abonnement Unibet Coolblue
pi_176871618
hallo iedereen,

Heeft er ooit iemand al aan glaasje draaien gedaan,geesten hiermee opgeroepen,kwade of goeden.Wie heeft hiermee ervaring. Zou graag eens met geesten in contact komen en het daarom eens proberen.Om genoeg energie te hebben zou men met vieren meten zijn.Ieder een vinger op de onderkant van het glas.Ik geloof in de werking van het glas niet.1 van 4 duwt waarschijnlijk tegen het glas,Hetzij degene die de vraag in gedachten stelt en alzo het antwoord ook verzint zonder dat hij hetzelf beseft.
Heb er geen ervaring mee en zou het wel eens willen meemaken.Ik heb geen geloof in geesten en aanverwanten.Die leven en zitten maar tussen de oren,die een goede psychiater zou kunnen uitkuisen.
pi_176871639
Een vriendin van me heeft het ooit gedaan. Ze is nu dood.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_176871679
Niet doen TS! geesten zijn gevaarlijk!!!!
pi_176871707
Ooit gedaan. Geen geest gesproken maar de kat deed raar en sprong in de openhaard.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_176873379
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:46 schreef -AMG- het volgende:
Ooit gedaan. Geen geest gesproken maar de kat deed raar en sprong in de openhaard.
Die heeft ook twee oren he...
pi_176873415
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:44 schreef ChronoVisor het volgende:
Een vriendin van me heeft het ooit gedaan. Ze is nu dood.
Van doden spreekt men niks dan goeds.
pi_176874417
Heb me altijd afgevraagd waarom de aanwezigen dat glas moeten aanraken. Als het echt zo bovennatuurlijk is, zou dat glas toch uit zichzelf moeten bewegen als er een vraag gesteld is.
pi_176874465
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:37 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Van doden spreekt men niks dan goeds.
Behalve als ze je stalken. Stalkende geesten, wat mote je ermee? :{
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_176878594
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ideomotorisch_effect

Ui de wetenschappelijke verklaring over de werking van het Ouijaboord.. :)
quote:
Wetenschappelijke verklaring

De theorie dat via een ouijabord wordt gecommuniceerd met bijvoorbeeld de geest van overledenen behoort tot de reclameverhalen van William Fuld. Wetenschappers schrijven de werking van het bord zuiver toe aan handelingen van de deelnemers, die hun verwachtingen over het antwoord op een vraag bewust of onbewust omzetten in spierbewegingen. Wanneer iemand die aan een bepaalde handeling denkt, deze gedachte onbewust omzet in een spierbeweging, spreken we van het carpentereffect.

Wanneer de bedieners van een ouijabord niet kunnen volgen welke woorden gevormd worden, bijvoorbeeld doordat ze geblinddoekt zijn, ontstaan geen begrijpelijke boodschappen.
Het is dus "carny trash" / Kermis Kitsch.. ;)

Ik heb het vroeger wel eens gedaan, omdat ik niet echt geloof in paranormaal, was ik zelfs zo dapper om te vragen hoe oud ik zou worden. Er kwam een leeftijd uit en ik zou waanzinnig sterven. :P :D Ondanks dat ik het allemaal niet geloof maakte dit wel indruk en ben ik dan ook nooit vergeten. Richting de aangekondigde verjaardag er ook vaker aan terug moeten denken. Die verjaardag is nu al meer dan 2 jaar geleden, dus!?. Waanzinnig, zou wel kunnen kloppen, maar 99% van de westelijke beschaving is dat ook al op een of andere manier. ^O^ Al helemaal diegene die in deze bullshit geloven. _O_

Ik denk dan ook dat wanneer je hier echt in gelooft is dit een reden te meer om het maar niet te doen. Je psyche is op dit vlak absoluut geen spelletje om lichtzinnig mee om te gaan. Het zou kunnen blijven hangen met alle gevolgen van dien. })
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:18:18 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176879272
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:28 schreef Watuntrik het volgende:
Ik denk dan ook dat wanneer je hier echt in gelooft is dit een reden te meer om het maar niet te doen. Je psyche is op dit vlak absoluut geen spelletje om lichtzinnig mee om te gaan. Het zou kunnen blijven hangen met alle gevolgen van dien.
Eigenlijk wel een goede tip dit. Hoe dan ook met al dit soort dingen. Als je interesse hebt in dit soort zaken is het hoe dan ook wel van belang dat je er niet te emotioneel bij betrokken raakt maar het gewoon van een (emotioneel) afstandje kan observeren. Zoiets.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176912877
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:18 schreef jogy het volgende:
Eigenlijk wel een goede tip dit. Hoe dan ook met al dit soort dingen. Als je interesse hebt in dit soort zaken is het hoe dan ook wel van belang dat je er niet te emotioneel bij betrokken raakt maar het gewoon van een (emotioneel) afstandje kan observeren. Zoiets.
Nochthans wordt het veel gedaan door schoolgaande jeugd.Zijn zij gevrijwaard van het gevaar dat het kan opleveren volgens spokenjagers en paragnosten? Men moet ervaring opdoen om de spoken en geesten de baas te zijn en naar het licht te sturen.Hoe kan men ervaring opdoen als dat de enigste uitleg die men van hen verkrijgt.Ik denk eerder dat het geld moet opbrengen.
pi_176913300
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:43 schreef demonnomed het volgende:
.Ik heb geen geloof in geesten en aanverwanten
Waarom zou je het dan willen doen als je het flauwekul vindt?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176924505
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:16 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waarom zou je het dan willen doen als je het flauwekul vindt?
Om zelf ondervinding en de lol.Zo weet ik tenminste in hoeverre het waarheid is.Want er wordt zoveel over gepraat, geluld en geschreven voorwat een groot gevaar van geesten enz...Ik wil weten wat er gebeurd.In Nederland is de geloofwaardigheid anders zeer groot in geesten,spoken en bovennatuurlijkheden.Dikwijls heb ik al gevraagd om medekandidaten voor glaasje draaien uit te testen.Geen enkele die het aandurft als het er op aan komt.
pi_176924518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:59 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Om zelf ondervinding en de lol.Zo weet ik tenminste in hoeverre het waarheid is.Want er wordt zoveel over gepraat, geluld en geschreven voorwat een groot gevaar van geesten enz...Ik wil weten wat er gebeurd.In Nederland is de geloofwaardigheid anders zeer groot in geesten,spoken en bovennatuurlijkheden.Dikwijls heb ik al gevraagd om medekandidaten voor glaasje draaien uit te testen.Geen enkele die het aandurft als het er op aan komt.
Nou veel succes. Komt daar je nickname ook vandaan? :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176924665
Ik vind trouwens dat je sommige dingen in het leven gewoon niet moet doen en glaasje draaien is daar eentje van. Het is allemaal mooi dat je het onzin vindt, maar je weet zelfs niet eens welke krachten om je heen leven.
Ik vind het erg onverstandig, maar ja, jouw beslissing.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176926003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:28 schreef Watuntrik het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ideomotorisch_effect

Ui de wetenschappelijke verklaring over de werking van het Ouijaboord.. :)

[..]

Het is dus "carny trash" / Kermis Kitsch.. ;)

Ik heb het vroeger wel eens gedaan, omdat ik niet echt geloof in paranormaal, was ik zelfs zo dapper om te vragen hoe oud ik zou worden. Er kwam een leeftijd uit en ik zou waanzinnig sterven. :P :D Ondanks dat ik het allemaal niet geloof maakte dit wel indruk en ben ik dan ook nooit vergeten. Richting de aangekondigde verjaardag er ook vaker aan terug moeten denken. Die verjaardag is nu al meer dan 2 jaar geleden, dus!?. Waanzinnig, zou wel kunnen kloppen, maar 99% van de westelijke beschaving is dat ook al op een of andere manier. ^O^ Al helemaal diegene die in deze bullshit geloven. _O_

Ik denk dan ook dat wanneer je hier echt in gelooft is dit een reden te meer om het maar niet te doen. Je psyche is op dit vlak absoluut geen spelletje om lichtzinnig mee om te gaan. Het zou kunnen blijven hangen met alle gevolgen van dien. })
Inderdaad. Het is fake.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176926293
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:09 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind trouwens dat je sommige dingen in het leven gewoon niet moet doen en glaasje draaien is daar eentje van. Het is allemaal mooi dat je het onzin vindt, maar je weet zelfs niet eens welke krachten om je heen leven.
Ik vind het erg onverstandig, maar ja, jouw beslissing.
U gelooft ook nog in sinterklaas en pasen zeker.Heb nog nooit vreemde krachten om me heen gezien of gevoeld.Alleen maar de wind.
pi_176926756
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:42 schreef demonnomed het volgende:

[..]

U gelooft ook nog in sinterklaas en pasen zeker.Heb nog nooit vreemde krachten om me heen gezien of gevoeld.Alleen maar de wind.
Wat heeft sinterklaas met dit onderwerp te maken?
En pasen?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176927057
Ditzelfde topic is al veel eerder geweest
Ik snap niet waarom dit weer terug moet komen.
TRU / Glaasje Draaien
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176928089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:19 schreef Sigaartje het volgende:
Ditzelfde topic is al veel eerder geweest
Ik snap niet waarom dit weer terug moet komen.
TRU / Glaasje Draaien
Van dat topic weet ik niks af.Als het je niet intereseert hoeft u niet te antwoorden,maar het intereseert u wel...U antwoord.
Wat sinterklaas en pasen daarmee te maken hebben...awel...dat zijn ook sprookjes.
[u]Het is allemaal mooi dat je het onzin vindt, maar je weet zelfs niet eens welke krachten om je heen leven.
en wat u daar schrijft vindt ik ook een sprookje....Gesnopen...of moet ik het nog eenvoudiger uitleggen.
pi_176928378
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:09 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind trouwens dat je sommige dingen in het leven gewoon niet moet doen en glaasje draaien is daar eentje van. Het is allemaal mooi dat je het onzin vindt, maar je weet zelfs niet eens welke krachten om je heen leven.
Ik vind het erg onverstandig, maar ja, jouw beslissing.
Vooral de kracht van suggestie. Mensen die hier gevoelig voor zijn, zullen ongetwijfeld iets voelen of waarnemen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:32:07 #22
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176928440
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb me altijd afgevraagd waarom de aanwezigen dat glas moeten aanraken. Als het echt zo bovennatuurlijk is, zou dat glas toch uit zichzelf moeten bewegen als er een vraag gesteld is.
Bij een hoop van dit soort zaken kun je ervan uit gaan dat de mens als een soort antenne werkt. Eén grote geestenmagneet. Die vinger is alleen maarbde wijzer die uitslaat zeg maar.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:34:11 #23
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176928502
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:43 schreef demonnomed het volgende:
Ik heb geen geloof in geesten en aanverwanten.Die leven en zitten maar tussen de oren,die een goede psychiater zou kunnen uitkuisen.
Waarom wil je dan glaasjedraaien? En wat voor/wiens geest wil je dan oproepen als je er niet in gelooft?
pi_176928568
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Bij een hoop van dit soort zaken kun je ervan uit gaan dat de mens als een soort antenne werkt. Eén grote geestenmagneet. Die vinger is alleen maarbde wijzer die uitslaat zeg maar.
Sorry, maar dit overtuigt ook niet echt.
pi_176928574
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:14 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Van dat topic weet ik niks af.Als het je niet intereseert hoeft u niet te antwoorden,maar het intereseert u wel...U antwoord.
Wat sinterklaas en pasen daarmee te maken hebben...awel...dat zijn ook sprookjes.
[u]Het is allemaal mooi dat je het onzin vindt, maar je weet zelfs niet eens welke krachten om je heen leven.
en wat u daar schrijft vindt ik ook een sprookje....Gesnopen...of moet ik het nog eenvoudiger uitleggen.
Joh, ga gewoon uw glaasje draaien. Wat interesseert me dat nou.
Ik vraag me alleen af waarom u dit topic bent begonnen, als u het allemaal zo goed weet.
Meneer Awel
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:40:18 #26
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176928637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:28 schreef Watuntrik het volgende:
Ik denk dan ook dat wanneer je hier echt in gelooft is dit een reden te meer om het maar niet te doen. Je psyche is op dit vlak absoluut geen spelletje om lichtzinnig mee om te gaan. Het zou kunnen blijven hangen met alle gevolgen van dien. })
Het ligt eraan waar je het voor gebruikt. En waar je in gelooft. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat geesten in de toekomst kunnen kijken en dan is zo'n vraag als "hoe oud word ik" zinloos.

Als je er wel in gelooft kun je de geest van een aardige overledene oproepen, je oma of zo. Door goede vragen te stellen kun je dan inzicht in het verleden krijgen.
Niet zozeer omdat "oma" antwoordt, maar omdat je je focust op oma en haar perspectief, waardoor je nieuwe inzichten kunt krijgen over situaties die je op zich wel kent maar nooit van die kant had bekeken. Hoewel ik effectievere methodes dan glaasjedraaien ken.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:42:02 #27
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176928680
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:59 schreef demonnomed het volgende:

Ik denk eerder dat het geld moet opbrengen.
Hoe dan? Glaasjedraaien is heel simpel en kost vrijwel niks (pen, papier, glas).
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:43:19 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176928698
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:59 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Om zelf ondervinding en de lol.Zo weet ik tenminste in hoeverre het waarheid is.Want er wordt zoveel over gepraat, geluld en geschreven voorwat een groot gevaar van geesten enz...Ik wil weten wat er gebeurd.In Nederland is de geloofwaardigheid anders zeer groot in geesten,spoken en bovennatuurlijkheden.Dikwijls heb ik al gevraagd om medekandidaten voor glaasje draaien uit te testen.Geen enkele die het aandurft als het er op aan komt.
Als je er niet in gelooft komen de geesten ook niet... waarom zouden ze moeite doen voor iemand die bij voorbaat niet in hen gelooft...
pi_176928710
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:40 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het ligt eraan waar je het voor gebruikt. En waar je in gelooft. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat geesten in de toekomst kunnen kijken en dan is zo'n vraag als "hoe oud word ik" zinloos.

Als je er wel in gelooft kun je de geest van een aardige overledene oproepen, je oma of zo. Door goede vragen te stellen kun je dan inzicht in het verleden krijgen.
Niet zozeer omdat "oma" antwoordt, maar omdat je je focust op oma en haar perspectief, waardoor je nieuwe inzichten kunt krijgen over situaties die je op zich wel kent maar nooit van die kant had bekeken. Hoewel ik effectievere methodes dan glaasjedraaien ken.
Eh nee toch geen reactie.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:47:18 #30
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176928777
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Sorry, maar dit overtuigt ook niet echt.
Nee, als je er niet in gelooft niet. Maar als je goed kijkt, ook als ongelovige, zie je steeds hetzelfde patroon: kleine dingen die reageren en "uitslaan". De punt van een wichelroede, een pendel, de vinger en het glas. Daarmee versterk je onbewuste bewegingen elders in het lichaam (van schouder tot hand meestal) tot iets dat goed zichtbaar is.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:48:30 #31
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176928802
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:44 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Eh nee toch geen reactie.
Verklaar je nader?
pi_176928847
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Wil er niet over praten. Ik heb dingen gezien maar daar neem ik afstand van, heb genomen.
Gevaarlijk spul.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176928910
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, als je er niet in gelooft niet. Maar als je goed kijkt, ook als ongelovige, zie je steeds hetzelfde patroon: kleine dingen die reageren en "uitslaan". De punt van een wichelroede, een pendel, de vinger en het glas. Daarmee versterk je onbewuste bewegingen elders in het lichaam (van schouder tot hand meestal) tot iets dat goed zichtbaar is.
Juist, de kracht van de suggestie dus. Heeft niks met geesten te maken.
Als ik tegen iemand zeg dat hij geen spinazie moet eten omdat je daar depressief van kunt worden, zal deze persoon inderdaad depressief worden na het eten van spinazie.
pi_176928918
Ik wil maar een ding zeggen:
99 procent van de mensen is er van overtuigd dat alleen dat bestaat wat de wetenschap heeft bewezen.
En andere dingen zijn sinterklaas en sprookjes.
Ik vind dat erg dom.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176928969
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Juist, de kracht van de suggestie dus. Heeft niks met geesten te maken.
Als ik tegen iemand zeg dat hij geen spinazie moet eten omdat je daar depressief van kunt worden, zal deze persoon inderdaad depressief worden na het eten van spinazie.
Ja dat kan inderdaad.
Wat ik gezien heb kan ook telekinese zijn. Maar dan nog, ook dat valt in de categorie sprookjes, maar ik heb het echt gezien en daarna ook.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176929053
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:56 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja dat kan inderdaad.
Wat ik gezien heb kan ook telekinese zijn. Maar dan nog, ook dat valt in de categorie sprookjes, maar ik heb het echt gezien en daarna ook.
Had je van te voren iets gedronken of gegeten? Dat niet door jouzelf is bereid bedoel ik dan.
De menselijke geest is heel makkelijk te manipuleren, vooral als je heel goedgelovig bent. Ik zeg niet dat jij zo bent, maar er is bijna altijd een rationele verklaring voor te vinden.
TS wil dit graag eens ervaren maar krijgt niemand mee, want die zijn allemaal bang.
Waar is die angst dan op gebaseerd? Ervaring of zijn ze banggemaakt?
pi_176929139
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:54 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil maar een ding zeggen:
99 procent van de mensen is er van overtuigd dat alleen dat bestaat wat de wetenschap heeft bewezen.
En andere dingen zijn sinterklaas en sprookjes.
Ik vind dat erg dom.
Nee, is niet dom. Want de wetenschap is ontstaan door deze 'domheid'.
pi_176929971
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Had je van te voren iets gedronken of gegeten? Dat niet door jouzelf is bereid bedoel ik dan.
De menselijke geest is heel makkelijk te manipuleren, vooral als je heel goedgelovig bent. Ik zeg niet dat jij zo bent, maar er is bijna altijd een rationele verklaring voor te vinden.
TS wil dit graag eens ervaren maar krijgt niemand mee, want die zijn allemaal bang.
Waar is die angst dan op gebaseerd? Ervaring of zijn ze banggemaakt?
Nee hoor niets gedronken hoor. En ik was helemaal alleen en riep iets op, vragen om een seintje, heel concreet omschreven en dat gebeurde. Drie keer in mijn leven maar ik wil daar niets meer te maken hebben. Kan zijn dat ik zelf energie overbreng hoor, kan zo maar zijn.
Maar dat geloof ik niet.

Over je reactie over wetenschap: vind ik erg kortzichtig. Ik vind het erg arrogant om als mens te denken dat je alles weet.
Dat is volgens mij helemaal niet zo.

Als je komt met een idee en het past niet in de wereld van een ander dan wordt er gelijk gesmeten door awel-figuur met woorden als sinterklaas en sprookjes.

Ik vind dat erg beledigend. Maar een beetje zielig figuur ook wel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176930306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:34 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee hoor niets gedronken hoor. En ik was helemaal alleen en riep iets op, vragen om een seintje, heel concreet omschreven en dat gebeurde. Drie keer in mijn leven maar ik wil daar niets meer te maken hebben. Kan zijn dat ik zelf energie overbreng hoor, kan zo maar zijn.
Maar dat geloof ik niet.

Over je reactie over wetenschap: vind in ik erg kortzichtig. Ik vind het erg arrogant om als mens te denken dat je alles weet.
Dat is volgens mij helemaal niet zo.

Als je komt met een idee en het past niet in de wereld van een ander dan wordt er gelijk gesmeten door awel-figuur met woorden als sinterklaas en sprookjes.

Ik vind dat erg beledigend. Maar een beetje zielig figuur ook wel.
Dat de mens niet alles weet, ben ik met je eens .En ik pretendeer absoluut niet alles te weten.
Wel jammer overigens dat jij niet in concrete woorden vertelt wat je destijds hebt meegemaakt.
pi_176930327
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:34 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Waarom wil je dan glaasjedraaien? En wat voor/wiens geest wil je dan oproepen als je er niet in gelooft?
Het antwoord staat al hogerop waar je zeker over gekeken hebt;
hier is het dan: Om zelf ondervinding en de lol.Zo weet ik tenminste in hoeverre het waarheid is.Want er wordt zoveel over gepraat, geluld en geschreven voorwat een groot gevaar van geesten enz...Ik wil weten wat er gebeurd.In Nederland is de geloofwaardigheid anders zeer groot in geesten,spoken en bovennatuurlijkheden.Dikwijls heb ik al gevraagd om medekandidaten voor glaasje draaien uit te testen.Geen enkele die het aandurft als het er op aan komt.

Ik heb geen voorkeur om een geest of mijn voorouders of wie dan ook op te roepen.Die geesten en spoken zitten tussen de oren en een goede psychiater kan deze misschien wel eens goed uitspoelen voor degenen die in die grote krachten die rondom leven geloven.
Wat u daar neerschrijft, geloof ik ook niet...Ik wil alleen ondervinden door wie het wordt voort geduwd.Ik denk dat het wordt voort geduwt door één van de vier en de rest volgt.Door de vraagstelling hardop uit te spreken.Er wordt zoveeld geluld hierover van geesten en demonen die antwoord geven enz...Awel, ik geloof niet in buitenaardse krachten of hoe u dat ook formuleerd.
Mijn onderzoek,zoals men dat kan benoemen, is alleen maar om te weten wie duwt en het antwoord formuleert.Geesten , spoken,demonen en buitenaardse krachten hebben niks te maken.
Dit is pure onzin....Door ondervinding leert men het meest en dat is de bedoeling...Grote uitleg zonder ondervinding maakt men zichzelf wat wijs...In Nederland is de geloofwaardigheid van geest en spook nogal ingeburgerd.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:01:50 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176932824
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:50 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wil er niet over praten. Ik heb dingen gezien maar daar neem ik afstand van, heb genomen.
Gevaarlijk spul.
Ik bedoel meer: je quote mij, maar ik zie het verband tussen mijn post en jouw antwoord niet.
Ik vraag je niet om in detail te treden als je dat niet wilt, maar om dat verband te leggen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:05:15 #42
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176932876
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:34 schreef Sigaartje het volgende:

Als je komt met een idee en het past niet in de wereld van een ander dan wordt er gelijk gesmeten door awel-figuur met woorden als sinterklaas en sprookjes.

Ik vind dat erg beledigend. Maar een beetje zielig figuur ook wel.
In elk geval is het tegen de regels van TRU. En dat is jammer, want je kunt veel meer ontdekken door een open mind. Zo is veel wetenschap ook begonnen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:08:56 #43
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176932927
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:48 schreef demonnomed het volgende:
Mijn onderzoek,zoals men dat kan benoemen, is alleen maar om te weten wie duwt en het antwoord formuleert.Geesten , spoken,demonen en buitenaardse krachten hebben niks te maken.
Dit is pure onzin....Door ondervinding leert men het meest en dat is de bedoeling...Grote uitleg zonder ondervinding maakt men zichzelf wat wijs...In Nederland is de geloofwaardigheid van geest en spook nogal ingeburgerd.
Het werkt niet voor wie zo sceptisch is, dus ga gerust je gang.
Net als in de wetenschap: een onderzoeker kan het experiment beïnvloeden.
pi_176932992
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het werkt niet voor wie zo sceptisch is, dus ga gerust je gang.
Net als in de wetenschap: een onderzoeker kan het experiment beïnvloeden.
Volgens mij is het onmogelijk om objectieve wetenschappelijke proeven te doen.
pi_176933154
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Joh, ga gewoon uw glaasje draaien. Wat interesseert me dat nou.
Ik vraag me alleen af waarom u dit topic bent begonnen, als u het allemaal zo goed weet.
Meneer Awel
onozelaars zijn er al genoeg zonder dat u zich daar ook nog moet bijvoegen.Als goed gelovige moet het u tog intereseren,want anders slaat u deze topic over.Rook uw sigaartje maar op totdat u zich dempig voelt.Misschien ziet u ze misschien ook wel vliegen.Als het u niet interesert hoeft u niet te antwoorden he,en hoeft u zich ook niet te moeien.Er zijn topics genoeg he en uit uw antwoord wordt ik ook al niet veel wijzer...
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:36:49 #46
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176933450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:21 schreef demonnomed het volgende:

[..]

onozelaars zijn er al genoeg zonder dat u zich daar ook nog moet bijvoegen.Als goed gelovige moet het u tog intereseren,want anders slaat u deze topic over.Rook uw sigaartje maar op totdat u zich dempig voelt.Misschien ziet u ze misschien ook wel vliegen.Als het u niet interesert hoeft u niet te antwoorden he,en hoeft u zich ook niet te moeien.Er zijn topics genoeg he en uit uw antwoord wordt ik ook al niet veel wijzer...
Sigaartje is degene die ervaring heeft en waar je dus in je OP naar vroeg. Hij wil je behulpzaam zijn. Dan mag het best wel vriendelijker. En dan nep-Vlaams mag je ook achterwege laten.
pi_176933658
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:36 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Sigaartje is degene die ervaring heeft en waar je dus in je OP naar vroeg. Hij wil je behulpzaam zijn. Dan mag het best wel vriendelijker. En dan nep-Vlaams mag je ook achterwege laten.
Als hij zoveel ervaring heeft,wil ik met hem het wel uittesten.
Wat mijn nep-vlaams betreft : U verstaat het tog.Ik geef antwoord zoals ik het aanvoel.
pi_176934716
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het werkt niet voor wie zo sceptisch is, dus ga gerust je gang.
Net als in de wetenschap: een onderzoeker kan het experiment beïnvloeden.
Geesten oproepen met glaasje draaien werkt niet als men sceptisch ingesteld is...Wat voor enig gevaar houd het dan in.? Iemand die wil glaasje draaien met mij gaat geen enkel gevaar aan.Een eigenaardige redenering.Ik moet dus geloven in geesten ,hetzij kwade of goede om dat ze bezit zouden kunnen nemen van mijn lichaam.Ben ik sceptisch heeft het geen uitwerking en zijn in mijn lichaam niet geintreseert.Ik kan mijn gang gaan.Want het grote gevaar bestaat er tog in,volgens vele uitleg,dat ze bezit nemen van je lichaam en je energie uitzuigen voor hun leven verder te kunnen leiden.Zal ik dan toch maar sceptisch blijven hoor
Dat een onderzoeker het experment kan beïnvloeden is geen vergelijk met geen werking als men scepyisch is.Misschien ben ik een beetje dom om zomaar alles te begrijpen en is het nep-vlaams daardoor ontstaan.
pi_176937078
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:29 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Geesten oproepen met glaasje draaien werkt niet als men sceptisch ingesteld is...Wat voor enig gevaar houd het dan in.? Iemand die wil glaasje draaien met mij gaat geen enkel gevaar aan.Een eigenaardige redenering.Ik moet dus geloven in geesten ,hetzij kwade of goede om dat ze bezit zouden kunnen nemen van mijn lichaam.Ben ik sceptisch heeft het geen uitwerking en zijn in mijn lichaam niet geintreseert.Ik kan mijn gang gaan.Want het grote gevaar bestaat er tog in,volgens vele uitleg,dat ze bezit nemen van je lichaam en je energie uitzuigen voor hun leven verder te kunnen leiden.Zal ik dan toch maar sceptisch blijven hoor
Dat een onderzoeker het experment kan beïnvloeden is geen vergelijk met geen werking als men scepyisch is.Misschien ben ik een beetje dom om zomaar alles te begrijpen en is het nep-vlaams daardoor ontstaan.
Als jij er van overtuigd bent dat er geen gevaar voor jou dreigt, wat kom je hier dan vragen?
Gewoon doen.
pi_176943609
Hier is nog wat geloofsvoer.. :)

Is overigens wel erg interessant.. Persoonlijk ken ik ook iemand met een bijna dood ervaring, die ook verteld geen angst meer voor de dood te hebben. Hoewel je dit ook weer kunt relativeren en eigenlijk een hele vreemde uitspraak is. Wat is dat dan, wel of geen angst meer voor de dood hebben? Angst is immers een biologisch afweermechanisme dat niet per definitie altijd aan dood gerelateerd is. Dus iemand met zo'n ervaring kent wel nog angst, maar dan niet meer voor de dood? Nogal gemakkelijk en sensationeel gelul waar je helemaal niets mee kunt als luisteraar.
pi_176943702
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:45 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Als hij zoveel ervaring heeft,wil ik met hem het wel uittesten.
Wat mijn nep-vlaams betreft : U verstaat het tog.Ik geef antwoord zoals ik het aanvoel.
Ik heb nooit gezegd dat ik “zoveel ervaring” heb, dat zijn jouw woorden. Maar kom maar op met je uittesten. Maar op een voorwaarde: dat je je Nederlands beter verzorgt. Heeft alles met respect te maken. Het woord tog bestaat niet en het woord awel ook niet. En let op je d’s en t’s. Normaal doe ik niet zo moeilijk, maar jouw Nederlands is zo verschrikkelijk slecht....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176951198
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:54 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ik “zoveel ervaring” heb, dat zijn jouw woorden. Maar kom maar op met je uittesten. Maar op een voorwaarde: dat je je Nederlands beter verzorgt. Heeft alles met respect te maken. Het woord tog bestaat niet en het woord awel ook niet. En let op je d’s en t’s. Normaal doe ik niet zo moeilijk, maar jouw Nederlands is zo verschrikkelijk slecht....
Ik spreek geen Nederlands ( hollands ) en nep - vlaams bestaat niet.Gij moet maar eens een topic opstarten over : Les in goed Nederlands..
pi_176951587
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Als jij er van overtuigd bent dat er geen gevaar voor jou dreigt, wat kom je hier dan vragen?
Gewoon doen.
Wel manneke...Lunatiek schrijft in post, 3 febr.2018.....
Het werkt niet voor wie zo sceptisch is, dus ga gerust je gang.
Gij moet de postekes volgen alvorens u moe te maken met typen.
pi_176951998
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:54 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ik “zoveel ervaring” heb, dat zijn jouw woorden. Maar kom maar op met je uittesten. Maar op een voorwaarde: dat je je Nederlands beter verzorgt. Heeft alles met respect te maken. Het woord tog bestaat niet en het woord awel ook niet. En let op je d’s en t’s. Normaal doe ik niet zo moeilijk, maar jouw Nederlands is zo verschrikkelijk slecht....
Lunatiek beweert dat u zoveel ervaring hebt.Waar hij dat haalt weet ik ook niet...Zodus: het zijn mijn woorden niet.U moet ook niet iemand onschuldig beoordelen.Heeft nog meer met respect te maken dan les te geven in goed Hollands.Zolang gij maar verstaat wat er geschreven staat,hoef je niemand les te geven.
pi_176952690
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:19 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Lunatiek beweert dat u zoveel ervaring hebt.Waar hij dat haalt weet ik ook niet...Zodus: het zijn mijn woorden niet.U moet ook niet iemand onschuldig beoordelen.Heeft nog meer met respect te maken dan les te geven in goed Hollands.Zolang gij maar verstaat wat er geschreven staat,hoef je niemand les te geven.
Dat schreef hij niet. Hij schreef dat ik ervaring had, dat is heel wat anders dan "zoveel ervaring". Ik ben geen deskundige. En ik ben GEEN GIJ.
Ga verdorie naar een Franse site met je gelul en je domme vragen. Mafkees.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176956236
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:07 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Wel manneke...Lunatiek schrijft in post, 3 febr.2018.....
Het werkt niet voor wie zo sceptisch is, dus ga gerust je gang.
Gij moet de postekes volgen alvorens u moe te maken met typen.
Ik ben geen manneke, ik ben een vrouw.

Wat kwotekes van jou bij elkaar gesprokkeld.

Jouw openingspost:
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:43 schreef demonnomed het volgende:
hallo iedereen,

Heeft er ooit iemand al aan glaasje draaien gedaan,geesten hiermee opgeroepen,kwade of goeden.Wie heeft hiermee ervaring. Zou graag eens met geesten in contact komen en het daarom eens proberen.Om genoeg energie te hebben zou men met vieren meten zijn.Ieder een vinger op de onderkant van het glas.Ik geloof in de werking van het glas niet.1 van 4 duwt waarschijnlijk tegen het glas,Hetzij degene die de vraag in gedachten stelt en alzo het antwoord ook verzint zonder dat hij hetzelf beseft.
Heb er geen ervaring mee en zou het wel eens willen meemaken.Ik heb geen geloof in geesten en aanverwanten.Die leven en zitten maar tussen de oren,die een goede psychiater zou kunnen uitkuisen.
Korte samenvatting van hetgeen je hierboven schreef: Onzin van de bovenste plank, want jij hebt hier geen ervaring mee, maar je weet dan weer wel dat een van de personen het glas aanstuurt.

vrijdag 2 feb om 20.59 schreef jij:
quote:
Nochthans wordt het veel gedaan door schoolgaande jeugd.Zijn zij gevrijwaard van het gevaar dat het kan opleveren volgens spokenjagers en paragnosten? Men moet ervaring opdoen om de spoken en geesten de baas te zijn en naar het licht te sturen.Hoe kan men ervaring opdoen als dat de enigste uitleg die men van hen verkrijgt.Ik denk eerder dat het geld moet opbrengen.
Jottem. Men kan alleen ervaring opdoen door het zelf proefondervindelijk te testen. Gewoon doen, zoals ik al eerder schreef. Misschien dat jij, een trol zijnde, een geheel nieuwe ervaring kunt opdoen.
Minpunt voor jou: Sigaartje vertelt over zijn ervaringen met dit fenomeen en wordt compleet door jou afgezeken.

zaterdag 3 feb 15.14:
quote:
Van dat topic weet ik niks af.Als het je niet intereseert hoeft u niet te antwoorden,maar het intereseert u wel...U antwoord.
Wat sinterklaas en pasen daarmee te maken hebben...awel...dat zijn ook sprookjes.
Tweede hatelijke opmerking richting Sigaartje.

zaterdag 3 feb 16.48:
quote:
Ik heb geen voorkeur om een geest of mijn voorouders of wie dan ook op te roepen.Die geesten en spoken zitten tussen de oren en een goede psychiater kan deze misschien wel eens goed uitspoelen voor degenen die in die grote krachten die rondom leven geloven.
Wat u daar neerschrijft, geloof ik ook niet...Ik wil alleen ondervinden door wie het wordt voort geduwd.Ik denk dat het wordt voort geduwt door één van de vier en de rest volgt.Door de vraagstelling hardop uit te spreken.Er wordt zoveeld geluld hierover van geesten en demonen die antwoord geven enz...Awel, ik geloof niet in buitenaardse krachten of hoe u dat ook formuleerd.
Mijn onderzoek,zoals men dat kan benoemen, is alleen maar om te weten wie duwt en het antwoord formuleert.Geesten , spoken,demonen en buitenaardse krachten hebben niks te maken.
Dit is pure onzin....Door ondervinding leert men het meest en dat is de bedoeling...Grote uitleg zonder ondervinding maakt men zichzelf wat wijs...In Nederland is de geloofwaardigheid van geest en spook nogal ingeburgerd.
Kortom, gelul van de bovenste plank. Jij wilt zogenaamd dit fenomeen 'wetenschappelijk' onderzoeken maar schijt al bij voorbaat je broek vol omdat jij ook niet alles weet.
Je schrijft zelf: "Grote uitleg zonder ondervinding maakt men zichzelf wat wijs."
Sigaartje heeft ook nog eens gelijk over jouw taalgebruik. Het barst niet alleen van de taal- en spelfouten, jouw manier van schrijven in zijn geheel is warhoofdig, van de hak op de tak springend en zijn jouw teksten ook nog eens met zichzelf in tegenspraak.

Mijn conclusie: je bent een 15-jarig scholiertje dat niet durft te experimenteren met drank of drugs (wat ik alleen maar toejuich), maar wel wil weten hoe dat nu precies zit met al die
quote:
geesten, spoken en buitenaardse krachten.
Sigaartje heeft er ervaring en deed het alleen. Leer hiervan. Of ga het zelf ondervinden. In bijzijn van je moeder. Zeg haar maar dat het een huiswerkopdracht is.
Tip: om het echt wetenschappelijk te maken, kun je jezelf blinddoeken, dan weet je zeker dat jouw onderbewuste jouw vingertje niet zal leiden. Jouw mammie zal dan de boodschap opschrijven.
Succes ermee.

;)
pi_176959855
Rapper Sjors is misschien iemand die nog aan glaasje draaien doet, maar is al lang wetenschappelijk bewezen dat glaasje draaien nep is.

Maar alle gekheid op een stokje, er kunnen best spirituele bijverschijnselen ontstaan. Maar denk niet dat het zo simpel is.

[ Bericht 17% gewijzigd door firefly3 op 04-02-2018 23:37:06 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176961587
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:43 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat schreef hij niet. Hij schreef dat ik ervaring had, dat is heel wat anders dan "zoveel ervaring". Ik ben geen deskundige. En ik ben GEEN GIJ.
Ga verdorie naar een Franse site met je gelul en je domme vragen. Mafkees.
En ik ben gene hollandse mafkees...Gij is het korrekte ABN leraarje.
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:

Ik ben geen manneke, ik ben een vrouw.

Dat kan wel,daar ben ik ook niet zeker van...U ( of is het JIJ volgens de taalkundigen) bent toch geen geest zeker.

Korte samenvatting van hetgeen je hierboven schreef: Onzin van de bovenste plank, want jij hebt hier geen ervaring mee, maar je weet dan weer wel dat een van de personen het glas aanstuurt.
Alles is gelezen op hollandse of ( Nederlandse,indien u dat liever leest) forums waar het geloof in geest en spoken nogal logisch is.

[u]Jottem. Men kan alleen ervaring opdoen door het zelf proefondervindelijk te testen. Gewoon doen, zoals ik al eerder schreef. Misschien dat jij, een trol zijnde, een geheel nieuwe ervaring kunt opdoen.

U gooit met eigen naamkaartjes rond............Volgens die grote spookdeskundigen met ervaring ,die alleen op geld uit zijn, gaat dit niet alleen omdat er te weinig energie voorhanden is en moet men best met vier zijn om antwoord te kunnen krijgen.De geest zou het glas aansturen....Dat de geest een glas aanstuurt geloof ik natuurlijk geen snars van...daarom de praktijk om ondervinding.
U zit hier maar te lullen zonder te weten ....

Sigaartje vertelt over zijn ervaringen met dit fenomeen en wordt compleet door jou afgezeken.


Is weinig leerzaam wat hij vertelt,niet wetende dat ik geen Hollander ben
[/u]

Sigaartje heeft ook nog eens gelijk over jouw taalgebruik. Het barst niet alleen van de taal- en spelfouten, jouw manier van schrijven in zijn geheel is warhoofdig, van de hak op de tak springend en zijn jouw teksten ook nog eens met zichzelf in tegenspraak.

Waar komt gij u eigelijk mee moeien als u zelf gene kaas hebt gegeten en uw bordje niet hebt uit gegeten over glaasje draaien.Komt u les geven in taal?

Mijn conclusie: je bent een 15-jarig scholiertje dat niet durft te experimenteren met drank of drugs (wat ik alleen maar toejuich),


Wat heeft deze onzin te maken met deze topic...of moet ik eerst expermenteren met drank en drugs om glaasje te draaien....Gij hebt misschien ondervinding van drank en drugs.Daarbij ..U conclusie is van geen volwasen mens,rook nog maar een pufferke.

Sigaartje heeft er ervaring en deed het alleen. Leer hiervan.


Is sigaarke dan een paragnost ,medium of ook eentje dit de spoken aanvoeld onder een brug zoals ik al op forems gelezen heb...
Glaasje draaien alleen lukt niet volgens degenen die beweren ervaring te bezitten hierover,maar alleen maar willen helpen als ze geld zien zoals het altijd is

In bijzijn van je moeder. Zeg haar maar dat het een huiswerkopdracht is.
Tip: om het echt wetenschappelijk te maken, kun je jezelf blinddoeken, dan weet je zeker dat jouw onderbewuste jouw vingertje niet zal leiden. Jouw mammie zal dan de boodschap opschrijven.
Succes ermee.


Mijn conclusie........U bent maar een domme gans om zogezegd als volwassene taalles te willen geven,en bemoeizuchtig over iets waar ge uw bord niet hebt van uitgegeten.
Weet u wat ze hier daar tegen zeggen? .....ze heeft een muil gelijk een schuurpoort,die moet ge met de riek voederen........vraag aan uw moederke maar wat de betekenis daar van is.
  zondag 11 februari 2018 @ 12:33:24 #59
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177105113
Ik geloof liever niet in de geesten. Ik heb ook de neiging er niet in te geloven. Maar vooral zoek ik het gewoon liever niet op en wil ik er zo min mogelijk mee te maken hebben.

Vroeger, in puberteit, wel een poosje gedaan. Toen hadden ik en mijn neefje een ouijabord gemaakt. Maar gelukkig nooit onomstotelijke shit mee gemaakt ermee.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177137420
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:33 schreef Aansteker707 het volgende:
Ik geloof liever niet in de geesten. Ik heb ook de neiging er niet in te geloven. Maar vooral zoek ik het gewoon liever niet op en wil ik er zo min mogelijk mee te maken hebben.

Vroeger, in puberteit, wel een poosje gedaan. Toen hadden ik en mijn neefje een ouijabord gemaakt. Maar gelukkig nooit onomstotelijke shit mee gemaakt ermee.
Heeft het glaasje ooit gedraaid of geschoven met u tweeën??.Volgens beweringen moet er energie genoeg zijn omdat de geesten daarvan opnemen en uitzuigen....
  maandag 12 februari 2018 @ 21:08:59 #61
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177138746
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:01 schreef demonnomed het volgende:
Heeft het glaasje ooit gedraaid of geschoven met u tweeën??.Volgens beweringen moet er energie genoeg zijn omdat de geesten daarvan opnemen en uitzuigen....
Nee, nooit echt 'gelukt' volgens mij. Gelukkig maar. :) Domme puberale sensatiezucht.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177148959
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:08 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Nee, nooit echt 'gelukt' volgens mij. Gelukkig maar. :) Domme puberale sensatiezucht.
Zonder het uit te proberen kan men niet oordelen.Volgens, aura-oasis paranormaal,is er onvoldoende energie aanwezig met tweeën.Geesten kunnen u lichaam gebruiken om verder een leven te leiden...Nu ...ik kan er zo moeiijk in geloven.Wil zien wat er met dat glaasje gebeurt.Hoe een antwoord tot stand komt. O~)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:48:08 #63
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177149674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:20 schreef demonnomed het volgende:
Zonder het uit te proberen kan men niet oordelen.Volgens, aura-oasis paranormaal,is er onvoldoende energie aanwezig met tweeën.Geesten kunnen u lichaam gebruiken om verder een leven te leiden...Nu ...ik kan er zo moeiijk in geloven.Wil zien wat er met dat glaasje gebeurt.Hoe een antwoord tot stand komt.
Alles wat er over bekend is, is veelal negatief en waarschuwend. Lekker ver vandaan blijven dus zou ik zeggen. Vanuit sensatiezucht vervolgens opgescheept zitten met enge dingen moet je niet willen.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')