstellen dat die zó'n enorme trekkracht (heheheh) hebben dat je daar even die enorme gage (als je ze exclusief wil) mee goedmaakt. Op de een of andere manier vind ik PP ook gewoon niet de plek voor dat soort dingen, dat past dan toch ook wat beter op Werchter ofzo, en misschien The Cure zelfs wel (a la Radiohead) op een middelgroot festival. Zeker qua sfeer lijkt me dat een betere match dan om 19:30 te moeten starten op PP :P
pi_182335099
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat blijft RHCP.

Maar goed, ik heb dat ook met The Police enzo, ik kan me nou ook niet voorstellen dat die zó'n enorme trekkracht (heheheh) hebben dat je daar even die enorme gage (als je ze exclusief wil) mee goedmaakt. Op de een of andere manier vind ik PP ook gewoon niet de plek voor dat soort dingen, dat past dan toch ook wat beter op Werchter ofzo, en misschien The Cure zelfs wel (a la Radiohead) op een middelgroot festival. Zeker qua sfeer lijkt me dat een betere match dan om 19:30 te moeten starten op PP :P
Tsja wat wil een band is misschien ook de vrij. Ik geloof best dat BKS voor de headliners een vrij goede naam heeft gekregen ivm een alternatieve affiche en een prachte locatie om te spelen. Of wil je gewoon keihard voor veel mensen spelen. Als ik The Cure was zou ik voor het eerste gaan gezien hun leeftijd en ervaring.

En mogelijk krijgt BKS mogelijk wat hulp van hurricane of northside festival zodat ze met z'n allen een package deal kunnen regelen.
pi_182386212
Nirvana-reünie tijdens Foo Fighters-festival

Zou tof zijn als ze daar mee zouden touren.
pi_182386519
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Nirvana-reünie tijdens Foo Fighters-festival

Zou tof zijn als ze daar mee zouden touren.
Mjah, dacht ik ook, maar zullen ze nooit doen. Wat dat betreft is Cobain natuurlijk écht redelijk onvervangbaar en zou het een beetje nutteloos zijn dit nu te touren op basis van Grohl's bekendheid, aangezien hij ten tijde van Nirvana zo'n beetje het minst boeiende bandlid was
pi_182386547
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:57 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mjah, dacht ik ook, maar zullen ze nooit doen. Wat dat betreft is Cobain natuurlijk écht redelijk onvervangbaar en zou het een beetje nutteloos zijn dit nu te touren op basis van Grohl's bekendheid, aangezien hij ten tijde van Nirvana zo'n beetje het minst boeiende bandlid was
Klopt, maar ik zou toch gaan kijken :@.

Hoeft ook geen headliner te zijn hoor, maar gewoon lekker subben op een Lowlands ofzo. Niks mis mee.
pi_182386570
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou toch gaan kijken :@.

Hoeft ook geen headliner te zijn hoor, maar gewoon lekker subben op een Lowlands ofzo. Niks mis mee.
Het zou een mooie tribute kunnen zijn, op z'n zoveelste sterfdag of weet ik het. Paar goeie gastvocalisten en niet al teveel shows (zodat het niet als een cashgrab lijkt). Paar intieme showtjes per continent en dan klaar.
pi_182386612
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:00 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het zou een mooie tribute kunnen zijn, op z'n zoveelste sterfdag of weet ik het. Paar goeie gastvocalisten en niet al teveel shows (zodat het niet als een cashgrab lijkt). Paar intieme showtjes per continent en dan klaar.
Courtney en Dave samen op het podium natuurlijk.



Er waren ook geruchten over een 2e albumv an Them Crooked Vultures, ook nog een bucketlist dingetje.
pi_182386667
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Courtney en Dave samen op het podium natuurlijk.

[ afbeelding ]

Er waren ook geruchten over een 2e albumv an Them Crooked Vultures, ook nog een bucketlist dingetje.
Hahaha ja ik weet niet of Courtney nou zoveel zou toevoegen, dan misschien nog eerder Frances, al heb ik geen flauw idee of die uberhaupt zingt :P

TCV moet ik ook nog zien. Ben benieuwd, denk dat binnenkort zowel QOTSA als FF even 'downtime' heeft, dus zou zomaar kunnen dat daar wat gebeurd.
pi_182413544
https://oor.nl/news/the-r(...)ue-tweede-album-aan/

Dat lijkt me ook wel leuk voor de kleinere festivals BKS of DTRH dit jaar.
pi_182426826
Mensen nog naar ADE volgende week?
pi_182470785
Waar blijft die Bon Jovi bevestiging eigenlijk?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:56:39 #228
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_182471375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Mensen nog naar ADE volgende week?
Tuurlijk :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar blijft die Bon Jovi bevestiging eigenlijk?
En die komt eraan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_182471561
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Tuurlijk :Y

[..]

En die komt eraan.
Al anderhalve week ofzo. Geteased door Live Nation all over Europe, en dan ..... niks :D
pi_182471580
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:10 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Al anderhalve week ofzo. Geteased door Live Nation all over Europe, en dan ..... niks :D
Idd, beetje vroeg ingezet wel die teaste.

@D_A? Waar ga je heen? Ik ben twee dagen bij Luminosity te vinden.
pi_182471828
Nu even wat serieuzer nieuws:

https://nos.nl/artikel/22(...)verlaat-concert.html

Beetje naargeestig om een grootheid als Henk Wijngaard zo te behandelen.
pi_182472230
Oh ja, en gisteren nog dit:

quote:
Toch kan Wijngaard er niet mee zitten dat het niet van een ontmoeting komt. Voor hem is de puzzel compleet met het concertbezoek.
Maar sowieso, m'n baas heeft ook een tijdje van die VIP plaatsen gehad, maar je zit inderdaad niet echt met je neus erop. Aan de andere kant denk ik dat Henkie misschien ook de Ziggo wat onderschat had.

Maar ook dit hé, kut Giel loopt die man weer te trollen...

quote:
Toch vermoedt de zanger dat hem nog wel iets te wachten staat richting het concert. "Ik begreep dat Giel Beelen een verrassing voor mij in petto heeft. Nee, geen idee wat. Ik laat me verrassen."
https://www.rtvdrenthe.nl(...)Twain-voorlopig-niet
pi_182472421
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:00 schreef Cyanide- het volgende:
Oh ja, en gisteren nog dit:

[..]

Maar sowieso, m'n baas heeft ook een tijdje van die VIP plaatsen gehad, maar je zit inderdaad niet echt met je neus erop. Aan de andere kant denk ik dat Henkie misschien ook de Ziggo wat onderschat had.

Maar ook dit hé, kut Giel loopt die man weer te trollen...

[..]

https://www.rtvdrenthe.nl(...)Twain-voorlopig-niet
Het komt allemaal maar een beetje sneu over.

Zitten bij een concert is sowieso niet snel een succes.

Edit:
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:22:25 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_182472509
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Idd, beetje vroeg ingezet wel die teaste.

@D_A? Waar ga je heen? Ik ben twee dagen bij Luminosity te vinden.
GAIA, Fedde, Nicky, AMF en wat borrels overdag van Armada.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_182472815
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

GAIA, Fedde, Nicky, AMF en wat borrels overdag van Armada.
Ok niet mis,

Hier lekker Ferry Corsten, Gabriel & Dresden, Paul van Dyk, Sied van Riel, BT, Chicane, Push, Alex M.O.R.P.H. en hopelijk nog Markus Schulz als mystery act *O* overdag heb ik even nodig om bij te komen :')
pi_182544955
Pink naast Werchter naar de Johan Cruijff Arena, dat zagen we niet helemaal aankomen of wel?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_182545184
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:39 schreef Niveath het volgende:
Pink naast Werchter naar de Johan Cruijff Arena, dat zagen we niet helemaal aankomen of wel?
Jawel, zie Pinkpop topic :P
pi_182545271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jawel, zie Pinkpop topic :P
Ah, helemaal gemist. Wist niet dat die hele stadions doet zeg :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_182545336
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:05 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ah, helemaal gemist. Wist niet dat die hele stadions doet zeg :D
Sta ik ook wel van te kijken, had meer Ziggo of Pinkpop sub verwacht.
pi_182545352
Ben ook benieuwd hoe dat gaat lopen, maar goed... als je het oeuvre van de mevrouw bekijkt zou het ook ergens gek zijn als die anno 2018 nog staat te subben. Die kan gewoon anderhalf uur vullen met alleen maar hits, en is imho toch weer wat meer credible dan een Bieber ofzo.
pi_182545522
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_182545600
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:14 schreef Cyanide- het volgende:
Ben ook benieuwd hoe dat gaat lopen, maar goed... als je het oeuvre van de mevrouw bekijkt zou het ook ergens gek zijn als die anno 2018 nog staat te subben. Die kan gewoon anderhalf uur vullen met alleen maar hits, en is imho toch weer wat meer credible dan een Bieber ofzo.
What About Us was nog een gigantische hit toch?

Heeft ook een behoorlijke show bij blijkbaar. Had het best eens willen zien.
pi_182545752
Daarom :P
pi_182546118
Het is belachelijk plat, maar ik ben er zeker van als je ze als eerste act op de Pinkpop mainstage dat het gaat werken als een trein. Maar denk niet dat je dat moet willen.
pi_182547299
mojoconcerts twitterde op dinsdag 16-10-2018 om 11:00:01 Op 7 maart komt Glen Hansard Koninklijk Theater Carré betoveren met zijn prachtige songs. De kaartverkoop start aanstaande donderdag om 10.00 uur. Meer info via https://t.co/ryIm6K9Bm7 https://t.co/l3PndukDLY reageer retweet
pi_182547466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is belachelijk plat, maar ik ben er zeker van als je ze als eerste act op de Pinkpop mainstage dat het gaat werken als een trein. Maar denk niet dat je dat moet willen.
Klopt, maar ja dan zit je inderdaad voor je het weet weer in de carnavalssfeer, wat ongetwijfeld gezellig is, maar niet iets voor een internationaal festival met 65k bezoekers.

Alhoewel... kijk eens naar RaR met Die Fantastischen Vier en Jan Delay und Disko No. 1 en weet ik wat :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2018 11:09:46 ]
pi_182547523
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:09 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Klopt, maar ja dan zit je inderdaad voor je het weet weer in de carnavalssfeer, wat ongetwijfeld gezellig is, maar niet iets voor een internationaal festival met 65k bezoekers.

Alhoewel... kijk eens naar RaR met Die Fantastischen Vier en Jan Delay und Disko No. 1 en weet ik wat :') :')
Ach, als het een enkele losse uurtje is wat zo even uit de bocht vliegt, vind ik moeten kunnen. Als het maar "werkt".
pi_182551985
quote:
NEWS - 14.10.2018: Paul Landers spoke with Magazyn Gitarzysta about the new album.

Paul also confirmed that Rammstein will perform at major festivals next summer (dates should be announced at the end of October), and performances outside the festivals are still at the planning stage.
Schrijf maar op voor RW en wellicht PP.
pi_182552023
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 15:39 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Schrijf maar op voor RW en wellicht PP.
Niet kort na #PP17 ? edit: o dat was dus 16 alweer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')