Meteen twee toch? Sauber-Alfa en Renault dacht ik.quote:Op donderdag 8 februari 2018 11:46 schreef ondeugend het volgende:
Nog 7 tot de eerste nieuwe livery
Het schiet een beetje op nu
dat is toch op die tribune bij het zwembad (waar verstappen crashte in de kwalificatie van 2016) ? in dat geval heb je 1 van de beste plaatsen (ben in 2015 met mn vader geweest) tussen de trainingen door (en op vrijdag ) kan je de haven op (daar lag oa de boot van Ecclestone en Mallya ) en kwamen genoeg bekenden uit de f1 langs, we hebben oa nog koffie gedronken met die man die de coureurs omroept op het podium, (ben even z,n naam kwijt) en Briatore oh en als je modelauto,s spaart er is in monaco een best mooie winkel die flink wat f1 wagens heeftquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:19 schreef Kreator het volgende:
Yes! Geboekt.
27 mei zit ik op Tribune O (hoog) in Monaco. .
Williams is de eerste op 15 februari. Sauber en Renault volgen op 20 februari.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meteen twee toch? Sauber-Alfa en Renault dacht ik.
quote:
Yup. Aan de buitenkant van het circuit met uitzicht op het zwembad. Hebben ook nog eens 'hoge' plaatsen, dus hoop wel dat we goed zitten daar.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
dat is toch op die tribune bij het zwembad (waar verstappen crashte in de kwalificatie van 2016) ? in dat geval heb je 1 van de beste plaatsen (ben in 2015 met mn vader geweest) tussen de trainingen door (en op vrijdag ) kan je de haven op (daar lag oa de boot van Ecclestone en Mallya ) en kwamen genoeg bekenden uit de f1 langs, we hebben oa nog koffie gedronken met die man die de coureurs omroept op het podium, (ben even z,n naam kwijt) en Briatore oh en als je modelauto,s spaart er is in monaco een best mooie winkel die flink wat f1 wagens heeft
Mijn eetlust wat doe je?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:22 schreef JayHovah het volgende:
Sorry om jullie dag verpesten met een halo maar...hierbij de 2018 Prema F2 (van Nyck de Vries)
https://www.autoblog.nl/n(...)o-106670#post-106670
Wat is dezequote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:22 schreef JayHovah het volgende:
Sorry om jullie dag verpesten met een halo maar...hierbij de 2018 Prema F2 (van Nyck de Vries)
https://www.autoblog.nl/n(...)o-106670#post-106670
twitter:LouisDeletraz twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 18:51:51 Halo from our perspective 🤔 @FIA_F2 @charouzracing https://t.co/Dmsq7i9aTd reageer retweet
Dat dus.. ‘vroeger was alles beter houding’..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vind het reuze meevallen. Wat een aanstellerij om niks hier.
Dat valt toch reuze mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:24 schreef Tarado het volgende:[ afbeelding ]twitter:LouisDeletraz twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 18:51:51 Halo from our perspective 🤔 @FIA_F2 @charouzracing https://t.co/Dmsq7i9aTd reageer retweet
Dat is jouw standaard ultraconservatieve houding die spreekt.quote:
Ik zou het serieus kut vinden om tegen zo'n ding aan te kijken. Geeft een soort tunnelvisie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard ultraconservatieve houding die spreekt.
Eeb helm ook!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het serieus kut vinden om tegen zo'n ding aan te kijken. Geeft een soort tunnelvisie.
Euh, nee, bij een tunnelvisie zie je de zijkanten niet. Hier mis je een klein stukje in het midden. Je hersens vullen dat zonder enig probleem in tijdens de actie. Daar heb je echt 0,0 last van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het serieus kut vinden om tegen zo'n ding aan te kijken. Geeft een soort tunnelvisie.
Als je helm je zicht blokkeert, is het misschien tijd voor een grotere helmquote:
Ik doe de zonneklep in m'n auto al bijna nooit naar beneden omdat het gewoon kut rijdt. Je mist niets van wat er voor je gebeurt, maar psychologisch werkt het niet mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, nee, bij een tunnelvisie zie je de zijkanten niet. Hier mis je een klein stukje in het midden. Je hersens vullen dat zonder enig probleem in tijdens de actie. Daar heb je echt 0,0 last van.
Wat voor jou geldt, geldt niet voor de hele wereld. Dat jij zo stom bent om een laaghangende zon in je ogen te accepteren in plaats van een zonneklep, is jouw probleem.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe de zonneklep in m'n auto al bijna nooit naar beneden omdat het gewoon kut rijdt. Je mist niets van wat er voor je gebeurt, maar psychologisch werkt het niet mee.
Dat ligt dan echt aan jou. Ik rij heel vaak met de zonneklep naar beneden. Ook als er geen zon schijntquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe de zonneklep in m'n auto al bijna nooit naar beneden omdat het gewoon kut rijdt. Je mist niets van wat er voor je gebeurt, maar psychologisch werkt het niet mee.
Ik rij echt nooit met dat ding of ik moet een helling oprijden en met m'n bakkes recht in de zon kijken maar rij wel vaak met een zonnebril.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan jou. Ik rij heel vaak met de zonneklep naar beneden. Ook als er geen zon schijnt
Ben nogal lichtgevoelig
ik mis toch echt het stoplicht met zonneklep naar beneden,schijnbaar ben ik gewoon lang ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe de zonneklep in m'n auto al bijna nooit naar beneden omdat het gewoon kut rijdt. Je mist niets van wat er voor je gebeurt, maar psychologisch werkt het niet mee.
Ik kan me er ook echt niet druk om maken. Zijn we ook weer zo aan gewend.quote:
Held! Gelijk even kijkenquote:
25 november 2018 om 16:00 uur.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Heee sufferdjes
bestaat deze topic nog
wanneer gaan we weer racen???????
Ik kan mijn de tijd nog herinneren toen ik F! reed. We begonnen gewoon in januari.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
25 november 2018 om 16:00 uur.
Tot dan.
twitter:ScuderiaFerrari twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 19:05:10 Fire it up #ForzaFerrari https://t.co/CFQasnu2b8 reageer retweet
quote:Red Bull is on course to launch its car earlier than usual. The harsh deadlines for the engineers set for the team’s 2018 car seem to work and secure that the four-time world champion squad gets its new challenger ready for the first tests without the usual trepidation.
There are four weeks left before the Moving Circus gets together for the first time in 2018 to try the new generation cars out on the Montmelo circuit near Barcelona. This time of the year has often been a scathing race against the clock in Milton Keynes as the Adrian Newey-led technical team usually finalized the new car after the last moment.
Red Bull’s director of motorsport Helmut Marko said that the team changed its plan for the new season to avoid any hurry-scurry.
“Building on our experiences from the previous years, we gave strict deadlines to our engineers. There is no fear this time that we will not be ready for the first test.”
“Toro Rosso is usually a step in front of Red Bull in building the car. By the time Toro Rosso is already producing the car, Red Bull has not even finalized its design.”
Marko is confident that Red Bull can find itself back on winning ways after a rather moderate season. The Austrian firm’s F1 team won two races last season, but had a very difficult start into the year after it found out during the first test sessions that the correlation between the aerodynamic measurements and the on-track datas was not in harmony.
„We have optimal datas. However, I always concede: we have those in every single year,” Marko referred to the development work of the new car which is running smoothly.
Red Bull’s star designer Adrian Newey who won world champion titles with McLaren, Williams and with his actual employer is more involved in this year project that he was in the previous year. The 1971 Le Mans-winner said that Newey’s focus is not devoted fully to the F1 project of the company, but he is much more of a part of process.
Speaking of the marriage between Toro Rosso and its new engine supplier Honda, Marko sounded positively surprised. The Austrian said that Honda seems to have made serious progress over the last months.
„Honda has been active and have already found anything. They could be on the same level as Renault with their second power unit. Honda had to make many sacrifices due to the chassis of McLaren. They could not develop freely and were limited,” concluded the former race driver.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:16 schreef SnowOokami het volgende:
https://www.f1technical.n(...)12f09392fa62e2ce6b58
Red Bull sticks to its plan – Helmut Marko
[..]
2 maar ? Telt Marko die van Daniel niet mee ofzo ?quote:Marko is confident that Red Bull can find itself back on winning ways after a rather moderate season. The Austrian firm’s F1 team won two races last season.
Het is ook niet Marko die dat zegt.quote:Op zondag 11 februari 2018 01:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
[..]
2 maar ? Telt Marko die van Daniel niet mee ofzo ?
Om ermee te rijden valt mee, je kijkt er redelijk voorbij omdat het in de "deadspot" van de ogen zit, net zoals je neus.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:24 schreef Tarado het volgende:[ afbeelding ]twitter:LouisDeletraz twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 18:51:51 Halo from our perspective 🤔 @FIA_F2 @charouzracing https://t.co/Dmsq7i9aTd reageer retweet
Whehehequote:Op zondag 11 februari 2018 08:42 schreef JayHovah het volgende:
Mijn ideaal beeld: de gestrande Ferrari van Vettel bij de haven van Monaco. 3 zeemeeuwen die op de halo zitten en in z’n cockpit schijten...
Maar laten we hopen dat die halo dan rond die tijd al afgeschaft is.
Die is alweer veel te lang geleden voor het geheugen van zo'n oude man.quote:Op zondag 11 februari 2018 01:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
[..]
2 maar ? Telt Marko die van Daniel niet mee ofzo ?
Laten we hopen dat ze kijken naar de IndyCarquote:Op zondag 11 februari 2018 08:42 schreef JayHovah het volgende:
Mijn ideaal beeld: de gestrande Ferrari van Vettel bij de haven van Monaco. 3 zeemeeuwen die op de halo zitten en in z’n cockpit schijten...
Maar laten we hopen dat die halo dan rond die tijd al afgeschaft is.
geniaal!! Ik duim voor jequote:Op zondag 11 februari 2018 08:42 schreef JayHovah het volgende:
Mijn ideaal beeld: de gestrande Ferrari van Vettel bij de haven van Monaco. 3 zeemeeuwen die op de halo zitten en in z’n cockpit schijten...
Maar laten we hopen dat die halo dan rond die tijd al afgeschaft is.
Kan een typo zijn?quote:Op zondag 11 februari 2018 01:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
[..]
2 maar ? Telt Marko die van Daniel niet mee ofzo ?
Dat lijkt me meer iets dat de journalist er aan toe heeft gevoegd, geen uitspraak van Marko zelf.quote:Op zondag 11 februari 2018 01:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
[..]
2 maar ? Telt Marko die van Daniel niet mee ofzo ?
One can only hope...quote:Op zondag 11 februari 2018 09:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze kijken naar de IndyCar
Hij werd duizelig.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Had Ferrari niet al een keer zoiets getest en na een rondje weer verwijderd omdat Vettel zei dat hij geen adem kreeg?
Vettel werd duizelig door het fish-eye effect waar de koepel voor zorgde.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Had Ferrari niet al een keer zoiets getest en na een rondje weer verwijderd omdat Vettel zei dat hij geen adem kreeg?
Blijkbaar hebben de indycar coureurs er geen last van en die gaan alleen links af (waar het getest is)quote:Op zondag 11 februari 2018 18:57 schreef YourCaptor het volgende:
Ja op zich wel knap dat ze een aeroscreen hadden gemaakt waar iemand duizelig van zegt te worden. Dan maak je een andere, betere. Het is niets nieuws, moet toch te fabriceren zijn voor een F1 auto zou je zeggen. Alles beter dan die halo.
*maar die gaan alleen linksafquote:Op maandag 12 februari 2018 05:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de indycar coureurs er geen last van en die gaan alleen links af (waar het getest is)
Het materiaal van de IndyCar aeroscreen is hetzelfde als in straaljager cockpits.quote:Op maandag 12 februari 2018 07:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
*maar die gaan alleen linksaf
Misschien moeten ze bij straaljagers kijken, die hebben ook dergelijk glas (of misschien hebben ze dat al gedaan).
Ze zaten al tegen de 1000 aan en nu krijgen ze 50pk meer... maar ze verwachten halverwege het seizoen de 1000pk te doorbreken? Klopt niet zoveel van dat artikelquote:Op maandag 12 februari 2018 10:02 schreef danusz1986 het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)eer-dan-concurrentie
Ferrari deed dat toch ook al was het in mindere mate?quote:Op maandag 12 februari 2018 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Tja, een 'insider'. Als het een insider bij Mercedes is dan weet hij niet hoe Ferrari en Renault ervoor staan. In de F1 is het nu komkommertijd. Ik ben benieuwd hoe het Mercedes afgaat in kwalificatie zonder sjoemeldiesel.
Ja, maar later en de manier die ze bedacht hadden mocht ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari deed dat toch ook al was het in mindere mate?
Die komt gewoon niet. Dit seizoen gaat gewoon weer kut worden voor rbr, mercedes neemt een gok. Die zijn of oppermachtig of komen zichzelf tegen. Verwacht wel dat zij race 1 pakken.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:09 schreef aesop het volgende:
De verbeterde Renaultmotor komt echter pas in de zomer.
Of ben ik te cynisch?
Ik denk met McLaren en RBR als klantenteams en het budget van het eigen team dat er in ieder geval een poging gewaagd is om een goede motor te bouwen. Budget zal het niet aan gelegen hebben. Nu maar schietgebedje dat die Franse faalhazen ook daadwerkelijk iets fatsoenlijks gebouwd hebben en niet de hele stop gestaakt hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Die komt gewoon niet. Dit seizoen gaat gewoon weer kut worden voor rbr, mercedes neemt een gok. Die zijn of oppermachtig of komen zichzelf tegen. Verwacht wel dat zij race 1 pakken.
Meest ironische is nog wel dat ik dacht dat toen dit motorreglement er kwam x jaar geleden, Renault voorsprong had met hun V6 technologie & kennis..quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk met McLaren en RBR als klantenteams en het budget van het eigen team dat er in ieder geval een poging gewaagd is om een goede motor te bouwen. Budget zal het niet aan gelegen hebben. Nu maar schietgebedje dat die Franse faalhazen ook daadwerkelijk iets fatsoenlijks gebouwd hebben en niet de hele stop gestaakt hebben.
Als dat niet gebeurt is het seizoen daarna RBR-Honda.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk met McLaren en RBR als klantenteams en het budget van het eigen team dat er in ieder geval een poging gewaagd is om een goede motor te bouwen. Budget zal het niet aan gelegen hebben. Nu maar schietgebedje dat die Franse faalhazen ook daadwerkelijk iets fatsoenlijks gebouwd hebben en niet de hele stop gestaakt hebben.
En die hebben wel ineens het licht uitgevonden? Mehquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:44 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt is het seizoen daarna RBR-Honda.
in wat voor zin neemt Mercedes een gok?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Die komt gewoon niet. Dit seizoen gaat gewoon weer kut worden voor rbr, mercedes neemt een gok. Die zijn of oppermachtig of komen zichzelf tegen. Verwacht wel dat zij race 1 pakken.
Compactere versnellingsbak die volgens sommige geruchten een probleem oplevert met de uitlaat door vibraties?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
in wat voor zin neemt Mercedes een gok?
OK, dank je, al verwacht ik dat ze dat op tijd hebben opgelost voor zover waarheidquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Compactere versnellingsbak die volgens sommige geruchten een probleem oplevert met de uitlaat door vibraties?
Kunnen ze dit seizoen mooi zien/testen hoe het bij TR gaat. Veel van de problemen bij McLaren kwamen door de restricties aan het chassis en de manier van samenwerken vanuit McLaren, dat gaat bij Toro Rosso nu heel anders. Ben benieuwd wat daar uit gaat komenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
En die hebben wel ineens het licht uitgevonden? Meh
ik denk niet dat iemand die in het aero team zit, zo kan wisselen naar het engine team.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:15 schreef opreis het volgende:
Ik denk dat een dilema voor renault is hoeveel van hun resources ze in hun engine steken. Stel dat ze 10% doen en 90% naar aero en dergelijke. Dan is de motor ruk maar het verschil met McLaren en RB iig niet groot. Steken ze 90% in de motor maar 10% in aero en dergelijke dan is de motor goed maar lopen ze mijlen achter op RB en McLaren.
miss doen ze wel een ruil van kennis met RB en dan korting op de motoren.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:15 schreef opreis het volgende:
Ik denk dat een dilema voor renault is hoeveel van hun resources ze in hun engine steken. Stel dat ze 10% doen en 90% naar aero en dergelijke. Dan is de motor ruk maar het verschil met McLaren en RB iig niet groot. Steken ze 90% in de motor maar 10% in aero en dergelijke dan is de motor goed maar lopen ze mijlen achter op RB en McLaren.
maar ze kunnen wel beslissen om van 10 extra aero guys het salaris te betalen ipv van de enigequote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand die in het aero team zit, zo kan wisselen naar het engine team.
Ik kan nu al niet wachten op Kamphues en Plooijquote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:38 schreef sasquatsch het volgende:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)8-world-championship
Deed Ziggo dit maar
twitter:ToroRosso twitterde op woensdag 14-02-2018 om 15:19:43 What a fantastic Valentine's Day, the STR13 and the Honda RA618H finally meet ❤️ https://t.co/vEY14v28Aw reageer retweet
twitter:HaasF1Team twitterde op woensdag 14-02-2018 om 16:01:27 Bigger. Better. Faster. Lighter. Introducing, the #VF18. https://t.co/sMhqW8WpQ8 reageer retweet
Mooie livery.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:05 schreef lord_bono het volgende:twitter:HaasF1Team twitterde op woensdag 14-02-2018 om 16:01:27 Bigger. Better. Faster. Lighter. Introducing, the #VF18. https://t.co/sMhqW8WpQ8 reageer retweet
quote:
Die koepel van de indycar heeft dat weer niet. Zonder verder te testen hebben ze het in de vuilnisbak gekieperd. Alsof al vast stond dat de halo het zou worden.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vettel werd duizelig door het fish-eye effect waar de koepel voor zorgde.
[ afbeelding ]
RB heeft ook wel met een raampje gereden en die heb ik daar niet over gehoord.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die koepel van de indycar heeft dat weer niet. Zonder verder te testen hebben ze het in de vuilnisbak gekieperd. Alsof al vast stond dat de halo het zou worden.
Ik zat eigenlijk meer te loeren naar de bolide op de achtergrond dan naar de helm.quote:
Halo onzichtbaar gemaaktquote:Op woensdag 14 februari 2018 16:40 schreef ondeugend het volgende:
Plaatjes!
Haas vf18
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer een hanekam nuquote:Op woensdag 14 februari 2018 16:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hij heeft wel nog een soort halve haaienvin, ik dacht dat we die niet terug zouden zien dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |