abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:09:37 #101
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_176877385
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Bedankt voor het lachen he. Wat een armzalig ploegje is TOPCLUB PSV.
Die Hendrix kan echt helemaal niks. Maar hij is nog wel beter dan Clasie toch?
Vandaag weer lekker in de haven zwoegen?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:18:28 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176877425
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Bedankt voor het lachen he. Wat een armzalig ploegje is TOPCLUB PSV.
Die Hendrix kan echt helemaal niks. Maar hij is nog wel beter dan Clasie toch?
Hij is inderdaad wel beter dan Clasie, maar goed dat is ook een vrij lage lat.
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:20:13 #103
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176877434
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:17 schreef Zorro het volgende:

[..]

Nee, Brands belde nog maar werd verrast.
"Zo, blij dat we eruit zijn, wanneer kom je? Wat? WAAR zit je? Ag, benyenu bij Sporting? Ok."
Probeer dit maar niet meer.
pi_176877435
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

heeft niets te maken met alsof doen. en het doet je altijd wel iets wanneer je club verliest, dus het doet ons ook niet niets; gewoon niet zoveel.

dat je kritiek hebt over het feit dat de beker ons niet veel interesseert is een andere discussie.
Het is gewoon lachwekkend hoe jullie reageren. Voor iedereen is de beker een prijs, en terecht. Iedereen wil de dubbel. Maar jullie doen nu achteraf alsof het je allemaal niet boeit. Stoer hoor. :')

Intussen sta je wel mooi voor lul door kansloos af te zijn gegaan tegen Feyenoord.

Zal waarschijnlijk ook wel komen door het type supporter dat hier op Fok zit.
pi_176877613
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het is gewoon lachwekkend hoe jullie reageren. Voor iedereen is de beker een prijs, en terecht. Iedereen wil de dubbel. Maar jullie doen nu achteraf alsof het je allemaal niet boeit. Stoer hoor. :')

Intussen sta je wel mooi voor lul door kansloos af te zijn gegaan tegen Feyenoord.

Zal waarschijnlijk ook wel komen door het type supporter dat hier op Fok zit.
Lees de topic eens terug dan. De meeste PSVers hier hebben niks met de beker. Staat los van de zaadpot tegen Feyenoord. Dat en de Johan Cruijff schaal.

In Eindhoven telt alleen de landstitel. Wat moeten we met een prijs die standaard in t Feyenoord stadion wordt gespeeld of een prijs vernoemd naar een Ajacied :')
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 07:48:56 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176877622
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het is gewoon lachwekkend hoe jullie reageren. Voor iedereen is de beker een prijs, en terecht. Iedereen wil de dubbel. Maar jullie doen nu achteraf alsof het je allemaal niet boeit. Stoer hoor. :')

Intussen sta je wel mooi voor lul door kansloos af te zijn gegaan tegen Feyenoord.

Zal waarschijnlijk ook wel komen door het type supporter dat hier op Fok zit.
Kansloos af gegaan? Jij hebt weer eens een andere wedstrijd gezien dan ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:51:39 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176877634
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kansloos af gegaan? Jij hebt weer eens een andere wedstrijd gezien dan ik
qua echte kansen creëren viel het toch ook wel tegen?
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:52:40 #108
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176877644
PSV moet gewoon kampioen worden ik erger met kapot als ik lees dat PSV de beker niet serieus neemt. Net zoals de UEFA cup niet serieus hebben genomen.
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 07:55:03 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176877661
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kansloos af gegaan? Jij hebt weer eens een andere wedstrijd gezien dan ik
2 keer een noodzakelijke save gezien van Jones (wegtikken uit de bovenhoek en de bal op de lat tikken) Verder wat losse flodders aan afstandsschoten die overigens allemaal naast gingen. Een goed schot gaat iig tussen de palen.

PSV heeft nog wel wat werk aan de winkel als ze kampioen willen worden. Wat waren die zwak.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 08:07:00 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176877735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

qua echte kansen creëren viel het toch ook wel tegen?
Ja Feyenoord werd wel sneller gevaarlijk, hadden nooit het veldoverwicht maar onze verdediging schutterde meteen als Berghuis en Larsson aan de bal kwamen. Feyenoord heeft denk ik 2x zoveel kansen gehad zonder echt veldoverwicht te hebben (al waren die kansen ook niet legio, die 2-0 wil ik ook geen kans noemen)

Behoudens wat kansen in de eerste minuten van beide helften heeft PSV alleen via afstandsschoten nog maar dreiging kunnen brengen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:21:20 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176877836
wel humor met die Lumor
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:21:57 #112
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176877843
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het is gewoon lachwekkend hoe jullie reageren. Voor iedereen is de beker een prijs, en terecht. Iedereen wil de dubbel. Maar jullie doen nu achteraf alsof het je allemaal niet boeit. Stoer hoor. :')
Ik snap best dat je dit topic niet volgt, had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat de houding ten opzichte van de beker al jaren hetzelfde is. Leuk prijsje, niet meer dan dat. Het gaat maar om 1 ding en dat is het kampioenschap. Dat vindt men bij PSV ook. Cocu weet dat van Ginkel op dit moment geen 3 wedstrijden in de week kan spelen en kiest er voor om hem wel op te stellen tegen Twente in de competitie, zodat hij niet kan starten tegen Feyenoord in de beker. Dan vind je 3 punten in de competitie dus belangrijker dan verder bekeren en dat is wel in lijn met hoe de supporters er over denken, althans voor mij geldt dat.

Daar komt bij dat 'willen winnen van Feyenoord' ook niet echt een extra drive meer is. Het is een ploeg als AZ, PEC, Groningen, Vitesse. Ik snap dat dat voor supporters van Feyenoord lullig is, maar het doet gewoon niet zo veel meer met PSV-supporters. Of in elk geval bij mij niet. Ik gun Feyenoord de beker niet hoor, vind het een kutclub, maar dat vind ik AZ ook.

quote:
Intussen sta je wel mooi voor lul door kansloos af te zijn gegaan tegen Feyenoord.

Zal waarschijnlijk ook wel komen door het type supporter dat hier op Fok zit.
Niet vreemd dat ik het hier niet mee eens ben. Kansloos was de nederlaag tegen Ajax eerder dit seizoen. Toen werden we gedeklasseerd zoals ik zelden heb gezien. Dat deed ook echt wel een beetje pijn. Gisteren niet. PSV stond geenszins voor lul, hooguit enkele individuele spelers maar dat was aan beide kanten zo. Feyenoord kwam prima op vroege voorsprong, maar daarna heeft PSV de wedstrijd overgenomen en heeft Feyenoord geen moment meer het spel willen maken. Koekje van eigen deeg, maar PSV heeft gedaan wat het kon. Dat Feyenoord dan wat geholpen wordt met een cadeau in de vorm van de 2-0 en dat Malacia mag blijven staan na zijn tweede noodrem, helpt natuurlijk niet mee.

Overigens wel kudos voor Malacia. Geweldig talent. Met geel op zak nog zo durven tackelen, dan heb je wel ballen. Los daarvan ook positioneel ijzersterk die jongen. Ik hoop dat hij volgend jaar naar een topclub wil, eens kijken of we een Wijnaldulmpje kunnen doen. ;)
pi_176877851
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

2 keer een noodzakelijke save gezien van Jones (wegtikken uit de bovenhoek en de bal op de lat tikken) Verder wat losse flodders aan afstandsschoten die overigens allemaal naast gingen. Een goed schot gaat iig tussen de palen.

PSV heeft nog wel wat werk aan de winkel als ze kampioen willen worden. Wat waren die zwak.
PSV was zeker niet best, maar wat is er met dit Feyenoord dan? Dat doet echt pijn aan je ogen. Als die zo blijven voetballen worden ze sowieso geen kampioen.
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 08:26:34 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176877871
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

PSV was zeker niet best, maar wat is er met dit Feyenoord dan? Dat doet echt pijn aan je ogen. Als die zo blijven voetballen worden ze sowieso geen kampioen.
Het kampioenschap daar hebben wij al een wedstrijd of 8 geleden afscheid van genomen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:27:17 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176877875
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja Feyenoord werd wel sneller gevaarlijk, hadden nooit het veldoverwicht maar onze verdediging schutterde meteen als Berghuis en Larsson aan de bal kwamen. Feyenoord heeft denk ik 2x zoveel kansen gehad zonder echt veldoverwicht te hebben (al waren die kansen ook niet legio, die 2-0 wil ik ook geen kans noemen)

Behoudens wat kansen in de eerste minuten van beide helften heeft PSV alleen via afstandsschoten nog maar dreiging kunnen brengen.
PSV kreeg gewoon een koekje van eigen deeg. Feyenoord wint van PSV, zoals PSV van Twente won. Zorgen dat je snel scoort en vervolgens alles op de counter en de tegenstander het spel laten maken. Prima keuze, en Feyenoord heeft een verdediging die dat ook gewoon kan. Jones staat goed gepositioneerd doorgaans en is sterk met hoge ballen, dat helpt dan wel mee.

Met Mauro word je dan nog een aantal keer redelijk gevaarlijk, maar is het zo druk in de 16 dat zijn passjes eigenlijk niet aan kunnen komen. Dat is kwaliteit van Feyenoord, maar maakt natuurlijk niet dat PSV er kansloos vanaf is gegaan.

Het is gewoon extreem moeilijk voetballen tegen een ploeg die zo speelt, zoals we bij PSV wekelijks zien.
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:29:40 #116
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176877891
Ik heb trouwens wel hartelijk gelachen om de 'steek'-pasjes van Brenet. Geniaal hoe hij de bal een aantal keer prima tussen de linies legt, terwijl er in de verste verte geen PSV-speler in de buurt was. _O-
pi_176877938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap best dat je dit topic niet volgt, had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat de houding ten opzichte van de beker al jaren hetzelfde is. Leuk prijsje, niet meer dan dat. Het gaat maar om 1 ding en dat is het kampioenschap. Dat vindt men bij PSV ook. Cocu weet dat van Ginkel op dit moment geen 3 wedstrijden in de week kan spelen en kiest er voor om hem wel op te stellen tegen Twente in de competitie, zodat hij niet kan starten tegen Feyenoord in de beker. Dan vind je 3 punten in de competitie dus belangrijker dan verder bekeren en dat is wel in lijn met hoe de supporters er over denken, althans voor mij geldt dat.

Daar komt bij dat 'willen winnen van Feyenoord' ook niet echt een extra drive meer is. Het is een ploeg als AZ, PEC, Groningen, Vitesse. Ik snap dat dat voor supporters van Feyenoord lullig is, maar het doet gewoon niet zo veel meer met PSV-supporters. Of in elk geval bij mij niet. Ik gun Feyenoord de beker niet hoor, vind het een kutclub, maar dat vind ik AZ ook.

[..]

Niet vreemd dat ik het hier niet mee eens ben. Kansloos was de nederlaag tegen Ajax eerder dit seizoen. Toen werden we gedeklasseerd zoals ik zelden heb gezien. Dat deed ook echt wel een beetje pijn. Gisteren niet. PSV stond geenszins voor lul, hooguit enkele individuele spelers maar dat was aan beide kanten zo. Feyenoord kwam prima op vroege voorsprong, maar daarna heeft PSV de wedstrijd overgenomen en heeft Feyenoord geen moment meer het spel willen maken. Koekje van eigen deeg, maar PSV heeft gedaan wat het kon. Dat Feyenoord dan wat geholpen wordt met een cadeau in de vorm van de 2-0 en dat Malacia mag blijven staan na zijn tweede noodrem, helpt natuurlijk niet mee.

Overigens wel kudos voor Malacia. Geweldig talent. Met geel op zak nog zo durven tackelen, dan heb je wel ballen. Los daarvan ook positioneel ijzersterk die jongen. Ik hoop dat hij volgend jaar naar een topclub wil, eens kijken of we een Wijnaldulmpje kunnen doen. ;)
Ah. Psv wil niet meer winnen van Feyenoord. Vandaar dat ze ieder jaar netjes voorover bukken in de kuip.
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:34:11 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176877944
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ah. Psv wil niet meer winnen van Feyenoord. Vandaar dat ze ieder jaar netjes voorover bukken in de kuip.
als ze het nog maar een keer doen
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:34:59 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176877950
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ah. Psv wil niet meer winnen van Feyenoord. Vandaar dat ze ieder jaar netjes voorover bukken in de kuip.
Lezen is ook een vak. :')
pi_176878099
Dat Hendrix er geen kut van zou kunnen...

Hij staat op een 3-mans middenveld met Mauro en Ramselaar, die niet echt uitblinken in verdedigende arbeid. Met dit achterhaalde 4-3-3 kom je zo gewoon een mannetje te kort op het middenveld, waardoor onze verdedigers het ook allemaal niet meer zo helder zien.

Die 5-3-2 tegen Twente met 3 CVs is zo gek nog niet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 februari 2018 @ 08:53:25 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176878147
ErikvHaren twitterde op donderdag 01-02-2018 om 07:05:00 Het lijkt een slechte mop, maar het is echt waar. #PSV was al akkoord met Lumor Agbenyenu en zijn club Portimonense over huur. Linksback werd opgehaald op Schiphol, maar zat niet in het vliegtuig... Met de groeten van Sporting Lissabon. reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:00:44 #122
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176878235
quote:
11s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:53 schreef rubbereend het volgende:
ErikvHaren twitterde op donderdag 01-02-2018 om 07:05:00 Het lijkt een slechte mop, maar het is echt waar. #PSV was al akkoord met Lumor Agbenyenu en zijn club Portimonense over huur. Linksback werd opgehaald op Schiphol, maar zat niet in het vliegtuig... Met de groeten van Sporting Lissabon. reageer retweet
Als dit waar is zou het echt zwaar vies zijn van Sporting. Ik kan een nieuwe club toevoegen aan het lijstje van clubs waar ik een hekel aan heb blijkbaar. :')
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 februari 2018 @ 09:02:53 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176878273
quote:
16s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:00 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Als dit waar is zou het echt zwaar vies zijn van Sporting. Ik kan een nieuwe club toevoegen aan het lijstje van clubs waar ik een hekel aan heb blijkbaar. :')
zo zijn er elke transferperiode tal van voorbeelden. Zelfs van voetballers die wel al in het vliegtuig zitten naar hun nieuwe club
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_176878326
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

2 keer een noodzakelijke save gezien van Jones (wegtikken uit de bovenhoek en de bal op de lat tikken) Verder wat losse flodders aan afstandsschoten die overigens allemaal naast gingen. Een goed schot gaat iig tussen de palen.

PSV heeft nog wel wat werk aan de winkel als ze kampioen willen worden. Wat waren die zwak.
Viel allemaal wel mee, Hendrix was prima alleen zijn hij moet niet schieten
pi_176878332
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het is gewoon lachwekkend hoe jullie reageren. Voor iedereen is de beker een prijs, en terecht. Iedereen wil de dubbel. Maar jullie doen nu achteraf alsof het je allemaal niet boeit. Stoer hoor. :')

Intussen sta je wel mooi voor lul door kansloos af te zijn gegaan tegen Feyenoord.

Zal waarschijnlijk ook wel komen door het type supporter dat hier op Fok zit.
Tuurlijk wil je de beker, maar uiteindelijk draait het wel om het kampioenschap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')