abonnement Unibet Coolblue
pi_177048028
Wordt hij wel gelukkig van Bibi
pi_177048038
Caro emerald volgend jaar!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 09:43:14 #278
163650 Greys
pi_177050007
Had dit in Organisatie topic gezet maar past eigenlijk meer hier :D

quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:42 schreef Greys het volgende:
Ja! Gewoon een donker podium met alleen een klein sfeervol lichtje op Waylon en dat Pannecoucke (ik duim dat ie meegaat) alleen zich bezig hoeft te houden met de cameradans en het in beeld brengen van De Wenkbrauw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177050899
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Om wat Heads of Delegation/oud-deelnemers/oud-juryleden uit Moldavië of Cyprus of Letland vanuit hun eigen land te laten stemmen, is op zich niet echt een kostbare procedure. Het nut ervan is vooral dat ze geen band met de artiesten hebben en rare ideeën van het publiek kunnen neutraliseren.

Het probleem in Nederland was altijd dat je mafketels als Rene Froger of Tatjana tussendoor kreeg. En dat krijg je er niet uit, want onze NPO heeft ouwehoeren tot kunst verheven, kijk volgende week maar weer tijdens de Olympische Spelen hoeveel er gepraat wordt in plaats van gesport.
Ja, dat is echt bizar. De NOS heeft zichzelf 'duiding' als doel gesteld. Wat valt er in hemelsnaam te duiden aan een paar rondjes schaatsen? Je ziet alleen de sporten waar Nederlanders aan meedoen en verder een hele hoop geouwehoer.

Het lijkt wel of de meningen belangrijker zijn dan het evenement zelf (maakt niet uit wat).
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 10:49:12 #280
163650 Greys
pi_177051098
[Sherlock-glazenbol-modus AAN]

Zeg... of hebben de 3Js zélf een van de vijf nummers geschreven voor Waylon...? En dat ze daarom zeggen dat ze er eentje al gehoord hebben en het te gek klonk en hij zo goed is?

Ook voor Og3ne hadden zij een nummer ingediend voor het songfestival als schrijvers. En nu hun maatje Waylon gaat hebben ze misschien wel weer iets gemaakt?

quote:
Haandrikman vroeg ook welke schrijvers liedjes instuurden. Shelley onthulde de namen Han Koreneef, Gordon Groothedde en de vader van het trio, Rick Vol. Het is niet bekend of hun liedjes tot de laatste drie behoren. Volgens bronnen hebben ook de 3JS en Bruce Smith nummers ingediend.
Ik heb nog eens gekeken naar dat filmpje en zie dat geheimzinnige glimlachje van Dulles nadat ie zegt 'ik heb een liedje al gehoord en dat was een te gek nummer... meer kan ik er niet over zeggen (en dan dat lachje). Of zie ik spoken? :+

Ja. Nee. Ja. Ik denk het echt. Zij hebben denk ik één van de vijf nummers geschreven, misschien wel Hét Lied.
M'n gevoel gilt ja.

[Sherlock-glazenbol-modus UIT]

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 09-02-2018 11:11:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 11:14:51 #281
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177051628
:o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 11:15:21 #282
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177051641
Zou voor de 3j's ook wel een soort van revanche zijn natuurlijk. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177051805
Oooh :o zou best kunnen! Want ze laten dat nummer vast ook niet aan heel veel mensen al horen toch? Dan zou dat wel een verklaring kunnen zijn ja :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 11:20:32 #284
163650 Greys
pi_177051822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:15 schreef ijs_beer het volgende:
Zou voor de 3j's ook wel een soort van revanche zijn natuurlijk. :o
Ja :o

Probeer zoiets als dit hieronder eens voor je te zien.. maar dan:

- in het Engels
- met die countryjas die hij het lied van Claudia de Breij gaf
- met zijn kop en zijn stem
- met die uithalen in het refrein en de mooie lage tussenstukken

Dat zou dus zomaar een briljante combi kunnen zijn als ze zoiets voor hem gemaakt hebben. Sterker nog, ik zou Waylon onderstaande nummer dus heel graag willen horen zingen in zijn stijl! :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 11:22:53 #285
163650 Greys
pi_177051897
Ik ben iig al blij dat jullie me niet meteen voor gek verklaren _O-

Want kijk het filmpje nog eens terug, dat lachje van Dulles als ie zegt dat dat nummer te gek klonk. Dat is er écht he? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 11:26:38 #286
163650 Greys
pi_177052010
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:19 schreef Em31 het volgende:
Oooh :o zou best kunnen! Want ze laten dat nummer vast ook niet aan heel veel mensen al horen toch? Dan zou dat wel een verklaring kunnen zijn ja :D
Ze komen kennelijk bij elkaar thuis over de vloer en zijn dikke mik dus hij kan het ook als vriend hebben laten horen, of 'wat vind jij', maar ineens heb ik het gevoel dat er meer achter zit.

Maar misschien heb ik het volledig mis. Sorry dan alvast voor de ophef _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177052064
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze komen kennelijk bij elkaar thuis over de vloer en zijn dikke mik dus hij kan het ook als vriend hebben laten horen, of 'wat vind jij', maar ineens heb ik het gevoel dat er meer achter zit.

Maar misschien heb ik het volledig mis. Sorry dan alvast voor de ophef _O-
Oooh dat wist ik niet haha, dan zou dat het ook kunnen zijn. Maar hij stond er natuurlijk wel voor open, dus zou zomaar kunnen. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 11:34:54 #288
163650 Greys
pi_177052230
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oooh dat wist ik niet haha, dan zou dat het ook kunnen zijn. Maar hij stond er natuurlijk wel voor open, dus zou zomaar kunnen. :Y
Volgens mij hebben ze elkaar hier goed leren kennen jaren geleden:




En dit vorig jaar dat Dulles vertelde dat ze samen duizend liedjes luisterden thuis:


En hier in december ook weer in AHOY waren ze zijn gast:


En Waylon was ook hun gast in HMH maar daar heb ik geen clipje van.
Van één van de aanvullende muzikanten van de Jees weet ik in elk geval dat ze veel samen doen. Ze klikken enorm goed. En nu dus ook weer die bijna-liefdesverklaring van de Jees in Shownieuws over Waylon. Tof wel, zo'n bromance :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177052979
Waylon en Volendam klikt natuurlijk meteen, vooral als je weet hoe hoog de bergen aan Colombiaans marcheerpoeder zijn die er door heen gaan tijdens een weekend op de dijk.
(*Old_Palmodus uit)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 12:03:40 #290
163650 Greys
pi_177053167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:57 schreef Wuwwa het volgende:
Waylon en Volendam klikt natuurlijk meteen, vooral als je weet hoe hoog de bergen aan Colombiaans marcheerpoeder zijn die er door heen gaan tijdens een weekend op de dijk.
(*Old_Palmodus uit)
_O-

Goeie modussen hebben we vandaag. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177055511
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 10:49 schreef Greys het volgende:
[Sherlock-glazenbol-modus AAN]

Zeg... of hebben de 3Js zélf een van de vijf nummers geschreven voor Waylon...? En dat ze daarom zeggen dat ze er eentje al gehoord hebben en het te gek klonk en hij zo goed is?

Ook voor Og3ne hadden zij een nummer ingediend voor het songfestival als schrijvers. En nu hun maatje Waylon gaat hebben ze misschien wel weer iets gemaakt?

[..]

Ik heb nog eens gekeken naar dat filmpje en zie dat geheimzinnige glimlachje van Dulles nadat ie zegt 'ik heb een liedje al gehoord en dat was een te gek nummer... meer kan ik er niet over zeggen (en dan dat lachje). Of zie ik spoken? :+

Ja. Nee. Ja. Ik denk het echt. Zij hebben denk ik één van de vijf nummers geschreven, misschien wel Hét Lied.
M'n gevoel gilt ja.

[Sherlock-glazenbol-modus UIT]
Die gitarist van de 3Js was bij dat songwriters-camp van OG3NE. Daar zal dat 'gerucht' dus wel vandaan komen.
pi_177058311
Greys, het is helemaal niet gek gedacht!

De 3JS hebben net een nieuw album uit las ik. Ze hebben natuurlijk veel meer nummers geschreven dan wat er op het nieuwe album is terecht gekomen. Heb het zojuist beluisterd en ben echt verrast. Wat een goede nummers staan daar op. De wereld is nog niet verrot O+ , Misschien niet nu, Ik ben maar een man, Bella en Mensen. In 1 of 2 nummers hoorde ik een country-sound terug.

Mensen moet trouwens het nieuwe volkslied worden: We houden van de molens, de blowers, shoarma, boerenkolen :D

album staat hier: https://open.spotify.com/(...)1HqYojQJ-IkA7uDXax5Q
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 15:50:35 #293
163650 Greys
pi_177058936
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:24 schreef grazz het volgende:
Greys, het is helemaal niet gek gedacht!

De 3JS hebben net een nieuw album uit las ik. Ze hebben natuurlijk veel meer nummers geschreven dan wat er op het nieuwe album is terecht gekomen. Heb het zojuist beluisterd en ben echt verrast. Wat een goede nummers staan daar op. De wereld is nog niet verrot O+ , Misschien niet nu, Ik ben maar een man, Bella en Mensen. In 1 of 2 nummers hoorde ik een country-sound terug.

Mensen moet trouwens het nieuwe volkslied worden: We houden van de molens, de blowers, shoarma, boerenkolen :D

album staat hier: https://open.spotify.com/(...)1HqYojQJ-IkA7uDXax5Q
Oh :P Straks even luisteren!

Maar nu jij zegt dat er zelfs op hun eigen album countrysound te vinden is zou het me helemaaaaaal niet meer verbazen als ze een te gekke countryballad ofzo hadden en dachten 'deze is eigenlijk nog veel beter geschikt voor Waylon dan voor ons zelf'.

In eerste instantie hoopte ik echt op alleen maar Nashvilleschrijvers en Waylon als schrijver op z'n album (en ESC) maar hoe langer ik erover nadenk hoe toffer ik het idee ga vinden als de Jees uiteindelijk de schrijvers blijken van een van de vijf. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 16:38:03 #294
163650 Greys
pi_177059889
Ik denk overigens inmiddels (totaal op niks gebaseerd) dat de Jees wel een van de vijf liedjes schreven maar dat ie met een andere (echte Nashville) song naar het ESF gaat.

Ja. Dat zegt m'n water. En m'n glazen bol. En m'n koffiedik :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177060083
Heb geen voorkeur, hoop alleen dat ik na jaren na een eerste luisterbeurt eens over de NLse inzending kan zeggen: "Wow, jongens, dit is echt een sterk, concurrerend lied". Make it happen Waylon *O*
~The present is all there is~
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 16:50:57 #296
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177060106
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk overigens inmiddels (totaal op niks gebaseerd) dat de Jees wel een van de vijf liedjes schreven maar dat ie met een andere (echte Nashville) song naar het ESF gaat.

Ja. Dat zegt m'n water. En m'n glazen bol. En m'n koffiedik :7
EN DE TAROTKAARTEN WAT ZEGGEN DE TAROTKAARTEN????!?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177060300
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:24 schreef grazz het volgende:
Greys, het is helemaal niet gek gedacht!

De 3JS hebben net een nieuw album uit las ik. Ze hebben natuurlijk veel meer nummers geschreven dan wat er op het nieuwe album is terecht gekomen. Heb het zojuist beluisterd en ben echt verrast. Wat een goede nummers staan daar op. De wereld is nog niet verrot O+ , Misschien niet nu, Ik ben maar een man, Bella en Mensen. In 1 of 2 nummers hoorde ik een country-sound terug.

Mensen moet trouwens het nieuwe volkslied worden: We houden van de molens, de blowers, shoarma, boerenkolen :D

album staat hier: https://open.spotify.com/(...)1HqYojQJ-IkA7uDXax5Q
Van de 3Js is ook Watermensen, dat is volgens mij al het officieuze volkslied van Volendam. Heel mooi liedje.

  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 17:08:22 #298
163650 Greys
pi_177060475
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:00 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Van de 3Js is ook Watermensen, dat is volgens mij al het officieuze volkslied van Volendam. Heel mooi liedje.

Prachtig lied ja.
Schreven ze eigenlijk oorspronkelijk voor Herman van Veen die het helaas nooit te horen kreeg nadat ze het opstuurden, waarna ze het zelf maar opnamen. (Gelukkig O+ )

Vanaf 1.55 het Herman-Watermensen verhaaltje.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2018 @ 18:34:27 #299
368283 ato
pi_177062106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :o

Probeer zoiets als dit hieronder eens voor je te zien.. maar dan:

- in het Engels
- met die countryjas die hij het lied van Claudia de Breij gaf
- met zijn kop en zijn stem
- met die uithalen in het refrein en de mooie lage tussenstukken

Dat zou dus zomaar een briljante combi kunnen zijn als ze zoiets voor hem gemaakt hebben. Sterker nog, ik zou Waylon onderstaande nummer dus heel graag willen horen zingen in zijn stijl! :D

Dit vind ik ook een mooi liedje, zij kennen het wel mooie liedjes schrijven.
Watermensen vind ik ook prachtig.
Daarom was ik zo teleurgesteld dat zij met never allone gingen naar Duitsland.

Ik heb zo'n sterk voorgevoel dat Waylon een pracht liedje heeft.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 18:55:14 #300
163650 Greys
pi_177062521
Waar ik me laatst over verwonderde (toen Waylon zei dat ie niet zenuwachtig is) is dat er nog nooit iemand in de geschiedenis van Eurovisie heeft staan kotsen van de zenuwen op het podium he? Best knap. Ik bedoel er kijken een paar honderd miljoen mensen live naar je. Je zou om minder dood gaan. :+

De mannelijke helft van Spanje zou dit jaar weleens de eerste kunnen gaan worden :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')